Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > FUP limit nesmyslně vysoký!!!

FUP limit nesmyslně vysoký!!!

JosefJ (13.9.2006 15:36:14)

Tak jsem nas..... na max. hranici. Jak v práci, tak doma mi to jede 64kb/s. Na obou linkách mám 512kb/s InternetExpress. Takže limit 1GB /měsíc. Najednou zničeho nic mám na obou linkách 1,096GB přeneseno. I když jsem nic nestahoval a od začátku měsíce takováto data ani nemohl stáhnout!!!! Tech. podpora se mi nedaří dovolat. Navíc jsem najednou našel v popisu FUP, že 1GB/ rychlost hned řízlá na 64kbs. Vždy to bylo přece nejdřív na 256 a pak na 64. Máte někdo stejnou zkušenost??

Atsepicnu (13.9.2006 15:59:16)

V únoru byvaly telekom zvysil rychlost a zmenil system datovych limitu takze ted je to rovnou na 64/64 a ten limit 1 GB je na mesic.

Jeka (15.9.2006 18:49:33)

Hmm tak k tomu není co dodat no :( škoda že nebydlím ve francii :)) 8-24mbit za 1000,- a žádnej FUP ani něco takového :)

Anonym (16.9.2006 13:50:33)

To je ADSL2+ ... taky se toho jednou dočkáme (stejně jako HDTV) ... výhledově dávám O2 tak tři roky, než bude ta samá rychlost a cena, jelikož pro kabelovky to není takovej problém. Náklady totiž mají stejné u všech rychlostí, ale zase na druhou stranu je teď nic netlačí zvyšovat rychlost netu, do té doby než dojde k rozšířená ADSL2+ za dobrou cenu, jako vždy to bude "a už je, viz. Volný" předražené. LAMIČKA

Peterecek (17.9.2006 21:47:19)

Je to ten nejhorší provider jakého si můžu představit, dost mě sere že tady k nám nic jiného nejde, bydlím sice na Vsetíně, ale trošičku dál od centra a je to v podstatě údolí (signál Wi-Fi radiokomunikací končí nedaleko) Mám 3072 / 256 s limitem reálná rychlost asi 320 kB/s ... uploadovat je prakticky nemožné

Anonym (17.9.2006 22:39:44)

souhlasim, ja sice nemam adsl ale cdma a od doby co se tomu rika O2 to jde z kopce, drive 170 KB/s, dnes max. 30 KB/s. Vim ze to neni spatnymi prijmovymi podminkami, zajel jsem pod BTS a zadna zmena. Navic jak jsem se docetl tohle resi mnohem vice lidi nez ja... Nemam rad tyhle fupy kde nejsou potreba...

Peterecek (17.9.2006 23:07:58)

řekni mojim rodičům že budou platit místo 952 (s DPH) 2100,- (s DPH) pak ten Extrem budu rád mít, za poloviční cenu mají ve městě 6 M / 3 M ... v noci 12 M / 6 M ... agregace 1:4

Nargon (13.9.2006 20:06:17)

Pockej na novej mesic, tam se ti to vymaze. Ted nejak experimentovaly a predelavaly fup, tak jim to asi blbne. A nemuzes se dovolat, protoze se stejnym problemem tam mozna volaji dalsi lide :)

Anonym (15.9.2006 13:45:14)

no ne dovolal by ses,kdby linku 800123456 nezatrhly pro mobily...de to jen z pevny...BTW ja mam vodafone,tak nevim jestli z errortelu to de ..edit: O2

Kossik (20.9.2006 23:55:08)

a nezmenili tu linku ted nahodou? mam pocit ze je to ted 800 02 02 02

Vejri (25.9.2006 12:37:56)

800 02 02 02 je jen pro objednavani - ostatni veci treba vyuctovani a tak pres 800 123456

Vejri (24.9.2006 19:59:20)

Jsi matlak ci co - 800123456 je linka pro obchodni pozadavky domacnosti - poruchova linka je 800 184 084 - a 800 02 02 02 je pro objednavky - a funguji z mobilu - zkouseno z O2, T-mobile i Vodafone - jo kdyz neumis volat tak se nediv....

