Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Jaké jsou vaše zkušenosti s Bluetone Premium ADSL?

Jaké jsou vaše zkušenosti s Bluetone Premium ADSL?

happymaster23 (5.8.2006 23:07:07)

Zdravim, minulý měsíc byla v mojí lokalitě zprovozněna technologie radiokomunikací a uvažuju že k nim přejdu. Proto se chci zeptat na zkušenosti uživatelů linek 5Mb a 3Mb, jaké mají pingy a rychlost v praxi a taky ostatní postřehy, problémy atd. děkuji happymaster23

happymaster23 (6.8.2006 16:30:01)

fakt to nikdo nemá? :D nemohl by ani tlumočit nikdo ze zdejších - Nargon, David, y2k?? plz

MILAN (6.8.2006 17:48:29)

Já budu mít 5mbits do 14ti dnů, tak pak hodím echo, ale bral bych s rezervou některé příspěvky známých dopisovatelů...

happymaster23 (6.8.2006 17:57:29)

jáké příspěvky "některých známých dopisovatelů" máš namysli??? Jakože schválně říkají, že je to na hov*o a přitom to třeba ani nemají??? díky

Anonym (6.8.2006 18:29:06)

Spis presne naopak

happymaster23 (6.8.2006 18:39:25)

tak teď už tomu vážně vubec nerozumim :D:D:D

Anonym (6.8.2006 18:43:35)

Jsou tu lidi co automaticky na davaji na TO2 a automaticky nebetycne vychvaluji Bluetone, pritom obe firmy maji sve + i -.

happymaster23 (6.8.2006 18:44:12)

a jaké sou ty "-" u Bluetone?

Anonym (6.8.2006 19:31:15)

Proč nehledáš v historii? Mínusy: občas delší zřizovací doba, administrativní "bordel", "neblbuvzdorné" modemy - ale klidně mužeš použít svůj, pro někoho málo podrobné návody k instalaci (nastavení je stejné jak u TO2), nutnost úpisu na 12 měsíců, občas výmluvy na TO2, někdy výpadek při přechodu od jiného poskytovatele... Ale i tak je Premium většinou mnohem lepší než ADSL od TO2.

happymaster23 (6.8.2006 21:04:47)

pokoušel jsem se hledat v historii, ale tohle forum má tak otřesný systém hledání a diskuse jsou tak prolezlé flamem, že sem to po půl hodině vzdal... ad delší zřizovací doba - to mi nevadí, když se to netýká připojení samotného ad administrativní bordel - co je potom v telekomu :D ad neblbuvzorné modemy - použiju svého miláška SP510i ad pro někoho málo podrobné návody k instalaci (nastavení je stejné jak u TO2) - no tak to mi vůbec nevadí, obzvlášť když používají PPPoE, nastavit každý eth modem je podle mě hračka ad nutnost úpisu na 12 měsíců - to mi taky nevadí ad občas výmluvy na TO2 - ať se vymlouvají jak chcou... ad někdy výpadek při přechodu od jiného poskytovatele... - tak co už... z toho plyne, že jsou to problémy administrativní a ty mě jsou fuk, už mě to tak nebere, když sem ADSL před dvěma lety zřizoval, tak to trvalo 1,5 měsíce, když sem přecházel na sprint taky to trvalo měsíc kvůli chybám v systému... Takže po předchozích zážitcích už s tím počítám. Jenom by mě zajímalo jaký význam má slovo "většinou" v poslední větě? :) děkuji happymaster23

Anonym (6.8.2006 21:47:18)

To "většinou" mám pouze z doslechu a z různých diskuzí na netu. Jinak několik linek Premium co osobně znám (v Brně), jsou naprosto bez problémů, rychlost je u 3 Mbps stabilně kolem 2,7 Mbps, u linky 5 Mbps to kolísá víc, od 3,2 až po 5 a něco, upload je téměř pořád nad 512 Kbps. Neplánované výpadky nejsou, plánované (cca 10 - 15 minut) oznamují několik dní předem emailem. Svého "miláška" SP510i můžeš klidně použít. Ještě ti poradím: http://www.bluetone.cz/main.php?pageid=72

happymaster23 (6.8.2006 22:48:30)

tak jo, du to objednat. Za ty kontakty díky. BTW už se těšim až stahnu všechno co uvidim :D (ale přitom se !zatim! můj pruměrný traffic držel kolem 3GB) děkuji za rady

Anonym (6.8.2006 23:33:19)

Denně? Tak to jsme dva...

happymaster23 (7.8.2006 00:05:03)

měsíčně

Danik (7.8.2006 12:20:13)

Kamarád tuto službu již druhým měsícem má (3Mbity) a v tomto případě šlo taky vše bez problému. Jede mu to vždy přes 300kB/s (kilobajtů), takže si myslím, že by Ti to stačilo. Těch 5 Mbit je o dost dražších a po měsíci už i tak nebudeš mít co stahovat ( a na zbytek Ti těch 300kB/s určitě bude stačit). Tak přeji hodně zdaru PS: Ten modem zdarma si nech vydat a pověs si ho na stěnu (tedy pokud to je usb modem :)

happymaster23 (7.8.2006 14:07:40)

díky za odpověď. Já sem si stanovil takovou mez zhruba 1500Kč měsíčně za internet. Což vychází když to spočítám i s tím, že nebudu platit ty dva paušály na dva roky. Já mám totiž linku jako podnikatelskou kvůli daním a nejnižší tarif na telefon od telečumáků (teda TO2) stojí 495Kč bez DPH plus sprint za 799Kč bez DPH no a jak řikám, ty peníze si můžu dovolit měsíčně uvolnit, tak za stejně peněz dostanu více muziky. Navíc mám na LAN celkem 4PC (Desktop, Server, Notebook a ještě jeden desktop) a proto se mi větší šířka pásma hodí...

Danik (7.8.2006 16:03:05)

Tak na 4-řech počítačích to možná využiješ (těch 5Mbit/s). No a do těch 1500 s DPH se nevejdeš s 5Mbit.. :) Stojí to 1400 bez DPH (ale to už Ti je asi jedno, že.. :) Až si to pořídíš, tak dej vědět, jaké to je mít 5Mbit za sekundu.. Závidím Ti tu možnost. Mám IE impuls a to až od května (do té doby jsem jinou možnost neměl), ale jsem vděčný aspoň už za to (do té doby GPRS se špatným signálem = 30kbit/s... UŽ nikdy.. :)

happymaster23 (7.8.2006 16:59:39)

no já vim že se tam nevejdu, ale když to spočítám celkově bež těch dvou měsíců, které jsou zadarmo, tak to vychází ještě levněji... JJ dám vědět, ale ještě není úplně jistý, jestli to technicky pude, musím počkat až na výsledek tech. šetření.

Vanguard (7.8.2006 17:57:21)

Praha 10 - 5Mbit tarif, daleko od ustredny, skutecna rychlost 3Mbity, up 512 np, nestezuju si za ty penize ;) A ping napr. na seznam solidni... Reply from 212.80.76.3: bytes=32 time=7ms TTL=58 Reply from 212.80.76.3: bytes=32 time=7ms TTL=58 Reply from 212.80.76.3: bytes=32 time=7ms TTL=58 Reply from 212.80.76.3: bytes=32 time=7ms TTL=58 Reply from 212.80.76.3: bytes=32 time=7ms TTL=58 Ping statistics for 212.80.76.3: Packets: Sent = 722, Received = 722, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 7ms, Maximum = 7ms, Average = 7ms

Anonym (7.8.2006 00:15:51)

A stíháš i něco jiného než jen sedět u PC?

Anonym (7.8.2006 08:57:54)

Moc ne.

happymaster23 (7.8.2006 13:56:42)

ale jo, proč by to nestíhal, do BitTorent klienta si dá do fronty 20 torrentů a je to, nebo u normálních downloadů toho nakliká víc a stačí mu, když u toho stráví hodinku denně, aby vše zase nastavil... Já osobně už jsem se připravil, na takovej starší PC jsem si nainstaloval Slackware, na něj si z desktopu přes FTP přetáhnu torrenty, či seznam linků co chu stahovat, tam to jenom rozjedu a PC jede 24/7/365 :D Navíc ho mám ve vedlejší místnosti a tak mě ani neruší :) Ale ruku na srdce, stahovač jsem doposud nebyl, protože vězte mi, že sem se vždycky vlezl do 3GB/měsíc, ale holt no limit je nolimit, ale vsadim se, že tak za dva měsíce už nebude co stahovat...

Anonym (7.8.2006 14:22:59)

Tady nejde ani tak o dobu nutnou pro nastavení a naklikání, ale spíš o dobu nutnou pro poslouchání a sledování...

happymaster23 (7.8.2006 16:56:23)

to je věc druhá :D

Karel (29.9.2006 18:30:41)

jak je to u CRa s p2p sitema (aktiv/pasiv) ?

Guru (6.8.2006 23:33:59)

V HK to samý.

mike (13.8.2006 19:47:24)

Jednani firmy bluetone se mi pri zrizovani adsl vubec nelibilo po trech nedelich po odeslani objednavky se mi obtezovali sdelit ze nemohou zridit adsl protoze nemaj kapacitu na ustredne. Co tak najednou to nevedeli uz pred tim? :) Kdyz sem se jich zeptal co mi muzou misto toho nabidnout sdelili mi ze nic ale ze si muzu v klidku pockat dalsi dva mesice a mozna ze navysej kapacitu, ale urcite mi nic zarucit nechteli. Upozornuji ze jde o pokrytou oblast teto firmy :) docela me tim rozesmali. Nesnasim neprofesionalni chovani, zda se ze se tak budou chovat pri reseni jakehokoliv problemu. Takze pozor na ne :)

Anonym (13.8.2006 21:07:55)

Když to neprofesionálně objednáš zasláním objednávky a ne osobním jednáním s konkrétním člověkem, tak se pak nediv, "profesionále"!

Anonym (13.8.2006 21:58:12)

Jinak trus máš v pořádku? Asi ne...

