Miroslav Šilhavý (25.2.2004 13:19:34)
:( nojo, 512/128 kbit s agregací 1:50 garantuje 10,24/2,56 kbit... Takže to rádio nemůžete poslouchat 8 hodin denně :(
Ladiez (25.2.2004 13:36:40)
pak se tedy nejedná o "vysokorychlostní" připojení
Miroslav Šilhavý (25.2.2004 13:40:59)
;-) ale ano, jedná... Vysokorychlostní připojení nastavené pro určitou skupinu uživatelů. Na poslouchání 128kbit streamu nonstop je to prostě málo. A v kombinaci s tím, že Tiscali přilákali hodně takových uživatelů na takovou službu, tak to prostě fungovat nemůže.
Ladiez (25.2.2004 13:49:51)
chci se zeptat ještě na tři věci... kde pracujete, že o tom víte, jako kdyby jste byl buď z Telecomu, nebo PR nějaké zmiňované společnosti... neberte to jako urážku, ale v ČR je možný i tohle...
A dále, kde jste zjistil garantované připojení...
A co může člověk dělat, pokud předběžnou smlouvu podepsal, oficiální nikoliv z důvodu nepřiložené přílohy (Všeb. podm., atd.), osobně dal výpověď s razítkem zaměstnance, kterej už není k dohledání a stále je na Vás uplátňováno FUP, ačkoliv jste žádla o zrušení linky...? Jak je tohle v našem právním státě vůbec možný??? Asi moje naivita mi zamlžila oči a uši v tom, že se tu akurát všichni snaží ne o dodržování právních předpisů, resp. zákona, ale o to, aby se vykličkovali s předpokládanými problémy, který jsou záměrně zamlžovány podřízenými. (viz. garance, viz. FUP, viz. naprostej nezájem o řešení problému z vaší strany). Sakra kam se podělo, náš zákazník, náš pán???!!!
Miroslav Šilhavý (25.2.2004 14:03:56)
Kde pracuji? Jsen na volné noze, konzultant.
Garantovaná rychlost - napsal jsem to špatně, na ADSL není z právního hlediska garantováno nic, myslel jsem tím tzv. garanci, která vyjde z agregačního vzorce, tj. rychlost, pod kterou by připojení nemělo klesnout při maximální agregaci, pakliže by byla ideálně spravedlivá.
A co můžete dělat:
1. můžete se pokusit napadnout službu jako takovou, že neplní ani v nejmenším to, co plnit má - tj. základní připojení k internetu - pomalá rychlost však není dobrý důvod; musel byste to narazit na to, že to, co Tiscali poskytuje, není internet
2. pokud jste vypověděl smlouvu, pak, pakliže do konce výpovědní lhůty Vám ADSL nedekonfigurují, máte právo žádat po nich náhradu škody (nemožnost objednání u jiného ISP); v této náhradě by teoreticky mohl být rozdíl ceny alt. připojení, které jste si byl z toho důvodu nucen objednat a ceny připojení, které jste chtěl přes ADSL
3. nebo prostě čekat, urgovat atd.
Body č. 1 a 2 jsou dost obtížné a musel byste mít dost síly a prostředků na to, abyste s Tiscali vedl i soudní spor. Bod č. 3 Vás s jistotou bude stát určité prostředky, zase tam nemáte riziko prohry :(
Ladiez (25.2.2004 13:34:10)
Jsem asi podobnýho ražení jako ty s tím rozdílem, že jsem se přes internet od Tiscali (512/128/unlimited) snažil podnikat. Po měsíci a půl nejsem schopen poslat Outlookem jedinou smlouvu, ani žádnou obdžet, zkoušel jsem to po celej víkend nonstop a ze 7 smluv mi přišlo a odeslalo 0! Dle prof. soft. mám připojení 3bytes/0bytes!!! Kromě toho jsem byl na Tiscali osobně vypovědět smlouvu, dostal jsem razítko, ačkoliv jsem tu oficiální smlouvu nepodepsal, protože mi neposlali přílohu (Všeob. podm. a tech. spec.), která je nedílnou součástí bodu 5.1, 5.2. Je to 3 týdny, stále je na mě uplatňováno FUP, stále mi někdo volá a dělá nátlaky abych smlouvu podepsal, ale už je nezajímá, že jsem od nich dostal nefunkční modem - Asus router (investice do nového), ačkoliv tam mají asi 60 urgencí... Na bezplatnou linku k technikům jsem se nikdy nedovolal...
Snažim se tam volat, ale člověk, kterej mi dal razítko na výpověď je 24 hodin non stop na obědě a v Hradci Králové, kam výpověď směřovala faxem o ničem nevědí...
Tady už pomůže jedině Tv Nova, bohužel nejsem ten, kdo rád vystupuje před kameru, ale jestli se někdo takovej najde, pište na mejl, mám kontakty a není problém to natočit... Samozřejmě s Vaší pomocí...