Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Nezavěšujte, jste v pořadí...

Nezavěšujte, jste v pořadí...

Petr (29.5.2006 15:00:10)

Dobrý den, mám dotaz: u firmy jsem si objednl internet ADSL, ale stále jsem ještě nebyl připojen a trvá to již čtvrt roku!!! Když poslali požadavek na Telecom, dostala se jim odpověď, že je nedostatečná kapacita DSLAMu. Jsem laik a nevím, co to přesně znamená. Firma se hájí tím, že u nich problém není, že to stojí na Telecomu, až rozšíří ústřednu či co. Zdá se mi to dost dlouhá doba. Ale prý mám vydržet a čekat a čekat, až se Telecom uráčí něco udělat...:((( Může mi prosím někdo vysvětlit, proč to tak dlouho trvá nebo má někdo podobné zkušenosti? Díky za reakce. L.

xxx (29.5.2006 15:25:40)

DSLam je zarizeni do ktery se pichne tvoje linka a de ti net... Rozsireni DSLamu je zavisly na tom jak je v ktery lokalite moc potreba, treba z moji zkusenosti, byl zaplnen DSLam, ale i tak jsem od objednavky cekal pouze tyden, mel sem stesti

Anonym (29.5.2006 18:10:29)

Tak tak , pokud se čeká na dodávky od samotných výrobců techniologie a vaše oblast není vyhodnocena jako prioritní ( počet zákazníků , typ služeb - výsledný zisk) , můžeš klidně čekat i půl roku ....

Anonym (30.5.2006 11:54:57)

Nebo porad, neni to nejaka verejna sluzba na pozadani, ale uz plne uvolnena trzni zalezitost, stejne jako nekoupis letenku do karibiku za 735 Kc do Karibiku z letiste, ktery je 15 km od tvyho vidlakova:)

Anonym (30.5.2006 11:55:38)

Jo zapomnel sem dodat, ze letenka je do Kkaribiku:)

Pavel (29.5.2006 17:25:19)