Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Využití rychlosti

Využití rychlosti

mefisto (25.2.2006 08:57:39)

Spousta lidí se nemůže dočkat na vysokou rychlost,ale proč? Když vás omezí fub a to velmi silně.Za tři dny budete bez limitu a pak měsíc na úrovní ISDN.A to ještě pokud budete mít tak rychlé zdroje. Pokud nebude mít extreme budete jen řvát na Telecom.

Anonym (25.2.2006 09:14:04)

Tak pokud vysosám limit za 3 dny,tak jsem si asi zvolil špatnou službu,která není určená pro mě.Musím si vybrat takovou službu,která odpovídá objemem dat mému provozu.Pokud tohle nejsem schopný pochopit,tak jsem asi velmi hloupý a tupý a asi budu vzhledem ke své tuposti řvát na fórech,jak jsou malé limity.

Mefisto (25.2.2006 09:18:31)

Ale taky zaplatíš pokud máš dostatek peněz tak není o čem diskutovat

Anonym (25.2.2006 09:22:29)

Tak to je snad úplně běžné u všeho, ne ??? Pokud chceš něco lepšího, je to obvykle dražší. Pokud chceš u levného stejné vlastnosti jako u dražšího a stěžuješ si, že tam nejsou, nejsi úplně normální ...

pavel (25.2.2006 13:29:47)

no ono jde taky o to mít k vyšším rychlostem adekvátní limity, ne zrychlit a nechat stejný limity, to je prostě polovičatost, která jen znamená, že si stejný limit vyčerpáme 4x dříve a pak zase šnečí rychlost až do konce měsíce. Mluvím ted´ o Telecomu , takový tarif impuls s 1GB na měsíc je vyloženě jen demoverze rychlého internetu jinak se to nazvat nedá. Přitom na 512 kbs lince se už dá i jakž takž sledovat i TV, ale limity opravdu neodpovídají možnostem rychlejších linek.

Anonym (25.2.2006 13:51:46)

Pokud jsem měl dríve trafic cca 5 GB,tak po zvýšení rychlosti budu mít trafic také cca 5 GB.Ledaže bych výrazně změnil své chování na internetu.To ale nehrozí,protože každý měsíc mám cca stejný provoz.To znamená,že objem dat je nezávislý na přenosové rychlosti,ale je závislý na způsobu využívání.Pokud nezměním způsob využívání,tak se mi nemůže ani změnit objem přenesených dat. Tak jaká polovičatost a 4x dříve vyčerpaný limit.

Pavel (25.2.2006 14:06:06)

své chování bych rád změnil když mám ted´ rychlejší linku (třeba ta TV) ale kvůli nízkému limitu to nejde ! Už si to pochopil ?

Anonym (25.2.2006 15:00:01)

Tak si objednej službu dle svého přenosu dat a neplač nad malým limitem.Já bych taky chtěl jezdit v Německu po dálnici 250 km/h,ale mám limitovaný auto,jsou to svině,že dají tak rychlou dálnici,když to nemůžu použít.Už jsi to pochopil?

Anonym (25.2.2006 15:16:02)

V rozumné cenové relaci takové služby nabízí jedině ČRadiokomunikace se svým BlueTone. Bohužel ale, rozšíření mají jen minimální. "Pavel" tady zřejmě pláče nad tím, že se mu celá situace jeví tak, že Telecom zneužívá svého majoritního postavení na trhu (toho, že mu politický hnůj, který v zaostalém Česku vládl a vládne, nechal řadu let zákonem gatantovaný monopol) a své zákazníky díky tomu ždíme nad míru dobrých mravů! ;-))

CCC (25.2.2006 22:52:44)

Co kecáš ?? Viděl jsi vůbec ceny TELECOM EXTREME ?? Samořejmně pokud jsi 15 letý parchant tak ti rodiče možná nebudou chtít platit např 1300 s DPH za 2mbit ale pokud chdíš do práce tak NO PROBLEM

Anonym (25.2.2006 23:11:54)

Všechno je relativní. Proč cpát prachy Telecomu za předraženou službu jen proto, že na to mám? Za co chce Telecom 1300 s DPH, chtějí ČRadiokomunikace jen polovic a jestě nabízejí podstatně menší agregaci (1:20) a veřejnou IP! Do nabídky Telecomu jde jen naprostý zoufalec, který nemá jinou možnost, než telecomácké dráty. Což je bohužel i můj případ. I když, prý se v mé oblasti v květnu začne nabízet i BlueTone! Tak mi drž palce! Když se to uskuteční, tak hned přecházím! ;-)))

Anonym (26.2.2006 00:07:57)

Bluetone nemá žádné rozumné pokrytí. Zkušenosti s jeho zaváděním (2 měsíce bez internetu apod.) jsou dost tristní. Buď rád že máš ADSL, někteří mají jen dial-up. Drahé ? Nutí tě to někdo používat ? Někomu stačí televize za stovku

X&Y (26.2.2006 00:16:43)

jj kdo vás nutí kupovat neomezené tarify, máte i socilaní varinaty za 399 kč :-) A nebo Wifinu za nějaký kilo. A já platím skoro 15% čisté mzdy, nj prostě si musíš vybrat co potřebuješ já zatím NET :-)

Anonym (26.2.2006 00:28:30)

Jasně, všechno je otázkou priorit. Já nedám za domácí připojení nikdy víc než 700 vč DPH - bez ohledu na můj příjem. Nerad totiž ze sebe nechávám dělat kořena. ;-))

Anonym (27.2.2006 01:13:16)

To se jiste nikomu nepovede. Ty prece koren nejses, ty ses hovado.

Anonym (27.2.2006 18:03:18)

Zajimalo by me, jestli je u internetu broadband ten limit tydenni nebo mescni?? nevite??

ex-ČTc (2.3.2006 10:42:02)

Souhlasím s tebou, proto jsem, hned jak byla možnost, utekl od ČTc(599,-/měsíc bez dph, ono s hlas.paušálem za linku je to přes litr měsíčně s dph!!!) a teď mám wifi za tři stovky s dph, bez jakýchkoliv omezení, abs.stabilní, pingy lepší jak s adsl. To je pro mě vyhovující varianta. Mě dojímá, jak všichni říkají, že net(byť neomezený) od žluťáků za řekněme 1100,- apod. za 512/128k(plus paušál za lajnu) je levnej! Telecom ovládá massmedia, má na to prostředky, proto hloupý lidi snadno manipuluje a všichni si myslí, jak je to levný a jak jim telecom vychází se "ultra-super-nabídkama" vstříc. Blbost! Pracuju, poctivě vydělávám myslím dobrý peníze(ale práci věnuju dost, i doma), ale víc jak 500-600,- s dph(záleží jak kde) měsíčně bych za net nedal. Mluvím o nějakým postačujícím připojení, řekněme 512k až megabit, bez omezení, nebo s odpovídajícím limitem dat.

