Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Tak mi naúčtovali 990,- za to zrychlení pomocí www rozhraní!

Tak mi naúčtovali 990,- za to zrychlení pomocí www rozhraní!

Huggo (27.2.2006 17:08:42)

Ahoj, dneska mi přišlo vyúčtování a CTc mi naúčtoval 990,- za vypovězení závazku!! Přitom sem to dělal tak jak mi to řekla ženská na infolince (dal sem změnit službu a potom sem zvolil stejný tarif jako sem měl předtím)!! A to bylo řečí jak tady každý říkal že se to platit nebude, že jee to chyba v systému. Je tu ještě někdo komu to naúčtovali?

Anonym (27.2.2006 17:18:06)

Ahoj,chápu tě,to samý,akorát že 741 Kč za vypovězení 10 měsíců předem...ajk totiž byla možnost změny služby z impulsu na impuls tak já měl závazek a měl jsem změnit zase na IE Impuls se závazkem....jenomže tahle možnost tam nebyla a tak sem dal tu jedinou možnou a to změnit na impuls...mysli že takovejch co se nechali napálit je daleko víc než my a já du zejtra do prodejny telecomu a popovidám si s nima do očí a na čekání na infolince nemám nervy...mimochodem,tam sem to zkoušel reklamovat jak mi řekli na infolince 4.2. že to pude tak to nešlo a pani namyšlená mi řekla ke konci rozhovoru že na mně nemá čas a že se se mnou nebude dohadovat že blokuju linku a nazdar...tohle fakt neni jednání monopolní společnosti

Huggo (27.2.2006 17:23:19)

No to jo sem se blbě podíval, je to těch 741 Kč bez DPH, a taky sem měl Vánoční Impuls se závazkem. Mě by nevadilo kdyby šel ten závazek obnovit a nemusel bych nic platit

Anonym (27.2.2006 17:28:23)

tak to sem na pani zkoušel taky ale prostě to byla vynervovaná kráva a kdybych chtěl ještě něco věděet tak mi to asi položí....ale jak řikám,zejtra du přímo do prodejny a rozsekám....nevim jak ty ale já když jsem to měnil z impulsu se závazkem zase na impuls tak tam nabídka "změnit na impuls se závazkem " prostě nebyla,nevim proč,nevim jak,neni tam doteď a pani mi to nece věřit....

Anonym (27.2.2006 17:40:26)

no ja tu prodejnu nemám zrovna blízko takže nevim jestli tam pudu, ale už mě teda fakt serou

Anonym (27.2.2006 17:47:14)

Mně taky,ale fakt zejtra se neovládám....sou to svině,furt jenom prachy prachy,čekaj až uděláš chybu nebo tě k ní ještě navedou a pak plať,reklamace není možná...máš problém?Napiš písemnou stížnost...jenomže komu se do toho chce?Pak to někde mezi odděleníma zahrabou a je to zametený,nikdo se tim nezabejvá,už si dávno zaplatil...

Anonym (28.2.2006 21:34:13)

Mám stejný problém.Já tu kolonku se závazkem taky na mém učtu nemám a už mi přišlo vyučtování a je to tam.ZMĚNA NA KVALIT.NIŽŠÍ SLUŽBU 990 kč a POPLATEK ZA VYPOVĚZENÍ ZÁVAZKU 659 kč. Je to neuvěřitelné.Jdu to řešit.

Huggo (27.2.2006 20:30:38)

to už nikomu jinýmu nenaúčtovali???

Nargon (27.2.2006 22:25:01)

Mno a proc jste to delaly? co jsem z te zmeny vypozoroval, tak je automaticka, takze zadny pozadavek se nikam nemusel zadavat. Ale kdo jste to zmenil, tak jste vlastne vypovedel puvodni smlouvu a uzavrel smlouvu novou na stejnou sluzbu. Takze nauctovani regulerni.

