Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Bluetone Premium ADSL alternativa misto telecomu

Bluetone Premium ADSL alternativa misto telecomu

petr (6.4.2006 22:52:01)

ma to nekdo? sem vcil zjistil ze to muzu mit a zacalo mne to dost zajimat hlavne bych mohl odhlasit telefon.tak se jenom ptam kolik to jede a jestli je to doopravdy bez FUP(mesicne mam prenos +- 15GB(nejakej ten film no co si pudem nalhavat) dik vsem

Anonym (6.4.2006 23:22:10)

Si děláš srandu, ne?! Bluetone Premium tady určitě nikdo nemá, pouze pár vyvolených o něm cosi málo slyšelo:-). A teď vážně: pokud máš Premium dostupné, není o čem přemýšlet, je to (momentálně) nejlepší ADSL dostupné v ČR, tak si ho honem objednej. Funguje to krásně, down většinou přes 90% jmenovité rychlosti, up někdy i výrazně víc, FUP tam opravdu není a tvých 15 GB/měsíc je opravdu legračních. Nevýhodou je pouze někdy delší zřizovací doba, nutnost úpisu na 12 měsíců, případně poplatek za přenesení stávajícího telefonního čísla. Nebo můžeš mít nové číslo a nic navíc neplatíš, pouze to, co případně provoláš (pochopitelně volat nemusíš), Jinak hledej tady ve fóru, přečti si třeba i tohle: https://www.dsl.cz/clanky.php?clanek=390 a hlavně co nejdříve objednej.

petr (6.4.2006 23:45:17)

dik:-)) ne vazne nedelam si sradnu jeste jednou dik:-)) JDU DO TOHO

petr (7.4.2006 09:10:22)

jeste neco musim mit nejaky specialni modem nebo pude stacit ten co mam microcom usb ale jede dobre dik

Anonym (7.4.2006 09:41:50)

Měl by stačit stávající, nové Premium už je na PPPoE, tam problémy s kompatibilitou prakticky nejsou...

petr (7.4.2006 09:44:50)

dik:-)) no uz zacinam mit jiny problem:-)) jsem volal na telecom ze bych rad zrusil IE+telefon a asi jsem si dovolil moc:-)) pani jaksi nemuze pochopit proc to chcu zrusit:-)) sosl jsem si z webu radiokomunikaci ty formulare tak jim to tam poslu a koncim

Anonym (7.4.2006 09:51:05)

Rozumné rozhodnutí, ale počítej s tím, že ČTc bude zdržovat co to půjde a že budeš nějakou dobu bez netu. Ale Premium za to opravdu stojí. A jestli to chceš urychlit, nezařizuj Premium přes call centrum, ale kontaktuj přímo zástupce Radiokomunikací v regionu: http://www.bluetone.cz/main.php?pageid=72

petr (7.4.2006 09:53:12)

jj s tim pocitam a vydrzim:-)) DIKK

Jason (7.4.2006 10:31:41)

vřele doporučuji, budeš čekat tak 30 dní, ale vydrž, nemá to chybu. Já na to jedu cca 5 měsíců a nelituju.

petr (7.4.2006 10:39:53)

tak jsem volal tomu regionalnimu zastupci a prijde.popravde jsem rad ze prijde protoze mi alespon pomuze s tim papirovanim abych mohl OPUSTIT telecom ps jinak na telecom nenadavam IE mi jede dobre ale sere mne ze zase zvedaj pausal za telefon a navic kdyz jsem zjistil ze mam jinou volbu kde nepudu muset platit telefon tak nemam co resit

Anonym (9.3.2009 10:19:46)

Ahoj já jám net od Fifejdy.cz a jsem naprosto spokojenej stáhnu si co chci teď ještě navýšili limity a běhá mi to doma v průměru od 8 do 15 mbit. MYslel sem si že v té ďuře kde bydlím mě připojí jen kyslík ale když sem kouknul na www.fifejdy.cz tak mají solidní pokrytí

kolp (7.4.2006 17:49:54)

hmm 30 dní to bych tech 30 dni bez netu? jestli tak jak dlouho asi?