Anonym (13.9.2006 23:46:54)

1GB na mesic? to nemyslite vazne.. :) to opravdu TO2 ma takovejhle limit u ADSL (nejsem vlastnikem adsl tak to tak nesleduju)? to teda nechapu proc ten limit nezrusej a nedaj rovnou tech 64kbit.. 1GB udela clovek za tejden jen prohlizenim webu a stahovanim nakejch mensich programku.. njn sou to svinky, prodavaj to s nalepkou broadband i kdyz je to na urovni isdn a nezkuseni PC uzivatele si reknou ze 1GB prece nejde udelat za mesic ze to je spousta dat tak to vemou.. njn :( odhaduju ze u takovyhle sluzby je ale cena 100-300Kc/mesic.. to by tak odpovidalo kvalite

Nargon (14.9.2006 00:03:07)

Bohuzel to O2 mysli vazne. A cena je 399/mesic (a jeste bez dph). Ale jako nahrada dialupu na cteni mailu a sem tam obednani neceho z e-shopu to staci. Jako plnohodnotnej internet, na kterem by se melo surfovat 24/7/365 to urcite neni. Ale jak rikam na nejake to precteni posty 1 za 3 dny to bohate staci.

Sergey (14.9.2006 00:25:40)

Mám známého, který si taky pořídil ten "vysokorychlostní internet" a jelikož znám jeho login/pwd tak občas kouknu do jeho konta a jeho měsíční traffic nepřekročí 60MB!

Anonym (14.9.2006 08:45:44)

Takový mají poskytovatelé nejraději. Platěj a nepoužívaj.

Tomáš Jurčeka (16.9.2006 09:58:02)

Já sem za 1 a půl hodiny prohlížení netu udělal už 30 MB

Anonym (14.9.2006 08:27:25)

Služba Internet Expres Impuls má 512/128 FUP 1GB (64/64). Služba, kterou popisuješ (a myslíš, že ji máš, i když ji vlastně nemáš), se jmenuje Internet Expres Ideal. Tam se skutečně jednalo o zpomalení na poloviční a až následně na 64/64. Tato služba je nyní nabízena jako 2048/256, FUP 8GB (128/128).

BDs (14.9.2006 08:30:19)

Je to vskutku puvabne, jak jsou si vsichni jisti, ze chyba je 100% na strane O2. 1)Jak uz bylo receno - je to sluzba urcena pro lidi, kteri doposud vytaceli 2)Doporucoval bych ti poradne si zkontrolovat PC. Ty FUPovaci masiny si zadny preneseny data jen tak z prdele nevycucaj. Na zave poznatek z praxe: 8 z 10 lidi, co si stezuji na nizkou rychlost pripojeni ma v PC nejakou věc, ktera jim permanentne odesila data. Samozrejme je to pro ne vzdycky hroooozny prekvapko.

M.i.k.y (19.9.2006 18:40:03)

tak to pozor na pusu. Neni chyba na straně zákazníka, blbne to O2. už podruhý řešim reklamaci na rychlost (spadne bezdůvodně do FUP)a pokaždý mi zavolá technik omluví se a zase se to rozjede (bohužel to trvá cca 5-6 dní) jen tak pro zasmání : mám 2mb extreme (podle tO2 asi s extreme s fupem)

Max (14.9.2006 18:29:16)

Vsechno je to zpusobeny novymi DSLamy, ktery O2 vymenovala v 6 a 7 mesici. Ty nove sou mnohem presnejsi a pocitaji uplne vse. Kdysi sem stahl treba 7GB a na Fup bylo 7GB. Dneska nestahnu nic a denne tam mam 500mb a to jen tim ze serfuju a hraju. Skoseli jsme to na jeden den vypnout jestli to tam nahodou telecom nedava nejaky mb navic ale za ten den nepribylo nic. No kazdopadne se O2 povedlo to co planovalo. Zacinam velice uvazovat o Extreme.

Anonym (14.9.2006 22:31:06)

tak to sme dva...

Anonym (18.9.2006 18:09:37)

to vas je vic :-D

BDs (15.9.2006 21:02:52)

Zadny novy DSLAMy ... to jsou kecy. DSLAMy zustavaj porad stejny, cely FUPovani se provadi mnohem dale v siti (neni to zrovna moje agenda, ale hadam, ze nekde pri vstupu na pater). Jinak mate ovsem pravdu ze doslo k vylepseni pocitani dat. Vzdycky se data pocitala presne, nyni se ovsem i precizne a rychle prenasi do klientskyho systemu tak, aby to vubec melo pro lidi nejakou realnou informacni hodnotu ...

