Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Rychlosti ADSL u poloviny přípojek navýšeny

Rychlosti ADSL u poloviny přípojek navýšeny

Anonym (6.3.2006 00:00:00)

Dvě skutečnosti prokazují, že v minulých týdnech byla v síti Českého Telecomu výrazně navýšena rychlost přípojek u více než poloviny zákazníků. Průzkum aktuálního stavu migrací na vyšší rychlosti u jednotlivých poskytovatelů potvrdily i naměřené rychlosti na serveru DSL.cz.

AC (6.3.2006 07:43:35)

Smůla tak to patřím k té druhé polovině. NEXTRA pl. Ctc Frýdek - Místek

Nargon (6.3.2006 08:07:10)

No ja k ty prvni, taky nextra. Ale penej je ten kulatej graf. telecom ho zabira temer celej. Podle me, je podil telecomu, jeste vetsi, ale museli ho zmensit, aby ostatni ISP byly videt :D

jarda (11.3.2006 10:57:27)

Patřím asi mezi ty šťastnější 3. března jsem přez Moje konto zažádal o navýšení na 512kb a od 10. března to maká jako hodiny. Řekl bych, že se Telekom pouze silně přecenil v odhadu doby za kterou to slibované zrychlení zvládne a nevzal v úvahu koncentrace přípojek hlavně ve větších městech. Kdyby si odpustil bombastickou reklamu tak by asi celá tahle jistě záslužná a prospěšná akce proběhla daleko levněji a s daleko menší ostudou.

Anonym (11.3.2006 20:17:25)

A Telecom snad někde tvrdil, že rychlost navýší okamžitě všem???

Pavel (6.3.2006 09:17:47)

Patřím taky kté polovině která nemá navýšenou rychlost

Eser (6.3.2006 09:22:43)

mě to sice navýšili, ale přes http protokol mi zrychlený IE Sprint jede cca 700 kbps, ale přes ftp 2,5Mbps. Pravdou ovšem je že, se krapet zlepšily pingy měřené mimo ČR

Anonym (6.3.2006 15:56:21)

Já sem u tý třetí poloviny.Mě to od lonského srpna ještě ani nezapojili:(

stálepomalý (6.3.2006 16:16:51)

Já mezi ty navýšený nepatřím,a to čekám už od 2.2.06

rpytlik (6.3.2006 16:20:34)

Mozna jste jeste mely uvest procenta prepojenych u jednotlivych operatoru. Jestli treba ze te poloviny neni 95 u CT a zbyvajicich 5 procent u zbytku sveta.

K1NG_of_L4M4S (6.3.2006 22:26:44)

mno takze ja patrim do te stastnejsi poloviny...driv sem mel kolem 340kbps a ted to podle testu na dsl.cz jede kolem 760kbps...mam to tak od patku 3.3.

v.denny (7.3.2006 09:29:56)

já asi nepatřím mezi ty štastné :-) od 1.2 nic

poloha 69 :) (7.3.2006 14:33:06)

zazadano prez moje konto 4.2 + 3 telefonaty a nic, tento patek sem zadal znova prez moje konto a vcera mi to navysili z 512 na 2048. pingy se zlepsili, na seznam.cz driv 13 ted 10, na google.com driv kolem 40 ted kolem 30 :)

Mára (7.3.2006 15:48:10)

Mno já mam teda u Tiscali 2048/256 lepší výsledky než je v tabulce uvedený průměr při měření zde - pravidelně kolem 1700 kbps...viva Tiscali:-)

Ja (7.3.2006 16:49:59)

Nevim, proc se rikalo, ze od 1.2 - nemohli rict, ze to bude v prubehu poloviny roku (to z nich vypadlo az pak)? Taky patrim k tem, kteri jedou porad po staru. Zajimalo by mne, jak dlouho jeste.

stálepomalý (7.3.2006 20:17:07)

Tahle odpověď mi přišla na dotaz,proč ještě nemám od 2.2 rychlejší internet.Je to docela výsměch. Dobrý den, řešení problému jsem zaurgoval. Problém je v nekonzistenci dat v databázi. S pozdravem Aleš Kautský Technická podpora IOL Český Telecom a.s.

