Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Diktát rychlostí a limitů od CT je sprostá zlodějna!

Diktát rychlostí a limitů od CT je sprostá zlodějna!

Pavel (28.5.2006 20:57:58)

ADSL mám poslední týden, zdražení paušálu byla poslední kapka (400+800=1200Kč a ani si nezavolám, to je sakra drahý internet). Myslím, že by jsme se měli hlasitě ozvat. Proč kdejaký WI-FI provider vám dá vybrat takřka libovolnou kombinaci rychlosti a datového limitu, začínají pod 300Kč, ale za 1200Kč už je to většinou bez omezení dat. Ale Telekomunisti ne, ber buď 512/2GB, nebo 2048/8GB. Navíc nic jiného nenabízí ani ostatním providerům, takže na těchto dvou notách brnkají všichni. Já bych třeba chtěl 512/8GB, protože zvýšení rychlosti na 2048 nepotřebuju, smůla... Naštěstí se otevřeli zahrádky, takže v létě ty prachy vrazím do piva a na podzim se mrknu, co ti jejich marketingový manažeři vymysleli a v nějaké té akci za 1Kč se zas přiloguju přes ADSL. Do té doby se vracím na DIAL-UP

Tiger (28.5.2006 21:01:36)

Co si takhle nejdriv zjistit fakta a nepsat blbosti. CTC nabizi 512/1GB , 3GB, 6GB a 10GB.Prvni je s FUP, u ostatnich se plati za nadlimitni data.Takze vyber urcite je, otazka cen uz je neco jinyho.

Anonym (28.5.2006 21:32:09)

Jo a navíc i mají i možnosti s neomezeným datovým přenosem, tzv. Internet Expres Extreme...

extreme (29.5.2006 12:55:15)

Mám ho bjednaný od 8 Května a nic. Hlavně, že píší v dopisech Vážený zákazníku.

SMudlo (29.5.2006 15:58:58)

Ja ho mam objednany od 8 brezna a nic !!!!!!!

Tiger (29.5.2006 16:15:03)

A to jako porad cekas a nic nedelas(nezjistujes proc)?

extreme (29.5.2006 16:59:18)

Po šesti telefonech a dvěma ztížnosti přímo Španělákům jsem to vzdal. Co by chtěl člověk po socialistickém podniku ! Pro lidi z Telecomu je internet vélké sousto, na sto procent zvládají jen fakturaci. A bylo mi řečeno do pěti dnů. Na Telecomu se nezaměstnávají odborníci, ale brácha na bráchu.

Megabooo (29.5.2006 18:06:31)

No a ? Hlavní je zaplatit dividenda , rovnost v nesprávném účtování vyrovnáme až v příštím kvartálu ... A kterému španělákovi jsi to adresoval ? Myslíš že on pojede a postaví ti DSLAM ? Takových ztěžovatelů bylo a bude a žádná křičící figurka jen svým křikem moc nenadělá ... Rozhlédi se okolo , jmenuj aspoń jeden podnik nad 50 zaměstnanců kde to není brácha na bráchu ?

Naughty (31.5.2006 17:58:08)

Plně souhlasím, práve proto jsem opustil myšlenku zřízení netu od Telecomu - mám Wi-Fi... za měsíc stáhnu tak kolem 20-30GB, žádné FUP ani datový limit. Takže žádný diktát, jestli stahnu 1KB nebo 10TB a rozhodně levněji jak od Telecomu. Ale nevim jak by sem rozhodoval kdybych neměl možnost Wi-fi.

Wallker (1.6.2006 14:15:36)

No ja nemám co řešit u nás na jihu máme v Budějkách podle mne docela dobrý net :) (ja osobně mám 1:30 2048/1024-2048 a to bez datovího limitu a to za pouhých 500Kč mesíčne ).To víte vivala smartbox :) Takze CT gooodbye.))

