Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Změna cen paušálu Čtc

Změna cen paušálu Čtc

R. (5.4.2006 15:10:10)

Takco říkáte na nové ceny paušálu od Českého Telecomu? Dnes proběhla tiskovka. Už je to na webu aktualne.cz

xx85 (5.4.2006 15:19:20)

To se dalo čekat.

karel (9.4.2006 14:57:22)

ale pánové

Anonym (10.4.2006 12:12:40)

ale kadle

Libor (15.4.2006 11:04:00)

Firma Český telecom je firma "vysokých" kvalit... :) Tak vysokých, až se tomu musím smát!! Nádávají na ni všichni, já též... Přejděme na bezdrát! I telefon už funguje bez kabelů...a hlavně bez Českého telecomu!! :) Hurá

Anonym (5.4.2006 15:28:11)

Přiznám se, že jsem hodně rozmýšlel mezi ADSL od Telecomu a připojením přes kabelovku, ale Telecom dostal přednost, i díky navýšení rychlosti. Nicméně když jsem si ráno přečetl o zvýšení paušálu, tak jsem volal do Karnevalu a na zítra mám domluvenou návštěvu obchodního zástupce, podepíšu s ním smlouvu na Internet a zruším HTS. Potom si koupím VoIP telefon za cca 1500,- a měsíční poplatky za Internet + telefon by mi měli klesnout ze současných cca 1800,- na cca 1000,-

xx85 (5.4.2006 15:34:45)

Já se teda tou ,,lákavou" nabídkou telecomu zlákat nenechal, a ještě dnes jdu rušit HTS.

Anonym (5.4.2006 15:35:05)

linku jsme odhlasili v lednu a misto ni nastoupil oskaruv puvodni pausal slysim vas za 11 korun mesicne jen na prijem hovoru. na net jedu pres wifi, 200kb/sec obema smery za 400 mesicne vcetne dph, bez FUP, bez omezeni dat ... parada, na telekom ted uz vzpominam jen "v dobrem",

Anonym (5.4.2006 16:30:38)

To ten úprk od Telecomu jen vzroste. Je vidět, že mu je úbytek linek příjemnej jako osina v p*deli, jenže s tím nic neumí udělat. Ani s deseti Krausama. Aby jo, když si dlouhodobě nadrobil tak příšernej image postkomunistickýho monopolu a buzerativní hydry. Nic mu nepomohlo změnit logo, barvu, název atd. a vysolit za to milióny. Tak dělá to, že zkrouhne ty zbývající o to víc, jakmile může, aby si ten výpadek příjmů nějak nahradil. Tím si ale sám sobě o to víc pustí žilou. Je to tak trochu velkej žlutej Titanik. Pomalu, ale jistě. A dobře mu tak.

Bumbes (5.4.2006 16:40:55)

RE: Anonym ANO ANO ANO Telecom si kope hrob , příští týden mám objednanou WiFi 6M http://www.air-net.cz/index.php?id=2&jazyk=cs už mě nebaví dotovat tu komunistickou hydru , žádný FUP , žádný paušál za lajnu , o třetinu levnější než zaFUPovanej SPRINT ... POZNEJ PRAVOU TVÁŘ TELECOMU

Pavel (5.4.2006 16:43:01)

Jen mě napadlo: Když už ty ceny nebudou regulované, tak můžu mít k ADSL tarif Mini? Nikde jsem v té zprávě nenašel, že to nejde.

Anonym (5.4.2006 16:44:09)

No, sice nevím, ale mám tušení že právě proto, že ceny nebudou regulované, to tuplem nepůjde... : )

Anonym (5.4.2006 16:49:43)

Mužeš, ale cenu zvedli na 355,81 včetně dph. Takže zdražení. Jsou to k...y.

Anonym (5.4.2006 16:54:07)

Hm, těch 355,81 opravdu nevypadá jako zrovna "mini", co? No co se dalo čekat. Rudošský mozky v kombinaci se zahraničním zlatokopem. Už aby je někdo převálcoval jakoukoli jinou technologií.

Bumbes (5.4.2006 17:11:32)

pls , hoďte mi někdo link na tu tiskovku , bo tu zprávu , thx

Bumbes (5.4.2006 17:17:41)

http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/clanek.phtml?id=120823 už jsem to našel

Bumbes (5.4.2006 17:20:40)

Telecomáčtí - už takhle platím paušál jen kvůli připojení , ještě to chtějí zdražit - chválabohu , že už od nich prchám ...

Verci (6.4.2006 21:26:34)

no já teda vidím černý na modrým u "Telefonu Mini" ...lze využíti s Internetem Expres... a ten je za 236 s DPH, o žádným dalším příplatku tam není slovo

Karel (6.4.2006 22:30:58)

Ahoj. Taky by se mi to libilo, ale tak se prosim te koukni na ceny od 11.5.2006 varianty EXPRESS (ty jsou pro ty co maji ADSL). http://www.telecom.cz/domacnosti/telefonni_sluzby/telefonni_linka/nove_cenove_programy_iexpres/tarify_platne_od_11_05_2006.php Karel

Maxi.Cartmen (8.4.2006 22:26:05)

Já mám teď k ADSL telefon Standard a ten není v nabídce pro volání k IE.tak proč by nešlo po 11.5. využít k ADSL klasický tarif mini a na ten mini express se vykašlat? Nebo je to tím,že můžu mít telefon Standard protože mám ADSL od Bluetone?

Anonym (8.4.2006 23:56:31)

no nevim, je to zajimave, kazdopadne Internet Express je ADSL primo od Ceskeho telecomu, pokud ma clovek ADSL od nekoho jineho (tedy ne IE Express) tak si mozna muze vybrat tarif, jaky chce :)

Anonym (5.4.2006 17:20:01)

Jsou to normální hajzlové. Zvýšit paušál, který člověk musí platit chce-li ADSL. Zlevnit hovorné ??? Na to jim zvysoka kašlu, já volám přes internet po ČR za 20 hal/min a po Evropě a zbytku světa zdarma (na pevné linky ).

Anonym (5.4.2006 17:57:12)

Od 11.5.2006 lze nastavit internet expres společně s tarifem Home Mini Vyjmutu ze stránek Telecomu = Telefon Mini lze využíti s Internetem Expres paušál Kč/měsíc 199,00(236,81)

Bumbes (5.4.2006 18:12:40)

RE: Anonym To si piš , milej zlatej , že tu budu čekat na takovou habaďůru ... celej žhevej ...

Anonym (5.4.2006 18:15:08)

Milej zlatej máš internet ? tak se podívej na nové tarify pro domácnost na stránkách telecomu platných od 11.5.2006

Bumbes (5.4.2006 18:17:44)

RE: Anonym milej zlatej už jsem koukal - vloni už bylo pozdě ...

tajtrlik (5.4.2006 18:34:04)

pekne vsichni dejte vypoved,pak si me panecku ten žlutej srááč bude považovat že zustanu vernej a dostanu treba dozivotni bonus zadara :p)

Bumbes (5.4.2006 18:40:07)

RE: tajtrlik hmmm , říká se , že vytrvalost se vyplácí , ale u ČTc se nejspíš dočkáš jen nejdražší ceny tarifu - musí přece někdo ten kolos ČTc živit a obávám se , že to budou právě ti vytrvalí ...

