Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Tak jsem v tom s vami aneb CTc

Tak jsem v tom s vami aneb CTc

jajaja (5.4.2006 11:36:44)

tak jsem v klidu vypovedel sluzbu Bluetone Angel, objednal si IE Extreme 4096, pockal si, az doplni dslam, zridil si pevnou telefonni linku. koupil ST 510i, pockal si, az mi zprovozni sluzbu... konecne jsem dostal prihlasovaci jmeno a heslo, zapojil modem... a nic... utratil jsem cca 300 Kc na placene lince technicke podpory, abych znovu prosel konfiguraci modemu a abych se dozvedel, ze problem je kdesi u nich a "ze se bude resit". nasledne jsem se dozvedel, ze prede mnou je fronta nekolika tisic technickych problemu/reklamaci a ze mozna budu za cca 14 dni vyrozumen o dalsim postupu. dalsi temer tri hodiny jsem stravil vyzvanenim po linkach CTc, byl jsem ruzne prepojovan na ruzne lidi (dokonce me kdosi prepojil na sluzby pro firmy, ac jsem fyzicka osoba), vsichni mi odmitli dat kontakt na kohokoliv zodpovedneho, "nejde s tim nic delat". takze s laskou budu vzpominat na BT Angel, ktery byl drahy, pomaly, ale fungoval :( a take jsem pochopil, o cem zde nekteri mluvi - absolutni bezmoc, ackoliv mam nejdrazsi sluzbu "pro socky", zadny zajem, jen mechanicke odpovedi, prepojovani telefonu, zadna podpora zakaznika, proste nic, jen pocit bezmoci vuci molochovi, ktery o vas nejevi zadny zajem.

Anonym (5.4.2006 11:42:19)

jj, bohuzel je to presne tak.Dokud vse funguje jak ma a neni problem je vse v poradku, ale kdyz je nejaky problem je to absulutni beznadej.Na infolince si vas predavaji jak horkej brambor, nikdo nic nevi, nic s tim nejde delat.......

Anonym (5.4.2006 11:55:23)

Ono to bude možná tím, že většinou s tim nemůžou nic dělat.

jajaja (5.4.2006 12:23:58)

samozrejme, ti lide na telefonu s tim nemohou udelat nic a vubec nema cenu jim to zazlivat. problem je nekde vyse, v koncepci. v tom, jak management koncepcne zachazi s retailovym zakaznikem. dam priklad: cca pred mesicem mi shorel v jednom z pocitacu zdroj. ackoliv jsem z tohohle hlediska taky jenom retail, na moje pomery jsem u nejmenovane firmy utratil za pocitace uz dost penizku. technik mi rekl, ze do tri tydnu to opravi, ze s tim nic neudela. tak jsem napsal jeho sefovi s tim, ze stroj opravdu nutne potrebuji - a vymenili mi zdroj za uplne jinou znacku (kterou jsem si objednal) formou dobropisu a tentyz den jsem mel pocitac funkcni. pokracovani: kdyz odesel zdroj, nakopl par elektrolytu na desce a ta zlikvidovala systemovy disk (data nastesti vsude zalohuji, sytem take). deska se uz nedovazi, protoze dovozce zkrachoval. opet po rozhovoru s managerem reklamaci byl pocitac tyz den funkcni, s jinou deskou. proste je to o filozofii nakladani s retailovym trhem, banky na to prisly uz davno, ta firma s pocitaci v mem pripade take (a je to docela mamut, takze jsem byl prijemne prekvapen).

earnil (5.4.2006 12:58:23)

On bude možná problém nejen v koncepci, ale i v jiných věcech. a) počet zákazníků na jednoho ... řekněme "šéfa" - U téhle počítačové firmy mu tam přijde dejme tomu deset lidí denně (na reklamaci), z nichž jeden to chce okamžitě. Naproti tomu, když máš 270 000 zákazníků a všichni to chtějí do hodiny spravit, že jsou na internetu závislí (jako by neexistoval jiný způsob, jak se připojit...). b) Použitá technologie a analýza poruchy - Když někdo přinese zdroj, ze kterýho páchne, nebo desku na který jsou kondíky jako růžičky, koukneš a vidíš. Oproti tomu přenosová telekomunikační síť je o trochu složitější a najít tam závadu je o hodně těžší. c) závada na straně zákazníka - Moje zkušenost je, že ze 100 hlášených poruch je nakonec na straně ISP asi tak 20 - 30. Problém je, že přesvědčit lidi, že to skutečně není porucha na straně ISP stojí čas. Oproti tomu, u HW nebo v bankovnictví je "závada na straně zákazníka" nesmírně jednoduše odhalitelná. Což spolu s počtem zákazníku, teda u ČTc vytváří celkem vražedný mix. Čímž samozřejmě netvrdím, že je to správně. Akorat uvádím důvody, proč to tak je.