Hanka (15.8.2006 17:10:25)

Promiň, ale máš to poněkud popletené - zákazník tu není od toho, aby byl profesionál - zákazník je ten trouba, co za tu službu platí...

Danik (17.8.2006 09:15:51)

Přesně tak. Mám stejný názor. Lidi co si nezajdou sem na fórum, tak to nikdy nezjistí, že Bluetone jedná takhle neprofesionálně (leda na vlastní kůži.. :)

Hanka (15.8.2006 17:07:29)

Naprosto stejná zkušenost s jediným vylepšením - mně toto sdělili až na můj dotaz (víc než tři týdny po zaslání potvrzení, že přijímají objednávku), jinak se neobtěžovali vůbec...

happymaster23 (6.8.2006 18:43:35)

jenom tak BTW, doufám že používají PPPoE stejně jako telecom?

kix (11.8.2006 21:30:03)

ANO

Zahrádka Petr (6.8.2006 22:57:38)

Ve firme máme zhruba měsíc BT Premium 5Mb a zatím nebyl žádný problém. Rychlost down 3700-4500kb a up 420-512kb, ping v ČR do 20ms (lokalita Olomouc). S aktivací nebyly také žádné problémy. Domluvený termín zprovozněnní dodržen s rezervou. Administrativní problémy jsem také nezaznamenal. Možná proto, že jsem od začátku komunikoval pouze s jedním člověkem (account managerem). Naprosto profesionální jednání. Jediné co může zarazit méně zkušeného uživatele jsou "skromné" informace ke zprovoznění služby (vlastní modem). Pokud ale máte alespoň základní znalosti PC a routeru, tak nastavení zvládnete. Pokud ne, můžete kontaktovat tech. oddělení. S tím zatím zkušenosti nemám.

happymaster23 (7.8.2006 00:08:57)

děkuji za odpověď. Skromné informace mi nevadí... Chtěl jsem to objednat dnes, ale zarazily mě věci jako Evidence, č.j., Datum registrace, ... tak se na to podivám až zítra :)

Vanguard (7.8.2006 02:15:55)

Praha 10 - 5Mbit tarif, daleko od ustredny, skutecna rychlost 3Mbity, up 512 np, nestezuju si za ty penize ;) A ping napr. na seznam solidni... Reply from 212.80.76.3: bytes=32 time=7ms TTL=58 Reply from 212.80.76.3: bytes=32 time=7ms TTL=58 Reply from 212.80.76.3: bytes=32 time=7ms TTL=58 Reply from 212.80.76.3: bytes=32 time=7ms TTL=58 Reply from 212.80.76.3: bytes=32 time=7ms TTL=58 Ping statistics for 212.80.76.3: Packets: Sent = 722, Received = 722, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 7ms, Maximum = 7ms, Average = 7ms

Vanguard (7.8.2006 03:22:15)

Praha 10 - 5Mbit tarif, daleko od ustredny, skutecna rychlost 3Mbity, up 512 np, nestezuju si za ty penize ;) A ping napr. na seznam solidni... Reply from 212.80.76.3: bytes=32 time=7ms TTL=58 Reply from 212.80.76.3: bytes=32 time=7ms TTL=58 Reply from 212.80.76.3: bytes=32 time=7ms TTL=58 Ping statistics for 212.80.76.3: Packets: Sent = 722, Received = 722, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 7ms, Maximum = 7ms, Average = 7ms

Vanguard (7.8.2006 17:58:23)

Praha 10 - 5Mbit tarif, daleko od ustredny, skutecna rychlost 3Mbity, up 512 np, ping na seznam solidnich 7ms, nestezuju si za ty penize ;)

PetrK (7.8.2006 20:14:28)

Mám Bluetone Premium ADSL Voice 2006 tarif 3072/512. Momentálně jsem naměřil: Rychlost připojení k internetu: 2,741 Mbit/s Rychlost stahování dat: 350,8 kByte/s Rychlost odezvy (ping): min 22,897 ms max 34,198 ms Ø 26,721 ms Služba je stabilní. Přecházel jsem z Bluetone Classic. Přechod z jedné služby na druhou jsem ani nezaznamenal (byl jsem v práci). Od pátku do neděle měli výpadek. Odešla jim nějaká karta na DSLAMu. Po opravě poruchy v pondělí technik zavolal jak slíbil. Kvalifikuji to jako solidní jednání. Po opravě se parametry připojení zlepšily. Modem ukazuje nyní u hodnot Local SNR Margin: 18.0 dB Remote SNR Margin: 12.0 dB Dříve byly hodnoty okolo 6 dB. Lokalita Kroměříž.

happymaster23 (8.8.2006 13:29:29)

děkuji za odpověď.

noob (20.8.2006 10:15:53)

kde zjistim tydle hodnoty? Local SNR Margin: Remote SNR Margin:

noob (20.8.2006 10:17:24)

aha myslim ze sem to zrovna nasel downstream SNR mam 18dB upstream SNR mam 30dB je to dobre nebo spatne jo a u telecomu mi to ukazuje ze max rychlost mam 2Mb

Anonym (20.8.2006 11:02:49)

To se nedá říct, jestli je to dobré, nebo špatné. Nicméně, pokud vám to ukazuje 2Mbit a v upstreamu máte 30dB, tak těch 18dB v downstreamu by mohlo naznačovat nějaký problém. Někde tam musí být také hodnota útlumu (line attenuation). Tak je kolik?

Petr (27.9.2006 02:07:47)

BT Premium ADSL ADSL router OvisLink ARM-104v3 Linka 3072/512 , connected 8128/896 Margin up - 6dB Margin down - 7dB Attenuation up - 28dB Attenuation down - 38dB Ping i rychlost mame ok, linka je zrizena pred 2 tydny. Zrizeni trvalo 2,5 mesice. Lokalita Zlin. Posl.3 dny ale obcasne vypadky. Nemame ty hodnoty prilis nizke ? Diky za odpovedi

Nargon (20.8.2006 11:35:08)

Tyhle hodnoty SNR margin jsou v pohode. Co jsem tu na foru vycetl, tak pri hodnotach nizsich nez cca 6-7 dB se rozpada synchronizace, takze hodnoty nad 10 jsou celkem pohoda.

Anonym (20.8.2006 12:50:29)

No. Mě osobně by přišlo podezřelý, že při synchronizační rychlosti 2Mbit je SNR up 30dB a down jen 18dB. To není úplně běžný. Většinou to vypovídá o nějakým zarušení. Samozřejmě, že je to teď v pohodě, ale může to vypovídat o nějakém začínajícím problému.

sexmax (21.8.2006 17:30:17)

Chlapi zajimalo by me kdo jste z Klatov a mate to zavede -jak vam to slate? jay mate rychlosti? hodnoty z modemu? jaky modem? HLavne jak vam jede DC++? Zejmena segmentove stahovani, nehlasi vam to timeouty? ja s tim mam neustale potize.Ja mam modem zyxel 660r-63c a tyto hodnoty na modemu: UP relative capacity occupation: 0% noise margin upstream: 8 db output power downstream: 11 db attenuation upstream: 16 db Down relative capacity occupation: 0% noise margin downstream: 22 db output power upstream: 12 db attenuation downstream: 22 db test rychlosti na serveru Rychlost.cz datum a čas:21.08.2006 17:14 stahování:915.728 kbps (114.466 kB/s) upload:251.064 kbps (31.383 kB/s) web odezva:min:44.9ms průměr:57.2ms max:75.4ms poskytovatel připojení:Bluetone.cz (adsl) Mam 1000/256 .Zda se mi prilis vysoky ping a to mam pri testu vypnuty Kerio -jinak je to horsi,hlavne rychlost... Co vy na to? a jak u vas? dekuji sexmax

Anonym (21.8.2006 18:50:45)

nižší hodnota noise margin upstream naznačuje že je rušení na nízkých frekvencíh - velmi često paralelky. Ale u tohodle modemu by ty hodnoty mohli být v poho. PS: na web odezvu se vykašli, a zkus klasickej ping.

sexmax (21.8.2006 19:22:21)

a to ruseni na nizkych frekvencich znamena co?...muze to zpusobovat uvedene problemy -co se tice timeoutu? nebo co by je mohlo zpusobovat, za predpokladu ze mam vsechno vsude dobre nastavene .-) Navic kdyby mel nekdo presne tenhle typ modemu a poradil mi presne s nastavenim- bylo by to super,navic je tento modem dobry? kvalitni, zejmena co se "stahovani" tyce? diky za kvalitni prispevky :-)

q (21.8.2006 19:35:10)

timeouty to dělat muže - paket od tebe dojde na DSLAM poškozený a je zahozenej(a většinou to nebude jeden, ale vždy hned několik, než se rušení sníží, přip DSL se uhne). Co se tyče přenosu na ADSL tak upstreem je na nižších frekvencích než downstreem. snižení nois margin v upstreem zpusoubuji hlavne paralelky, více zásuvek, souběh s ISDN, zabezpečovačky... V downstreem jine ADSL, dlouhe vedeni, přepětove ochrany, některe zasuvky, PCM združovací zařízení...

sexmax (21.8.2006 20:27:26)

timeouty to dělat muže - paket od tebe dojde na DSLAM poškozený a je zahozenej(a většinou to nebude jeden, ale vždy hned několik, než se rušení sníží, přip DSL se uhne). -- jestli to chapu tak nby to delalo ode me to znamena lidem co ode me chteji sosat, jesi ano tak to tak neni u nich problem neni upload jede vzdy na 100%! problem je download te mi hazi timeouty..ale mozna tomu nerozumim.Mluvil jsem s technikem od Radiokomunikaci, tak mi vytah takhle. Up relative capacity occupation: 0% noise margin upstream: 12 db output power downstream: 7 db attenuation upstream: 16 db tak nevim jestli to nejak pomuze jesi to bude mit nejakej vliv ,jinak prej je linka v poradku a nemuzou s tim nic delat -mam zkusit na jinym kompu..mozna je problem v pocitaci..nevim

earnil (21.8.2006 20:49:27)

Asi takhle... 12dB SNR je dost nízko. Ono taky záleží na synchronizační rychlost. Pokud máš upstream 256, tak je to ještě relativně v pohodě, pokud 512, tak už to tak slavný není. Ale NEMUSÍ to nutně vadit. Konkrétně ZyXELy mají dost vysokou citlivost, takže zvládají i linky s nižším SNR. Jinak, ČRa by s tim klidně mohly něco dělat, ale to by znamenalo, že musí vyslat mechanika, což se jim ale tebe, jako u retail zákazníka nevyplatí, dokud to aspoň nějak funguje.