Jason (7.4.2006 18:08:57)

Vysvětlovali mi na Bluetonu, že to záleží na Telekomu, a těm to trvá tak 3 neděle a ČRa kolem 3 - 5 dnů

Pet (8.4.2006 20:58:20)

Ano, mně to tvrdili taky. Pak to trvalo 2 měsíce a to kvůli Čra, ne kvůli Telecomu.

Anonym (8.4.2006 21:16:27)

Už seš s tím otravnej! Když si to neumíš zařídit, tak si žádný net nezasloužíš!

jerky (8.4.2006 21:43:11)

co to meleš? to snad "si" zákazník sám "nezařizuje", ale veškerá agenda probíhá na základě tvých objednávek a plných mocí mezi Radiokomunikacemi a Telecomem, ne? Nebo jako, že by měl jít někoho podmáznout, tím si myslel to "si zařídit" ?? Bordel tam mají asi nepředstavitelnej, ale, jak pořád říkám dokola - výsledek je - naštěstí, zatím - to nejlepší, co v současné ČSSR na adsl může člověk mít

JAson (8.4.2006 22:19:57)

Bravo...:-))), souhlas.

Anonym (9.4.2006 08:42:09)

nekecejte že to je na 12 měsíců, mě bylo řečeno doba neurčitá !!!!

Anonym (9.4.2006 09:35:51)

12 měsíců, pak to přechází na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou tuším (většinou) 14 dní.

Anonym (9.4.2006 09:34:15)

Nevidím nejmenší důvod někoho "podmazávat"! Chce to prostě trošku vlastní aktivity a trošku přemýšlet, zařídit si ukončení smluvního vztahu s ČTc sám a podobně. A hlavně jednat s konkrétními lidmy, ne s někým (pokaždé jiným) na infolince, kdo o dané záležitosti nic neví. Pak se to dá stihnout během pár dní až 3 týdnů!

Pet (10.4.2006 16:12:41)

Koukám jaký tady jsou odborníci teoretici. Všech těchto rad jsem si vědom, proto jsem taky jednal přímo s kompetentní osobou, která mě ujistila, že všechno je v ideálním stavu, že to půjde jak po másle a maximálně do 20 dní to bude ukončený. Prostě to bylo zajištěný a posychrovaný maximálně. Holt prostě 1 chybička na milión uživatelů se vloudí. (A já si to vybral za celou Českou republiku).

Anonym (10.4.2006 19:02:42)

Víš kolik jsem toho už u Radiokomunikací zařizoval? Můžu tě ujistit, že opravdu hodně, takže už si mě celkem pamatují a opravdu se snaží vyjít maximálně vstříc. A podle toho to taky vypadá: Aktivace Premium cca do týdne po ukončení předchozí služby u jiného poskytovatele, přenesení stávajícího čísla s výpadkem v řádu několika desítek minut a podobně. Jediný problém byl u jednoho zákazníka v malé vesničce, kde ČTc tvrdil, že nemá volný DSLAM a celé se to vleklo cca 3 (tři) měsíce. Asi budeš ten "1 politováníhodný omyl za 20 let (nebo 10?)", jak by řekl Dr. Chocholoušek - tím netvrdím, že to musela být tvoje chyba...

jerky (10.4.2006 20:31:10)

nojo, to já jsem měl výpadek telefonního čísla i snad jen v řádu jednotek minut, o to přece nejde. A z toho se dá taky zařídit živnost, jo? z "opravdu hodně" zařizovaných přípojek u Radiokomunikací?:) sem myslel, že si to prodávají jen sami. Ale to je přece znovu jen to samý, o čem jsem mluvil: Ten systém nesmí fungovat tak, že "si tě někdo celkem pamatuje", ať proto, že jsi ho podmáznul, nebo proto, že jsi mu jinak sympatickej, vždyť to přece dneska není žádná podpultovka, jen technický problém - jsi na vhodné ústředně a nebo nejsi. Pak už nesmí být rozdíl v realizaci v řádu týdnů až měsíců mezi jednotlivými případy, to už je jen bordel a lemplovina. Na výsledou funkci (rostlináře:)) internetu od Radiokomunikací to naštěstí zatím nemá vliv, je to nej a nej, ale doufám, že administrativní problémy se časem nepřelijou do technických, to by byla tragédie, vyřešit cokoli

