Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Tarif mini rozuzlení!!!!!

Tarif mini rozuzlení!!!!!

Mephisto (11.4.2006 10:01:04)

Takže píšu to řpímo sem i když sjem to už napsal i do nějakého vlákna.. Mám známou přímo na telepointu a ta mi řekla nějaké ti firemní tajnosti které se namají dostat ven :-) K tarifu Telefon Mini za +- 237Kč lze provozovat širokopásmový ADSL interent. Má to však jeden háček!!!!!!! Pokud chcete u tohoto tarifu mít ADSL musíte k tarifu připočíst tzv ADSL poplatek který je 120Kč měsíčně = +-350Kč. Takže i tak nám to o něco podraží a ještě si za každý oedchozí hovor připlatíme 5Kč

Mephisto (11.4.2006 10:02:00)

sry za chyby a překlepy píšu z NTB a není moc času

Heady (11.4.2006 10:18:31)

Mno ja myslim ze to neni firemni tajnost, pze to lze najit v kazdem ceniku..

Heady (11.4.2006 10:19:22)

edit : Akorat se to jmenuje Tel.Expres.Mini.. http://www.telecom.cz/dokumenty/tiskove_zpravy/05042006_1_final_cenikIEPP.indd.pdf

Anonym (11.4.2006 10:20:28)

http://www.telecom.cz/dokumenty/tiskove_zpravy/05042006_1_final_cenikIEPP.indd.pdf

Silver Surfer (23.4.2006 20:06:28)

www.telecom.cz/docs/65592/_05042006_1_final_cenikIEPP.indd.pdf

Anonym (11.4.2006 10:18:32)

aha, a ten ADSL je nekde v ceniku nebo teprve bude dodan.......?

Anonym (11.4.2006 10:26:50)

oprava, spravne zneni: "aha, a ten ADSL poplatek uz je nekde v ceniku nebo tam bude promtne dodan :))"

Heady (11.4.2006 10:45:09)

Byl v ceniku odzacatku, akorat se to prezentovalo pomerne sikovne :-) a to tak, ze k DSL uz jde Mini.. jenze uz nikdo z CTc neupresnil, ze sice ano, ale ne k Mini, ale k TExMini..

Bumbes (11.4.2006 10:38:11)

Ne, hovado jsi ty kdyz si myslis ze ti budou davat neco POD VYROBNI NAKLADY.

Mephisto (11.4.2006 10:42:54)

Ty jsi opravdu tragední noob kzterý ani neumí použít svuj nick čili se ti jen směju a reagovat na tebe nebudu

Bumbes (11.4.2006 14:06:23)

RE: Mephisto Je vidět , že jsi tomu zmetkovi od ČTc co mi ukradl Nick asi pěkně šlápl na kuří oko , když jsi tu osvětlil ostatním , jak to s uživatelem vlastně Telecom myslí ... Bohužel tím ten chytrák jen potvrdil , co tu poslední týden tvrdím - bagatelizovat nevýhodnost služeb ČTc a urážet ty , kteří si dovolí to kritizovat ... Takže se omlouvám alespoň za to , že na ty urážky teď používá i můj Nick , podle jeho gramotnosti to je pochopitelné ...

Johny Jay (11.4.2006 10:46:56)

Nekdo se nam spatne vyhajal :))

Bumbes (11.4.2006 11:54:05)

RE : Bumbes (falešný) OPĚT JE TU NÁŠ OBLÍBENÝ ZLODĚJ NICKU - jako správný Telecomák krade a zároveň vychvaluje svého chlebodárce - to teda moc dobrou reklamu svému živiteli neděláš ... Je evidentní , že s takovými mamlasy nemá smysl spolupracovat - vůbec bych se nedivil , kdybys byl ten konkrétní technik , kvůli kterému jsem měl (CHVÁLABOHU , že už u ČTc končím) věčné poruchy a závady a misto oprav tu hrubě hájíš tu svou předraženou a zaFUPovanou službu zákazníkovi "made in ČTc" Takže upozornění : Pravý Bumbes u Telecomu končí a bude si konečně užívat WiFi 6 M BEZ FUP A BEZ ZÁVAD

Anonym (11.4.2006 13:50:35)

Kde je zminka o poplatku za ADSL? Nic takovyho neexistuje.

Anonym (11.4.2006 16:09:45)

Je to jeden velký bordel. Tohle kdyby udělala nějaká malá firmička, tak to ani nemusí nikdo hlásit, aby si na ní všechny úřady zgustly a napařily jí plno pokut. Ovšem telekomu to zase projde, jako ostatně vždycky... Anebo to uděláme tak, že mu teda něco neprojde, udělá průser a kdosi mu nařídí pokutu 20 milionů (že měl z toho zisky v řádu miliard už je ale vedlejší, žejo). Je mi z toho nablití :-/

František (11.4.2006 16:13:21)

Pokud máte nejlevnější dosavadní xDSL tarif TELEFON EXPRES za 329 Kč, tak si jej ponechte, migrace na nové tarify není povinná.

Maxi.Cartmen (11.4.2006 20:15:20)

A když mám telefon Standard ? Platí to taky? A neplácaš tady nesmysli?

František (11.4.2006 21:08:38)

Z čeho usuzujete, že si doasvadní tarif nemůžete nechat? Všechny změny tarifů před těmi loňskými (kdy nucená migrace byla posvěcena ČTÚ) se netýkaly stávajících zákazníků, kteří si bez problémů mohli nechat staré tarify, pokud jim vyhovovaly. Nové tarify platné od 11.5.2006 nejsou regulované, o jaký právní podklad by se opíral nucený převod?

Heady (11.4.2006 21:13:54)

Pokud si vzpominam, minuly rok sice byla zmena.. ale domnivam se, ze doslo k pridani tarifu Volno,Volno+ / Trendu,Universalu.. to bylo myslim vse.. ( snad mini o neco sel dolu ) nyni je zmena komplexnejsi a prakticky neexistuje tarif, ktery by zustal stejny. Co se pravniho podkladu tyce, nejsem zde od toho abych to soudil :-)

František (11.4.2006 22:20:21)

Nechci vám vytýkat krátkou paměť, ale zásadní přestavba na regulované tarify byla proveda k 1.5.2005, kdy byl zrušen tarif HOME MINI (215 Kč vč. DPH, v tom 102 Kč hovorový kredit) použitelný k xDSL (měl jsem ho, a proto to vím) a zaveden nový tarif TELEFON MINI (199 Kč vč. DPH ale bez hovorového kreditu) nepoužitelný (z rozhodnutí ČTÚ) k xDSL. Zanikly výhodné tarify UNIVERSAL, ZERO, rovněž do té doby použitelné k xDSL. Nejlevnějším tarifem k xDSL se stal TELEFON EXPRES (329 Kč vč. DPH) nebo TELEFON STANDARD (stejný paušál ale horší hovorné). Když máte ty zákulisní informace, na jaký tarif budou "násilně" migrováni zákazníci s nynějším tarifem TELEFON EXPRES, který nemá v ceníku platném od 11.5.2006 stejnojmenný ekvivalent?