Guru (22.8.2006 18:42:43)

Nízký to je, ale mám podobné hodnoty: Noise Margin up - 6dB Noise Margin down - 12dB Attenuation up - 49dB Attenuation up - 31dB ADSL router 3com 3CRWDR 100B-72 -> 3072/512 od ČRa -> nepadá to, naprosto stabilní, reálné rychlosti 2800/480 kbps.

Anonym (22.8.2006 18:43:30)

Oprava: Attenuation down - 31dB

earnil (22.8.2006 23:14:53)

No, tak to je celkem slušná soda...:-) Vtip je v tom, že ono to bude fungovat. Ale jenom do té doby, než si třeba někdo ve stejném kabelu na blízkém páru pořídí taky ADSLku. To potom začne čóro móro. 6dB je totiž podle g.dmt minimální možný SNR na nosné, aby byla použitelná...

Anonym (23.8.2006 05:46:05)

HaHaHa, ty tomu taky moc nerozumis co?

earnil (23.8.2006 15:38:33)

http://en.wikipedia.org/wiki/G.DMT

Anonym (23.8.2006 15:39:38)

http://en.wikipedia.org/wiki/G.DMT

Anonym (23.8.2006 15:45:54)

Co k tomu dodat... Snad jenom, tohle: http://en.wikipedia.org/wiki/G.DMT

kufik (22.10.2006 23:58:41)

to mi povidej: Up Stream 832 (Kbps.) Down Stream 8128 (Kbps.) Noise Margin 6 dB up 6 dB down Attenuation 50 dB up 32 dB down mam SMC7904BRB s poslednim firmwarem 0.46 a naprosta spokojenost.

q (23.8.2006 08:28:42)

Kominikace při stahování vypada zhoruba následovne: 1) pošleš požadavek(v uploadu) - pár B vetsinou jeden paket 2) druha strana ti pošle data(v downloadu) - většinou hodně B 3) od tebe odejde potvrzení o přijetí paketu, a žadost o další(v uploadu) 4) přijde další z protější strany 5) bod 3 a 4 se opakují, těch"smyček" muže být ale i víc zároveň , přip se přijme víc příchozích paketů a jednou potvrdí. Ale pokud od tebe neodejde paket s žádostí o data(ztratí se) tak protějšek neví že ti ma něco poslat, a když se to stane, tak je zopakovan požadavek od tebe, ale když se to stane opakovaně(i ty opakovane požadavky), tak TIMEOUT. Ještě se muže stát že odesíláš tak velke množství dat, že máš v up zahlcenou linku, v tom připadě jsou dlouhe odezvy, a dochází take k timeoutu(prostě program(nebo protokol) to už nevydrží a pošle žádost o opakování paketu.

Petr (15.9.2006 16:39:27)

Tak to ti blahoprřeju. Já už přechod zaznamenávám týden. Jsem bez telefonu i internetu. Když zavolám na zák. linku, tak jsou sice milí, ale výslednej efekt není žádnej ...

Petr (15.9.2006 17:06:19)

Cha, cha .. Já se z toho asi zblázním. Teď mi volali z CRa, že mám závadu hlásit na O2 !!! Připadá mi to sice trochu podivný, vzhledek tomu, že s O2 už bych neměl mít žádný vztah - jsem zákazníkem ČRa a že si ČRa ten drát ke mně pronajímají od O2 mně nemusí zajímat ..., ale hlavně mě fascinuje, že mi toto sdělí po týdnu. A O2 má 5 dní na reakci. Hurá!!!!

Arne (15.9.2006 18:18:00)

měl jsem podobný problém, jen netrval týden, ale čtyři dny. Na O2 mne samozřejmně poslali někam, že se mnou nic nemají. Vše se na ČRa pohnulo teprve tehdy, když jsem se nenechal odbýt a trval na odstranění závady. Pokud jsem byl slušný, jen mně slibovali a vůbec nic se nedělo, teprve po výtkách, že jsou nejhorší operátor a výhružkách se stížností na jejich postup to najednou během hodiny zprovoznili. Na odstranění závady mají 48 hodin!

Petr (23.9.2006 11:21:53)

Tak včera jsem zahájil 3.týden čekání. Beznaděj ...

Anonym (25.9.2006 19:06:22)

Po měsíci čekání jsme provedli storno objednávky služby.

Petr (4.10.2006 15:06:15)

Tak po 24 dnech bez provozu jsem konečně přešel od Classicu na Premium. Konečně se mi totiž podařilo zjistit v čem je problém. O2 mně přepojili na jiný port ústředny než měli. Byl to ale port ČRa! Po tomto zjištění jsem se nechápavě zeptal, proč si tedy ČRa nepřeprogramují nastavení tak, aby počítalo s tím, že jsem na jiném portu. Bylo mi řečeno, že takováto operace trvá týden a že se musí počkat až to O2 přepojí! Když jsem opáčil, že už čekám 3 týdny, bylo mi přislíbeno, že s tím něco udělají - no a za hodinu to začalo šlapat. Ještě teď se nemůžu vzpamatovat z toho, že jsem byl kvůli takovéto blbosti 3 týdny bez spojení. Jsem přes ČRa připojenej už 2 roky a zatím jsem s nimi neměl problém, ale tohle .... uff Teď se ještě těším, až mně 02 přepojí na ten správnej port a zase to nepojede :)

happymaster23 (10.8.2006 22:25:26)

tak jo, děkuji všem za odpovědi, ADSL je objednané, smlouvy i výpověď telecomu odeslané a teď už jenom čekám. Až to bude, tak hodim echo!

Twisp (13.8.2006 20:01:07)

Bluetoe premium 2006 3072/512 Rychlost připojení k internetu: 2,693 Mbit/s Rychlost stahování dat: 344,7 kByte/s Rychlost odezvy (ping): min 15,591 ms max 28,553 ms Ø 19,675 ms měrěno v neděli ve 20:00 (rekl bych ze nejspise v nejvetsi spicce)

Anonym (18.8.2006 09:21:18)

nepustili mě víc jak 1 Mb že jsem daleko ale stačí to jede to 950 furt

MartinCZ (22.8.2006 08:53:01)

Při objednávání a zvláště řešení nestandardních požadavků (nejistota v dostupnosti a pod.) doporučuji zaznamenávat časy hovorů a jména operátorů (sdělí vám je bez potíží). Mě slibovali jako standardní určité postupy při objednávce a nakonec k nim nedošlo. Nechci se rozepisovat, ale prostě zaznamenávejte čas a operátora každého hovoru a číslo ze kterého voláte. Jinak už jedu (i když po určitých komplikacích typu "když ptáčka chytají..."). Rychlost stabilní, pingy ok, ale proč vá píšu. Překvapilo mě telefonní číslo co jsem místo telekomáckého dostal: Nádherný formát jako do Holywoodu: +420 555 55 xx xx Ale to jako bonbónek.

MartinCZ (22.8.2006 08:55:04)

Zapoměl jsem napsat důvod zzáznamu, reagují totiž zpětně na reklamacích a mohou část měsíčních plateb na základě třeba lživých nebo nesprávných informací jejich operátorů odpustit. Alespoň mi to takto řeklo a samo navrholo reklamační oddělení.

Honza (23.8.2006 22:53:00)

Tak mé zkušenosti jsou zatím hrozné. Ale vůbec nejde o BLuetone, ale o GTS. Měl jsem dříve Contactel, v září 2004 jsem podepsal smlouvu na 24 měsíců, dostal jsem modem zdarma, fajn. V červnu si říkám, jestli tam náhodou není výpovědní lhůta 3 měsíce, tak si pročítám smlouvu a čtu, že smlouva podepsaná na dobu určitou má jakousi "výpovědní lhůtu" jeden měsíc. Volám proto radši na infolinku, kde mi říkají, že smlouva je opravdu na 24 měsíců, končí mi k 30.9. 2006 ale že GTS Novera vytváří poté automaticky smlouvu na dobu neurčitou udajně aby lidé nepřišli o internet. Dobře, říkám si, že ke konci srpna jim napíšu, že nemám zájem o vytváření nové smlouvy, tím pádem dojde ke zrušení ADSL ke dni 30.9. 2006. Psal jsem tedy před týdnem na jejich infolinku, že nemám zájem o vytváření té smlouvy na dobu určitou. Za 2 dny mi přijde odpověď: Vážený zákazníku, výpověď smlouvy není možné akceptovat e-mailem. Prosíme o zaslání faxem, poštou či neskenované e-mailem. Výpověď musí obsahovat písemný podpis oprávněné osoby. Co to do p*či je? Copak žádám o nějakou výpověd smlouvy? Jsem blbej nebo je potřeba vypovědět i smlouvu na dobu určitou? Napsal jsem jim tedy velice slušně, ať si přečtou mojí žádost a sdělí mi nějaké jasné stanovisko. Asi za 5 hodin opověď: Děkujeme za Váš e-mail. Jak vám bylo níže sděleno, smlouvu můžete vypovědět písemně nebo faxem. Neprodlužujeme Vám automaticky smlouvu na dobu neurčitou, jak uvádíte. Ta s Vámi byla uzavřena již v den sepsání smlouvy, zřejmě si zaměňujete s minimální dobou využívání služby na 24 měsíců. Tak si říkám, možná jsem se podíval špatně na smlouvu. Pročítám si ji a je na ni jasně uvedeno doba platnosti 24 měsíců a je zaškrtnuto doba určitá. Píšu tedy slečně, ať se na tu smlouvu laskavě podívá, že ji najde u nich v archivu a že jim tímto naposledy oznamuji, že nemám zájem o vytváření té nové smlouvy. Dnes přišla odpověď: Vážený zákazníku, Pokud chte ukončit smlouvu, je potřeba písemnou form ou vypovědět a zaslat tuto podepsanou výpověď na níže uvedené údaje. Výpovědní lhůta jsou 3 měsíce pokud není na smlouvě uvedeno jinak, a výpovědní lhůta Vám běží od prvního dne následujícího měsíce , kdy je doručena výpověď. Výpovědní lhůta je uvedena ve všeobecných podmínkách. Děkujeme za pochopení. Tak a tohle mě opravdu vytočilo. Ale byl jsem nadále slušný a poslal jsem jim odpověď: Dobrý den, já nevím, jestli ty mé emaily vůbec čtete, ale k mému opakujícímu se oznámení, že nemám zájem o automatické prodloužení smlouvy uzavřené na dobu určitou (24 měsíců), jsem od Vás dostal již třetí odlišnou odpověď. Žádám, sjednoťte Vaše stanoviska v jednotný postoj, podle kterého mohu učinit své další kroky (přechod k jinému poskytovateli). Naposledy Vám ve své dobré vůli oznamuji, že nežádám o automatické prodloužení mé smlouvy uzavřené na dobu určitou - 24 měsíců, uzavřenou dne 13.9. 2004, číslo smlouvy xxxxxx. S přáním hezkého dne Xxx Xxxxxxxxxx (-pokračocání-)