xx85 (5.4.2006 13:41:58)

K tomu bodu a) když má telecom něco přes 300 000 zákazníků, tak jestli jich 270 000 potřebuje najednou něco spravit, tak to svědčí docele o velký nefunkčnosti jejich sítě.

earnil (5.4.2006 13:49:06)

Hm. Tady je vidět, jak to dopadá když člověk říká A, píše B, chce říct C a myslí D. Myslel jsem to tak, že čím víc máš zákazníků, tím víc vzrůstá poměrná část kterým to nefunguje. Což je sice v porovnání s celkem minimum, ale i tak to může být znát. Pokud použiju analogii s obchodem s výpočení technikou... Řekněme, že si tam něco koupilo 10 000 lidí a v jeden okamžik se jich rozhodne reklamovat 100... A představ si tu tlačenici.

xx85 (5.4.2006 13:53:36)

Vždy se nějaká reklamace objeví, ale tolik moc najednou jako je u Telecomu je fakt hukot, ikdyž těch zákazníků má hodně. Ale čím víc zákazníků, tím by se telecom měl více snažit aby těch reklamací bylo co nejméně, nebo se mu taky bude moc stát že mu bude probíhat migrace směrem od něj.

earnil (5.4.2006 13:57:25)

To myslim fakt nehrozí. ADSL je v podstatě jediná možnost, jak mít téměř všude pevnou linku za slušný prachy a alternativ je málo a nemají dostatečnou kapacitu pokrýt poptávku. Samozřejmě, existuje wifi, existuje kabelovka. Ale ty nikdy nedokážou pokrýt tolik lidí jako ADSL.

xx85 (5.4.2006 14:00:32)

No na vesnicích asi těžko, to máš pravdu. Ale ve městech ten odliv tak do roka čekám.

Honza (10.4.2006 22:07:17)

Mozna i drive. ISDN doma (uz od r.1997), ADSL 1024/256 aaa abych nezapomnel - Eurotel. Mesicni obrat vseho 12.500 Kc, jako soukroma osoba. (Bez investic). Firemni vydaje jsou o neco vyssi - naproti DSLAMU (1028 m), posledni mereni pred 2 mesici kvuli zrychleni na 4 Mega - protokol mam. Nejaka osoba mi oznamila, ze v krajskem meste !! se i v takove vzdalenosti od DSLAM a testu "posledni mile" nepocita s vyssi rychlosti, nez 512/128 kbps. No, obchodni reditel se divil, kdyz jsem mu prinesl vypoved podle jejich vlastnich podminek provozu. Ja je nemusim mit, kdyz nechteji oni me. ... No, pravda, zname se, ted ma problem ona osoba zenskeho pohlavi,- stare, vyslouzile ISDN ma totiz identifikaci podvodneho volani - a on ten telefon znal. Ale zacina v tom mit TELEFOOOONICA vetsi bordel, nez stary Ct.

xx85 (5.4.2006 14:05:56)

Zase je fakt, že lidi co si stěžujou na telecom tak to jsou domací uživatelé. Ono když telecomu uteče nějakej domací uživatel tak mu to je šumafuk, než když mu uteče firma, která mu solí třeba 30 000 měsíčně.

earnil (5.4.2006 14:07:34)

Bohužel... Prostě residentní zákazníci jsou u všech firem až na 3. místě:-( ale není se čemu divit. O prachy jde až na prvním místě a nikdo nepodniká kvůli samaritánství.

xx85 (5.4.2006 14:13:34)

Každej firma se na sebe snaží vidělat je to naprosto logický.

nick (10.4.2006 08:12:01)

Kdes to vyděl?

