Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Tiscali - ruseni smlouvy

Tiscali - ruseni smlouvy

Karel R (23.2.2004 13:44:49)

1.) Ma nekdo s timto zkusenost? 2.) Delaji s tim problemy? mam na mysli tu vypovedni lhutu.. je sance ze by mne to zrusili "na pockani"? 3.) Co se podle vas stane kdyz nebudu platit faktury? ono platit 1500 mesicne za 2KB/s + 20% PL je totiz uz dost i na mne. 4.) je pan Muller chapavy nebo "hrosi kuze"? 5.) nejaka obecna rada? dik vsem co odpovi.

Hane (23.2.2004 20:17:55)

Kukni na moje upozorněni tady. Jinak pokud bys měl zajem tak hledám lidi na hromadnou stižnost na Tiscali.

Karel R (24.2.2004 12:00:30)

kde tu mas upozorneni? - jinak zrovna sem mluvil s panem Mullerem, tak FUP u Tiscali neni vzdy jenom na dobu nez se dostanete pod 10GB v last 30 dnech, ale v momente kdy se na FUP dostanete, je to na dalsich 30 dnu, tzn ze budu trpet jeste celych 17 dnu... Jedina nadeje je ta, ze mne to pak pojede normalne, je tu nekdo rakovy komu tiscali jeden jakz takz normalne? Kazdopadne vypoved smlouvy posilam. ale vivat 3 mesicni vypovedni lhuta.

Salieri (24.2.2004 13:40:54)

Tak jako vždycky. 3 týdny v měsíci to jelo normálně, nemohl sem si stěžovat. Ale pak ze dne na den rychlost max. 3kbps. Vím moc dobře, že sem se dostal na 11GB sosnutejch dat, ale že by mě poslali nějaký upozornění, tak to ne. Chtěl sem si vyzkoušet jak u nich funguje informování zákazníka o přenesených dat. Bylo mě odpovězeno, že po přenesení 70,80,90 % limitu, budou zákaznici informování mailem. Jenomže mě do dneška nic nepřišlo. Jenom rychlost se snížila o 98%. V Tiscali jsou prostě lháři. Pokuď to bude jenom možné jdu od nich.Sráčové. Jak můžou nabízet něco, když nemaj pořádně zvládnutou technickou stránku věci. ;-((((

Miroslav Šilhavý (24.2.2004 13:44:30)

A není to tak, že upozornění o limitu posílají jen u limitovaných linek?

Salieri (24.2.2004 16:14:59)

Ale i ta tzv. bez limitu má limit 10GB, po překročení je linka absolutně nepoužitelná aji na běžné serfování. Místo omezení rychlosti na prakticky nulovou hodnotu bych si radši připlatil za data nad limit nebo kdyby rychlost omezily na rychlost dial upu. Aby se dalo aspoň serfovat. Mám pak problém platit účty přes net.

Miroslav Šilhavý (24.2.2004 16:23:27)

Nojo, ale zase díky tomu, že jste překročil 10 GB někdo jiný, už dřív, nemohl serfovat taky... A také jste mu (jim) neposlal upozornění... To je holt sdílená linka a FUP podle Tiscali.

David (25.2.2004 16:11:03)

No a není rozumnější dostat z lidí peníze tím, že si po limitu zaplatí než si je naštvat a ztratit zákazníky. Ono v budoucnu se nmožství dat bude určitě zvedat a nemyslím si, že klienti které si Tiscali a jim podobní provideři teď naštvou tak i když slíbí modré z nebe (rychlou jízdu :-) ) tak nejspíš o ně definitivně přijdou. Nepřipadne mi to zrovna ekonomické?!

Miroslav Šilhavý (25.2.2004 16:18:25)

Ano, to by bylo nejlogičtější. Bohužel, mantinely agregace jsou pevně dané :( Jediným řešením by bylo, kdyby ISP pro zákazníky nějak dynamicky objednával 1024 kbit linky namísto 512 kbit, následně je škrtil na 512 a zbylých 512 by využil na "ředění" agregace. Ale to je nereálná pakárna.