Anonym (10.4.2006 22:36:31)

1.) nemám z toho žádnou živnost 2.) opravdu není třeba nikoho podmazávat, tak už s tím prosím přestaň, jestli to děláš sám, pak je to tvůj problém 3.) technické problémy se dají řešit v řádu hodin, maximálně den, dva, chce to jenom správně reklamovat a poskytnout co nejvíce relevantních informací, tj. žádné " nejde mi internet" ale třeba snížila se rychlost - oni na to - " to je agregací", já na to odpovídám buď výpisem z modemu (pokud to vypadá na problém s linkou), nebo třeba výpisem tracert, kde je krásně vidět, ve které části sítě dochází k problémům a třeba ke ztrátě paketů. 4.) víš co je dneska podpultovka? Kvalitní zaměstnanci, kteří ví co a proč dělají. Ale to není zdaleka problém jen Radiokomunikací, u ostatních je to velmi podobné, ne-li horší a o ČTc škoda mluvit

jerky (12.4.2006 21:49:19)

Nojo, když tady používá nick "Anonym" každej druhej člověk, to by mělo bejt odlišený aspoň číslicema :) - a i jinak je systém tohoto fóra tak blbej a nepřehlednej, že těžko reagovat a pak se v tom zas zpětně vyznat. S tím by už pánové z Aspa mohli konečně něco udělat, při tý návštěvnosti a výtěžku z reklamy :( Takže abych to zkrátil, jestli jsem se teda strefil do správnýho vlákna - s tím co tady píšeš celkem souhlasím, ale ty předchozí pindy byly na facku, jestli jsi to teda psal taky ty, a ne nějakej jinej Anonym, když je jich tu tolik, a jestli jsem se teda trefil s odpovědí do toho subvlákna, který jsem zamýšlel a ne tam, kam to zdejší geniální debatní systém občas umístí - tedy někam jinam, než to vypadá, jak se tu stává

jerky (12.4.2006 21:51:13)

no, zrovna jsem se pokoušel umístit odpověď pod Anonym z 10. dubna 2006 v 22:36, a jsem zas jinde :((

KD (11.4.2006 12:46:07)

Já jsem taky čekal na zavedení 2 měsíce. Hlavní žába na prameni byl Contactel, operátor, od kterého jsem měl ADSL předtím. Prostě se neobtěžovali uvolnit linku. Ale Radiokomunikace se taky moc nepředvedly. Jejich lidi furt jen mleli buď že dělaj co můžou nebo že nemůžou nic. Měsíc jim trvalo, než mě požádali, jestli bych nemohl na Contactelu zjistit, zda uvolnili linku a pokud ne, tak je o to požádat. Zkrátka si z kunčafta udělali pošťáka. To samý potom směrem k Telecomu, ty jsem taky musel postrkovat já sám. Takže jsem byl dost na...nej, ale v podstatě na všechny zúčastněné. A fakt nevím, jak bych si to měl "umět zařídit". A drobná připomínka - já si internet nepotřebuju zasloužit, já si ho platím.

Anonym (14.4.2006 08:31:49)

Mám bohužel úplně stejnou zkušenost. Taky z Contactelu. Oni ti lišáci, jak byli už předražení a lidi jim začali utíkat, si asi chtěli ještě něco narýžovat - nebo si řekli že si to třeba ještě někdo rozmyslí - anebo prostě nejspíš chtěli odpadlíka potrestat, když už si na něm nic víc nevezmou :/ Tři neděle to trvalo, než si "vzpomněli", když jsem je trochu seřval. Ale vzal je čert, a Telecom taky. V mým případě za to nemohly ČRa, ty splnily svoje 4 dny, a ani ČTc, ten splnil svých 15dnů.

Anonym (7.4.2006 00:12:51)

Můžu potvrdit a doporučit. Jede to zatím sqěle (klepu na dřevo) a pokud takhle pojede dál, vůbec nevadí úpis na 12 měsíců. Měl jsem Premium 1024/256 a teď jsem přešel na Premium 2006 2048/512 za méně peněz, ale nových 12 měsíců.

