gReg (10.2.2004 23:19:22)
Chtel bych se zeptat, jestli nekdo nema zkusenosti s tim, jak donutit pracovniky Telecomu, aby si plnili povinnosti vyplyvajici z uzavrene smlouvy. Od 22.1.2004 ( dnes je 10.2.2004 ) mi zcela nefunguje adsl, po kazdodennich urgencich na jejich technicke podpore mi 31.ledna sdelili, ze chyba je na jejich strane s opetovnym prislibem, ze se ozve technik a vse se vyresi. Za celou tu dobu se technik ozval jednou s tim, ze pripad "je nejakej slozitej" a ze se po overeni nejakych udaju znovu ozve - to bylo pred tydnem. Poslal jsem pisemnou reklamaci, asi 20 mailu a skoro denne volam na tu jejich technickou antipodporu - vsechno marny! Ma jeste cenu cekat nez se pracovnici Telecomu uracej situaci opravdu resit? Nutno podotknout, ze do te doby mi to slapalo bez problemu. Co vy na to?