Bumbes (10.4.2006 08:37:18)

RE: nick "Vydělej" se na něj , učitele Anonyma ... sám zapoměl , že zde je diakritika povolená ... ale druhé bude opravovat ... a otravovat ... btw.: je to opravdu reklama na po*rání ...

Anonym (10.4.2006 08:22:58)

Ach ty hrubky! správně je a) fyrma b) logyckí c) fyrma je rodu středního podle vzoru stavený, mělo být: Každé fyrma

jajaja (5.4.2006 14:16:31)

tohle bych si dovolil rozporovat. retailovy trh je financne velmi silny. podivejte se, co se deje dneska na trhu s financnimi produkty. drtiva vetsina technologicke i marketingove podpory jde do retailu. rozhodne neznamena, ze obchod na retailovem trhu = samaritanstvi.

BigMike (9.4.2006 23:26:51)

Mno...Kdyz uz ma CT tolik zakazniku, tak by mohl mit taky vice zamestnancu, aby ty reklamace, technickou podporu tad mohl stihat. Je pravda, ze po krauzovo behu k telekomu pribehlo mnoho lidi, ale mohl s tim taky pocitat. A ted kdyz uz ma nejake zkusenosti, tak by to mohl konecne resit ve velkem. edit: Kazdej ma na CT svuj nazor, tak mi sem pls nikdo nepiste, ze sem dement, slintam kraviny atd...Jinak slusnou odpoved uvitam moc dik MIke

Rouchi (10.4.2006 14:50:25)

Naprosto souhlasim, je to z velké části způsobeno nedostatkem kvalifikovaných zaměstnanců, kterí mohou a dokážouproblémy řešit.... když telecom začínal (dělal dráty atd....) tak měl podstatně víc zaměstnanců než dnes....

Bumbes (10.4.2006 15:07:25)

Nic o tom nevis, tak mlc

Bumbes (10.4.2006 17:07:30)

RE: Bumbes (falešný) CO SE TU ZA MNE VYDAVÁŠ , TY ŠMEJDE TELEKOMÁCKEJ ANONYMNÍ

Bumbes (5.4.2006 13:58:36)

RE: earnil Jsi 100% mimo mísu , kvalitní služba , NEMÁ (skoro) reklamace , a to minimum je schopná vyřizovat okamžitě , a né že bude vykládat zákazníkovi že toho má moc - to jedinné svědčí o tom , že ty služby jsou nekvalitní a ta firma si s tím sama neví rady ... PRAVÁ TVÁŘ ČESKÉHO TELECOMU

earnil (5.4.2006 14:01:43)

Tato diskuze je otevřená pro všechny, ale tvůj přispěvek bude od této chvíle jenom mlčení. Měl jsem možnost přečíst pár tvých komentářů. Takže mě klidně nazvi zaměstnancem ČTc nebo jánevímčím, ale prosím, nekomentuj moje příspěvky. Chci se v té diskuzi vyznat a ne hledat svoje odpovědi v miliónu nesmyslných keců.

Bumbes (5.4.2006 14:25:10)

RE: earnil pokud si změníš řazení výpisu podle staří , tak se v tom určitě vyznáš líp ... ale sorry , že já taková lama radím profíkoví ...

Anonym (8.4.2006 10:47:09)

Firmy jako Sony, Panosonic a pod. se chlubi tim ze maji 2-3% reklamaci (tedy vadnych vyrobku) CTc ma 330 000 zakazniku, a 1% je tedy 3300 poruch. Navic kazdy kdo dela v podobnem oboru ti rad vysvetli ze na 1dnu zavadu kterou musi opravit pripadne 20-30 zavad ktere se odehravaji jen v zakaznikove hlave, ale technikovi vemou cas kdy jen vysvetluje co maj udelat (zavirovane PC, spatne nainstalovany modem atd)

Anonym (9.4.2006 23:58:57)

A nebo o neznalosti uživatelů, jestli si četl dál tak ve velké většině je chyba na straně uživatele.