Heady (11.4.2006 23:10:00)

Mno vidim, ze se vyznate :-) .. Co se tyce Tarifu Expres, domnivam se, ze stejnojmenny ekvivalent existuje, dokonce se jmenuje stejne ( jen s pridavkem Standard ), zel stoji 403,41 kc s DPH... Jen poznamka, pokud ja vim, po 1.5.2005 byl kazdy zakaznik se sluzbou xDSL preveden na tarif rady Expres.. neznam zadneho, ktery by mel Standard a IE... nehlede na to, ze Tarif Telefon Expres mel ( a snad jeste ma ) vzdy lepsi ceny oproti Telefon Standard.. Nepredpokladam ze by informace ohledne tarifu byli zakulisni, vse ma telecom na webu - http://www.telecom.cz/infocentrum/tiskove_centrum/tiskove_zpravy/clanek.php?tz=05042006_2 uplne dole jsou odkazy na tarify. Co se tyce te nasilne migrace, byla to informace vztazna k datu a hodine, tusim z pondeli 10.4.

Heady (11.4.2006 23:13:12)

Primo tarify k IE... http://tinyurl.com/mlhbl

Maxi.Cartmen (11.4.2006 23:16:34)

A když mám ADSL od Bluetone ,tak jaký budu moci mít nejlevnější tarif? A jak to bude s předvolbou operátora? Když budu mít tarif mini a budu volat přes alternativce,bude se mi taky připočítavat ten 5 korunový jednorázový polpatek? Dík

Heady (11.4.2006 23:19:21)

Pokud mate DSL od Bluetone, pak samozrejme plati to same jakoby byla dsl od CTc. Co se tyce poplatku, bohuzel je to jak pisete ! Pokud si zvolite novy tarif Mini, ale hovor bude smerovat pres CPS s nejakou predvolbou ( 1002 Tele2 atd. ) pak opravdu dochazi k situaci, kdy hovor je uctovan u CTc jednorazovym, muzeme nazvat spojovacim poplatkem a to castkou 5 kc bez DPH + sazba dle Vaseho operatora na jejich fakture

Maxi.Cartmen (11.4.2006 23:24:57)

Acho jo.To je teda blbí :-((((

Heady (11.4.2006 23:29:37)

Mini bych fakt nedoporucil ani nejhorsimu nepriteli :-) Pokud z toho udelam 10 hovoru za mesic, hned je 59 korun v haji za poplatky... pokud neudelam ani hovor, tak na co davat cca 240 korun ? To uz to muzu rovnou zrusit...

František (12.4.2006 00:37:16)

Současné tarify (od 1.4.2006) k xDSL se jmenují: TELEFON EXPRES, TELEFON EXPRES START, TELEFON EXPRES VOLNO, TELEFON EXPRES VOLNO PLUS, TELEFON EXPRES NONSTOP. Nové tarify se jmenují: TELEFON EXPRES MINI, TELEFON EXPRES STANDARD, TELEFON EXPRES START, TELEFON EXPRES VOLNO, TELEFON EXPRES VOLNO PLUS, TELEFON EXPRES NONSTOP. Trvám na tom, že současný TELEFON EXPRES nemá v nových tarifech stejnojmenný ekvivalent, kdyby na tzv. "přídavku" nezáleželo, byl by k němu ekvivalentem i TELEFON EXPRES MINI. Pokud neznáte žádného zákazníka, který by měl TELEFON STANDARD k ADSL, pak jsem jím například právě já. Když jsem odcházel od Nextry měl jsem TELEFON EXPRES (vnucený ČTc namísto původního HOME MINI). Po dobu rušení/zřizování ADSL (cca 3 týdny) mi svévolně změnili (bez jakéhokoli upozornění) tarif na TELEFON STANDARD a ten mi nechali i po zřízení ADSL od ČTc. První měsíc jsem to toleroval, když mi to účtovali druhý měsíc, už jsem si na to stěžoval (jako na pokus o neoprávněné účtování vyššího hovorného) a dosáhl jsem změny na TELEFON EXPRES. Kdybych si ale nestěžoval, účtovali by mi vyšší hovorné patrně dodnes. Tarify k 11.5.2006 zveřejněny jsou, dokonce ve dvou verzích (PDF versus webová, liší se v poznámce k TELEFON MINI), ale jakékoli informace o migraci, natož "nucené" nikoli. Proto jsem tiskovému odboru ČTc odeslal urgentní e-mail (s doručenkou) se žádostí o informaci k migraci stávajících zákazníků na nové tarify platné od 11.5.2006: ------------------------------------------------------------- 1) Objevily se poplašné zprávy, že migrace bude provedena "násilně", i proti vůli zákazníků, kterým regulované tarify platné od 1.4.2006 vyhovují. 2) Jak bude postupováno u těch zákazníků, kteří na nové neregulované tarify odmítnou přistoupit a budou trvat na zachování svého stávajícího regulovaného tarifu? 3) Objevila se fáma, že převod na nové neregulované tarify bude proveden automaticky (v telefonním účtu) bez předchozího souhlasu zákazníka. 4) Jaký je právní podklad případné "nucené" migrace na neregulované tarify? 5) Jaké je migrační schéma, pokud ČTc skutečně hodlá migraci provést "násilně"? ----------------------------------------------------------------

Heady (12.4.2006 08:29:51)

Jen ve zkratce, pokud jste mel DSL a Telefon Standard, na 99% se jednalo o chybu na strane CTc, pokud nyni procitam Vase radky ohledne tohoto problemu, mam takovy pocit, ze jste se i branil proti tomuto. Na otazky Vam urcite nekdo odpovi, uz asi nema smysl abych to tady resili. Co se migracniho schematu tyce, pak se domnivam, ze bude takove, jako by odpovidalo.. Mini = Mini, Volno = Volno...

