Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Nextra - zrychlení trochu jinak

Nextra - zrychlení trochu jinak

franta (26.2.2006 07:59:38)

Málo kdo, komu doopravdy začne fungovat ADSL se sem ještě později vrátí a napíše, tak to chci napravit. Mám START 512 Nextra, zrychlený na 2 mbps. Linka je stabilní funguje s maximěm 1,8 mbps, ping oproti dřívějšímu je někde kolem 90 až 100 ms. Cena na smlouvu z loňska 821 Kč s DPH + telefon 329 Kč s DPH. Výsledek : jsem fakt spokojený s tím jak mi to teď funguje. Bohužel má to i některé stinné stránky : Nejsem žádný stahovač, ale při vysoké rychlosti taky víc probendíte dat, těch 5 Gb limit je fakt síla ! Nějaký internetový rádio, nějaký ten upgrade linuxu, nějaký ten program, či TV a limit máte v háji, už teď přetahuji přes limit 4 Gb, které musím platit někde kolem 40kč za kus. Při pokusu o migraci na službu FUN 2 (stejná rychlost jako mám teď ale s FUP), kde je to levnější, ale limit je 20 Gb, tedy optimální máte u Nextry smůlu dokud nedojedete smlouvu do konce. Nemohu to pochopit proč ?! Vždyť bych se zase upsal na dalších 12 měsíců ? Tohle jednání mi dává zaječí myšlenky, že asi nemá smysl být stálým zákazníkem, ale že je lepší být turistou, který po ukončení smlouvy jde "vyžrat" nabízené výhody jako nový zákazník k jinému poskytovateli, bohužel. Slovo stálý zákazník, dneska nikdo fakt asi neocení. Toliko moje konstatování na mého poskytovatele Nextra.

see (26.2.2006 09:07:20)

Mam taky START 512# ze zacatku ledna letosniho roku. Rychlost mi byla navysena tuto stredu na 2Mbps. Realna rychlost pripojeni se drzi stabilne na 1,6Mbps. Ping se v podstate nezmenil pohybuje se od 20 do 40 ms. Musim souhlasit, ze s datovym limitem 5GB je to smutne. Nejsem take zadny velky stahovac, proto jsem si puvodne poridil rychlost 512, ale ted je ten datovy limit skutecne maly. Jako kazdy spokojeny zakaznik Nextry si jako verny poddany musim pockat az do vyprseni smlouvy, tedy rok. Ano, politika Nextry je hloupa, ale podminky jsem znal a ted musim pykat. Hloupy si pripadam i ja, protoze vzdy, nez s nekym uzavru smlouvu, tak si to peclive promyslim. Radeji vyuzivam nabidek velkych spolecnosti, kde je to s peci o zakaznika znatelne lepsi. Ovsem tady jsem to lehce precenil a neochota Nextry pecovat o sve zakazniky me skutecne vede k myslenkam o zbehnuti. Rok budu jejich vernym zakaznikem a budu snaset vsechny jejich malichernosti, ale po skonceni smlouvy je kopnu do zad, plivnu jim do obliceje a necham na pospas supum.

Anonym (26.2.2006 09:54:04)

Věřte tomu nebo ne, ale pokud má člověk skutečně zájem, umí normálně komunikovat a nemá tendence "kopat do zad a plivat", dá se i u Nextry vše slušně a v pohodě domluvit. Mluvím z vlastní zkušenosti.

see (26.2.2006 11:09:46)

Ja tomu verim, slusne se domluvit dokazu. A jestli rikate, ze mate zkusenost, rad bych se vas zeptal, o co konkretne slo a za jakych podminek? Rad bych znal predem sve sance, nez to zkusim. V kazdem pripade jsem se uz snazil na necem domluvit, ale zatim to vzdy dopadlo stejne, do ukonceni smlouvy nemam narok na zmenu.

Anonym (26.2.2006 11:44:26)

v soucasne dobe podle me dohoda mozna neni, protoze nikdo nevi, jak to vlastne bude pod GTS. Taky jsem tam volal (mam 1m FUN pres Telenor) a ptal se, jestli me zmigruji na 2M Fun nebo zlevni nebo co. Rekli, ze zatim ani nezmigruji, ani nezlevni. (I kdyz ja bych migraci na 2 fun za cca stejne penize jako dnes 1M Fun bral, ale rozhodne ne s dalsim zavazkem). Tak jsem jim uz pisemne v mailu odcitoval smlouvu, ze podle smlouvy za sluzbu bych mel platit dle aktualne platneho ceniku, tj. 550 / mesic. No, a odpoved z Nextry? Ze vlastne nevi, kolik mi budou za unor uctovat..... :) Proste Kocourkov. Kazdopadne, pokud mi prijde faktura na vice nez 550 kc/mesic, tak hned zasilam reklamaci.......

franta (2.3.2006 17:53:43)