Anonym (8.3.2006 10:20:42)

1. Část : 1.2. Telecom nabídl nové produkty v připojení k internetu. Rozhodl jsem se změnit svůj tarif Internet Broadband 512/128 (datový limit 10 GB) na Internet Expres Extreme 2048 (bez datového limitu. Vstoupil jsem přes internet do aplikace „Moje konto“, v dostupných službách jsem zvolil novou službu, v aplikaci se objevilo Internet Expres Extreme 2048 – služba vyžádána 1.2.2006. A nyní jsem se začal těšit na rychlejší internet bez limitu. 2.2. Volám na 800123456 v jiné věci a mimo jiné se dotazuji, jak dlouho změna bude trvat. Dostává se mi odpovědi, že do tří pracovních dnů od podání žádosti. 4.2. Stále mám starou službu, na počátku února se nevynulovala data jako obvykle, ale domnívám se, že už brzy budu mít novou službu bez limitu, takže mi to moc nevadí. Do limitu mi zbývají 2 GB. 7.2. Stále mám starou službu, jelikož jsem známým v jejich aplikaci „Moje konto“ navyšoval rychlost a změna proběhla do tří dnů, volám na Telecom a dotazuji se, kdy se změna projeví. Operátor mi sděluje, že je v systému nějaká chyba a že má žádost o změnu neprošla korektně. Slibuje vše napravit a změnu tarifu (jak vzletně nazývají migraci) slibuje do tří dnů. Je to celkem logické, 10.2. končí mé fakturační období a myslím si, že od 11.2. budu mít nový terif. 11.2. Nic se neděje, píšu v aplikaci „Napište nám“ na www.internetexpres.cz žádost o řešení mého požadavku. Dostávám automaticky generovanou odpověď „děkujeme Vám za Váš dotaz či připomínku. Budeme se Vám snažit odpovědět co nejdříve.“ 14.2. Stále se nic neděje. Na lince 800123456 si mne přehazují jako horký brambor, při přepojování někam jinam se hovor z 90% vždy ztratí. Hudbu z reklamního šotu na internet, která vyhrává při čekání na operátora, už nemohu ani slyšet. Není možné se ale s operátory spojit. Hovor končí několikrát po pětiminutovém čekání lakonickým sdělením, že všichni operátoři hovoří se zákazníky a že mám zavolat jindy. Posílám tedy znovu žádost přes „Napište nám“ – automat funguje („děkujeme Vám za Váš dotaz či připomínku. Budeme se Vám snažit odpovědět co nejdříve.“) 21.2. Na lince 800184084 mi sice v pátek sdělili, že do tří dnů bude služba funkční, ale bohužel se nic neděje. Doufám ale, že snad už alespoň mou žádost o změnu vzali na vědomí. Takhle si opravdu služby nepředstavuji.

Anonym (8.3.2006 10:22:21)

2.část: 25.2. Na lince 800123456 mi sdělili, že se mám obrátit na "techniky" a že mne tam přepojí. Jako vždy po několika minutách vyhrávání hitu z filmu Jestli se rozzlobíme, budeme zlí, se hovor ztratil. Vyvolal jsem techniky znovu, ale zde mi řekli, že nedostali podnět z obchodního oddělení. Nikdo mi nebyl schopen sdělit, kdo je zodpovědný za skutečnost, že vlastně nikdo nemůže nic dělat. Absolutní bezmocnost. Třetí (a poslední) pokus napsat na aplikaci „Napište nám“ (výsledek stejný „děkujeme Vám za Váš dotaz či připomínku…“) 28.2. Na lince 800123456 jsem dostal velice příznivou zprávu. Paní Veverková z Obchodního oddělení mi vítězoslavně sdělila, že problém je odstraněn a všechny žádosti, které jsou k tomuto datu rozpracované, budou 1.3. vyřízeny. Jedná se prý o oficiální, ač interní sdělení Telecomu. Když jsem se zeptal, jestli tedy budu mít 1.3. změněný tarif, odpověděla, že z 99% ano. A ještě jeden zápis z 28.2. Pozor! První reakce na mé e-maily: Velmi se Vám omlouváme za zpoždění ve zpracování Vámi zaslaného dotazu. Toto zpoždění bylo způsobeno technickou chybou v našich systémech. Věříme, že se již tato situace v budoucnu nebude opakovat a děkujeme Vám za pochopení. Dle provozních podmínek pro poskytování Veřejně dostupné služby připojení k Internetu poskytovatel zřizuje službu bez zbytečného odkladu, pokud je to technicky možné. Nelze tedy přesně sdělit, kdy dojde ke zřízené nové služby. Váš požadavek na změnu služby je v současné chvíli řešen na specializovaném pracovišti. Velmi se Vám za zdržení omlouváme a doufáme, že se nám podaří změnu služby v nejbližší době dokončit. 1.3. Stále se nic neděje. Při náhledu do "Mojeho konta" ráno zjišťuji, že jsem již stáhl za březen 4,2 GB (technicky absolutně nemožné při rychlosti 512 = nesmysl), volám technikům a podávám zároveň stížnost (tu přebírá paní Jana Mokrá).

tajtrlik (11.3.2006 13:24:18)

tobe to aspon nejak jede,ja tudle bezmoc a horor s infolinkou zazivam uz 30 den co jsem dostal ten blbej napad zmenit alternativce diky zdrazeni ceniku :(

