Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Storno objednávky ADSL Bluetone Premium

Storno objednávky ADSL Bluetone Premium

Anakha (15.8.2006 18:00:27)

Potřebuju poradit. Mam od května zadanou objednávku na ADSL u ČRa. Protože nebyli schopni ji uskutečnit až do teď, tak ji chci stornovat- mam už totiž jiné připojení. Teď začali aktivovat a vyhrožujou stornopoplatkem 3000,-. Nemáte někdo zkušenosti, jak to vyřešit bez tučného penále? V obchodních podmínkách jsem jen dohledala lhůtu na zřízení- tu mají 30 dnů... Dík moc za info

Anonym (15.8.2006 18:55:12)

CRa sou na tohle moc pekny .. Mela sis to udelat u telecomu, tam bys zadny storno poplatek neplatila

Pet (16.8.2006 09:29:40)

To jo, telecom se platí jen pokuta za blbost, a to v každým měsíčním vyúčtování.

Danik (16.8.2006 11:20:04)

No, napiš (radši to napíšu velkým) že BEREŠ SVŮJ NÁVRH ZPĚT, jednoduše odstupuješ od návrhu (ne od smlouvy). Nepslni-li to do těch 30 dnů, tak to řekni, že to byla Tvoje akceptační lhůta, kterou si dokonce stanovili sami :). Tu nesplni-li, takže Tvůj návrh již déle není platný. Pak je úplně jedno, co je ve smlouvě, prostě jsi ji ani neuzavřel. Napiš jim to doporučeně (a doručenku si nech).

Anonym (16.8.2006 11:20:51)

halo

Anonym (16.8.2006 11:26:01)

Nemůžu nic napsat.. :(

ČTÚ (16.8.2006 17:19:24)

PŘESNĚ!! : )))))

Anonym (16.8.2006 11:26:16)

help

kix (15.8.2006 19:42:46)

Nestudoval jsem jejich podmínky, ale pokud je to tak, že nedodrželi lhůtu, tak jejich problém - odstoupíte od smlouvy (pokud byla uzavřena) nebo stornujete objednávku, VČAS.

roman (15.8.2006 21:55:20)

jo mela jsi to mit od telecomu tam to muzes mit doma a dokud to nemas aktivovany tak nic neplatis a donese to domu

Anonym (16.8.2006 11:23:33)

od telecomu? to bych radeji umrel!! lepsi pockat tech par mesicu nez ti zavedou bluetone premium... a ten cas mezi tim vyplnit bud internetem pres wifi nebo dial-upem ;)

Danik (16.8.2006 11:25:31)

No, napiš (radši to napíšu velkým) že BEREŠ SVŮJ NÁVRH ZPĚT, jednoduše odstupuješ od návrhu (ne od smlouvy). Nepslni-li to do těch 30 dnů, tak to řekni, že to byla Tvoje akceptační lhůta, kterou si dokonce stanovili sami :). Tu nesplni-li, takže Tvůj návrh již déle není platný. Pak je úplně jedno, co je ve smlouvě, prostě jsi ji ani neuzavřel. Napiš jim to doporučeně (a doručenku si nech).

pavlik_smetik (17.8.2006 14:19:05)

Zase někdo chytrej, kdo tomu nerozumí, co?! By mě zajímalo, jak by sis pomohl, kdybys to měl od Bluetone a ne od Telecomu.

Anonym (17.8.2006 15:48:40)

cenou :o)

Anonym (17.8.2006 15:59:12)

A hlavně u Premium nejsou žádné hloupé limity...

Danik (16.8.2006 11:14:45)

Nepiš, že rušíš smlouvu, ale, že odstupuješ od návrhu na uzavření smlouvy. Kdyby něco, tak řekni, že návrh platitl oněch 30 dnů. Tuto dobu překročili,tak odstupuješ od návrhu na uzavření smlouvy (a to ODSTUPUJEŠ OD NÁVRHU je důležité). Takže nezapomeň odstoupit od návrhu = smlouva nebyla uzavřena = žádné podmínky smlouvy zde neplatí...

Danik (16.8.2006 11:15:04)

Jo dodatek, nic nebudeš muset platit.. :)

Danik (16.8.2006 11:19:16)

No, napiš (radši to napíšu velkým) že BEREŠ SVŮJ NÁVRH ZPĚT, jednoduše odstupuješ od návrhu (ne od smlouvy). Nepslni-li to do těch 30 dnů, tak to řekni, že to byla Tvoje akceptační lhůta, kterou si dokonce stanovili sami :). Tu nesplni-li, takže Tvůj návrh již déle není platný. Pak je úplně jedno, co je ve smlouvě, prostě jsi ji ani neuzavřel. Napiš jim to doporučeně (a doručenku si nech).

Danik (16.8.2006 11:20:41)

Nemůžu Ti odpovědět, je tu cenzura. Dej mi mail, já Ti to pošlu.

Danik (16.8.2006 11:27:57)

Nejde mi sem nic napsat :(

Danik (17.8.2006 08:38:11)

Napište jim doporučeně, že BERETE ZPĚT NÁVRH NA UZAVŘENÍ SMLOUVY. Nesplni-li svoji stanovenou dobu na přijetí návrhu a realizaci, tudíž smlouva nikdy nevznikla, tudíž žádné smluvní podmínky, tudíž, ať ají třeba milión pokuty, tak zaplatíte akorát poštovné. Udělejte to ale urychleně!