Maxik (7.4.2006 10:28:06)

mam taky Bluetone Premium nove s rychlosti 2048/512 je pravda, ze je nutnost dalsi smlouvy na 12 mesicu, ale jede to opravdu tak jak ma. Neni duvod nejake paniky.Uvazuji jeste nad variantou Voice ale tam me brzdi poplatek za preneseni stejneho cisla (nutno zachovat) ktery je tusim 2800kc az toto klesne CRa maji smlouvu na stole :o)

Anonym (7.4.2006 11:01:39)

Ty jo, vrabci na střeše si štěbetají něco o tom, že by se poplatek za přenesení čísla měl v dohledné době snížit na cca 500,- Kč. Jestli mají pravdu, tak ČTc uteče další spousta ADSL zákazníků co mají dostupné LLU a zatím nepřenesli číslo právě kvůli poplatku. A ČTc to zvýšením paušálu ještě urychlí...

Maxik (7.4.2006 12:14:35)

tak pokud to bude tech 500 kc, tak do toho jdu. CTc je pro me absolutni monopolni moloch a Kraus to rozhodne nezachrani ...

Anonym (8.4.2006 08:28:27)

Mobilní čísla se mění zcela běžně a lidi jsou na změnu čísel zvyklí. Pokud nejste velká firma, která má zákaznickou linku, tak si klidně číslo změnit můžete a těch pár známých a zákazníků obvoláte. Alespoň budou mít pocit, že na ně myslíte. A pokud jste velká firma, tak těch 3.500 Kč je pro vás zanedbatelných.

Anonym (7.4.2006 21:51:16)

On to mimochodem není POPLATEK za přenos čísla, ale prej vratná záloha - a funguje to tak, že kdyby ses potom jednou (asi z důvodu totálního zešílení) někdy vracel k Telecomu, tak že ti tu částku zase vrátěj. Takže kdo počítá s návratem, nebo to číslo potřebuje, holt dá zálohu nebo si ještě počká. Pokud by se to snížilo na těch cca 500, tak přenos čísla beru hned všema deseti. Protože zatím u BP mám pouze Premium internet přes LLU, ale chci si tam už brzo přetáhnout i telefon, jakmile mi vyprší závazek. Teda než nastane čas přejít čistě na VoIP.

Anonym (8.4.2006 10:23:06)

Já jsem přešel na Premium Voice 2006 , bez přenosu čísla, takže mám nové čílo od Radiokomunikací, to jsem oznámil všem známým, se kterými občas telefonuji, a jsem spokojen. Uplně přestaly telefonáty typu máme pro vás "skvělou nabídku" nebo "byl byste ochoten vyplnit anketu"

tatik (8.4.2006 11:22:59)

muzu dotaz tam platis jenom co provolas ze? zadnej pausal ze?dik

Anonym (8.4.2006 12:21:06)

Jistě, u Premium Voice 2006 není žádné minimální smluvní hovorné a podobně. Takže když nevoláš, tak za hlas nic neplatíš.

Pet (7.4.2006 13:07:52)

Já to mám, funguje to bez problémů a cenově se to nedá se žlutejma sviněma srovnávat. Jediný problém je strašný zmatek v Čra, kde opravdu nevědí, která bije (bordel v papírech, každý uvádí jiné informace, chyby ve fakturaci...) - a každý problém se snaží nejdřív svalit na telekomouše. Ty asi mohou za spoustu problémů, ale za poslání smlouvy na jiného zákazníka, blbou fakturaci nebo administrativní zmatlání převodu asi sotva. Na dobu přechodu doporučuju si zajistit jiné dočasné připojení, u mně se slibovaná doba přechodu max. 20 dní protáhla na 2 měsíce. Jen doufám, že si v tom Čra udělá pořádek a bude na každý ústředně.

Bumbes (7.4.2006 15:49:59)

Konečně pořádná diskuze , kde se člověk něco dozví , a hlavně do toho nekafrá žátný agent-anonym nastrčený Žlutou swiní ...

jerky (7.4.2006 18:10:28)

Ty parametry, funkčnost a ceny jsou tak nebetyčně rozdílný oproti telecomu a jiným adsl, že není možný do toho ani nijak kafrat, protože by ho tu utloukli čepicema :) Jedině to pokrytí...... , ale já to štěstí měl. Jinak naprostý souhlas a stejná zkušenost jako Pet - po technický stránce a funkčnosti 1*, ale neskutečnej administrativní chaos :)

Anonym (8.4.2006 08:18:20)

Administrativní bordel tam bohužel je, dá se proti tomu dělat jediné: jednat pořád se stejnými lidmi, většinou se snaží vyjít vstříc. Ale ta služba za to fakt stojí, po úspěšném zřízení bývají problémy málokdy.

