Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.

ADSL

Tomáš (1.5.2006 20:50:00)

Objednal jsem si adsl od bluetonu (Classic) a chtěl bych se zeptat kdy asi český telecom uvolní linky aby mi bylo zapojeno?

Agi (2.5.2006 10:04:37)

Classic zapojuje CTc, pokud maji na ustredne volnej DSLAM, maji na zapojeni pocinaje okamzikem, kdy jim Bluetone zasle objednavku, na zapojeni 12 dni (nekde jsem to slysel). Problem je v tom, ze milej Bluetone jim to urcite okamzite neposle, Tvoje objednavka se jim bude par dni - tydnu valet v poste a pote, co to CTc zapoji si taky budou davat nacas (tezko rict jestli CTc ci Bluetone, ale opet vznikne nekolikadenni zpozdeni) Vse napsane jsou moje vlastni zkusenosti. Doporucuji Ti alespon si nakonfigurovat si modem dopredu a zapojit ho, protoze kdyz Ti nedaji vedet, jestli to jede, zjistis to sam mnohem driv. A taky se muzes optat na stav svoji objednavky na CTc (napriklad zjistis, jestli ji Bluetone vubec jiz zadal, zda jiz sluzba davno neni zrizena a jen Ti o tom nikdo nerekl atd.) Mimochodem ja mam Classic ADSL funkcni jiz od ctvrtka, ale zatim se mne o tom nikdo neobtezoval informovat a to je utery.

Agi (2.5.2006 10:10:50)

Abych jenom nehanil, musim rict, ze to alespon jede slusne.

Anonym (3.5.2006 19:04:36)

Dík, ale já čekám i na modem :-(

Tomáš (3.5.2006 19:06:00)

A ještě bych se rád zeptal jakto asi celkem trvalo dlouho. P.S. Omlouvám se za předchozí anonym

Agi (3.5.2006 19:38:42)

Modem by Ti meli poslat drive, nez bude sluzba zrizena- obvykle se to tak dela. Ja mel vzdy svuj. Pokud Ti stale nic neposilaji, urcite bych se na Bluetonu 800400200 zeptal. Vetsinou jsou vstricni a ochotni, az na vyjimky. Bluetone Classic ADSL jsem zrizoval celkem 3x, v prvnim pripade bylo zrizeni mesic a pet dni, v druhem cca 4 tydny. Momentalne je to stale otevrene viz vyse. Uz je to skoro tyden, co sluza jiz dle CTc bezi(nemam tam zapojeny modem, protoze znamy si ho stale nekoupil - neni to primo pro me), ale nikdo nevola, nepise. Pokud spechas, budes se muset sam zeptat na CTc na 800123456, pres automat se dostanes k lince pro ziskavani informaci ke zrizovanych sluzbach Internetu Express, ale sdeli Ti tam i stav zrizovani preprodavaneho ADSL. Aktualizace: dnes uz mi zvedavost nedala a tak jsem se na Bluetonu zeptal, vec mi nebyla ani na primou otazku objasnena, nicmene sluzba je jiz opravdu zapojena, prestoze meli v systemu, ze neni. Takze evidentne s vloudila nejaka chybicka, muze to byt naprosta vyjimka, ale byt Tebou, radeji bych na ne dohledl ;-)

Agi (3.5.2006 19:41:06)

Jeste byc mohl doplnit, protoze jsem psal, ze jede slusne - jede slusne na tech dvou dalsich pripojkach. Na kvalitu si vazne nemohu stezovat.