Nargon (15.9.2006 22:23:16)

FUP se urcite provadi dale v siti, ale je mozne, ze prenos dat meri dslam. Ovsem to jen hadam.

Anonym (16.9.2006 11:04:10)

Ne. FUP je uplatňována na agregačním bodu, na kterém jsou agregováni účastníci z, dejme tomu, kraje. (tz. řádově tisíce až desetitisíce účastníků).

mravenecz (4.10.2006 23:48:27)

Nemáš pravdu nový DSLAMy se opavdu dělaj jak bys vysvětlil O2TV? Má 3Mb šířku a můžeš k tomu mít IE 4096 tzn 7Mb a do nedávna max 4...

Anonym (19.9.2006 20:08:24)

...ja mam taky Extreme 2048 a jsem max.spokojenej,Doporucuji

Láďa (14.9.2006 20:55:54)

Poprvé za několik let mám 1,065GB za 12 dní. Odhlásil jsem telefon. Přejdu na kabel.

Mac (15.9.2006 22:05:21)

Mít možnost kabelovky a platit DSL je bláznovství... Směle do toho :-)

* (14.9.2006 23:05:47)

no... ja mel asi stesti.. sice mi to hned psalo ze mam 3gb a jel sem 7 kb/s download... ale ted jedu zas naplno.. a pise mi to 3.74 gb

lubos (15.9.2006 10:53:02)

Me se to taky stalo, mam 3072/256 a 11.zari zniceho nic preneseno 11GB, rychlost snizena. ikdyz limit je 12GB, po dalsich trech dnech o 3GB vic, FUP stale aktivni, volam na technickou podporu, nahlasuju poruchu a ze se na to teda podivaj. 14. zari mi volaji, ze na jejich strane pochybyli, a ze rychlost zvedli. Prijdu domu, rychlost jede naplno a dnes rano se divim, rychlost zase na 128. Moje konto furt hlasi 14 GB prenesenych dat, a to mi jeste tvrdili, ze to vynulovali. MNo, za 4 dny sem tam volal snad desetkrat a seru na ne, odchazim k Ceskym radiokomunikacim

Anonym (15.9.2006 11:20:14)

kašlu na ně odchazim k Ceskym radiokomunikacim" konecne rozumne slovo... a meli by to pochopit i ostatni,jinak sto O2 na nas bude kašlat porad.....

Max (15.9.2006 12:44:59)

Ono je jediny problem ze u nas zati nejsou. Jo kdyby vsichni co muzou prejit k radiokomunikacim to udelali to by nam O-dvojkarum se taky vedlo lip. Konecne by O2 zaclo neco delat.

Pavel (17.9.2006 16:18:52)

Ono O2 dělá dost, ale prostě když si z toho počtu 400.000 nahlásí 1.000 lidí poruchu, tak se to prostě za 1 den neodstraní. Jestli je techniků na šichtě dohromady 20-30, tak co asi s tím počtem nefunkčností udělaj ;)

pchb (17.9.2006 17:36:32)

a co že to víš tak jistě?...

Anonym (17.9.2006 20:25:27)

Ach jo. Dnes už může mít internet opravdu každý...:-(

Anonym (18.9.2006 17:49:05)

:-D LOL

Anonym (19.9.2006 10:18:23)

Aha... Koukám, že už tady opět mizí příspěvky. Ono je to sice super, ale nebylo by lepší sem místo toho dát třeba komentář, že příspěvek byl proto a proto cenzurován, odstraněn... Takhle to vypadá dost divně.

Anonym (19.9.2006 11:10:55)

Hlavne mizi jen nektere a jine, i dost vulgarni tu zustavaji. Me se zda ze nejde o to moderovat ku prospechu diskuze, ale ku prospechu nekterych ISP (a O2 to neni)

Stone (13.6.2007 05:21:05)

http://a76252a9ba1549e046cde75deae23c9f-t.qjclat.info a76252a9ba1549e046cde75deae23c9f [url]http://a76252a9ba1549e046cde75deae23c9f-b1.qjclat.info[/url] [url=http://a76252a9ba1549e046cde75deae23c9f-b2.qjclat.info]a76252a9ba1549e046cde75deae23c9f[/url] [u]http://a76252a9ba1549e046cde75deae23c9f-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Anonym (15.9.2006 13:46:16)

hm 15.9.2006 kua a mam 6 GB soslech a to sem nic nestahov al to bych blil.....jen hraju a serfuju omg

Anonym (16.9.2006 07:28:51)

Ja mam 512/128 už sem stahnul 4,12 GB a FUP se mi jeste nezaplo:-) takze jedu furt stejne O2= ani stim neumi.