R (27.2.2006 22:56:59)

Nesouhlasím - podívej se tady: http://www.internetexpres.cz/web/cz/home/faq_stavajici_zakaznici.html Jasně je tu napsáno, že v případě změny služby se závazkem je v aplikaci "Moje konto" umožněno změnit jen na službu se závazkem, tzn. jinou změnu není umožněno uskutečnit.

Nargon (27.2.2006 23:53:12)

Aha.

Michallll (28.2.2006 15:51:13)

Hmmm to vysvětli jim:DDD

mido1 (27.2.2006 22:58:28)

Mne nenauctoval Telecom nic..mel sem Ideal se zavazkem,menil sem to 6.2. na Ideal a mam zase Ideal se zavazkem a na slozence mi nic neprislo..

Anonym (28.2.2006 06:41:49)

uz sem to sem jendou psal, ale nevim kam to zmizelo. zjisti si cislo na reklmace, vysvetli to ty buchticce co sedi u sluchatka - poradne, aby pochopila at ti to udelaj jak si chtel. musi uznat, ze je to chyba na jejich strane...

Anonym (28.2.2006 11:12:14)

Chlapi, vy mě děsíte! Doufám, že mi taky nepřijde ve vyúčtování nějaký doplatek. Jak už tady psal kolega "R", tak podle toho, co píšou na těch stránkách, cituji: "Co se stane pokud mám službu Internet Expres se závazkem a chci si službu od 1.2.2006 změnit na vyšší rychlost? Pokud máte službu Internet Expres se závazkem, je Vám umožněna změna na jinou službu také pouze se závazkem. Doba již strávená na staré službě se přenáší na novou službu se závazkem tzn., že Vám při změně služby na novou se závazkem zbývá jen taková doba, jakou jste měli v okamžiku odchodu ze staré služby - nezačíná Vám závazek znova." Takže doufám, že o zrušení smlouvy nemůže být ani řeč. Když závazek nezačíná běžet znova, tak ten starý nemohl skončit. Tak teď trnu hrůzou, až mi přijde vyúčtování ...

Anonym (8.3.2006 15:02:09)

v dodotku smlouvy to tak bylo...

Anonym (28.2.2006 13:37:38)

Taky mám službu se závazkem a nic nedoplácím .Mám závazek na 12 měsíců a platit podle smlouvy budu pouze v případě předčasného ukončení užívání ADSL.Změna tarifu na to nemá vliv Tak je to i ve smlouvě.

Lukáš (28.2.2006 21:38:33)

Na infolince mi řekli, že změnou tarifu přijdu o poslední měsíc za 1 Kč...

Huggo (28.2.2006 18:03:27)

Tak sem tam volal a týpek mi řekl že to pošle na reklamace a dá mi odklad platby a do 30 dní se mi ozvou tak uvidím....

Anonym (2.3.2006 11:42:13)

Jo tak to já se do tý prodejny ještě nedostal,ale doufám že to pude nějak vzít zpátky,platit navíc 700 si teď fakt nemůžu dovolit:(

R (2.3.2006 12:10:44)

Ahoj, 2.2. jsem žádal o navýšení přes www. Migrace "Vánoční IE impuls se závazkem/IE impuls" byla provedena 14.2. Dnes mi přišla faktura a také mám vyúčtováno 741,7 kč bez DPH jako "Poplatek za vypovězení závazku". Volal jsem na 800123456 a tam mi operátorka řekla, že nevidí opodstatnění této platby a zaregistrovala reklamaci. Takže doufám, že bude vše v pořádku, jinak jsem rozhodnut využít zrušení závazku a jdu o dům dál.

Anonym (2.3.2006 13:15:12)

Hmmm tak to máte všichni nějaký štěstí ne???Mně normálně na lince řekla že je to moje chyba a budu muset platit!!!!

