Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Bluetone - ADSL Premium nightmare

Bluetone - ADSL Premium nightmare

Roddie (10.7.2006 09:15:05)

Přešel jsem od ČTc k Bluetonu ve víře, jak ušetřím starosti a také samozřejmě z principu. A pak to začalo. Objednávka: 1Mb, 1:20, 780Kč/měs, Olomouc. 1. Službu mi zprovoznili ode dne, kdy skončil ČTc, až na to, že modem přišel s týdenním zpožděním, takže internet jsem začal používat trochu později 2. Jaké bylo překvapení, když se ze "značkového modemu" vyklubal modem Xavi 7722, za který chtěli 1666 Kč (kdesi jsem našel, že ve Státech ho doprodávají za 800), žádná podpora a samozřejmě ... hned porucha 3. první porucha okamžitě - šum na lince, já jsem slušel OK, ale ten na druhé straně si ho užil. Po několika telefonátech opraveno techniky od BT. 4. druhá porucha také okamžitě - nefungoval přenos mezi počítači - ping chvilku jo, chvilku ne, internet ale sdílený byl. Zkusil jsem všechno a nefungoval. Technik mi sdělil, že tyhle modemy to dělají. 5. po 14 dnech (relativně bezchybného, aspoň něco) provozu na rychlosti průměrně 650-750kb/s s pingem 12ms najednou připojení zkolabovalo a modem šel do kytek 5. reklamace, už jsem 14 dní bez modemu, nikdo se mi neozval, nikdo nezavolal, na reklamační oddělení se taky nedá dovolat, nevím, jestli jim modem vůbec přišel, jestli mi vrátí $, abych si (samozřejmě) koupil jiný, kvalitnější, ne takový krám a hlavně - platím měsíc za internet, který nemohu používat. Tak tomuhle říkám alternativa.

Anonym (10.7.2006 10:39:04)

Jenom pako si kupuje "akční" modemy. Nadávej sám sobě.

Roddie (10.7.2006 10:55:19)

Nejsem pako, a proto jsem si nekoupil akční modem. Toto byl modem za zcela normální cenu a zakoupil jsem ho kvůli kompatibilitě, abych se vyhnul hodinám surfování po Netu, kde bych zjišťoval, zda modem XXXY, který bych si koupil, běhá s ADSL Premium. Jestli nemáš nějaký konstrunktivnější názor, například, jaký modem s ADSL Premium používáš ty, a jak jsi s ním spokojený, tak sem ani nepiš, Chytrý Anonyme.

hogofogo (10.7.2006 11:02:22)

kvalitni modem stoji kolem 3000-5000 takze asi tak pokud chces mit nejakej levnej zkus si zajit do teleshitu a neco tam vybrat nebo objednej pres jakejkoliv eshop ....ja sam mam na bluetone speedtouch 510i a sem maximalne spokojenej zadnej problem ..ale je to jen pro to ze sem nechtel zatim kupovat modem co umi adsl 2 na podzim prechazi CRA na adsl 2 vsechny ustredny to vicemene umi tak jen jde o to prekonfigurovat karty na dslamech a pojede se ..pak si koupim nejakej profi modem ...zatim to vydrzim s timhle

Anonym (10.7.2006 11:44:34)

Kvalitní modem se dá sehnat zhruba od 1000. Nabídka modemů u Bluetone je opravdu směšná, ale pokud nebudeš mít jejich modem, tak ti bohužel jejich technici nepomůžou.

Pet (10.7.2006 12:32:38)

Ty modemy od ČRa jsou opravdu šmejdy. Před pár týdny jsem jim reklamoval od nich koupený CellPipe, který se taky začal několikrát za den kousat. Místo toho jsem si koupil za cca 1300,- Barricade SMC7904BRB, ten vypadá tak 10x líp a funguje. O pár stovek víc stál i s wifi. Snad mi vrátí za ten jejich prachy. Jinak ten bordel v ČRa je obecně známej. Až se divím, že fungují ty jejich telekomunikační služby, když nic jinýho ne. Taky mi zřídili ADSL, začal jsem hned používat. Za další týden dorazilo heslo a přihlašovací údaje, za další týden modem. Šikovnější uživatel si poradí, ostatní si musí počkat.

Roddie (10.7.2006 13:02:01)

Ha, díky za tipy, už jsem nad Barikádou přemýšlel, ale nebyl jsem si jistý kompatibilitou. Teď bohužel můžu jen čekat, jestli mi vrátí peníze nebo opravený modem. To je tak, když si naivně myslím, že poskytovatel bude fér. Zase jsem se vyléčil.

jankop (10.7.2006 16:39:03)

Mám na BT Premium 1024/256 SMC7904WBRB. Koupil jsem to za 2370Kč včetně PCMCIA WiFi. ADSL2+ je samozřejmostí. V průběhu 1/4roku jsem nemusel nic resetovat, nevím co je výpadek.

Jooky33 (9.8.2006 09:02:06)

Chtěl bych se zeptat, jak dlouho reálně trvá zapojení BT Premium ADSL. Po tom, co jsem si přečetl ve fórech dostávám strach. Objednávku jsem poslal 4.7.06, do systému ji zavedli 17.7.06. Je to opravdu tak strašné, že budu čekat na zapojení do konce srpna (pokud se zadaří)? Chtěl bych znát nějaké reálné termíny jiných lidí co mají ADSL od BT (Premium), jak dlouho na internet čekali.

jarst (10.8.2006 21:22:23)

Objednáno 4.7., zavedeno 14.7. a dneska se zaklínali, že 22.8 pojedeme. Uvidíme.

Jooky33 (19.8.2006 10:47:57)

Tak zatím stále nic, jsem zvědav jestli se něco bude dít během příštího týdne. Pokud ne, budu to urgovat.

Jooky33 (21.8.2006 14:45:27)

Hurá, dneska mi to zprovoznili, už mám veškeré náležitosti, ještě doufám, že mi pošlou modem a pofrčím, supéér !!!

Jooky33 (24.8.2006 21:06:01)

Tak dneska, 24.8.06 jsem zprovoznil ten Internet, už to fičí, a je to paráda. P.S. Objednávku jsem odeslal 4.7.06 to jen pro představu.

