Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > TELECOM - Akcni nabidka po 1.7.2006

TELECOM - Akcni nabidka po 1.7.2006

DELCOP (23.6.2006 16:43:22)

Nevite, jestli Telecom neco nechysta i po 1.7.2006? Do 30.6. ma instalaci, modem a prvni mesic za 1 Kc, co bude potom? Nic? Nevite?

Anonym (23.6.2006 18:13:19)

tutove, ale jdi prosimte nekam jinam.... fakto nemam rad Zlutej Mor. Co treba Radiokomunikace (poku jde Premium, tak je to super, jina ADSL CLassic)........

Anonym (23.6.2006 20:04:13)

Tutově cca pár týdnů nepřijde s ničím, pak něco bude (ADSL2+, IPTV, přejmenování firmy...) Taky doporučuji se porozhlédnout jinde, za stejné peníze se dá sehnat lepší nabídka.

Anonym (27.6.2006 16:17:07)

je vidět že nevíte nic o interních věcech Č.Telecomu., protože jinak byste neřikali,ať přejdou k jinýmu poskytovateli....no pokud tak uděláte,tak cca v září budete brečet a řikat " já magor proč jsem ještě nepočkal..."

Pet (27.6.2006 17:43:03)

Já už brečím teď. Že já magor jsem pevnou zrušil před šesti lety a od tý doby mám internet za 200 - 300. To jsem za ty roky opravdu o hodně přišel.

Anonym (28.6.2006 13:00:43)

jj za 200-300Kc, dovedu si predstavit :) naky 1mbit WiFi sdileny s 20sosakama .) ne dekuji, zustanu u bluetone

Atsepicnu (28.6.2006 17:28:44)

i kdyby to bylo s nakejma sosakama a byl by to Mb tak to aspon polovicni rychlosti pojede a furt se to vyplati

Anonym (29.6.2006 07:43:59)

To asi tezko, protoze tohle je tvrde sdileni, takze 4 sosaci a jede na 1/5 maximalne...

Anonym (29.6.2006 17:02:25)

Mam WiFi 1 Mb a sosanu je urcite hodne a net jede 1 Mb takze si nemam na co stezovat. ADSL bych nikdy něchtěl, protože ma ping jak zpomaleny slimak a rychlost ..... no nic moc.

nejkulatoulinkatejsi (29.6.2006 18:34:23)

Si asi děláš srandu.. Příkaz PING na 194.228.32.3 s délkou 32 bajtů: Odpověď od 194.228.32.3: bajty=32 čas=11ms TTL=56 Odpověď od 194.228.32.3: bajty=32 čas=12ms TTL=56 Odpověď od 194.228.32.3: bajty=32 čas=12ms TTL=56 Odpověď od 194.228.32.3: bajty=32 čas=11ms TTL=56 IEx 2024/256

nejkulatoulinkatejsi (29.6.2006 18:35:40)

zamozřejmě 2048/256 (ideal)

Anonym (30.6.2006 10:41:59)

Ja mam neomezeny ADSL 4Mbps a jede mi to 3.5Mbps v kuse, ping 9-15ms .. nevim co je u tebe pomale

Anonym (30.6.2006 12:18:03)

zrejme ses totalni dylyna co o Wi-Fi vi kulovy

Gordon (30.4.2007 16:05:44)

http://90febe323659f4dd3308e220a7824cc6-t.k90u0h.info 90febe323659f4dd3308e220a7824cc6 [url]http://90febe323659f4dd3308e220a7824cc6-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://90febe323659f4dd3308e220a7824cc6-b2.k90u0h.info]90febe323659f4dd3308e220a7824cc6[/url] [u]http://90febe323659f4dd3308e220a7824cc6-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695

Anonym (29.6.2006 12:17:17)

No a tobe jich tam visi kolik???? Jako mas agregaci?? 1:50?? Visi ti tam 50 sosek vole. 1:20?? Visi ti tam 20 sosek. Proste nektery lidi nic nechapou.

Anonym (29.6.2006 12:29:55)

Některý lidi prostě nechápou rozdíl mezi agregací u ADSL a agregací u WIFI. Zatímco u ADSL probíhá agregace na agregačním bodě s cca několika tisíci až desetitisíci stanic u WiFi probíhá agregace přímo na gw z lokální sítě providera (většinou). Tz zatímco u ADSL se velké množství účastníků dělí o velkou rychlost, u WiFi se relativně málo úč. dělí o relativně malou rychlost. Z toho celkem logicky vyplývá, že skutečný dopad agregace u WiFi je daleko silnější než u ADSL...

Anonym (29.6.2006 16:57:30)

To bych netvrdil.

jaryn (30.6.2006 11:59:38)

Ale ano,má pravdu předsedo!

Anonym (1.7.2006 10:00:25)

V idealnim pripade ma asi castecnou pravdu. Ale ve skutecnosti se neda vrtit ze u WiFi je agregace "silnejsi", je to pripad od pripadu. Nekumu jede lepe ADSL a nekomu WiFi. Kdyz to vemu ciste matematicky tak u ADSL hodne ucastniku na hodne Mb, u WiFi mohlo ucastniku na malo Mb. Takze je to tedy stale o te agregaci a WiFi na tom klidne muze byt lepe nez ADSL

Uris (29.6.2006 15:34:59)

Koukám že tu agregaci nechápeš ty co?

Anonym (29.6.2006 21:14:07)

A kdo te nuti me poslouchat??? Si zustan u ISP kde jsi a plat si co chces.