jajaja (5.4.2006 14:12:40)

duvody chapu. jen par pripominek ad a) u firem, u kterych funguje pro retail alespon v nejake forme zakaznicky servis, je mozna "lidsky nespravedlive", ale obchodne korektni: proste se pomeruje bonita zakaznika podle ceny produktu a protoze jsme v retailu, dela se rozdil mezi sluzbou za 500 a sluzbou za 3000 (a podle toho se uprednostnuje) - ve zkratce receno, s drazsi sluzbou si clovek automaticky kupuje lepsi servis. s touto intuitivni predstavou jsem si take koupil IE Extreme 4096, jinak mi staci 512, mozna i 256ka, ale proste potrebuji byt on-line. u Bluetone to presne takhle fungovalo, az teprve kdyz jsem si poridil nejdrazsiho Angela, tak vsechno zacalo fungovat hladce (stalo me to ale jen dvoudenni zkusenost :o). ad b) tomu rozumim, ale v mnou uvadenem pripade slo o to, ze napr. deska jednoduse vyreklamovat nesla, neb dovozce krachnul. nicmene jako "vcelku bonitni retail klient" jsem dostal prioritu a vlastne na sve naklady mi to firma vymenila za jine zbozi (a okamzite, nikoliv za tri mesice, na ktere ma narok) celkove nemam proti tomu, co pisete, v podstate nic a myslim, ze tomu rozumim proc to tak, ale z meho pohledu jako zakaznika to spravne urcite neni.

Anonym (8.4.2006 10:49:47)

Mas sice spravnou predstavu a v pohode predbehnes vsechny Impulsy a Idealy, jenze tebe zase predbehnou vsechny IOL Digitaly, IP Connecty, Internety Forte a vsechny firmy ktere maji napr. 100-200 ADSL pripojek.......

Anonym (9.4.2006 23:54:01)

To bude tím že je to infolinka a né poruchová linka.

Anonym (5.4.2006 11:43:08)

etlipak ty nebudes ten Ha*****k

jajaja (5.4.2006 11:49:18)

budu :( zdravim technickou podporu nezkusite se mnou neco udelat, kdyz uz jste tady? prooosiiiiim! fakt propadam naproste beznadeji.

Anonym (5.4.2006 12:48:53)

Nj, je to problem. Ten borec na placene lince udelal maximum, diagnostikoval chybu a dal to oddeleni ktery to opravuje a rekl ti ze to hned tak nebude pac tam maj toho moc a to je pravda. Ty dalsi volani, vcetne toho co volali zpatky tebe byly uz naprosto zbytecny a nicemu nepomohli. A paku na ty co to opravujou nemam abych je popohnal, respektive ti zaridil prednostni vyrizeni ve fronte.

jajaja (5.4.2006 12:55:06)

ja vim, ze vsichni, se kterymi jsem telefonoval, udelali vsechno, co mohli. je mi i jasne, ze toho technici maji hodne. ted uz vim take, ze ty ostatni telefonaty byly k nicemu, jsem proste zvykly profesne resit tyhle veci tak, ze v pripade problemu se snazim dovolat k obchodnikovi, pak k managerovi oddeleni a vzdycky najdu nejakou dohodu/reseni. psal jsem to uz nize jak vidim retailovy trh. tak by to teoreticky melo fungovat. uprimne receno, s CTc jsem nikdy nemel co docineni a nenapadlo me, ze to tak nefunguje. v kazdem pripade dik alespon za reakci, kdyz mi nemuzete pomoci jinak.

araj (13.4.2006 21:59:04)

asi sis spletl placenou službu s frontou na zachod u soukrom.podniku uz by t jelo protoze zakazník na prvním míste a ne prachy a smlouva

Upřímnou soustrast (5.4.2006 13:47:35)

podívej se kams to vlezl , pokud můžeš , tak honem zdrhej , někam jinam " http://zlutysmrad.unas.cz/zsmrad.php " u žlutýho ďábla sis určitě nepolepšil!

adsl je supr. mam pres telenoor. (8.4.2006 03:27:19)

BT angel neni spatne pripojeni ale je vetsinou v lokalitach kde jsou dalsi volby. pokud chces spolehlivost porid si et wifijet asi jsi v dosahu. za 1200 mas 512/512 s pingem do 50ms. tomu bluetone angel (radio) nekonkuruje, protoze jim kolisaji pingy i speed. obecne 250kbit-1000Kbit a ping 50-150 bez zavislosti na vytizeni linky. nejlepsi je asi nejake poradne adsl 4Mb treba za 2200 co slape porad na 300KB. to prodavaji nejake spolecnosti skoro zadarmo.