Cryptic (17.2.2007 13:00:25)

Mno moje zrizeni od CRA trvalo neuveritelnych 5 mecisu.. slibudjou a vzdycky prd:D

TOM (15.8.2006 08:06:50)

Cus, ja o to zazadal 20.6., do systemu me dali 25.6. a od 1.8. me sel net. (mam BT premium 3MB). Mam taky modem Xavi a nic moc. Nevite nekdo, jak to spravne nastavit, abych byl v P2P sitich aktiv? dekuji

Špek (4.8.2006 11:08:56)

Barricade SMC7904BRB je úplně v pohodě. S BT PREMIUM mi to běží přes měsíc úplně bez problémů, připojení PC bezdrátem. Pravda je, že jsem na zřízení služby čekal 2,5 měsíce!

Anonym (10.7.2006 17:29:54)

To je rukama: Cellpipe 22 a 9 PC v LAN H/W Version: 81001a S/W Version: 3.915LUT2.8024B/138030331e23 Serial Number: VIKING SERIAL Mode: Routing Up Time: 2264:55:32 (no ano, 94 dní a 8 hodin NONSTOP) Time: Mon Jul 10 17:26:16 2006

Anonym (10.7.2006 21:34:26)

nj. To je tak:-) I se Sagemem se občas objeví šílenec, co křičí jak je s nim spokojenej. Ale my víme. My víme:-))

Roddie (11.7.2006 10:00:33)

No a to jsem ještě nenapsal sqělé zkušenosti s Cellpipem (Lucentem), který máme na firmě, také od Bluetone, ale klasický ADSL. Po měsíci provozu začaly výpadky, třeba 5 minut šel, 5 nešel, občas pomohl sw reset, ale nakonec minutu šel a 15 ne, to už jsem toho měl plný zuby, technici že prý máme 25% ztrátovost (to jsem asi nevěděl) a že nejdřív musí prověřit linku ČTc. Ten samozřejmě nic nenašel a už jsem skoro balil modem k reklamaci (a přemýšlel, jak budeme na firmě měsíc bez netu), když tu náhle pink! Zničehonic to funguje v pohodě až doteď.

Anonym (27.7.2006 07:59:09)

mám cellpipe asi 3/4 roku, běží v kuse a ještě se mi nestalo aby se kousl a nebo spadlo přpojení. Chce to jenom správně nastavit.

Pet (27.7.2006 13:22:16)

Není ještě všem dnům konec. Nastavení s tím nemá co dělat. Mně to taky bez problémům fungovalo 4 měsíce, pak se to začalo sekat každou chvíli (bez změn nastavení).

Roddie (20.9.2006 10:36:10)

No, někomu je to trapný, ale asi si nepřečetl celý příspěvek, ze kterého jasně plyne, že nebyly problémy jen s modemem (i když to byly ty největší). Vtip je v tom, že PŘÍSTUP poskytovatele k objednávkám, poskytovanému HW, reklamacím, komunikaci degraduje celou službu, protože běžný uživatel chce něco objednat, zaplatit, dostat, nastavit a začít fungovat. A to všechno najednou. Nechce řešit dílčí problémy týdny, tahat se o peníze. Když teda komplexní služby, tak takové, které fungují. Jinak nemá smysl nabízet např. modem, když je to poruchový křáp a rovnou napsat nutné specifikace s tím, že si ho uživatel koupí sám. A - mimochodem - miluji Anonymy.

Roddie (20.9.2006 10:48:41)

Pardon, chytil jsem se jiného vlákna, předchozí reakce se týkala samozřejmě Anonymního Osla z 11.9.

Licho (22.7.2006 23:26:43)

No ja teda nevim, ale Cellpipe 22 je naprosto pohodovy modem! Spousta moznosti, jede mi stabilne pro 5 PC sit, velka NAT tabulka. Predevcirem mi prisel Xavi a to je teprv nocni mura, pada i pri klikani v administraci a nezvlada vic jak par desitek zaznamu v NAT .. je snad jeste horsi nez edimax ktery jsem mel doted.

Anonym (23.7.2006 18:00:55)

Cellpipe 22, pokud se nepletu má stejně jako Xavi chipset Viking, tudíž má, např. úplně stejně velkou NAT tabulku.

Anonym (24.8.2006 22:04:47)

No jo kdyz si nekdo neumi koupit modem.Ja bych si teda nikdy modem s nazvem XAVI nekoupil...kazdy sveho stesti strujcem

Roddie (25.8.2006 08:33:45)

Myslíš si, že já bych si Xavi koupil? Je pravda, že teď už VÍM, ale předtím jsem se naivně domníval, že "kavalitní" a "značkový" modem bude kvalitní a značkový. Kdybych věděl, že přijde Xavi, v životě bych ho neobjednával. Je to ze strany ČRa taková fér hra. Ale teď mohu poučit ostatní ve svém okolí a to taky není tak špatný.

Anonym (28.7.2006 19:42:29)

Teda - sagema nemá, ale jak na něj každý nadával (a stále ještě nadává), tak jsem si ho půjčil, naistaloval, připojil, používal :) Fakt žádný problém... (linka od telecomu)

Anonym (28.7.2006 19:48:59)

Kdyz nejses pitomej buran z kombajnu tak ti to slape.

X (18.7.2006 15:10:17)

Jak máš zapojený ten modem SpeedTouch 510i? Já mám stejný ještě z Nextry, je nastavení odlišné, přemíšlím, že bych na něj taky do novýho roku jel (než zavedou ADSL2)

Ten (9.8.2006 18:31:54)

A budeš profesionálně pařit nějakou duchaplnou hru.....

Anonym (10.7.2006 12:53:18)

3com 3CRWDR100U-72 chodí absolutně v pohodě, umí ADSL2+, cena cca 2500Kč. Nejsou problémy ani s Well 845G - opět podpora ADSL 2+ a cena cca také 2500Kč.

Anonym (10.7.2006 17:25:16)

A oni snad u nějakého ethernetového modemu v kombinaci s Bluetone Premium jsou? Instaloval jsem toho celkem dost a vždy byl problém v nastavení, jednou jedinkrát byl vadný modem (zakoupený v místním PC obchodě).