Energizer (1.6.2006 23:49:18)

Já bydlim v Praze, což si myslim že neni malý město :-) a nic jinýho než Telecom na mojí ústředně nejde. Rád bych ČRA, ale bohužel, pendrek. Do wifi nejdu, to je nestabilní a 2 megabity co mam teď na IE Extreme nenabízí nebo o nich nevim. Jinak sem s Extreme spokojenej, je to zatim od Telecomu nejlepší služba.

Wallker (6.6.2006 08:07:41)

...dodatek :) nedavno nam zvýšily na 4092/4092 :)) vivala Smartbox:)

Benito (1.6.2006 17:35:43)

Tak to ti upřímě závidím, já čekal dva roky, než někdo přijde s netem, kde neusnu než si otevřu maila. Když u nás (Jáchymov, Karlovarsko) udělali Telekoumáci DSL, začal sem se pídít, kdo a za kolik by mě slušně připojil. Smůla :o( Máme pod 5 tisíc obyvatel a tak nikdo nemá zájem tady budovat nějakou síť (ani bezdrát, ani mobil) a lázně ty maj určitě ňáký svoje připojení, jenže na město kašlou. No, prostě mi nezbylo než se připojit od Telekoumáků (taky sem si počkal!!!).Mám Ideal 2048/512 -8GB a platim jako mourovatej, ale když si chci serfovat aspoň trochu svižně, tam hold nic jinýho dělat nemůžu. Ale štve mě to :o(((

Naughty (1.6.2006 23:08:43)

Když nic jineho není, to je otázka něčeho jiného, proto jsem uváděl poslední větu. Jinak mám podobné parametry jak Wallker - jen nižší agregaci a menší paušál. Prostě CT už ani nemá smysl komentovat, jak jsem si pročetl diskuzi. Jo, možná by tě za chvíli připojili č.radiokomunikace, odkoupili totiž Tele2, ale to je věta kdyby byli...Taky jsem používal diul-up, uz bych se k němu nechtěl vrátit, podobně jsem čekal jak ty a vyplatilo se. Naštestí jsem měl net na VUT v Brně.

usir (2.6.2006 10:00:42)

Já bydlím ve vesnici, která má 200obyvatel. Jde tu jak ADSL, tak tu jdou dvě Wifiny. Pardubický kraj.

Nixx (30.5.2006 15:24:48)

To je pravda Telecom zaměstnává opravdu jen špičku ze všech možných odborníků (myšleno ironicky). Na Vsetíně se ptáte prodavačky zda má tento modem firewall a ona vám místo odpovědi daruje nějaký marný zámek (mimochodem absolutně nepoužitelný) a cpe vám do ruky obrovskou lepenkovou tašku z logem Internet Expres. Odpovědi se samozřejmě nedočkáte.

Anonym (30.5.2006 18:42:41)

Myslím, že ze slova "prodavačka" vyplývá, co má v popisu práce. Zajímalo by mě, jestli se ti někdy podaří objevit obchodní oddělení, které ví, co přesně prodává.

František (28.5.2006 23:04:41)

Takže si to proberme ještě s cenami pro variantu 512 kbps/8 GB, kterou by chtěl Pavel. Od ČTc tuto variantu přímo dostat nemůže, s 8 GB FUP může mít IE Ideal 2048/256 za 599 Kč bez DPH. Kdyby si zvolil IE Extreme 512 (bez datového omezení), má to za 899 Kč bez DPH. Kdyby si zvolil Internet Broadband 512/128/3 GB s 5 GB nadlimitních dat, stálo by ho to 599 + 200 = 799 Kč bez DPH. Suma sumárum, jakákoli jiná kombinace pro 8 GB z nabídky ČTc není levnější než IE Ideal (s rychlostí 2048, kterou nepotřebuje). Čili formálně vzato tu možnost volby u 512 kbps je, ale cenově nevýhodná. "A vo tom to je."