Anonym (8.3.2006 10:22:55)

3.část: 2.3. Data na chvíli skočila na nulu, ale při opětovném pohledu opět přes 4 GB. 3.3. Paní Petra Miková chápe situaci a slibuje, že zajistí řešení. Prý bude volat 4.3. mezi 12. a 18. hod. Za doby svých pokusů o vyřešení problému jsem zjistil, že absolutně nefunguje komunikace mezi Obchodním a Technickým oddělením Telecomu. Řešení je absolutně nemožné. Technické oddělení říká, že nemá podklady z Obchodního, Obchodní naopak háže problém na Technické. Operátoři jsou nekompetentní a vypadá to, že tam jsou jen k uklidňování rozlícených zákazníků. Pokud mi řeknou, že mne přepojí jinam, hovor se téměř se stoprocentní jistotou ztratí (úplně vypadne, nebo se vrátí do původní nabídky). Pokud mi slíbí někdo, že mi zavolají po prověření problému zpět, je jistota také 100% - nikdy nikdo nezavolal. Za dobu komunikace jsem hovořil s následujícími pracovníky (nemám je napsány všechny) : Topolová, Honzátko, Bečan, Mirvaldová, Nedbálek, Tandler, Kapitán, Mokrá, Šedivý, Vojtovičová, Veverková, Miková a další. Všichni velice slušným tónem slibovali řešení do několika málo dnů. 4.3. se pokouším o jiný kontaktní kanál. Píšu přímo na IOL Techhelp. Popisuji situaci a žádám o opravu stavu evidence stažených dat i okamžité zavedení služby, o kterou jsem požádal už 1. února 2006. Dnes jsem zjistil, že se původní datum žádosti o změnu služby v aplikaci Moje konto změnilo z 1.2.2006 na 24.2.2006. Co to znamená, nevím. 5.3. mne pan Oldřich Nejedlý vyslechl a slíbil mi, že se spojí s paní Mokrou, která mi zavolá zpět. A světe div se, paní Mokrá opravdu zavolala! Bylo jí líto, jaké trable mám s internetem a slíbila mi, že v pondělí dopoledne (6.3.) bude urgovat řešení stížnosti a že mi určitě zavolá informaci o stavu záležitosti mezi 12. a 18. hod. Nikdo nevolal… 6. 3. Paní Mokrá se neozvala, na lince 800123456 mi pan Zdeněk Kuchař sdělil, že do 21 dnů od vyžádání změny musí být změna provedena. Divil se, že se tak dosud nestalo, vzal si telefonní číslo a slíbil, že se spojí s techniky, kteří mi okamžitě zavolají a věc dořeší. Nikdo se neozval. 7.3. Pan Čepický na lince 800184084 mi sdělil, že v databázi vidí, že věc se řeší a že napíše zprávu „řešiteli“, který se se mnou spojí. Ještě v době hovoru panu Čepickému přišla zpráva potvrzující, že „řešitel“ informaci přečetl. Nikdo ale nevolal.

Anonym (8.3.2006 15:35:47)

Já chci pokračování!!!! To je hustý,co jsou schopný na telecomu včechno zmršit:c(((

Maxi.Catmen (8.3.2006 21:15:09)

jj ,to bude chtít pokračování,ale doufám že pro autora s dobrým koncem.Tohle je normálně návrh na knihu.Drž se a hodně nervů

Anonym (9.3.2006 08:03:47)

Na jednu stranu je to skutecně tristní jak dlouho jim to trvá, ale kdyby jim kazdý z tech 300 000 lidí co mají ADSL spamoval helplinky a techniky, tak to nebude navyšené nikdy....

Míra (9.3.2006 15:09:49)

Nevím co to jsou za sliby , protože dnes mám 40kb... To je teda rychlost . Ještě mi včera volali,že mi budou zvyšovat postupně až na 512kb. a že se velmi omlouvají včetně omluvy z reklamačního oddělení Telecomu...A zase služba na nic..

starik (13.3.2006 12:31:32)

hele ty chytráku anonymní, co tam máš dál, tohle všechno mám od 2.2.2006 taky a dvakrát, protože na jedné lince chci adsl zřídit - dnes mi opět sdělili, že to zaurgujou ( do 5 dnů to máte, máme na to 21 dnů, nějak to neprochází systémem, systém nám hlásí, že námi nabízený modem je nekompatibilní s danou službou atd.) - a na druhé jsem chtěl stávající adsl zvýšit jen trochu, aby cena byla nižší. A zde jsem dokonce lepší, heč, protože jednu urgenci omylem změnili na žádost o zrušení linky. Operátor, který mi tuto novinu sdělil, chvíli počkal, až vydejchám malý infarkt, dohodli jsme se, že telefonní linku rušit nehodlám, s adsl si to rizmyslím a s přáním hezkého dne jsme se rozloučily. Druhého dne, tuším 7.3.2006, navýšení z ničeho nic začalo šlapat a šlape dosud bez problémů! Ale 10.3.2006 plus mínus se pro jistotu přece jen telecom ozval, že tam mají moji žádost o zrušení telefonní linky, jestli na tom trvám. Tak jsme to s tou slečnou snad už nadobro stornovaly. P.S. Přesto jsem s tím molochem vcelku spokojen, protože nic moc lepšího nevidím

vlasta (8.3.2006 15:07:03)