HonzaS (12.4.2006 13:56:36)

to:Heady Já mám taky Telefon Standard a ADSL

Heady (12.4.2006 14:08:38)

Hm, fakt zajimave :-) Nemelo by to tak byt, nevim ani proc ho mate, kdyz ma drazsi ceny volani, nez Expres.. Oficialne by to melo byti tak, ze ten kdo ma xDSL jedno od koho, ma tarify z rady Expres.

František (12.4.2006 18:18:29)

No, já si myslím, že takových zákazníků bude víc, ta slečna, co jsem si jí stěžoval se divila tomu, proč chci k ADSL mermo mocí TELEFON EXPRES a nestačí mi TELEFON STANDARD "vždyť mají stejný paušál". Teprve po upozornění, že mají různé hovorné a dial-up a že mne na zdražení neupozornili (= neoznámená změna tarifu z TELEFON EXPRES na TELEFON STANDARD) pochopila, že se schyluje k reklamaci a promptně mi tarif změnila na TELEFON EXPRES. Já tomu říkám testování inteligence zákazníka, když na to přijde, "chybu" napravíme, když ne, tak je to "chyba" jeho. S úplně stejným postupem jsem se setkal při "zrychlení" ADSL. Přesto, že měsíční cena zůstala stejná, byla rozpočtena do dvou položek (před/po zrychlení) které úhrnem byly vyšší než měsíční paušál (= chyba účetního systému, který neumí správně spočítat trojčlenku). Reklamace mi byla uznána (telefonicky), ale dobropis dosud neprošel telefonním účtem, takže čekám jak to dopadne.

Heady (12.4.2006 19:04:03)

Rozumim, co Vam na to mam rict ? Bohuzel, u CTc se moc nevi co dela leva ruka a co dela prava ruka. Opravdu pravidlo je to, ze ten kdo ma IE, ma mit i tarif z rady Expres, ze to tak neni, je sice spatne, ale bohuzel ani ja, ani Vy, s tim nic neudelame Co se tyce Vasi reklamace, muzu se Vam na ni podivat, pokud mi poslete sve t.c. na mail.

František (12.4.2006 19:50:54)

No když když se podívám do Zákaznického portálu ČTc, tak je tam uvedeno, že tarify EXPRES je možné mít pouze k xDSL. Že k xDSL není možno mít tarify neEXPRESní tam uvedeno není. Ani v ceníku to tak výslovně formulováno není, takže obecně vzato mít neEXPRESní tarify k ADSL v rozporu s ceníkem není, je-li to na žádost zákazníka. Ale převod zákazníka xDSL z tarifu EXPRES na neEXPRESní bez jeho vědomí je nekorektní, protože jej finančně poškozuje (slušně řečeno). Ještě k tomu Zákaznickému portálu: Změna tarifu k 11.5.2006 je tam možná jen na současné tarify, např. TELEFON EXPRES MINI ani TELEFON EXPRES STANDARD tam vůbec nejsou! Takže i kdybych si o změnu na nové tarify chtěl požádat on-line formulářem (jak mě nabádá odkaz v novém ceníku) prakticky to nejde. Což potvrzuje vámi citované rčení o levé/pravé ruce. Reklamace si hlídám sám, a když je nouze nejvyšší a všechny kanály na ČTc selžou, osvědčil se mi kontakt na "toho fešáka" z TV reklamy.

Heady (12.4.2006 19:59:44)

Mno nevim komu by se vyplatilo mit IE a Standard, kdyz muze mit za tu samou cenu Expres, kde je levnejsi volani, ale to jsme prakticky porad u jednoho a toho sameho. Jj, tarify jsou IMO uvolneny drive, nez tomu melo byt ( duvod byl pomerne jasny, uteklo, ze se chysta tarif nonstop a neomezene volani ),proto se tarify "narychlo" predstavily drive, nez bylo planovano. To by vysvetlovalo nynejsi chaos na obou stranach barikady o SW ani nemluve !

František (12.4.2006 21:33:26)

Ale je vidět, že ta kombinace ADSL + TELEFON STANDARD se v praxi vyskytuje a nikomu (patrně jsem výjimkou potvrzující pravidlo) to nevadí. To předčasné zveřejnění nových tarifů by vysvětlovalo některé zmatky. Ale není to poprvé, naposledy byla "předčasně" zveřejněna prezentace ke "zrychlení" ADSL. Ještě ten zmatek neskončil a už je tu další. Nicméně to, že ČTc zdraží paušály jsem odhadl (z něčeho se ty "akční" dumpingové ceny za zřízení linky a volné minuty nalákaných nových zákazníků s úpisem musí uhradit, a stávájící zákazníci jsou jako dojná kráva po ruce). Proto také pracuji na tom, abych se závislosti na ČTc postupně zbavil. Nejhůř na tom budou ti poslední zákazníci ČTc (kteří nebudou mít žádnou jinou alternativu). Nerad bych se ocitl mezi nimi.

Heady (12.4.2006 21:44:59)

kazda mince ma vzdy dve strany... Na jednu stranu si vazim Vasich argumentu, pze osobne mam zkusenost takovou, ze 9 z 10 lidi nadava na CTc a kdyz se toho devateho zeptate proc, tak vam odpovi, ze prece nadava tech predchozich osm... Naprosto se nedivim lidem, kteri ted odhlasujou linku, pokud z ni nevolaji, tak prosim, at ji klidne zrusi... bohuzel je tez pravda, ze ceska natura nema ve zvyku chvalit ;-)

František (12.4.2006 23:48:38)

