Eva (2.7.2006 12:02:21)
Před rokem jsem uzavřela smlouvu s Volnym, tarif 512/128, datový limit 3GB, na 1 rok, 599 měsíčně. Rychlost teď stoupla na 2048/256, to je v pohodě, ale ten limit je strašný. Už je to více než rok, tudíž můžu změnit tarif na 2048/256, 10GB, 589 měsíčně. Jelikož nejde o změnu na tarif s nižší rychlostí, neměla bych nic platit za změnu. Jenže by mě zajímalo, zda se nemám obávat nějakého výpadku v okamžiku, kdy to budou měnit. Na internetu jsem totiž doslova závislá a den bez něj je pro mě nepředstavitelný :-) Na informační lince mi i přes dva přímo položené dotazy nabyli schopní odpovědět. díky za odpovědi.
Anonym (2.7.2006 15:09:44)
Žádný výpadek by tam být neměl, i když u Volneho jeden (jedna) nikdy neví.
PS: oni nenavyšovali zároveň s rychlostí i limity? Ostatní serióznější poskytovatelé ano...
Anonym (2.7.2006 20:47:12)
Bohužel ne - asi právě proto že je to Volny.
Anonym (8.8.2006 22:17:59)
to se ani nedivim - ja mam od VOLNYho totiz jeste pradavne ADSL bez datoveho limitu, cili me by limit snizili ;o)
Anonym (13.8.2006 19:28:39)
K výpadku dojít může pokud se zvyšuje rychlost. neboť na DSLAMU je nutné nejprve prověřit zda je to možné. Volný musí kontaktovat TO2 která to prověří a někdy může s technický důvodů k výpadku dojít a ten může trvat až 5 pracovních dnů podle informací, které mám. Ale někdy dojde k přechodu na jinou rychlost hladce a výpadek poté není ale to záleží na technických parametrech