Ufi (25.2.2004 17:17:09)

Nepřipadá vám pánové že jste tak docele off topic??? Člověk se tu na něco zeptá a vy tu rozebíráte stokrát omílané téma, které je navíc k nalezení v dalších X tématech. Zkuste taky něco napsat k tomu na co se ptá Karel R. Tohle je taky off topic

David (26.2.2004 20:08:52)

Vy jste se na něco ptal?

Ufi (27.2.2004 12:39:00)

LOL, zkus si přečíst předposlední větu. . nebo raději ne, tady je "Zkuste taky něco napsat k tomu na co se ptá Karel R."

David (28.2.2004 13:40:02)

Takže k věci :-) Asi pred 14 dny jsem rozvázal smlouvu s Tiscali. Namá cenu asi o tom jen mluvi a nadávat, každý máme volbu a můžeme si vybrat. Je třeba napsat výpověď a tu poslat doporučeně na Tiscali. Myslím, že mají 30 dnů na to aby se ozvali a další 2 měsíce na zrušení připojení. Co se týče FUP je možné toto reklamovat, ale pochybuji, že se někomu podaří z toho dostat nějakou rádoby slevu. Jediná možnost je snad najmout si dobrého právníka, ovšem pokud prohrajete tak je snadné si spočítat kolik stojí právník a kolik 3 měsíce u Tiscali než tam skončíte. Zase na druhou stranu někdo by jim měl konečně "natrhnout zadek".

Anonym (5.3.2004 11:56:55)

Nebit debyl tak jym natrhnež sadek y bes pravnyka

t.t@email.cz (5.3.2004 12:03:12)

Zdravim, ja poslal Tiscali odstoupeni od smlouvy z duvodu opakovane nefunkcnosti 30.1.2004 doporučeně a doteď (5.3.2004) se neozvali. No uvidime jak se budou tvarit az jim nezaplatim fakturu.

Jan Klouzal (26.2.2004 21:44:19)

To je nesmysl. To by totiž platilo jen tehdy, pokud by ten co začne stahovat dřív, stahoval stále plnou rychlostí a na ostatní by se nedostalo. Pokud se to ale všichni dělí o pásmo rovnoměrně (což se snad děje), nikomu stahováním neubližuju. On si totiž taky zaplatil linku 1:50, není důvod, proč by měl mít přednost jen proto, že ji využívá méně (pokud se držím v limitu stanoveném FUP, když ho překročím, tak budiž).

Miroslav Šilhavý (26.2.2004 21:52:49)

Souhlasím, k dokonalosti to má daleko, ale ve většině případů to zabere dobře. 10 GB je skoro 3x víc, než kolik přísluší lince 512/128, takže je velmi pravděpodobné, že těch 10 GB bylo na úkor někoho jiného. Takovýto systém budou IMHO muset dlouho ladit a průběžně poupravovat, aby fungoval. Osobně si myslím, že sosači se naučí držet se vždy těsně pod 10 GB hranicí a tedy celá FUP je k ničemu... Možná se (doufám) mýlím.

Salieri (26.2.2004 23:17:31)

Většina lidí, když si zaplatí 10GB, tak taky očekává že si je bude mejt možnost stáhnout. Druhá věc je nezvládnutí poskytovatele zařídit kvalitní linku pro všechny. Můj názor je ten, že kdyby zavedly limity už při prvním spuštění ADSL, mohli si ušetřit problémy, které řeší tím, že se snaží vyházet lidi, kteří využívají linku v rámci podepsané smlouvy.

Miroslav Šilhavý (27.2.2004 08:51:09)

Ale to je přeci omyl - 10 GB je jen údaj o datech, do kterých Vám nebudou nic účtovat navíc. Pochopitelně přednost před naplněním tohoto pomyslného limitu má sdílení linky!

Salieri (27.2.2004 14:48:07)

Tak nevim. U vysvětlení FUP mají napsáno, že bude uplatněna na 30dní. Je to vůbec pravda? 4 dny po překročení limutu se rychlosti vrátily na 400kbps. Ani nevim jestli byla na mě uplatněna. Maj v tom dokonalej bordel. Nebo zase změnily tech. specifikaci? Ach jo.