Honza (23.8.2006 22:53:20)

Zajímá mě co mi přijde zítra. Přemýšlel jsem i o tom, co kdybych to nechal být, 30.9. mi prostě skončí smlouva, oni mi budou chtít nadále poskytovat adsl, já ho nebudu platit a mezitím dojde k synchronizaci mezi Bluetonem a GTS, tzn dojde k hladkému přechodu, GTS novera tím pádem nebude poskytovat službu a já nebudu povinnen jim platit. Chtěl bych znát váš názor, jak byste reagovali vy, jak byste postupovali. Děkuji.

Anonym (23.8.2006 23:38:09)

Měl bys vědět, že výpověď se posílá ZÁSADNĚ doporučeným dopisem! Asi by se ti nelíbilo, kdyby někdo napsal tvým jménem výpověď, poslal ji emailem a jednoho krásného dne by ti nefungoval internet. Ty bys přitom absolutně o ničem nevěděl.

Anonym (24.8.2006 07:54:39)

LOL. Tys to taky nepochopil. On ji nevypovida, on je jen nechce ji zmenit na dobu neurcitou. (To ale samozrejme nic nemeni na tom, ze by to mel udelat pisemne.)

Anonym (24.8.2006 17:23:48)

Tak pokud to správně chápu já, tak to funguje v podstatě jako závazek u TO2... Což je v podstatě smlouva na dobu neurčitou, je pouze stanovena minimální doba po kterou bude trvat...

Anonym (24.8.2006 18:44:14)

Pochopil/nepochopil, to máš jedno, výpověď, nebo oznámení o přání neprodlužovat smlouvu má posílat včas a jedině doporučeným dopisem. A zvlášť takové divné firmě jako je Tiscali.

Honza (24.8.2006 22:22:02)

Jaký Tiscali? No víš co, člověk nepředpokládá, že když podepíšu smlouvu na dobu určitou, tak mi někdo bude za každou cenu vnucovat nějaké prodloužení a vůbec ti nedá vědět.

Anonym (24.8.2006 23:06:48)

Tak pokud je to automatické prodloužení součástí smlovy, nebo jejích příloh, tak jsi s tím souhlasil při podpisu...

Honza (24.8.2006 23:18:33)

součástí příloh to není... smlouvu jsem podepsal se společností Contactel a v jejich podmínkách nic takového není... jestli to tam má GTS Novera, tak to je mi jedno...

Anonym (25.8.2006 11:41:15)

Ale kuš, tak GTS, jsem se spletl!

Honza (24.8.2006 09:52:12)

já nic nevypovídám, já si jen nepřeji smlouvu na dobu neurčitou.... toť vše. udělam ze sebe asi debila a napíšu jim dopis, že vypovídám smlouvu na dobu určitou, jejíž platnost vyprší 30.9. 2006.... nevím jak jinak jim sdělit, že nechci novou smlouvu...

Anonym (1.9.2006 11:03:44)

Milan (26.9.2006 10:58:23)

Já jsem podepsal smlouvu u Contactelu v prosinci 03 taky na dobu určitou (24 měsíců) a když tato lhůta vypršela, tak se nic nestalo a ADSL mi jde dodnes, nic dalšího jsem nepodepisoval, platil jsem stále dohodnutou cenu 773Kč (varianta 2M). V půlce září mi přišel nějaký dodatek smlouvy, abych to prý podepsal. Když jsem si to pořádně přečetl, nestačil jsem se divit. Kdybych ten dodatek podepsal, tak bych se znovu uvázal, tentokrát na 18 měsíců! Rozhodl jsem se proto smlouvu ukončit a přejít k jinému providerovi. Když jsem volal na infolinku, tak mě všichni ujišťovali, že výpovědní doba je 3 měsíce. Jen jsem poslal tu výpověď, tak volal někdo z infolinky, ptal se mě proč/kdy/jak chci ukončit smlouvu, a že prý u této smlouvy je výpověď do jednoho měsíce. Tak jsem neváhal a ukončil jsem smlouvu v nejbližším termínu - k poslednímu září. Teď přemýšlím, že přejdu k Radiokomunikacím. Premium u mě bohužel dostupné není:( Asi tedy zvolím ADSL Classic. Neví prosím někdo, jak je to u této služby s FUP? (Na infolince jsem se jednou dozvěděl, že u varianty 2M je to 10GB za měsíc, podruhé mi bylo řečeno, že limit se nuluje po týdnu a je to tedy cca 40GB za měsíc) Díky za odpověď.

Anonym (26.9.2006 11:08:06)

dATOVEJ LIMIT JE PODLE RYCHLOSTI...A CELÝ TEN LIMIT SE ROZDĚLÍ na týdny...takže při 10 giga na měsíc je to 2,5 na týden..a vždy v pátek 0:01 se jakoby počítadlo vynulůuje...takže když v úterý vyčerpáš limit, zpomalení máš do čtvrteční půlnoci... zároveń máš možnost online sledovat kolik dat proteklo

Milan (26.9.2006 11:21:49)

Je tam ještě možnost dokoupit si nějaký datový balíček a zvýšit limit? Díky

Anonym (26.9.2006 11:33:28)

je možnost si vybrat ze dvou variant při překročení dat.limitu- FUP nebo za překročená data zaplatit, mám ojem 40 kč za giga

P (5.11.2006 15:03:43)

Nepište sem nesmysly. Bluetone Premium nemá datový limit. To s limitem se jmenovala něco jako Bluetone DSL - to je něco jiného. Aktuální informace máte na www.cra.cz

Honza (28.9.2006 15:15:08)

Tak to seš na tom uplně stejně, zítra mi ten jejich net končí a 6. snad budu mít Bluetone...

johny5 (24.8.2006 22:33:13)

taky uvažuju o tomhle Premium ADSL...jenom jsem se chtěl zeptat jestli nehrozí že telefon nějakou dobu nepojede, po odpojení od Telecomu po dobu než začne platit tarif Bluetone...protože při přechodu z Internet express prý trvá cca 10 dní než se zavede Bluetone internet a po tu dobu budu bez internetu..tak mě napadlo jestli něco podobnýho není i u Premium s telefonováním....

Pet (24.8.2006 23:44:04)

Výpadek na telefonu je krátký, jen po dobu přepojení, u mě to bylo asi půl hodiny. S ADSL to bylo horší, tam to trvalo skoro 2 měsíce. Je ale stejně nutný to nějak přetrpět, dál platit ty nekřesťanský peníze telekomikům se nedalo.

johny5 (25.8.2006 00:16:56)

heh 2 měsíce???..a mě odepsali cca 10 dní..jestli to bude tak dlouho tak si budu stěžovat!!..ale tzo mi asi houby pomůže co?:D..no snad to nebude tak zlý..jo a ta změna čísla...neplatí se za to nic,že?..nemyslím u Bluetone(tam píšou že je to gratis) ale třeba jestli neplatí něco telekomu ale to asi ne,že?já jenom abych se na něčem nenachytal...

Anonym (25.8.2006 11:38:47)

Za převod stávajícího TO2 čísla platíš 2850,- bez DPH, pokud chceš nové od Radiokomunikací tak neplatíš nic.

MartinCZ (2.9.2006 13:13:36)

Rozhodně jsem na novem cisle od radiokomunikaci vydelal, uz jsem to psal nekde niz. Dostal jsem cislo +420 555 55 xx xx Coz je nadhera :o) Ale jinak plati, ze kdyz ptacka lapaji pekne mu zpivaji. Vypadek sice jen pul hodiny na telefon a 4 hodiny na net, ale na druhou stranu posrali zae jine veci, viz nize...