Anonym (8.4.2006 20:23:23)

Tak to jsem na to zvědavej k poslednímu březnu jsem ukončil I. E. ale vypli ho až po týdnu a to jsem se musel připomenout tak ted budu čekat na dial upu je to hroznej šok no nějak to snad přežiju asi aktivuju nějaký gprs. Paušál dial upu prý aktivujou až za 14 dní snad to dělaj schválně

ind (14.4.2006 21:35:37)

musím oponovat ohledně chaosu u CRa,ukončil jseem smlouvu u Nextry a za 10 dnů jsem opět na síti. U CRa vše ok, ale musel jsem to popohnat na telekomu, jinak jsem offline ještě dnes, za měsíc objednávám premium a sbohem telekome a paušální platby

kernel (10.4.2006 18:05:33)

----------- Původní zpráva ------------ # Od: Stanislav Jelinek # Předmět: [COL #723284] Notice ID: 131-246474 Copyright Infringement Notification # Datum: 31.3.2006 11:43:38 # ---------------------------------------- # # Dobry den, # # Jmenem spolecnosti Czech On Line, a.s. bych Vas chtel uvedomit, ze jsme obdrzeli # od spolecnosti MediaSentry Copyright Infringement , Inc. ,stiznost na# protipravni cinnost, ktera je/byla z vaseho pripojeni provozovana. # Jak vyplyva z nize uvedene stiznosti (na konci stiznosti jsou uvedeny logy # obsahujici IP adresu a cas) byly softwarem Direct Connect stahovany soubory # obsahujici material podlehajici autorskym pravum. # Nize prikladam plny obsah stiznosti vcetne dodanych logu. Zadame Vas o provedeni # # # Evidentiary Information: # Notice ID:131- 246474 # Asset: Hostel # Protocol: DirectConnect # IP Address: 83.148.4.xx [STATIC - Fill] # DNS: dsl-tn-4-35.static.adsl.vol.cz # File Name: Hostel.avi # File Size: 734869504 # Timestamp: 12 Mar 2006 04:29:43 GMT # Last Seen Date: 12 Mar 2006 04:29:43 GMT # URL: dc://0/xxx # Username (if available): [xxx # # Tohle dela Volny tak se nenechta zlakat na jeho ADSL2+.Clanek na Lupe.cz bude za cas nasledovat. K cemu mi bude 10Mbit kdyz ISP bude bonzovat PČR a Statnimu zastupci každy přeneseny paket?

kernel (12.4.2006 22:58:35)

Dobrý den, dle mých informací přichází požadavky od filmových i hudebních vydavatelství s dotazem na konkrétní IP adresy přidělené našim zákazníkům. S pozdravem Ladislav Duben RADIOKOMUNIKACE a.s.

Kuna (13.4.2006 16:53:23)

takze mam cekat ze si pro me dojdou?

Anonym (14.4.2006 12:32:01)

Pokud neudelas to co ti doporuci Volny,tak ano a kdyz udlas to co ti rikaji tak taky.Jinak kazda ISP fa je nutna na soudni prikaz zdelit IP adresu vazouci se na sluzbu ci usera a jeho jemno a adresu a pak je to easy. PCR dela do r. 2005 ve mestech nad 50 000 obyvatel namatkove kontroly,s povolenim k domovni prohlidce.Dvere ti sice nevykopnou[muzou] ale pridou jindy.O frekvencich namam informace ale v Pribrami a Kladne byly uspesni v 100% pripadu.CCa uz dostalo pokutu v techto mestech 20 lidi.O ostanich mestech muj zdroj nema zadne info, ale v Praze to funguje 10x efektivneji.

Anonym (15.4.2006 11:32:48)

a co kdyz mam sdilenou IP? ikdyz vlastne pouzivam primapovane porty podle tech by me mohli capnout ikdz nevim jestli to takhle prohlizi? Jinak oni prohlizi jen DC?nebo i bittorent?a jen kdyz stahuju ci uploaduju....