Q (4.3.2004 23:25:21)

Rak do toho bych šel taky

freezy (21.3.2004 20:29:44)

Může na mě Tiscali uplatnit FUP když mam doma Primu 512/128 a neomezené stahovaní dat??

Marcello (25.2.2004 18:27:21)

pokud mate zajem, tak me kontaktujte na ICQ 79096692 - ale moc vas pravdepodobne nepotesim...

El Carlos (22.3.2004 01:12:35)

No já jsem v průběhu a zatím s tím problémy dělají. Nechtěj si přijít pro modem, ale to by mi ani tak nevadilo jako to, že mi pořád posílaj faktury a já je musím vracet zpět s tím, že mi to nefunguje! Jinak mi dejte vědět na mail a přidám se k hromadný stížnosti...

Rosta (29.3.2004 02:09:13)

Nyni jsem ve dvouměsíční výpovědní lhůtě. Výpověď jsem jim zaslal 5.2.2004 a od "p. Mullera" jsem se po jeho telefonickém kontaktu dozvěděl, že ji obdrželi 11.2.04 a že je neplatná, ale já na svém zrušení trvám. Bude to asi "něco" pro právníky, ale celé společnosti TISCALI už mám plné zuby. Jak mi to dopadne dám všem vědět!

Martin Arnold (29.3.2004 09:17:47)

Já sem podal výpověď 4.2 ale písemný vyrozumění mi přišlo až 23.3, týden před ukončením služby. Volal jsem třikrát na zák.podporu ale ani jednou mi neodpověděli. POZOR: O ukončení ale vím už dva týdny. A víte odkud. Od účetní. Na faktuře je tel. číslo a jméno účetní. Já jsem jí volal kvůli chybě na faktuře a čistě náhodou sem se zeptal, jestli tam má, k jakýmu dni bude ukončená služba, že sem podal výpověď. A samozřejmě, že to tam měla a klidně mi to řekla.

Mimoto (30.3.2004 13:17:19)

Ja vypovedel osobne, pisemne, 200X telefonicky pred dvema mesici, dne 31. 3. mi to ma skoncit, tak jsem tam volal, jestli se tak stane, ze kvuli jejich "vysokorychlostnimu pripojeni" nepujdu na urad prace a oni si dovolili mi rict, ze o zadne vypovedi nevedi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To si snad ze me nekdo dela fuckt uz prdel??????!!!!!!! Prisaham, ze jestli mi to "pobezi" 1. 4., tak jim to jdu rozmlatit o hlavu... A jestli to cte nejakej z Tiscali, tak se teste vy svine vyjebany!!!

Vladimir T (30.3.2004 21:29:49)

Dulezita rada pro vsechny: vypoved podavejte ZASADNE prokazatelnym zpusobem, tj doporucenym dopisem a tak dale.

Jose (4.4.2004 14:51:05)

Když to od 21.ledna do 10.února nešlo (FUP-nikdo nic neřekl a pak si měnili dle svého co chtěli) volal jsem, psal jsem i GŘ a pak po tel. s Product Managerem mi bylo slíbeno, že pokud pošlu výpověď do konce února bude jednoměsíční (tedy konec 31.3.) a že proti mě neuplatní bod 2.11 Všeob. podmínek. Udělal jsem a čekal. 2.dubna to ještě šlo a k tomu jsem dostal z 1.4. oznámení o přijetí výpovědi, že smluvní vztah bude končit 30.4. Zase mě rozčílili a napsal jsem mailem ať si přečtou výpověď, že víc už nezaplatím. Pak zavolal zase nějaký arogant, že výpověď vůbec neuznávají, protože jsem podepsal na dva roky (ani ji nečetl). Potom se ozval znovu, že už si to ověřil, ale že doplatím první 3 měsíce (byly zdarma při smlouvě na 24 měsíců). Večer 2.4. už to bylo konečně odpojeno. Teď udělám ještě vše pro to abych jim už nezaplatil nic!!!!!