Anonym (26.8.2006 12:02:55)

Přecházel jsem tento týden, vše zařizovaly ČRa s tím, že převedení bude provedeno 21.8. a během hodiny mně půjde telefon, internet do 12 hod. od odpojení u ČTc. Skutečnost byla ale taková, že odpojen u ČTc jsem byl v cca 9:00 hod. a ještě odpoledne nešlo nic i když linka nebyla zcela umrtvena - modem ukazoval data rate down 8128 kbps a 832 kbps up, připojit se ale nešlo a telefon neměl ohlašovací tón. Když jsem to odpoledne urgoval, bylo mně sděleno, že na přepojení mají 24 hodin a proto mám být klidný, nic nepomohly moje výhrady, že mně dříve přislíbili kratší časy zprovoznění. Druhý den 22.8. však připojení opět nefungovalo, po mé urgenci jsem dostal příslib nápravy a že budu kontaktován technikem. Když se nic nedělo ani odpoledne, znovu jsem urgoval zprovoznění - byl jsem poučen, že na odstranění závady mají 48 hodin, takže je čas, protože jsem poruchu ohlásil dopoledne. Opět jsem obdržel příslib, že budu kontaktován technikem, který mně skutečně večer zavolal. Proměřil linku a sdělil mně, že závada skutečně není u mne, ale na ústředně, kde pracovníci ČTc udělali chybu a že se s nimi spojí a sjedná nápravu. Další den 23.8. jsem dopoledne znovu urgoval zprovoznění připojení s poukazem na můj večerní hovor s technikem a jeho příslibem, samozřejmě mně byla přislíbena náprava formou další urgence. V asi 13:00 se skutečně něco začalo dít - tentokrát linku někdo odpojil definitivně - modem už ukazoval pouze nuly. Když se do večera nic nedělo, urgoval jsem znovu, samozřejmě zcela bezvýsledně, pouze novépřísliby urgencí u techniků s tím, že se určitě ozvou, což se samozřejmě nestalo. Další den 24.8. jsem provedl další urgenci a netajil se svým rozhořčením nad postupem pracovníků ČRa při banálním zprovozněním něčeho, co dříve fungovalo. Sdělil jsem jim, že ve svém postupu jsou daleko horší než ČTc a další věci. Chtěl jsem vědět, kde a jak si můžu na jejich postup stěžovat, protože neplní žádné lhůty. Opět jsem dostal příslib, že budu kontaktován technikem a závada bude odstraněna. Světe div se, během pár minut mne volal technik, kterému jsem taky vynadal a najednou za několik minut bylo vše zpuštěno a fungovalo. Co z toho plyne? Není vše tak, jak obchodníci slibují mají tam binec v administrativě a technici zřejmě také nejsou žádné perly. Pokud chcete něčeho dosáhnout, nezbývá vám nic jiného, než obrnit se trpělivostí a neustále urgovat.

johny5 (26.8.2006 14:25:38)

a sakra...no trpělivosti zrovna moc nemívám...ale dík za upozornění aspoň s tím budu počítat..:((

happymaster23 (29.8.2006 02:46:51)

zdravim, tak zatím čekám, jednání operátorů se mi zatím líbí, mě osobně nenasazovali růžové brýle, když jsem se ptal za jak dlouho to bude, tak mi natvrdo řekli, že první týden v září (což je 30 dnů od registrace do systémů)... Ale měl jsem dnes takový pocit (jenom pocit :D) že telecom už to nějak zaregistorval, dneska mi snad 10x spadla linka, jako by se tam už něco dělo...

Anonym (29.8.2006 09:48:09)

Nevěř pocitům, padání linky nesouvisí s přepojením, ČTc s linkou bude něco dělat až v den, kdy se má přepojení uskutečnit. Zkus si zavolat na ČRa 800 400 200 a zeptat se, kdy se přepojení uskuteční, pokud to má být první týden v září, tak už ho ví a řeknou Ti to. Jinak se to dá poznat také podle toho, že ČTc ukončí poskytování některých služeb, např. e-účtu a po reklamaci, že Ti nefunguje Ti sdělí termín ukončení jejich služeb.

happymaster23 (30.8.2006 03:56:14)

já pocitům nevěřím, jenom říkám že je mám :D díky, zkusim to...

Martin Boček (29.8.2006 16:07:51)

Zdravím, dovoluji napsat své zkušenosti se zřízením služby BlueTone Premium na 5 lokalitách různě po ČR. Jednotlivé lokality: Ostrava Původní stav byl ISDN linka, bez ADSL. 10. 7. 2006 jsem odeslal vyplněnou smlouvu na zřízení, 14.7. byla zanesena do systému Radiokomunikací. Bez přenesení čísla. Realizace proběhla 14.8., bohužel nebyla funkční služba ADSL. Reklamace uplatněna 14.8. dopoledne, odpoledne volal technik zkoušel najít chybu, bohužel se me to nepodařilo a hledal řešení. Druhý den předali reklamaci servisní firmě, aby provedla kontrolu portu na DSLAMu. Servisní firmě trvalo do pondělního ráno než vyměnila vadný port na DSLAMu a službu zprovoznila. Doporučiji časté urgence na lince 800400200. Aby to nebylo málo ve čtvrtek 21.8. po desáte hodině přestaly fungovat telefony a i ADSL. Porucha hlášena 21.8. odpoledne. Večer volal technik Radiokomunikací, že vidí že služba nejde a předává servisní firmě ke kontrole na DSLAMu. Druhý den ráno v 9.16 hod. předali závadu na Telefoniku O2, protože DSLAM byl v pořádku. V pondělí po 15.00 hod. volal technik Telefoniky O2, že někdo vyrval kable na ústředně a služba už funguje - a fungovala. Olomouc Původní stav byl HTS linka, bez ADSL. 10. 7. 2006 jsem odeslal vyplněnou smlouvu na zřízení, 14.7. byla zanesena do systému Radiokomunikací. Bez přenesení čísla. Realizace proběhla 14.8., vše funguje v pořádku. Pardubice Původní stav byl HTS linka, bez ADSL. 10. 7. 2006 jsem odeslal vyplněnou smlouvu na zřízení, 14.7. byla zanesena do systému Radiokomunikací. Bez přenesení čísla. Realizace proběhla 14.8., vše funguje v pořádku. Žďár nad Sázavou Původní stav byl HTS linka, bez ADSL. 10. 7. 2006 jsem odeslal vyplněnou smlouvu na zřízení, 14.7. byla zanesena do systému Radiokomunikací. Bez přenesení čísla. Realizace proběhla 14.8., vše funguje v pořádku. Prostějov Původní stav byl ISDN linka, s ADSL o GTS Novera (původně Nextra) na technologii Telefonicy O2, přičemž výpovědní lhůta končí 30.9.. Smlouva odeslána na Radiokomunikace 25.7., do systému zanesena 28.7. Byla přenášena i série tel. čísel. Realiazace proběhla dnes 29.8. v 10 hod. dopoledne. Výpadek telefonů a ADSL asi 20 min. ADSL i telefony fungují bez problémů. Ještě si dovolím pár poznatků. Jestliže se vyskytne porucha, buďte neodbytní a volejte minimálně 2x denně, pak se odstranění trochu urychlí. Co se týče linky s aktivní DSL službou nezapomeňte přiložit ke smlouvě, kterou na Radiokomunikace zasíláte tuto informaci, jinak Vám Telefonica O2 při technickém šetření objednávku zamítne. Jakmile na Radiokomunikacích tuto informací mají a Telefonice pošlou pak je Vám služba zřízena a aktivní DSL nemá na zřízení vliv. V případě, že chcete nějaké bližší info využijte martin.bocek@bovid.cz

Pet (29.8.2006 18:20:07)

Jen mě překvapuje, že na infolince vždycky slibovali přepojení do 3 týdnů, když tady je vidět, že to trvá přesně 4. Ale to je jen takový detail. Jinak já se dočkal v lednu a jede to v pohodě.

zZz... (30.8.2006 23:16:22)

No ty tři týdny byl ve skutečnosti součet: 1)pokud je linka volná (nedrží ji ještě případný předchozí ISP), tak max.15dní podle nějakých těch interních procesů ČTc/TO2 pro "technické šetření" = rozuměj lhůta asi 10 dnů s rezervou, než v jejich databázích původní nastavení "vyšumí" + asi 1-2 dny než to tam někdo fyzicky přepojí a přenastaví, a předá se to oficiálně ČRa 2)4 pracovní dny u ČRa, než si to zavedou zase do svýho systému a prověří. To jsou dohromady ty necelé tři neděle. Resp. byly, podle zjištěných informací přímo od zdroje. Pokud je to teď víc, buďto u ČRa to natáhli (třeba proto že toho už mají víc nebo protože jsou prázdniny, co já vím), anebo je to TO2 kdo změnil svou interní lhůtu. Ale pořád asi platí dál, že pokud nejde o nějaký technický zádrhel, tak pokud to trvalo déle, obvykle to spíš natahoval Telecom, protože obvyklý případ byl že lidi odcházeli (od Telecomu/jiných k ČRa), a ti se s urychlením ztráty přímého zákazníka zrovna nepřetrhli. Sama TO2 hned po převzetí začala nabírat manažery konkrétně na úkol "zastavit úbytek pevných linek" a přímých zákazníků...tak se nějakému otálení při odchodu klientů asi dá těžko divit :)

Lamička (2.9.2006 12:00:46)

Lokalita P13 (5120/512 kb/s) - Zřízení trvalo na nové lince přesně měsíc. Ping na seznam při nevytížené síti je v průměru z 1000 paketů 8ms. Zapojených je celkem 5 PC. Router ukazuje rychlost 5696/992 kb/s reálná rychlost kolem 4400-4700 kb/s v downloadu a 380 - 500 kb/s v uploadu .... testováno na zive.cz. Při stahování/odesílání většího souboru, se to u středu mnou zmiňovaných rychlostí drží. Při prvním zapojení byl problém s rychlostí (poloviční než je teď), samozřejmě klasická chyba mezi klávesnici a židlí. Chvíle zamyšlení: že by špatné rozvody z telefoní zásuvky do splitru :o)? Po překopání celého bytu funguje jak má. Od O2 bych si už nic nevzal, stejně tak od jakéhokoliv poskytovatele WiFi. GTS Novera mě rozesmála, když nic neudělala s bývalím tarifem FUN 4M. UPC máme v baráku, ale tam je FUP. Bohužel pro UPC, dokavaď nezruší FUP, tak každý kdo má možnost internetu Premium ADSL od Radiokomunikací by se měl zamyslet, jakej poskytovatel mu bude zajišťovat připojení. A UPC nepomůže ani akvizice s Karnevalem (ta je především z důvodů digitální televize po kabelech co má Karneval, na co vymejšlet vlastní řešení, když někoho můžem koupit, kdo to už má uspěšně zaběhlé, že), hlavně lituju mé bývalé kolegy z Karnevalu, asi tam udělá UPC trochu vítr :o).

happymaster23 (4.9.2006 10:03:47)

zdravim, dnes jsem si doslova "dovolil" zavolat na linku 800 400 200, zvedne to operátor, představí se, já se představím, řeknu že jsem si zhruba před měsíce objednal premium ADSL na to a to jméno, načež se mě operátor velmi hnusným tónem zeptá, jestli jsem náhodou nevolal už 30.8., já říkám že jo. On na to (ještě hnusnějším tónem) a oni vám copak neřekli jak je to s tou objednávkou? Kdybych ho nezabrzdil, tak mi snad ještě řekne, co si to já ludra zákazník dovoluju vůbec volat, když už jsem jednou volal. Tak jsem se naštval já, a taky nepříjemným tónem jsem mu řekl, že mi 30.8. řekli, že si mám zavolat první týden v září a že tedy volám a on na to, že jako proč volám v pondělí (vlastně že jako podle něho týden začíná třeba ve středu) a tak říkám že by mě tedy zajímalo, jak se to s tou objednávkou má, že by to už mělo být (7.8 objednávka, 11.8. v systému) nějak dál, ptám se kolik na to má O2, on říká že patnáctí prac. dnů a já na to, tak už mu ta lhůta snad i vypršela, že ještě nemáte info o tech řízení. Tak se ptám kdy to na O2 poslali, prý 22.8. - no nejsou to debilové? Oni si tu objednávku někde 11 dní zahřívali, místo aby to poslali... píšu to jenom jako zkušenost a věřím že to byla jenom náhoda, že jsem narazil na takového ...