Cimi (16.7.2006 08:28:02)

Na jeden kompl stačí i Modem/router Zyxel 660r-63c. Mám ho asi 3 měsíce a bez problému, stahuji na DC++ a taky žádnej problém, Např. u Battlefieldů mám jedny z nej pingů od 33-70. Snad jediná chyba kdy blbe, tak je, když ho necháte delší dobu a víckrát za sebou odpojenej ze síťě, např kvůli bouřce, pak občas ztratí komunikaci z PPP, stačí však vlest do nastavení projít ho,uložit a vše je ok,...

sexmax (16.7.2006 19:51:12)

tak to bys mi moh popsat jakym zpusobem ho mas nastavenej? ja ho mam 3 dny a nejak odvarenej z nej nejsem...na strongu mam timeouty, jednou uz mi spadlo spojeni pri hrani cod2 multiplayeru.asi mam nekde neco spatne nastaveny.Mohl bys mi popsat presne jak a kde mas co nastaveno? Activ sem si nastavil to sem zvladl ,ale jinak mi to nako moc nefrci .-(

Anonym (24.8.2006 21:55:50)

Moje rec

lada (10.7.2006 16:29:38)

tak to jsi na tom OK. Mi uz 11 dni ma jit Bluetone Premium a jde jenom, kdyz zavolam na poruchy na CRa. POte jde a pak zase nejde net ani telefon. Z telefonu se neda dovolat vubec. Volam jim tam snad po 150 !!! Vzdy jim to nahlasim oni si vemou muj mobil, ze mi technik zavola. Nikdo nikdy nevolal. Jeste tyden a rusim to !!!

arogant (24.8.2006 21:55:12)

Ty vole to jsou zvasty na to se neda koukat...Podle toho co tu pises bych to typoval ze mas modem i telefon na spinacich hodinach....

kernel (10.7.2006 18:10:26)

Mam podobny probelmy. Mam CRa/ Bluetone 11 dni a kazdy 3 den mi to padne. U DC++/BitTorrent je to fuk ale pri FTP do prace to zaboli. Uz sem to reklamoval 4 a akorat to restonou a je to. Delam na ustrendne OTelecom Praha 3 a v hw telecomu to neni. Navic po dopojeni Ctc pos** zapojeni a 2 dny neslo. Jinak uz 4 dny OK, akorat velky lag dnes. Jinak mam router ZyXel a mam CellPipe zdarma a to se neda srovnat. CellPipe=Lucent? Mam pocit ze zadarmo drahy, prodal sem v annonci nakymu blaznovi za 700. Chtej zpet penize a ser je telefonama kazdy den z mobilu/ budky jako ja. Kup si SCM,Asus,3com,Cisco-Linksys(ne wifi),Ovislink a nebo solidni ZyXel. CellPipe/Lucent, Edimaxu, a zbytek sveta nebrat. Tohle mam o ZyXelu z jineho vlakna: autor: kernel napsáno: 6. července 2006 v 21:05 RE: ADSL modem - Zyxel nebo SMC? ZyXel 650R-33 mam 2 roky a je celkem solidni az na: 1.Zadna vyroba novych firmwaru(pokud vse maka tak proc). 2.Mirne zastaraly 660 rada je za ty samy panize s lepsim supportem. 3.Tuhne na CtC linkach,GTS(Nextra,Contactel,Volny) no problema, ale s nynejsim mym Bluetone si to NAT Sue namuze prijit na chut. Na Nextra jsem byl na CD++ po mem navodu aktiv na vybranych hubech, na CRa/Bluetone se mi to zatim napodarilo ale je to jen otazka nastaveni a vydrze to testnout. Menu je vcelku prehledne a wizard pro lidi s IQ min jak 85. Na rozdil od Edimaxu jsou vynikajici soucastky a navrh tistaku. No a je knim docela dobry manual.

sexmax (10.7.2006 19:29:09)

jojo ty modemy stoji za nic . ja mam taky XAVI x7722r+ kterej udajne umi ADSL2+ ,ale reknete mi k cemu ty brdo kdyz nezvlada ani ADSL 1 .-) ma malou NAT tabulku a tudiz u nej pada strong a torenty a pod -zkratka jakmile navaze vicero spojeni tak to de do kytek-takze je vlastne na tuhle sluzbu uplne nepouzitelnej! nevim jak si dovoli to vubec distribuovat!! ja taky premejslim jak se ho zbavit ,nevim jesi jim ho mam poslat zpatky-jesi mi daj prachy? Slysel jsem ze to omezeni (mala NAT tabulka) jde vyresit jinym druhem zapojeni tzv. BRIDGE MOD ,ale neumim to nastavit ani nevim jak se to kde dela :-(( kdybych to umel mozna by to jelo bez problemu a nechal bych si ho...navic nevim ja vam ,ale me nejde ulozit ZADNY ADSL nastaveni -hodi me to do logu s chybou "....a service must have a description...dela vam to taky??

HELLou (20.8.2006 10:09:26)

doporucuji v tom pripade nastavit si DMZ to mam ja a potom muzes navazat treba i 2000 spojeni bez problemu

martina (24.8.2006 21:46:31)

A co je to prosimte to DMZ ??to se nastavuje v tom modem?

Danik (12.7.2006 12:59:58)

Zavada na modemu byla evidentně již při koupi. Tak žádnou reklamaci. Rovnou si nechte dát nový kus nebo zpátky peníze (máte na to ze zákona právo). Dále se službou bluetone má většina lidí dobré zkušenosti, mrzí mě, že to tak u Vás není. A ten modem byla dle mého názoru špatná volba, ale už se stalo, takže ho zkuste vrátit ať Vám dají peníze. Možná být Vámi, tak bych si koupil nový, protože tenhle se Vám ještě třikrát pokazí a pak Vám ty peníze už vrátit musí (zase ze zákona). Takže hodně zdaru a nevěšte hlavu. PS: Nemáte ještě modem od telekomu?

Roddie (24.7.2006 10:32:03)

Tak a protože každý příběh graduje až vyústí v poučnou pointu, musím i já napsat konec svého příběhu. Po třech týdnech, kdy se mi nikdo neozval najednou přišly hned dva e-maily s půldenním odstupem. Naštěstí jsem si je vybral oba najednou a ušetřil si další pocuchání nervů. První pravil, že se mi tedy omlouvají, ale (po třech týdnech) jim ten můj modem nepřišel. Naštěstí ale v dalším mailu od nějaké slečny z ČRa pšišlo, ať jim pošlu číslo konta na dobropis, ergo mi vrátí peníze. Přeloženo: po 14 dnech reagujeme na váš e-mail o zaslání modemu, nikde ho tady v tom bordelu nemůžeme najít (jinak bychom z průvodního dopisu číslo konta znali) a protože se blíží měsíční doba pro ukončení reklamace, raději vám vrátíme peníze. Peníze přišly a já mám zase nějakou tu zkušenost navíc. Především Bluetone=bordel. Ale třeba se to časem spraví.

Pet (24.7.2006 11:47:35)

Ano, taky moje zkušenost - hlavně bordel. Z druhý strany je to lepší, než kdyby byly vyloženě zloději, jako je to u spousty jiných firem. S tím už se nedá dělat vůbec nic.