Zaměstnanec ČTc (8.4.2006 19:12:14)

No by mě zajímalo, kde si sebral placenou linku technické podpory u ČTc, ale to je jen detail, když se ti to nelíbí, tak zvol jinou variantu, konkurence je konkurence neboj, máme téměř 3/4 spokojených zákazníků, jenže ti sem samozřejmě psát nebudou, aby nás pochválili, jen ti, co si pořád stěžujou...

Honza (8.4.2006 19:16:10)

3/4 je uboze mala, normalni firma by si tohle nemohla dovolit.

Anonym (8.4.2006 19:21:45)

placená technická podpora byla na 900169090, nevím, jestli to ještě platí

tatik (8.4.2006 19:33:00)

no jestli jsi zamestanec telecomu tak v pondeli se stav za mnou do kancu a dostanes - 1000kc za to ze nevis ze telecom ma placenou helplinku!!!

Radek (9.4.2006 23:50:36)

Ta placená už dávno není je pouze bezplatná 800184084, nebo 800123456 přes 2 a pak 1 nahlášení poruchy.Čekám na tu 1000Kč.

axe (10.4.2006 07:21:45)

zkus si vytocit 900169090 a uvidis, nastesti normalne funguje (vezmou to po prvnim zazvoneni a upozorneni, ze jsi na placeny lince CTc, 16 Kc/min).

Anonym (10.4.2006 13:44:35)

Zaměstnanec telecomu může bejt klidně nějaká uklízečka nebo nějakej ing. co projektuje sítě. Oběma to může bejt putna.

Bumbes (10.4.2006 07:50:09)

RE: Zaměstnanec ČTc Bohužel jsou spokojení z neznalosti , neboť i s těmito parametry (na 3072/256) si myslí , že je vše OK : datum a čas:10.04.2006 07:26 stahování:170.128 kbps (21.266 kB/s) upload:112.392 kbps (14.049 kB/s) web odezva:min:716.7ms průměr:910.8ms max:1066.1ms poskytovatel připojení:ČESKÝ TELECOM, a. s. (adsl) ---FUP ještě hodně daleko--- TOTO SE URČITĚ NEDÁ SVÉST NA AGREGACI Takže pochybuju , že těch co jim to opravdu funguje jsou 3/4 ... Spíš jsou 3/4 uživatelů , kteří vůbec neví , jak to má vlastně běhat , takže si nestěžují , když ani nepřijdou na to proč ...

Radek (9.4.2006 23:47:51)

To nevím kam jsi volal linka tech. podpory je u Čtc zdarma.A ohledně přepojení ve všech větších firmách jsou linky kde přijímají požadavky a předává se to sw dál na lidi kteří se to snaží řešit, kdyby seděli na lince tak to nemjí kdy řešit!!!.

Anonym (10.4.2006 05:10:53)

Tak tak. Kdepak moloch, ten "nezklame". Protože pokaždé když se objeví nějaká ta nová úžasně neodolatelná nabídka Telecomu, dřív (spíše než později) se zas znovu a znovu ukáže, že je to habaďůra na zákazníka, tak jako kdykoliv předtím. Na druhou stranu, člověk má v životě aspoň nějakou tu jistotu :) A to o dost větší, než když nosí vložky s křidélky po kapsách. Jak říkal Archimédes - "Dejte mi pevný bod a já pohnu Zemí." No tak tím pevným bodem ve všehomíru je "jistota svinskosti" naší žluté mološí obludy.

Anonym (10.4.2006 06:21:41)

No ja nevim, ale kdyz si ty tarify prectu, tak mi to nepripada tak hrozny. Jestli jsi "moderni mlady" (nepisu "uspesny" to bys tady nekvilel/a nad pausalem k ADSL) clovek a porad nekde litas a doma jen spis a vyhazujes dardu za mobil a ani nemrknes okem, pak je pro tebe pevna linka zbytecna, ale je dost lidi a firem, ktery ji uzivaji a myslim ze novy tarify se daj zajimave vyuzit. Co se tyce ADSL tak je tady nabidka a bud do toho des nebo ne, prekupnici se s cenou nejak zvlast nepretrhnou a marze jim nevadi (pochopitelne) a alternativci (ti co stavi a investuji do infrastruktury) tak taky nejakou velkou cenovou diru do sveta neudelali. A wifinari co tady skoro zasadne pisou: Mam rychlost 55 terabitu, zadna FUP, mesicne platim 154 Kc, ping mam zapornej a kdyby se neco delo, tak napisu sms a do pul hodiny to jde a druhy den mi jako omluvu privezou novy Porsche, tak ty mi pripominaj listecky: Ja sam vydelavam 18tisic tydne a ze sve bezpricinne blahosklonosti davam sanci jeste poslednim dvema stastlivcum dostat se do hornich deseti tisic. ** trochu nadsazka:) ale wifi v necem je lepsi, v necem zas ne, zalezi na potrebach uzivatele. Proste zalezi na tom jak se vam ci nabidka hodi do vaseho stylu a planu, ale out of topic ty tarify nejsou.

