Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Ktery ISP ma nejvic tech. "naslapano"

Ktery ISP ma nejvic tech. "naslapano"

Porter (8.8.2003 15:46:31)

Dobry den, chtel jsem se zeptat jakozto laik.. Pokud uplnenehledim na cenu jakeho poskytovatele aDSL by jste si vybraly?Ktery z nich ma nejvice tech. naslapano/konektivita,site,peering atd./. Od ktereho by mohl cekat nejlepsi odezvy?

Anonym (8.8.2003 16:41:41)

asi GTS ale nevim nemam s tim primou zkusenost

Porter (8.8.2003 18:25:55)

ze nejlepe na tom je GTS,maji fakt naslapano... ale dost rozprodavaji malejm ISP

Porter (8.8.2003 18:35:40)

ale jeste jsem chtel dodat ze se mi uz 2x stalo jak jsem volal na GTS ze ta zenska nemela totalne paru o co jde /otazka budu u vas platit 15.9 za prechod z 192 na 512 ?_ vubec nevedela proc by se mnelo prechazet atd ??_?? nakonec rekla ze urcite ?_:(( to napr: kdyz jsem potreboval poradit s ISDN nebo se na neco zeptat u VOLNY tak to bylo prozatim vzdy 1*.

Anonym (9.8.2003 02:04:19)

GTS totiz neni urceno pro maly zakazniky, ale prave pro ISP takze se s nakou tehcnickou podporou a peci o zakazniky nak moc neserou a poskytuju vobycejnem civilum sluzby jen abyse nereklo. Prave dost asi odradi design a aktualnost jejich stranek, ale sluzby bych rek poskytuji nejlepsi pac polovina ISP jede stejne az pres ne..

Jarda (26.8.2003 14:11:21)

No asi takhle .. o ceny nejde , takze vyrad vsechny kdo nejsou v NIXu a nemaji svuj Autonomni system, protoze ty konektivitu jen prekupuji. Uz takhle se seznam ISP zkrati na polovinu. Pak vybiral radeji mensi firmu kde vi prava ruka co dela leva a kde nebudes jen cislo v databaui klientu ...

Jarda II (3.9.2003 00:10:21)

Mám skynet a sem dost spokojenej jak s pingem tak s rychlostí narozdíl od ostatních malejch je skynet nasoslej přímo na NIX stejne jako GTS takze celkem pohoda

mike (3.9.2003 23:59:48)