Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > 10Mbit za necelé 2 000,- Kč s daní ......a to se vyplatí !!! :-))))) POZOR, v ČR !!

10Mbit za necelé 2 000,- Kč s daní ......a to se vyplatí !!! :-))))) POZOR, v ČR !!

y2k (1.3.2006 19:15:15)

Co říkáte na toto ?? http://www.isdn.cz/clanek.php?cid=7607 10240/1024kbps s limitem 100GB za 1999,-Kč s DPH je docela OK ne ???

Anonym (1.3.2006 19:29:12)

Hmmm, ale ta dostupnost je o ničem ...

y2k (1.3.2006 19:54:43)

No, oproti Telecomu ano, ale operátory, kteří nabízejí kupříkladu ADSL přes LLU asi v poměru přípojek přebije.

Anonym (1.3.2006 21:26:57)

A co tohle (až na to nepatrné pokrytí)? http://www.isdn.cz/clanek.php?cid=7562

krystof (1.3.2006 21:39:07)

tady mas objemove neomezenej net s podstatne lepsim pokrytim s rychlostne srovnatelnejma parametrama viz vlakno https://www.dsl.cz/debata.php?vlakno=85655

Anonym (1.3.2006 22:45:49)

To je zatím ve stadiu pohádek na dobrou noc. Až tohle bude mít bluetone hotové, už zase bude x jiných lepších možností ... Na tohle nemá nikdo. Bohužel zase jen to pokrytí: www.netbox.cz

Anonym (2.3.2006 13:34:18)

k čemu ta raychlost je??? Ja si myslím, že je docela rozdíl, když si dvdčko stahuješ den bo 10 minut, mě osobně se osvědčila ta druhá varianta. Mám připojení 10 MB/s a a uz bych se nikdy s pomalejším nesmířil.

JP (2.3.2006 13:46:07)

To musí být nějaké sakra malé DVD ... Rychlostí 10MB/s stáhneš za 10 minut maximálně 750 MB, soudruhu .... :-)) A ještě by mě zajímalo kde se stahují DVD plnou rychlostí. Z obvyklých zdrojů (torrenty, DC++) to jede obvykle dost pomalu at máš rychlost jakou chceš. Jiné zdroje bohužel neznám (i když bych docela rád poznal)

Fang (2.3.2006 15:06:56)

Ach jo uz jsme zase u tech jednotek, anonym napsal ze ma 10 MB/s a ne 10 Mb/s . Tak ze zadny deleni osmickou, za 10 minut ma zrhuba 6000 MB tak ze to 4,7 GB DVD urcite da za min nez 10 minut. Stahovani z torrentu rychlosti 1 MB/sec (10 Mb/s) neni problem, nekolik takovych lidi jsem uz na torrentech videl kdy bezproblemu tahali 800 - 1200 KB/sec stabilne. Ono to rychle stahovani bude taky o tom ze dotycny ma vrejnou IP , passivu je na svete hodne.

Anonym (2.3.2006 17:06:28)

Myslel jsem, že u Nextry mám taky veřejnou IP adresu. Ale jak to souvisí s rychlostí stahování z torrentu ? (používám Bitlord)

Fang (2.3.2006 19:37:09)

No asi tak ze kdyz nemas verejnou tak se muzes spojit jen s tema lidma ktery maj verejnou. Zrovna nedavno jsem to zkusil, nastavil jsem bittorrent klienta do passivniho modu (bez naslouchacicho portu) a stezi jsem mel v peers 10 dalsich lidi, celkove mi to jelo DOST spatne (jednotky KB). Tak jsem pak znovu nastavil aktivni mod (s naforwardovanymi porty) a hned jsem mel PEERu kolem 50 a jelo to maximalni rychlosti me pripojky.

Anonym (2.3.2006 19:47:36)

Tak to by mě fakt zajímalo kde se v Bitlordu tohle přepíná (v nastavení - možnostech to nějak nevidím ...)