K (16.4.2006 12:53:54)

Media Sentry xx a ji podobny prohledavaji systemy zalozene na protokolech DC++, BitTorent,Gnutella, FastTrack(Kazzza,Berarshare). Co ja vim tak na eMule(a podobny) nemuzou(nikdy). Vim ze to dela Volny. GTS(GTS, Contactel, Nextra-GTS Next), zatim ne ale casem asi ano. U CRa/Bluetone nevim ale s ohledem na portfolio sluzeb, spektrum a pocet zakazniku o tom pochybuji, a Telecom tezko kdyz si dava stahovani filmu do reklamy(maji na mysli asi Starzone.cz ale to je fuk, to nikdo nezna). No a u firem jako je Netbox, 802.Cz, Kobnet, Fifejdy, CZFree comercial hotspots to primo odporuje firemni filozofii neco jako bozovat na usery a delat vic nez uklada zakon.(nekdy ani to ne) Jak se branit?Bud sdilejte 30GB .ISO Linuxu(Fedora,RedHat,SUSE,Mandrake,Turbo) nebo cokoli objemneho a free, ale pokud to takle udela 80% useru tak P2P koci,a nebo sdilejte podle libosti ale nesnazte se vybocovat z rady, pro me neni problem nasdilet 4TB ve Skole/Praci ci TB doma, ale rikam si proc?Nic za to nemam akorat pridu o klidny spani jako Lubsoft z Amigohubu se svymi 700GB. Sdilim neco co sice odporuje autorskemu zakonu, ale co nejmin a objemem sdilim statsiticky prumer(pocet useru/celkove share), snazim se nevybocovat a o to tu de. I kdyz PCR je to davno jedno a dela namatkove kontroly s povolenim k domovni prohlidce. Znam pripady z Kladna, zatim tam udelaly 10 domovnich prohlidek(namatka-podle telefoniho seznamu) a uspesnost odhaleni ilegal SW maji 100%. Proti tomu je ochrana bud vse koupit nebo ziskat 80% sw pres skolu. Mame sice pruemrny plat 20 000Kc/mes ale 3/5 obyvatel maji do 9000 a za to Win,Office se koupit nedaj. Doporujcuji http://www.lupa.cz/clanky/p2p-site-sleduje-americky-donasec/ Dostaly stejny dopis co jsem publikoval zde. PS.Sorry za diakritiku

K (16.4.2006 13:02:32)

PS. Sdilena IP(xDSL,Cable) neni pro PCR problem,ISP maji zaznam cca 3-6 mesicu o jejim pridelani(zakon neznam ale neco podobneho uklada).Jak maka sdilena/dinamicka IP na CMDA(+ alternativy Eurotel) info nemam. Mam pocit ze Telecom jen 3 a i to mu dela technicke probelmy. Ono nezalezi jen na IP ale nemene dulezita je SubMask,DHCP a DNS.Jak se meni maska to nevim ale DNS je furt stejny a DHCP ma u ISP velmi podrobny logy. V nekterych systemech(BitTorent,DC++) dozazi zaznamenat jen upolad,v sys.Gotella a Fastrack oboji, a v eMule nic(asi je to sere :)) Jinak o pusobeni Media Sentry mam informace z eng. for a postizenych uzivatelu a jsou kuse, zatimco o pusobeni PCR mam info velmi dobre.

K (16.4.2006 18:26:16)

http://www.cpufilm.cz/r041031.html

Anonym (7.4.2006 22:15:23)

Mám Premium asi 3/4 roku a jediný problém se kterým jsem se setkal, byl že mě předchozí ISP nechtěl moc ochotně pustit a celých několik týdnů otálel : )) Ale za to ČRa nemohly, a světe div se, nemohl za to ani Telecom ;) Jede v průměru okolo 485/125k, nepadá. Chystám se z 512kb na 1Mb, zatím 512 stačí, ale je to za jeden peníz ještě víc muziky a obnovení závazku na dalších 12 měsíců mě opravdu nevadí - ostatně ke komu bych šel, když není nic lepšího. Jsem se službou víc než spokojen. Pokud to tak půjde dál, neuvažuju o změně nejmíň rok dva. Pokud tedy nepřijde něco extra nového jako ADSL2+ nebo FTTH za neodolatelnou cenu (což se nestane). A slovo Telecom brzo zapomenu...doufám.