T (28.5.2006 23:24:26)

To je jiste pravda, 512ka neni vyhodna v zadne podobe.Proto nechapu proc si Pavel neveme IE Ideal(jedine vysvetleni by bylo ze linka vetsi rychlost neumoznuje), ta cena preci neni tak hrozna.Pak bude mit touzeny limit 8GB.

Anonym (28.5.2006 23:26:19)

anebo Blutone Classic od CRa. Tam si muze vybrat FUP nebo dokoupeni dalimitnich dat 1 Gb mam dojem 40 Kc. Ale dokupovat 6 GB (protze 2 jsou v zakladu), to u radsi vetsi rychlost s zekladnim 8 GB.....

Josu (3.6.2006 21:52:33)

Už tvás několik psalo o Blutonu....Kolik zvás se podívalo na mapu pokrytí????Je pro 90% obyvatel nedostupná.Tak tu přestante plácat.

František (3.6.2006 23:31:42)

Pro Josu: Příspěvek na který reagujete, se týká služby Bluetone Classic, což je přeprodávané ADSL od ĆTc (= stejné pokrytí jako Internet Expres). Takže tato informace je relevantní. Nízké pokrytí se týká služby Bluetone Premium (= na technologii ČRa).

Phikme (5.6.2006 00:13:56)

No, když jsem se podíval. Na služby které nabízej různé firmy. Tak v datovém(FUP) je nejlepší od Bluetone classic a jedná se opravdu o variantu CT. Taky mě překvapilo to, že v nabídkách nabízej 12 měs. Atd ale už není psané na neurčito. A když jsem se ptal operátora GTS Novera . Tak jsem se dozvěděl , že je možné i na neurčito. Ale pak neplatí speciální akce 1Kč. Jinak doporučuji jinou firmu než CT. Internet Expres Sprint 3072/256 FUP limit 12GB 799 bez DPH proti Bluetone Classic ADSL Standard 3072/256 FUP limit 20GB 789 bez DPH . Takže jestli máte na vyhození 900Kč tak berte od Bluetone nebo jiného operátora. Kteří maj výhodnější FUP limit.

Anonym (5.6.2006 06:27:21)

Kurva děte už doprdele s topu reklamou!

Anonym (1.6.2006 18:16:37)

ADSL, je za 599 bez dph a má 8GB limit a pak je osekaná verze pro babicky s 1 GB za 399 bez dph,

Anonym (5.6.2006 06:25:59)

A t tomujeste IE Extreme :) Ajak uz se psalo asi ve dvaceti diskuzích - je to náhražka dial-up připojení :) Nad čím si zoufáte?

Anonym (28.5.2006 21:41:59)

Ono, když se na to podíváš pohledem, nezkrvaveným zaujatostí vůči dominantnímu operátoru, tak zjistíš, že nabídka ČTc je v podstatě dost podobná všem ostatním. V něčem lepší (Extreme je super, poplatky za předčasný odstup od smlouvy apod.), v něčem horší.

Anonym (28.5.2006 22:21:19)

Proč ne... Třeba se u toho piva sejdete, dohodnete a zařídíte si Wifinu sami... Detaily si můžete upřesnit Skypem přes ten dialup : ))

Anonym (1.6.2006 18:04:29)

kdyby to cukalo tak si objednej isdn a jed dvoukanal, to bude zvuk jak vino:))))))), tak to je darda prispevek:))))

oweitzu (28.5.2006 23:00:45)

tak to ma byt, vykaslat se na net a jit se poradne vypit :)

Anonym (29.5.2006 16:52:58)