Anonym (5.4.2006 19:34:18)

Cheche, víš co tě to bude stát, utáhnout jako jedinej účastník celej Telecom a jeho manažerský platy? Na to by ses musel stokrát naklonovat a makat tak 500 let. : ))

Anonym (6.4.2006 18:30:28)

ale k tomu mini si jeste budes muset připlati asi 130 korun českých,no stejně oproti Standartu ušetříme , huuurááá

Anonym (9.4.2006 13:29:49)

Pocitej vole. Vyjde te Standart ted stoji 329 s DPH. A tohle bude 355 s DPH = ZDRAZENI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

David (9.4.2006 14:49:15)

Jasně, ale oproti novýmu Standardu, kterej bude tuším něco kolem 405 s DPH je to "zlevnění", ne? :-)))

Anonym (9.4.2006 15:04:22)

Hmm, to je teda od nich uzasny. Zase prijemne zlevneni :D

David (9.4.2006 16:59:24)

Ty kacíři, ty bys snad chtěl slevu zadarmo? :-)))

kix (8.4.2006 17:54:32)

kde přesně toto na stránkách ČT je?

Anonym (8.4.2006 18:30:00)

Toto nejde, Home mini sice jde s IE pouzit, ale pak stoji 299Kc bez DPH(355Kc s DPH).Takze opet zdrazeni.

Maxi.Cartmen (8.4.2006 22:20:52)

http://www.telecom.cz/domacnosti/telefonni_sluzby/telefonni_linka/nove_cenove_programy/tarify_platne_od_11_05_2006.php Tady je ,že lze použít i s tarifem mini za 199 bez dph.

Anonym (8.4.2006 22:48:08)

http://www.telecom.cz/domacnosti/telefonni_sluzby/telefonni_linka/nove_cenove_programy_iexpres/tarify_platne_od_11_05_2006.php A tady mas jasne, ze Home mini s IE stoji 355Kc.

petr (8.4.2006 23:05:21)

se mi libi:-))prakticky nevolám, pevnou linku mám hlavně kvůli internetu.takze pres 3 kila poleti telecomu jenom za to ze jsem si dovolil vzit ADSL:-))

Sergey (9.4.2006 00:02:43)

Pokud si obě stránky prohlédnete, zjistíte, že Telefon Expres mini má lepší ceny za minutu volání, takže podle mne pokud opravdu netelefonujete, se vyplatí si vzít místo Telefon Expres mini jen obyčejný Telefon mini, který je o 120Kč levnější.

Maxi.Cartmen (9.4.2006 00:28:55)

JJ.Máš pravdu,taky sem si to teď prohlížel.U mini expres jsou nižší ceny,ale zas až takový rozdíl to není

Maxi.Cartmen (9.4.2006 00:24:05)

http://www.telecom.cz/domacnosti/telefonni_sluzby/telefonni_linka/nove_cenove_programy/tarify_platne_od_11_05_2006.php Ale u tohodle lze taky zřídit ADSL.Alespoň to tam maj tak napsaný.Uvidíme jaká bude praxe

Anonym (9.4.2006 14:32:41)

No jsem zvedavy, ale necekam od zlutyho moru nic dobryho. Ale bylo by to prijemny za 199 bez DPH.Kdyz vemu ale v uvahu, ze stejne vubec nevolam ,tak je to porad zlodejna.

Bumbes (5.4.2006 18:14:02)

KOMEDIE TRAPNÁ KOMEDIE http://mobil.idnes.cz/mob_operatori.asp?r=mob_operatori&c=A060405_113907_mob_operatori_brz

HaD (5.4.2006 19:16:02)

Clovek ma stochuti vzit bejsbolku a nekomu na telekomu rozmlatit poradne usta a pak se teprv zeptat jestli si mysli ze tenhle krok jim pomuze a pokud reknou ze jo tak jim jeste dat nasup. Si myslim ze kdyby zavedli moznost pouzivat jenom internet bez ostatnich pausalu tak na tom budou minimalne stejne jako ted ne-li lip. Ale kdyz si nenechaji poradit od znalce jako jsem ja, to je pak tezky ...

Mirda (8.4.2006 17:20:12)

Ty jseš komik a né znalec. Takové týpky jako jsi ty už měli vyhubit. Siláku

Anonym (6.4.2006 21:17:13)

TISKOVÁ ZPRÁVA k oznámení ČESKÉHO TELECOMU, a.s. ze dne 5. dubna 2006 Český telekomunikační úřad v reakci na oznámení ČESKÉHO TELECOMU, a.s. uvádí: Novinky v tarifech, které hodlá ČESKÝ TELECOM uplatnit, se dotýkají i tarifů, které jsou dosud regulovány ČTÚ. Zejména se jedná o tarify MINI a STANDARD. Podle nového zákona o elektronických komunikacích však dosavadní regulace cen končí 1. května 2006. V souladu s výsledky analýz, které prokázaly značnou míru konkurence, nebudou ceny pro koncové účastníky až na výjimky dále regulovány. ČTÚ vítá oznámené zjednodušení tarifů, protože transparentní tarify umožňují účastníkovi rozhodnout se pro operátora, který nabízí pro něho nejvýhodnější služby. Přesto, že dochází ke zvýšení měsíčního paušálu za připojení k telefonní síti, považuje ČTÚ tento krok za nezbytný k tomu, aby byla dokončena náprava těchto cen deformovaných křížovým financováním. To současně umožnilo snížit minutové ceny volání. Pro plné odstranění křížového financování zákon stanoví nepřekročitelnou lhůtu jednoho roku. ČTÚ vítá odstranění protisoutěžního omezení u tarifu MINI – nyní bude pro účastníky dostupná služba volba a předvolba operátora (CS/CPS) i přístup k ADSL. Oznámené tarify dále respektují požadavek ČTÚ, aby uživatelé, kteří chtějí využívat pouze ADSL, nemuseli platit plnou měsíční cenu za připojení v případě, že nechtějí využívat hlasové služby. ČTÚ bude sledovat vývoj na trhu a průběžně posuzovat dopady těchto změn na spotřebitele a na úroveň konkurence na trhu elektronických komunikací.

Bob (6.4.2006 22:08:39)

Jojo, veškeré telecomní jednání zdá se být směrováno pod vlivem velmi zvláštní obchodní filosofie - Telecom se proti odlivu svých zákazníků rozhodl bojovat zdražováním...... Provedeme-li predikci do budoucna, tak to vypadá, že poslední telecomní zákazník bude platit paušál půl miliardy měsíčně..... ;)))))

Radek (7.4.2006 00:28:08)

Vážení diskutující, proč si asi myslíte, že ČT zvýšil měsíční sazby? Jedním z důvodů je končící regulace cen ČTÚ a druhý podle mě zásadnější důvod je, že ČT sjednotil místní a dálková volání pod jednu sazbu a razantně snížil volání na mobil, což oceňuji vůbec nejvíc. Mnoho z vás platí měsíční paušal mobilním operátorům mnohem větší poplatky, ale to zde neřešíte. A u takovýchto cen volání mi připadá úplně normální vyžadovat tuto cenu, která je téměř na průměru EU. Vy, kteří zde píšete zdaleka nevyužíváte plný potenciál pevné linky, jinak byste nikdy neuvažovali o zrušení. Myslím si, že se Telecomu podařilo něco, co ukončí odliv zákazníků směrem k mobilním operátorům. A to z toho důvodu, že zákazníci pochopí, že nejen volání z pevné na pevnou linku je výhodné, ale hlavně z pevné na mobilní. Tento můj příspěvek vypadá, jako by ho psal zaměstananec Telecomu, ale není tomu tak. Za celou dobu jsem s Telecomem neměl nikdy problémy (od volání až po IE), tak proč bych kritizoval něco s čím jsem spokojen. Byl bych blázen.