Anonym (3.3.2006 06:09:08)

no, on je taky rozdil tahat torrent z public trackeru nebo z neceho kde se musis regnout regnout a hlidat si ratio. Doma sem passiv tak 6-10 peeru vetsinou a pod 100 KB/s nejdu(na torrent-damage). Zato kdyz sem tahaval z publicu tak se to placalo kolem 10 obcas to skocilo vejs:)

Anonym (8.3.2006 12:33:16)

Nevím jak vy ale pres optiku od společnosti www.802.cz je tam 10Mbit za cenu 1200 s DPH myslím si že lepší volba...

Eda (9.3.2006 08:03:30)

to je sice fajn, ale pokud nebydlis v kralikarne tak mas smulu

Anonym (11.3.2006 09:38:54)

zajimava rozmluva hehe 10mbit 100giga dat uuuuuuuuuuuu to bych chtel takyyyyyyyyyyyyyy no,ale mam jen wifi 400/128 a pres jeden program :)) jsem stahnul za 60 dni 200giga dat ufff a to nepocitam prohlizeni stranek a hrani her(ps:jsem doma co treti den)holt u nas nemaji kabel co se da delat ze :)) at zije wifi

Anonym (8.3.2006 16:40:57)

clovece, dej mi pls na sebe nejakej kontakt, mam par dotazu k clenstvi na torrent-damage

Kubhicheck (2.3.2006 18:20:23)

hochu, WAREZ!

Anonym (2.3.2006 18:26:34)

Chápu že to nestahuješ z prodejny Bontonland, já taky ne. Ale z torrentů apod. to jde většinou dost pomalu (i když mám 4MB linku)

Thomas (2.3.2006 22:57:14)

ftp ti nic nerika?

JP (2.3.2006 23:17:51)

Říká ... :-) Kdybys mi cvrnknul na email, též bych mohl něco zajímavého nabídnout přes svoje ftp...

bramborka (9.3.2006 01:04:33)

zas jeden nedouk... 10 minut má 600 sekund, na tom se asi shodneme, co? tím pádem 10 MBx600=6000 MB= cca 6 GB - to není žádných 750 MB - megasoudruhu. Na druhé straně Anonym asi pěkně žvaní, protože by musel mít linku 80 Mb/s...

Anonym (9.3.2006 15:06:20)

Kupodivu existují i linky 100 Mb/s, ale to je asi mimo chápání český republiky...

Anonym (9.3.2006 15:42:06)

Paneboze, ty ses vazne barmora. Popelak mel na mysli 100Mb pripojeni, u ktereho realne pri sitove komunikaci rychlosti vic jak neco pod 11MB/s nedosahnes. V tomto pripade to nemuzes jen tak nasobit 8.

Anonym (9.3.2006 15:44:00)

BTW mozna tomu nebudes verit, ale treba koleje, skoly, nektere firmy maji 100Mb pripojeni.

Anonym (1.3.2006 22:43:21)

To jsou srandisté - linka 100 MBps s aplikovaným FUP !! (75 GB). To je trošku trapné ...

Anonym (1.3.2006 22:49:41)

Já mám 4MB linku se 40GB fup u Nextry. 25x rychlejší linka s ani ne dvojnásobným objemem dat je fakt směšná ... Rychlostí 100MBps je 75 GB stažených za 2 hodiny. K čemu ta rychlost pak vlastně je ????

Anonym :D (2.3.2006 00:03:01)

a nemas nahodou spis 4Mbit linku :))) to je trochu rozdil jeslti 4Mbit/s nebo 4MByt/s , urovnej si pojmy :)

Anonym (2.3.2006 12:55:02)

Zbytečně se snažíš být moc chytrý, každému je jasné o čem se mluví. Tak se uklidni. Kromě toho jsem nepsal 4Mbit ani MByt, takže si můžeš sám doplnit když ti to nedá spát. A co takhle diakritika, příteli ? Zkus si to taky trošku urovnat ...

