Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Jsem technik CT: Technicke reseni Vaseho problemu do 5ti dnu ? na to zapomente!

Jsem technik CT: Technicke reseni Vaseho problemu do 5ti dnu ? na to zapomente!

Roman Souček (17.3.2006 18:20:16)

Pokazde kdyz chci resit nejakej technickej problem mi bude receno slovy klasika z infolinky "bezne do 5ti dnu". Kazdopadne od zacatku brezna na toto muzete spolehlive zapomenout, protoze zmeny napr. i blbyho annexu se musi provadet RUCNE a tech tu mame v rade pres 900! Pokud jste to pochopili, ano proacuji na technice Telecomu. Takze dokud se tato prehlcena situace neuklidni coz bude tak za 3 mesice, tak je zbytecne psat neustale urgence a kazdy druhy den se oto zajimat.

Roman Souček (17.3.2006 18:23:24)

Kolegy z infolinky jmenovat nechci, ale vsichni vime ze tudle veticky vyslovuji hodne casto. Ze zacatku do poloviny unora to tak bylo a provadelo se to do 2-4 dnu, ale ta doba je jiz pryc. Reklama na tento internet se opakuje snad 10x za den a technicke moznosti CT tomu neodpovidaji. Sem zvedavy jak by se to delalo kdyby tato zeme mela 5x tolik obyvatel.

Cage (17.3.2006 21:53:41)

A to jste tam na tom Telekomu fakt tak špatně s pracovním prostředím?:))))))))))Ne že bych měl nasazeny růžové brýle a myslel si,že vám to tam opravdu tak všecko běhá na drátku jak má,ale co ten pesimismus?:)))))Já si teda nemyslel,že po vstupu špaňelské Telefonicy to bude tak zlé,dokonce jsem si myslel že se nám budou snažit časem nabídnout lepší tarify třeba jako nabízí na bázi LLU ČRa Blutone Premium ,ale to byla asi jenom ode mne opravdu velká naivita!!No nic,díky za váš příspěvek a držím vám palce při další seberealizaci v novém zaměstnání. PS: Telekom si sám sobě s**e do krku,jsem zvědav jak mu to bude za čas chutnat.

Anonym (18.3.2006 15:36:03)