Anonyme nevim jaky problemy maš s Telekomem, uznavam ze to neni firma ktera by si zasloužila obdiv ale ja jsem 1,2 podal zadost o připojeni na internet dle novych tarifu a do 4 dní jsme byl připojenej, a co se tyka rychlosti mam tarif 3072/256 prumerna hodnota kterou jsem meřil tady na strankach DSL. eventuelne na LUPA.cz vzdy jsem se pohyboval kolem 2,4-2,8Mbit/s tudíš dalko rychleji nez je prumerna hodnota udavana v tabulce, s připojenim od Eurotelu jsme docela spokojen. jediny s čim s tebou souhlasim je špatny přístup operatoru na hotline, dovolat se přimo na nekoho z pracovniku je nadlidský ukol a pokus o to je činnost ktera muže človeka dostat do psychiatrické lečebny, když už se človek po nekolikatym pokusu dovola nekomu jinymu nez automatu tak narazi na nekvalifikovane lidi. Tvuj problem s meřením dat se mi zda podivny , ja mam opačny problem, po dvou tejdnech stahovaní ruznych dat moje složka download mela neco kolem 4GB ( a to nemluvim o tom že nektery z vetších souboru(400MB) jsem musel stahovat treba dvakrat) ale na strankach telekomu mi system hlasil ze sem stahl cca 214MB!!!!! ,postupem času jsem za mesic unor stahl cca 15GB dat ale ve statistice se zobrazilo ze mam za jeden mesic staženo cc 4,5GB

alex (9.3.2006 00:16:45)

Opravdu navýšeny :-((( já jsem tou změnou přišel o 128kb které mi omylem telecom poskytoval i přes naplnění FUP při mém tarifu IMPULS . Teď jsem zase po 3 hodinách stahování na 64kb :-(( Kdyby dotoho raději nevrtaly...odstranily tak chybu na kterou by moloch jejich rozměrů hned tak nezareagoval...užíval jsem si 128kb celé tři měsíce...Teď mi zase "pro 99% nečinná FUP" dusí připojení na 64kb :-(((

Tom (10.3.2006 16:57:26)

Mám ADSL 2048/256 na technologii ČT od Nextry a už mám navýšenu rychlost na 4096/512.. Stahuju kolem 420 KB/s někdy se to vyšplhá i k 500 KB/s takže paráda..

Anonym (11.3.2006 12:42:06)

Tak ja vam reknu svuj nazor: V Ct je badna neschopnych machru, kterym jde o to, aby k sobe prilakali nove lidi a tak si dali vsude reklamu: "az 4x rychlejsi internet, nevahejte a hned objednavajte..." Tuhle reklamu meli zacit pouzivat az tehdy, kdy by byly vsechny ustredny upgradovany!!! Ja si proste pripadam, jako bz se mi CT smál do obličeje!!! Proste absolutni dmnc Ct, to si rikam vzdy, kdyz kdyz vim nejakou jejich reklamu. To je z me srany vse.

earnil (11.3.2006 14:55:42)

Jasně. Zato všichni ostatní ISP jsou jenom odborníci na svých místech a mecenáši, kterým jde akorát o to, aby všichni chudáčci měli internet, nejlépe zadarmo. Proč ale, když je to ale tak strašně nanic, má ČTc 5x víc přípojek než všichni ostatní ISP dohromady?

Maxi.Cartmen (11.3.2006 16:59:03)

Asi proto,že i ADSL má hodně lidí jen na občasné serfování po netu a pod. ty lidi maj doma pevnou, příjde jim měsíční vyučtování,tam je 1 papír se složenkou a 3 letáky na IE Expres,jak je bezvadný apod. A ty lidi si to obědnaj.Ale lidi co trochu od toho netu očekávaj kvalitu,a nemaj rodiče za zatkem ať nevimýšlím a vemu to od Čtc (na co vydí pořád reklamu)a pod ,tak si vemou něco lepšího od alternativce.Jenže takovejch je míň

Anonym (11.3.2006 18:13:01)

Protoze poskytujou v celku kvalitni pripojeni, proto mjaí 5x více pripojek. Ja se nebavim o valite pripojeni, bavim se o chování CT!!!! to je rozdíl kamaráde...

