Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Dotaz ke službě Telecomu Moje konto

Dotaz ke službě Telecomu Moje konto

čekatel (11.3.2006 15:01:18)

Před 2 dny mi volali z Telecomu, že mám zřízené ADSL. Když jsem se nemohl připojit, tak jsem zavolal na hotline. Bylo mi sděleno, že to ze strany Telecomu není ještě dokončené. Dnes jsem se však již dostal do "mého konta" na webu. Zkusil jsem připojení ADSL a šlo to. Odpojil jsem se, zkusil se připojit znovu a nic. Když teď kouknu do mého konta, tak mám v Moje služby napsáno u Internet Expres "Vyžádána". Znamená to tedy, že službu ještě nemám zřízenou? Co tam máte vy?

Anonym (11.3.2006 15:05:28)

Což znamená že na tom pracují až bude funkční bude tam napsáno Aktivní

čekatel (11.3.2006 15:17:26)

Děkuji, už jsem to našel tady http://www.internetexpres.cz/web/cz/migrace/navod/index.html Jen mi překvapilo, že už to chvíli fungovalo.

Anonym (11.3.2006 15:21:35)

Mohly to zprovoznit a vyskytnout se nějaké problémy Dokud tam prostě nebudes mít Aktivní není spojení plně provozuchopné

čekatel (11.3.2006 15:24:17)

Děkuji za rychlé odpovědi.