Bluetone Akce 1024/256 / 1:20 (NEPLATÍTE paušál za pevnou linku) 1×analog.HTS/digit.ISDN 649,- 2048/512 / 1:20 (NEPLATÍTE paušál za pevnou linku) 1×analog.HTS/digit.ISDN 849,- 3072/512 / 1:20 (NEPLATÍTE paušál za pevnou linku) 1×analog.HTS/digit.ISDN 999,- 5120/512 / 1:20 (NEPLATÍTE paušál za pevnou linku) 1×analog.HTS/digit.ISDN 1399,- 1024/256 / 1:20 + platíte paušál min. 339,- — 489,- 2048/512 / 1:20 + platíte paušál min. 339,- — 589,- 3072/512 / 1:20 + platíte paušál min. 339,- — 789,- 5120/512 / 1:20 + platíte paušál min. 339,- — 1189,-

haf (29.5.2006 17:45:09)

K čemu to je sem tam nějaké sídliště v republice akorát serete lidi závislé pouze na Telecomu. První vybudujte pořádnou síť !

pepik (30.5.2006 15:48:58)

ja uz sem ji treba vybudoval a co ty ??

upf (29.5.2006 21:22:02)

pevnou linku? NEVER MORE! zrusit asap a prejit na neco rozumnyho. lidi ve vetsich mestech co jedou na CT fakt nechapu (a klepu si na celo), ty na vesnicich/v malejch mestech lituju :( sem fanda bezdratu, v posledni dobe je to cim dal lepsi, mam ted wifi, 3072/768 za 940,- (s dani) zadna agregace, garantovana linka. jo, ma to limit, 1GB na DEN, s tim se da zit (jinak na 256 na 24 hod), verejna ip, proste poho btw nedavno sem mel projekt do skoly a delal sem anketu, 44% (!!!) lidi vubec nevi co maj za net, proste "internet", nebo "telecom" lol (a z takovejch bude CT zit este dlooouho)...

Anonym (29.5.2006 22:02:28)

Prej žádná agregace :-)))))))))))))))))) Naivko, proč tam asi máš ten datový limit? Ve skutečnosti máš agregaci kolem 1:30...

Tiger (29.5.2006 22:57:50)

Garantovana linka bez agregace za 940,-. Hmm a pak jsi se probudil s rukou v nocniku ne?

Anonym (30.5.2006 07:30:07)

Garance na bezdrátu ????

Nargon (30.5.2006 10:20:23)

V lincencovanem pasmu to neni az takovy problem.

Tiger (30.5.2006 11:03:59)

To jiste neni, ale taky pak neni cena 940,- za 3072/768.Mozna tak 64/64.

Anonym (30.5.2006 08:18:12)

garance a bez agregace?? No hlavne ze vis, ze mas internet pres WiFi a ne jen internet nebo telecom (taky si klepu na celo - bzzzzzzzzzz) Nebo ses zamestnancem toho WiFi providera..

vepe6 (5.6.2006 18:53:41)

Rychlost připojení k internetu: 1,17 Mbit/s Rychlost stahování dat: 149,7 kByte/s Rychlost odezvy (ping): min 3,462 ms max 7,971 ms Ø 4,646 ms Tak tohle je Wifi za 300,- měsíčně, rychlost právě naměřená je tak průměr, jsou sice i rychlosti poloviční, když se připojí více lidí, ale je to většinou jen cca 1-2 hodiny kolem 20,00 hod, ale i 3x vyšší......

Anonym (8.6.2006 06:43:45)

Tohle je moje rychlost na ADSL: Rychlost připojení k internetu: 8,92 Mbit/s Rychlost stahování dat: 1,11 MByte/s Rychlost odezvy (ping): min 1,125 ms max 2,010 ms Ø 1,321 PS:Neni lepší dávat "přimí odkaz na www.rychlost.cz ? potom by byly hodnoty pravdive.

Anonym (30.5.2006 10:05:29)

Nádhera! Akorát na většině území ČR nepoužitelná.