Anonym (4.3.2006 16:03:40)

ani ne spis ses ty debil :)

Anonym (4.3.2006 16:49:24)

jo a ty ten nejchytřejší člověk na zemi co?Větší hovadinu sem od dítěte.kterýmu maminka koupila net neslyšel....bacha hochu,za dvě hoďky ti začíná večerníček;)

Anonym (2.3.2006 12:33:46)

muhehe to vas zas telecom vsechny napalil :)

Anonym (2.3.2006 13:28:16)

chlapče to znám. vždy všechno zaplatíš

Debenhaus (4.3.2006 09:42:26)

No jo jednoznačně chyba zákazníků ... dovolili si věřit té skvělé aplikačce jménem "Moje Konto " ...:/ Kdy to už všem dojde , že se telecom snaží , ale jen někde a u někoho . Doporučuji všem reklamovat př. neodcházet z telepointu dřív, než dostanete písemné vyjádření . O problémech se vědělo ale jako by za ně nebyl nikdo zodpovědný (moloch - tisíc oddělení bez zodpovědnosti)....

pepino (4.3.2006 12:08:27)

ahoj teď mi přišlo taky, přešel jsem z lepšího tarifu na nižší s ujištěním telekomu že pak nic platit nebudu pokud termín odhlášení stihnu min.do 3měs.To se stalo reakce CT byla že mi poslali jako manipulační poplatek 700,-kč.,ale mají smůlu pokud zavoláte na zel.linku tak zjistíte že maj problémy s účetním programem takže plaťte jen co máte a čekejte na reakci.čus a pevné nervy.Nemáte lepší skušenost s jinou firmou?

Nargon (4.3.2006 13:21:15)

Ja mam dobry zkusenosti s firmou Odpadky s.r.o. Pravidelne jednou tydne vyvazeji popelnice.

charles (4.3.2006 14:10:24)

Měl jsem podobný problém, ještě než zrychlovali internet. Měl jsem ještě starý tarif Internet Express Start 256/64 a protože jsem nemohl mít rychlejší, tak jsem požádal o Impuls 128/64. Po telefonu jsem požádal o odpuštění poplatku 990 Kč za přechod na nižší tarif. Operátor souhlasil a přislíbil částku neúčtovat. Na výpise samozřejmě částka přišla. Tak jsem to po telefonu reklamoval a řekl jsem, že mají nahrávku, kde mi slibují odpuštění poplatku a že to byla moje podmínka při přechodu na nižší tarif. Účet jsem neplatil a do 3 týdnu přišla opravená složenka.

AD (4.3.2006 17:43:13)

Reklamaci ti uznaj. Měl jsem to taky. Za cca týden mi volali,že se omlouvají a posílají nový účet bez sankčního poplatku.

hifik (6.3.2006 22:26:00)

Mám Internet Expres Optimal 1024/256 a mě slibovali poslední měsíc za korunu se závazkem na 12 měsíců a místo toho přišel doplatek na 1650,- Kč že to musí dorovnat na stejné účetní období jako je telefon. Je to podvodnická nyní asi italská firma co šla do Čech okrádat lidi. Tak jsem to reklamoval a vypověděl jsem službu 30.ledna a nic se stále neděje. Fuj a hanba telecomu!!!!!!!!!!!!!!

podvedená (7.3.2006 14:25:02)

Měla jsem stejný problém. Na telecomu mě ovšem ubezpečili, že za korunu je ne 12 měsíc, ale až ten 13. Tak snad se dočkám.

Jira (7.3.2006 19:04:38)

Tak nevím kde udělali soudruzi chybu, ale takhle to prezentovali na webu. Akční nabíka - Internet Expres Optimal (17.01.2005) ! nabídka platí v období 17.1. - 31.5. 2005 ! rychlost až 1024/256 kbit/s za 799,- Kč měsíčně (bez DPH) !! při podpisu smlouvy na 12 měsíců využívání služby: - aktivace pouze za 1,- Kč - dvanáctý měsíc pouze za 1,- Kč

Anonym (7.3.2006 20:49:19)

Soudruzi neudelali chybu, ale jsou vychcani jak mrak.