Honzik (4.9.2006 14:56:20)

zřízení trvá ve většině případů přesně měsíc, v tvém případě tedy 11.9. 2006 :-)

Anonym (4.9.2006 14:57:35)

to sme taky z téhle diskuse pochytil, jenom píšu svoji zkušenost...

Anonym (8.9.2006 12:15:41)

Myslím že to nikdy není o firmě jako takové. Ale o lidech kteří tam pracují! Na b*ba, či nespokojeného zaměstnance můžeš narazit kdekoliv. Nezapomínej, že to sou jen lidi (i když ho nechci nijak ospravedlnovat, určitou profesionalitu by měl dodržovat). Taky musíte pochopit, že to není jednoduchý pracovat na takových linkách po psychické stránce, hloupost národa se zde pozná velmi rychle (vlastní bohaté zkušenosti). LAMIČKA

Anonym (10.9.2006 09:46:43)

Nehledě na, že "operátor" je jenom operátor. Brigádník, co dělá za minimálná mzdu:-( Nejsou všichni takový (a opravdu nejsou, někdy příjemně překvapí:-), ale většina moc neví o co kráčí, bez ohledu na firmu. Hlavně, vzhledem k tomu, že to jsou brigádníci (asi tak na 90%) tak jim ani moc nejde o dobré jméno firmy, o nic...

Anonym (10.9.2006 10:02:43)

Brigádník? No typnul bych si že se jedná o zaměstnance externí firmy, který jeden den dělá pro ČRA, druhý den pro O2, za týden se s nim potkáte u Tiscaly, a za měsíc na něj budete řát u GTS.

Jindra (14.9.2006 20:39:58)

To se mě nezdá pravděpodobný, protože to by musel mít hlavu jak škopek aby si pamatoval všechny informace pro každou firmu zvlášť a nepletl si to.

Jindra (14.9.2006 20:35:52)

Přesně tak, je to o lidech. Když jsem poprvé volal na infolinku ČRA, tak byla baba tak arogantní, že jsem z toho hodinu měl těžkou hlavu a přemýšlel jsem, co je to za firmu, že toleruje zaměstancům takový chování a že od nich radši dál. Byl jsem zvyklý od mobilních operátorů na velmi slušný chování. Pak jsem tam volal podruhé a bylo to v pohodě a potřetí tam byla tak neuvěřitelně milá, ochotná baba, že jsem to ještě nezažil. Takže to opravdu není firmou, ale každým konkrétním člověkem. Jinak zítra mě zapojí pevnou a hned po ověření čísla chci odeslat připravenou objednávku do ČRA na ADSL. Jen ta lhůta je nepříjemná, 30 dní oficiálně dle infolinky a doslova řekla, že to kratší většinou nebývá.

happymaster23 (5.9.2006 20:39:18)

no takže musím pochválit Radiokomunikace, s operátorem si to vyřídili a doopravdy jednali velmi slušně v e-mailové komunikaci, narozdíl od O2, tam už mi stačilo že jsem čekal na odpověď i měsíc - to už ani člověk nečeká, že se tím někdo zabívá a oni ho doslova "zaskočí"... takže jsem zatím na 99,9% spokojený, zřízeno bych to měl mít (teoreticky) 12.9. a tak dám hodím echo, jak to jede. happymaster23

leva pulka prdele (8.9.2006 02:24:58)

Ja taky prechazim od telecomunistu k blue tone a mam stejnou skusenost,tak nvim jestli se na ne nemam vakašlat?

Anonym (8.9.2006 09:55:18)

Určitě, raději si zopakuj pravopis a slušné chování!

Anonym (22.9.2006 01:50:29)

hlavne ze ty jsi inteligent kokote...grrrrrrrrr...

Anonym (13.9.2006 16:20:33)

v takovymhle pripade normalne s klidem se ho zeptej jak se jmenuje a at te prepoji na nakyho jeho nadrizenyho..

happymaster23 (15.9.2006 15:27:02)

tak vás všechny zdravím! už mi to jede, rychlost lítá někde mezi 310-350 (průměr je zhruba někde na 330kbps) z 1100 paketů byla průměrná odezva 19ms. "Bohužel" mám "jenom" ten 3mbit, ptže na mojí lince (a čekal jsem to) 5mbit nejde. Upload jede v poho 50-60kbps a to je fakt luxus. Nemůžu si stěžovat... Všem vřele doporučuji... Už jsem stáhle za 20 hodin cca 10GB a jede to nádherně. Jenom taková malá groteskní situace, zapojeno mělo být 12.9., něco se začlo dít 13.9., ovšem nebylo to přepojení, ale pouze "pokus o přepojení" telekO2máci sice jejich ADSL odřízli, odřízli i jejich linku. Dokonce mě připojili na DSLam ČRa (vypadá to, jako kdyby měly ČRa od O2 outsourcing sítě, teda aspoň DSLamů). Ale bohužel telefon byl hluchý a nešlo navázat PPP spojení. Nakonec to bylo 14.9. vyřešeno techniky O2, příčina prý byla "špatně zařezaný kabel" či co. Píšu to jenom proto, protože tohle se stalo asi dost lidem (podle toho jak to tady čtu) a mám pocit, že se jedná asi o nějakou nevysvětlitelnou náhodu a nebo "něco jiného"... (neže by "někdo" "něco" dělal schválně, ale spíš že ten "někdo" to "něco" odflákl. Tak se tu mějte a vřele vám Premium ADSL doporučuji...

Anonym (16.9.2006 14:00:47)

kbps asi ne že????? spíš si chtěl napsat kB/s - 8bitů je 1bajt. LAMIČKA

Anonym (16.9.2006 14:03:12)

Ale jinak vítej mezi námi šťastnými majiteli Premium ADSL :o))))), jestli se někdy odvážej nasadit FUP tak to bude zlééééé. LAMIČKA

Anonym (16.9.2006 19:49:25)

Třeba má jenom rozbitou klávesu Shift: :-) happymaster23 tak vás všechny zdravím! už mi to jede... A FUP bych se nebál - měření a fakturování dat není zadarmo, operátoři na infolince také něco stojí, cena konektivity bude dále klesat, "chronických" stahovačů zas tolik není - takže není důvod kazit službu nějakým FUP.

happymaster23 (16.9.2006 20:46:56)

protože se tady podepisuju pod mím oficálním nickem, tak se pokusím vystříhat těch nejhorších urážek, takže: Děkuji vám pane Mistře, jednotka "b" se používá pro jednotku "bit", jeden "bit" nabývá dvou hodnot, je to 1 (slovy jedna) a 0 (slovy 0). 8(slovy osum) těchto bitů je dohromady jeden byte s jednotkou B (velké B). Používají se předpony k (malé k), M (velké M), G (velké G) a dnes i T (velké T). Pro kapacity disků a velikosti souborů vesměs se používají se používá jednotka Byte (tedy velké B). Pro rychlosti streamů, datových přenosů se vždy používá jednotka bit (tedy malé b). Takže prosím nech si svoje urážky, asi si se nějakou čirou náhodou dozvěděl jaký je rozdíl mezi B a b a teď tady s tím machruješ. Běž třeba na forum serveru zive.cz, tam je lam hodně a můžeš je svými moudry poučovat...

Anonym (16.9.2006 21:39:41)

Já sem tě nijak neurazil, LAMIČKA je muj podpis :o))))). Ani sem se do tebe nechtěl navážet, jen tě opravuju, protože kbps není kB/s. Pokuď uvádíš rychlost, kterou ti to stahuje z inetu je to velký B. Jestli nemyslíš že to je pravda, tak všechen soft na netu záměrně lže a mate uživatele, že? Ale ty se do mě nemusíš navážet kde sem se co dozvěděl, hlavně že to je správně a ty si to trošku pleteš, ale já ti to odpustím ;o). LAMIČKA

Anonym (16.9.2006 21:42:32)

Příklady softu sou ... Netlimiter nebo DC++ ... test rychlosti na zive.cz to samé dokonce i zde na dsl.cz, ale ty maš určitě pravdu :o). LAMIČKA

happymaster23 (17.9.2006 15:36:23)

nemíním se s tebou hádat o tom, jestli to chápu, nebo ne. Už jsem jednou napsal, že jsem se spletl a ještě podal vysvětlující post. Pokud se ti to nezdá, tam mě to nezajímá. Měj se.

Anonym (17.9.2006 19:22:15)

Nikde si nic nepřiznal, čti si po sobě laskavě ty svoje příspěvky, viz. "Pro rychlosti streamů, datových přenosů se vždy používá jednotka bit (tedy malé b)." si naopakl tvrdil naprostej nesmysl :o). Takže asi takl. LAMIČKA

Anonym (17.9.2006 20:18:07)

Tedy, nechci se do toho míchat, ale co je to stream? To nejsou data, který přenášíš k sobě? Ano je to zvyklost to udávat v kb/s, ale není chyba to uvest v kB/s (a naopak).