Kernel (10.4.2006 09:34:38)

Radikomunikace sou moc dobry, taky se k nim za mesic chystam.Ale dost me irituji ty modemy/routery.Naky Lucent-Bell se mi vubec nelibi.Na zahranicnich forech sem ne cetl dost husty hlasky od zoufalych uzivatelu.Ono ze USB verze nefunguje na Win XP mluvi samo za sebe.A ani ten design nei naky uzasny spis naopak.Ja mam ZyXel po Nextre asi o pouziju jestli umi PPPoE tak ho pouziju.Co vse se musi nastavit.User name,pass a PPPoE?? Jak vam funguji 4port-1port LAN.????? thx

Anonym (10.4.2006 10:52:43)

Tak si nech Zyxela, nikdo tě nenutí brát modem od Radiokomunikací. Nastavení Premium je úplně jednoduché: PPPoE, VPI 8, VCI 48, MUX Type LLC, login, heslo. Všechno ti přijde emailem.

Goff (10.4.2006 11:17:10)

Od té doby co mám Bluetone Premium s Lucent modemem taky (od prosince 2005) a sleduji tady ty diskuse, tak jsem nezaznamenal, že by s ním měl někdo sebemenší problém... Pouze ta malá NAT tabulka, kterou lze však jednoduše zvětšit. A desing je pěknej, tak nepomlouvej ;-p

Goff (10.4.2006 11:22:35)

Jo a hlavně je to jedinej modem, kterej ti lidi z ČRa případně pomůžou rozběhat... a nejhůř jim ho můžeš omlátit o hlavu ;-) Jinak jeho webová administrace je podle mě dokonalá a přehledná, včetně kompletního HTML helpu uvnitř. Nemůžu sice srovnávat s ničím jiným, ale já bych v tuto chvíli neměnil...

xxx (12.4.2006 20:04:52)

Jasně,že ČRa jsou moc dobrý to se s vámi nepřu,ale když ono to heslo sloganu "Kde ostatní končí,my začínáme" by mělo být spíš být přejmenováno na "Kde my končíme,tam začíná Telekom" Vzkaz pro lokality,které jsou na tom podobně jako okolí města UH.Hradiště

kernel (12.4.2006 22:55:38)

Dobry postřeh,u nás na Žižkově mame toho dost i FTTH ISP(nedostupny),UH asi neni část Prahy? :)) Jinak podle mapky CRa pokryvaji podle me cca 15-20% uzemi a CTc asi 80%.To je sice hruza ale stimto CTU a vladou ktera ho ridi(ridila i CTc) tak se moc nezmeni.Definice vysokorychlostniho netu znamena dle Min.Inf. 256kbps coz je tragedie.

Lex (10.4.2006 20:46:12)

Lidi co blbnete s tou výpovědí CTc, tu přece vy sami nemáte podávat, udělá to za vás Čra, mají to tam napsáni tučným písmem a červeně tak neblbněte s tou vlastní iniciativou!

Lex (10.4.2006 20:47:02)

oprava, napsaný

Anonym (10.4.2006 22:16:47)

Jasně, že to Čra zajistí. Já jsem jen vyplnil všechny papíry včetně výpovědi Telekomu, poslal je Radiokomunikacím a za měsíc bylo Premium. Jen telefoní přístroj, který jsem měl pronajatý od ČTc jsem jim osobně vrátil.

IAK (16.4.2006 18:28:25)

Alternativa pěkná ale ne vždy dostupná A to jsem ze 100tisícového Liberce Gratulujeme. Na Vámi zvoleném čísle 'xxx xxx xxx' můžete ADSL v síti Českého Telecomu okamžitě objednat vyplněním formuláře vlevo. Maximální rychlost připojení v síti Českého Telecomu je 4096/512 kbps. V síti GTS Novera není ADSL připojení v současné době realizovatelné. V síti Českých Radiokomunikací není ADSL připojení v současné době realizovatelné.