Večerníček (27.7.2006 14:22:34)

Bordel je v každé firmě

Anonym (25.8.2006 00:32:06)

Máte štěstí. Já jsem s modemem XAVI 7722 bojoval asi 3 týdny. Pochopil jsem, že tady cesta nevede, koupil jsem si Zyxel - ten chodí hned po zapnutí a bez problémů. Za vrácený XAVI 7722 jsem zatím ani po 2 měsících peníze nedostal. Potvzuji, v CRA mají bordel, ale s připojením po zakoupení svého modemu jsem plně spokojený.

Anonym (3.2.2007 17:41:44)

A co si radiokomunikacím udal jako důvod když jsi jim ho vracel? A už ti vrátili prachy? Ptám se, protože jsem se taky hodně naštval když mi domů přišel kvalitní značkový modem-Xavi 7722r+B a uvažuju o tom, že ho vrátim, ale bojim se že mi nevrátěj prachy a navíc jim těžko jako důvod můžu udat, že mi to, při připojení víc uživatelů, blbne na DC, protože se připojim, takže TECHNICKY vzato funguje.

Mewoack (28.7.2006 12:24:48)

Hah, tak ja jsem si zridil presne to same (Kromeriz). Jedu sice ted treti den teprve ale nemuzu si stezovat. Rychlost je okolo 980 kbps coz je normalni (10-20% rychlosti jde na rezie) a odezva do 50ms na seznam.cz pri stredni zatezi linky (downstream) a pri trvalem uploadu 20KB/s. Dalsim faktem je, ze modem prisel asi za 3 dny od zrizeni linky (zrizeni vychazelo na PA a poslali ho az v PO). Ale pravda je ta, ze tento typ modemu me taky zrovna nenadchl (Xavi). Konfigurace sla sice bez problemu, jen me zarazi teplota tohoto aparatu - trafo je velke jak krava, snad jsem vetsi jeste nevidel, a oboje - jak trafo, tak modem se celkem dost zahrivaji. Uvidim teda, jak dlouho ten modem vydrzi... :-)

Anonym (29.7.2006 03:04:10)

Dnes mi po cca 3 mesicich aktivovali CRa BT Premium a prisel mi modem xavi x7822r+. Na to jsem zjistil, ze vubec nejde telefon a ze s tim jeste asi neco na CTc delaj. Ono vubec za posledni tejden telefon skoro vubec nesel. Takze zas cekam dal, mozna po vikendu se neco bude dit :)

Petr (29.7.2006 10:08:35)

Hm, tak dnes mi volali z "CTc", ze telefon uz bezi, ale ADSL nebezi vubec ;[ modem jenom blika, ze chce navazat spojeni, ale ani to netukne, jako bych to nemel ani propojeny, ale zapojeny to je dobre a nic... Vcera to chvilku jelo, akorat download byl kolem 5KB/s... Tak ted kde je jako chyba ?

Petr (31.7.2006 21:11:14)

Tak mi dnes volal technik z Telefonicy a necekane problem u nich...Sice se ted modem pripoji, ale problem je, ze to stejne nefunguje ;) Margin mam 7dB, takze nic ani nepingnu, precijen to nebude jeste to pravy orechovy...

Petr (2.8.2006 00:04:45)

Tak chyba byla samozrejme u Telefonicy na tom prepojovani. Ale i CRa zabodovali, kdyz napsali k aktivaci PPPoE a pak mi po tel. technik rekl, ze tam musim dat PPPoA, ptz s PPPoE maj jeste problemy (modem Xavi). Nakonec to teda jede, ale jsem daleko od ustredny a jeste k tomu mam draty do baraku vzduchem. Vysledek 3Mbit z 5. Ping na seznam 7ms. Jsem tedy spokojen i pres horsi rychlost. Ted se mi akorat klade na mysl otazka, jestli zmenit tarif na 3Mbit, kdyz mi linka pravdepodobne vic nezvladne a doufat, ze mi to pojede stejne, protoze platit zbytecne 400,- navic mesicne za nic se mi zas nechce :) Co myslite?

Honza (2.8.2006 14:14:11)

Nezapomeň, že za snížení rychlosti se platí.

Petr (2.8.2006 21:36:46)

Hm, koukam 999,- ;) Tak to asi zatim necham, sice zvyseni je zdarma, ale... Mozna casem to zmenim. Predpokladam, ze zmena modemu na rychlost/kvalitu signalu atd. vliv nema, takze vysledna rychlost je ovlivnena jen mou vzdalenosti, takze se v tom dal nebudu hrabat a spokojim se s 3Mbitem.

Anonym (3.8.2006 10:51:08)

Tak modemy na to vliv maji, a hodně velkej. Nejhorší modem zvladal polovinu průměru(byl to ten o kterem jsem si myslel, že bude jeden z lepších), nejlepší dvojnásobek(a to byl ten kterému jsem puvodně nevěřil) - tj nejlepší zvladl 4* vyší rychlost než nejhorší.

Huhla (19.8.2006 16:40:02)

Za snížení rychlosti, by zákazník v případě že má poskytovatel problémy udržet rychlost, rozhodně neměl.Určitě bych reklamoval u ISP.

Jirka (2.8.2006 14:19:41)

muzu se zeptat jak priblizne daleko od ustredny to mas? ja bydlim v praze a ustredna je vzdusnou carou asi kilometr a pul ode me(ale kdyz se to vymotava tema ulicema tak to bude urcite o hodne hodne delsi).. kabely v zemi jsou novy (delali nekdy v druhy polovine devadesatejch let).. prave ta vzdalenost od ustredny me desi.. chtel bych taky ten 5mbit, ma ho kamarad ktery bydli ale v centru... taky mu to nebeha naplno ale kolem 3,5-4,5mbit... a to myslim vzhledem k agregaci je dobry

Petr (2.8.2006 21:33:20)

No presne nevim, ale co jsem koukal podle CRa seznamu lokalit ustreden, ktery se vytvareli, tak cca 3km vzdusnou carou.

Anonym (29.7.2006 15:05:54)

mam Well PTI-845 a je v poho... jednou za mesic restart a je v klidu

Anonym (29.7.2006 16:36:28)

jj zlata Telefonica

Pet (30.7.2006 13:52:53)

Za ty prachy, co za to chtějí, je Telefonica přímo platinová. Ono totiž s ČRa jsou občas problémy kvůli jejich administrativnímu bordelu, ale celková úroveň jejich služeb je za lepší peníze mnohem lepší a jednání se nedá se žlutejma sviněma vůbec srovnávat.