Bumbes (10.4.2006 08:02:11)

RE: Anonym Tys nám to tu tedy vysvětlil , Luděk Sobota by to lépe neřekl ... Podle tvého profilu WiFi poskytovatele , musí být profil ČTc ještě lepší , než v TV reklamě (že jsem si toho nevšiml , že jsou tak dobří ???) btw.: ta nejnovější reklama je opravdu pravdivá ... kdepak jsou peníze neznalého (kamelota , či vlastně i uživatele) ??? Kdo to neví , ať se také zeptá Krause ...

Anonym (10.4.2006 08:10:16)

Reklamu s kamelotem sem nevidel, Ludek by to rict nemoh, kdybys dal za kazdy druhy slovo eeeeeeeeeeeeeheeeeehh tak by to bylo na tri A4, profil jsem oznacil s nadsazkou a nebyl to profil poskytovatele ale uzivatele prispivajiciho sem do diskuzi freneticky se rozplyvajiciho nad svym wifi, tipuju ze pulka ses ty jako anonym :). Krom toho sem dodal ze wifi je v necem lepsi. A ja sem spis hodnotil novy tarify pro hovory. IE sem teda moc nevyzdvihoval. To by mi Kraus vycinil kdyby me dobeh:)

Bumbes (10.4.2006 08:32:20)

RE: Anonym Jen mohu připomenout , že zde jsou většinou uváděny zkušenosti uživatelů (a samochvála agentů ČTc , bagatelizující "to absolutní minimum" závad jejich živitele) a pokud je někdo s WiFi spokojený , bo nespokojený , tak určitě ví proč ... naproti nespokojencům od ČTc je poměr WiFi nespokojenců minimální - a to bez nadsázky ... Pokud jde o hovorové tarify , tak nevím co je na nich jedinečného (výhodné snad jen pro firmy) - je to zas jen další bouda , jak vytáhnout korunky z kapes těch , co jsou opravdu závislí na pevné lince z důvodu (ne)dostupnosti alternativy , a ta licitace je jen další zneprůhlednění , pro tzv běžně (ne)znalého uživatele (telefonu i internetu) ...

Anonym (10.4.2006 09:32:10)

tak mi to nepripada tak hrozny tarify jsou jedinecne ** jaky pomer? jediny pomer, ktery nevyzaduje znalost vsech uzivatelu nebo statisticky vyznamneho reprezentativniho vzorku je pomer zde prispivajicich nespokojencu nasoben ochotou tento fakt sdelovat ostatnim. A ten by mel trochu korelovat s penetraci wifi a IE prip. OLO na drat. CTc. Takze na kazdych padest nespokojencu CTc jeden wifak. Btw. tvych padesat prispevku neni padesat nespokojencu, ale jeden chronickej.

Anonym (10.4.2006 13:42:17)

Pokud je slušně udělaná wifi s dobrou službou v dobrym prostředí-vesnice a malý město, tak potom je to lepší krom pingu než adsl. Ale dobře udělaných wifek je tak jenom 10-15%.

Bumbes (10.4.2006 14:30:44)

Tak tak. A ty ostatni by to meli lepsi na ADSL u Ceskyho, nejlepsi ADSL co znam, ne jako ten kram od Bluetone a pod.

