Filip (22.8.2006 16:53:34)
Zdravim, zajima me, jaka je lhuta kterou maji poskytovatele na odpojeni zakaznika od DSLAMU ? Uz je asi to asi 3 mesice po ukonceni smlouvy a porad me neodpojili. Mohl bych za to chtit nahradu skody ?
Filip (22.8.2006 16:53:34)
Zdravim, zajima me, jaka je lhuta kterou maji poskytovatele na odpojeni zakaznika od DSLAMU ? Uz je asi to asi 3 mesice po ukonceni smlouvy a porad me neodpojili. Mohl bych za to chtit nahradu skody ?
David (22.8.2006 17:08:47)
Chtít můžeš, ale pochybuju, že ti nějakou škodu v tomhle bananistánu někdo nahradí...
Anonym (22.8.2006 23:16:32)
No... A proč by měl? Ať už se to týká jakékoliv společnosti, předpokládám, že mají ve smlouvě napsáno, že za škody vzniklé při používání služby společnost neručí...
Danik (26.8.2006 21:48:48)
To je protiprávní (že za to neručí),takže neplatné, nehledě na to, že to podepsal.
Anonym (26.8.2006 21:59:22)
Neručí za to. A protiprávní to rozhodně není. Dokonce ani u SLA se neurčí za ušlý zisk (např).
MILAN (22.8.2006 18:10:14)
Podle mně, to můžeš zkusit. Nad 30dní je to určitě neoprávněné. Informuj se na CTU. A zkus infolinku TO2, jak dlouho to trvá jim aza jak dlouho to oni musí udělat