Anonym (31.7.2006 21:50:18)

Jj. Mrdník tam mají neskutečný, ale zároveň mají bezkonkurenčně nejlepší ADSL v ČR...

p1n (29.7.2006 17:35:43)

obisiel si lepsie ako ja. Mne spadol modem uplne (tiez Xavi 7722), technici mi povedali ze o tom vedia nech si upgradnem firmware. Avsak sa nedal ani resernut nic, tak som ho reklamoval a poziadal ich nech mi tam aj daju novy firmware. Reklamacia uznana,poslali mi novy modem samozrejme so starym firmware. Medzitym som vsak zacal pouzivat Zyxel (neviem presne aky) a som s nim ovela viac spokojny. Xavi sa neviem zbavit.... Predam, nekupi niekto ? :)

joli (31.7.2006 12:23:24)

V mé historii připojení u ADSL jsem byl u tří alternativních operátorů. Všichni na prd, sliby, chyby. Nakonec sem skončil u telecomu a naprostá spokojenost. Všichni alternativci akorát svádí vinu na telecom, v domnění, že jsou všichni zákaznici tak blbý a uvěří jim, že skutečně za vše může telecom. Jenomže ono ne ve všech případech za to skutečně může...

Anonym (31.7.2006 12:56:32)

Stejně tak je na prd tvůj příspěvek. Kdybys aspoň napsal podrobněji o problémech s alternativci, vždyť konkrétní firmy nemusíš jmenovat. PS: zkoušet 3 alternativce po sobě je hloupost - bůď máš problém s linkou (a pak za to může skutečně telecom), nebo je hlavní problém mezi klávesnicí a židlí.

Anonym (31.7.2006 13:40:21)

Mam naprosto stejnou zkusenost co Joli. Kdyz zavolas na helpdesk alternativce tak ti na 99% sdeli ze "to rozbili u telecomu a ze se musi pockat az to spravej" a pritom to temer vzdy neni pravda. At si rika kdochce co chce tak TO2 ma nejspolehlivejsi ADSL a nejlepsi (nebo by se dalo rici jediny funkcni) helpdesk

p1n (31.7.2006 17:31:32)

Nieco na tom bude, pretoze som mal 3x problem a 3x poslali mi poslali chlapikov z telekomu nech to opravia. Ked u mna boli druhy krat tak nevedeli co maju opravovat pretoze vsetko u nich fungovalo, tak mi vymenili zasuvku v byte. Ked prisli tretikrat tak pre istotu vymenili dole na prizemi kable a ostatne veci (neviem presne co) a povedali ze uz by mohli vymenit maximalne kable co su v stene ale u nich vsetko funguje. Casom to zacalo fungovat ok aj ked to obcas vypadava :(

y2k (1.8.2006 11:24:18)

Rád to řeknu, ale není tomu tak. Spravuji mnoho internetových přípojek známým a kamarádům. Několik jich je (budu zde hovořit o platformách, né o ISP, který službu přeprodává) od GTS Novery, několik od ČTc a dvě od Bluetonu. Budete se divit, ale nejspolehlivější alespoň co se výpadků týče je platforma GTS Novera /dříve Telenor. Osobně mám také linku přes ně. Modem jede něco málo přes 2000 hodin a připojení jelo non-stop také až do dnešní noci, kdy proběhly kolem třetí ráno opakované výpadky - pravděpodobně ladění síťě. Obdobně to vypadá i na jiných linkách GTS Novery. Modemy jsou kvalitní (převážně ZyXELY 661HW-63) a linka drží i několik tisíc hodin. Zpravidla po uplynutí této doby dojde k restartu všech modemů z mojí strany, protože co si budeme povídat, 2000 hodin je už na toto HOBY zařízení dost. Co se týče linek ČTc alias podvodného Španěla, tak zde je rekord asi 500 hodin v kuse. Jinak modemy drží déle, ale linka se restartuje nebo rozpadne. Podotýkám, že modemy jsou stejné a správa také. Takže o stabilitě v podání ČTc bych velmi pochyboval. Bluetone má také výpadky, ale v porovnání z ČTc je to o mnoho lepší. Linka většinou drží kolem 1000 hodin. Ještě musím podotknout, že u Bluetonu či GTS Novery je výpadek většinou způsoben nějakým servisním zásahem ze strany poskytovatelů, ale na straně ČTc je to většinou rozpad linky. Dle mého názoru to dělá levné čínské vybavení, které španěl používá...

Anonym (1.8.2006 11:27:27)

Ty tomu fakt moc nerozumis

Anonym (1.8.2006 21:44:52)

Docela by mě zajímalo,jak poznáš,že se linka u GTS rozpadla díky servisnímu zásahu a u ČTc se rozpadla díky nekvalitní technologii.Z tvého pohledu to totiž nepoznáš,oba rozpady jsou úplně stejný,tak u obou to může být servisní zásah a u obou to může být nekvalitní technologie.

Anonym (1.8.2006 22:12:14)

Píšeš pěkně, jenom si nejsem jistej, jestli vůbec víš o čem píšeš - vypadá to, že ne.

Anonym (8.8.2006 20:15:07)

souhlas s tím,že píšeš pěkně, ale sorry - španěl tady dlouho není a že by stihl vyměnit evropské technologie za asijské.... to jsi těžce ulít... Víš vůbec kdo je Telefónica ? Raději si to zjisti, než budeš někomu cpát levné recenze zařízení, které jsi nikdy neviděl. Jinak nic ve zlém, jsem u TO2 a spokojenost, upřímně snad jen ten paušál za telefon, ale to se také změní - příprava VoIP a tím pádem spousta variant....

Anonym (8.8.2006 20:52:19)

pleteš se a to brutálně, telecom používá DSLamy Hua-Wei a těch má tak 95%...

Anonym (8.8.2006 21:01:17)

Ktere jsou ovsem svetove uznavane jako jedny z nejlepsich

Anonym (19.8.2006 23:12:16)

Takže a) Píše se to Huawei, dohromady. To že je to čínsky ještě neznamená, že to musí mít pouze jednu slabiku. b) Váš odhad, co se týče zastoupení Huaweiů je ... no ... prostě humorný:-) c) Co se týče technologie firmy huawei, tak je skutečně jedna z nejlepších. Alespoň telekomunikační technologie. (BTSky (od nich je má třeba Vodafone), DSLAMy,...). Switch nebo router Huawei bych si asi nekoupil. Cisco je prostě Cisco.

pavel (11.9.2006 16:43:47)

odborníci, prosím o radu. Rozumím tomu jak koza petrželi: mám adsl od skynet (Sky FlexiDSL Natural 1:50 768/128 2GB) za 449Kč měsíčně+paušál TO2+hovory. Není lepší varianta zrušit pevnou linku a vzít vše od č.radiokomunikací -premium ADSL1024 za 649měsíčně? Pujde mi modem Huawei smartax MT810i (který přes svůj design i cenu chodí dobře) ??