Patrik Oravec (3.3.2006 10:48:54)

Zkusil jsi někdy žít na vesnici s 1200 obyvateli? 20km od více osídleného města a v Krušných horách? Čili žádný Kolíne,Kolíne stojíš v pěkné rovině? Zamysli se :( Není tu ani ADSL ani nic jiného a přesto ten Internet budeme k životu stále více potřebovat. Máš nějaký nápad? Mě nic jiného nenapadá, než zůstat u ČTc :( Není jiné volby.

Zajda (3.3.2006 23:40:15)

Na to se často zapomíná. Na terenní podmínky. Ona se bezva dělá síť z když je okolí placka. Úmyslně nedávám příklad:) Zrovna tak jsem Ale ten náš krpálov-Krušné hory tam už je velký problém dotáhnout konektivitu mikrovlnou i pro kdejakou sousedskou síť. To padá jeden milión za druhým na realizaci. A ,,hloupý" mbit se může vyšplhat třeba na 70tis/měs. Takže pokud tam vede drát, tak už je lepší pořídit si nějaký ten pevný okruh s připojením k internetu. A či jsou ty dráty?

ex-ČTc (4.3.2006 10:43:33)

Patrik Oravec, Zajda: oba máte samozřejmě pravdu. Vystiženo tím "není jiné volby" a to mě štve, Telecom těží z toho, že má tu poslední míli skoro všude. Výše jsem hlavně narážel na to, že lidi obhajujou cenovou diktaturu Telecomu(zvláš tarify bez limitů) jako "v pořádku". Monopol prostě je a byl špatnej a deformuje trh. Taky bydlím na vesnici, ani ne 600lidí, sice kousek od velkýho města(>150tisíc lidí), ale viditelnost na něj přes kopec a lesy nulová, placka tu není. ADSL tu taky dlouho nebylo, takže jsem ještě poměrně nedávno točil modem. Wifi v okolí žádná, tak jsem si zaved ADSL, když byla možnost. Nicméně se pak poblíž rozjely dvě obč.sdružení a začaly provozovat klasický komunitní sítě, s přístupem na net. A jde to a funguje, i když by člověk řek, že v místě není šance nic podobnýho vybudovat. Samozřejmě wifina je silně o geografický poloze a nemůžu soudit jaký jsou možnosti u vás.

Anonym (28.2.2006 16:23:38)

Taky zalezi na tom jakou mas mzdu:-D :-D

Anonym (27.2.2006 17:43:17)

Rozumny pokryti? Vis jak dlouho rozsiroval telehnoj a vis za jak dlouho se dostal CRa i do mensich mest? prvni,druhej a treti kvartal. Mrkni na stranky CRa. Tohle telenor ani neplanoval!

Anonym (27.2.2006 19:05:57)

Stránky CRa jsou pěkná teorie, uvidíme jaká bude praxe. Když jsem se tam ptal, už byli s plány mnohem opatrnější. Dvouměsíční opruz bez internetu a občas i bez telefonu (jak tady hlásí spousta uživatelů) též nezní moc lákavě

Anonym (27.2.2006 21:26:46)

Ty dva měsíce je výpovědní lhuta ve který ti běží stávající služba. No pak v ideálním případě týden bez inetu pokud to máš nastavený dobře a telecom nezmrví llu. V tom realističtějšim případě pak měsíc bez inetu. Což může představovat pro spoustu na inetu fungujících uživatelé/podnikatelů docela ztrátu.

Anonym (27.2.2006 21:34:34)

Pěkně děkuju !! Nechci ...

Anonym (28.2.2006 07:32:54)

Ani při zřizování pronajatý linky kde vysolíš nehorázný prachy to neni jiný. Tady ještě služby nepokročili tak aby byly zřizovaný do 24 bo 48 hodin. Všude neni Praha a musej se používat třeba i dráty telecomu. Než se zvedne vybranej tlustoprd tak to chvílu trvá. CRa to taky nemaj do dvou dnů.

Anonym (25.2.2006 23:12:45)

Já chodim do práce a 1300 Kč opravdu za internet platit nehodlám , pro mnohé je to celých 10% !! čisté mzdy, bydlet se musí, jíst se musí , internet je v tomto jen na úrovni televize, která mimochodem stojí 100Kč.

Pavel (25.2.2006 16:21:02)

ty to vůbec nechápeš, jak nepotřebuju nic super rychlýho či neomezený data atd. Chci jen aby lince odpovídal limit. Když 4x zvýšim rychlost tak taky 4x zvýšim i datový limit aby si uživatel vůbec tý rychlejší linky "užil". Takhle můžu pořád děl

Mefisto (25.2.2006 16:47:51)

Mám Expres,který je dnes nejvíce rozšířený. Počítám dnes mám limit 20 Gb měsíčně.Po výrazném zlepšení služby budu mít limit 12 Gb měsíčně jé a za stejnou cenu no neber to!!

jolek (28.2.2006 00:54:10)

Lol:) povedeny prispevek:))))

Anonym (26.2.2006 13:56:57)

To je neuvěřitelné uvažování ... Co je lepší malý limit a malá rychlost nebo malý limit a velká rychlost (rozdíl za 0 Kč) ? I kdybych měl jezdit jen po městě nebo po dvorku, tak se mi bude lépe jezdit mercedesem než škodovkou ...

Pavel (26.2.2006 14:37:19)

Ale proč mám jezdit po dvorku když má auto na dálnice ???? Vidíš pořád jen jednu stanu mince, ale bez druhé to nemá význam.

Anonym (26.2.2006 14:42:25)

Tak si koupím dálniční známku a jezdím po dálnici a nepláču tady,že mě bez dálniční známky nechtějí pustit na dálnici.