Peres (21.3.2006 19:59:29)

Telecom je banda zkurvenej židů!!!

YAGO (8.3.2006 08:24:39)

Podle vyjádření telekomu se za 12.měsíc:považuje 12.celý měsíc používání služby.Ten kdo si Optimal objednal např.v půlce měsíce,tak ten měsíc za korunu bude mít až na 13.faktuře,takto mi to sdělili na hepl lince a podobně to mají na stránkách.Poror ještě na fakrurační období jsou myslím tři (1-31 v měsíci,11-10,21-20 nasledujícího měsíce).

karlos (6.3.2006 23:15:57)

Na stránkce http://www.internetexpres.cz/web/cz/migrace/doporuceni/index.html , jasně píšou, že je změna ZDARMA. To z nás dělají blby, nebo v tom mají bordel?

Anonym (6.3.2006 23:46:06)

http://www.internetexpres.cz/web/cz/migrace/doporuceni/index.html skus tohle treba to bude proto proc ti to naprali s plnou paradou asi si nemel postacujici tak ti ho zvihly:-)

qwon (7.3.2006 13:25:36)

telekom jsou zlodeji co te okradou o kazdou korunu simte .. by zbankrotovali kdyby ti nenauctovali kaydou vinu.vubec to neres..poctive plat ..nebo di k drazsi konkurenci

Anonym (7.3.2006 15:20:47)

Měl jsem to taky, zavolal jsem na reklamaci a pošlou novou opravenou fakturu. tak si tam zavolej a nejanči.

Anonym (7.3.2006 16:32:19)

A dyt tady se potvrzujou zase tyhle podvodné manýry telekomu. Všude se hlásá že je to zdarma, ale ve fakturách to zaúčtujou. Kdo se ozve a podá reklamaci, tak mu to uznaj a neplatí a ten kdo se neozve to zaplatí. Tohle je starý ověřený trik. Ikdyby se neozvalo 5 lidí ze sta, tak pořád 5 tisíc vydělané.

Sergey (7.3.2006 16:39:59)

Pokud jsem to dobře pochopil, tak tady nejde o žádný trik ani podvod, ale jen o "blbost"(jiný mírnější výraz nemůžu najít) uživatelů, kteří si změnili službu se závazkem na službu bez závazku, z čehož logicky vyplývá, že by měli zaplatit smluvní pokutu za předčasné ukončení.

Anonym (7.3.2006 16:51:28)

Ti ale nemaj co podávat reklamaci a když ji podaj, tak jim to nikdo neuzná, takže tento případ to není.

Sergey (7.3.2006 17:29:50)

Myslím spíš, že ti kterým Telecom naúčtoval sankci za ukončení závazku si změnili službu stejnou na stejnou, ale ne se závazkem (alespoń někteří to tady otevřeně popsali a ti ostatní si myslím že o tom takticky pomlčeli). Jinak nevidím důvod, proč by jim tato sankce byla ůčtována, i když omyly se dějí..... To že CTc uznává takovéhle reklamace je možná jen jeho benevolence, nebo se mu prostě zamlouvá mít raději zákazníky se závazkem a proto je ochoten tuto změnu anulovat.

R (7.3.2006 19:11:39)

Tlacháš blbosti, protože 99% těchto reklamací je způsobených chybou ze strany Telecomu. Zpočátku při změně tarifu přes www byly nabídnuty pouze tarify bez dovětku "se závazkem". Nyní, když chceš změnit původní tarif, tak už se ti zobrazí v nabídce změny tarify také jen "se závazkem". Přitom z oficiálních stránek Telecomu jasně vyplývá a také to tam tak bylo uvedeno už od 1.2., že je umožněno změnit službu se závazkem jen opět na službu se závazkem - jinými slovy: přes www rozhraní ani není možno tento závazek zrušit. A tak to už nyní také správně funguje.