Jovan (30.4.2007 16:04:47)

http://bd157c1f907e9cd16f77e78d0f9ffe65-t.k90u0h.info bd157c1f907e9cd16f77e78d0f9ffe65 [url]http://bd157c1f907e9cd16f77e78d0f9ffe65-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://bd157c1f907e9cd16f77e78d0f9ffe65-b2.k90u0h.info]bd157c1f907e9cd16f77e78d0f9ffe65[/url] [u]http://bd157c1f907e9cd16f77e78d0f9ffe65-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695

UL (3.7.2006 15:16:10)

Jsi mimo: Wi-fi za 356,- vč DPH. Na smlouvě 256Kb/s. Ve skutečnosti mi to nespadlo ani jednou pod 1Mb/sec. Spíš se pohybuji neustále kolem 2,5-3Mb/s. Lokalita Ústí nad Labem.. Provider: scnet.

UL (3.7.2006 15:28:49)

Jo a zapoměl jsem... ŽÁDNÉ FUP !!!

Kurtis (30.4.2007 16:04:49)

http://0d9321296d85609e93d053a432ebfba7-t.k90u0h.info 0d9321296d85609e93d053a432ebfba7 [url]http://0d9321296d85609e93d053a432ebfba7-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://0d9321296d85609e93d053a432ebfba7-b2.k90u0h.info]0d9321296d85609e93d053a432ebfba7[/url] [u]http://0d9321296d85609e93d053a432ebfba7-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695

Tanner (30.4.2007 16:04:37)

http://1031cc3ccb08770d773eb758904cb261-t.k90u0h.info 1031cc3ccb08770d773eb758904cb261 [url]http://1031cc3ccb08770d773eb758904cb261-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://1031cc3ccb08770d773eb758904cb261-b2.k90u0h.info]1031cc3ccb08770d773eb758904cb261[/url] [u]http://1031cc3ccb08770d773eb758904cb261-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695

František (27.6.2006 21:31:02)

Pro Anonyma z 27.6.2006 v 16:17: Během posledního roku ČTc/Telefonica předvedli jen to, že stále zdražují hlasové tarify k xDSL. K 1.5.2005 nucený přechod z HOME MINI (215 Kč vč. DPH) na TELEFON EXPRES (329 Kč vč. DPH), k 11.5.2006 další zdražení na TELEFON EXPRES MINI (355,81 Kč vč. DPH) nebo TELEFON EXPRES STANDARD (403,41 Kč vč. DPH). Divíte se těm, kteří před rokem platili za hlasový tarif 215 Kč, a nyní musejí platit nejméně o 140,81 Kč více, že od ČTc odcházejí při nejbližší možné příležitosti?

Anonym (28.6.2006 12:55:30)

přesně tak. dnes pošlu výpověď nextře, následuje telecom a přecházím na bluetone premium. nebudu někomu cpát čtyři kila pro max deset minut hovoru měsíčně.

spitta (28.6.2006 15:05:07)

Pro Františka. K nucenýmu přechodu si se mohl vyhnout včasným požadavkem na nový hlasový tarif. Měl jsem Telefon Expres za 276,47 bez DPH , plus ADSL. Poslal jsem požadavek na převod na hlasový tarif Telefon Mini za 199 bez DPH. Pro zúčtovací období od května do června mě pčítají telefon za 199 bez DPH.Nevím co se stalo ale zřejmě kdo včas objednal nový hlasový tarif k ADSL dostal ho. Zřejmě asi šlo k ADSL objednat Telefon Mini,jak se tady na vlákně vedla diskuse.

František (28.6.2006 21:47:57)

Pro Spittu: Přes zákaznický portál jsem si 30.4.2006 objednal TELEFON EXPRES MINI (k 11.5.2006), dostal jsem potvrzovací e-mail. Přesto jsem byl k 11.5.2006 namigrován na TELEFON EXPRES STANDARD, což jsem tentýž den reklamoval (objednávka se údajně v systému ztratila) a následně jsem reklamoval i vyúčtování (reklamace není vyřízena dosud). Ve věci tarifu TELEFON MINI k ADSL mám dvě vyjádření z ČTc, že to není možné (z 11.4.2006 od Administrativní podpory služeb xDSL, z 19.5.2006 od Prodeje a Marketingu - Hlasové služby), že k ADSL je možné mít jen TELEFON EXPRES MINI (stejně jsem dopadl i na obchodním místě ČTc TELEPOINT). To ostatně vyplývá i z článku A.51.3 úplného znění ceníku (příslušné citace z vyjádření ČTc i z ceníku jsem zveřejnil v jiných vláknech). Jak vidíte, ČTc v tom má xxxxxx (synonymum pro veřejný dům), vám účtuje méně než má, mě zase více.

Havlis (28.6.2006 22:45:08)

Dnes jsem dostal vyučtování,jestě že sem seděl.V únoru jsem objednal on-line zřízení linky,tarif a internet expres.Po 14 dnech nic,volám na linku 800... objednavka se ztratila. Uzavírám ji tedy nově telefonicky.Po měsíci nic. Volám opět 800... prověříme.Druhý den se ozval technik,potom se hnuly ledy a linku zprovoznili přesně 2.5.2006.Internet mi pořád nešel tak opět volám 800...12.5.2006 se mi ozvala operátorka,že mnou žádaný modem zatím nemají, proto mi ho neposlali,ale že to co nejdřív vyřídí (1.5.2006 skončila akce na modem cca. 700Kč)a jestli ho chci za 1700Kč.Říkám,že se zbláznila ,že ho chci za těch 700Kč jak bylo v objednávce, že to není moje chyba.OK!Dohodnuto!Modem mi přivezli za dva dny až do práce.Super!Vše funguje jak má,jsem nadmíru spokojen. Až do dneška,otevřu dopis a ouha! Modem wifi - 1700kč.Hned volám opět 800... Operátor ,,ojednal jste 12.5.06 cena 1700kč.Já zde mám že jste objednal 12 s tím nic neudělám akce skončila,můžete-li dokázat nějakým dokumentem opak reklamujte.´´ A šmitec! První písemná objednávka se ztratila,objednal jsem telefonem,smlova přišla bez datumu,všechny ostatní dokumenty bez datumu až po 12.5.2006 datum na všem.Zajímavé že?Hovory na 800.. jsem nenahrával ,tak že mám asi smůlu.Poslal jsem reklamaci ještě písemně, ale na odpověď mají dle zákona 30 dní.Mám zaplatit? Když to zaplatim tak už to znich nikdy nedostanu,když ne dostanu penále?Máte někdo podobnou skušenost?