Anonym (26.2.2006 15:00:11)

Problém je v tom, že Česko je zoufale zaostalou zemí (co se datových služeb týče) ve které Telecomu vládnoucí politický hnůj pomocí zákonů zaručil mnohaletý monopol, takže dnes vlastně, co se datových služeb provozovaných po drátech týče, neexistuje vůči Telecomu žádná konkurence, která by stála za řeč - např. BlueTone má za podstatně nižší cenu nesrovnatelně lepší parametry ve srovnání s tím, co nabízí Telecom - a evidentně se to ČRadiokomunikacím vyplatí! Bohužel, ČRadiokomunikace mají doposud jen minimální penetraci. Takže, to, co nabízí Telecom je jen zneužívání současného faktického přetrvávajícího monopolu. Za služby, které Telecom nabízí, může požadovat to, co požaduje jen díky tomuto monopolu. A to třeba mě děsně štve! Díky tomu, že zkorumpovaní politici jedné firmě zařídili monopol, je dnes totálně zdeformovaný trh a nabízené nekvalitní a předražené služby - a zákazník nemá šanci odejít ke konkurenci. Je postaven před rozhodnutí - ber nebo nech být! Tohle je pekelné svinstvo!

Anonym (26.2.2006 15:14:46)

Pokud vím ,tak ČRa mají pokrytí nic moc a provozují to už cca 1 rok,Telecom za 1 rok adsl pokryl cca polovinu republiky.Tak kde je tedy chyba,to mi řekni.

Anonym (26.2.2006 15:23:46)

Ty si ze mě děláš srandu, viď?! Jak můžeš srovnávat výchozí podmínky ČRa a ČT? ČT měl řadu let zákonem zaručený monopol a tedy má dráty natažené do každé, i té nejmenší vesničky, zatímco jiné firmy (třeba kabelovky, ČRa, atd....) svou infrastrukturu v tomto ohledu musí budovat v podstatě z nuly! A přesto nabízejí podstatně lepší služby za méně peněz! - Tedy poměr cena/výkon mají podstatně výhodnější z pohledu zákazníka než ČT! ČT pořád jen žije ze svého stále fakticky přetrvávajícího monopolu (a to, že zákony v tomto směru byly nedávno zrušeny, na realitě nic nezměnilo).

Anonym (26.2.2006 15:32:41)

Omyl. ČRa využívají pro připojení svých DSLAM metalické vedení Telecomu a pronájem místní smyčky.A pronájem místní smyčky funguje kdekoliv po republice.Nebude to něčím jiným,že mají DSLAM jen v velmi lukrativních částech Prahy,Brna a několika dalších měst?

Anonym (26.2.2006 15:53:24)

OK. Uznávám, že to je argument. Já žil v přesvědčení, že ČRa pro svůj BlueTone využívají své vlastní vedení (minimálně pro BlueTone premium). Ale je fakt, že jistě to nevím.No, aspoň je to impuls, abych trochu zagoogloval a podíval se na to, jaká je situace - kdo přesně co, na čem a za kolik nabízí..... Fakt je ale ten, že všechny nabídky s lepším poměrem cena/výkon než jaký nabízí ČT, jsou k dispozici jen v místech s hustou zástavbou. Vesnice a okrajové čtvrti měst mají na výběr buď ČT nebo si mohou trhnout nohou. (CDMA nepovažuji za vážně míněnou nabídku broadbandu - to je řešení pro naprosté zoufalce). Někde sice funguje Czfree.net, ale často je to prakticky nepoužitelné. - Uznávám, že tady je obrovský prostor pro vlastní aktivitu. ;-))

Anonym (26.2.2006 15:59:41)

Trochu malé upřesnění: CDMA není pro zoufalce,ale je postavené jako rychlé (rozuměj rychlejší o řád než GPRS) mobilní připojení.Takže je určené především pro ty,co potřebují mobilní a relativně rychlé připojení k internetu.

Anonym (26.2.2006 20:42:02)

Podotek k té rychlosti CDMA. Jak se to má s tou údajně o řád vyšší rychlostí ve srovnání a GPRS, je možné rychle zjisti mrknutím se na http://www.cdma.cz/diskuze.php Tam velmi dlouhá řada zoufalců pláče nad tím, jak je to jejich CDMA strašně "rychlé"! ;-)))))))

buřtík (26.2.2006 23:23:07)

Jenže ty vlastní DSLAMi musí dát ČRa do tel. ústředny ČTc a určitě to není zadarmo.Podle toho co jsem se doszvěděl,tak ČTc na tom pronájmu zrovna nešetří.Si myslim,že ČRa čekalo až se jim vrátí náklady ze začátku a když jse jim už mnohonásobně vrátily,tak se pomalu,ale jistě začnou rozlejzat po republice.

speedy (6.3.2006 11:02:23)

..Kdežto ty bys jako majitel objektu včetně zabezpečení a náhradních zdrojů energie přenechal prostor "konkurenci" zdarma aby měla lepší podmínky, že? A co kdyby si konkurence postavila své objekty a položila své kabely, bylo by to pro ni levnější? V jiných zemích jsou podmínky pro konkurenci podobné a nikdo nepláče že ten zlý velký operátor znemožňuje konkurenci, prostě se nevymlouvají a dělají to, co zákazník chce koupit. Ale zadarmo to taky není...

Anonym (6.3.2006 19:56:50)

To ale není konkurence, protože tomu alternativci nedá nikdo státní záruky na 25 miliard...

Anonym (26.2.2006 14:51:05)

Zkus pochopit jednu věc: zaplatil sis službu a daných parametrech a jeden z parametrů ti ZDARMA zlepšili, to je vše. Jestli tím tak nevýslovně trpíš, požádej, aby migraci neprováděli nebo ji vzali zpět. A pak se běž nechat vyšetřit.

Pavel (26.2.2006 17:24:14)

já to chápu a s navýšenou rychlostí jsem spokojen jen říkám že když se udělá A mělo by se udělat i B jinak to ztrácí na významu to je jako kdyby ti v práci přidali 4x víc peněz a pak ti řekli že si stejně za to víc nekoupíš , pořád to samé jako předtim , pak by ti to možná došlo na co je ti 4x více peněz. Tohle je podobné aspoň prostě já to tak chápu.

Anonym (26.2.2006 19:54:06)

Chápeš to dost špatně. Kdyby se udělalo B, chtěl bys C atd. Buď rád že jsi zadarmo dostal A. Nemusel jsi mít nic. Samozřejmě že je to výhoda. Pokud člověk není permanentní stahovací maniak, , zkrácení čekací doby na třetinu nebo čtvrtinu u příležitostných menších souborů je hodně vítané. Když někomu nestačí daný datový objem, musí si zaplatit vyšší, rychlost s tím nemá nic společného ...