Sergey (7.3.2006 19:45:37)

Sám jen potvrzuješ, že patříš k těm, kteří si změnili službu se závazkem na službu bez závazku, takže potrefená husa zakejhala. Na ten tarif bez dovětku jsi si změnil sám. Na druhé straně Telecom zřejmě nemá úplně čisté svědomí z toho, že tam ta volba nebyla a z toho důvodu to uznává jako reklamace. Já osobně jsem to pochopil a nezařadil jsem se k těm "nedočkavým" a počkal jsem.

Marcy (7.3.2006 19:51:49)

Ja jsem cekal ze se podrobnejsi informace dozvim z toho emailu na ktery jsem dva tydny cekal... bohuzel si muj email zrejme ani neprecetli. A ano- uznavam. Tarif jsem zmenil sam, nicmene NIKDE nebylo zminky jake dopady na smlouvu stavajici. Je mozne ze jsem se uhlidl, ale opravdu jsem to prohlizel nekolikrat a o smlouvach ani slovo... Byla to moje blbost, zaslepena vidinou poradneho pripojeni za pomerne slusny peniz (ikdyz netbox to neni :-) )...

R (7.3.2006 20:40:27)

R (7.3.2006 21:33:43)

Ano, patřím. Nikdy jsem to nezkrýval a také vím, že mám pravdu, protože mi to také operátorka při nahlášení reklamace potvrdila. Navíc 1.2., ještě před tím než jsem zadal požadavek o zrychlení, jsem se osobně na Telepointu informoval na zvýšení rychlosti. Paní na přepážce mi sdělila, že nejjednodušší je provést změnu přes www a ještě mě upozornila na http://www.internetexpres.cz/web/cz/faq/faq_stavajici_zakaznici.html. Navíc poté, co bylo po týdenním výpadku zpřístupněno "moje konto" a já jsem zjistil, že se mi tam objevila platba za zrušení závazku, tak jsem přes službu "napište nám" (linka 800123456 beznadějně "ucpána")dne 10.2. vznesl dotaz o její opodtstatnění. Rychlost mi byla navýšena až 15.2. a odpověď na můj dotaz přišla s omluvou za zpoždění až 27.2. společně s fakturou. Jednalo se jednoznačně o chybu způsobenou Telecomem, protože zpočátku služba "moje konto" a tím i konfigurace změny tarifu napracovala korektně a k opravě došlo až během několika dnů. Ten dovětek o závazku jsem nepovažoval za důležitý, stejně jako spousta dalších zákazníků, co si pozorně přečetli pokyny na www Telecomu, protože tam je jasně uvedeno, že závazek přechází na další tarif a není umožněno učinit jinak. Ostatně brácha má také tarif se závazkem z 4/2005 a dovětek "se závazkem" se mu v "moje konto" nezobrazuje. Takže když to shrnu, tak mi vycházejí jen dvě možnosti: za a)- Telecom měl špatně napsány pokyny ke změně tarifu a nebo za b)-Telecom měl nesprávně pracující aplikaci na www rozhraní. Vzhledem k tomu, že www rozhraní už pracuje jinak (správně) tak b) je správně a chyba není a nikdy nebyla na straně zákazníka. A tvůj povzdech o "nedočkavosti" je nesmysl, protože není důvod využívat toho, co je samo nabídnuto.

Anonym (11.3.2006 22:10:00)

Debile!!!!

Sergey (12.3.2006 00:49:58)

Od takovýho jako jsi ty jsem ani nic inteligentnějšího nečekal, když na tebe tak doma volají tak sis to slovo vyjímečně zapamatoval, že?