Anonym (11.3.2006 18:58:04)

No to je směšný - proč asi má o tolik víc přípojek?? MONOPOL - určitě jsi o tom někdy slyšel. Pak stačí trochu znepříjemnit ostatním konkurentům vstup na trh, Telecom na to má prostředky a pak je to snadný.

Anonym (11.3.2006 19:57:44)

No myslim, že mluvit v současný době o monopolu jako jediným důsledku množství přípojek ADSL je trošku zcestný. Už jenom proto, že ČTc má povinnost přeprodávat konektivitu alternativním ISP. Má do ČTU zakázáno účtovat cenu údržby sítě. To je monopol? Nehledě na to, že jakýkoliv ISP si může natáhnout vlastní sítě a vlastní DSLAMy jako to dělá třeba Telenor. A argumentovat tím, že si to ČTc postavil za peníze státu, by možná šlo, ale to by Téléfonica nesměla za ČTc zaplatit, že...

Anonym (12.3.2006 11:13:10)

No jo, ale Telecom měl v době svýho monopolu dost času si vytvořit solidní postavení za prachy státu, aby ho v budoucnu nic závažně neohrožovalo. A o přeprodávání konektivity si myslím svoje, stejně si ČTc ve výsledku umí ceny nadiktovat a nikdo proti extra moc nezmůže. Tahání vlastních sítí je sice možný, ale asi těžko se buduje za stávajícíh podmínek v nějakým větším měřítku(i když se konkurenti opravdu snaží a mají rozhodně úspěch, fandím jim). Naštěstí aspoň ve velkých městech se o konkurenci mluvit opravdu dá(kabelovka, adsl přes alt.sítě - ČRa, TN, víc než solidní wifi komunitní sítě), ale mimo města a na vesnicích(což je v součtu většina přípojek) monopol ČTc stále trvá. ČTÚ? To v podstatě není kontrolní úřad - přečti si výsledky hodnocení regulátorů telekom.trhu a srovnání Evropy a u nás a ostatní články o jejich fungování. ČTÚ je zas jen pravá ruka Telecomu. Navíc v ČR existuje ještě jedno lukrativní a rozšířený odvětví, nazývaný korupce.

Anonym (12.3.2006 14:22:38)

Tak co se týče funkčnosti ČTU, myslím, že vzhledem k tomu, že jde o státní uřad tak oškube koho může:-) A že by šel Telecomu moc na ruku, toho jsem si nevšiml. Viz ta poslední pokuta. Akorát mě překvapuje, jak mají všichni pocit, že je tady zlý, obrovský a mocný telekom, proti kterému bojují neohrožení alternativní ISP. Všem jde akorát o naše prachy, bez rozdílu. Stejně tak mě přijde humorný uvažovat třeba nad tím, že Telekom špatně účtuje lidem služby a pak žije z toho, že to nereklamujou... Přijde mi, že celej problém je v tom, že lidi by chtěli výhodnější, rychlejší a lepší internet, než mají teď, ale nechce se jim za to platit víc. A asi jde o nějakou frustraci, protože je snažší říct, že "nemám lepší net, protože kvůli Telecomu to nejde", než "nemám lepší net, protože na to nemám." A můžete si ušetřit reakce typu "víš, každej nemá na okruh za 6k/měsíčně". Ano. Překvapivě to vím.

Anonym (12.3.2006 14:48:22)

Poslední pokuta? Nějakých 205mega pokuty a podobně jednou za čas sice není pro ČTc zanedbatelný, ale vyplatí se jim to zaplatit, páč zisky navíc právě díky pokutovaným nekalým praktikám jim to bohatě nahradí. A navíc s čistým ročním ziskem přes 6 miliard to zas tak problém není. Vždyť i ve Španělsku Evropská komise viní Telefonicu za zneužívání majoritního postavení na trhu a utlačování konkurentů, což vede k zaostávání trhu. Všichni tihle molochové se chovají všude stejně. A mrzí mě, že to plno lidí nevidí a ještě je za to chválí. Ale máš pravdu, že všem jde hlavně o zisk - to je kapitalismus, takže za prvý vydělat, stát se větším a potom když k tomu třeba přibudou spokojený zákazníci, tak to je pěknej bonus, ale ne priorita. Zaplať pánbůh za komunitní wifi sítě - "mám teď mnohem lepší net než od Telecomu, za míň peněz a bez nějakých problémů a dohadů"

František (13.3.2006 14:45:36)

"Stejně tak mě přijde humorný uvažovat třeba nad tím, že Telekom špatně účtuje lidem služby a pak žije z toho, že to nereklamujou..." Můžete mi blíže vysvětlit, co jste touto větou chtěl říci? Já jsem špatně účtovanou službu reklamoval a dnes mi byla reklamace uznána (po týdnu). Myslíte, že by mi ČTc neoprávněně účtované peníze vrátil i kdybych nereklamoval?