Pavel (26.2.2006 21:23:20)

a) žádné C nevidím b) u paušálu čas nerozhoduje c) samotný limit si větší koupit nemůžu - vždy jen s rychlejší linkou a já samozřejmě ještě rychlejší linku nepotřebuju když ji mám už ted´ 4x rychlejší. Pokud si myslíš že je správná politika zvyšovat rychlosti a nechávat stejné limity tak si to mysli, ale jedno bez druhého prostě smysl nemá. Končim diskusi

Bob (26.2.2006 21:37:06)

ČTelecom má ve většině celé republiky praktický monopol, takže tím je jeho politika dána! Může si upravit co chce a jak chce a zákazník bude vždy mít jedinou možnost - buď vezme za vděk Telecomem, nebo nebude mít nic. (GPRS, CDMA,....nejsou žádné rozumné alternativy)

jolek (28.2.2006 00:50:51)

Pavel: Takhle vystizne tu problem malokdy nekdo popise, klobouk dolu. Naprosty souhlas a soucit nad diskuzi s niemandem typu "anonym":) Na vetsinu lidi proste zabira to zminene A a logika veci uz se neresi...zkratka jakmile se neco "zlepsi" ZDARMA, je to v ocich masy BOMBA a na tom je postavena tahle prdla kampan/reklamy....vsak ono to rychle vychladne, protoze takova blbost uz tu dlouho nebyla

Anonym (28.2.2006 08:38:02)

Chápej, že zdaleka ne všichni jsou patologické internetové případy, které 1) musí cokoliv nepřetržitě stahovat (aby se nedostali do deprese) 2) mají nadbytek času, aby seděli u netu celé hodiny 3) musí svůj limit vyčerpat do posledního bitu Běžný člověk stahuje sem tam něco a je pro něj velmi vítané, když u toho ted čeká 3-4x méně než předtím... Když dostaneš lepší a rychlejší auto, je to lepší než pomalé i na krátké vzdálenosti. Pokud cheš jet dál, zaplať si víc benzínu.

jolek (28.2.2006 15:47:09)

Povsimni si, ze nic z toho jsem nezminil... Avsak pokud je mi nabizena "vysokorychlostni" sluzba jejiz datovy limit je mozne vycerpat(a spadnout na sneci rychlost) za nekolik malo dni a to bez vetsi snahy ve stylu tveho oblibeneho stahovani, nebo "sezeni u netu cele hodiny", je takova sluzba NEVYVAZENA a ja tvrdim, ze sedne "na miru" jen malokomu. Navic sluzby nabizene telekomem byly nevyvazene uz pred navysenim rychlosti. Tohle je jednoduse jen pomucka JAK SE VYHNOUT SNIZENI CEN. Zakaznik po teto "uzasne" zmene nedostane navic zhola nic, ale na prvni pohled to videt neni a tak se spokoji s tim, ze cena porad zustava tak vysoko jak vsichni vime. Pro uzivatele adsl od telekomu by bylo mnohem lepsi zachovani drivejsich rychlosti pri snizeni ceny(a to jeste nejradsi s vetsim datovym limitem).

Anonym (28.2.2006 19:13:03)

souhlas až na to že samotný benzín neprodávaj , musíš si koupit k tomu ještě rychlejší auto. ..

mefisto (26.2.2006 22:12:15)

Mám Expres,který je dnes nejvíce rozšířený. Počítám dnes mám limit 20 Gb měsíčně.Po výrazném zlepšení služby budu mít limit 12 Gb měsíčně jé a za stejnou cenu no neber to!!

František (25.2.2006 17:22:03)

Myslím, že to Pavel vystihl: IE Impuls (512/128/1 GB FUP), je demoverze brodbandu, aby si uživatel vyzkoušel internetová rádia a TV, během týdne vyčerpal FUP a tři týdny jel na úrovni ISDN. Poté začne pomýšlet na dražší Ideal, kde sice rychlost 2048 nevyužije, ale potřebuje ten větší limit FUP. Nicméně z technického hlediska tento obchodní trik ČTc chápu. Kdyby současně s navýšením rychlosti zvedli i limity FUP, budou se uživatelé Impulsu (kterých je podle odhadů nejvíc) celý měsíc dívat na internetové TV a zahltí stávající datovou síť ČTc (= pokles průměrné rychlosti, dlouhé pingy). Takže až bude navýšení rychlosti dokončeno u všech 300 000 uživatelů a provoz se stabilizuje (ona ta rádia a TV část publika po čase omrzí), ČTc zatížení sítě vyhodnotí (a případně síť posílí) a s velkou slávou navýší limity FUP (protože mezitím je zvýší ostatní ISP aby ČTc předběhli). Upřímně řečeno, IE Impuls (128/64/FUP, uveden na trh 1.6.2005) jsem si pořizoval s vědomím, že ČTc ještě levnější a pomalejší ADSL (jakýsi "IE Mini 64/32") už nezavede (tento předpoklad mi vyšel, místo toho je nabízen dial-up za paušál) a všechny změny budou směrem k vyšší rychlosti (realizováno nyní) a limitu FUP (očekávám tak do konce roku). Neberte to jako omluvu pro ČTc, spíš o pokus odhadnout jejich obchodní politiku. Čeho se však obávám, je zveřejněná tendence zvýšit paušál za tel. linku se současným zrušením hovorného. To by pro mne fakticky znamenalo zdražení, protože moje hovorová frekvence je minimální.

Belisar (27.2.2006 00:40:51)

Krásný termín: demoverze. Také ho s oblibou používám. Já na celé migraci vydělal: teď mám extreme 512/128 za nějakých 1100,-, dříve bych si tuhle rychlost mohl dovolit za nějakých 1600,- (jako tarif profi). A už teď mi na mysli tane myšlenka, že by dvoumegabit za 1300,- také nebyl zlou volbou... Jako pozitivní pro ty, co zůstali u FUP tarifů bych označil zdvojnásobení rychlosti FUP linky (tohle jsem záviděl lidem u Nextry), tím se dá prohlížet docela slušně internet a dá se i ledaccos stáhnout (12-15 KB/s je tak 1 GB denně). I když uznávám, kdo třeba z třímegabitu najednou přes noc spadne na 128/128, nebude se mu to zdát moc "pozitivní".

kolp (27.2.2006 17:06:11)

No to padaní rychlosti u 3000kbps zatim, asi nehrozí když jsem od 1.unora stah 10x vic nez je FUp a furt to svisti OK, ale az to pojede tak to bude pekne na h****.

Anonym (27.2.2006 19:31:39)

no jestli si za 3 tejdny natahal pres 100 gb tak bys mel asi navstivit psychiatra... pro takovy lidi jako si ty je prave fup...