Bob (7.4.2006 00:38:43)

A jakýpak že je ten "plný potenciál"? Na těch cca. 50V, které jsou v telefonní zásuvce k dispozici, je možné připojit třeba malou žárovičku a pak takto vzniklou lampičku použítat na svícení. ;)) Další potenciál mě jaksi nenapadá. ;)))

Anonym (9.4.2006 16:32:08)

tak si dej ISDN a mas tam 90V :) v americe nabizej snad i vysavace do tel. zasuvky. To po tech vypadcich elektriny. Az to vsichni zapojej tak vodkourej i sit operatora a uz si nedaj ani to svy najnilevn, kam hlasi ze jim utekla kocicka na strom.

Anonym (7.4.2006 10:00:58)

Nojo, ale ono je spousta lidí, zejména starších, kteří provolají měsíčně třeba jen 20 - 30 minut. A jim se pevná linka určitě nevyplatí, moderní mobil (snad s výjimkou Jablotronu a pod.) pro ně není to pravé- má malé tlačítka, musí se nabíjet, za 2 roky vyměnit baterie, občas se někam založí a nejde ho najít, musí zvlášť platit faktury, zatímco účet od ČTc byl většinou na inkasu, nebo dobíjet předplacené karty...

Anonym (7.4.2006 10:19:50)

Vidis, ja zanm nekolik duchodcu kteri si prave platej ten balik "Volno" a po vecerech se vykecavaj hodiny a hodiny....

Anonym (7.4.2006 10:26:42)

Jenomže musí mít s kým vykecávat. Když ostatní zruší pevnou, nebudou mít komu volat... A navíc "neomezené" volání dle Telecomu je jen půl hodiny, pak se účtuje. Jedině hovor ukončit a volat znovu a znovu.

Radek (7.4.2006 11:40:59)

Což nevidím jako velký problém. S těma předplacenkama je to děs. Stojí to nejvíc, to buď z pevné linky nebo jít na paušál.

Anonym (7.4.2006 10:02:02)

..... připadá úplně normální vyžadovat tuto cenu, která je téměř na průměru EU Až bude alespoň "témeř průměrný" plat v ČR jako v EU, proč ne..... Jo a k těm mobilním operátorů.. k paušálům mají volné minuty, což u ČTc díky alternativcům není možný. Osobně mám předplacenku a nestojí mě měsíčně víc než 200 Kč, které skutečně provolám. Telecom chce paušál, že prej maj náklady na údržbu linky, ústředny atd. Mobilní operátoři zřejmě tyto náklady nemají... :-/

Anonym (7.4.2006 13:46:00)

ty debile , já nemám vůbec potřebu volat a taky nevolám, proč mám telecomu sypat cca 400 měsíčně za paušál jenom proto, že chci mít adsl ? kurvy zasraný, rozkopat jim držky

xx85 (7.4.2006 14:29:53)

Pán je asi psycholog, že hned druhé slovo je lékařská diagnoza.

Radek (7.4.2006 14:42:31)

Psycholog ne. Pouze spokojený uživatel. Je to subjektivní názor, od toho je diskuse. Písnětě sem svůj názor a zkuste ho podložit pádnými argumenty.

xx85 (7.4.2006 14:44:54)

Já to psycholog nemyslel na vás.

xx85 (7.4.2006 14:46:09)

A anonym mi nepřipadá jako spokojený uživatel.

Radek (7.4.2006 14:48:17)

Narozdíl od vás uvádím alespoň křestní jméno.

xx85 (7.4.2006 14:51:53)

A k čemu to je dobrý? Anonym vám nadává do debilů, já se vás zastanu a teď se tu do mě navážíte.

Radek (7.4.2006 14:58:54)

Ne, tak to se vám omlouvám, tak jsem to nemyslel. Já obyčejně nereaguju na urážky od anonymů. Je polytováníhodné, že v této diskusi převažují nesmyslné názory nad skutečně takovými, na které by šlo reagovat.

Pavel (7.4.2006 16:20:19)

Hlavně je důležité je tvrdě polytovat. :)

Radek (7.4.2006 14:38:46)

Na výběr máte nejenom Adsl. Je tu spousta jiných poskytovatelů, stačí si jen vybrat. A ne zbytečně nadávat.

xx85 (7.4.2006 14:32:25)

Já teda radši mobil, pre tam platím skutečně to co provolám. Platit takový nehorázný prachy jen za to, že mi ten telefon stojí doma se mi nechce. Ale pokud jsi spokojený, tak je fakt, že nemáš důvod nadávad.

xx85 (7.4.2006 14:58:02)

Důvod proč Telecom zvýšil cenu je ten, že lidi přestávaj volat z pevný linky využívají za tímto účel mobilní telefony a internet. Většina lidí má doma pevnou linku jen kvůli internetu. Až bude od ostatních poskytovatelů více LLU, tak nastene pokles zákazníků Telecomu.

Radek (7.4.2006 15:01:43)

Ano. Změna může nastat až bude ADSL bez povinného měsíčního paušálu pevné linky.

xx85 (7.4.2006 15:05:45)

Bohužel se tak zatím děje jen ve větších městech, a tam to také asi bude nejspíš pokračovat. Na vesnicích asi lidem hold nic jiného nezbude, než nadále využívat internet s pevnou linku od Telecomu současně. I když se na vesnici dostávají Wifi, tak jejich kvalita taky není vždy nic zázračného. záleží na místě a lokalitě. Internet přes mobil zatím funguje tak, že někomu jo a někomu ne.

Radek (7.4.2006 15:09:28)

Lokalita je velice důležitá. Sám bydlím na menším městě a vím o čem je řeč. Wifi zde je, ale žádná sláva to není. CDMA,EDGE,UMTS zde taky nejdou, tak se to zužuje stále na to ADSL.

xx85 (7.4.2006 15:16:16)

No Wifi je i v menších městech dost velkej problém, pre dnes může už vysílat každý, ČTÚ evidentně nějaké přesahované výkony nezajímají a dochází tak k velkému rušení a kvalita připojení je tam tam. Já jsem z malé vesnice, ale Wifi k nám jde přes pojítko v menším městě a taky docházelo hodně často k výpadkům, teď to naštěstí nějak opravil a jede to parádně. Nemám na tom žádný FUP ani omezený datový limit.

Radek (7.4.2006 15:21:27)

Ještě jsem vlastně zapoměl, že je tu teď po novu Bluetone myslím Sky, je to na bázi wifi.S tím zkušenost nemám. Podporuji jak teď ministerstvo informatiky vybralo projekty pro rozšíření broadbandu, tzn. že se např. malá vesnice připojí plně na konektivitu větší sítě.

xx85 (7.4.2006 15:32:27)

S tím Bluetone Sky taky nemám zkušenosti, ale vysíla na kmitočtu 5,4Ghz, takže to bude dobrý, pre tahle síť není tak přehlcená a rušená jako na 2,4Ghz, na kterých vysílají ty menší poskytovatelé. Těch 5,4Ghz je taky veřejné pásmo, ale ČTÚ k tomu vydalo, že pokud v tomto pásmu bude docházet k rušení tak ten kdo přišel poslední tak musí odejít. Tak že kdo dřív příjde ten dřív mele. U Bluetone stojí 512Kb/s 599Kč bez DPH, ale mohla by to být spolehlivá služba.