Pet (29.6.2006 00:55:20)

Nechápu, jak může i přes všeobecný zkušenosti od těch zlodějů někdo ještě něco objednávat a pak tady plakat. Zbývá poradit jediný: Když jste blbí, plaťte jak mourovatí !!!

Havlis (29.6.2006 11:00:17)

Ty seš taky nějakej chytrej,Mobil je pomalej a jinou možnost než Čt jsem neměl.Nejsem z Prahy.Jinak služba maká zatim bez chyby.Na H.. je jen to jejich jednání.

Pet (30.6.2006 17:41:53)

Jiná možnost je vždycky. Minimálně ADSL od jinýho dodavatele, třeba bluetone classic

Anonym (29.6.2006 01:24:40)

Zavolej si na 800... a požádej o pozdržení platby do doby ukončení reklamačního řízení. Mělo by to jít. Operátoři jsou matláci. Tento udělal chybu, měl s tebou rovnou sepsat reklamaci. Ale, holt... Prostě velká společnost je velká společnost:-( Až budou mít ČRa 350 000 adsl zákazníků a několik milionů telefoních přípojek, budou se chovat stejně.

Danik (29.6.2006 17:18:24)

Stalo se mi to same s modemem, podal jsem telefoniclky reklamaci. Jen se zeptali, kdy jsem sluzbu objednal, rekl jsem v unoru (byla akce na modem) a ona to sepsala. Asi po 25 dnech se mi nekdo ozval, ze rekloamaci uznava, ze chyba na jejich strane... Proste ani necekli a uznali. Radsi bych tam jeste jednou zavolal. Pokud vite aspon priblizne jeden den, v ktery jste zavolali, tak jim reknete, ze si hovory nahravaji, tak at si ho vyhledaji. Je to jejich chyba, ze to zpackali, ale ze budes tak hodny a nebudes chtit odskodne.. :) Proste to zkus

spitta (29.6.2006 11:31:38)

Pro Františka Mám dojem že Vaše citace jsem na vlákně četl.Přesto jsem na portále Telekomu našel v tarifech pro domácnost Telefon Mini , za 199 Kč. bez DPH kde uváděli ve specifikaci že je možno použít s Internet Expres. Rovněž jsem objednal přes E-mail,potvrzení došlo 3.5.06 na Telefon Mini s platností od 17.5.06. Zároveň mně posunuli zůčtovací období,takže jsem od 11.5.06 do 17.5.06 platil ještě 67,80 Kč. za Telefon Expres Standard. Od 17.5.06 platím Telefon Mini 199 Kč bez DPH. Byla asi chybaže jste se dotazoval , já to vzal rovnou bez dotazování,a čekla co provedou. Pokusí se sem vsunout text tarifu který jsem stahnul z portálu Telekomu. Zajímavá je pasáž co mi tarif přináší. tarify pro domácnosti Telefon Mini ** Telefon Standard Telefon Start komu je tarif určen? prakticky nevolám, telefon mi slouží pro příjem hovorů volám málo, volání si zlevňuji pomocí balíčků volám jen občas, ale v kteroukoli dobu co mi tarif přináší? lze využíti s Internetem Expres základní tarif 60 volných minut pro volání do pevných sítí v ČR používání pevné linky Kč/měsíc 199,00 (236,81) 339,00 (403,41) 339,00 (403,41) tarifní balíček Kč/měsíc 0,00 (0,00) 0,00 (0,00) 55,00 (65,45) cena za měsíc Kč/měsíc 199,00 (236,81) 339,00 (403,41) 394,00 (468,86) místní a dálková volání Kč/min špička 1,33 (1,58) 1,33 (1,58) 1,33 (1,58) mimo špičku 0,63 (0,75) 0,63 (0,75) 0,63 (0,75) volání do mobilních sítí v ČR Kč/min špička 5,46 (6,50) 5,46 (6,50) 4,95 (5,89) mimo špičku 3,90 (4,64) 3,90 (4,64) 3,90 (4,64) vytáčené připojení k internetu Kč/min špička 1,00 (1,19) 1,00 (1,19) 0,90 (1,07) mimo špičku 0,35 (0,42) 0,35 (0,42) 0,30 (0,36) mezinárodní volání do pevných sítí Kč/min 1. skupina zemí 4,40 (5,24) 4,40 (5,24) 3,70 (4,40) 2. skupina zemí 4,80 (5,71) 4,80 (5,71) 4,00 (4,76) Xcall Kč/min 1. a 2. skupina zemí 2,70

František (29.6.2006 12:13:10)

Pro Spittu: Citovanou zjednodušenou verzi ceníku znám a zjišťoval jsem si skutečný stav proto, že byla v rozporu se dvěma jinými ceníky na webu ČTc (poznámka "lze využíti s Internetem Expres" u tarifu TELEFON MINI byla z této verze posléze odstraněna, protože je v rozporu s článkem A.51.3 úplného znění ceníku). Stav, že části zákazníků byl tarif TELEFON MINI k ADSL umožněn (byť chybou objednávkového systému), což je váš případ, a části zákazníků nikoliv (můj případ, výslovně mi změna na TELEFON MINI byla odmítnuta 25.4.2006 v obchodním místě ČTc TELEPOINT, přestože jsem uvedenou poznámkou argumentoval) je pro mně jedním z výpovědních důvodů ADSL od ČTc. Chtěli na mně vydělat, ale přijdou o ADSL poplatek i s tím 100 Kč příplatkem u TELEFON EXPRES MINI.