Sergey (13.3.2006 16:14:06)

Asi bylo myšleno, že podezřívat Telecom že naschvál pizdí faktury aby se obohatil je kravina a s tím souhlasím. Mezi chybou a úmyslem je docela patrný rozdíl a Telecom tohle určitě nemá zapotřebí.

Michalall (13.3.2006 18:00:10)

Nemá,já myslim že na hlouposti některých lidí vydělává dost:D...ve fakturách můžou udělat nějaké chyby,a třeba i hodně...dyť kolika lidem odesílá faktury nejen za internet,ale i za telefon...

František (14.3.2006 02:31:26)

Pokud ČOI zjistí předražení kontrolního nákupu v obchodě/restauraci, nezkoumá, zda k tomu došlo úmyslně/neúmyslně a napaří pokutu, protože je povinností provozovatele účtovat správně. Jestliže mi ČTc předražil fakturu za službu IE, porušil své povinnosti - získal neoprávněný majetkový prospěch. A kdybych nereklamoval, tak by si ty peníze prachsprostě nechal. Kdyby ten jejich fakturační program obsahoval elementární kontrolu typu, že fakturovaná měsíční částka nemůže být vyšší než měsíční paušál, tak se taková chybná faktura nemůže ke mně dostat. A nemusel bych se domýšlet, zda invalidní fakturační program provozují úmyslně/neúmyslně.

earnil (14.3.2006 18:39:08)

To s tou elementární kontrolou je dost zajímavá myšlenka. Nicméně, zapomínáte na elementární věc, že výší faktury neurčuje pouze výška měsíčního paušálu, ale i proměnné položky typu provolané minuty (ano, Internet Express je skutečně doplňková služba k telefonímu paušálu). Navíc, pokud se nepletu, chyby ve vyučtování, na které si stěžují ostatní se týkjí naúčtování dalších doplňkových položek. Typicky, migrace služby. Nikoliv jejich výšky. Uvedu příklad. Zákazníkovi je naúčtován paušál za internet ve správné výši A poplatek za migraci ve správné výši, díky chybě (a teď pozor) objednávkového systému a nikoliv účetního. Vaše elementární kontrola by tedy pracovala se stejnými vstupy jako původní účetní program a nepřišla by na nic. Elementární, že? Nehledě na to, že nic platit nemusíte, stačí požádat o odložení platby do doby vyřízení reklamačního řízení.

František (15.3.2006 03:25:11)

Co se týče odložení platby u SIPO (což je můj případ), by to nebylo tak úplně jednoduché, takže jsem to nepožadoval. V daném případě je reklamovaný účet natolik jednoduchý, že udělat v něm chybu je docela umění (neobsahuje totiž ani pronájem tel. přístroje, ani hovorné). Obsahuje jen měsíční paušál za TELEFON EXPRES (ve správné výši), a dvě položky IE IMPUSL za část měsíce před zrychlením a po zrychlení. Tyto dvě položky v úhrnu překračují paušální částku 399 Kč (bez DPH), která se zobrazuje v aplikaci MOJE KONTO. Buď tedy fakturační program ČTc neumí správně spočítat poměrnou část měsíčního paušálu (= trojčlenka, jinak též zvaná přímá úměra, to jsem se učil na základní škole), takže se jedná o softwarový zmetek a/nebo tam zasáhla lidská ruka (= úmyslné/neúmyslné předražení). V obou případech je to cenový přestupek. Na to, že je jejich aplikace MOJE KONTO invalidní, jsem je upozornil e-mailem už 11.11.2005, opakovaně 7.1.2006 (např. hausnumera typu 82,41 Kč v sekci MOJE SLUŽBY - PLATBY). Pro zajímavost ocituji, co mi odpověděli (11.1.2006): "omlouváme se za chybně uvedené informace, které se Vám zobrazují v aplikaci moje konto. V současné době naše společnost přechází na nový podpůrný program. V této chvíli se bohužel vyskytly určité problémy s jeho zavedením, které zapříčinily chybné zobrazení cen. Správná měsíční paušální cena služby Internet Expres Impuls se závazkem je 399,- bez DPH a věřím, že v brzké době dojte k nápravě údajů ve Vaší správě konta. Děkujeme za pochopení" Za to, že jsem je pochopil a neobtěžoval dalšími upozorněními, že v sekci PLATBY se dále zobrazují hausnumera (celý leden a únor) jsem byl "odměněn" výše zmíněným předraženým účtem.