Anonym (5.6.2006 19:58:19)

...a co tím chceš říct? Každý si napíše jen to, co se mu hodí do krámu. Přečtěte si laskavě vše o službě, kterou si chcete pořídit. Např. bluetone - víte, že bez pevné to nejde zřídit? takže min.vstupní vklad pro Telafonicu O2 CZ cca 4000, tak můžeme pokračovat dál... Je však pravdou, že za ty pašály by FUP mělo zmizet od VŠECH !!!!!!

Anonym (5.6.2006 20:17:44)

tim chce rict, ze mnohem lepsi ADSl je mozno inkasovat i mnoho mene penez, nez inkasuje Zluty mor..... asi tak. Takze opravdu Zluty mor vyuziva sveho tezce dominantniho postaveni

Anonym (6.6.2006 06:31:24)

Zaloz si firmu - poskytuj, povidej :)

Anonym (6.6.2006 06:33:04)

:) A kdo neni blb, tak si počká, až bude pevná za korunu. Akcí je víc než dost :)

Anonym (30.5.2006 00:17:34)

Nashledanou a pozdravujte v pravěku. Každý dát přednost holt něčemu jinému...já si radši zaplatím internet, než bych vysedával u piva

Anonym (30.5.2006 08:32:22)

"2048 nepotrebuju" No ja myslim, ze kdyby jste to zkusil, tak by si 512 nechtel.. nj ale dialup je dialup ze? :D:D

Anonym (31.5.2006 13:37:37)

Do hajzlu, akorát sem taky myslel že u 512/128 je limit 2GB, jenže teď se dívám že jen 1GB!!

extreme (31.5.2006 14:12:50)

Vysoko rychlostní net. Mám uplatněný Fup,ale zbývající rychlost je vše vypnuto Rychlost připojení k internetu: 67,28 kbit/s Rychlost stahování dat: 8,4 kByte/s

extreme (31.5.2006 14:23:53)

Internet Expres na doma Máte během okamžiku na dosah celý svět a můžete si ho užívat 24 hodin denně. Vychutnejte si on-line sportovní přenosy, stahujte hudbu, zábavu, hry, zpravodajství a všechno, co vás baví. To vše bezpečně, bez omezení a až 80x rychleji než s vytáčeným připojením. Internet Expres vám otevře svět internetu.

Nargon (31.5.2006 16:54:49)

Dodatek: Jen po dobu 2 hodin v mesici.

Anonym (31.5.2006 21:40:28)

To už ovšem záleží jen na uživateli jak to využije, že?

Anonym (1.6.2006 17:59:41)

za málo peněz málo muziky, za hodně peněz hodně muziky (přenosů, videa) přímá úměra, základka:). Sociálové se maj všude blbě, zkus Lidl v akci:)))

extreme (1.6.2006 20:45:20)

První si přečti přizpěky a potom plácej názory. Mám dost peněz do Lidlu chodím rád zboží je kvalitní a dle mého gusta. Jen slušně, divní lidé nepočítají a kupují kdejaký aušus. Většinou mé auto před Lidlem budí pozornost a nastydím se nakupovat. Chodí tam aspoň normální lidé, kteří do mne nevráži. Jinak mám objednaný extréme 4 mb a Expres 3 mb je sprostá zlodějna. Za 16800,- s linkou ročně takový ČEZ je úplný beránek. Yes anonyme.

lado (1.6.2006 01:47:28)

Anonym (31.5.2006 23:50:29)

Sorry, ale o člověku,který má po ruce rychlejší, spolehlivější a levněšjší službu a přitom si vybere tu dražší, nespolehlivou a pomalejší..... si můlžumyslet jen to, že je divný.

lado (1.6.2006 01:59:53)

Od CT jsem taky zklamaný,mne volali s nabidkou na adsl ,ani slovo o tom proč za 399,- ma limit 1 gb.a kvuli tomuto neznalosti jsem objednal ,až doma jsem zjistil že oni maji nejhorsi limit ze vsech. od Anonyma musim uznat že od CT jsem se stal jeho otrokem

Danik (4.6.2006 00:02:37)

