Anonym (12.7.2006 09:47:11)
No prostě tam DSLAM je, ale nejsou volný porty, takže se čeká na posílení. U všech "ověření" máš napsáno, že jde pouze o orientační ověření a že výsledek bude záviset na technickém šetření.
Anonym (12.7.2006 10:54:19)
Z toho hlavne vyplyva ze CRa jednaji neseriozne, kdyz vedi ze ti to nemohou zridit, ale prijmou od tebe objednavku. TO2 ti radsi rekne ze to pujde az xx.xx coz je imho spravne
Anonym (12.7.2006 13:31:43)
to neni jedina vec, ve ktere CRa jednaji neseriozne. bohuzel. drive jsem byl jejich velkym zastancem, ale po zkusenostech s pripojenim ve firme uz vim, ze technicky jsou mozna zdatni, ale pocinaje zakaznickou linkou pres helpdesk az po obchodniky (alespon ty dva, se kterymi jsem prisel do styku) je to docela desive.
Anonym (12.7.2006 13:41:42)
JJ, me prodali modem a pak me rekli "ze si ho mam nastavit sam, ze je nezajima ze to neumim a ze nedodali navod"
Anonym (13.7.2006 16:57:00)
Když to neumíš, tak si máš objednat velkou instalaci!
Anonym (13.7.2006 16:58:50)
tak abych se tady kolegy zastal, bez návodu, kde je např. heslo k routru by si to asi jen tak někdo moc nedal. Jasně, že máme internet, ale český návod je tak trochu povinost ze zákona.
Anonym (13.7.2006 21:42:38)
Někomu nepomůže ani český návod s obrázky...
Anonym (29.8.2006 20:43:55)
Navíc mají HELP DESK linku placenou, což mě taky nepřipadá jako příliš super zákaznické řešení
Anonym (29.8.2006 23:01:32)
To že nedodali návod je důvod k reklamaci... Ale to je asi tak všechno. Tedy pokud to bylo jako samoinstalační balíček, tak ti to instalovat nemusí...
Anonym (29.8.2006 20:42:46)
Mám CRa velmi špatné zkušenosti a když si tady všichni uvědomíte, že koupily Tele2, kteří se pořád vydávají za pracovníky TO2 když navštěvují lidi doma a vnucují jim jejich na oko levné služby tak si asi dovedete představit být jejím zákazníkem.
Danik (12.7.2006 12:28:58)
Telekom má novější informace u sebe, které poskytuje s určitým zpožděním. Když případně radiokomunikacím řekne telekom (nebo před měsícem dal software), kde je napsáno, že nemáte dostupnost, tak i kdyby byla tak se můžete Vy i radiokomunikace přetrhat a vůbce to nepomůže.
Pokud chcete to ADSL hned, tak zrušte ubjednávku u Bluetone a objednejte u TO2. Pokud Vám řeknou, že to nejde, tak jak již kolga níže píše, předpokládám, že nemají jen volný "slot" na DSLamu. Takže v tom případě budete muset počkat. Pak bych si to ADSL objednal až na začátku srpna (3.8.), třeba budou mít někde akční nabídku. Jinak, pokud na 100% počítáte, že si ponecháte ADSL od Bluetone, tak je výhodnější. Pokud byste však chtěli přerušit smlouvu na 12 měsíců, tak máte dost vysoké penále i třeba měsíc před koncem vypršení smlouvy (TO2 má nějakých 1100/12 krát počet měsíců do konce vypršení smlouvy).
Hodně zdaru
Danik (12.7.2006 12:31:38)
Co se té smlouvy týče, tak kdybyste ji chtěli vypovědět u TO2 2 měsíce před koncem, tak zaplatíte penále nějakých 200Kč, kdežto u radiokomunikací je to složitější, ale mohli by Vám dát třeba i 800 i víc (mají to zvláštním způsobem napsané obchodních podmínkách).
Pet (12.7.2006 15:23:28)
Už jen kvůli tomu jednání bych to u žlutejch sviní neobjednával. Snaží se konkurenci i zákazníky jakýmkoli způsobem podusit a znepříjemnit jim přechod ke konkurenci, jen aby je mohli dál obírat.
Anonym (28.8.2006 18:14:55)
1) co mas z cestiny ?
2) mozne to neni.