Tak tedy uvedu příklad 1 z mnoha příkladů že slušnost nefunguje... dostal jsem avízo o zrychlení v nejbližších dnech ... asi 2x. Jednu sobotu jsem se vzbudil, nutně jsem potřeboval něco najít na netu. DSL mrtvé ... řešil jsem to v nastavení PC, někdy se stane že to nejde, nic. Volám na Nextru hot-line zda to už nezačalo ? A oni mi povedajů že nič sa něrobí na Vašej linke, to máťe zle nastavené. Rozvrtal jsem si tedy nastavení u dovou PC, později i v ethernetovém modemu (nutně jsem se potřeboval zrovna připojit na net), vše se zdálo být OK. Volám znova, znova se ptám ... Ne vše je u nás na Nextře OK, nechte nám Vaše číslo my se Vám za chvilu ozveme (taky slovensky), problém musí být u vás v nastavení. Už se neozvali, já byl z toho na prášky, co jsem tomu provedl, že to nejde. Zoufale volám kamarádovi mobilem ... hele de ti Nextra ??? .... Nejde od rána to nefunguje !!! Ať žije hot-line a starost nextry o zákazníka :D

see (26.2.2006 11:13:06)

Jinak, samozrejme s tim"kopanim a plivanim" jsem to myslel obrazne. Zkratka po ukonceni smlouvy bych od nich dal za soucasnych podminek ruce pryc, bez nejake velke vdecnosti. Kdovi jak to nakonec dopadne.

franta (2.3.2006 17:43:26)

Sorry, ale nedá ... měl jsem s nimi 3 měsíce dohady kvůli reklamaci služby (ve vší slušnosti), nejenom že mlží informace, nejednají profesionálně, dělají ze zákazníka blbce, ale taky nic neřešili a neuznali ani svoji chybu na 512 nešlo pustit ani net radio. Já měl s nimi velmi špatmou zkušenost, pak se nemohou ale divit že jim lidi po 1 roce utečou. To co dělají je sice momentálně efektní, přináší to v danou chvíli úspěch, ale dlouhodobě je to velmi neefektivní ...

Nargon (26.2.2006 10:52:38)

Mno ja mam nextru start 256/64 -> 768/128, pingy se i zlepsily ze 40 na 20. Datovy limit 4GB + dalsi GB za 35(bez dph) a cena 712+329. Mesicne pretahuju limit o cca 4 GB a to i po zvyseni rychlosti. Ja nevidim problem v tom vyuzivat stejnou sluzbu stejne jako predtim. Jestli jste se predtim nedival na TV, neupgrejdoval linux, proc s tim ted zacinate? A co se tyce upsani. Tak proc jste podepisoval smlouvu se zavazkem na 12 mesicu? Dival jsem se do starych ceniku a tam vsude u start 512 maji moznost 2 nebo 12 mesicu, s tim ze u tech 2 mesicu si platite instalaci. Vidite mel jste moznost neupisovat se na 12 mesicu, ale jen na 2 mesice a ted by jste uz mohl byt treba nekde uplne jinde. Ovsem vy jste misto "zaruky rychleho odstoupeni od smlouvy" zvolil "cenoveji vyhodnejsi smlouvu", A ted musite nest nasledky a vyuzivat tu cenoveji vyhodnejsi (v dnesni dobe uz asi i nevyhodnejsi, ale to je opet problem smlouvy na rok) smlouvu, kterou jste podepsal. Stale totiz plati ze kdyz se snazite o "pro sebe" vyhodnejsi nabidku tak to je drazsi nez kdyz je to vyhodnejsi pro tu druhou stranu.

franta (2.3.2006 17:35:39)

Proč jsem se nedíval na TV před tím, to je sranda ne ? :) protože mi ta nextra 512 jela někde kolem 200 kbps a to to kolísalo jak potvora. Proč proč proč, protože mravenec .... to jsou mi otázky. Když jdu do mobilu a upíšu se na 2 roky taky mohu měnit během toho období tarif ne ? proč ne u internetu ?

Anonym (2.3.2006 17:41:38)

Jak rikam dalsi pan A.

Anonym (2.3.2006 17:47:59)

Ty seš chytrej jak podnájemníci Hlavního nádraží.

carloss (26.2.2006 15:50:29)

vcera mi zrychlili na 3072/256, rychlost po odecteni rezie odpovida (cca 320KB/s), ping na muj server (coolhousing) 11ms. Spokojenost az na limit, prechazim na FUN4M.

Anonym (2.3.2006 18:53:52)

Z 1MB na 3MB mi zrychlili už před více než 2 týdny, běželo to hned plnou rychlostí bez výkyvů. Vzápětí jsem požádal o přechod na 4MB tarif (40GB proti 20GB Telecomu za totéž je podstatná výhoda). Za pár dní už to fičelo a běží to naprosto stabilně doteď. Download 430kB/s, upload 50-55 kB/s. Po přepnutí do zákaznického FUPU (data se neodečítají) download i upload cca 300kbps. Takže jsem velmi spokojený, lepší varianta pro mě na trhu a v rámci lokální dostupnosti není. Jak dobře že nejsem u Telecomu ...