Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > ADSL od Telecomu? Jak se zdá, neřešitelný problém....

ADSL od Telecomu? Jak se zdá, neřešitelný problém....

Honza (22.6.2006 12:43:37)

Tak jsem podlehl reklamě a rozhodl se, že si pořídím Internet Expres (2048/256). Jenže to není tak prosté, jak tvrdí reklama. Nemám totiž pevnou linku, tu jsem před rokem odhlásil. Jenže GPRS od Eurotelu už je moc pomalé, přílohy od zákazníků velké. Chci tedy 2048 bps. Zřízení pevné linky jsem však podmínil dostupností ADSL (na co mi bude telefonní linka, když na ní nepůjde ADSL, že?!) A už měsíc u Telekomu leží objednávka, už jsem 5x urgoval, jednou mi i řekli, že přijde smlouva a 27.6. zapojí jakýsi port a ono nic. Teď je prý zase problém v systému, dobrý argument. Tak proč už jednou byli tak konkrétní a teď zase je všechno jinak?! Totální nezájem ze strany molocha, k čemu je nám nový zákazník asi... Chtěl jsem to všechno pěkně najednou, linku, ADSL i modem, ale asi to nelze. Přitom jsem ověřil dvě čísla sousedů přes ulici a u obou bylo ověření pozitivní, tj. že by ADSL mělo jít zřídit. Telecome, už jsi se vyspal?!

Anonym (24.6.2006 20:13:24)

no tak bud rad ze ti to jeste nedali a objednej net od novery nebo volneho

Anonym (24.6.2006 21:09:38)

no, od novery prosim ne!! to jsou fakt vycuranci nejvyssi tridy... to bych spise doporucil Bluetone (premium pokuk jde nebo classic)

Honza (25.6.2006 09:52:54)

Díky za reakci, ale Bluetone nelze, už jsem se u nich ptal. Problém je navíc v tom, že nemám pevnou linku, tu si musím teprve nechat zavést (byť jsme před rokem číslo rušili, tak jaký je problém, znovu nějaké přidělit?!). Mám obavu, že jsem svým požadavkem Telecom "přehltil", neboť nechci tel. linku, pokud nepůjde ADSL, jenže ADSL nemůže být ověřeno, protože nemám pevnou linku a tu asi mít nebudu, když nejde ADSL a tak pořád dokola. Mimochodem, dnes je 25.6., po urgenci na prodejně minulý týden mi paní zjistila, že už to vyhodili ze systému a předali specialistům pro řešení výjimek. Dobrý, co?! Kdyby se aspoň nějaký specilasta ozval, v čem je problém... Tak se mám stavit zase ve středu 28.6., tak uvidíme...

Anonym (25.6.2006 10:11:53)

No, kdybys nechtel pico*** ale proste udelal objednavku linky a ADSL tak to uz davno mas. Kdyz ses blbec a potrebujes jim tam delat potize a dozadovat se vyjimek tak se nediv ze to trva dele

polarbear (1.7.2006 12:12:57)

:-D ty se dobrej řízek vole, si vobjedná linku a pak mu udělaj dlouhej nos na IE tak pak co? na pevný lince bejvá rok závazek, zrušení je sračka zdlouhavá....seš fakt Emil

Anonym (19.7.2006 14:42:27)