Bumbes (10.4.2006 17:08:08)

RE: Bumbes (falešný) CO SE TU ZA MNE VYDAVÁŠ , TY ŠMEJDE TELEKOMÁCKEJ ANONYMNÍ

:) (13.4.2006 21:19:51)

Jenom bych mel malou poznamku. Vice jak rok jsem byl spokojeny uzivatel ADSL od Telecomu. Pak ale prisel unor, navyseni rychlost :) a hlavne zmena FUP. Skutecne par dnu sosat naplno a pak trpet 64/64 se mi nechtelo. A to jsem se jeste nedozvedel o navyseni pausalu :). Tak jsem utekl kompletne na wi-fi. Cca 400kc za 1024/256 s fupem 1gb/den s verejnou IP. VOIP funguje perfektne, mam za pausal 1kc mesicne, mam svoje vlastni tel. cislo a volani skoro o polovinu levneji. Komunikace s poskytovatelem perfektni. Co vice si prat. :)

Bumbes (13.4.2006 21:23:45)

RE: :) Blahopřeji , upřímně !

Anonym (10.4.2006 14:31:03)

Ano, přesně stejný problém u mne. Úplně bezmocný nejsi. Zřiď si Bluetone premium a už jednou pochop co je CT zač.

Vitas (10.4.2006 15:58:37)

No ja mam ADSLko od CT a jsem nadmiru spokojen. Od zazadani jsem druhy den dostal prihlasovaci jmeno a heslo. Do ctyr dnu mi prisel D-link, ktery jsem si vybral a v pohode jedu na 1.8 Mbitech (mam 2Mbit Ideal). Vse vyrizeno a funkcni do ctyrech dnu.

BigMike (10.4.2006 17:30:39)

Hmmm tak to se mate. Ja si objednal ADSL od CTc 30 brezna a do ted cekam kdy se ozvou, ze do nasi lokality daji DSL-lam (nevim jak se to pise :-) V nasi vesnicky vyhazi mesicnik a v nem byla reklama na CTc, ze do 14 dnu se muzou obcane pripojit vysokorcyhlostnim internetem ADSL atd....ale ten mesicnik vysel uz 1. brezna a ja stale cekam. Na CTc a na dsl.cz jsem se dozvedel, ze DSL-lam bude v nasi lokalite zabudovan 4.4.2006, ale hned jak jsem se ten den podival po dostupnosti, tak tam bylo zase 18.4.2006. A docela mi to mrzi jak CTc zachazi se zakaznikama. Uz to tu ma objednano docela hodne lidi a cekame az se uraci to sem nainstalovat. edit: Volal jsem na infolinku a operatorka mi sdelila, ze CTc ma na zrizeni sluzby podle zakona 21 dni, tak cekam jestli to dodrzi. Ale nic takoveho mi operator pri objednavani linky nerekl. Skoda, ze jsem si nenapsal jmeno. edit2: Jinak mel jsem ADSL objednane 30. brezna a 5. dubna mi zase volala naka slecna jest-li si nechcem objednat ADSL od CTc. Kazdej si udela obrazek o tom jaky tam maji aso bordel v databazi. s pozdravem mikisek

Bumbes (10.4.2006 17:34:20)

RE: BigMike hlavně jak jednají se zákazníkem - nejdůležitější je podepsat smlouvu a vybrat prachy , a pak už to je na tobě , jak budeš vytrvalý při urgencích na hot-line ...

BigMike (10.4.2006 17:57:53)

Myslis jako, ze jim mam volat kazdej den a byt jak rozzureny byk??? Jde taky o to, ze je v tom cela obec a ne jenom ja. Ja samotnej proti nim nic nezmuzu. Sice jim muzu volat zakdy den a otravovat je, ale to asi CTc ignoruje. Ja jim volal asi 4* a vic uz delat nemuzu. Je to zacarovany kruh. Pokazdy me operatorka rekne, ze na tom CTc stale pracuje. Je to podle me jenom o tom, aby si zjistili kolik lidi ma v dane lokalite zajem o ADSL a kdyz je nizky pocet a zajem, tak jednoduse padla. Cesky Telekom. Vase kazdodenni davka emoci :-)

Bumbes (10.4.2006 18:22:32)

RE: BigMike Zkus říct tomu blbovi , co se tu za mne vydává , ať jde raději pro Telešmejd něco dělat (třeba i tvůj problém), místo vypisování samochvalných vzkazů ...

BigMike (11.4.2006 16:42:30)

Uz jsem mu to jednou napsal do jineho postu .-), ale ja nevim kdo je kdo :-) se dohodnete se.....