Michalall (8.3.2006 11:25:28)

Tak hele,kdyby tam v Kontě byla možnost změnit na službu se závazkem,jsem si jistej že by to udělali...já sem totiž taky jenom "blbej" uživatel,kterýmu přišlo vyúčtování za vypovězení smlouvy...s technikem z Telecomu sem to konzultoval a došli sme k závěru,že když máš "Vánoční Internet Expres se závazkem" tak to Moje Konto rozpoznalo jako jinou službu než je IEx se závazkem, tj. IEx bez závazku.....a žádná volba k závazku tam nebyla, protože kdyby jo,tak to i "blbej" uživatel zaškrtne....

Michalall (8.3.2006 11:30:25)

A kdyby to byla blbost uživatelů,proč by těmto "blbým" uživatelům teď Telecom uznával reklamace???

Sergey (8.3.2006 14:07:27)

Tu volbu tam asi nemel nikdo, precti si o par prispevku nize, to je asi taky duvod proc to uznavaji. Ja osobne jsem vedel, ze pokud nechci zavazek vypovedet, musim zvolit opet sluzbu se zavazkem, uz to takhle bylo pred pul rokem pri prechodu z Optimalu na Sprint.

Anonym (9.3.2006 16:34:39)

Volbu tam mají všichni :) Jen musíš vybrat tu správnou :)

Michalall (9.3.2006 17:00:44)

DEMENCE tohleto...tebe odhaduju tak na 10-13 let,jestli ti je vic tak si fakt zajdi na vysetreni,protoze nemas v hlave vse v poradku....já to znova opakovat nebudu,v příspěvku výše jsem problém s volbou služby se a bez závazku popsal myslím dost jasně

Marcy (7.3.2006 19:14:50)

Mno, me DESNE NAS*ALI! :-D ...poslal jsem jim email: ----------------- Dobry den, chtel bych se zeptat zda pri automatickem prechodu na vyssi rychlost je uzavirana i nova smlouva (a z toho plynouci prodlouzeni min. doby trvani smluvy na dalsich 12.mesicu). Dale bych se chtel zeptat zda se nova smlouva uzavira i pri manualni zmene sluzby (rychlosti) (aby se proces zrychleni urychlil jak uvadite na strankach www.nternetexpress.cz) Odpoved CTc: ------------------ Vážený pane XXX, děkujeme za Váš dotaz. ohledně změny rychlosti Vaší služby Internet Express bych Vás rád/a odkázal/a na aplikaci Moje konto, kterou naleznete na adrese konto.telecom.cz. Tato služba automaticky ověří dostupnost vyšších rychlostí na Vaší lince, navíc zadání objednávky tímto způsobem netrvá déle než pět minut. Všechny důležité informace o nových variantách služby Internet Express najdete v přehledné formě na adrese www.internetexpress.cz." Z nich fakt nemuzu..kdyby tam o tom meli slovo tak nereknu, ale tam o smlouvach ci cemkoliv jinem nebyla jedina zminka =DDDDD Samozrejme po teto odpovedi jsem se na to vykaslal a objednal si svuj 2MBit s tim ze to "nejak dopadne"....no a dopadlo to tak ze mi prislo vyuctovani 990,- kc :DDDDDD Fakt....nemam na chovani CTc slov...

Anonym (7.3.2006 19:24:59)

Se máš, mě na mejli vůbec neodpovídaj.

Anonym (8.3.2006 10:54:44)

Mě naučtovali 290 kč za vypovězení závazku.Migroval jsem z impulsu na Ideal.Když jsem zavolal na reklamace tvrdili mě že jsem zapoměl při přechodu na Ideal přes moje konto zaškrtnout ,,se závazkem,,.Vysvětlil jsem jim že tam nic nedalo zaškrtnout.Po dvaceti minutách kdy operátorka ,běhala, po svých šéfech mi reklamaci uznali.že prý mi nebyla poskytnuta možnost pokračovat v závazku.Ideal mi byl poskytnut 2.2.2006.Jediná možnost je nedat se

Dawe (9.3.2006 17:11:31)

Tak vážení, nebudete tomu věřit, ale mě přišlo 990 za vypovězení závazku, když jsem pana žadal pouze o zvýšení rychlosti, NE o žádné ukončení smlouvy! Ale tohle je bohužel jejich blbost, protože to pos. von když to se mnou vyřizoval a ja za to nemohl a nemoch jsem to nijak ovlivnit.. Tak doufam, že mi reklamaci uznaj....