Problém u ČTc je třeba v komunikaci se zákazníky. Narazím-li na zákaznické lince na studenty, kteří si tím jen přivydělávají a neumí nic jiného než naučené odpovědi z manuálu, je komunikace brzy u konce, protože rychle zjistím, že dotyčný o tom tarifním/technickém problému ví měně než já. On můj problém někam zapíše či postoupí, ale já nevím, co přesně tam zapsal, komu jmenovitě to postoupil, co s tím udělali a s jakým výsledkem atd. (= naprosto nefungující zpětná vazba). Když se na to ptám podruhé, dostanu se na jiného operátora a kolotoč začíná znovu. Navíc na stejný dotaz dostanu jinou odpověď (použil jinou část mauálu?). O moc lepší to není s on-line formuláři na webu ČTc (stížnosti, reklamace, ...). Pokud vůbec fungují, je reakce pomalá (týden žádná lhůta) a odpovědi typu "ptejte se na co chcete, já na co chci odpovím". Takže zbývá e-mail na konkrétní osoby (ale ty ČTc nezveřejňuje). Třeba na TECHHELP IOL mi konkrétní člověk e-mailovou korespondencí pomohl s nastavením protokolu PPPoE u ADSL modemu od Nextry, což jsem ocenil alespoň poděkováním. Neštěstím ČTc jsou callcentra plná univerzálních neodborníků. Z hlediska komunikace stavím nejvýš IOL TECHELP (ale ne všichni), WEBHOSTING IMAGINET, horší už je to s IOL ADMINHELP (na poslední dotaz, jestli mohu mít A, odpověděli že mohu mít B). Úplně na konci právní odbor (jejich poslední odpověď zcela ignorovala podstatu problému, "já o voze, oni o koze"). Nechápu například, proč ČTc nemá v nabídce pasivní linku (jen pro příchozí volání, z odchozích jen tísňové/bezplatné linky) za paušál cca 125 Kč a s možností ADSL (příkladmo nynější Impuls za 475 Kč). To by bylo optimální řešení např. pro mně. Měl bych relativně kvalitní časově neomezené připojení k Internetu, číslo pro příchozí volání (odchozí volání přes mobil nebo IP telefonií). ČTc by měl kromě telefonního a ADSL paušálu ode mně (600 Kč) i výnos z příchozích volání od volajícího nebo z propojovacích poplatků. A linku by měl hlídanou, každou poruchu bych mu hlásil. Takhle se jí zbavím, telefonní pár bude hnít nezapojený v kabelu a až jej bude ČTc chít využít pro jiného zákazníka (nebo pronajmout jinému poskytovateli), zjistí že je neopravitelný. Co bude mít ČTc z toho, že mi přes jejich síť nezavolají ani otravní nabízeči čehokoli, či anketáři typu "posloucháte rádio XY"? Co bude mít ČTc z toho, že bude bude mít stovky tisíc (ne-li miliony) mrtvých (nevyužitých) párů/přípojek na ústřednách - náklady na provoz a údržbu a provoz rozúčtuje do paušálu těch posledních zbylých zoufalců. Vím, že vy to neovlivníte, ale tyto diskuse lidé z ČTc čtou, a třeba se někomu výše postavenému rozsvítí v hlavě a uplatní to jako svůj nápad.

Heady (13.4.2006 08:34:05)

Samozrejme, napady to jsou jen dobre, jenze nikdo se nema k jejich realizaci...alias co neni z Prahy, nema sanci na uspech, i kdyby ten napad byl sebelepsi.. S tou komunikaci mate naprostou pravdu

Anonym (14.4.2006 14:17:43)

No tak jako já ted jen valím bulvy. Já mám totiž taky telefon standard + adsl, ale to pro, že loni mě automaticky převedli z mini na standard... a v době toho převodu tam byl přiloženej leták, že převádějí z mini právě na standard, tak jaká pak chyba?

František (14.4.2006 15:25:38)

Re to: Anonym 14.4.2006 14:17 Když jste svolný s TELEFON STANDARD k ADSL (máte dražší hovory a dial-up než s TELEFON EXPRES), tak proti ceníku to není (jen proti zdravému rozumu). Potvrzuje to jen můj názor, že "chyby" ČTc napraví, jen když si dotyčný stěžuje/reklamuje. Proto pozor na automatickou migraci k 11.5.2006 - "chyby" určitě budou.

Heady (14.4.2006 15:58:27)

Dd, Dneska jsem se dival jak to je u mini, myslim, ze jste se na to ptal.. Tak hovory s 5 kc priplatkem jsou vsechny, krom linek 800,1180,13129 a veskerych 9xx... linek tam bylo vice, ale tusim, ze to vypadalo tak jak pisu, tzn.. hovor s pripatkem je jenom ten veden do pevne linky,mobil... nikoliv sluzby, pokud tak barevne linky muzeme nazvat.

František (14.4.2006 16:41:59)

To Heady: To mi stačí (zůstávají bezplatná 800 xxx xxx a tísňová volání, jiné mě nezajímají). Ještě mě zajímá, zda se ten "spojovací polatek" z TELEFON MINI/TELEFON EXPRES MINI stanice bude účtovat i za volání přes TELEKONTO (na účet a podle tarifu jiné stanice). Pokud ano, tak komu bude účtován (na účet TELEKONTA nebo MINI). To by mohlo zajímat i další uživatele TELEKONTA, dosud za volání z MINI přes TELEKONTO držitel MINI neplatí nic, takže chci vědět, jak to bude od 11.5.2006 . Dík za snahu, fungujete líp než tiskový odbor ČTc, ten tyhle důležité informace pro volbu "nového" tarifu dosud nezveřejnil.

Anonym (14.4.2006 16:42:33)

Nemám dražší nic, protože můj účet od telekomu obsahuje pouze položku "měsíční paušál" a "pronájem přístroje." Hovorné tam bylo myslím někdy v prosinci, necelý tři koruny.

Heady (14.4.2006 17:00:51)

Jj, tak pokud Vas zajimal 800 x a tisnovky, to je zdarma na 100%. jenom bych upozornil ostatni, kteri pouzivaji vytaceny internet a Tel.Mini, ze vytaceny internet = vytoceni cisla 971 xx xxx je vlastne taky hovor, takze za kazde spojeni na net se taky bude platit 5 Kc,- Rpl Telekonto... Priznam se, ze 100% to nevim, ale domnivam se, ze to bude probihat tak, ze poplatek samozrejme pocitan bude a bude fakturovan na lince, ke ktere Telekonto prislusi. Jinak migraci kterou jsem tady naznacoval, tzn 1-10.Standard 11-31 novy Standard muzete brat za 100%. Dneska jsem si to overil. Co se migracniho schematu tyce, tak bude nasledujici... Mini = nove Mini, Standard = novy Standrard, Volno = nove Volno,..... Zadne "psi kusy" by nastat nemeli.. Zmena tarifu jak jste psal, ze musi byt 10 dnu, je to ofic infomace, ale da se zmenit i pozdeji, myslim, ze 3-4 pred zacatkem noveho zuct.Vam to kdokoliv zmeni bez reci... ted vcelku mimo tema, teda nevim jak vas, ale me osobne tento styl fora velice nevyhovuje :-( neprehledny, prakticky neumoznuje zadnou registraci... podivam se na forum v praci, proctu, podivam se doma a uz nevim co jsem cetl a co ne.. :-/ Mensi prekop by snad neskodil :-)