Anonym (19.8.2006 23:17:37)

Předpokládám, že všechny linky jsou ve stejné vzdálenosti od ústředny, synchronizované na stejnou rychlost a na stejném typu kabeláže... Protože bez těchto údajů je to srovnání v podstatě k ničemu.

Anonym (24.8.2006 21:00:35)

Tak si zůstaň u Telekomu a neobtezuj nas tu těmahle žvástama o tom jak je Telekom nejlepsi. To co jsi výše prohlásil je totální nesmysl a nebo jsi skutečně jeden z mála co telekom jeste neobral...

Anonym (2.11.2006 23:51:37)

No vidíš, já mám zase skuženosti, že se telekoumáci na helpdesku pořád na něco vymlouvají a u bluetonu jsem spokojenej.

culp (31.7.2006 18:35:57)

pripojuji se k joliho a podobnym zkusenostem zde je muj konkretni zazitek: potreboval jsem 22 pripojek pro nase nove vznikle kancelare po republice, ADSL mi bohate stacilo. protoze jsem s timhle pripojenim nemel po obchodni strance zkusenosti, poptal jsem pro jistotu jen jedno pripojeni do Prahy, a to u Bluetone. odeslal jsem firemni objednavku a porad se nic nedelo. urgoval jsem, porad se nic nedelo. sef obchodu, ktery mi prislibil pres sveho podrizeneho, ze mi zavola, nikdy nezavolal. nakonec jsem objednavku stornoval. objednal jsem u Telecomu a do tri dnu jsem mel ADSL funkcni. tak jsem to objednal pro vsech 21 zbyvajicich kancelari a temer vsechno bez problemu. jednani Bluetone nechapu, ackoliv jsem jim fandil jako minoritnimu hraci na ADSL trhu (a Telecomu neni proc fandit), pridelali mi jen spoustu problemu. v mem pripade o velky kseft neprisli (nic si nenalhavam, je to preci jen necelych 29 000 Kc mesicne), ale domnivam se, ze takto se neobchoduje. domu jsem si po te zkusenosti poridil taky Telecom.

sexmax (31.7.2006 19:17:53)

Lidi mam od 7.7.2006 Bluetone Premium.Po pocatecnich problemech s modemem a vymenou za jiny a sice zyxel 660r-63c jsem myslel ze sem vse vyresil!Ale ouha, mam velike problemy pri stahovani na P2P sitich ,at zapnu kalehokoliv kliebta -nejlepe Strong- tak mi pri fronte lidi kteri se vytvori napr. u filmu ktery chci a je to fronta treba 100lidi- tak mi u nich zkratka napise connection timeout a je po ptakach! Mam samozrejme nastaveny porty abych byl Activ-takze filelisty od pasivu taham v poho ,ale jde o to ze pokud se ma jednorazove v jednu chvili modem pripojit na x lidi tak to proste nejede!! kdyz budu sosat od jednoho na jednom hubu tak to pude. Nevim co s tim,limku me proverovali na podpore bluetone ,ale prej vsechno ok, pingy sou v poho a "normalni" serfovani a rychlost taky. Poradte mi nekdo kdo mate stejnej problem!

Anonymni (1.8.2006 11:45:33)

S kamosem jsme na Internet Express rozjizdeli torrenty pres xavi (z hlavy si na typ nevzpomenu, proste 4* ethernet, 1* WAN). Pri vetsim mnozstvi pripojeni (nekolik desitek) se cely internet kousal. Vyresilo to nastaveni mensiho poctu pripojeni zaroven. BTW: problem nebyl v samotnem adsl, ale prave v nekvalitnim modemu

ma'xx (1.8.2006 08:22:52)

Tak jsem si to tady pročetl a nestačím se divit jak všichni chválí ČTelekom. Samozřejmě že zapojuje adsl rychleji než ostatní, protože když si u něho objednáte to co jinde zaplatíte nejméně 2x více a ješte čtyři kila za telefonní paušál. Potom taky asi každý zapoměl jak to s Telekomem bylo před 10 až 13 roky, kdy na pouhé zavedení linky se čekalo 6 měsíců a ještě Vás okradli o skoro 3 litry.

Anonym (1.8.2006 10:10:23)

Nejses ty trosku nemocnej?

Anonym (1.8.2006 14:09:05)

Mas pravdu, bylo to jeste delsi cekani...

cc (2.8.2006 22:37:22)

Jo a za války se čekalo na chleba.

cc (2.8.2006 22:45:54)

Jojo. máme na stejné domovní přípojce (samozřejmě více tel. čísel) telecom i Bluetone. Bluetone jede pomaleji, má větší prodlevy. Dokonce i ten modem co dodali tuším Celpipe jede pomaleji než Telekomáckej (když je prohodím). BVýsledek reklamací: Je to v normě. Ten rok s nimi vydržím a potom jdu k telecomu (OT2 nebo co to ted je). Momentálně už pár dní jede Bluetone příšerně, když to přepnu na Telecom tak je ot OK.

Anonym (3.8.2006 01:22:28)

tak to je zase Telecomackej agent....... ze by Bluetone Premium jelo pomaleji nez odpovidajici pripojka Telecomu?? tak tomu se mi fakt nechce verit. A co se modemu tyce? tak si kup lepsi!! co to je rozlisovani na "telekomackej" a "od Bluetonu"??? snad ty modemy maji nejake znacky, taky nerikam "hypernovackej" chleba je tvrdsi nez "teskackej"......

Anonym (3.8.2006 01:49:24)

Jezis. Fanatismus nesnasim, tvrdit ze "Vzdy a za kazdych podminek je Blue lepsi nez Telec" je pitomost na Ntou

cc (3.8.2006 08:29:28)

Tak poraď lepší. Bluetone jsem psal - Celpipe, přesně Lucent CELL 22A-FX-CZ, Telecomáckej je D-Link 664. Ty mám 2, takže jedu obě připojení s nima. Lucent leží v komoře. Není to ale Premium, to jim tady prý nefunguje. Nicméně tonic nemění na tom, že na stejné domovní přípojce a dokonce i na stejném vývodu na zdi (je tam víc zapojených čísel) jede Bluetone hůř. Teď: BT: stahování:2461.848 kbps (307.731 kB/s) upload:232.608 kbps (29.076 kB/s) (A to jede BT po ránu mimořádně dobře) Telecom: stahování:2654.496 kbps (331.812 kB/s) upload:232.968 kbps (29.121 kB/s)

Anonym (3.8.2006 10:37:09)

Mas na obou stejný protokol (PPPoA - PPPoE) ?