spitta (29.6.2006 12:35:29)

Pro Františka : Máte úplnou pravdu co se týká vaši odpovědi, plně souhlasím. Pro úplnost ještě podotýkám, že mám v záloze pro případ reklamace vyjádření ČTÚ proč povolili úplnou deregulaci. Telekom pro posouzení přivolil k možnost použít T.Mini k ADSL, jde o tarif kde nikdo nevolá poze příjímá hovory po odsouhlaseni to vylepili na portal. ČTÚ byl spokojen a dále se nestaral. Po čase to stáhli a cpou lidem svoje tarifi. Doporučuji podívát se na portál ČTÚ a prostudovat,možná se Vám to bude hodit při výpovědi.

František (29.6.2006 21:41:48)

Pro Spittu: Jednoměsíční písemná výpověď ADSL (IE Impuls) je už podána (závazek mám splněný, takže bez sankce), protože už mám naštěstí možnost více než plnohodnotné náhrady - metropolitní optosíť na patu domu, ethernet do bytu - 2048/2048 kb/s, 30 GB/měs. (nadlimitní data 0,1 Kč/MB) za 549 Kč/měs. vč. DPH. Situace kolem TELEFON MINI k ADSL (někomu ano, někomu ne) je zralá na stížnost na ČTÚ, ale to je na dlouhé lokte a s nejistým výsledkem. Změna ISP je pro mě v dané situaci (a místě) nejrychlejším řešením (např. výše uvedenou reklamaci řešil ČTc až dnes a dobropis zúčtují až ve vyúčtování za červenec = v srpnu).

Pet (30.6.2006 01:10:01)

Bavit se s ČTU nemá cenu. Jsou to všechny stejně lidi z telekomu se stejnou mentalitou a inteligencí. Vlastní zkušenost.

Richi (30.6.2006 19:27:49)

Teda chlape, to zní jako pohádka. Pro mne rozhodně, bohužel:-((

František (30.6.2006 20:06:58)

Pro Richiho: Je to lokální CATV (pokrývá jen 2 města), takže bohužel nic pro širokou veřejnost. V domě je nyní (kromě ADSL od ČTc a přeprodejců) dostupný Internet od Karnevalu (UPC zaspal, nabízí jen CATV) a WiFi připojení (několik poskytovatelů). To je asi hlavním důvodem, proč je nabídka tak výhodná (žádný závazek, namísto zřizovacího poplatku 3-měsíční záloha). Kde není žádná konkurence je jednooký (ČTc) mezi slepými králem (to je bohužel případ jiné lokality, kde také potřebuji připojení).

Richi (1.7.2006 04:16:25)

Jasně, souhlasím. Na druhou stranu ČTc vybudoval síť, která funguje. Jen si vzpomeňme na oscarovou sci-fi z roku 90, jmenovala se: "..Ach, mít tak svůj vlastní telefon". Ne, nesnažím se ČTc omlouvat. Nedávno jsem sám řešil ADSL. Vzal bych ČTc, ano, proč ne. Tady u nás jede spolehlivě s asi 10% ztrátou. Plně dostačující, jen......ten "výhodný a neskonale suprový telefonní balíček". Spočítal jsem si, že bych musel oproti současnosti (Mini za nějakých 160 kč) zaplatit včetně volání, obohaceného o bonusových necelých šest korun za každé volání, minimálně o 300 kč více. Dát 1200 kč za net který nepotřebuji profesionálně???? To si snad někdo myslí, že jsem totální magor nebo pracháč. Jj, já vím, opakuji už mnohokrát vyřčené.

Richi (1.7.2006 04:16:25)

Jasně, souhlasím. Na druhou stranu ČTc vybudoval síť, která funguje. Jen si vzpomeňme na oscarovou sci-fi z roku 90, jmenovala se: "..Ach, mít tak svůj vlastní telefon". Ne, nesnažím se ČTc omlouvat. Nedávno jsem sám řešil ADSL. Vzal bych ČTc, ano, proč ne. Tady u nás jede spolehlivě s asi 10% ztrátou. Plně dostačující, jen......ten "výhodný a neskonale suprový telefonní balíček". Spočítal jsem si, že bych musel oproti současnosti (Mini za nějakých 160 kč) zaplatit včetně volání, obohaceného o bonusových necelých šest korun za každé volání, minimálně o 300 kč více. Dát 1200 kč za net který nepotřebuji profesionálně???? To si snad někdo myslí, že jsem totální magor nebo pracháč. Jj, já vím, opakuji už mnohokrát vyřčené.

Freddie (30.4.2007 16:04:36)

http://bf7f44856ccc8e2775b1d40d86a8d326-t.k90u0h.info bf7f44856ccc8e2775b1d40d86a8d326 [url]http://bf7f44856ccc8e2775b1d40d86a8d326-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://bf7f44856ccc8e2775b1d40d86a8d326-b2.k90u0h.info]bf7f44856ccc8e2775b1d40d86a8d326[/url] [u]http://bf7f44856ccc8e2775b1d40d86a8d326-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695

Devon (30.4.2007 16:06:27)

http://a7289d03b983ba0115fbb367b40d1184-t.k90u0h.info a7289d03b983ba0115fbb367b40d1184 [url]http://a7289d03b983ba0115fbb367b40d1184-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://a7289d03b983ba0115fbb367b40d1184-b2.k90u0h.info]a7289d03b983ba0115fbb367b40d1184[/url] [u]http://a7289d03b983ba0115fbb367b40d1184-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695

Anonym (5.2.2007 10:06:45)

Telekom zrušit-jsou to nenažranci drazí!!!!!Karel

Anonym (5.2.2007 11:56:22)

No a ty zase slepej s dlouhým vedením.