František (14.4.2006 17:29:25)

To Anonym 14.4.2006 v 16:42: Za to, že nikam nevoláte, vás ČTc od 11.5.2006 potrestá automatickým zvednutím paušálu z 329 Kč na 403,41 Kč. Pan Heavy vám upřesní, jestli to bude na "nový" TELEFON STANDARD (když máte teď ten hlasový TELEFON STANDARD) nebo TELEFON EXPRES STANDARD (když k tomu máte ADSL). No, ale na vašem místě (když teda nikam nevoláte) bych si včas požádal o změnu na TELEFON EXPRES MINI, to bude trest nižší - zdražení paušálu "jen" na 355,81 Kč. Samozřejmě, pokud nemáte možnost utéct od ČTc. To Heavy: Tady vidíte, jak je důležité, aby zákazník to "automatické" migrační schéma včas znal.

František (14.4.2006 18:03:12)

To Heady 14.4.2006 v17:00: To s tím dial-up Internetem k MINI je to bezva trik, normální člověk to pokládá za datovou službu a až mu spojení párkrát spadne, bude za nekvalitní dial-up potrestán opakovaným spojovacím poplatkem (to v tiskové zprávě ani v cenících není, že "hovor" je i dial-up). To byl také důvod, proč jsem se ptal na ten vytáčený Internet za paušál (t.č. ve zkušebním provozu) k MINI. Ten zkušební provoz je do 15.6., takže se to bude přes měsíc překrývat, ale dosud nešel objednat k MINI. Půjde to od 11.5.2006? K fóru na DSL.CZ: Když ČTc nemá dost morální síly, aby spustil necenzurované dokonale organizované fórum na svém vlastním serveru, musí mi stačit to nedokonalé na DSL.CZ.

Anonym (14.4.2006 19:13:08)

Hehe, a je zajímavý, že přes webový rozhraní jdou nastavit všechny tarify krom toho telefon express mini co doporučujete. já v tom čichám od telekomu zase nějakou lumpránu... přesně jako to, že mě tehdá nepřevedl na expres ale na standard, já myslím že to nebyla chyba, ale záměr.

Heady (14.4.2006 20:43:34)

2Frantisek... - uz by to chtelo novy thread :-) neco jste tady uz naznacoval.. Mini a vytaceny internet je past, jsem presvedcen, ze velke procento zakazniku netusi, ze dial up je prakticky jen vytoceni tlf.cisla ( kdo neveri, muze si klidne zvednou sluchatko a nejake cislo 971 xxx si vytocit :-) ) takze v tomhle ja osobne cekam neskutecny zadrhel... :-/ a doufam, ze je na to mysleno.. ! btw..ted jsem videl tu novou reklamu na nove taridy.. Jak tam Kraus prodava ty noviny... Teda myslim si, ze kouzlo nechteneho je slabe slovo :-D p.Kraus prijde, pomoci lzi proda noviny, necha si penize co za ne dostal a jeste se smichem odchazi.. nevim, nevim... Mohlo s tou reklamou pockat az po migraci :) Hm.. co se balicku na dial up tyce, neni to presne oblast meho pusobeni, jak v praci, tak jinak.. Jiz tretim rokem mam IE, takze trendy v oblasti dial up ( vim, ze je nejaky balicek digi, nonstop... ale presne zneni, ceny ( +- 500 ? ) ani od pasu nestrelim.... ) ale mohu se zeptat.. V pilotu ale je

František (15.4.2006 01:14:20)

To Heady 14.4.2006 v 20:43: Nové vlákno jsem založil, bohužel mi to sežralo titulek a místo něj nacpalo začátek textu (nemá to náhled před vložením). Ta reklama s tím J.K. je podle mně vůbec ta nejlepší co natočil - je to apokryf na obchodní politiku ČTc. Chtěl jsem si ji stáhnout z jeho webu, abych mohl křičet s tím kamelotem "A peníze?", ale ještě ji tam nemá (poslední je s tím kontejnerem a korunou na provázku - Pevná za 1 Kč, to je přece taky apokryf). Nevíte náhodou, co je to zvířátko na vodítku (lasička?) jménem Matylda?

Heady (15.4.2006 09:39:40)

Mno co se matyldy tyce, tak to fakt nevim :-D nejsem zoolog, ale neco jako lasicka, kuna, myval ? to asi bude :-)

František (15.4.2006 16:42:36)

To Heady 15.4.2006 v 09:39: Ta šelmička Matylda je další jinotaj toho apokryfu. Wikipedia: "Kuna je české jméno pro zástupce dvou rodů šelem z čeledi lasicovitých. Jsou to malé, štíhlé šelmičky, které aktivně loví malá zvířata, většinou hlodavce. Nepohrdnou ani ptáky a jejich vejci. Kuna rybářská se živí rybami. Na území ČR žijí dva druhy, kuna lesní a kuna skalní." Ta reklama má přece také za cíl někoho ulovit.

Eda (15.4.2006 22:53:20)

no jo ale nezapomente ze by na tom tolik nevydelali

František (16.4.2006 00:17:56)

To Eda 15.4.2006 v 22:53: To je tendence zbavovat se "cenově citlivých zákazníků", kterých se dotkne zdražení paušálu o několik desetikorun (většina rezidenčních zákazníků, drobní podnikatelé). Účelem je vytvořit si kmenovou korporátní klientelu (velké a střední firmy, úřady), která se obhospodařuje nikoli callcentry s univerzálními neodborníky (= většina současných problémů v komunikaci s ČTc), ale individuálně. Ta si zdražení promítne do nákladů a prostě zdraží své produkty a služby. Tuto tendenci jsem zaznamenal i u bývalé Nextry nebo u ČRa (v krajském městě pokrývá Bluetone administrativní a průmyslová centra, ale ne sídliště s 20 000 byty).

Heady (11.4.2006 20:21:18)

neni tomu tak. od 11.5 bud prejdete sam, nebo budete preveden.