Radek (7.4.2006 15:49:00)

Určitě bude stabilnější než Wifi na 2,4Ghz.

xx85 (7.4.2006 15:51:30)

Jo to určitě bude, na tomhle připojení jde i krásně VOIP telefonie. Oni to maj jako náhražku za ADSL premium.

Radek (7.4.2006 16:18:18)

Jasný, to premium by taky stálo za úvahu.

xx85 (7.4.2006 21:57:06)

Radiokomunikace maj dobrý nabídky, ale maj dost velký nedostatky v administravitě.

Anonym (8.4.2006 23:29:03)

omg...proc nemuzu zalozit vlastni diskuzi :(

xx85 (7.4.2006 15:18:19)

Taky bych si ale dal ADSL kdyby to šlo bez toho paušálu za pevnou.

Anonym (10.4.2006 11:25:26)

tak u vas nic nejde, kazdej operator na to chcije, a ty nadavas na tarif, diky kterymu mas moznost mit teda aspon to adsl, si pis kdybys tam draty nemel, ze by se na tebe zkadil i CTc, stejne jako na tebe mastej mobilatori. V podstate na tebe doplacej lidi ve mestech, protoze nemuzes bejt diskriminovanej. Kdyby to bylo volny tak mesto tarif nula, dira v Beskydech pausal litr a vodchod!

Mira (7.4.2006 22:18:59)

Ty nejsi z Telecomu. Ty jsi z Marsu. Podle toho co píšeš nosíš prodlužovačku k pevné lince přivázanou na hřbetě. To, že Telecom nutí platit své zákazníky něco co nechtějí je zvěrstvo. Hlavní výhoda mobilu už podle jména je jeho mobilita. Cena tady nehraje roli. Telecom sprostě vydírá ty, kteří nemají možnost jiného připojení k síti. Jinými slovy " Chceš internet? Zaplať nám za linku i když ji nepoužíváš. Jinak tě odstřihnem." A co se týče té ceny, tak jestli provolám z pevné linky 10 min. hovoru a zaplatím cca 300 Kč pak je to nejdražší hovor ve střední evropě!!!.

Anonym (10.4.2006 11:50:42)

mi smíchy málem praskla huba v pantu

Bob (7.4.2006 11:01:23)

Když už se tady také srovnávají ty ceny u nás a v EU. - Zrovna včera jsem si telefonoval se svým německým bratrancem. Volal mi on. Kecali jsme skoro hodinu - jeho telefonní provider prý poskytuje službu za měsíční paušál 1EUR může zaždý měsíc provolat hodinu v rámci zemí EU (vč. nových členů). Myslím, že o něčem takovém se nám Čechům může jen zdát....

Anonym (7.4.2006 14:40:19)

Ježiš proč ku*va nemůže být jen ADSL bez hlasovýho tarifu???? Na Slovensku uz to tak funguje!

Radek (7.4.2006 14:47:17)

Strategie je taková, že je třeba co nejvíce zákazníků nalákat na telefonní linku. ADSL je stále doplnková služba. Až bude dostatek zákazníků ADSL, pak se to otočí a ADSL se stane službou na stejné úrovní jako je volání na pevné lince. Je to otázka času a marketingem ČT.

Anonym (10.4.2006 11:16:44)

nevim jak to na Slovensku funguje a jestli tam maj alternativce, ale kdo plati udrzbu linky. Kdyby moh Telecom poslat fakturu i s marzi:) za outsource opravu tak verim ze by to zavedli hned. A asi by alternativci kviceli jako prvni at to CTu zarazi. Ale mozna ze se mylim, vi nekdo jak to facha na Slovaci?

ivo (10.4.2006 22:48:05)

bez hovoroveho programu to nejde ani na slovensku

Anonym (8.4.2006 03:28:40)

Jako mobilní operátoři, i Telecom nerad vidí (resp. jeho finanční ředitelé), že zákazníci volají a příjmy z impulzů se sypou jen když oni sami chtějí. Operátorům tak síť negeneruje stabilní zaručené příjmy, které chtějí především, na fixní náklady, luxusní platy a bonusy které potřebují pokrýt, i když zákazník nevolá, i jejich ekonomický úspěch se posuzuje podle počtu smluv s tarify. Pro líné operátorské firmy je nepříjemné, že se musí o své příjmy snažit a něco pro to dělat .To se jim nechce. Raději by měli příjmy jisté i bez úsilí a přitom bez rizika. Snaží se proto zbavit nepohodlné otázky "jak přinutit zákazníka utrácet" úplně tak, že přenesou břemeno na bedra zákazníka. Aby ON sebe sám přinutil využít vše, za co byl donucen zaplatit aniž to potřeboval, a hlavně, ať už službu vůbec využije nebo ne, aby za to zaručeně pravidelně platil a plnil příjmové kolonky ve výkazech. A aby neměl snadnou alternativní možnost, jak tento stav změnit (třeba odchodem jinam). Takže Telecom se jen pokouší získat zaručené příjmy podobnou hnusárnou jako mobilní operátoři, ale jen nechutněji. Mobilní operátoři k přechodu na tarif jen otravně lákají spoty, billboardy a SMSkami, zatím se zdráhají přitlačit na pilu a zrušit předplacené karty plošně (protože je využívá většina jejich zákazníků a bojí se že až příliš mnoho z nich by místo přeměny na tarif odešlo úplně). Kdežto Telecom se nemusí se bát, dokud je mnoho oblastí kde konkurenty nemá a ADSL bez jeho drátů nefunguje, a z pozice monopolu paušální ceny prostě přikáže. Proto by nové vedení ČTÚ mělo zlepšit konkurenční prostředí snížením poplatků za LLU, tím rozvoj LLU podpořit i v místech kde zatím není nebo kde to zatím pro konkurenty není rentabilní. Při neexistenci tarifu jen pro ADSL, jako je na Slovensku, je to jediná možnost vyhnout se cenové buzeraci a přitom neztratit možnost mít jen DSL, nebo i telefon na občasná volání. A je to šance motivovat bolestným úbytkem klientů Telecom aby odtučněl, de(byrok)ratizoval se a svou nabídku učinil tak lákavou, aby obstála ve srovnání s konkurencí.

Anonym (8.4.2006 10:40:52)

Telekom by takovou nabidku mohl udelat ihned, jenze by byl okamzite napaden za likvidaci konkurence........

Bumbes (8.4.2006 17:10:28)

RE: Anonym blablabla ... proto to tedy nejspíš ČTc dělá obráceně a službu zdražuje a znevýhodňuje , aby od něj uživatelé ke konkurenci odcházeli ...

Anonym (8.4.2006 20:14:43)

velice výstižně napsané

Kohba (9.4.2006 15:09:52)

já jim klidně zaplatím, ale musí to fungovat tak jak slibují, od té doby co to zrychlili 4X tak místo dřívějších děsných 12kB/s mi to teď jede nejvíš 6 a za ty čtyři týdny to nezakolísalo ani jednou. Volám slibují atd.......

Anonym (9.4.2006 15:58:19)

Nerad vám kazím radost, ale tarif TELEFON MINI bude možné zřídit pouze k vytáčenému připojení.