Anonym (2.3.2006 23:50:36)

Vy ste fakt hovada....... 1bajt = 8bitů.... Ale docela mě to pobavilo...

chuta (8.3.2006 11:07:33)

no jestli nekdo nedokaze cist text bez diakritiky... no tak to potom asi by nemel vubec chodit na internet.

David (2.3.2006 13:57:29)

Kdyz uz machrujes, tak si aspon sezen informace, jednotka dat je Byte, v cemsi co ma oznaceni "Byt" muzes tak akorat bydlet, ty chytraku :-) MByt/s je ultrapitomost :-) V tom se meri co, vykon stehovaci korporace? :-) Za kazdou sekundu prestehuji ctyri miliony najemniku bytu, ci co? :-)

Michal (2.3.2006 14:05:21)

:D:D:D:D:D:D:D:D....

Anonym (2.3.2006 14:15:59)

Možná veselé, ale nic to nemění na tom, že tyto jednotky jsou vymyšlené velmi špatně a 99% lidí si je bude stále plést: A nebude to jejich chyba. Nespadly z nebe a nejsou tu od stvoření světa. Ten, kde je vymyslel, udělal velmi nedobrou práci

Anonym (2.3.2006 14:17:59)

Je to to samé, jako kdyby byly dvě jednotky objemu: 1 litr a 1 lytr (=0,125 litru).

Anonym (2.3.2006 14:23:13)

Jo to je možné ale litry nemají co dělat s počítači,prostě to tak před dávnými časy vzniklo a je to tak...taky mají hafo společného jména Iva a Ivana a Iveta a jsou to jména rozdílná

Anonym (2.3.2006 14:26:14)

ze se na to nevyprdnete asi nemate co na praci ze jo ??? hadat se o takovou kokotinu ...jak maly kluci

Anonym (2.3.2006 14:51:27)

"malí" když už ....

Anonym (2.3.2006 14:53:46)

Tebe tenhle server platí za to,abys tady kontroloval pravopis nebo co???

David (2.3.2006 14:59:06)

Ne, ale kdyz se nekde pisemne projevuji, tak bych mel dbat na to, aby ten projev nevypadal jak od zaka zvlastni skoly (pro rejpaly - za diakritiku se omlouvam, ale na tomto PC nemam moznost CZ klavesnice)

Just me (2.3.2006 15:09:27)

Kucííííí....nehádejte se!!!!!!!!!!!!!

kralicek azurit (2.3.2006 15:28:54)

That`s all falks.

Anonym (2.3.2006 17:04:34)

Další chytrouš se chtěl předvést ... Copak to je "falks" ?? :-))

xx85 (2.3.2006 15:06:06)

malý se píše s tvrdým chytrolíne.

David (2.3.2006 15:09:34)

Jo, ale leda tak ve spojeni "maly pero" :-) Mali kluci se pise skutecne s "i", doporucuji nastudovat pravopis :-)

Anonym (2.3.2006 15:10:51)

Musim dát za pravdu...co je to za dementa ze zvláštní?:D

xx85 (2.3.2006 15:11:16)

tak studuj

David (2.3.2006 15:12:41)

Ne, to bylo na tebe, ja uz mam nastudovano :-) Aspon si overime tvoji schopnost pochopit cteny text, kdyz uz psat bez chyb nezvladas :-)

Anonym (2.3.2006 15:15:28)

Ježiš ty ani tohle nepochopis????Vrat se do prvni tridy neandrtalce:D

Anonym (2.3.2006 17:03:25)

Když už mluvíš o tom pravopisu, tak "malé péro" ...

vvv (3.3.2006 18:21:20)

tak to se budu hádat!!!! Spisovně je to " malý penis"

Maek (3.3.2006 19:22:15)

To je pravda,ale pero na psaní neexistuje nebo co?