Anonym (8.8.2006 19:58:21)

zas jeden,co nemá tucha o čem píše. to jsi se mohl rovnou zeptat taky na Anex A nebo B, cožpak to má vliv na rychlost? Samozřejmě má, ale v jiných souvislostech, mezi námi - BT šlape po stejných drátech jako O2 - systém tzv.kolokací - před ústřednou jdou optikou do svého, takže drátama ten rozdíl rozhodně není.

Anonym (9.8.2006 07:47:05)

A zase jeden kokot co nadava a nevi o cem je rec...

Anonym (19.8.2006 23:05:26)

Přirozeně, že mezi PPPoA a PPPoE je rozdíl, mimo jiné i v rychlosti. Ale záleží i na tom, jakou technologií je realizovaná propojka DSLAM -> gateway (agregační bod). Předpokládám, že bluetone používá ATM, protože jinak by nemohla mít PPPoA (resp. ještě před tím IPoATM). No a tedy, pokud máš protokol PPPoE u Bluetone, potom dochází k dvojímu zapouzdření. Je to vlastně PPPoEoA. Tím pádem se víc prostoru spotřebuje na hlavičky protokolů nižších vrstev a výsledné množství přenesených dat za jednotku času je menší, než u PPPoA. Naproti tomu, TO2 bude asi už používat něco založené na Ethernetu (chce mít IPTV, který se imho neobejde bez možnosti skupinového adresování, což ATM neumí) a tam u protokolu PPPoE k dvojímu zapouzdření nedochází... Tudíž, na protokolu záleží:-)

kix (20.8.2006 09:22:36)

Nevím kde jste vzal dvojí zapouzdření (??) , ale BLuetone premium používá PPPoE

Anonym (20.8.2006 11:07:10)

No snad jsem to popsal dost srozumitelně, ne? Datagramy protokolu Point to Point se balí do rámců protokolu Ethernet (to je to PPPoE), ale protože to jde po ATM síti, tak se rámce protokolu Ethernet ještě musí rozkouskovat a zabalit do ATM buňek. To je to oA. To samozřejmě platí, pokud má Bluetone ATM síť.

dd (13.2.2007 16:26:54)

Píšeš - "Není to ale Premium" - víš vůbec co to znamená? Že máš účet od Bluetonu, ale jsi připojený na ústřednu Telekomu. Takže měříš v obou případech jenom připojení Telekomu O2. A jedno z nich Telekom přeprodává Bluetonu a ten potom tobě. No a co jede zrovna hůř nebo líp, to je spíš náhoda, protože je to oboje podle pravidel Telekomu. Leda že bys trvale měl Bluetone pomalejší, a to by znamenalo, že to Telekom Bluetonu schválně brzdí. Ale to by přece nedělali, nebo že by jóó ?

Čev (13.8.2006 19:31:23)

A máš tam správně nastavený DNSka?

Anonym (8.8.2006 00:57:57)

Já tomuhle diskusnímu threadu zase říkám "malý marketingový turnaj"...

Roddie (24.8.2006 20:18:07)

Trochu se nám to zvrhlo, ale aspoň jsem dostal dobré tipy na nákup modemu ...

Anonym (8.8.2006 13:28:17)

to co tady meleš je pouze problém modemu a nebo telefonní linky - ovšem to se stát může a jak říkáš bylo to opraveno. Co se týče nefunkčnosti přenosu dat mezi PC, tak to se na mě nezlb, ale tohle je problém pouze a pouze tvé naprosté neschopnosti. Na druhou stranu to jejich iznačování modemu je podivné, ale opět je to tvoje chyba, protože sis objednal krásné zajíčka v pytlíčku...

Roddie (24.8.2006 20:17:09)

No jistě, zase chytrák-anonym, rozhodně nejsem nějaká lama v počítačích a snad ještě dokážu nakonfigurovat propojení dvou počítačů, zvlášť přes DHCP. Že chyba nebude mezi počítačem a židlí je zřejmé z toho, že při připojení jiného routeru všechno bez problémů běhalo. Prostě Xavi krám a to že u něj zanedlouho chcíplo i připojení k internetu mluví za sebe. Možná je to kus od kusu. No, ale teď je všechno jinak, narychlo jsem koupil modem U.S.Robotics USR029107A (protože Barikáda nebyla nikde k mání a další měsíc bez netu - to ne) a bez resetu mi už běží měsíc, bez problému, jedna radost. Podpora ze strany výrobce výborná, pohoda. Tak hodně štěstí s výběry modemů.

Jirka (26.2.2007 12:23:25)

Přiznej si, že neumíš nastavit modem bez obrázkového návodu a nedělej vlny:-)

Anonym (11.9.2006 17:41:24)

Abych se přidal. Objednával jsem ADSL PREMIUM VOICE 2006. Informoval jsem Radiokomunikace a.s. ohledně toho že máme aktivní ADSL na lince a budeme ho vypovídat. To co následovalo, nemá obdoby. Stávající dodavatel DSL ukončil službu okamžitě bez výpovědní doby aniž to oznámil. To vše patrně proto, že nám Radiokomunikace sdělovali něco o synchronizovaném přenosu telefonní linky - což jsme uvedli i ve výpovědi. Bývalý ČT blokuje následujících 12 dní (dle vyjádření ČT je to jejich standardní lhůta) telefonní linku pro další objednávky DSL. Radiokomunikace a.s. poskytují velice nepřesné až zavádějící informace o průběhu a prakticky vůbec neinformují. Nyní se dozvídám jen to, že objednávku nelze stornovat a v případě storna chtějí 3000 Kč + 12x50% ze "zisku" = cena služby. Reklamační oddělení - nereaguje. Firma Radiokomunikace a.s. vůbec nereaguje. Dovoláte se na linku pro zákazníky, ale to je úplně zbytečné. Službu jsem objednával před 3 týdny a výsledkem je, že linka je 3.týden bez DSL a bez existence reálného data znovuzprovoznění. A Radiokomunikace a.s. nekomunikují.

Anonym (21.9.2006 08:26:26)

Ano, radiokomunikace úspěšně ignorují zákon. Podle něj máš právo od smluv uzavřených na dálku do 14 dnů odstoupit bez udání důvodů...