Anonym (9.4.2006 17:07:33)

Tiskova zprava: "Nejvíce změn zákazníci zaznamenají u cenového tarifu Telefon Mini. Ten bude možné nově využít také pro připojení k vysokorychlostnímu internetu, přístupné budou i služby volba a předvolba operátora. "

David (9.4.2006 18:51:46)

Jenže tam jaksi zapomněli připsat, že k Telefon Mini sice můžeš mít ADSL, nicméně stojí tě to kilčo navíc za "ADSL poplatek" , nebo jak tomu nadávaj...

Sergey (9.4.2006 19:40:04)

Pánové, myslím, že to špatně chápete, IE můžete mít buď s telefonním tarifem Telefon mini, nebo s Telefon expres mini, liší se totiž cenami za volání.

František (9.4.2006 20:09:17)

Učinil jsem dotaz na ADMINHELP IOL: "Mohu mít od 11.5.2006 k ADSL hlasový tarif TELEFON MINI za 236,81 Kč vč. DPH?" Počkáme a uvidíme (pravil Slepý mládenec).

Anonym (10.4.2006 11:41:04)

I love český telecom

František (10.4.2006 11:47:53)

Dotaz byl e-mailem a zatím bez odpovědi ("nebuď šnek, buď Quick").

František (10.4.2006 18:11:13)

Dotaz stále nezodpovězen, ale je tu NOVINKA! Zmínka o použitelnosti tarifu TELEFON MINI ("lze využíti s Internetem Expres") zmizela před chvílí z internetové verze ceníku (Tarify pro domácnosti) a není ani ve verzi PDF (v příloze tiskové zprávy). Tu internetovou verzi před "opravou" mám uloženu, má někdo původní verzi PDF?

Bumbes (10.4.2006 19:27:19)

RE: František jak znám Telecom , tak na poslední chvíli zveřejní že tarif Telefon MINI sice půjde použít na Internet Express , ale nejspíš pouze na tu nejpomalejší variantu ...

František (10.4.2006 19:56:47)

Ani bych se nedivil, už je tam zase ta verze s poznámkou "lze využíti s Internetem Expres" (asi si tu přečetli, že ji mám uloženou). Ale tu verzi ceníku bez poznámky jsem si pro jistotu uložil taky.

Anonym (11.4.2006 01:54:36)

http://www.telecom.cz/domacnosti/telefonni_sluzby/telefonni_linka/nove_cenove_programy/tarify_platne_od_11_05_2006.php ja to tam mam. Jesi ti gejts neoddelal IE protoze ho mas nelegalne a tim se ti zrusila moznost mit mini s IE.

František (11.4.2006 02:26:57)

Vtipná přesmyčka (Internet Explorer/Internet Expres). Ano, po 19. hodině (10.4.) se tam objevila opět verze s poznámkou "lze využíti s Internetem Expres". Mám uloženy obě verze (a verzi PDF, kde ta poznámka není). V tomto případě Internet Explorer zafungoval perfektně, uložila se kompletně úplná webová stránka i dokument v PDF. Vypadá to, že testovali, zda si té změny někdo všimne. Mám teď dvě verze ceníku, která asi bude ta pravá? Jukněte na http://www.telecom.cz/dokumenty/tiskove_zpravy/05042006_1_final_cenikHomePP.indd.pdf , tam je ta verze ceníku v PDF bez té poznámky (alespoň ještě v tomto okamžiku).

Anonym (11.4.2006 03:36:35)

je to stale stejne, http://www.telecom.cz/dokumenty/tiskove_zpravy/05042006_1_final_cenikHomePP.indd.pdf to se bemeni , no a http://www.telecom.cz/domacnosti/telefonni_sluzby/telefonni_linka/nove_cenove_programy/tarify_platne_od_01_04_2006.php to je bez a http://www.telecom.cz/domacnosti/telefonni_sluzby/telefonni_linka/nove_cenove_programy/tarify_platne_od_11_05_2006.php to je s radsi bych zkontroloval adresu v tom screenshotu

František (11.4.2006 09:21:42)

Samozřejmě mluvím o stránce s tarify platnými od 11.5.2006, ta byla včera mezi cca 18. - 19. hodinou zkusmo vyměněna za stránku bez té poznámky, ale se shodným názvem. Mám štěstí, že jsem ji v té době monitoroval a tuto změnu zachytil. Stránku s tarify platnými od 1.4.2006 (= aprílové, ještě regulované) jsem si s tím nespletl, tam je dosavadní (nižší) cena za TELEFON MINI.

Anonym (11.4.2006 12:42:50)

Tak to je divny, je videt ze je to sledovane tema i uvnitr a nekdo na tom neco delal a jelikoz to jeste neplati tak to neni takovej prusvih jestli to zmenili, podle me to byla chyba a ted je to spravne.

František (11.4.2006 15:51:57)

Moje současná teorie je, že mlžení kolem tarifů je úmyslné, aby si stávající zákazníci neuvědomili to, že nové (dražší) tarify nejsou pro ně povinné (nejsou regulované a není na ně možný "nucený" převod jako tomu bylo u regulovaných tarifů před rokem) a ČTc je na ně nemůže proti jejich vůli převést. Jde o to, aby se stávající zákazníci na nové tarify nechali nalákat "dobrovolně" (i za cenu toho, že si k ADSL objednají TELEFON MINI, ale bude jim dodán TELEFON EXPRES MINI). Proto dvě verze ceníku (v PDF bez poznámky, na webu tak i onak). Nakonec vidíte, že diskuse se točí kolem výkladu nových cen, ale podstatná informace, že migrace na ně není povinná, tu chybí.

Anonym (11.4.2006 04:28:22)

todle je taky dobry: http://www.telecom.cz/dokumenty/tiskove_zpravy/05042006_2_prezentace_ceny_final.pdf osma strana prezentace a jeste stranka http://www.telecom.cz/domacnosti/telefonni_sluzby/telefonni_linka/caste_otazky/index.php sekce co mi nabízí nové tarify? Ja uz vim od vcerejska jak to bude, operatorovi nevolejte - bud tomu nerozumi, nebo musi mlzit, ikdyz z tohoto pohledu nevyhodne pro CTc co se image tyce, co se tyce prijmu tak se nedivim, ze mlzej. Nejlepsi je nabizet slevu, kterou nechci aby nekdo vyuzil a proto ji utajim. Kazdej kdo to nepochopi bude platit vic a telekom at rekne ze T Mini nejde s IE nebo rekne ze T Mini pujde s IE tak rika pravdu a neda se rict ani popel. Trochu mi to pripomina zavadejici reklamu Paegasu (uz si nepamatuju presny zneni ale bylo to genialni) a sice: volani mimo špičku už od 15:30 na pevnou za 6,90. A vsichni uz to od pul ctvrty mastili na Paegas a divili se ze jim to uctuje sazbu spicky. No a pro velky uspech akce "napalte vajicka at calujou" tak loni udelali akci SMS zdarma x hlasovani do Vyvoleni - tak to bylo maso!!! Kdyz sem videl vecer jak se zdesetinasobil pocet hlasu oproti dni predtim, tak sem mel jasno. Ten kdo mel premium linku na sms tak by se mu vyplatilo dat do prime timeu vsech televizi reklamu na nejakou sluzbu aktivovanou pres sms za 79 a info o cene uvest jen podle zakoneho minima a moh kontaktovat realitku, aby zacala shanet ctvrt na Bahamach, ktera je na prodej. Lidi sou neuveritelne tupy bestie. Ten Telekom to je tezky prohlidnout, ale ty pasti Paegasu to byly trivialky na Novaky. Ten Mini je na uzivatele IE, coz bude jednoznacne skupina s prum. IQ hodne nad narodnim prumerem a jeste na tu cast ktera chce jen adsl, to nejsou vokurky oproti Novakum, takze to musi bejt zasmodrchany a je to fakt orisek.