František (11.4.2006 20:56:17)

A to vyplývá z čeho? Nic takového není ani v tiskové zprávě, ani v cenících. Nebo máte k dispozici migrační schéma nuceného převodu?

Heady (11.4.2006 21:03:42)

Mno v tiskove zprave neni mozna nic, ale jelikoz pracuji na CTc, dokonce blizko prave tarifum, tak vim, ze od 11.5 bude "nasilna" migrace.. Pokud mate na lince zuct.obdobi od 1-31.. od 1-10 mate TStandatd.. a od 11-31 TStandard, ale jiz novy..

Fraantišek (12.4.2006 19:04:25)

Prostudoval jsem si ceníky (na webu ČTc) platné od 1.4.2006. Nikde tam není uvedeno, že jejich platnost končí 10.5.2006. Ani v ceníku platném od 11.5.2006 není uvedeno, že tímto dnem se ruší platnost předchozího ceníku. Tato informace není výslovně uvedena ani v tiskové zprávě. Zdá se, že to chce ČTc "vyřešit" tím, že 11.5.2006 stáhne "starý ceník" z webu a nechá tam jen "nový". Ovšem já mám tarif TELEFON EXPRES, který jsem si na ČTc "vydupal" (viz jiná větev tohoto vlákna) a takový v "nových" tarifech není. Takže mně se to po právní stránce nejeví tak jednoduché. Ještě dotazy k "novému" TELEFON MINI (bez xDSL): Jak to bude se "spojovacím poplatkem" u hovorů na tísňové linky a na bezplatné linky 800 xxx xxx (viz poznámka v ceníku "Pro všechny hovory uskutečněné s tarifem Telefon Mini platí příplatek k hovoru 5 Kč bez DPH /5,95 Kč s DPH/")? Bude k němu možný alespoň (předražený) vytáčený Internet za paušál (Internet Basic Nonstop, Internet Basic Den, Internet Basic Volno - dosud to nejde)?

Heady (12.4.2006 19:11:47)

Jak to bude Telecom resit netusim.. pravdepodobne tak jak pisete Vy. Jsou nove tarify, jsou drazsi, nejaka + tam sice taky jsou,ale to uz jsme nekde jinde. Ja si myslim, ze na 99% uvidite ve fakture na kveten do 11.5 Vas stary Telefon Expres a od 11.5 Telefon Expres Standard. Nepripada mi na tom nic tak zvlastniho, samozrejme pokud se Vam to libit nebude, myslim ze neni problem linku zrusit... rpl Tmini 5,95 je za vsechny hovory krom tisnovych a 800... pokud by vas zajimaly hovory na barevne linky to z hlavy nevim a nechci strilet.

František (12.4.2006 20:50:36)

K té migraci si počkám na odpověď tiskového obdoru ČTc, bude-li jaká (zatím nedošla ani doručenka, ale to je u ČTc normální), jen mi dnes na čtvrt hodiny vypnuli připojení k DSLAMu (proti tomu co zažívají někteří jiní zákazníci je to prkotina). Beru to jako výstrahu a už se ohlížím po levnějším poskytovateli připojení (bez telefonních drátů). Takže ČTc možná v dohledné době přijde o poplatek za ADSL (pokud ho nezlevní, aby to kompenzovalo zdražení telefonního paušálu - trik použitý loni zavedením IE Impuls 128/64) a časem i o ty telefonní dráty (pokud se mi osvědčí IP telefonie). Hovory na barevné linky mě celkem nezajímají, pokud event. zruším ADSL od ČTc, bude mi stačit TELEFON MINI na pasivní hovory a tísňová/bezplatná volání.

Anonym (13.4.2006 14:18:14)

Od 11.5 budou platit jen nové Tarify .Telecom bude převádět automaticky na nové tarify.Staré levnější tarify k 10.5. KONČÍ automaticky

Bumbes (13.4.2006 19:26:07)

SDALLAM ALLEJKUM TELECOM Pán náš všemocný ...

Heady (13.4.2006 19:37:38)

vsemocny mozna neni, ale pravdu ma

Bumbes (13.4.2006 19:46:32)

RE: Heady asi podobná pravda , jakou nám tady hlásali rudí braši s Leninem na klopě ... "Drž hubu a krok , a plať a neptej se za co"

Heady (13.4.2006 19:56:28)

Dobry no ;-) lock..

František (13.4.2006 20:25:08)

To Bumbes: Heady je blízko u zdroje a nepřímo mně dovedl k poznání, jak to ČTc pravděpodobně provede. Takže bych se mu neposmíval (on za ty zmatky kolem zdražení paušálů nemůže). I když zase máte pravdu v tom, že výsledek bude odpovídat tomu rčení.

František (13.4.2006 20:13:21)

Je to trochu složitější, ale výsledek bude podobný. Připravuji na toto téma samostatný příspěvek, protože toto vlákno je již příliš nepřehledné. Zatím jen: ten automatický převod si ohlídejte, abyste se potom nedivili.

Heady (13.4.2006 20:15:17)

Myslite ze to ma cenu ? Ze tim nekomu pomuzete, nad necim vyhrajete ?

Bumbes (13.4.2006 20:34:53)

RE: Heady tady už opravdu platí jen to , že vyhraje ten , kdo uteče (od ČTc) ...

František (13.4.2006 20:59:24)

Ano, má cenu vysvětlit to, co není uvedeno v cenících ani v tiskové zprávě ČTc. Již jsem vám na svém příkladě demonstroval (TELEFON EXPRES - TELEFON STANDARD), že "automatický" převod je třeba si pečlivě ohlídat, rovněž tak každé vyúčtování. Kde máte jistotu, že nucená migrace bude probíhat korektně, když migrační schéma nebylo zveřejněno? A že poměrné části starého a nového tarifu budou spočteny správně (viz též moje zkušenost s účetním systémem nezvládajícím trojčlenku). Tiskový odbor v otázce migrace zarytě mlčí (možná sami ještě nemají úplné jasno), takže nezbývá než svépomoc. Bohužel.

heady (13.4.2006 21:03:59)

Iba ak tak. To souhlas. btw... Migracni schema by melo ( melo :-) ! ) byt prilozeno k vyuctovani za duben... takze mezi tou tunou letaku doporucju najit i to schema.. v breznovem snad mela prijit jen mala cast, kde je pouze uveden novy tarif.. mam expres, tak jsem tam mel A4 s vysvetlenim jak cool je novy Expres, ale tusim ze tam nebyla ani zminka, ze prakticky neni cesty zpet...