Anonym (3.3.2006 20:10:35)

Existuje, ale píše se s krátkým "e". "Péro" je součástí pérování ... Soudruh s "malým penisem" už se asi těší na registrované partnerství, že má hned takové asociace :-)

Anonym (5.3.2006 13:44:23)

Jo ale tady se to nebere podle hesla "Musíš s tvrdým,s měkkým to de blbě!":-)

Anonym (2.3.2006 14:58:38)

To snad neni pravda, tady nekdo nekoho opravi a pak se mu vysmeje a jako prilad uvede dalsi nesmysli kterej za opravi nekdo jinej a tak furt dokola takovej kruh nepresnosti... Narazim na to ze Ivana a Iva je jedno a to same.

Anonym (2.3.2006 15:07:21)

No Iva je zkracenina Ivany.ale Iva ma svatek 1.12. a Ivana 4.4.,kdyby to bylo jedno a to same,nebyl by svatek ve stejny den?

Anonym (2.3.2006 17:02:35)

To je pěkně blbý příklad - nebo má snad jedna Iva osm Ivan ???

Anonym (2.3.2006 17:46:07)

No něčím jsem zkoušel naznačit princip toho,že to není jedno a to samé...když se ti to nelíbí navrhni jiný lepší příklad a pak kritizuj ne???

Anonym (2.3.2006 17:56:02)

Jediný srovnatelný příklad je už zmíněný (bohudíky zatím neexistující) litr a lytr (=0,125 litru). Nebo metr a mytr ... :-)

Anonym (2.3.2006 14:20:42)

99%???Takže chceš říct že 990 000 lidí v ČR z 10 000 000 obyvatel si to bude plést??? Tak tohle se ti nepovedlo,protože tomu má rozumět člověk který se malilinko hlouběji zajímá o počítače(1 byte=8 bitů,to je základ informatiky) a internet,podle mně tomu nerorumí maximálně 20% lidí pracujících s počítačem, kromě těch co chodí na net jednou za měsíc do netové kavárny....

Anonym (2.3.2006 14:22:34)

99% je spíš 9 900 000

Anonym (2.3.2006 14:23:40)

Dobře,pardon za překlep:D

Anonym (3.3.2006 11:05:16)

JJ, ale jestlipak vis kolik je to Baudu? :-)

HollyG (3.3.2006 11:07:24)

zeby baud=bit? :)

Anonym (3.3.2006 11:12:26)

No, to prave ne :-))

David (2.3.2006 14:35:37)

No tady ale nejde o to, jestli je dobre bit/byte, ale o to, ze tu nekdo machruje na nekoho jineho a sam nevi, jak se dana jednotka jmenuje... Byt opravdu zadna jednotka informace neni :-)

Anonym (2.3.2006 14:41:57)

jj souhlas s Davidem...a když už mně níže opravuješ za překlep v čísle tak já si taky rejpnu:D...nezáleží na tom "kde" je vymyslel ne???

Martx (3.3.2006 17:26:28)

Blahoslaveni chudi duchem...nebyt dvojkove soustavu, potaznu proud nejde/jde, tak vis asi kde bychom asi se slavnymi pocitaci byli. Resp. co bychom o nich vubec vedeli.

Mart (3.3.2006 17:30:23)

Diskutujici deti, nesudte dle chyb, tatinek je jiz znaven, protoze musi cely tyden na vas pracovat:)

Anonym (3.3.2006 11:55:58)

jo uznavam ze se vytratilo "e", proste stane se ... i pres ten preklep vim, jakej je mezi tim rozdil, tak se hod do klidu :) Asi si to zrovna bral v 1. rocniku stredni skoly, tak ses cerstvej a musis machrovat :D

David (4.3.2006 09:17:11)

Dekuji, ale stredni mam uz davno za sebou... :-)

Anonym (4.3.2006 23:36:11)

ROFL ty sis zacal tak si nestěžuj....