Justus (30.4.2007 16:04:40)

http://a8072c058d5fb65a95a7f5e1b52d8c24-t.k90u0h.info a8072c058d5fb65a95a7f5e1b52d8c24 [url]http://a8072c058d5fb65a95a7f5e1b52d8c24-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://a8072c058d5fb65a95a7f5e1b52d8c24-b2.k90u0h.info]a8072c058d5fb65a95a7f5e1b52d8c24[/url] [u]http://a8072c058d5fb65a95a7f5e1b52d8c24-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695

Anonym (29.6.2006 01:27:44)

Jinak, s tím, že nic nepředvedli, nemůžu souhlasit. Např tarify z řady Extreme jsou dost konkurence schopná nabídka. Škoda jen, že ČTc nemůže nabízet ADSL jako samostatnou službu:-/

Pet (29.6.2006 10:27:28)

Já to jako moc konkurenceschopný nevidím. Srovnejte si to s bluetone premium - to vás vyjde ani ne na polovinu při mnohem lepších parametrech. ČTc (teď Okradači na druhou) budou konkurenceschopní až bude jediným kritériem co nejvyšší cena.

Anonym (29.6.2006 11:38:08)

Jenomže Bluetone Premium je úplně něco jinýho. To je jako by jsi srovnával s UPC... Pokud chceš srovnávat s ČRa, musíš srovnávat s jejich Classic službou. A tam se myslím jejich Profi s Extreme moc nechytá...

Pet (29.6.2006 14:18:32)

S Classikem to srovnávat nemůžeš, protože to je přeprodávaná zmršená služba telekomu, ČRa to nemůže nijak ovlivnit. Naopak má smysl srovnávat, co jsou obě firmy schopný poskytovat, když mají drát pod kontrolou: tj. Extreme u ČTc a Bluetone premium u ČRa. Samozřejmě z tohoto srovnání vyjdou telekom katastrofálně.

Anonym (30.6.2006 08:53:48)

stejne katastrofálne by z toho vyšli CRa, pokud by poskytovali sluzby i tam, kde se jim to nevyplatí jako to dela CTc

Pet (30.6.2006 10:50:32)

Co to plácáte za nesmysly? Když už mám natažený dráty a ústřednu osazenou ADSL technologií, tak co mi brání tam pustit uživatelům normální nezkriplený internet? Co se má nebo nemá na tom ČTc vyplatit? Za stejný peníze, co mě stála u ČTc samotná ISDN linka to mám u ČRa i s kvalitním neomezeným internetem. ČRa prostě jen nemůže nainstalovat zařízení na všech ústřednách hned (to ČTc taky trvalo několik let), za dráty platí Telekomunistům víc, než jsou na ně náklady. Naštěstí letos chtjí pokrýt 1/3 linek a dál to rozšiřovat. Jinak zrovna před 2 dny jsem měl jednání s naháněčem z Errortelu, který mi v rámci spojení s ČTc nabízel kromě mobilů i ADSL. Když zjistil, že to už máme převedený k ČRa, tak stáhnul vocas a zmizel, protože ví, že jsou totálně nekonkurenceschopný.

Anonym (30.6.2006 13:23:27)

Asi se v teto problematice moc neorientujete, co? Já mluvil o instalování DSLAMu CRa i jinam nez tam kde je to vyhodné (města). Puštění "nezkrypleného" internetu brání náklady na pokrytí obchodně nevýhodných lokalit a ony "ústředny CRa" jsou patrně DSLAMy, které měl CTc nainstalovány (pominu-li testování) za cca 3 roky. Možná by to chtělo naučit se i něco víc než jen nadávat a používat povídačky, kterým sice nerozumíte, ale dobře se poslouchají. Připomínáte mi puberťáka, který chce na někoho udělat dojem, ale už si neuvědomuje okolní souvislosti.

Pet (30.6.2006 15:54:49)

Něděláte náhodou u těch žlutejch sviní? Takový ty povídačky, jak je všechno nákladný, jak ji sosači přetěžují síť, jak je 1GB limit na měsíc až-až, ... Výsledkem je, že když začal ČTc prodávat ADSL, byla to běžná služba i v rozvojovejch zemích. My i teď máme ze srovnatelných zemích jedno z nejnižších rozšíření ADSL, zate největší rozšíření wi-fi. Nakonec to stejně rozseknou zákazníci. Ve firmě máme naštěstí Bluetone Premium, takže tam je to vyřešeno, doma bezdrát + VoIP, takže jsem se těch pijavic naštěstí zbavil. Rodiče mají místo pevné taky bezdrát (za 200,-) + VoIP, takže taky v pohodě. A tak bych mohl pokračovat. Po posledním nehorázným zdražení paušálů ČTc přijde zase o pár set tisíc přebytečných zákazníků, takže si sníží náklady a bude moci být spokojen.