František (13.4.2006 22:20:17)

V tom je ten fígl, že to, na jaký tarif byl migrován, se zákazník (který se o to bude nebude zajímat dřív). dozví až zpětně, až už bude pozdě. Bude od 11.5. telefonovat, ale nedude vědět podle jakého tarifu a jak se tedy chovat. Kdo má účetní období od 1. měl by si zvolit nový tarif už před 20. dubnem (na změnu tarifu má ČTc 10 kalendářních dnů) a kdo od 11. tak do konce dubna a hlídat si, aby mu "automaticky" nebyl nastaven tarif jiný. To je důležité zejména pro ty, kteří budou migrováni "špatně" (kolik takových chyb bude asi při migraci téměř 3 mil. stanic?). Je to další fáze testu inteligence zákazníka, protože vlastní kontrola v ČTc nefunguje - opravují se jen "chyby", které zákazník odhalí. Jsem zvědav, jak bude fungovat e-účet, když objednávkový on-line zákaznický portál stále nové tarify (např. TELEFON EXPRES MINI, TELEFON EXPRES STANDARD) objednat neumí.

Sergey (14.4.2006 01:17:34)

Další věcí je,že podle mého názoru by měl Telecom v dostatečném předstihu informovat své zákazníky kdy a na jaký tarif je bude midgovat. Vzhledem k tomu, že 11.5. je už za méně než měsíc, asi to těžko stihne. Cituji za všeobecných podmínek: "Poskytovatel je povinen na své náklady nejméně jeden měsíc před nabytím účinnosti podstatné změny Všeobecných podmínek, cen a cenových podmínek a reklamačních řádů Poskytovatele, která pro Zákazníka představuje jejich zhoršení, vyrozumět jej odpovídajícím způsobem o této změně a současně jej informovat o jeho právu vypovědět Smlouvu bez sankce, jestliže nové podmínky nebude akceptovat v návaznosti na oznámení o návrhu podstatných změn smluvních podmínek, který představuje jejich zhoršení. Za odpovídající způsob se považuje zejména vyrozumění prostřednictvím informace uvedené na vyúčtování nebo jiné adresné písemné vyrozumění, vyrozumění učiněné prostřednictvím hlasové zprávy a vyrozumění učiněné prostřednictvím hromadných sdělovacích prostředků při současném zveřejnění změn na všech kontaktních místech Poskytovatele určených pro styk s veřejností a na internetových stránkách www.telecom.cz. "

František (14.4.2006 16:12:17)

Re to: Sergey Ano, ČTc nedodržuje ani své vlastní Všeobecné podmínky, protože jedinou sankcí pro něj je, že přijde o zákazníka bez dodržení výpovědní lhůty/závazku. To je důležité zejména pro ty, kteří se nechali nalákat na zřízení linky/ADSL "za korunu atd." a uvázali se na rok. Podle mého názoru je zdražení paušálů důvodem k výpovědi bez sankce i u nich, ale to by jim ČTc musel také včas sdělit, na jaký "nový" tarif je bude "automaticky" migrovat. U okamžité výpovědi podané až po nabytí platnosti "nových" tarifů může ČTc argumentovat tak, že nové ceny zveřejnil včas (tisková zpráva, web ČTc) a že okamžitou výpověď bylo možno podat jen do 10.5.2006, t.j. může to posoudit jako normální výpověď a uplatnit vůči zákazníkovi smluvní sankci za nedodržení závazku. Je to jen hypotéza, ale u ČTc je nutno počítat ze všech možných alternativ vždy s tou nejhorší (když to dopadne líp, je zákazník příjemně překvapen). Ve věci migračního schematu (a dalších informací ke způsobu provedení migrace) jsem zaslal urgentní e-mail tiskovému odboru ČTc 11.4.2006 v 21:59 - stále bez odpovědi (nedošla ani doručenka).

Radek (16.4.2006 15:24:01)

K žádné změně tarifů nedojde. Zvláště AUTOMATICKY ne!!! Jakákoliv změna terifu je pouze a jen na zákazníkovi. Jen když přechází na tarif s xDSL tak se změní, ale jen název (Telefon Standart = Telefon Expres).

František (16.4.2006 18:35:58)

To Radek 16.4.2006 v 15:24: Vy to říkat musíte, tak vám to neberu (nakonec podle domény jste pracovník ČTc); Ale vezměte v úvahu: a) při změně poskytovatele ADSL připojení (Nextra/ČTc) mi byl změněn automaticky bez mého vědomí tarif TELEFON EXPRES na TELEFON STANDARD a zpět mi byl vrácen až po důrazné stížnosti (zjistil jsem to až z vyúčtování). Nejprve se slečna divila, proč chci vrátit TELEFON EXPRES "vždyť mají stejný paušál". b) TELEFON STANDARD má totiž dražší hovorné, dial-up atd., takže se od TELEFON EXPRES (od 11.2006 TELEFON EXPRES STANDARD) liší nejen názvem. c) v diskusi na tomto serveru je doloženo několik případů, kdy při loňské migraci byli uživatelé s ADSL a HOME MINI automaticky migrováni na TELEFON STANDARD, aniž by ČTc vadilo, že se dopouští cenového přestupku (migrační schema HOME MINI - TELEFON EXPRES je přímo v ceníku). Tyto případy jsou dokladem toho, že samokontrola v ČTc nefunguje a nezbývá než aby si to hlídal zákazník.

BigMike (11.4.2006 16:52:42)

To jsme si zase polepsili......Dalsi vydelecna pakaz od CT....a nevim proc si agenti CTc vychvaluji, ze po hovornem 5 Kc je volani o polovinu levnejsi.......Vetsine to muze byt jedno....protoze vetsina lidi to ma jenom kvuli ADSL!!!! Skoda, ze jsem jenom v malem mestecku a nic jineho tu nejde...Jinak uz bych utikal k Wifi¨nebo kabel..... Cesky Telekom. Vase pravidelna davka emoci :-)

Anonym (15.4.2006 20:31:13)

Rád bych se taky podíval na ty reklamy. Najdu je i na internetu?

František (15.4.2006 21:06:32)

To Anonym 15.4.2006 v 20:31: Reklamy "toho fešáka" jsou na website: http://www.jankraus.cz/cz/tv/reklama.php Ale ta poslední s Matyldou tam ještě není (snad ji tam časem doplní).

