Martin (26.7.2003 23:53:42)
Z určité pozice máte možná svou pravdu. Podívejme se na to trochu z jiného pohledu. Kdyby ADSL fungovalo bez výpadku, které v současné době jsou katastrofální ( mám ho naistalované na odloučeném pracovišti a nedělám nic jiného, než provádím ping, jesli ADSL jede nebo zvedám telefon a řeším dotazy, proč to zase nejde, hot line je k ničemuc), tak není třeba takové programy vyrábět, jednou nahodím spojení a pokud nespadne server, tak je to o.k. Už je značně nefér od ČT, že nezaručuje 100 % dostupnost služby a to nejen u služby ADSL Basic, ale i u Profi. Tuto klauzuli má ve svých podmínkách, což je zcela neuvěřitelné. Představte si , že budete chtít provést nějakou důležitou bankovní transakci a ADSL bude nepřístupné. Komu dáte škodu k úhradě ? Když si pořídím službu telefon domů, tak očekávám, že bude fungovat na 100 % a pokud ne, budu to reklamovat. Bohužel ČT má svůj vlastní telekomunikační zákon, který ve zkratce říká, že pokud způsobí škodu on, tak máte smůlu a pokud vy, tak budete platit. ČT se tedy neřídí obchodním nebo občanským zákoníkem.
Pěkně jste vyčíslil ztráty způsobené daným programem, zkuste ti miliony naúčtovat raději ČT, žeňte ČT k odpovědnosti za škody, které způsobuje nám běžným úživatelům. Dobře víte, že současná situace monopolního ČT je už neúnosná. Nevím, kdo si z obchodního hlediska počíná agresivně, jestli p. Martinka nebo ČT. Nezáviďte p. Martinkovi těch hypotetických 400000,-Kč a zkuste si najít čas a obraťte svou aktivitu na pravého viníka. Jinak přeji příjemnou noc a ať nám ADSL jede non-stop.
Petulak (27.7.2003 08:43:21)
Plne souhlasim s prispevkem Martina. Pan Martinka (ADSL Reconnect) pouze nabidl uzivatelum ADSL nastroj na "opravu" chyby CT a to nesmyslneho dvojiho prihlasovani. Nedomnivam se, ze vypadky site CT byly zapricineny "jen" pouzivanim zmineneho programu. Spise mi pripadne, ze bylo snazsi se ze strany CT na nej vymluvit. Pokud pan Novotny potrebuje internet k plneni pracovnich povinnosti, nemel si porizovat pripojeni ADSL, ktere je zatim v plenkach a vypadky (nefunkcnost) lze jen ocekavat.
Novotný (27.7.2003 15:18:45)
Ano, ADSL reconnect je pouze jednou z tlg. příčin mizerného stavu fungování ADSL. Odborné a manažerské zázemí Telecomu asi také není na potřebné úrovni. Přesto, za současného stavu je využívání reconnectu nežádoucí.
Martinkovi píši co se týká jeho, Telecomu zase co patří jemu.
Martinovi: Závist není hezká vlastnost a nebyla příčinou mého příspěvku. Platím poplatky 2x, tak jako všichni, kteří při nefunkčnosti ADSL využívají jakékoliv jiné připojení. Minimálně z toho profituje Martinka, ale mnohem více (alespoň prozatím) Telecom. My všichni, tedy i vy, pane Petuláku a pane Martine, srandičky Martinka s Telecomem platíme.
Petulákovi: K čemu používáte ADSL Vy, že Vás to rozptýlilo k psaní příspěvků? Internet není součástí Vašich výdajů, nákladů?
Kdo má přizpůsobovat tlg? Martinka Telecomu, nebo Telecom Martinkovi? Nebo mám také napsat script přihlašovací rutiny, nabízet ji komerčně a zasahovat tak "po svém" do systému provozovatele ADSL a zhoršovat prostředí uživatelům? Mohl bych, ale nechci být jední ze zdrojů problémů ADSL, jedním ze zdrojů problémů uživatelů ADSL.
Když jsem začal ADSL používat také jsem nechtěl věřit svým očím, co je to za přihlašování do systému. Byl jsem zklamán. Chvíli mi trvalo, než jsem si zvykl a časem jsem snad i pochopil proč to tak zatím je.
Když mi přišla nabídka na reconnect stáhl jsem si ho a prohlédl co dělá. Do dnes jsem jej neobjednal protože jsem tušil co se bude dít, když nebudou mít všichni "rovný" přístup do systému ADSL. A tak se i stalo, děje doposud a bude dít i nadále. Čím více uživatelů reconnectu, tím vyšší riziko z neprůchodnosti dashboardu. Když nevíte jak jsou přihlašovací údaje odbavovány dashboardem, včetně časových nároků na zpracování, nemůžete si napsat svoji rutinu pro přihlašování, aniž by jste ostatní, a možná i sebe, nepoškozoval. Reconnect ničemu nepomohl, naopak přinesl další nový problém, zhoršil podmínky pro připojování. Martinka přes ADSL nejspíše nepracuje jinak by si vše již uvědomil.
Ať to Martinka zkusí udělat AOL nebo jiným.
No a pokud Martinka neustoupí, pak budeme všichni čekat dokud Telecom neodstraní dashboard. No, a až ten dashboard Telecom odstraní, tak si všichni reconnect mohou nechat zarámovat na památku a vzpomínat, jak ta doba stála pěkně za ...
Je lepší se 1x za den hloupě, ale spolehlivě, přihlásit přes dashboard, nebo se nepřihlásit a platit znovu za dial-up či jakýkoliv jiný pomalejší a někdy i limitovaný spojení?
Martin Tomka (27.7.2003 16:33:20)
Takze pokud podobny program dodava CTc pri instalaci 320 linky je podle Vas v poradku ? vy tedy souhlasite s dominantnim postavenim CTc nejen u poskytovani telekomunikacnich sluzeb, ale take u SW vybaveni. Blokovani domen je take bezpochyby v poradku, dobra tedy... uvidime az udela CTc neco podobneho Vam jak se pak budete divat na jejich politiku!