Bilbo (27.2.2006 23:48:04)

100 GB za 3 tejdny :D?! To je sranda. Mam dsl profi 1:20 2048/256 a za posledni tri dny sem nasoukal do pocitace 45 GB. Stahuju cesky dvb ripy serialu jako Simpsonovy a tak...jedna sezona 4 GB. Neni na tom nic prevratnyho. Platim za linku 2 litry mesicne s dani a je neomezena, takze pres ni muzu protahnout kolik dat chci. A nahravat serialy z dvb je vopruz. Na netu je to vydany pekne v xvidu perfekne enkodovany, tak proc si to nestahnout, kdyz je to mnohem snazsi.

Anonym (28.2.2006 08:31:58)

a kde se to dá stáhnout ?

Anonym (28.2.2006 20:37:38)

Od Bluetonu mám to samý za pár stovek a bez LIMITU.Hezkej den.

kolp (2.3.2006 16:14:02)

Jo presne tak delam neco podobnyho. Taky jeden(no spis 4) oblybeny serialy.

JP (2.3.2006 17:01:18)

Kdybys mi mohl na mail cvrknout kde se to dá tak pěkně stahovat, byl bych ti vděčný. Díky.

FuK (2.3.2006 20:34:03)

když si přečteš popis tarifu impuls tak zjistíš že není vhodný na multimédia, ale čistě jen na browsing a email, stahovat můžeš jen drobný freeware a na to 1GB/měs. stačí. Naříkat proto není na místě, dopředu víš co kupuješ. Pokud chceš hudbu a video musíš sáhnout po vyšším a tím logicky dražším tarifu. Nevím co je na tomto k nepochopení.

František (3.3.2006 00:32:24)

To není žádný nářek, jen konstatování, že IE Impuls je demoverzí broadbandu. Tato demoverze mi vyhovovala i v původní verzi 128/64/FUP 250 MB/týden, proto jsem si ji pořídil. Nikdy jsem těch 250 MB týdně ani nedosáhl, přestože si občas pouštím rádia (16 nebo 32 kB) nebo stáhnu nějaké to video (to se dá i na ten FUP 64/64). Na to by mi ale stačilo i oněch hypotetických 64/32 (= trvalý FUP nebo také ADSL na úrovni dial-up), kdyby byly k mání jako levnější paušál. Čili já bych přivítal cenovou politiku založenou na poklesu cen u nejnižších rychlostí, nikoli držet ceny zrychlováním (= odstraněním rychlostí 128/64 a 256/64 z nabídky ADSL). Pokud jsem stačil zaregistrovat z některých reakcí, ČTc tyto rychlosti se slevou poskytovat bude (u dlouhých přípojek), ale ne jako standardní nabídku.

FuK (3.3.2006 09:05:42)

Každý to vidíme jinak - nejde o žádnou demoverzi ale zkrátka tarif "šitý na míru" nenáročným uživatelům.

Sergey (3.3.2006 10:09:20)

Ano, každý to vidíme jinak, pro nenáročné zákazníky je pořád tou nejlepší cestou dial-up. Znám konkrétní případ člověka, který si pořídil "vsokorychlostní" internet (128/64) a jelikož jsem mu to pomáhal rozchodit, znám přihlašovací údaje a nedalo mi to abych nenahlédl do správy konta. Tenhle člověk na lince za 475Kč přenese měsíčně cca 30MB dat (na dial-up připojení to pořídí cca za desetinu), tedy poštu a nějaké ty zprávy na www.idnes.cz. Takže podle pana FuKa byste měli být rádi za 1GB, protože nenáročnému uživateli 50MB stačí bohatě.

František (3.3.2006 10:15:18)

Zřejmě se lišíme v chápání pojmu "nenáročný uživatel". Já se za něj pokládám a chtěl bych mít ADSL 128/64/FUP (nebo 256/64/FUP), ale ne za 475 Kč (vč. DPH), nýbrž levnější. ČTc však, aby tyto cenové programy nemusel zlevnit, tak je fakticky zrušil a jejich uživatele převedl na "zrychlené". ČTc prostě rozhodl, že levnější ADSL už nebude (až na ty výjimky, kdy je to zrychlení technicky nerealizovatelné - tam si těch 475 Kč zachovat netroufá). Proč mi 128/64/FUP nebo 256/64/FUP nenabídne za stejnou cenu, jako těm "výjimkám"? Demoverze broadbandu je to proto, že mi umožní na 512/128 i tu TV, ale jen na omezený čas (většina demoverzí SW má také nějaké omezení) a mám možnost si koupit "plnou" verzi s větším limitem FUP anebo bez limitu.

Karas (3.3.2006 13:08:59)

Zdravím , cena už dolů asi nepůjde, ale snad jak nám přeci jen o něco porostou mzdy tak to časem bude znát méně a méně. Mám ale od ČTc víceméně potvrzeno že vrámci dalšího vývoje a rozšiřování sítě budou navýšeny i tolik diskutované limity FUP.

Anonym (25.2.2006 09:20:40)

Přesně tak. Mimochodem - co je to "fub" ? Že běžná čeština je tady občas jako ze 2.třídy zvláštní školy, jsme si už zvykli. Ale možná tu za chvíli budeme mít ynternet a pyngi :-)) Hoši, hoši ...

chuta (6.3.2006 18:34:34)

presne o tehle , kteri puntickarsky opravuji kazdou chybu, uz tady nekdo mluvil. takovyhle prispevky nemaj zadnou informacni hodnotu, takze si je laskave odpustte. je sice hezky, ze umite spravne cesky, ale jestli nemate na praci nic jinyho nez ze na internetovych diskuzich hledate chyby, tak to je pak dost smutny...

Anonym (6.3.2006 20:34:32)

Tvůj příspěvek jen t opědokazuje, že podobná upozornění jsou občas třeba ...

zinek (7.3.2006 09:05:53)

Chuto, chuto, a jakou myslíš, že má hodnotu to tvoje plácání? Proč nadáváš lidem, kteří to s tebou myslí dobře? Já si taky myslím, že bys udělal lépe, kdybys místo bušení nesmyslných her vzal do ruky učebnici češtiny a něčemu se přiučil! Nebo nejsi Čech?

mefisto (7.3.2006 12:49:10)

Mám divný pocit asi začaly pracovat limity! Od včeréjšího dne mi na kontě začalo přesné načítání s porovnáním mých měření.