Vláďa (17.4.2006 14:06:51)

Může mi , prosím , někdo prozradit, co je ona Matylda za tvora? Dík.

Anonym (17.4.2006 14:39:56)

není to náhodou lemur? :-) já tak rád trsám trsám :-D

Anonym (17.4.2006 14:40:58)

Ne, Lemur to neni

Chuta (17.4.2006 14:44:56)

ja zase sazim, ze je to mýval.

Anonym (17.4.2006 21:38:36)

Už jsem se doslechl i to, že po důkladném uvážení by to snad mohl být "ALF"

Diver (18.4.2006 12:02:50)

JE TO NOSÁL !

Anonym (18.4.2006 19:07:56)

Chlopi, abyste nakonec neskončili u ropáka :-D

František (21.4.2006 23:06:58)

To Diver 18.4.2006 v 12:02: Prošel jsem si fotky nosálů, které jsem našel na Internetu a mohl by to být nosál červený (Nasua nasua), lesní šelma medvídkovitá původem z Jižní Ameriky (Venezuela, Kolumbie, Argentina), všežravec živící se plody, hlízami, půdními živočichy, ptačími vejci a mláďaty. Potravu hledají hmatovými vousy, pohyblivý čenich svědčí o jemném čichu. Dožívají se až 18 let. Jesliže si k tomu přečtu charakteristiku "Nosáli výborně šplhají a hrabou", hodí se mi jako výklad dalšího smyslu té reklamy (šplhání = lákání na linku za 1 Kč, hrabání = zdražení paušálů). Nepřímo pro nosála svědčí to, že "ten fešák" říká kamelotovi "Podrž mi ho" (nosála), ačkoli má ženské jméno Matylda (asi je to samice). Fotky z pražské ZOO, odkud mohl/a být půjčen/a jsou zde: http://www.zoopraha.cz/lexikon.php?i=150 .

Aneta (22.4.2006 19:24:15)

Ahojky taky s plnou řadou lidí řešíme co je Matylda za zvíře nejdřív nás napadl Mýval což odsouhlasilo asi 70% tázaných lidí ale možnost je tu také fretla čili Tchoř Tmavý tak nevim nevim ale dejte mi prosím vědět až o rozluštíte =) Aneta

Aneta (22.4.2006 19:26:39)

nutno ale také dodat že tchoř nemá ocas stočený nahoru

Vláďa (23.4.2006 00:50:34)

Ano ten nosál by to mohl být. Taky jsem to kontroloval právě na stránkách Pražské ZOO už dřív, jen jsem ještě nestihl doplnit debatu. Všem moc děkuji za aktivní náměty.

František (17.4.2006 17:40:09)

Poslal jsem dotaz J.K., co je to za zvířátko, ta Matylda, protože na tom záleží vyznění jinotaje, který se za tím skrývá. Zatím neodpověděl (pokud ano, doplním to sem). V té úplně nové reklamě, co jsem viděl včera, jak dává mobil opičce "jo, to je zase pro tebe, na" je první plán apokryfu celkem průhledný (ČTc = cirkus), ale i tam bude těch jinotajů možná víc.

Bumbes (17.4.2006 17:42:36)

Frantiku, Frantiku ty jsi ale pako zhuleny

Petr (18.4.2006 20:33:07)

Myslím, že ty jsi ten poslední, který zde může někoho takhle hodnotil. Sice s trávou nemám žádné zkušenosti, ale pár lidí jsem zhulených viděl, ale takové bláboly, co tady dlouhodobě píšeš jsem od nich v životě neslyšel.

Bumbes (25.4.2006 12:26:58)

RE: Bumbes falešný Ty šmejde telekomácký , zlodějský , už zase používáš můj nick? Moc si tím nepomůžeš , každý už zjistil , že Telecom je v hajzlu a tím , že tu budeš vulgárně urážet kritiky Telesráče , jen dokazuješ , jací podrazáci se ho zastávají ... TELECOM je NEJHORŠÍ , NEJDRAŽŠÍ a NEJNEKVALITNĚJŠÍ poskytovatel připojení v ČR ...

domek (25.4.2006 22:28:27)

Nemáš potuchy jak tvrdá pravidla vládnou v cirkusu. Jinak by akrobati končili vystoupení na nosítkách a nakonec by lvi sežrali krotitele, nebo slon rozdupal diváky. Je to právě naopak. Dokud nebude mít ČTc jak řízení, tak existenční podmínky obdobné cirkusu, bude jeho obecenstvo pískat, nikoliv tleskat.

František (26.4.2006 08:14:26)

Nechtěl jsem se dotknout cirkusáků, je to tvrdá profese, zvlášť v dnešní době. Takže s vámi co se týče nevhodnosti přímého srovnání ČTc s cirkusem souhlasím. Ta asociace s cirkusem je míněna v přeneseném smyslu slova, jako efektní show (představení). V reklamě vystupuje J.K. v efektních převlecích (žokej, havíř, cymbalista, klaun) a dokonce i v dvojrolích (moravská scéna). Tedy určitá one man show, v závěrečné scéně personifikuje J.K. v masce cirkusového klauna ČTc a podává cvičené opičce (personifikace zákazníka) mobil se slovy "jo, to je zase pro tebe, na". A k tomu efektní reklama "dálková volání za cenu místního" a "volání na mobil až o 28 % levnější". No nekupte to. Ale ti, kdo nejsou cvičenými opicemi, vědí, že to není zadarmo - měsíční paušály se zvyšují o 22,5 % (TELEFON STANDARD/TELEFON EXPRES STANDARD) a ti, kdož nejsou "telefonními kecálisty" na tom prodělají. A to jsou ti, kdo netleskají, ale pískají.

František (24.4.2006 03:20:04)

Vážení přátelé jinotajných reklam J.K., zatím poslední reklama "Dálkové volání za cenu místního" (ČTc = cirkusový klaun, zákazník = cvičená opice) je už ke stažení na website: http://www.jankraus.cz/cz/tv/reklama.php Bohužel tu se šelmičkou (nosálem?) Matyldou (auto)cenzura zatím nepustila.

Janek (15.4.2006 21:54:32)

Bujaré oslavy probíhaly ve všech koutech naší obce. Záře ohňostrojů o půlnoci byla vidět opravdu do daleka.

Anonym (16.4.2006 23:57:07)

LOOOOL