Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Tak mám pocit že Telecom má veliké problémy

Tak mám pocit že Telecom má veliké problémy

tajtrlik (10.3.2006 21:29:02)

od 10,2,2006 rusim alternativce a chci extreme 2 mbit a za cca 30 dnu me nebyli schopni pripojit,krome toho ze 14 dni trvalo ruseni stareho adsl od alternativce a 14 dni trva zrizeni a to jeste nekolikrat hodilo chyby nebralo objednavky ,do systemu nejde pry zasahovat,asi maj pekne zmrsenej soft,proc aspon teda nazastavi tu stupidni reklamu v TV,kdyz se pak clovek na infolinkach dozvi ,ze nestihaji zapojovat lidi ? Jak jste na tom ostatni ? Minulej tejden sem se dovedel od operatoru ze by bylo rychlejsi zrusit starou telefonni linku a poridit novou,kdyby me to rekli hned na zacatku,tak jsem to udelal. Mate nedko nejakou radu nebo znamyho technika u telecomu co by me to konecne zapojil ? Nejde se pres ty asertivni slecny na infolinkach dovolat dal a resit to,mit tu nejakou rozumnou alternativu jsem je davno kopl někam,tragedie cely český telecom :o(

Anonym (10.3.2006 23:28:27)

celý adsl je vprd... hlavně že linky zrychlují, ale polovina z nich už nefunguje, bohužel s tím se nedá nic dělat

Anonym (11.3.2006 01:55:23)

na to kolik ma TELECOM useru je zazrak, ze to telecomu jeste jede:- ) Fup to jisti, ale zacatakem mesice bude asi vzdycky problem (pretizeni .-))

Anonym (11.3.2006 08:23:04)

Já teda nejsem u telekomu, ale s fupem mám jinačí zkušenosti, právě že spíš na konci měsíce to jede blbě, protože všichni dotahujou data...

tajtrlik (11.3.2006 13:08:15)

No mel jsem alternativce a byl jsem max spokojenej s megabitem,je jasny že pokud vemes neco s fup tak je to dycky srajda. Dnes už konečně došel mail že mě zřídili po 30 dnech mail schranku,snad to dnes uz zapojej,ale beztak je to šíleny m,ěsíc čekat na adsl při změně alternativce

Anonym (11.3.2006 00:25:47)

musíš holt čekat a snad časem ti to snad zapojej

smrtak (11.3.2006 01:17:14)

No to cekani je skoro samozrejmost, ale jsem zvedavej co budes rikat tomu az zjistis ze ten extreme vubec nejede :) Je to des...

Anonym (11.3.2006 01:31:05)

Tak ti nevím,ale mě jede naprosto v poho:) Mám 2Mbit a pod 1.8 to skoro neklesne:) jestli nebude problém mezi klávesnicí a .....:)

Lukáš (11.3.2006 08:10:28)

Myslím, že když si přečteš kolik uživatelů ADSL od Telecomu je nespokojených, tak změníš názor. Já si myslím, že ty problémy jsou podle oblasti. Mě to ve firmě jede taky pomalu a někdy to spadne úplně a to jsme jen kousek od ústředny na kterou je napojeno 9 přípojek ADSL.

earnil (11.3.2006 14:35:19)

Tak když si vezmeš, kolik má ČTc přípojek, tak to procento lidí, kteří si stěžujou je dost malý. I pokud by jich bylo 10 000 (což už je imho nadsazené číslo), tak je to pořád skvělý výsledek.

Lukáš (11.3.2006 18:51:21)

Nebudu tu střílet od boku jako ty s nějakýma číslama. Pro mě je důležité to, že platím víc jak dva litry za net, kterej mi několik dní nejde tak jak by měl a někdy nejede vůbec a na technickou podporu se nejde dovolat, protože mají pořád obsazeno. S tímto přístupem co oni mají bych je být tebou, vůbec neobhajoval!

Anonym (11.3.2006 19:04:06)

nevim co si predstavujes pod pojmem nejde jak by mel jako pokud ti misto 2MBit jede treba 256kBit tak je to naprosto v poradku a souhlasil si s tim podepsanim smlouvy

earnil (11.3.2006 19:46:39)

Já jsem pouze reagoval na tvůj příspěvek, ve kterém v podstatě tvrdíš, že Telekom má nekvalitní služby, protože část jeho zákazníků si stěžuje. Co jsem se pokoušel naznačit je to, že žádný ISP nemá 100% funkční služby a u každého ISP jsou zákazníci, kteří si na něj stěžují. Proto vyvracím tvůj argument tím, že zákazníků ČTc je cca 5x více než ostatních ISP dohromady (a to nestřílím od boku), a proto si na ně také 5x více lidí stěžuje. Nehledě na to, že nechápu, když jsou ty služby sak strašné, proč máš teda net od ČTc?

Anonym (11.3.2006 19:54:38)

souhlas lidi kerejm to blbne se dycky ozyvaj ale kolik lidi rekne ze jim to facha v pohode

tajtrlik (12.3.2006 10:00:21)

Tak tragedie pokracuje,vcera jsem už křepčil jak mě došel předběžný mail že me zřídili schranku,zaslali udaje na pripojeni a dnes sem se po zavolani na infolinku dovedel že maji 21 dnu na zapojeni. System jim generuje chyby na zrušení,generuje chyby na připojení,takže když sem zadal objednávku 23,2,2006 a system ji vyhodil s chybou ,tak operatorka zadala dalsi novou 2,3,2006 a proste 21 dnu se zas posunulo. Maji to genialne vymyslene,mit tu jinou alternativu tak sem se na ne davno vyprdl :(