David (5.3.2006 09:29:33)

Jak psal kolega - tys zacal ostatni opravovat, tak tu neskuc :-) Ze sam nejsi taky "dokonalej" je tvuj problem, ale nestezuj si, kdyz pak opravi nekdo tebe... Jo a k tomu jednomu pismenku - volit a volat je taky docela rozdil a lisi se to jedinym pismenkem :-)))))))))))

Anonym (2.3.2006 19:58:34)

spis si myslim ze se vyplati no kouknete se sami http://www.802.cz/index.php?ComID=44

Anonym (2.3.2006 20:34:32)

Pouze pro králíkárny ... :-)

Hamja (2.3.2006 21:50:47)

Asi tak,bohužel:((

Eser (3.3.2006 10:56:39)

a co tohle: http://www.postovniholub.cz/,sice rychlost nic moc, ale prozatím dostupnost po celé republice

Anonym (3.3.2006 13:51:31)

Ale ten ping je strasnej...

Anonym (3.3.2006 17:09:37)

Já myslím, že zase až tak strašný to není - je to úměrný míře konkurenčního prostředí v český republice.

Anonym (3.3.2006 22:10:40)

A co takhle: http://internetpresdvdramodpripojenehokamarada.cz

Anonym (8.3.2006 21:15:12)

co ptačí chřipka - horší než FUP

Anonym (9.3.2006 06:38:08)

To bych neřekl:D

Anonym (5.3.2006 06:37:05)

No je to teprve taková první vlaštovka. Když se to nabízí na čerstvě položených moderních sítích, a poskytovatelem je vlastník těch nových kabelů, proč ne, je to i celkem pochopitelné že to jde. Ale taky to, že jinde to nebude k dispozici. Tak za pět let to bude snad standard, na optice FTTH, jenže - do té doby se taky objeví patřičně objemný CONTENT ke stahování, adekvátní rychlosti. Ten ještě dnes není. Takže je otázka - k čemu se těch 100Mbit za 2000 dá DNES využít, pro běžného tamního obyvatele = průměrného uživatele internetu, oproti takovým 2-4Mbitům? Snad jedině kromě pohodlného teleworkingu do firemní sítě z domova... Nepočítám mentálně narušené stahovače nebo někoho kdo si doma buduje serverovou farmu. Dnes při existující nabídce služeb na internetu se to zdá pro jednotlivce až zbytečně mnoho. Osobně bych v dnešních podmínkách považoval za daleko zajímavější - a většině lidí vyhovující - pouhý 2Mb za 700 nebo 4Mb za 1000, který by ale byl dostupný v mnohem víc lokalitách.

Rouchi (8.3.2006 14:33:58)

Naprosto s teobu souhlasim, jenom bych ještě dodal, že s opravdu neomezenými, nebo podstatně vyššími datovími limity.....

Anonym (8.3.2006 15:36:17)

S neomezenými. Drahých 10Mbitů si lidi nepořídí jen tak, na surfování nebo stahování, ale za specifickým účelem - buď pracovním (remote access, VNC) nebo pro e-domácnost (např.IPTV) nebo e-kancelář (např. videokonference ve slušné kvalitě). A to každé sežere na přenosech hodně dat, která ani nemá smysl počítat. Takže s limitem 100GB je to trochu nejapný vtip. No ale většinu nás to nemusí drásat, stejně to nemáme, a je naděje že až bude za pár let 10Mbitů opravdu normou a leckde, už žádné limity nebudou.

jaaaa (10.3.2006 16:36:23)

limity jsou a budou vždy !! jen o nich nemusíš vědět ... tvůj poskytovatel ti klidně nabízí garanci na již agregovanou linku ... :)

y2k (10.3.2006 18:24:16)

Ano, právě si uhodil hřebíček na hlavičku. Právě pro remote acces a VNC je současný 4Mbit jen stěží dostačující..... Většinou ano, ale občas je nepoužitelný....