SUPRAFON (13.4.2006 08:35:06)

..VVVVelký štěstí!!

Bumbes (10.4.2006 17:13:15)

Hajzl jeden , agent Telecomáckej , nejenže šmejdi okrádají zákazníky , ještě se mi snaží šlohnout Nick ... To je přesně ukázka , co ty Žlutý bastardi dokážou , ani se nedokážou otevřeně postavit a schovávají se za cizí Nick , pakáž podrazácká ....

Bumbes (10.4.2006 17:36:27)

Ktery hovado se tu vydava za me??? Ja bych proti Telecomu nikdy nic nepsal, ja mam od nich ADSL a bez zavad. Agenti Bluetonu, jśou tak ubohy.....

Bumbes (10.4.2006 17:51:53)

RE: Bumbes (falešný) Ty blbe , si myslíš že tím tomu telesráči pomůžeš , když mi ukradneš Nick - bohužel pro tebe , každý kdo sleduje toto forum ví , že by Bumbes Žlutou swini už nikdy nechváli a že s ní končí - takže jen ukazuješ , jaký jste tam v tom vašem "moloch" zlodějským humbuku podrazáci ... Jen ukazuješ vlastní ubohost ty agente Serpico v žlutým kabátku - doufám , že ti šéfík žluťák alespoň přidá na prémiích za tu zlodějinu ...

Bumbes (10.4.2006 17:56:36)

RE: Bumbes (falešný) btw: špatně sleduješ moje příspěvky - nejsem žádný agent BlueTone , páč mám objednanou WiFi Air-Net ... ale ani bych se za to agentování pro BlueTone nestyděl - jsou určitě lepší a slušnější ke svým uživatelům než slizký Telecom ...

Anonym (10.4.2006 19:30:45)

No, nevim kterej normalni clovek by kradl nick nejvetsimu hovadu co sem leze

Bumbes (10.4.2006 19:47:28)

RE: Anonym nějaký podobný týpek (anonym) jako ty , zamilovaný do Telecomu (pokud se tě to netýká , tak se předem omlouvám) btw: lepší hovado co říká pravdu , než oblbovač , který maže med kolem huby napálenému , a ještě tvrdí , jak je na tom suprově ....

Bumbes (10.4.2006 19:59:35)

Resume: hovada nám dávají mléko , máslo , maso , hnojiva ... Marxismu-Leninismu od oblbováků se ale opravdu nikdo nenajedl a asi už nikdy nenají - jen jsme na něm prodělali ...

Bumbes (10.4.2006 20:01:50)

Sakra... Už mi utekl večerníček a za chvíli musim do postýlky, takže papá lálá.

Bumbes (10.4.2006 20:10:19)

RE: Bumbes (falešný) bych ti misto večerníčku povyprávěl jednu pohádku o kouzelném Telecomu , ale ses zapoměl představit a omylem (určitě) používáš můj Nick ...

Plkovník (11.4.2006 18:55:14)

Klučíci pěkně se tady bavíte o telecomu a chybách na straně zakazníka...ja vam kupříkladu řeknu že známý si zakoupil modem od telecomu zapojili mu internet a už 4 měsíce modem nefunguje a linka jede a peníze jdou do piče....Modem neumím nastavit ani technici v praze tak jsem si to musel vyzkoumat sám a po týdnu jsem na to přišel a když to zkusil tak to prozmněnu nejelo zase v lince....Jinak vše jsem testoval na svem routeru Wigor 2500we...jinak mám dvoumegáč a jede mi to stabilně 1.6 takže je to dobrý...ale proč si říkají technici to nevím když neumí nic chuji....

Bumbes (11.4.2006 19:51:20)

Kecas. Kdybys zavolal na 900169090 tak bys to mel nastaveny za 10 minut. To je tak kdyz se nekdo snazi usetrit.....

earnil (11.4.2006 20:23:26)

Jen pro moji osobní informaci... Co je to za modem?

Silk (11.4.2006 19:05:19)

Byl jsem u CTc v okamziku kdy mi predelali z 1 na 0,5 (duvodem udajne bylo, ze nic lepsiho nemuzou nabidnout) jsem u nich skoncil a sel k Bluetone. Ted mi to jede 2,8 a jsem maximalne spokojen. Komunikace je s Bluetonem take uplne o necem jinem nez s CTc.