František (11.4.2006 09:10:32)

Asi jsem natvrdlý, ale první odkaz (prezentace) jen potvrzuje mou původní teorii, že TELEFON MINI za 236,81 Kč vč. DPH (199 Kč bez DPH) není určen pro ADSL, pro ten je určen TELEFON EXPRES MINI (se 100 Kč "příplatkem" + DPH). Druhý odkaz vede na informace týkající se změn tarifů k 1.1.2005, t.j. před rokem. Tehdy to byl ČTÚ, kdo (na žádost ČTc) rozhodl, že regulovaný cenový program MINI nelze použít k ADSL. Od 1.5.2006 ovšem cenová regulace neplatí, a kdyby ČTc chtěl, mohl by TELEFON MINI (bez příplatku) k ADSL poskytovat.

Anonym (11.4.2006 12:47:42)

Franto, prosim Te cituj presne zneni z te prezentace, ktere rika: "první odkaz (prezentace) jen potvrzuje mou původní teorii, že TELEFON MINI za 236,81 Kč vč. DPH (199 Kč bez DPH) není určen pro ADSL, pro ten je určen TELEFON EXPRES MINI (se 100 Kč "příplatkem" + DPH)." Napis stranu prezentace (asi to bude osmicka, ale jestli to vyplyva z jine strany tak to napis) a potom presne zneni te vety, ze ktere to podle tebe vyplyva. Nepis tvoje pochopeni nebo parafrazi.

František (11.4.2006 15:26:03)

Vážený pane Anonyme, tak tedy plný text oné strany 8 zní: ------------------začátek textu-------------------- 8 Změny pro Telefon MINI Nově možnost vysokorychlostního internetu ------------------------------------------------------- Nízký měsíční paušál 199 Kč (236,81 Kč s DPH) Poloviční hovorné oproti původnímu Telefonu Mini, jednorázová sazba k hovoru 5 Kč (5,95 Kč s DPH). Tarif pro zákazníky, kteří méně volají. Nově možné využívat nadstavbové balíčky či služby volba a předvolba operátora. Možnost využívat ve spojení se službou ADSL Telefon Expres Mini celkem za 299 Kč bez DPH (355,81 Kč DPH) Služba PřáTelé – měsíční používání ZDARMA. ----------------------konec textu------------------- Bohužel je to bez grafiky a formátování, takže musím podotknout, že první dva řádky jsou v tituku (v barevně odlišeném rámečku). Pro mě je ale podstatná oficiální odpověď, kterou jsem na e-mailový dotaz "Mohu mít od 11.5.2006 k ADSL hlasový tarif TELEFON MINI za 236,81 Kč vč. DPH?" (z 9.4.) obdržel dnes od Administrativní podpory služeb xDSL ČTc: "Vážený pane, od 11.5.2006 bude možné ke službě Internet Expres využít tarif Internet Expres Mini." Takže moje odpověď, kterou jsem jim právě odeslal: "Děkuji i za nepříznivou odpověď, za této situace si ponechám beze změny dosavadní tarif TELEFON EXPRES za 329 Kč vč. DPH, který je výhodnější než kterýkoli z EXPRES tarifů, které nabízíte od 11.5.2005.

domek (11.4.2006 23:39:22)

Jenomže to ponechání dosavadního tarifu TELEFON EXPRES za těch 329 Kč po 11.5.2006 nepůjde realizovat, jelikož ti kdo ho mají, budou automaticky migrováni na nový tarif s vyšším paušálem hovorného. Je to informace přímo ze zákaznické linky.

František (12.4.2006 01:10:14)

V záležitosti tzv. "nucené" migrace stávajících zákazníků na nové tarify jsem učinil urgentní e-mailový dotaz (s doručenkou) u tiskového odboru ČTc (podrobnosti viz vlákno "Tarif mini rozuzlení!!!!!"). Případnou odpověď zveřejním. S infolinkou ČTc mám neblahé zkušenosti už ze změny tarifů k 1.5.2005 (pokaždé jiná odpověď), takže upřednostňuji e-mailovou korespondenci.

Anonym (10.4.2006 16:33:24)

Asi Tě zklamu je to ale takto: s IE můžeš mít pouze tarify které mají v názvu slovo "expres"... to zn. Telefon Expres Mini.

František (9.4.2006 19:01:15)

Polopravda z dílny tiskového mluvčího ČTc. V příloze zprávy je ceník platný od 11.5.2006 ( též na http://www.telecom.cz/domacnosti/telefonni_sluzby/telefonni_linka/nove_cenove_programy_iexpres/tarify_platne_od_11_05_2006.php ) a pro ADSL je TELEFON EXPRES MINI (komu je tarif určen? prakticky nevolám, pevnou linku mám hlavně kvůli internetu) za 355,81 Kč vč. DPH.

Anonym (9.4.2006 17:02:29)

Ono je hlavne zajimave, ze ma Telecom na webu prehled tarifu a tam porad uvadi puvodni ceny, kdezto v priloze k tiskove zprave o tom ze se zdrazuje ma ceny jine, nejspis ty spravne.

Anonym (9.4.2006 20:04:49)

Dnes jsem volal na 800 15 15 15 a bylo mi řečeno, že tarif Telefon Mini je možné mít jenom k dial-upu. Jinak že pro mě s ADSL jako nejlevnější varianta přichází v úvahu Expres Mini.

Mark (9.4.2006 20:57:28)

Pokud máš možnost připojení přes kabelovku např.Karneval,udělej to.Český Telecom je nejdražší na trhu co se týče netu i tel.hovorů.Od nich co nejdál!!!!!

Aleš (10.4.2006 07:47:46)

Souhlasím a proto se odhlašují od Telecomu, protože je to podvodník na entou.

Bumbes (10.4.2006 10:21:42)

Sam si podvodnik. Sem u CTc dlouho a zadny problem jsem nikdy nemel, naopak. Oni maj stale problemy s paky jako si ty

Anonym (10.4.2006 11:11:46)

to je ale usmevny prispevek

Anonym (10.4.2006 11:35:01)

no když na to máš , cpát nechutný prachy českýmu telecomu , tak si posluž .

Bumbes (10.4.2006 17:04:19)

RE: Bumbes (falešný) CO SE TU ZA MNE VYDAVÁŠ , TY ŠMEJDE TELEKOMÁCKEJ ANONYMNÍ

Anonym (13.4.2006 20:57:33)

Jseš u CT proto protože neumíš zřejmně počítat pako.

Bumbes (13.4.2006 21:10:10)

--reakce na příspěvek spamera-- Upozorňuji , že Anonym , co mi ukradl Nick a hrubě urážel kritiky Telecomu mým jménem (Nickem) , už by měl být eliminován - dle správce tohoto fóra ... Pravý Bumbes vypověděl minulý týden veškeré smlouvy s Českým Telecomem ... a už s ním nechce mít nic společného (hlavně už se nechci nechat dál okrádat) ...