Jihra (5.3.2006 12:59:46)

Když tomá limity na přenášená data, tak ať si to vrazí někam!!!!

Anonym (5.3.2006 13:36:34)

Nerikej ze 100GB ti nestaci

Nargon (5.3.2006 13:55:17)

Na 10Mbit? Urcite ne. Tohle jde stahnout za 23 hodin. Takze tohle fakt ne.

Anonym (5.3.2006 15:14:17)

Prozrad nám ještě co bys pořád stahoval ... a co bys s tím pak dělal ...

Anonym (5.3.2006 18:42:56)

stahoval by péčko a pak by si ho utrh.... to sou mi ale debilní dotazy

Anonym (5.3.2006 19:07:00)

Debilní je akorát tvoje odpověď ... Otázka je dost věcná a zajímavá ..

David (5.3.2006 21:40:57)

No tak samozřejmě by nesosal nic ilegálního, ale zásadně nová distra linuxu atd., to dá rozum, ne? :-)

Anonym (5.3.2006 22:40:00)

Jasně a samozřejmě nějaké ty dema her, že ? :-))

Anonym (5.3.2006 22:45:49)

No ale at by někdo sosal cokoliv, jaký skutečný užitek může mít z 200-300 GB měsíčně ?? (když 100 GB je málo). 300 GB to je třeba 50 DVD. Kdy se na to kdo bude dívat ?? Ale pointa je asi jinde. Pro patologické stahovače jsou rychlé linky mor. Nejde jim totiž většinou o výsledek (stejně to většinou smažou nebo hodí do přeplněné krabice s dvd), ale o proces stahování, jeho sledování a tak. Čím pomalejší linka, tím je to pro ně více vzrušující ... Kdybychom si představili vzdálenou budoucnost, kdy každá věc je stažena do vteřiny, tito (post)pubertální hoši visící na netu 20 hodin denně by pozvolna chřadli a zmírali. Neměli by totiž co stahovat ...

carinaE (6.3.2006 15:55:36)

myslis ? - 100GB/2=50G (zcela jiste jde o soucet dat) parkrat se podivas na TV parkrat jdes na postu a parkrat navstivis nejaky WEB (mimochodem jiz vsechny pekne nacpane reklamou) parkrat budes neco hledat (nejhorsi je vladni server CR atd...) stahnes si par brobnosti a mas po limitu - a nedej boze abys bral nebo nekomu posilal RViD nebo grafiku s nekolika vrstvama ... pak ses v cudu jak cesky narod......

Anonym (9.3.2006 12:22:42)

Ale, ale, ale... 100GB je naprosto dostacujici na vsechno, prestan tu vtloukat lidem koliky do hlavy.

Anonym (9.3.2006 12:27:41)

Píšeš tu nesmysly, fakt že by ti sledování TV nějak nabouralo traffic 100GB nehrozí a pokud koukáš na TV docela dost, v takových případech se většinou pořizuje TV karta :).

Fang (5.3.2006 18:03:27)

No to sice jo , jenze to mas doma diskovy clustery s TB mista ? Pokud nejsi silenec a pouzival bys to jako domaci pripojku (tak ze zadny servery) tak 100 GB urcite nevycerpas. Ja na sve 384/192 Kbps lince za posledni mesic protahnul okolo 46 GB (UL+DL) a to doma mam maly TS server a visi na tom jeste dalsi 3 PC.

Danek (7.3.2006 08:37:50)

Na standardni domaci pripojku ti staci 64 kbps, pak tedy nechapu k cemu by ti bylo 10 Mbit. 10 Mbit je linka vylozene na stahovani, ale ten limit... S tim at jdou do haje.

