Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Eurotel opět nezklamal

Eurotel opět nezklamal

Zoufalec (23.5.2006 08:39:37)

Podařilo se mi utéct od CDMA k euroteláckému ADSL. Užil jsem si s nimi svoje (možná vydám paměti) a teď jsem narazil na další problém. Že je na ADSL FUP, to samozřejmě vím, ale nevěděl jsem, že mi eurotel odmítne sdělit, kolik jsem přenesl dat. Odpověď ET přikládám níže. Samozřejmě jsou možnosti, jak přenesená data zjistit (i pokud je v síti více PC), ale proč to mám dělat, když je to jejich povinost? Oni uplatňují FUP. ------ Vážený pane, dovolte, abychom odpověděli na Váš e-mail. Neposkytujeme informace o množství stažených dat. Množství přenesených dat zjistíte v ovládacích panelech/síťová připojení. V případě Vašich dalších dotazů se obraťte na pracovníky Oddělení péče o zákazníky, kteří jsou Vám k dispozici 24 hodin denně na telefonních číslech *11 (bezplatná linka - z mobilního telefonu) nebo +420 720720720 (zpoplatněno jako volání do sítě Eurotel – určeno pro volání z jiných sítí a ze zahraničí). S přáním hezkého dne Olga Suchánková, Oddělení péče o zákazníky

Nargon (23.5.2006 10:17:51)

Zdelovat ti kolik dat jsi prenesl neni jejich povinnost. Tusim ze jedine co je jejich povinnost, ti poslat e-mail kdyz prekrocis 90% limitu. Jinak zadnou povinost zdelovat ti kolik jsi toho prenesl nemaji.

Pavel (23.5.2006 12:19:50)

Tak já od nich žádný email nikdy neviděl, kde by upozornili, že mám překročeno 90%!

Anonym (26.5.2006 12:50:43)

Tak si zkus nekdy vybrat ten e-mail ktery ti zridili onoi ke sluzbe lumo

Pavel (26.5.2006 13:54:26)

Tak ten je prázdný - lumo

Anonym (23.5.2006 11:43:54)

Proč to máš dělat? Protože sis objednal službu s FUP!

Zoufalec (23.5.2006 12:11:22)

Ani bych se nedivil, kdyby to byla pravda. U těch haj.lů je všechno možné. Naivně jsem se domníval, že nemůže být nic horšího než ADSL od Telecomu - a tam statistiky jsou.

Anonym (26.5.2006 11:11:57)

IP (host):85.160.237.7 (ip-85-160-237-7.eurotel.cz) datum a čas:26.05.2006 10:57 stahování:637.672 kbps (79.709 kB/s) upload:132.36 kbps (16.545 kB/s) web odezva:min:378.9ms průměr:530.8ms max:618.9ms poskytovatel připojení:EUROTEL (cdma) proč jsi odešel měl jsi to pomalý?

Zoufalec (26.5.2006 12:45:22)

Nějak jsem špatně snášel, že mi to někdy jede 400Kbit a někdy 10Kbit nebo vůbec. A když píšu vůbec, tak tím myslím nic, většinou 14 dní. I s tím bych se snad smířil, pokud by to byl hlášený výpadek. Ze všeho nejhorší je ale ta jejich infolinka/technici. Představuji si, že tam sedí absolventi základní školy a z nich výběr těch největších ignorantů. Podmínkou ale je, že umí číst a přepojovat. Na každé hlášení o poruše jsem totiž slyšel stejné odpovědi (mají 4), začíná to, že u nich chyba není, dále že mám zavirovaný počítač, že mám vylézt na střechu a pohnout anténou a že to předají technikům a ti se mi ozvou. Ze všech desítek hlášení, se mi snad opravdu 2x ozval technik, aby mi sdělil odpověď číslo jedna a tři. Přechod CDMA>ADSL je kapitola sama pro sebe, stálo mě to cca. 8 měsíců nervů. Takže, pokud hledáte něco horšího, než je žlutý mor, jděte k Eurotelu.

Ivarm (29.5.2006 09:47:08)

To by mě celkem zajímalo ten přechod od cdma k adsl.Čekám až adslko u nás zřídí a pak se to chystám taky podstoupit.Technici od Eurotelu řekli že jsem v místě se špatným signálem (i když poslední dobou to jede celkem slušně - ale jak dlouho) a přchod na adsl mi sami nabídli tak jsem na to zvědavý.....

Zoufalec (29.5.2006 11:49:10)

Pokud budeš mít štěstí, mohlo by to trvat cca. týden. Já jsem štěstí neměl.

Anonym (26.5.2006 14:17:08)

Nechápu, čemu se divíš! Vždyť Eurotel je odnoží Telecomu! U T-Mobile dostanu za 1 Kč(!!!) výpis všech čísel, kam jsem volal nebo posílal SMS (podmínkou je mít paušál a platit přes banku, což bych dělal stejně). Manželka má Eurotel a asi před dvěma měsíci se jí ve faktuře objevily asi dvě stovky za "textové služby". Když jsem se šel zeptat, o jaké že textové služby to šlo, bylo mně doporučeno, abych si objednal podrobný výpis spojení - za asi tři stovky. Takže oni vás okradou a když chcete zjistit za co vás vlastně okradli, tak si to ještě musíte zaplatit. Takže se nediv, že Eurotel ti ani neřekne, kolik jsi prodrbal dat! Myslím, že za nějaký tučný poplatek se to dá zjistit. No a abych byl spravedlivý, tak u ČTc od doby, co mám e-účet, vím taky přesně kolik čeho jsem kdy čerpal, ať už jde o hovory, nebo data po internetu. EUROTEL NEBRAT!