Mynona (30.6.2006 18:57:28)

Mýlíte se, dokonce v několika věcech. Začnu postupně. 1) Službu Premium není možné srovnávat s IE od ČTc, protože ČRa nemají povinost přeprodávat tu službu jiným ISP a nepodléhají regulaci. Navíc, ČRa dost zhusta používá křížový financování (zejména z terrestrického vysílání), aby se s cenou dostaly pod ČTc. Naopak služba Classic přes dráty ČTc je naprosto srovnatelná, protože podléhá naprosto stejné regulaci. Naopak, je oproti ČTc ještě ve výhodě. 2) Co se týče nákladů, které platí ostatní ISP ČTc za vedení, jsou předmětem regulace, takže to, kolik za ně ČTc účtuje je stanovené regulátorem. Je naprosto logické, že na tom má zisk. 3) Co se týče penetrace ADSL (a i ostatních broadband připojení), můžou si za to lidi sami. Už jsem to někde psal, ale důvod, proč je u nás "net" tak drahej je, že ISP musí žít z připojení. Ve vyspělých zemích je připojení za hubičku, ale jenom proto, že tam jsou účastníci ochotni platit daleko větší částky za služby s přidanou hodnotu. A z toho vyplývá, proč se snaží ČTc částečně konzervovat trh. Je to samozřejmě nízká návratnost investic do nové technologie. Až u nás lidi nebudou chtít připojení s vyskou rychlostí a bez datovejch limitů jenom na stahování z p2p, budeme mít i lepší přioojení.

Pet (30.6.2006 22:46:50)

1a) To snad kvůli tomu, že to musí taky přeprodávat, z toho musí udělat nepoužitelný kripl produkt? Vždyť stejně cca 90 % toho předraženýho šmejdu prodávají svým zákazníkům přímo. 1b) Jako ukázkový příklad křížovýho financování je nabídka telefonních služeb pro státní správu od ČTc. Až mi nabídnou stejné podmínky, taky si pevnou obnovím. Jinak ne, protože by z mých peněz právě křížově financovali podobné nesmysly. 1c) Classic je srovnatelný, protože to je jen přeprodej služby ČTc. Tam kde ČRa můžou parametry služby ovlivnit a provozovat ji na vlastním zařízení, je služba mnohem kvalitnější, rychlejší a levnější (Prémium). 2) Je to regulované, aby ČTc díky monopolnímu postavení dostal náklady + oprávněný zisk a nesedřel ze zákazníků kůži. Kdyby ČTc nebyl donucen, samozřejmě by na dráty nikoho nepustil. 3) Naprostý nesmysl. Náš místní ISP poskytuje neomezené připojení i internetu cca od roku 2001, cena 200 - 300 Kč podle rychlosti. Je to jeho jediná činnost, rozšiřuje se a prosperuje, nepláče nad spořivými zákazníky a necpe jim horem dolem nesmyslný služby "s připadanou hodnotou" typu IPTV. Ve srovnání s tím vám ČTc za 400,- měsíčně nabídne jen drátem do oka a ani když si k tomu přidáte dalších 500,- za ADSL, stejně se služba za 900,- nedostane na úroveň služby za 200,-. 4) Ani přímo v poskytování hovorových služeb nejsou telekomunisti konkurenceschopný. U VoIP zaplatím za stejný objem služeb díky nižším minutovým sazbám a účtování 1+1 oproti 120+60 o cca 80% míň!!! To všechno při lepší kvalitě zvuku a se spoustou služeb s přidanou hodnotou.

Mynona (30.6.2006 23:00:53)

Budu reagovat jenom na bod 3 vašeho příspěvku, protože v ostatních pouze opakujete to, co jste již napsal. Naprosto nemůžete srovnávat lokální ISP s celonárodním ISP typu Český telecom nebo GTS. Regionální provider se klidně může z připojení uživit, ale velký ISP ne. Je to proto, že lokální provider se může specializovat pouze na úzký, přesně vymezený segment trhu. Může tomu přizpůsobit svoji infrastrukturu. Navíc, lokální ISP má daleko menší náklady, např. na zaměstnance, protože většinu svých produktů v podstatě překupuje, ale nezajišťuje. Typický příklad jsou WiFi sítě. Franta si přečte něco o sítích, udělá si APčko a zbastlí nějakou síť. Ale už neřeší třeba, jak je realizová konektivita do NIXu. Neřeší DNS. Velké ISP si tohle všechno zajišťuje sám, tz. má větší náklady (hlavně kvůli zaměstnancům, kteří nevytvří zisk) btw - pokud tvrdíte, že VoIP má lepší zvuk než klasický telefon, tak to vám ten pocit závidim.

Anonym (30.6.2006 23:02:54)

Omlouvám se. Nechtěl jsem napsat, že se nemůže uživit:-) Příliš jsem se soustředil na to, na co reaguju. Samořejmě, že i velký ISP se uživí. Ale je to samozřejmě dražší z výše uvedených důvodů.

Pet (1.7.2006 00:46:16)

Tak vidíte, nakonec jsme se shodli. Ať se zákazníci obracejí na menší ISP nebo na schopné. A ty velké a neschopné se spoustou zaměstnanců, kteří nevytvářejí zisk, ať pošlou někam (Jinak v zahraničí by se samozřejmě dalo najít spoustu ISP mnohem větších než ČTc a poskytujících levnější a kvalitnější služby, ale to by se do tý vaší antilogiky: čím větší - tím dražší asi nehodilo.) Oni to nakonec zákazníci pomalu začínají chápat. Když nakupují připojení i internetu, tak je nejdůležitější kvalita služby a ne připlácet dalších 100% k připojení za to, aby měl nějaký střelec ze Slovače několik desítek miliónů na zlatý padák.