Anonym (18.9.2006 07:33:21)

To je už jen takový slovíčkaření :o))))), ještě sem live stream neviděl udávat v kB/s, ale samozřejmě i tak by to bylo správně, jenže většina lidí neví co je kb/s a kB/s, takže pro uživatele je lepší to napsat v kb/s :o))))). LAMIČKA

happymaster23 (18.9.2006 00:12:58)

ale to je SPRÁVNĚ ty ******. Pro rychlosti streamů či linek se používá jednotka bit potažmo kbps nebo kb/s nebo kbits. Pokud je takových ***** operátorů na zákaznický linkách většina, tak potěš pánbůh.... A abych nezapoměl, tak ano, pokud jde o rychlost stahování, tak ta se uvádí v jednotce B neboli Byte, ale pokud tě zajímá jaká je rychlost streamu, tak se uvádí VŽDY v bitech. To samé platí pro rychlost linky, třeba 3072kbps je to samé jako 384kBps, ale rychlost se neuvádí v Bytech (bajtech) ale v bitech za sekundu... A abych se vyjádřil pro úplné *****, tak v prvním příspěvku jsem udělal hrubou chybu (a jak vidno, někdo kdo si potřebuje posilovat sebevědomí toho využívá) a místo 330kBps jsem napsal 330kbps a místo 60kBps jsem napsal 60kbps. Vetšina normálních lidí to pochopila, pro ty kteří ne, tak znovu říkám, že se omlouvám všem lidem na této planetě a v celém vesmíru, že jsem špatně napsal jednotku u rychlosti linky. Doufám, že všichni ji přijmete a tímto se vám všem hluboce omlouvám.

Anonym (18.9.2006 07:28:50)

Nevim co na o říct, jen ti opakuji aby sis četl po sobě příspěvky a teď je důležitý aby sis četl všechny i ty moje. Jinak by si nepsal zbytečně, psal sem, že se streamem maš pravdu. Ale samozřejmě nemaš pravdu s datovými přenosy co si v té větě použil. Když už chceš kázat tak buď přesný, nikdo ti do hlavy nevidí takže neví jaký přenosy maš na mysli. Pokuď si udělal chybu tak se maš taky hned opravit, protože pak tu mateš ostatní neznalí. Pravděpodobně tvoje ego nepřijme, že sem tě opravil já :o)))) a to svědčí o všem. LAMIČKA

Anonym (18.9.2006 07:30:48)

A věř mi, že podstatná část populace využívající intenret nerozezná 60kbps od 60kBps, ale dokonce ani od 100Mb. LAMIČKA

happymaster23 (18.9.2006 12:01:09)

OMG já už fakt nemůžu, kdyby na tomhle "foru" existovala funkce "edit", tak ten post opravím. Datovými přenosy jsem neměl namysli rychlost download či uplodu, ale všeobecně a datovými přenosy se myslí jak stream tak cokoli jiného co s daty souvisí, ale která se většinou nikam neukládají. Celá tahle debata mi připadá je totální nesmysl hádání se o slovíčka a tohle celé potvrzuje tvůj post "A věř mi, že podstatná část populace využívající intenret nerozezná 60kbps od 60kBps, ale dokonce ani od 100Mb." Z toho plyne - proč to teda tak moc řešíš???

Anonym (18.9.2006 12:04:15)

The end :o) LAMIČKA

Anonym (19.9.2006 10:27:18)

Jsou věci, co se neodpouští. Víš, co je tvou poviností...

Anonym (16.9.2006 22:02:47)

Ale maš pravdu, že pro streamy se používá jednotka kbps. Také uznávám, že sem to trošku odflák když sem tě opravoval, samozřejmě že 8bitů je 1byte, to "bajt" mi ujelo, občas píšu tak jak mluvím :oD. Jinak aby sme si to všichni zopakovali 3Mb=3072kbps=384kB/s (pokavaď to tak není, tak sem na technické podpoře Karnevalu lhal stovkám lidem a tímto bych se jim chtěl veřejně omluvit :o)))))) ). LAMIČKA

Milan Šťastný (18.9.2006 13:12:05)

Podělím se o svou zkušenost se zřízením Bluetone Premium ADSL 2048/512. - 19. 7. objednána pevná linka od O2 (koho jiného, že ;-) ) - 26. 7. zprovozněna pevná linka - 1. 8. odeslána objednávka do Radiokomunikací (odpovědní obálkou do Pardubic - velká chyba, měl jsem tady lépe číst a věděl bych, že jim to mám poslat přímo ;-) ) - 26. 8. po třech telefonátech na infolinku Radiokomunikací a jejich sdělení, že tam ta objednávka stále ještě není, jsem odeslal objednávku znovu, tentokrát přímo do Radiokomunikací - 30. 8. objedávnka přijata Radiokomunikacemi - 13. 9. přišel email s přihlašovacími údaji a informací, že ADSL pojede nejpozději od 25. 9. - 15. 9. přišel modem, nainstaloval jsem ho, nastavil a připojil - jede to jak víno :-) - modem Siemens A100-I vypadá velmi elegantně a funguje zdá se dobře :-) (nic jako DC+ jsem nezkoušel) - suma sumárum - od opakovaného odeslání objednávky Radiokomunikacím do zprovoznění - 3 týdny Milan

akva.rista (1.10.2006 06:13:42)

OTRES 1024/256 u Bluetone vypada i po reklamaci takto: Rychlost připojení k internetu: 720,7 kbit/s Rychlost stahování dat: 90,1 kByte/s Rychlost odezvy (ping): nezjištěno VSEM VRELE DOPORUCUJI V PRAZE TO FUNGUJE ASI TAK TYDEN A DALE JE ASI STESTI SE PRIPOJIT VUBEC

TomZ (1.10.2006 09:52:08)

K poslednimu dni zari jsem mel vypovedni smlouvu.u GTS.(byla 6mesicu), ale dnes mi jeste internet od nich jde. Mam take jiz uzavrenou smlouvu od Bluetone, ze me prepoji na jejich Premium-ze to mohou zacit zrizovat ted od 1.10. Mam zavolat na GTS, co je za problem, ze je to jeste zapojeny,, nebo je to tim, ze je dnes nedele a zitra to zrejme odpoji a uvolni CRa? Dekuji

Anonym (1.10.2006 20:03:24)

pockej do zitra a pak to zacni resit

akva.rista (1.10.2006 20:46:21)

Dnes jeste lepsi OTRES co vy na to ??? Rychlost připojení k internetu: 337,33 kbit/s Rychlost stahování dat: 42,2 kByte/s Rychlost odezvy (ping): nezjištěno ZA TOTO PLATIM 782KC MESICNE Skutecne neni nad Bluetone Premium ADSL 1024/256 agregace 1:20 a pristi rok bych za toto mel platit jeste o stovku vice tedy 882Kc to je dost slusne no ne ? Nema to obdoby fungovalo to jen nekolik dnu a dale to probiha v teto kvalite a rychlosti Uvazuji o tom ze s pomoci pravnika odstoupim od smlouvy a cele to zverejnim protoze vytacene pripojeni bylo skoro stejne rychle a to byl telekom prosim... Je to velice smutne ze v praze kde vydim na ustrednu dosahuje pripojeni techto vysledku Nekam se dokonce nelze pripojit vubec diky dobe odezvy Kazdy by mel zvazit komu a za co a kolik bude platit - toto je naprosto neunosne a nepouzitelne - vyhozene penize za nic !!!

Anonym (1.10.2006 21:13:18)

Spíš bych to viděl na problém mezi klávesicí a židlý. Než tu začneš něco plácat, zkus ping a změřit rychlost na jiných serverech než jen dsl.cz. Taky by neškodilo zkusit stáhnout objemnější soubor z netu, tam taky poznáš aktuální rychlost. Pomocí právníka určitě neostoupíš od smlouvy, leda výpovědí. Takových mentálně postižených lidí jako jsi ty, je u každého poskytovatele habaděj. LAMIČKA

Anonym (1.10.2006 21:16:55)

EDIT: dsl.cz mi rychlost ukazuje od 0 do 2000 kbps, ale při stahování většího souboru z netu mi to dává cca 4500 kbps (mam 5mego Premium ADSL), stejně tak při testu rychlosti na zive.cz. Tedy je snad jasný kde je chyba, ale modří už jistě vědí :o). LAMIČKA

Anonym (1.10.2006 21:22:41)

Místo hloupého vyřvávání na fórech si pozvi zkušeného kamaráda/kamarádku, ať ti vyčistí PC od havěti a všechno správně zapojí a nastaví. Pokud to nepomůže, tak ať zkusí tracert na bluetone.cz a výsledky pošle na ohlašovnu poruch. Ty sám raději nedělej nic, evidentně je to na tebe příliš složité.

jankop (3.10.2006 09:21:07)

>Místo hloupého vyřvávání na fórech si pozvi zkušeného kamaráda/kamarádku< To je rozumná rada a potěší i feministky :-) S provozem Premium jsem maximálně spokojen, splňuje deklarované parametry. A k technické podpoře, v neděli jsem manipuloval s kabely routeru a poprvé za více než půl roku jsem stratil spojení. Ověřil jsem si, že problém není u mne a zavolal HelpDesk ČRa. Po chvíli volal technik, pohovořil a konstatoval, že to musí předat dál. Během krátké doby zavolal druhý človíček a ten už přenastavil DSLAM, který se snažil synchronizovat příliš vysoko a všechno se rozjelo. Nejen, že to všechno trvalo krátkou dobu, ještě to všechno probíhalo v klidu, příjemně a zdvořile.