Verci (9.4.2006 21:23:21)

http://www.telecom.cz/domacnosti/telefonni_sluzby/telefonni_linka/nove_cenove_programy/tarify_platne_od_11_05_2006.php já tomu pořád nerozumím ;) na týdle adrese je u tarifu Telefon Mini doslova uvedeno "lze využíti s Internetem Expres" a nevím proč do toho pořád zatahujete "Telefon Expres Mini" dyť to je uplně jinej tarif Možná že tam mají teda chybu a dělají z nás voly jako vždy, ale můžete mi někdo hodit link kde je doslova uvedeno že Telefon Mini NEJDE použít s ADSL???

David (9.4.2006 21:39:46)

Telefon Mini JDE údajně použít s IE, ale musíš tam něco ještě doplatit, tuším stovku...

Verci (9.4.2006 22:11:20)

No to už by pak bylo za cenu "Telefon Expres Mini" s dražším voláním, ale jde spíš o to kde se o tý stovce píše, já to prostě nikde v ceníku nenašel - zatím ;)

Anonym (10.4.2006 05:03:14)

Ano, Telecom Mini půjde použít i s ADSL i bez něj. Ale ouha, pokud se projeví tvoje skutečný úmysly, totiž proradný chtíč že SKUTEČNĚ chceš ADSL s Mini, tak budeš ihned ztrestán záludně ukrytým PŘÍPLATKEM! Dělá asi 100-150 Kč a dal by se asi nazvat "širokopásmové Mini-buzerovné".

Anonym (10.4.2006 05:38:55)

Tady mas ten link http://www.telecom.cz/domacnosti/telefonni_sluzby/telefonni_linka/caste_otazky/index.php a je to pasaz: Budu moci i nadále využívat tarif Telefon Mini ve spojitosti se službou Internet Expres? Telefon Mini nelze využívat ve spojení s Internet Expres. Pokud si nezvolíte jiný tarif do povinné migrace (červen 2005), pak bude váš původní tarif změněn na tarif Telefon Expres – základní tarif pro používání služby Internet Expres A presto spravna odpoved zni: K telefonu Mini neni mozne mit IE a je mozne mit IE! Hrajete adventury? Tak to pro vas nebude tak tezke. CTc vam tu pripravil skvely puzzle a vy ne a ne ho rozlousknout. A pokud tenhle zakys vyresite, tak vyhravate nizsi platby. Ten kdo to neodhali bude platit zpocatku 166,6 navic a posleze pokud to nepochopi, a zaridi se spatne tak bude platit jen 119 navic (vse s DPH). A myslim ze ten nedostatek informaci je zamerny i interaktivni cenik kvuli tomu nejde! Ja to prochazel asi 2 hodiny a pak me zmatla jedna indicie, ktera je strasne chytre napsana, tak bacha na ni. Walkthrough poslu tomu kdo mi posle prachy prostrednictvim DMS na cislo 906ASSHOLE ve tvaru DMS Prachy_pro_ kripla a za to dejte svuj email. Zakaznikum T-mobile doporucuji pockat na dalsi vikend, kdy budou sms zase zdarma a az poslete ty premium sms Vyvolenym tak poslete i me par sms. A kdyz vam to behem chvilky sezere kredit, vy hladovci, tak to reklamujte u CTc ze kvuli nemu a vycuranosti Tmobile (ve skutecnosti vlastni blbosti) jste prisli o penize. Pekac s telekomem se slozej napul a ty prachy poslou postizenym povodnemi.

Anonym (10.4.2006 12:03:37)

V internetovém ceníku se sice píše, že tarif TELEFON MINI je možné mít k "INTERNETU EXPRES", jedná se ale zřejmě o chybu, pro jistotu jsem znovu volal na 800 15 15 15. Tam jsem se dozvěděl to, co předtím - TELEFON MINI nebude ve skutečnosti možný k INTERNETU EXPRES, ale pouze ke klasickému internetu s vytáčeným připojením. Na tu linku jsem volal už včera, ale dnes jsem si to chtěl ještě ověřit.

Mephisto (11.4.2006 09:54:39)

Mám známou příma na telepointu a řekla mi to : K mini lze mít širokopásmový ADSL internet ale má to háček pokud chceš mít k tomuto tarifu internet musíš si k němu přičíst tzv ADSL poplatek který je 120 Kč +- čili s tech 237 kč se dostaneme na 350 takže i tak to bude dražší než se stávajícím tarifem + 5Kč za každý hovor.... Co dodat.. hovada?

xx85 (11.4.2006 11:11:37)

Jsou to prevíti.

Anonym (10.4.2006 12:13:08)

Každopádně toto je zajímavé: Vážení zákazníci, aplikace Interaktivní ceník byla z webových stránek z důvodu aktualizace dočasně stažena. Veškeré informace o aktuální nabídce najdete na stránkách Tarify a Tarify k Internetu Expres. Ve výběru tarifů vám pomůže také aplikace Výpočet optimálního tarifu a volitelných balíčků. Aplikace bude znovu spuštěna v první polovině května. Omlouváme se a děkujeme za pochopení.

mirek (10.4.2006 15:37:01)

dost mě zarazila ta novinka - placení každého hovoru 5,95 kč!!! Mám tarif telefon volno, volám mimo špičku po půlhodinách zadarmo, takže když nevolám jindy, platím opravdu jen paušál Teď mi k tomu paušálu tedy přibude za každý usketečněný hovor poplatek....Tak tohle mi už opravdu výhodné nepříjde - zkousnu zvýšení poplatku za tarif, ale ještě zpoplatňovat každý hovor a to v době, kdy je vlastně zdarma - to je sprosťárna!!!

Bumbes (10.4.2006 16:34:41)

Sprostak jsi ty, ignorujes totiz fakt ze soucasne snizili tarifikaci impulzu o 50% (u tohoto tarifu)

Bumbes (10.4.2006 17:02:36)

RE: Bumbes (falešný) CO SE TU ZA MNE VYDAVÁŠ , TY ŠMEJDE TELEKOMÁCKEJ ANONYMNÍ

Bumbes (10.4.2006 17:14:04)

Hajzl jeden , agent Telecomáckej , nejenže šmejdi okrádají zákazníky , ještě se mi snaží šlohnout Nick ... To je přesně ukázka , co ty Žlutý bastardi dokážou , ani se nedokážou otevřeně postavit a schovávají se za cizí Nick , pakáž podrazácká ....

Anonym (10.4.2006 19:23:14)

To se ti asi jenom zamlžily oči. Pořád to tam je.

František (10.4.2006 19:40:02)

Ne pořád, ale už zase; po 19. hodině se tam objevila opět verze s poznámkou "lze využíti s Internetem Expres". Mám uloženy obě verze (a verzi PDF, kde ta poznámka není). Zdá se, že ČTc řeší problém, jak z toho průšvihu s veřejným příslibem ADSL k tarifu TELEFON MINI vybruslit.

Anonym (10.4.2006 20:07:54)

Tak to sorry, v tom případě nebudeš mít s očima nic ty, ale někdo od Telecomu - a obávám se, že spíše s něčím jiným. Teď už to ale začíná být opravdu divné. Jestli tam mají chybu, tak by ji měli opravit, a to co nejrychleji, jestli to tam najdu ještě za týden, tak už to bude na pováženou.