No, co dodat. U těch 512 je teď u telecomu 1GB limit. Za to mají FUP (oproti volnému, kde překročíte a platíte více, než kdybyste měli větší rychlost s větším limitem). Bluetone má v podstatě to samé, trochu lepší FUP nebo poplatek. FUP má velmi slušné a až po 2 GB, ale pokud budete někdy předčasně chtít vypovědět smlouvu, tak na to zapomeňte. Bluetone má obrovské poplatky (oproti ČT, kde se platí počet měsíců do konce smlouvy krát 1/12 1096 - ten aktivační poplatek, který je v případě smlouvy na 12 měsíců 1Kč (poplatek je orientačně, ted nevím :)

Anonym (4.6.2006 10:57:36)

to je uplně jasný kdo neni blbej veme extreme a najde okolo kdo se šábne dva to utáhne luxusně a o tahání v noci se můžou střídat a telacom utře hubu kdo chce hodně má ho.no až mu to udělaj všichni

Anonym (4.6.2006 11:12:28)

Ani se nemusel stridat, staci kdyz si treba Netlimiterem rozdelej prenosove pasmo.

Uda (6.6.2006 08:30:46)

Já když jsem to vyděl tak jsem přešel k Radiokomunikacím a mam klid.Žádnej FUP a agregace ještě nižší a to nemluvím o IP adrese.

Anonym (8.6.2006 06:34:45)

A rychlost se začina snižovat, agregace u ČRAzačasla nabíhat.

Anonym (8.6.2006 18:43:11)

no, jedna statistika opravdu ukazala snizovani rychlosti, ale i kdyby ty rychlosti klesaly dal az nekam na uroven 70%, tak si myslim ze je to za ty podminky a ceny porad SUPER NABIDKA

Nargon (8.6.2006 19:53:10)

Hmm co mas s IP adresou? zeby jsi mel IPv6? Jinak je snad normalni ze ti ISP nejakou IP adresu prideli.

Atsepicnu (9.6.2006 08:15:12)

kdo neni blbej tak se na nakej extreme vykasle a de k cra- bluetone, za 649 (ted akce) mas 1024/256 kb a nemusis platit paussal za telefon :)

Anonym (9.6.2006 10:11:31)

To by bylo vynikající, kdyby měly Radiokomunikace větší pokrytí území než cca 10%! Víš jak je donutit, aby to bylo zavedeno i jinde než ve velkých městech? Nevíš! Tak neagituj! (A hlavně nanaštvi ty, kteří musejí cpát do chřtánu ČTc své těžce vydělané peníze, aby vůbec nějaké připojení mohli mít.)

Martin (6.6.2006 12:55:49)

Ach jo, já nevím, že si třeba naprojedete nabídky všech EMEA: 512/5GB=490,- 512/8GB=640,- 2048/10GB=590,-Kč Je to takovej problém?

Jmeno:) (6.6.2006 16:02:19)

No, já planuju zrusit pevnou a pořídit si chello Light 2560/256 Limit(20GB)...protoze CT je predrazenej!! ja jsem to říkal dávno a kdyz nám nejakej chlap zacal nabízet ADSL od CT tak jsem se na ty jeho *** nabidky vykaslal:DDD

Hanz (6.6.2006 23:40:50)

V tomto státě ještě ADSL nemá pevné základy já bych si počkal na ADSL ještě tak 4 roky aby se to vůbec vyplatilo. Nechal jsem si nainstalovat Wi-Fi a jsem spokojen mám 2048/2048 neomezený za 450kč a měsičně stáhnu cca 100Gb dat. Pokud máte ve vašem městě výhodného Wi-Fi providera(lepší pokud je v pásmu 5.8Ghz) tak bych sáhl po Wi-Fi.

