Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Mooc presna informace

Mooc presna informace

y2k (11.9.2006 11:37:16)

Vazeny zakazniku, radi bychom Vas informovali o planovane vyluce Vasi sluzby FlexiDSL, ke ktere dojde v nize uvedenem terminu z duvodu prace na kabelu v siti Ceskeho Telecomu. Termin vypadku : 15.9.2006 - 17.9.2006 Cas vypadku : od 08:00:00 do 23:59:00 Doba vypadku : 10 minut Dekujeme za pochopeni a omlouvame se za zpusobene problemy. Oddeleni pece o zakazniky SkyNet, a. s. Longin Business Center Na Rybnicku 5 120 00 Praha 2 Tel: +420 296 368 645, +420 541 594 165 Fax: +420 296 368 600 http://www.skynet.cz/

y2k (11.9.2006 11:37:43)

Takze vim ze me to 10 minut nepujde a to od 15 do 17, LOL

Anonym (11.9.2006 15:09:51)

Když ti zase tohle nepošlou,tak jim budeš na helplince nadávat,že ti vypad internet a ať s tím něco udělají.Ach jo,lidi,vy si vůbec nerozumíte.

Anonym (11.9.2006 16:06:52)

Hmm, rekneme ze na dobu vypadku si stanovili kapku velke rozpeti.

František (11.9.2006 17:22:41)

Ani bych neřekl. Udělejme si modelový příklad: Máme přepojit za provozu např. přeložku kabelové trasy mezi dvěma spojkami (bude se tam třeba něco stavět). Nový kabel si položíme v předstihu, obě spojky na starém kabelu najdeme, vykopeme a otevřeme (až dosud bez výpadku). Nyní začneme rozpojovat a přehazovat jednotlivé páry ze starého na nový kabel (v obou spojkách současně). Řekněme, že jsme velmi zruční, a stihneme přepojení 1 páru (rozpojení a nové spojení, současně v obou spojkách) za minutu (10 x rychleji, než je předpokládaná doba výpadku na lince), tedy za hodinu 60 párů, za směnu (8 hodin) přepojíme 480 párů. 1000-párový kabel (a jsou i větší profily) přepojíme za provozu nejdříve za 2 směny (pro noční práci bychom si museli k oběma spojkám instalovat ještě umělé osvětlení). A to ještě může pršet, takže musíme postavit stany a průběžně odčerpávat vodu z výkopu. Takže u takovéto zakázky jsou ty 3 dny s rozumnou rezervou na nepředvídané okolnosti.

Anonym (11.9.2006 22:56:29)

Ne, ty me nerozumis. Je to jako by v jizdnim radu bylo rozpeti 2 hodin pro prijezd autobusu jehoz doba jizdy je 5 minut. Myslim ze lepsi formulace v e-mailu by byla "bohuzel v nejblizsich dnech muze dojit ke kratkemu vypadku kvuli pracem na kabelu, omlouvame se"

František (12.9.2006 01:03:58)

Z pohledu běžného zákazníka by taková zjednodušená informace jistě stačila, nicméně z té původní (poněkud šroubované) navíc poznám, které dny na tom budou dělat, v jakou denní dobu a jak dlouho bude výpadek trvat. V obou případech nebudu vědět, kdy přesně ten výpadek na té lince nastane (reagoval jsem na to, že to vyplývá z technických podmínek práce na kabelu za provozu).

Anonym (12.9.2006 11:49:41)

No ale to vymezeni casu "nejblizsi dny" a "kratky" je snad jeste mene presny a vice zavadejici nez v tom mailu, ne? Nevis na co vlastne poukazujes.

František (11.9.2006 15:38:21)

Informace, že během tří dnů dojde na lince k 10-minutovému výpadku je sice nepřesná, ale v pozici kabeláře, který má přepojit třeba tisícipárový kabel ve spojce za živého provozu, bych asi nedokázal stanovit přesný časový harmonogram, kdy bude ten který pár rozpojen.

Nargon (11.9.2006 15:59:44)

A kdyby ho stanovily, tak treba technici uviznou nekde v zacpe a uz to nestihnou a pak by jim klienti nadavali, ze slibovali vypadek 15teho od 18:32 do 18:42 a bylo to az v 19:00

Anonym (11.9.2006 11:47:01)

Je krásný, jak se všichni provideři vymlouvají na (dnes již neexistující) Telecom :)

Kdosi (11.9.2006 21:07:04)

Ale to jsem nepsal já..... Ti kdo mě znají déle (Nargon, atd...) vědí, jakého mám providera..... Záměrně to udávat nebudu. Y2k.