Eser (9.3.2006 17:36:25)

změna z IE Sprint na IE Sprint vše při starém, nic nedoplácím

De Funes (10.3.2006 09:24:26)

Já jsem na tom úplně stejně, něco kolem 750 s DPH, faktura je už týden v reklamaci, zatím nic nevím. Měnil jsem z Express Impuls na Express Impuls, možnost se závazkem nikde nebyla. Navíc jsem byl ujištěn operátorkou infolinky, že takhle to dělám správně.

Michalall (10.3.2006 11:20:23)

Neboj, mně taky řikali že to dělám naprosto správně,že k žádný platbě navíc nedojde, a teď mám skoro týden fakturu v reklamaci....

Anonym (10.3.2006 09:33:11)

Pokud sis sám změnil tarif na nový bez závazku tak je to ale tvoje chyba a nediv se ze platiš Já jsem taky cekal par dni az tam bude nový tarif se zavazkem A nic nedoplácím !!!

R. (11.3.2006 22:55:20)

Všechny bych Vás nakopal. Jste jenom neschopní uživatelé, kteří nečtou podmínky a neumí ovládat základní aplikaci moje konto. Běžte někde!

R (11.3.2006 23:34:17)

R (11.3.2006 23:40:21)

A ty zase neumíš číst , protože zrovna na těchto stránkách je uvedeno, že byla zpoplatněna i změna provedená telefonicky operátorem a také to, že to slavné "moje konto" nepracovalo tak jak mělo. Jednoznačně se jedné o bordel Telecomu. Běž někam ty!

Já já já jenom já (15.3.2006 22:27:38)

A já bych tě nakopal za tvoje kecy o jednoduchosti aplikace Moje Konto, o které mi bylo z důvodu vyúčtování částky 741,50 bez DPH na infolince řečeno že je to její chyba,že těchto problémů řeší v těchto dnech plno a že se mi omlouvají a jak to bude možné pošlou novou fakturu bez této částky.Nevím jestli při své inteligenci vůbec tento text pochopíš;),protožě takovéto texty v debatách jsou projevem demence českého národa

angel of death (21.3.2006 19:39:55)

Demente,radši drž hubu

De Funes (13.3.2006 16:51:23)

Dnes mi volal Český Telecom. Moje reklamace je úznána v plné výši, na cestě je už nová faktura. Tento přístup se bude určitě uplatňovat u všech dalších uživatelů, kteří k poplatku za přerušení závazku přišli jak slepí k houslím. Lze se jen domýšlet, kolik celkem na tomto Telecom vydělá. Ne každý má potřebu fakturu kvůli 3-4 stovkám reklamovat a především, ne každá firma, podnikatel, živnostník si takového drobku na faktuře všimne.

divana (17.3.2006 09:15:15)

mě naúčtovali 741 kč taky za vypovězení závazku - stejný problém. dnes jsem to u nich reklamovala. a to týden volám na 800184084, protože přes den to nejde = rychlost 2500 - 3000 pingu. to je tedy služba

Slávek (22.3.2006 19:25:15)

Mě naúčtovali to samý pochopitelně jsem to okamžitě reklamoval, ale jak to dopadne kdo ví, nějak si musejí vydělat na osmdesáti milonovou pokutu

Michalall (23.3.2006 14:11:37)

Mno tak 6.3. jsem podal reklamaci a dnes přišla nová faktura s odečtem těch zku***** 750,- za zrušení závazku...díky Telecome,ale příště bych chtěl trochu více porozumění na infolince a ne aby mi dokola nějaká slečna vysvětlovala že s tím nic udělat nejde