Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Co se stalo s identifikačním kódem?

Co se stalo s identifikačním kódem?

Dzerza (12.4.2006 13:05:39)

Neví někdo, co se stalo s identifikačním kódem od českého telecomu? Jednalo se o přidělené číselné heslo pro autorizaci hovorů s callcentrem. Jistou dobu se systém na toto heslo automaticky ptal po zavolání. Nyní operátoři vůbec neví, o co jde a požadují pro změnu tarifů referenční číso.

kix (12.4.2006 13:34:35)

jako zákazník ani nevím že něco takového existovalo

Anonym (12.4.2006 17:35:55)

Identifikacni kod se dal (a asi stale da) tridit jako bezplatna sluzba, jen musis zavolat a objednat si jej. Z toho vyplyva ze jej drtiva vetsina lidi nema a proto se operatori automaticky praji po ref. cisle a dalsich udajich. Pokud IK mas, staci je na to upozornik a sdelit jim ho

Dzerza (12.4.2006 17:56:35)

Volal jsem dvema, jeden oba o nem nic nevedeli, ale ten prvni si to ani nenechal vymluvit a porad trval na referencnim cisle.

Anonym (12.4.2006 18:54:31)

To je smutny, ale je to tak jak pisu

Heady (12.4.2006 19:13:12)

Ano, mate pravdu.

Anonym (12.4.2006 21:43:24)

nj. Ale když tam za sluchátkem sedí brigádník, kterému je stokrát omýláno, že bez referenčního čísla nesmí zákazník ani pozdravit, tak je to potom těžký. Snad jedině navrhnout mu, aby se zeptal vedoucího, cože to IK je. Ale jsou lidé co se šprajcnou a pořád trvají na svém. Potom snad jedině stížnost...