David (7.3.2006 12:45:00)

Jasně, na standardní domácí přípojku ti stačí 64 kbps... Pokud jsi důchodce a nevadí ti, že strávíš stahováním a posiíláním pár mailů s přílohami x hodin... Prober se, člověče! :-) Já nejsem žádnej stahovač, ale 64 kbps by mě asi docela dost omezovala (mám 1Mbit a docela to stačí) :-)

cct (7.3.2006 18:24:54)

no jinak celkove tve pripesvky na tomhle serveru nestoji za nic chlapce

David (8.3.2006 22:06:30)

No až mi vysvětliš, co je to "pripesvky", tak o sobě možná začnu přemýšlet :-)

Michalall (8.3.2006 22:39:27)

Hele, celkove jsou jeho "pripesvky" objektivnější než tvoje,tak se nekam ukliď mladej

Michalall (8.3.2006 22:41:25)

Slovo objektivnější asi neni správný...dejme tomu že jeho příspěvky jsou informativnější a v jakékoli debatě kde jsem je viděl víc k věci než tvoje

Fang (7.3.2006 17:11:53)

Ja jsem nepsal o nicem ze standartni pripojka je 10 Mbps ja jsem napsal ze kdyby ji POUZIVAL jako domaci pripojku tak to nevycerpal. Drz se tematu a neodvadej ho jinam. BTW: 64 Kbps pro dnesek uz zdaleka nestaci vypada to ze stale zijes v dobe mailu a prohlizeni webu tim pro tebe internet zrejme konci. Dnesni internet poskytuje hromadu dalsiho obsahu a odvazuju si rict ze pro dnesni nove hry uz 64 Kbps je jen tak tak. Co teprv za rok , to uz bude prumernej narok hry na prenosovou rychlost okolo 80-120 Kbps, uz dneska jsou exemplare her kterym sotva staci 128 Kbps (BattleField , BF2 a jeho modifikace).

Karlos Hasan (7.3.2006 19:20:57)

hele a myslis si ze zivot je o hrani her a srzeni doma u kompu?????nemyslim si

Arakain (9.3.2006 11:17:24)

pracovat na 64kb/s je za trest, mám doma 4MB/384kB od Nextry a nadávám, že už jsem viděl i rychlejší internet...

Anonym (9.3.2006 12:16:11)

Leckde by ti i za ni urvali ruce trumbero.

Anonym (8.3.2006 16:34:42)

Vem si treba nextra fun 4Mb(40GB) to stahnes taky cca za 23h, to samy plati i o fun 2Mb(20GB). Proste ten limit odpovida dnesnimu ceskymu standardu. Ale prakticky argument "stahnu to za 23h" je naprosto vedle, v soucasne dobe je traffic 100GB na mesic podle mne naprosto dostacujici pro kazdeho a to i pro stahovace. Pokud jednu pripojku vyuziva vice osob, kteri aktivne stahuji, potom by se mozna o tom dalo polemizovat, ale v takovem pripade se vetsinou jde do nofup tarifu.

Anonym (8.3.2006 22:11:11)

To zní jako by uživatelé netu měli přímo POVINOST nepřetržitě něco stahovat a nepromeškat ani minutu ... Připustíte, že mohou být i chvíle, kdy člověk nic nestahuje ?

Anonym (9.3.2006 12:20:12)

Prave o tom mluvim. To ze ma clovek 10Mb, jeste neznamena, ze musi rychlosti 10Mb stahovat nonstop, coz je nejakych 3,24TB, lidi vzbudte se.

Anonym (9.3.2006 12:20:41)

*za mesic :)

AAA (7.3.2006 16:57:35)

Proc sem sakra tahas telenor kerej je jen v par mestech a jeste omezen jen par lokalitama?

David (8.3.2006 22:08:01)

Jakej telenor? Odklikl sis vůbec ten odkaz, že jsi tak chytrej? Článek je o UPC... Ale jinak uznávám, že dělat reklamu kabelovkám na serveru o DSL připojení je přinejmenším diskutabilní...