No, nejlepší jsou anonymové, co pak ještě urážejí a mluví vulgárně, což svědčí o jejich inteligenci. Nicméně zde je rozuzlení problému, nikoliv pico****, protože zřízení linky se dostupností ADSL podmínit dá... Dne 13.7. jsem opět (už asi pošesté) urgoval telefonicky, s mírnou ironií, kdy že se tedy specialisté, kam to bylo předáno, hodlají ozvat, zda za týden, za dva měsíce či za půl roku... Slečna byla milá, promptní a jako jediná na mě zatím udělala dojem, že ví, oč kráčí. Vyslechla, omluvila se, poděkovala, zavěsila, zjistila, do deseti minut volala zpátky s omluvou, že ten, u koho jsem dne 24.5. objednával, nezadal do objednávky číslo z databáze, které by mi mělo být přiděleno. Jestli je to pravda, tak "díky" za neschopné operátory na zákaznické lince... Takže jsem starou objednávku zrušil, zadal novou, ušetřil 499,- za zřízení linky (teď je v akci za korunu). Světe div se, v pondělí 17.7. přišly dva maily, napřed jeden s potvrzením objednávky a oznámením o technickém šetření, pak nějakou tu hodinku na to s oznámením, že šetření bylo kladné a poslali rovnou přihlašovací údaje. A dnes, 19.7. dorazil objednaný modem. Takže se čeká už jen na technika, aby aktivoval linku. Jak je vidět, nutno mít štěstí a natrefit na správného člověka. A vzkaz těm, co mají potřebu urážet, jak anonym tak i polarbear: Jděte se vybíjet někam jinam, tam si pište vaše ubohosti. Jak je vidět, musíme mezi sebou trpět i takhle zakomplexované lidi, na vás by měli vymyslet filtr, abyste nemohli přispívat do diskuzí a kydat svou špínu vyplývající z vaší duševní úrovně.

Honza (19.7.2006 14:42:44)

No, nejlepší jsou anonymové, co pak ještě urážejí a mluví vulgárně, což svědčí o jejich inteligenci. Nicméně zde je rozuzlení problému, nikoliv pico****, protože zřízení linky se dostupností ADSL podmínit dá... Dne 13.7. jsem opět (už asi pošesté) urgoval telefonicky, s mírnou ironií, kdy že se tedy specialisté, kam to bylo předáno, hodlají ozvat, zda za týden, za dva měsíce či za půl roku... Slečna byla milá, promptní a jako jediná na mě zatím udělala dojem, že ví, oč kráčí. Vyslechla, omluvila se, poděkovala, zavěsila, zjistila, do deseti minut volala zpátky s omluvou, že ten, u koho jsem dne 24.5. objednával, nezadal do objednávky číslo z databáze, které by mi mělo být přiděleno. Jestli je to pravda, tak "díky" za neschopné operátory na zákaznické lince... Takže jsem starou objednávku zrušil, zadal novou, ušetřil 499,- za zřízení linky (teď je v akci za korunu). Světe div se, v pondělí 17.7. přišly dva maily, napřed jeden s potvrzením objednávky a oznámením o technickém šetření, pak nějakou tu hodinku na to s oznámením, že šetření bylo kladné a poslali rovnou přihlašovací údaje. A dnes, 19.7. dorazil objednaný modem. Takže se čeká už jen na technika, aby aktivoval linku. Jak je vidět, nutno mít štěstí a natrefit na správného člověka. A vzkaz těm, co mají potřebu urážet, jak anonym tak i polarbear: Jděte se vybíjet někam jinam, tam si pište vaše ubohosti. Jak je vidět, musíme mezi sebou trpět i takhle zakomplexované lidi, na vás by měli vymyslet filtr, abyste nemohli přispívat do diskuzí a kydat svou špínu vyplývající z vaší duševní úrovně.

polarbear (4.9.2006 21:59:52)

hm, aha...že sem si žádný svý urážky na tebe nevšimnul... zase děláš chytráka..radši se vyfiltruj sám a tahni do pekel

starosta (25.6.2006 14:02:39)

