Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Help! Jak vypovedet bez uhony smlouvu Nextre (GTS)?

Help! Jak vypovedet bez uhony smlouvu Nextre (GTS)?

Martin (30.6.2006 22:33:17)

Ahoj, resim prechod od Nextry na bazi CTc na Ceske Radiokomunikace bez CTc. Abych neprotahoval zbytecnym vysvetlovanim, vec se ma proste tak, ze musim (z vlastnich technicko administrativnich duvodu) nejdrive obejdnat sluzbu u Radiokomunikaci a nechat se pripojit k nim a teprve po te zrusit smlouvu u Nextry. Rocni zavazek u Nextry jiz nemam, ale dodatek smlouvy obsahuje vypovedni dobu 2 mesice a k tomu, v pripade, ze zrusim linku (odstrihnu je natvrdo), závazek zaplatit smluvni pokutu ve vysi 150% z ceny ADSL za kazdy mesic do konce vypovedni lhuty. Setkal se nekdo s tim ze by byl vystaven takovemu problemu (ukonceni pred vypovedni dobou - z libovolnych duvodu)? Nevi nekdo o nejakem reseni, jak tu pokutu anebo zbytecne dlouhou vypovedni dobu zkratit? Proste zaplatit co nejmin za dobu, kterou uz sluzbu nebudu vyuzivat? Dik za kazdou rozumnou radu.

Nargon (30.6.2006 22:37:43)

Tak sluzbu vypovez a rovnou zacni zrizovat u CRa. Za ty 2 mesice nez ti vypoved dobehne to CRa urcite bude mit zrizene. Nemusis cekat az ti to zridej a az pak posilat vypoved. A jak to tak vypada, smlouvu maji moc sikovne sepsanou, takze nemas moznost ji predcasne ukoncit bez pokuty.

Martin (1.7.2006 10:24:27)

Prave ze nemuzu - jsem na rozhrani funkcnosti bluetone. Technicke setreni je ok, ale urcita moznost ze to nepujde tady taky je :-( Uz jsem to resil vickrat na Bluetone, je to takove zapeklite.

Nargon (1.7.2006 11:16:20)

No v tomhle pripade, si zkus zavolat na helpline gts, jestli je mozne vypoved ve vypovedni lhute stornovat nebo prodlouzit vypovedni lhutu. Oni by na to meli pristoupit, protoze to bude dalsi mesic, ktery jim budes platit.

Martin (2.7.2006 12:16:42)

Jo nad tim jsemuvazoval a uplne na to zapomel, zkusim, diky :-)

Pet (1.7.2006 11:28:17)

Tohle asi řešení nemá, protože bluetone se začne zřizovat až na uvolněné lince (tj. po zrušení smlouvy s předchozím poskytovatelem). Takže to zbývá jedině vypovědět (lepší počkaty ty 2 měsíce), zřídit bluetone, a když to nepůjde - tak to objednat od někoho jinýho znova.

Martin (2.7.2006 12:18:10)

Ano, uvazoval jsem nad tim, ze kdyz nepujde Premium tak proste to u Bluetone zmenim na clasic (tedy na dratech telekomu), ale zrizeni trva 3 tydny a pracovne jsem na adsl zavisly. No co uz. Tak kdyby prece jen nahodou nekdo nejakou fintu uz mel, porad budu vdecny.

Pet (2.7.2006 14:08:55)

Finta je jediná: na dobu přechodu si zajistit náhradní připojení. Já jsem na připojení taky silně závislý, domluvil jsem se sousední firmou na připojení na dobu přechodu do jejich sítě a bylo to v pohodě, i když ze slíbených 3 neděl byly 2 měsíce. Kdybych tuhle variantu neměl, tak by mě asi kleplo. Takže se porozhlídnout - nasdílení ADSL, nějaké wifi síť, CDMA, GPRS, dial-up, kouřové signály...

MartinCZ (2.7.2006 16:54:12)

Uvidim :-/ Jen bych snad poupravil poradi: nasdílení ADSL, nějaké wifi síť, CDMA, kouřové signály, GPRS, dial-up ...

Anonym (5.7.2006 23:31:40)

výpověď nextře na formuláři od nextry poslat čra...jinak to bude nekonečně zdlouhavý, tohle řešení by mělo být čistý...jinak se stává, že nextra ukkončí...potvrdí konec...ale neřekne to telecomu ( nevrátí jim linku), takže telecom čra stále objednávku vrací s tím, že je na lince aktivní llu od jiného operátora

Martin (6.7.2006 18:07:08)

Diky, zeptam se na to v CRa.