Anonym (8.3.2006 22:10:51)

.. prinejmensim na hovno ;)

Anonym (8.3.2006 22:37:14)

To sou výrazy...ale máš štěstí že už bylo po 22. hodině....jo reklama na tenhle net je diskutabilní,ale když tady každej(téměř každej) pobuda s ADSL na svý připojení nadává,proč jim neukázat i na jiný nabídky vysokorychlostního internetu

Michalall (8.3.2006 22:37:53)

Pardon,ještě sem se nepodepsal...já totiž nemám rád anonymy:D

Anonym (8.3.2006 22:40:41)

mas neco proti ? dej si bacha aby ti mistni dsl mafie nenabila cumec ;)

Michalall (8.3.2006 22:42:10)

Jo a kdo je v čele???Anonym???...

Anonym (8.3.2006 22:45:36)

Úžasné, těší nás. Tím jsi přestal být anonymem ... Blahoslavení chudí duchem ...

Michalall (8.3.2006 22:49:06)

Chjo...se jednou nepodepíšu,dodatečně to udělám a najednou jsem vystoupil z mrtvych....desny pristup

y2k (10.3.2006 18:30:12)

Dovolím si nesouhlasit. Jen takto můžeme úspěšně zatlačit na velké koncerny a molochy, aby začaly poskytovat konečně průměrnou službu, která je ve vyspělích zemích EU již standardem. Podívej se na to, co byl před rokem Telenor, pouhý 2Mbit/s jako Mercedes mezi ADSL. Nebýt kabelových ISP a ČTc, potažmo strašáků v podobě lokálních ISP WIFI, tak by měl svojeho šneka dodnes ! Proto si myslím, že je takových článků a klínů neustále třeba.

David (11.3.2006 09:43:16)

Prosímtě a myslíš, že manageři ostatních ISPs nesledují kroky UPC a ostatní konkurence? Samozřejmě že ano. Jenže dokud bude UPC službou pro malé procento vyvolených, tak může bejt Telecom a spol. v klidu. A rozšíření UPC , narozdíl od ADSL, záleží VÝLUČNĚ na UPCčku... Takže já si zase dovolím nesouhlasit ve smyslu, že dokud bude UPC línej medvěd, co se radši zastaví u čtyř paneláků, než by pronikl dál do města, tak jsou poskytovatelé ADSL celkem vysmátí a z UPC myslím špatný sny nemaj...

Anonym (8.3.2006 14:10:23)

Fajn, tak mi ty dva litroše teda vyplať, když jinak nedáš. Můžeš na dřevo.

Anonym (8.3.2006 21:43:47)

neni todleto diskuze o adsl ?

Piff (8.3.2006 23:39:00)

UPC? děkuju nechci :-)))) 2x více výpadku jak u žluteho komunisty to si nech.... Mám par znamých kteří mají internet od UPC pač mají i TV a ta kombinace je výhodna ale jinak by šli jinam...UOC už není to co býval alespon ne v Praze :-///

Diogenés v sudu piva (9.3.2006 06:44:46)

Tak to je přesně moje řeč. kdeže jsou ty doby, kdy jsem je uháněl, aby mi už konečně dodělali přípojku, když se zastavili jak Hanibal před branami...dneska na ně házím leda bobek. jejich nabídka už zdaleka není tak zajímavá. A čím to? - Možná zaspali s upgradem infrastruktury (nebylo by to poprvé, vzpomeňme tu hrůzu když to padalo jak Windoze, to byl ještě Dattelkabel a UPC Mistral) - Možná dělají drahoty, když jsou kabely jen a jen jejich a když nikde okolo není ADSL -Tam kde je ADSL, ani tam to sice pořád za moc nestojí, snad kromě Bluetone Premium nebo IOL Extreme, kdyby zlevnil, ale aspoň se to hýbe a ač je to stále zahnívající rybník, pomalu už to předjelo UPC. A bude to tak i dál... - Prostě možná že by potřebovali trochu konkurence JAKO SŮL!