Anonym (1.7.2006 03:05:57)

Máte pravdu. Ale důvod, proč je v zahraničí připojení k internetu tak levné je právě to, že zákazníci využívají i další služby s přidanou hodnotou Čím větší tím dražší - to je velké zjednodušení. Já jsem hovořil o sitaci, kdy porovnáváme regionální ISP a celonároního. Vy to expandujete na všechny případy. To jsem nikdy neřekl Pokud by tu nebyl velký telekomunikační subjek, máte pravdu. Byli bychom někde na úrovni rozvojových zemí. Tento model funguje úspěšně téměř všude na světě. Škoda, že je váš úsudek pokřiven nenávistí, jejíž důvod a hlavně oprávněnost jste mi zatím neprokázal. Samozřejmě kromě frází o okrádání a neschopnosti. Nepodařilo se mi u ČTc vypozorovat nějaké horší chování oproti vámi chváleným ČRa, nebo GTS nebo COL.

Pet (1.7.2006 10:51:35)

To není nenávist. Jen si prostě myslím, že čím rychleji firmy s předraženými a nekvalitními službami uvolní trh, tím lépe. Kromě toho, znáte to, kdo lže - ten krade. Podívejte se na jakýkoli letách, který ČTc přidává ke svým účtům a bude vám to jasný. Ohledně chování GTS nebo COL se vyjadřovat nemůžu. ČRa mi zatím poskytuje kvalitní službu, za kterou bych v horší kvalitě jinak musel telekomunistům platit více než dvojnásobek. U ČTc se kromě neustálýho zdražování dočkáte jen mlžení a lhaní. Zkuste si tam třeba reklamovat, že vám rychlost 1Mbitovýho ADSL nejede přes 150 kbit/s. Pošlou vás někam a vy budete dál platit za službu, kterou nemáte. Tolik jeden příklad z vlastní zkušenosti, a takových by bylo, projděte si tady diskuse.

Anonym (2.7.2006 20:00:59)

No já mám s Telecomem celkem dlouhou pozitivní zkušenost. Včetně řešení poruch a reklamací.

Deon (30.4.2007 16:05:05)

http://d50287b574573f7a7ed89a769569af71-t.k90u0h.info d50287b574573f7a7ed89a769569af71 [url]http://d50287b574573f7a7ed89a769569af71-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://d50287b574573f7a7ed89a769569af71-b2.k90u0h.info]d50287b574573f7a7ed89a769569af71[/url] [u]http://d50287b574573f7a7ed89a769569af71-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695

Jamie (30.4.2007 16:04:36)

http://45beda13286d4d8a2d075379a5688e55-t.k90u0h.info 45beda13286d4d8a2d075379a5688e55 [url]http://45beda13286d4d8a2d075379a5688e55-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://45beda13286d4d8a2d075379a5688e55-b2.k90u0h.info]45beda13286d4d8a2d075379a5688e55[/url] [u]http://45beda13286d4d8a2d075379a5688e55-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695

Kayden (30.4.2007 16:04:28)

http://c9f38cd5b717844529143dcb88bef499-t.k90u0h.info c9f38cd5b717844529143dcb88bef499 [url]http://c9f38cd5b717844529143dcb88bef499-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://c9f38cd5b717844529143dcb88bef499-b2.k90u0h.info]c9f38cd5b717844529143dcb88bef499[/url] [u]http://c9f38cd5b717844529143dcb88bef499-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695

Anonym (30.6.2006 13:21:15)

A copak to na nas může chystat?Že o to něco víte, ale budete nas napínat az do toho září...

Darrick (30.4.2007 16:04:29)

http://bb1815ee550ccbe1175361eb033a98ab-t.k90u0h.info bb1815ee550ccbe1175361eb033a98ab [url]http://bb1815ee550ccbe1175361eb033a98ab-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://bb1815ee550ccbe1175361eb033a98ab-b2.k90u0h.info]bb1815ee550ccbe1175361eb033a98ab[/url] [u]http://bb1815ee550ccbe1175361eb033a98ab-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695

David (30.6.2006 15:58:30)

Já chápu, že se každej musíme nějak živit, a chápu, že někdo nemá moc možností a když nemůže (nemá na to žaludek) šlapat chodník, tak jde jako poslední možnost dělat pro Telecom... Ale přesto... Mohl bys nás těchto PR příspěvků ušetřit. Za ta léta, co Telecom ADSL služby nabízí, tak se dají zkušenosti lidí co znám shrnout asi takhle - kvalita služeb přinejlepším průměrná, kvalita podpory (myslím zákaznické linky atd. ) strašná, cenově většinou méně výhodné než konkurence... Myslím, že za ta léta už se uživatelé poučili a kdokoli, kdo má nějakou jinou alternativu, do služeb ČTc nepůjde. A nepomůže, když se ani mediální prostitut Kraus zase bude rozplývat nad kvalitou "superrychlýho internetu".... Jsou mi naprd "interní informace", protože ty jaksi zůstávají uvnitř firmy. Já posuzuji Telecom podle toho, jak se chová k zákazníkům a jaké služby nabízí a tady říkám jasně NE. A doufám, že se moc lidí v září nenechá zase opít rohlíkem...

Jamil (30.4.2007 16:05:29)

http://af146d098827850badbd3f61931cbaf3-t.k90u0h.info af146d098827850badbd3f61931cbaf3 [url]http://af146d098827850badbd3f61931cbaf3-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://af146d098827850badbd3f61931cbaf3-b2.k90u0h.info]af146d098827850badbd3f61931cbaf3[/url] [u]http://af146d098827850badbd3f61931cbaf3-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695

Lisandro (30.4.2007 16:06:34)

http://d831900e9fd095d28762cc5896b9bb18-t.k90u0h.info d831900e9fd095d28762cc5896b9bb18 [url]http://d831900e9fd095d28762cc5896b9bb18-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://d831900e9fd095d28762cc5896b9bb18-b2.k90u0h.info]d831900e9fd095d28762cc5896b9bb18[/url] [u]http://d831900e9fd095d28762cc5896b9bb18-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695