Martin (13.5.2006 21:07:43)

Opravdu je to jasné uvádění zákazníka v omyl. Já jsem na základě tohoto bludu ukončil smlouvy na tel. linku a adsl. Dnes jsem slavnostně začal budovat wifi klienta na 5GHz. Poslední fakturu na adsl budu platit v červenci. Telekomákovi co mě volal kvůli zrušení linky jsem řekl, že si má ty zatracený dráty osápat z domu a navinout na ustřednu. Vkládal jsem do adsl hodně nadějí, ale telekom je utopil v ceně svých tarifů( automaticky si určil tarif expres standard za 403kč, který bych si mohl změnit po měsíci). Po třech letech končím.

Anonym (11.4.2006 12:55:07)

Telefon Mini má vyšší hlasové tarify než Expres Mini. Chápu to tedy tak, že k ADSL je možné mít jenom EXPRES MINI s výhodnějším hlasovým tarifem. Jinak příplatek 5 korun za hovor je u obou. A navíc - proč se asi jmenuje EXPRES Mini? Protože je k IE. Takže kdo má IE, bude mít EXPRES MINI, kdo má vytáčený internet, může si vybrat z obou (Mini s nižším paušálem a vyšším tarifem pro vytáčený internet, nebo Expres Mini s vyšším paušálem a nižším tarifem pro vytáč. internet).

Anonym (11.4.2006 13:17:34)

Tarif s pridomkem EXPRES je mozne mit pouze s IE, takze Expres Mini k vytacenemu internetu mit nemuze, leda by si koupil IE a dal si E Mini a vytacenej net to by byl docela drak. Ale moh by mit zapojeny dva nezavisle pocitace na net soucasne pres jednu linku. Jeden pres IE a druhej vytacenym prip. Pro freneticke odpurce LAN a jejich nastavovani (podotykam ze ma urcite USB modem, protoze Ethernet mu zcela jiste smrdi).

Radek (11.4.2006 14:06:10)

Ale nesmysl. Telefon Expres Mini lze využívat jak s ADSL tak i s vytáčeným internetem. U Telefon Mini jede pouze vytáčený internet.

Anonym (11.4.2006 14:24:50)

Reagoval jsem na tuto vetu: Takže kdo má IE, bude mít EXPRES MINI, kdo má vytáčený internet, může si vybrat z obou (Mini s nižším paušálem a vyšším tarifem pro vytáčený internet, nebo Expres Mini s vyšším paušálem a nižším tarifem pro vytáč. internet). ** Zde je tichy predpoklad ze kdo ma(rozumej vyuziva) vytaceny internet tak nebude mit sluzbu IE a obracene. Takze ten co vyuziva pouze vytac. inet tak nema sluzbu IE (coz podle me z citovane vety vyplyva protoze jsou uvadeny dve varianty exkluzivne, ikdyz ve skutecnosti nejsou - ale je nanejvys rozumne je exkluzivne vyuzivat) a proto si nemuze vybrat tarif E. Mini.

Anonym (11.4.2006 14:42:40)

a jak je to, pokud ma nekdo ADSL od nekoho jineho, tj. nema Internet Express ale treb 1M Fun od Nextry atd....... ten muze mit Telefon Mini???

Anonym (12.4.2006 18:45:50)

ne

Anonym (13.4.2006 09:52:39)

a jakto?? vzdyt vsude je psano, ze tarify Express jsou pro Internet Express!!!! z toho snad logicky vyplyva, ze pro ostatni adsl by to platit nemelo.....

Anonym (11.4.2006 15:05:44)

Co se ti na mé formulaci ("Takže kdo má IE, bude mít EXPRES MINI, kdo má vytáčený internet, může si vybrat...") nelíbí? Myslím, že je napsaná dost jasně.

Anonym (11.4.2006 17:18:50)

no já porád nevím co si o tom myslet, jedna věc je jistá "TELEFON MINI" a "TELEFON EXPRES MINI" jsou dva různý tarify pokud mají v ceníku že TELEFON MINI lze využívat s IE tak když si ho objednám tak nechci EXPRES MINI to je snad jasný

František (11.4.2006 17:58:42)

Pozor na to, ve verzi ceníku v PDF, která je přílohou tiskové zprávy tato poznámka ("lze využíti s Internetem Expres") u tarifu TELEFON MINI není a ve webové verzi byla "pokusně" odstraněna 10.4. cca mezi 18. - 19. hodinou. V současné době platí (až do konce dubna) cenová regulace a podle té nelze k tarifu TELEFON MINI mít službu xDSL. V období od 1. do 10. května už cenová regulace platit nebude, takže by teoreticky bylo možné si objednat změnu např. z TELEFON EXPRES na TELEFON MINI (ten podle ceníku k 1.4.2006, t.j. za 199 Kč vč. DPH), ale je otázka, zda ČTc bude takové změny brát (kdo má fakturační období od 11. do 10., tomu ji patrně nevezmou, protože žádost o změnu tarifu musí být podána 10 dnů před začátkem fakturačního období a 1. května je svátek a žádosti brát nemusí). Od 11.5.2006 už budou brát jen změny na nové (dražší tarify). Je otázka, jak se ČTc postaví k žádostem o tarif TELEFON MINI k ADSL podaným v dubnu, t.j. v době cenové regulace, a to zejména u těch zákazníků, kdo mají fakturační období od 1. dne v měsíci. Např. v uživatelském portálu (kde si lze objednat změnu služby on-line) je nejbližší možné datum změny u mé stanice nastaveno na 11.5.2006 i když nabízené tarify jsou ty platné od 1.4.2006. Teoreticky si lze tedy změnu služby TELEFON EXPRES na TELEFON MINI (TELEFON EXPRES MINI v nabídce není) objednat už nyní (nezkoušel jsem to), ale je otázka, jak ČTc s takovou objednávkou naloží.

suprafon (13.4.2006 08:38:09)

Joooooo...chci to mít drahššíí!!!nevím co s penězi!!ješte že máme telecom!!DĚKUJEME!

Škodolibuš (14.4.2006 08:08:11)

No já myslím, že bychom měli Telecomu všichni poděkovat - dělá totiž maximum pro to, aby všichni byli plně motivováni od něj uprchnout co nejdál směrem ke konkurenci. A to je to nejlepší co mohl pro lidi udělat - nejlepší cesta k tomu aby se snížil jeho podíl na trhu broadbandu (nakonec ono ADSL není na věky věkův jediná možnost rychlého a levného internetu, že) a tím k víc konkurenčnímu prostředí, než je ten dnešní kvazimonopol. Zní to asi příliš idealisticky, ale doufám že i na našem zaprděném telekomunikačním minitrhu se (s podporou, nebo aspoň bez překážek vrchnosti) v horizontu několika let dočkáme nějakých prvních vlaštovek FTTH, a že to nebude jen Telecom kdo je bude sázet. Jinak by to bylo zase to samé. Radši ať za nějakých deset let už na jeho dráty se*e pes.

Max (14.4.2006 20:27:52)

Na chování ČTc je něco záslužného a to,že to konečně donutí některé uživatele netu poohlédnout se se po jiné variantě připojení.Nechci tady dělat někomu reklamu,ale např.Volny či Bluetone nabízí daleko lepší řešení pro ty,co nemohou mít kabel či bezdrát.Škoda jen(snad zatím)poměrně omezené možnosti připojení v menších městech či vesnicích v ČR.