Objednal jsem si linku v akci telecomu 1.12.2005, linku (s mojí pomocí, vše jsem měl připraveno, snímek katastrální mapy atp.), stačilo jen natáhnout lanko s kabelem dl.20 metrů a svod se zásuvkou do bytu 6 metrů. To udělala jejich subdodavatelská firma před vánocem, ale lunku mi zapojili až 3.ledna 2006. A v objednávce jsem měl v odstavci "jiná ujednání" že linkuzřídit jen tehdy, bude-li dostupné spojení s internetem expres. A tak jsem čekal celý měsíc, telefon šel, zásilka nalíčku s modemem z Rudné stále ne. Tak několikráte to reklamoval Telepoint, kde jsem objednávku uzavřel a teprve po 3 týdnech mi modem dali (za 1 kč Sagem 840,který jsem nahradil dalším novým a nyní i ten zcela jiným a už to slušně chodí 410/51, objednal jsem si jen expres impuls, mám W98SE). Takže stále urgovat, urgovat na lince zdarma, kde je to "monitorováno" a velmi slušnou češtinou bez emocí opakovaně jim říkat, že mají klamavou reklamu, že veskutečnosti si škodí a odrazují zákazníky. A pokud je prodleva mezi zprovozněním stanice a připojením na internet, tak nemají nárok na plarbu za stanici a internet. Přeji zdar. S.

Anonym (25.6.2006 22:20:26)

To by mě zajímalo, jak to potom odůvodníš. Myslím to, že nemají nárok na platbu za pevnou, pokud ještě není zprovozněno ADSL...

starosta (27.6.2006 20:35:33)

Jsem mírný člověk, prostě "bambula".Že by mi neměli účtovat i stanici, to by poctivý podnikatel opravdu neúčtoval, ale moloch Telecom (či Telefónica) je nestydatý žrout. Už jsem neměl sílu dále reklamovat placení i za provoz stanice, kterou bych jinak nepotřeboval, protože mám mobil. Teď od 16.5. do 30.5. mi internet vůbec nešel. A to jsem dal ten nový, v pořadí již druhý Sagem 840. Chyba byla jednoznačně u nich (680,629). Tak jen, že to dají technikovi. Až když jsem dal doporučeně výpověď do Pardubic, resp. zrušení linky a internetu současně (po 5 měsících "provozu"), tak najednou byl technik v domku osobně a "řešilo" se to. Teď to chodí, i když připojení musím opakovat i 3x, restartovat, aby se to připojilo, ale pak to zatím drží. Mám internet plus, neležím u toho, tak 2 hodiny denně jen, a rychlost stále 400/50 + -. Zatím jsem od výpovědi odstoupil.. .

Anonym (27.6.2006 23:09:41)

Kdybys nekupoval Sagem, ale neco ne Ethernet tak bys nemel problemy

Anonym (28.6.2006 12:00:01)

Moje řeč: Sagem 840 je šmej nejšmedovatější a lidé jsou furt nepoučitelní.

Anonym (29.6.2006 19:30:17)

No lide.. tak kdyz prijde za nejakym strejcem nebo strejcovou, kteri tomu rozumi asi jako křováci snehulakoj, nejakej obchodak co o tom nema ani paru co prodava, ale jen aby dostal prachy za smlouvu, tak se pak neni cemu divit.. Takze v podstate tomu nerozumi nikdo :D

Anonym (30.6.2006 19:00:47)

No ano. Lidi jsou nepoučitelní. Pořád ještě věří obchodníkům.

starosta (1.7.2006 02:25:20)

Já ho nekupoval. Ten přidělovali všem v akci do 31.1.2006 kategorii internet expres impuls pro domácnost. Na reklamaci dali opět nový Sagem. Pak teprve na radu znalých jsem koupil jiný modem.

Anonym (28.6.2006 11:26:53)

Co se týče toho účtování stanice... Poctivý podnikatel by ti to možná neúčtoval, ale ukaž mi poctivého podnikatele. Nějak mám pocit, že u každého druhého je to protimluv. Můžeš to zkusit reklamovat. Osobně si myslím, že problém telecomu není to, že by byl žrout, ale přesně to, že je to moloch. Takže trvá o trochu délé, než se z položky v databázi stane "zákazník s jménem". Potom dokáže i Telecom překvapit.

rosi (25.6.2006 11:02:32)

Když se objednává xDSL tak se to dá objednat včetně přípojky.Tak včem máš problém.Když ti nepujde zřídit xDSL tak Ti neudělají ani přípojku.