Hanz (6.6.2006 23:44:49)

moje Wi-Fi lita to i vic než 2mbps Rychlost připojení k internetu: 4,511 Mbit/s Rychlost stahování dat: 577,4 kByte/s Rychlost odezvy (ping): min 19,528 ms max 27,508 ms Ø 23,345 ms

Anonym (7.6.2006 09:43:04)

Ale jednotky ti moc nejdou,co ?100 Gb=12,5 GB,to toho moc nestáhneš.

Anonym (7.6.2006 14:32:45)

No myslim ze 12,5Gb za mesice je celkem dost.

hanz (7.6.2006 23:32:31)

Pouze mi to nějak nedošlo...detaily..prostě 100GB

Thorough (8.6.2006 04:03:31)

tve pripojeni je bud z velke miry dotovane, nebo neni naplnena sit, coz postupne prijde - kazdopadne neexistuje provider, ktery by nabizel symetrickou rychlost 2Mb/s za 450,- Kc a vydelaval na tom.

Anonym (8.6.2006 17:33:15)

Presne sysmetricka 2Mb linka, vyjde neco kolem 6-10k /mesicne , za predpokladu, ze beres takouvou malou rychlost. S vetsi rychlosti klesa porizovaci cena. Sice 5,8GHz je kvalitnejsi jak 2,4GHz, ale jen do ty doby, nez se zaplni pasma a hlavne ISP na to AP nepovesi vice sosacu, to pak konci jakekoliv wifi zarizeni. A linka jde sr*at

extreme (8.6.2006 07:51:06)

No nevím většina Wifi je černota. Časem začne Telecom provádět kontroly a budou chlupy lítat. Legální linka stávala až 30000.- měsíčně teď nevím v tuto chvíli jak to je. Poskytovat Wifi za 200,- měsíčně je něco divného.

Anonym (9.6.2006 02:02:39)

Měl jsi na mysli ČTÚ? Telecom do toho nemá co kvákat.

haf (9.6.2006 07:36:41)

Je mi to vcelku jedno, myslite síť ČTÚ co mají vys. školy. Tam u nás vše začalo. ADSL ještě neexistovalo a tady proudilo a proudí nejvíce nelegálních programů a všeho ostatního. Školácí místo učení kopírovali a prodávalí třeba Windows jedna radost.

Anonym (9.6.2006 10:56:27)

Vysoké školy mají síť Českého telekomunikačního úřadu? :-O

Martin (11.6.2006 09:55:04)

Také mohu doporučit Wifi 5Ghz. Před měsícem jsem odstoupil od smluv s Čtelekomem a Volným. Dnes mám nainstalován adaptér Wifi 5,4Ghz a 1024kbps připojení s limitem dat 1GB denně za 530kč/měsíc(po vyčerpání denního limitu to spadne na "jenom" 512/512 do 24hodiny toho dne kdy byl překročen limit). U Volného jsem měl 5GB měsíčně a každé další 3GB za 240Kč. Tato novější technologie je docela dobrá, ale hlavně je to zdravá konkurence pro telekomáky. Nebojte se přejít na něco nového, lepšího. A hlavně se nenechte ovlivnit reklamou.

Anonym (11.6.2006 10:27:44)

Reklama je to co delas ty, takze se nenechame ovlivnit a na WiFi neprejdeme, neboj

Anonym (9.6.2006 08:05:58)

Může mně někdo vysvětlit, jaký je rozdíl mezi IE Extreme 512 (opravdu neomezené připojení tj. bez FUP) a Internet Broadband 512/128 s datovým limitem 10 GB (za dalších 5 GB dat se platí 200 Kč bez DPH)? Obojí stojí 899 Kč bez DPH. Chtěl bych vidět toho , který si objedná Internet Broadband 512/128/10 GB, když za stejné peníze může mít totéž bez omezení dat!

uris (9.6.2006 08:26:51)

To si asi nikdo nebude kupovat to máš pravdu, Telecom ji sice dal nabízí, ale už ji neprodává.