Anonym (14.3.2006 16:34:09)

Podle pokuty bych nedělal žádné závěry, neb CTU svym rozhodováním zajistil telekomu mnohonásobně vyšší zisky, než je ta pokuta.

Lukas (17.3.2006 09:03:41)

Proc asi ? Pokud neziju v nejakym meste, ale na vesnici, tak jak se mam asi pripojit ? Kabel zadnej, wi-fi zadna, tak co? Asi zkusim postovni holuby...

Eser (12.3.2006 11:54:30)

hmm, starý IE Sprint šlapal jak dobře seřízené hodinky, ten nový maká v rozsahu 0,8 až 3Mbps. V podstatě je ta reklama pravdivá, připojení mi Telecom zrychlil, sice jen občas, ale bohužel.... pokud se nepletu, jediné co je na IEx garantované, tak to je výše měsíční platby, co jsem povinen Telecomu zaplatit. Prostě, příště si kup garantovanou službu, nebo se nerozčiluj.

František (12.3.2006 13:39:48)

Dovoluji si upozornit, že ani měsíční paušál za IE není garantovaný, neboť mě za minulé období naúčtovali za IE Impuls se závazkem (128/64) zrychlený na IE Impuls se závazkem (512/128) nikoli částku 399 Kč (+ DPH), která se mi zobrazuje v aplokaci MOJE KONTO, ale 412,30 Kč (+ DPH); reklamaci přijali bez odmluv (ale i bez vysvětlení, za co účtují ty peníze navíc), nicméně dosud nevyřídili (mají na to 30 dnů). Je to zajímavá metoda, jak se ČTc nechá bezúročně úvěrovat (pokud si nevyžádáte odložení splatnosti faktury) nebo sponzorovat svými zákazníky (v případě těch zákazníků, kteří to reklamovat nebudou).

Honza (11.3.2006 22:51:15)

Taky mám nedobrou zkušenost s Telecomem.4.2. zadání ve správě konta.Bohužel záznam se ztratil.7.2. korektní druhá objednávka přes obchodní oddělení.18.2. mně sdělili že je můj požadavek blokován ale neví proč.Další telefony cca. 2 hodiny mezi technickým oddělením a zákaznickou linkou.Nakonec jsem podal stížnos na oddělení stížností.Slíbili ,že se postarají o další, tak jsem čekal. 7.3. opet telefony cca 2. hodiny.Zase nic nikdo mně nebyl schopen odpovědět kdy :-). Další stížnost tentokrát na oddělení stížností podáno na oddělení stížností generálního ředitele.Žádal jsem zrušení mé smlouvy na 1 rok ihned. Nejsou kompetentní.Na kompetentní osobu kontakt nedali.Budou se snažit. Jsem odhodlán příští den pokračovat v boji o zrušení a ejhle ráno již 512. Stížnost prý jen poslat do Pardubic pokud chci písemnou odpověď.Proččččččč

SOSLOMOS (12.3.2006 22:42:37)

Velice nedobre chovani od radiokomunikaci jsem zazil pri dotazu na Bluetone adsl. Sam vyuzivam 1024/256 sluzbu objednanou v lonskem roce pri dotazu zdali dojde k navyseni rychlosti bez podpisu nove smlouvy jako u jinych poskytovatelu jako treba Telecom a td se mi dostalo odpovedi ze nikoliv pouze za podminek nove smlouvy na 12 mesicu coz je neco uplne jineho nez provedli ostatni poskytovatele adsl. Jo jak je vydet kdyz ptacka chytaji pekne mu spivaji( kde ostatni konci my zaciname jejich reklam cha cha) jakmile ho maji tak at treba zdechne na ptaci chripku, ale hlavne plat a drz ustni otvor.To nejsou sluzby. Jo jak se rika jeden nespokojeny zakaznik odradi 10 a vice potencialnich klientu. Cest jejich praci a hlavne at se zamysleni nad chovanim manazeri RADIOKOMUNIKACI.

Maxi.Cartmen (13.3.2006 22:19:16)

Jak tady koukám ,tak lidem co používaj ADSL už řádku měsíců ,tak jim to ještě nezvíšily a já co jsem to jenom obědnal přes telefon a pak přes telefon zrušil a nikdy ADSL od ČTc neměl ,tak mi přišel dopis ,že mi zvišujou rychlost z 512 na 2048 a ať si tu rychlost užiju.Dobrý ne ? ČTc v tom všem má teď bordel jak nike jinde na světě

Hamja (13.3.2006 22:22:36)

A od koho si vzal net?