Anonym (25.2.2006 18:38:26)

kecy, limit mi stačí krásně na celý měsíc....když stahuješ jak blázen tak si dej jinej tarif bez FUPu, není nic jednoduššího

Haf (25.2.2006 18:45:10)

Když neumíš stahovat kdo ti za to může . Další možnost dle možná ho využíváš kvalitně v práci.

Mňau (26.2.2006 00:09:28)

???

Danik (26.2.2006 00:16:54)

No upřímně si myslím, že 600Kč bez DPH za 2Mbit je super cena (pokud je bez limitu). Jak by se TI líbilo, kdyby Ti někdo ve velkých městěch prodával levněji a lepší než třeba v maloměstě? (Teď srovnám třeba Bluetone a Telecom). Nemyslíte si, že to je hodně peněz? 600Kč bez DPH za tarif s FUP. Jen protože to je levnější, než dřív (s horším FUP), to neznamená, že to je levné.. Tak držme palce, ať to ještě zlevní, zvětší limit nebo ať ho úplně zruší..

Anonym (25.2.2006 19:42:48)

No a o tom to je.....ja proste vim,ze stahuju hodne,tak jsem si poridil internet extrem a neresim nejaky hovadiny jsou je FUP......sice si za to priplatim,ale to k tomu patri.....

Anonym (25.2.2006 21:16:13)

U vás není BlueTone?

Anonym (26.2.2006 07:44:19)

Kdybych mel moznost jit do Bluetone,tak do toho jdu,ale bohuzel jsem z vcelku malyho mestecka,takze je tady volba bud Telecom a ADSL nebo velmi pomaly CDMA od Eurotelu nebo otresna WIFI........takze telecom nakonec vyhral....

Anonym (26.2.2006 11:46:23)

Já jsem z okrajové čtvrti Brna a řešil jsem úplně totéž dilema jako ty. Z hlediska penetrace a ceny internetu je Česko stále docela tvrdě zaostalou zemí!

Anonym (26.2.2006 18:29:39)

ano to víme, Telecom nám umožnil za stejnou cenu stahovat rychleji nikoli však více, ale pokud jsou mé informace správné může s FUP zahýbat spuštění IP TV , kterou Telecom plánuje ještě na letošek, dále se testuje ADSL2+ , já myslím, že nadávat není na místě, můžeme se jen těšit ...

Anonym (27.2.2006 11:12:49)

to nevim co si od televize slibuješ ty ale já jen zpomalení sítí. TV se totiž bude platit zvlášt´ a bude tím pádem mimo běžný FUP, z čehož plyne že FUP na ostatní věci se určitě zvyšovat nebude.

Anonym (27.2.2006 11:35:27)

Stejně nechápu na co se na "internetové televizi" díváte. Jsou tam k mání akorát zprávy atd. a to ještě v dost mizerné kvalitě. Nebo pár videoklipů na očku. Není lepší a jednodušší se podívat na normální televizi ?Anebo je to kvůli tomu speciálnímu pocitu že se koukám na televizi přes internet ?

HollyG (27.2.2006 11:54:18)

Ehm cim to bude ze ted na netovy televizi nic neni? Zeby to bylo tim, ze jeste nic takovyho nebezi??

Anonym (27.2.2006 13:08:56)

Neběží ? Ale jo, jsou jich k dispozici spousty.

HollyG (27.2.2006 17:49:38)

Ne jako komercni sluzba u nas... A jinak jenom ct24 a ocko co vim

Zajda (27.2.2006 13:12:33)

To je jenom taková náhražka té skutečné IPTV. Podle toho nemůžete soudit. Spíše bych to přirovnal k Video on Demand na nízkorychlostní síti. telecomí IPTV v budoucnu bude mít nejspíše mnohem větší pokrytí než dosavadní DVB-T o kabelovkách ani nemluvě.. Já vím. Je to tristní a humorné, ale na to jsme si v česku již zvykli Je to prostě další anomální stav. Hlavně v pohraničí by po rozšíření IPTV až tam mohl telecom profitovat, které bude v digitalizaci(možná bude digitalizace kompletní někdy...za sto let;) až poslední.

Zajda (27.2.2006 12:50:51)

No na IPTV se bude používat multicasting takže o nějaké markantní snížení propustnosti sítě se jednat v globálním měřítku jednat nebude. Tam spíše záleží na tom jak jsou jednotlivé prvky v síti schopny replikovat provoz. Na 8 televizí přenášených najednou vám efektivně stačí tak max.50Mbit a to ještě jen jedním směrem při MPEG-2. Vzhledem k tomu že telecom zvažuje využít kompresního formátu MPEG-4, bude toto číslo ještě nižší.

Honza (27.2.2006 02:22:03)

Dnes v 9 u spoláku pak zajdem na poštu. To uděláme.Čao Jirko.

Jirka (27.2.2006 18:33:25)

Jo dobre budu tam

v.denny (27.2.2006 12:13:47)

o rychlost ani tak nejde jako o FUP. mam optimal ale to jejich FUP je trapne 1GB, např nextra ma pri rychlosti 512 FUP 2GB, to jde vidět jak to telecomu mysli. Ja bych se klidne vesel do 2GB o rychlost by mi stacila. Ale na jaro to menim za Karneval 3000\300 10GB FUP cena 780Kc.

Amigo (27.2.2006 20:46:00)

Jo, jenze Karneval uz taky neni co bejvalo, tech 3000kbit je nominalni rychlost, garantuji jen tretinu...lepsi, nez nic, ale to u Karnevalu nebejvalo

Anonym (27.2.2006 21:11:58)

Protože stádo tupých ovcí se nechá chytit na rychlost. Jako si spousta lam koupí shit-PC jen podle taktu procesoru v MHz, a na ostatní výbavu se ani nepodívají. Inu zlatonosná blbost - je (a bude!) výnosnější než těžit ropu. Blbost nikdy nevyschne.

Anonym (27.2.2006 21:33:17)

Nikdo si tu rychlost si v tomto případě nekupoval, přišla sama. Stěžovat si může jen naprostý hlupák ...

Anonym (28.2.2006 00:06:48)

Vyšší rychlost přišla sama, ale (ve zmiňovaným případě) přišla na stávající tarif s FUP, a to směšně nízkým. A ten už si koupili předtím sami z vlastní vůle (nebo blbosti). Dá se očekávat že při vyšší rychlosti se vliv FUP limitu ještě zvýrazní, protože ho člověk dosáhne dřív, takže paradoxně rychlost bude leckohu štvát. To je jen vedlejší efekt. Hlavní blbost byla zahlídnout např. nabídku "1 Mbit", vypláznout jazyk, ignorovat malej nechutnej text "jen 2 GB" a běžet si to jako blb za babku koupit.