Pet (1.10.2006 21:56:11)

Taky jsem na tenhle problém narazil. Nakonec to vypadá, že DSL.CZ ukazuje nesmysly, stahování z jiných zdrojů chodí tak, jak má. Zkus si rychlost otestovat při stahování z test.bluetone.cz

kýbl (24.10.2006 22:16:39)

Poslední dobou se ten jejich premium dost tahne... Mam 2MB/s a ted mi to leze: Rychlost připojení k internetu: 948,34 kbit/s Rychlost stahování dat: 118,5 kByte/s Rychlost odezvy (ping): min 34,462 ms max 47,441 ms Ø 39,334 ms a to sem zkousel vymenit router, jinej pc, jinej meric rychlosti pripojeni, ale porad to leze od 18.00 tak do 23.00 takhle.... Takze jestli s tim neco neudelaj, tak to moc nedoporucuju, ze zacatku sem byl velmi spokojen, ale co se deje ted... Chvilku jeste pockam, potom jim tam zavolam. Moc si preju, aby to vyresili, byla to vyborna sluzba za ty penize...

Anonym (24.10.2006 22:49:38)

A co jako? Kdybys aspoň napsal město a pokud možno i ústřednu... Takhle je to o příspěvek o ničem.

Oborný Tomáš (27.10.2006 09:44:45)

Zdravím.Mám doma firemní 5 mbit. Před tím jsem měl wifi. Na ADSL nedám dopustit. Cenově to je sice dražší než internet od nějakého místního poskytovatele, ale na wifi bych se už nikdy nevrátil. Mám to doma půl roku a naprosto bez problému. Pingy na seznam mám 14ms stabilně a rychlost maximum 4800kbit. Rychlost je stabilní, kolísání jsem nezaznamenal. Používám modem Edimax s wifi. Pracuji u Radiokomunikací, tak pokud by někdo potřeboval připravit smlouvu a zařídit přechod od jiného operátora k nám, rád to zařídím. Jinak jsem také dostupný na ICQ 310228205 a emailu t.oborny@radiokomunikace.cz pro případné dotazy.

Pavel (7.11.2006 16:40:49)

Mam 5MBit, za 3 mesice jsem zazil jiz 3 dlouhodobe vypadky. Napr. dnes na Plzensku nejede ADSL ani hlas uz od rana. Na ohlasovnu poruch se bud nedovolate a nebo tam nevedi vubec nic. Tj. od rana nejedou telefony a ADSL nejelo dopoledne. Nikdo nic nerekne, nikdo nic nevi,... Pred tim jsem mel 2 roky ADSL od Telecomu, za celou dobu byl 2x mensi vypadek. Technicka hotline je zpoplatnena jako eroticke linky (mam trosku nestandardni DSL router a potreboval jsem nejake udaje). Ale ani tam mi neporadili. Nakonec jsem to ponachazel ruzne na webu IPEXU a Telecomu. Nemam Telecom rad, ale zda se, ze Radiokomunace jsou jeste mnohem horsi. Kdybych tohle vedel, ke svobode bych se teda neprosekaval ...

Anonym (8.11.2006 18:41:17)

Naprosto souhlasim, mam stejne zkusenosti.

Anonym (1.12.2006 07:49:48)

Presne tak RADYJOkomunikace sou jeste horsi nez Telecom. Ohledne tech technickych porno infolinek mas pravdu. Vsechno jim trvá desne dlouho. Od telefonatu na jeji zakaznickou linku ze mam zajem o jejich sluzby po jejich zprovozneni ubehly 3 mesice slovy TŘI!!

Anonym (1.12.2006 12:30:02)

seš lama, já podal objednávku po internetu 21.10.2006 ten den i podepsanou smlouvu doporučeně, 25.10.2006 přišla SMS zpráva, že moje objednávka je v systému a od 26.11.2006 jedu na premium ADSL 5120/512 kbit/s Voice v reálu 4700/430 kbit/s. A pro ty kteří budou rejpat, nejsem zaměstnanec radiokomunikací, jen spokojenej zákazník 8)

Anonym (2.12.2006 10:14:47)

Hmm, tak proc pises z IP adresy pana Odborneho?

Anonym (2.12.2006 14:50:28)

a to víš jak? z jaké IP píši, pana Odborného neznám, kdo to je?

Anonym (2.12.2006 16:36:16)

Jako admin DSL.CZ ty IP adresy dokazu zjistit

Anonym (2.12.2006 18:55:39)

tak to jo, akorát že na všechny fora chodím přes free proxy 8)

Anonym (2.12.2006 19:23:52)

hm a jako admin DSL fora sem pises anonymne vid :-)

Anonym (2.12.2006 01:42:29)

Fakt na sracku.

Anonym (25.11.2006 21:19:13)

ZNÍ TO LAKAVĚ ALE CO CENA ?A NA JAK DLOUNO BICH SE MUSEL UPSAT?

Anonym (27.11.2006 00:42:03)

A to takhle naučit se nejdřív trochu češtinu hlavně to BICH zní dost otřesně.

Anonym (27.11.2006 02:10:06)

A co takhle naučit se psát bez překlepů? Když už máš tu potřebu někoho buzerovat za gramatiku, tak nedělej chyby v syntaxi.

Anonym (28.11.2006 00:30:00)

kde vydíš překlep ty Joudo?

Anonym (30.11.2006 23:36:00)

lol

Anonym (1.12.2006 21:21:16)

rofl

Anonym (2.12.2006 01:39:46)

Upis dusi dablu!

Anonym (1.2.2007 21:49:46)

Anonym (2.12.2006 01:40:57)

Nejlepsi je VOLNY fakt super.

Anonym (16.12.2006 20:34:23)

Krasne a pravdive, CRa aspiruji na titul gauneri roku. http://www.lupa.cz/clanky/radiokomunikace-zakaznik-az-na-poslednim-miste/ A odmazte mezery

Radek (6.2.2007 16:23:42)

Já jsem si objednal Premium ADSL dne 20.12.2006 a dnes, tj. 6.2.2007, ještě nemám službu v provozu!!! Už ani nevím kolikrát jsem volal na hotline ČRA, ale pokaždé mi sdělili, že má objednávka se vyřizuje, ať se informuju příští týden... Až po třetím pokusu kontaktovat administrativní oddělení, se mi ozvala jedna paní/slečna, která mi sdělila, že objednávka byla (milostivě) do systému zanesena dne 16.1.2007 (do té doby zřejmě ležela někde na administrativním oddělení u někoho na stole a sloužila jako podložka pro kafe, protože pošta ji doručila do dvou dnů). Ujistila mne, že do konce měsíce (ledna) by mi to mělo fungovat. Takže dnes máme již měsíc únor, nic mi dosud nefunguje, poštou rovněž žádný instalační balíček s modemem nedorazil a na hotline mi stále dokolečka vysvětlují, že má žádost se zpracovává, ať se informuji přístí týden... :-( Tentokrát už ale dodali, že by to snad mělo být 16.12.2007 funkční. Takže Vám milé České Radiokomunikace vzkazuji: já už nemám čas a vlastně ani náladu čekat na to, až někdo milostivě zvedne ten svůj línej zadek a mojí objednávku vyřídí. I kdyby to teď mělo nakrásně do zítřka fungovat, tak bohužel už k Vám nemám absolutně žádnou důvěru a nevěřím tomu, že pokud bych měl mít v budoucnu nějaký technický problém s připojením, tak že se ho vůbec bude někdo snažit řešit. Moje připojení mělo sloužit hlavně k otestování této služby ještě před tím, než jí jako firma objednáme pro všechny naše zaměstnance, protože jim chceme umožnit pracovat z domova, a po těchto zkušenostech si Vás dovoluji informovat, že všech našich 23 zaměstnanců již má objednáno připojení u O2 a práve hodlám učinit totéž. Takže Vám přaji hodně obchodních úspěchů a s tou mou objednávkou si může ... (však Vy víte co). S pozdravem, jeden Váš nespokojený zákazník

Anonym (6.2.2007 16:40:46)

Problem je ze tim odeslanim objednavky jste se upsal na 12 mesicu....

Anonym (6.2.2007 21:16:44)

Od smlouvy jejiz podminky druha strana nenaplnuje zcela urcite muzes odstoupit

Anonym (7.2.2007 00:19:25)

No jenžýe vtip je v tom že v tý smlouvě nejsou definoivaný žádný termíny, pokud je rychlost pomalejší než slibovaná tak to také není důvod odstoupení od smlouvy.

Ota (7.2.2007 08:36:50)

Pokud nedošlo ke změně, tak smlouva platí až podepsáním oběma stranami, to je přímo ve smlouvě. Mě smlouvu jimi podepsanou poslali až po zprovoznění a úvazek počítali až od toho data.

Radek (9.2.2007 12:10:15)

Problem CRA je ten, ze mi jeste po dvou mesicich neposlali zpatky podepsanou smlouvu a ja mam tudiz duvod se domnivat, ze smlouva jeste ani neni uzavrena (k uzavreni smlouvy jsou treba podpisy dvou stran) a pro me to je porad ve fazi objednavky, jejiz termin na vyrizeni uz davno prosvihli a mam plne pravo od te objednavky ustoupit.

Jura (21.2.2007 22:55:16)

[size=18][color=red][b]Hmmm tak to ja asi držím rekord.[/b][/color][/size] Službu Premium ADSL 2Mb/s jsem si objednal 6.10.2006. Po bombardování telefonáty(bezpředmětná debata s operátorkama), e-maily (reklamační odd, generální ředitelství, zákaznické centrum - ani na jeden se neobtěžovali odpovědět) až po poslání druhé mnou podepsané smlouvy (dne 23.11.2006 - teď už doporučeně), mě 29.12.06 přišel mail, že mě 16.12.06 milostivě zařadili do systému a má žádost je předána k další realizaci. No co k tomu více dodat, už jen tréninkově jsem volal každé pondělí na hotline, kde mě odsouvali s týdne na týden (nejdříve nebyla volná kapacita v mé lokalitě - pak zas byla - a světe div se - pak zase nebyla :o)), no a jak již dokážete vytušit tak dodnes NENÍ SLUŽBA AKTIVNÍ. Na závěr jak už bylo výše řečeno strčte si to .....(však Vy víte kam!!!!!!!!). Nebuďte směšní s heslem „kde ostatní končí, my začínáme“ - spíše „kde ostatní končí, my už jsme dávno v prdeli “ S pozdravem další Váš nespokojený skorozákazník!!!