Věra (1.11.2006 14:13:05)

Jsi si měl přečíst smlouvu se stávajícím poskytovatelem.. jistě tam máš nějaké výpovědní lhůty, takže to že jsi bez netu na čra nesváděj... a prostuduj si lépe zákony a ne jedna paní povídala, pak budeš vědět jak to je se storny...

anti (4.11.2006 00:27:23)

no,já si šel po ránu zakouřit-vrátil jsem se a internet přestal fungovat-zkusil jsem telefon a ten šel-zadal jsem heslo a už.jméno od radiokomunikací a bylo přepojeno......takže teoreticky mi net nešel možná dvě minuty!!!!!!!!!Takže spokojenost spojená s překvapením,že v tady v tý republice přece jen něco funguje!!!!!!Jinak mám premium 2048/512 a průměr v downloadu je tak asi 1850kbps a uploadu tak 450kbps ale překvapuje mě,že upload mám často těsně nad 500kbps!!!rekord v download mám 1945kbps!!!!!!!

Anonym (11.9.2006 18:20:34)

Todle je teda trapny... napsat ze BLUETONE ADSL PREMIUM je nanic a pritom jde jen o zmrsenej modem! PRISTE SI ROZMYSLI JAKEJ ZVOLIS NADPIS.. osle

láda (22.9.2006 08:01:12)

proč haníš druhým? proč vyhrožuješ? vypadá to jako by jsi byl u bluetónu zaměstnán hnido. No jestli vás je v Blutonu takových víc tak potěš pánbůch. Přemýšlel jsem že přejdu k bluetonu ale pokud jste tam všichni tak ochotní a slušní tak víš co, narvi si blutona do špic a ciao. Nebojte vážení za chvíli přijde nový poskytovatel. Po novém roce bude tu a s vlastní sítí nezávislou na O2. A pak budou všichni co jedou po linku závidět. A dofám že takovému frajerovi jako jsi ty dveře zavřou před nosem, protože jestli tě tam zaměstnají tak si kopou hrob.

Anonym (22.9.2006 16:34:03)

a ty ses dalsi idiot a nic s tim nenadelas :)

Anonym (1.11.2006 17:16:03)

vyhrozovani? zamestnanec ? :) tady je nekdo zralej na leceni z tezke paranoie :D

Jirka (26.2.2007 12:18:38)

Naší firmě Bluetone (České radikomunikace dodávají) připojení pro několi stovek míst v republice a můžu říc, že je lepší jednat s nima než s TO2(Telecomem). Také jejich dohled reaguje okamžitě a dělá co je v jejich moci - zkuste tam místo nadávání zavolat. Modem je nic moc, ale pokud ho umíte nastavit tak běhá slušně (průměrná odezva 30ms apod..). Jestli máte problém s linkou tak si lze stěžovat Telecomu. Jde o to, že tu měl Telecom tak dlouho monopol, že se to ze dne na den nezmění. Pokud chcete dobrej modem tak doporučuju Cisco:-)

Anonym (20.9.2006 14:31:24)

bejt tebou tak bych priste zvolil nadpis: Jsem lama protoze jsem si objednal xavi7722 i kdyz za tu cenu by sel sehnat nakej "znackovej" :)

čermis (1.11.2006 13:00:30)

Jo. Blééé ton Premium mám taky. Linku mi zprovoznili až po 14 dnech od ukončení smlouvy s původním prv., to slibovali, jak to načasují: "...nebojte bez internetu budete max 1 den." :-)))))). teď to chvíli chodí, chvíli nechodí, chvíli chodí tak pomavu, že je to žalostné až k za těch ušetřených pár stovek to nestojí. Je to prostě MORIBUNDUS.

j3nda (17.11.2006 13:15:22)

Bohuzel jsem take naletel a prisel mi Xavi7822r-B+ jenze ADSL mi zatim nezapojili a tak ted z hruzou ocekavam, co se z toho modemu vyklube. Prohledl jsem si jeho webove rozhrani a nepochybuji, ze je na nic. Rozhodl jsem se, ze radsi na routovani pouziju muj osvedceny router Ovislink WL-1000UR a Xavi bych rad pouzil pouze jeko modem. Rad bych ho nastavil tak, aby fungoval jako bridge a predaval PPPoE dal memu routeru. Poradi mi nekdo jak ho k tomu prinutit a je alespon v tomto modu pouzitelny?

Jirka (26.2.2007 12:08:52)

Routuje automaticky (podpora NAT apod..), takže za Xavi zapojíte další router a funguje bez problémů (vyzkoušeno s Edimax a AirLive)

mastaba (16.12.2006 14:59:50)

nemuzu si pomoct, ale nejsem si jist, zda mate uplne pravdu. Ac do morku kosti nesnasim cesky telekom, byl sem nucen si poridit pevnou linku a na ni adsl prave od ct. Internet sice nesaha predchozimu UPC kabelu ani po kotniky, ale bezi, stejne tak jako XAVi modem, pres ktery to cely jede. Dvakrat net havaroval. jednou vypadek asi 6 hodin a byla to chyba nekde na rozvadeci a pak jsem mel jednou vypadek zpusobeny modemem. nevim cim, ale po resetu se vse rozjelo a bylo ok. Torrenty dc++ apod pouzim a taktez bez problemu... mozna je spis problem nekde jinde ;)

Mirek (14.2.2007 15:07:56)

Nerekl bych, kdyz uz si vezmu rychlost jednani jednotlivych poskytovatelu. Dale pravdepodobnost poruchy, atd. Nevyjde mi Bluetone moc dobre, tam bych videl ten problem ;-)

Anonym (26.2.2007 12:12:36)

Rychlost jednani Radiokomunikací (dříve Bluetone) je rychlí pokud poskytují tzv. Prémium (tj.linka je v jejich moci a sami si jí servisují). Pokud je to v nájmu u TO2(ČT) tak jsou servisy pomalé. Po výpadku je dobré resetovat modem - ale to není problém xDSL modemů, ale i kabelovky. Kabelovce xDSL kvalitou nemůže konkurovat, ale u Radiokomunikací Premium ADSL není omezení na data a pro mě je třeba tohle důležitější. Doporučuju mrknoutn a www.rychlost.cz

Anonym (16.12.2006 20:33:29)

Krasne a pravdive, CRa aspiruji na titul gauneri roku. http://www.lupa.cz/clanky/radiokomunikace-zakaznik-az-na-poslednim-miste/ A odmazte mezery

Anonym (17.3.2007 05:56:07)

kup si tohle, je to BOMBA co to vsechno umi, spotreba 6W: http://pbx.kvalitne.cz/