Anonym (28.2.2006 08:30:54)

Argument že při vyšší rychlosti se limit vyčerpá dříve je opravdu málo pochopitelný. Každý, kdo je aspoň trochu soudný, ví jaký má limit a co v jeho rámci může stáhnout, na tom se nic nemění at je rychlost jakákoliv. Při vyšší rychlosti ale člověk nemusí ztrácet tolik času čekáním na stažení konkrétních souborů. Nebo ti snad někdo povinně káže mít zapnuté stahování non stop ?? Tak si pořid dial-up a limit určitě nevyčerpáš.

Anonym (28.2.2006 15:45:34)

Ono je to spíš o tom přísloví s jídlem roste chut´ , když mám vyšší rychlost mohl bych najednou dělat víc věcí než předtím, ale limit mě zase srazí dolů, takže dělám pořád to stejné. Samotné GB navíc dokoupit nejdou a platit ještě vyšší rychlost se zase může zdát mohým jako zbytečnost. Tím jen říkám že je mezera v nabídce Telecomu.

Anonym (28.2.2006 20:05:42)

Je to věc sebekontroly ... Individuální GB dokoupit celkem levně jdou - u Nextry :-))) 50 Kč za 2GB je myslím skvělá cena ... Kromě toho se dá kdykoliv zapnout zákaznický FUP (v mém případě to pak frčí zhruba 300 kbps upload i download), data se neodečítají a dá se s tím v pohodě fungovat a za noc se bez problému stáhne celý film. Když koukám na co vše si lidé stěžují u Telecomu, jsem hodně rád že jsem u Nextry (i když tu spousta lidí nadávalo, ale praxe je v pohodě). Migrace nastala okamžitě, rychlosti jsou stabilní a maximální ...

Anonym (28.2.2006 20:47:26)

Ja jsem u Telecomu,film mam stazenej za necelou hodku a jsem spokojen jak zelva....:)

Anonym (28.2.2006 21:29:08)

To já teoreticky taky, když mám puštěnou plnou rychlost. Jen by mě ještě zajímalo kde se dají stahovat filmy plnou rychlostí. Normálně to z torrentů jede dost pomalu ... Pokud máš nějaký tip a můžeš mi ho cvrnknout na mail, budu rád ... Díky

Anonym (4.3.2006 11:41:18)

Na všech trakerech kde se počítá ratio :-) Jenže tam vy LAMY/FUPACI nelezete protože vás stejně vykopou ono se kromě sosání musí i seedovat což pro váz ZAFUPOVANCE je problééém

zinek (5.3.2006 18:15:21)

Ty seš ale debil!

chuta (6.3.2006 18:19:48)

seedovat by mi ani tak nevadilo. jen je trochu problem s tim, ze upload rychlost je nekolikanasobne mensi nez download. to se pak tezko dosahuje ratio alespon 1.

Anonym (2.3.2006 00:39:11)

Staci pockat, az zas sprovozni Expres Klik a muze kazdej tahat tolik kolik chce platit...

Qan (3.3.2006 19:45:24)

Já mám 512 od Emea telecom 390k bez dph 2GB, za další 1GB 49 Kč.

Anonym (1.3.2006 01:40:36)

Můj argument to není, ale to by ses divil, kolik lidí ho používá : ) Mimochodem, já si užívám Bluetone Premium, takže mě se to ani netýká, ale musím říct že dřív jsem měl cosi podobnýho Telecomu (přeprodej) a je to dost dobrej pocit - stačí pocit - že když mě někde náhodou zaujmou 3 DVDčka během jednoho měsíce, že s tím nebudu mít naprosto žádnou komplikaci a nemusím nic počítat. Nemíním notoriky, co stahují 24hodin denně 7 dní v týdnu cokoli, protože oni budou nespokojení vždycky. Rychlost JE skvělá věc. Ale mefisto nahoře psal o TARIFECH S FUP. A mezi zákazníky Telecomu se najde překvapivě mnoho ovcí, které chtěly rychlost a toho FUPu si dopředu nevšimly - a teď je pěkně séře.

Anonym (2.3.2006 22:37:10)

Hele ty "pocite" a co takhle zajit do pujcovny pro ty DVD????!!!!

Anonym (2.3.2006 23:27:37)

Hele ty dvd, to by tam ty deveda jeste museli bejt. Vetsina slusnych titulu u nas neni. To je holy fakt!

Anonym (1.3.2006 00:26:41)

Přesně tak. Včera jsem se bavil s jednim člověkem, proč se ještě používaj diskety, když je to už 10 let překonaná technologie. Jednoznačně kvůli DEMENCI UŽIVATELŮ. Většina jich totiž neví, jak data dostat na CD, nebo dokonce odeslat po síti. O existenci flash disků nemají samozřejmě ani potuchy. V tom to vězí. Na disketu to prostě přetáhnou myší z jednoho okna do druhýho. A pak to strčej do počítače o kus vedle, kterej je samozřejmě zasíťovanej 100 megabitem. A myslim, že takhle to nechodí jen u nás v práci. S tim netem je to stejný. Nikdo si už nepřečte, že tam je 1 GB limit a sdílení 1:50, jednoduše proto, že to neni v reklamách v televizi. A to ani nemluvim o priorizaci paketů. Proč někdo stahuje stejnej soubor z HTTP 100 kB/s, druhej z FTP 50 kB/s a já přes DC 25 kB/s???? Je to ten samej soubor, platíme stejný peníze, ale někdo má holt přednost. Je to normální zlodějna a ne služba zákazníkům.

Anonym (1.3.2006 07:44:14)

No pokud je stejnej soubor dostupnej i na normálních web a ftp serverech tak by byla blbost nevyužít přímo tyhle ne? S DC to můžu stahovat i týdny a to už je dražší ta eletrika. Bittorent je taky dobrej ale nemusí fungovat každýmu když musí bejt za natem a jelikož má compů víc tak si nemůže ani promapovat porty. Slušnost je použít lokální mirror a pro přenos souborů spíš ftp. Prioritizace ma prioritizovat a ne shapovat.