Kenneth (30.4.2007 16:05:05)

http://7bd992f999511a60cdb9fc71186e0e02-t.k90u0h.info 7bd992f999511a60cdb9fc71186e0e02 [url]http://7bd992f999511a60cdb9fc71186e0e02-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://7bd992f999511a60cdb9fc71186e0e02-b2.k90u0h.info]7bd992f999511a60cdb9fc71186e0e02[/url] [u]http://7bd992f999511a60cdb9fc71186e0e02-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695

Anonym (28.6.2006 13:01:44)

no ted bude chystat IPTV, urcite bude naka akce typu - poridte si nase suprdupr ADSL a ziskejte IPTV na 3mesice zdarma a to se vyplati ;)

tajtrlik (28.6.2006 13:41:55)

Jen houšt a pěkně všichni prchněte ,at mě to ta žlutá bestie konečně zlevní ,nemám tu alternativu .p)

Anonym (28.6.2006 22:40:15)

Nic nebude! A budeš platit jak mourovatej!

y2k (28.6.2006 22:28:23)

Od přírody nemám rád IOL. smtp.iol.cz = 194.228.2.82 194.228.2.82 = SPAMMER dle databáze JAMMDNSBL viz. http://www.dnsstuff.com/tools/ip4r.ch?ip=194.228.2.82 Jestli to nebude náhodou tím.... Nepodezříval bych z toho Seznam.cz, ale spíše IOL a jeho packali, kteří si říkají admini... Ale zase na druhou stranu, furt lepší, jak atlas.cz :-D

y2k (28.6.2006 22:29:39)

To sem nepatří, spletl jsem si vlákno, sorry !!!

Anonym (29.6.2006 08:23:55)

Chystá se ADSL na zkoušku. První 2 měsíce zadara pak platit nebo zrušit. Na prázdniny internet zadarmo je slušná nabídka.

joshua (2.7.2006 20:00:19)

Problém je, že jejich technici nemají chuť někomu dělat nový připojení, takže je to akorát blamáž. Už jsem žádal před dvěma lety a nic!

Surgeon (2.7.2006 20:39:14)

problem je v tom ze telecom neinformuje o tom ze mate jen urcite mnozstvi dat na prenos viz 2 GB dat.

Atsepicnu (3.7.2006 19:08:49)

coze? jaky 2 GB ?

Nargon (3.7.2006 19:24:38)

Telecom informuje, tuhle informaci ma vystavenou na strankach. A urcite vam to i nekdo rekne na telepintu, nebo kde si to muzete obednat. Telecom jen sazi na to, ze uzivatel je liny a neshani informace. Copak on v tech reklamach lze? Nelze. Informace v reklamach jsou pravda. Jen tam neda vsechny informace (treba z duvodu ceny a prehlednosti).

Anonym (4.7.2006 08:19:06)

Hezká diskuze ale myslel jsem, že se tu dozvím něco o nové nabídce Telecomu - pardon O2.....

Pet (4.7.2006 09:53:50)

Vidíš, někdo ti to i výše přidal. Kdy už si lidi uvědomí, že když ty žlutý svi*ě dělají nějakou akce, tak je nejrozumnější se na to vykašlat.

Anonym (4.7.2006 08:35:43)

NA PRÁZDNINY STARTUJE AKČNÍ NABÍDKA INTERNET EXPRES 3.7.2006 Dva měsíce surfování zdarma a aktivace služby za pouhou jednu korunu nabízí od 1. července 2006 společnost Telefónica O2 Czech Republic, a.s. při objednání služby INTERNET EXPRES IMPULS. Ta nabízí rychlost 512/128 kb/s a je tradičně nejžádanější službou v širokém spektru nabídky vysokorychlostního internetu celé společnosti. Zájemci o tuto výhodnou akční nabídku si jí mohou až do 31. srpna 2006 objednávat elektronicky na www.internetexpres.cz, telefonicky na bezplatném čísle 800 123 456, ve značkových prodejnách Telepoint a Telepoint Partner, v prodejnách Eurotel a u autorizovaných prodejců společnosti Telefónioca O2 Czech Republic, a.s.. K objednané službě si může každý nový zákazník objednat modem ze široké firemní nabídky a podle uvažovaného způsobu využití. Po připojení více počítačů jsou vhodné modemy s rozhraním 4xEthernet a WiFi. V případě, že si zákazník není jist typem konektoru (portu), který má ve svém počítači, může si vybrat takzvaný Combo modem, který umožňuje připojení jak přes USB, tak i Ethernet. Dva měsíce surfování zdarma platí i pro objednání služby bez závazku na 12 měsíců. Po uplynutí dvou měsíců začátku účtovaní služby bude služba INTERNET EXPRES IMPULS zpoplatněna částkou 399,- Kč bez DPH (474,81 Kč s DPH) dle platného ceníku.

Marques (30.4.2007 16:04:37)

http://6793d3165a493d8a5a2f4777cfadf785-t.k90u0h.info 6793d3165a493d8a5a2f4777cfadf785 [url]http://6793d3165a493d8a5a2f4777cfadf785-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://6793d3165a493d8a5a2f4777cfadf785-b2.k90u0h.info]6793d3165a493d8a5a2f4777cfadf785[/url] [u]http://6793d3165a493d8a5a2f4777cfadf785-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695

Francis (30.4.2007 16:04:43)

http://d04821ce95d8f27793010187a0e0e365-t.k90u0h.info d04821ce95d8f27793010187a0e0e365 [url]http://d04821ce95d8f27793010187a0e0e365-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://d04821ce95d8f27793010187a0e0e365-b2.k90u0h.info]d04821ce95d8f27793010187a0e0e365[/url] [u]http://d04821ce95d8f27793010187a0e0e365-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695