Maxi.Cartmen (13.3.2006 23:43:21)

od Bluetone

Maxi.Cartmen (13.3.2006 23:43:37)

od ČRa

Soudce Dred (14.3.2006 00:21:40)

Ty jseš ulhanej,až to fláká dveřma:-))) vžyt v tematu tady https://www.dsl.cz/debata.php?vlakno=85655 píšeš že u vás čra není:-))

Maxi.Cartmne (14.3.2006 14:34:10)

Ale ČRa nabízí i ADSL po dtrátech ČTc pokud vim a to jsem si obědnal.Mněl jsem to napsat ,zapoměl jsem ,že když se řekne ,že to má od ČRa tak se automatický myslí Premium.Já mám Classic

MAxi.Cartmen (14.3.2006 14:38:40)

Ještě nemám,ale budu.Musím počkat až budu mít tarif Standard,mám Mini a tam to bohužel nejde.

Michal (14.3.2006 09:39:33)

Mam dsl od volneho a ze soboty na nedelu se to zvedlo z 512 na 2048... na mericu to dava presne 1708 a ping 49ms. jizni morava Znojmo

K1NG_of_L4M4S (16.3.2006 21:40:05)

hmmm jak to ctu tak kazdemu se z byvale 512 zvedlo na 2048...ale me se to z 512\64 zvedlo na 1024\64....pri mereni me to ukazuje 760kbps...takze nic moc...ale aspon neco...

v.denny (14.3.2006 13:33:50)

souhlasím :-))

sighonal (20.3.2006 16:31:32)

ja mam Volnyho asi od listopadu prosince a na slibenou rychlost jsem se dostal ke konci unora po oficialnim incerovani zvyseni.. a poznat to bylo..

sturmik (14.3.2006 10:55:30)

Řekl bych, že to zrychlili pěkně :) Mě už to valí 4x rychlejc asi měsíc, stačilo se jen přihlásit do správy konta a tam dát požadavek na zrychlení(samozřejmě bezplatný). Na IOLu najdete podrobný návod, který pochopí snad každý. Takže jestli k vám zrychlení ještě nedorazilo můžete si ho sami poštelovat. Druhý den po oznámení požadavku mi to už lítalo 4x rychlejc - SUPER

v.denny (14.3.2006 13:32:32)

tak to se teda máš, já se tam přihlásil před měsícem zadal změnu a nic :-)

Anonym (14.3.2006 16:52:31)

já taky čekám i když jsem to zadávala do účtu volala a nic..dělají si z nás legraci, to je jediný je jistý.

Anonym (14.3.2006 16:55:00)

Jo kdo jste z Plzenska a máte navýšeno, zajímalo by mě..jak to je technicky náročné, jen si hrabou peníze a lidi oblbujou, dlouho to trvat nebude, jakmile se objeví něco dostupného, rychlého a levného, odcházím od telecomu.....

Anonym (14.3.2006 16:57:42)

4.2 sem pozadal o zmenu ze sprint na IE Extreme 2048 .. Dnes 14.3 mi byl asi po 40 urgencich zmenen tarif :-) Ale rychlost tomu jeste moc neodpovídá :-( Verim ze se to spravi

Anonym (14.3.2006 17:02:51)

Kam jste to urgoval, taky to zkusím, urgovala jsem ale ne 40x takže si ještě počká....

Anonym (14.3.2006 19:23:27)

No 1/4 jsem prokecal s techniky a zbytek s operatory .. 2 mi byl pozadavek vymazan a 3x zadan .. No a uz semi nechtelo verit .. Porad na mne chodili se stejnymi vymluvami .. A konecne jich to prestalo asi bavit a zapli mi to ;)

Lukas (15.3.2006 11:37:55)

Je tu nekdo kdo uz ma zrychlenej ADSL net v Blansku a kdyz jo tak u koho?

v.denny (15.3.2006 11:42:04)

no tak to je paráda včera mi zase změnili objednávku to je už podruhé za dva měsíce. Můžete mi prosím někdo sdělit, jak dlouho trvá zrušení pevné linky od Českého Telecomu?

Erko (15.3.2006 11:55:15)

Myslím,že u nich platí že když jeden měsíc podáš výpověd,běží ti od prvního následujícího měsíce měsíční výpovědní lhůta.

Jiří (15.3.2006 12:01:52)

Mám expres Ideal.nejenomže nemám dodnes rychlost navýšenou,dokonce je už týden snížená na 30kb/s.To je opravdu síla.

Dinoza (15.3.2006 19:55:53)

na ocháči v Plzni se navýšení rychlosti moc neprojevilo, ba naopak se výrazně zpomalil intoš v podvečerních hodinách

Dinoza (15.3.2006 19:58:42)

omlouvám, patří tam na Locháči v Plzni, dík

Anonym (15.3.2006 23:01:39)

Moc nepozoruji zpomalení,mám 3072/256 a jede to stabilně mezi 2300-2600 kbit/s,takže na možném maximu.