Anonym (1.3.2006 20:52:01)

Down 20GB UP 20 GB za měsíc zkus to za ty prachy u TeleTele

Anonym (3.3.2006 17:17:03)

Nesuď tak přísně, to není až tak demence - spousta různých uživatelů (hlavně ve firmách a úřadech) zřejmě neví že existuje např. flash disk nebo snad ani to, že mají PC zasíťovaný, protože je to prostě nezajímá! Umí zapnout PC, spustit 1-2 programy co používají a znají a hotovo. Prostě je to tak - všechno se vyvíjí moc rychle a pokud se tím neživí nebo nebaví, tak jsou většině uživatelů nějaký flash disky, vypalovačky, WiFi apod. fuk...

Anonym (4.3.2006 23:14:36)

hmm a zkusil/as pužít flash na win NT??? co treba skola kde ani nevedou vypalovačky a se sdílením to taky nemá uživatel jednoduchy... jasně můžu požít net ale u souborů velikosti 35Kb (zdrojovej kod malyho programu) je v tomhle pripade fakt mnohem jednodussi a nejrychlejsi disketa...

revos (1.3.2006 22:40:13)

Nevim jak vam ale u telecomu my uz 3 mesic zadny FUP nenabehlo a to jsem hodne za limitem :-) Mam adsl od telecomu od zrodu v cr a v zivote jsem nemel sebenemsi problem .

Jaja (2.3.2006 22:40:14)

Únor - rychlost 2048 - Fup 8Gb - stazeno 58Gb - no coment!

Anonym (2.3.2006 22:47:29)

Kdo má potřebu všechno vytrubovat, může se v březnu divit ...

Anonym (3.3.2006 13:58:37)

Debilek se potřebuje pochlubit no :X

maek (3.3.2006 19:58:37)

Je to špatný,kdyby to šlo aspoň dokoupit,nějakej ten gigabajt....ale i to je pěkná zlodějina,protože ve vyspělejších zemích už dávno u tarifů podobných těm "low-endovým" od ČTc nejsou žádné limity....jesli se mají gigabajty dokupovat.když je potřebujeme(viz Nextra apod.) tak potom by vyšlo levněji přenášet data na CD...a nechytejte mně zas všichni za slovo,jak to tady v těch debatách všichni umí,jen říkám svůj názor----když už jsem na to narazil,tady v různých debatách,ale vlastně i jinde než na dsl.cz jsou takoví rejpalové,kteří chytají každého za slovo,opravují překlepy ostatních atd....takoví ať sem nepíšou,ale dopisují si s nějakou blondýnou z ústavu jazyka českého...bye bye

Riki (3.3.2006 20:27:46)

No na Slovensku Nextra to uz robi / stiahol som 1Gb do 18.00 a od 18.10 som mal rychlost 3Kb/s. Stahuju to na 128kb/s ale pri agragacii 1:40 to bolo tych 3kb/s / meral som to asi 20x/ Ja tomu vravim koniec DSl na Slovensku Tu je link http://www.dsl.sk/article.php?article=1505

PaloD (4.3.2006 21:42:40)

Hmmmm....hovorí sa o tom dlho....že cesta bude viest tadialto. Nextra je jediný provider, ktorý sa k tomu priznal.....stiahneš za den 1 GB, stiahnu ti rychlost. A bude to robiť aj ST či T-com ci ktorý šlak je to....aj Slovanet

Anonym (4.3.2006 15:20:16)

Anonym (4.3.2006 15:31:06)

A prave proto mam Extreme 2048 a je to super.. :-)

Petr Bedlivý (4.3.2006 21:09:34)

Řekněte mi jaké máte zkušennosti s podvodem eurotelu tzv. Eurotel Data Expres. Naměřeno dne 4.3.2006 ve 21.05 ve Strakonicích: Rychlost stahování dat: 5.9 KB/sec Rychlost připojení k internetu: 46.9 Kbps Rychlost odezvy (ping):nezjištěno A to je zrovna rychlý. Je schopen být připojen okolo 19 Kbps A stahovat kolem 2 kb/ sec. Bohužel naletěl jsem Eurotelu před rokem a půl a mám tzv. dotovaný modem. Zná někdo způsob jak toto vrátit a neplatit zbytečný doplatek za modem? Díky a dejte si na Eurotel pozor!!!

Tonda (6.3.2006 19:40:15)

Dobrý den - než začnete napadat někoho , že jste naletěl , zamyslete se , zda jste neudělal chybu sám , při výběru zařízeně a následně při koupi. V prodejnách Eurotel je možné dohodnout zapůjčení zařízení a odzkoušení - jde o přenos dat vzduchem , kde vám nikdo negarantuje max. rychlost a dostupnost signálu. Solidní prodejce , který nechce pouze za každou cenu vydělat na toto upozorní. Nyní doporučuji využít "díry" v zásobování a nabídnout modem k převodu jinému zájemci - lze převést i se závazkem.Tato situace z nedostatkem modemů bude trvat nejméně do konce měsíce března. Já osobně tento modem vlastním a přenosová rychlost okolo 600Kbps není vzácností. Potud moje zkušenost a rada - každý svého štěstí strůjcem!

Rony (6.3.2006 20:06:32)

Já naletěl taky : - modem jsem měl zapůjčený cca. 3 dny a fungovalo to cca. 150kbps, a to bylo asi maximum, co jsem z toho kdy vytáhl, jinou možnost nemám (kromě GPRS a dialupu nemám), tak jsem se upsal - teď už jedu cca. 3 týdny tak 30-50kbps, žalostný je to ve všední den mezi 20-21 hod. kdy je rychlost 10-30 kbps - na celý Liberec jsou 2 vysílače, alespoň v Liberci je to neprodejná záležitost Kde jsem já udělal jsem chybu ?

Anonym (7.3.2006 08:23:49)

Na celý Liberec taky víc jak dva vysílače nejsou třeba. To je pásmo 450Mhz ne 900 nebo 1800Mhz!!! Důležitá je šířka pásma a rozdělení na sektory.

FoX (7.3.2006 00:12:00)

heh poslouchám radio,kecam po netu,hraju a stahuju a zadnej problem nemam a viuživám od telecomu internet expres Ideal a zadnej problem nemam vy ste lamy a to za tejden stahnu třeba 3 filmy na DVD a jeste hraju a posloucham hudbu z netu no proste ste lamy jak jinak to rict:-)

P37r (7.3.2006 16:58:56)

Me taky fup nefunguje takze stahuju ale je tu diskuze o tom, jaky limity zavedli...

AAA (7.3.2006 17:02:14)

FUP se rozjede od pulky brezna

AAA (7.3.2006 17:01:47)

tady jde oto ze nemuzes i kdybys chtel :) nejakou hru si sosnout jednoduse nemuzes pac uz je vetsina ve velikosti na DVD ... :D