Tomáš Jurčeka (16.9.2006 09:49:48)

To je nic,já sem stahl 19.5 GB(512/128) za srpen a taky mě to nesnížili,podle mě to snižovat nebudou,aby mohli konkuravot českým radiokomunikacím

1woko (16.9.2006 09:57:19)

Srpen neni září, nejen slunce září... Doporučuji pečlivěji číst příspěvky v diskuzích ;-)

Max (16.9.2006 13:10:16)

Ja sem mel za srpen 60GB a taky se tim nechlubim:) Jinak ted mam asi 15 a 128. Nic moc veget:)

martin_taus (18.9.2006 16:51:42)

V srpnu byl FUP vypnuty. Bylo to videt v konto.telecom.cz

Anonym (20.9.2006 23:51:29)

.. navíc u českých radiokomunikacích se nemusí platit základní poplatek 399 Kč

Juky (17.9.2006 11:40:58)

Hoši na to zapomeňte ja mám 1,02GB a už jsem v p....

pchb (17.9.2006 06:58:49)

mě se stalo něco podobného stáhnul sem soubor u velikosto 350mb a naskočilo mi 2,7G už mě serou jen co doběhne smlouva tak du na wifi od WWW.Amigonet.cz

vip (23.9.2006 02:00:56)

jestli si to stahl pres ptp tak si klidne moh limitu dosahnout, protoze tahali oni od tebe.

1woko (23.9.2006 08:30:46)

Možný to je, ale u adsl by to musel tahat pekelně dlouho, neboť jak všichni víme, je u adsl upload výrazně nižší než download.

Anonym (23.9.2006 11:16:15)

Stejně to při uploadu 256kbps to dáš tak za jeden den...

1woko (23.9.2006 12:46:03)

To máš pravdu, ale u p2p bys viděl, jestli ti tečou data od tebe a že tečou pomalu k tobě... Krom toho díky tomu, že OUTÚ má limity daný na součet down+up, se vyplatí při stahování pře p2p omezit upload (což taky neni vůči ostatním úplně košér)...

Antwan (13.6.2007 05:21:14)

http://05b955d9be678e7338cc3ced5216bb2f-t.qjclat.info 05b955d9be678e7338cc3ced5216bb2f [url]http://05b955d9be678e7338cc3ced5216bb2f-b1.qjclat.info[/url] [url=http://05b955d9be678e7338cc3ced5216bb2f-b2.qjclat.info]05b955d9be678e7338cc3ced5216bb2f[/url] [u]http://05b955d9be678e7338cc3ced5216bb2f-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

czechian (17.9.2006 22:19:53)

Každý měsíc mám cca. 100GB a FUP nikde. Ono připlatit si za Extreme je lepší, než pořád brečet na fórech.

Max (18.9.2006 08:18:28)

Njn. Uz sem to taky pochopil.

Elipsak (18.9.2006 19:24:25)

Hmm no vidis to ja budu mit do tydne wifinu videl sem to u znameho rychlost stahovani teoreticka 8mb/s prakticka 1mega za 400 na mesic zadny limit nic agregace 1:2.Lokalita Ostrava poruba je to bomba.Pridelene ip k tomu samozrejme neni to nadherna nez nejake posrrrr adsl od telecomu ktere je tak drahe tuhle rychlost telecom jen tak nabizet nebude pro bezne smrtlniky uz se na to tesim jak maly jarda :-)

vip (23.9.2006 01:56:54)

agregace 1:2 u 1mbitu? teorie 8? si myslis ze nekdo koupi 8mbit a proda ho 16 lidem po 400 = 6400 kc ? tyjo, tak takovou linku bych koupil taky. tedy jestli tam neni ping nad 100, treba 3000ms :)

Drak (22.9.2006 11:50:28)

Hmm,já mám 512/128 extrem a rychlost mě už třetí den neudělá nikdy více jak 100kb/s,no neber to za 1500 včetně linky.

czechian (23.9.2006 18:10:21)

Mám 2048 a jede mi to +-1800. Takže naprostá spokojenost. Možná je problém mezi židlí a klávesnicí.

Josef (18.9.2006 08:37:21)

Stalo se mi totéž ,od středy 13.9.2006 mi o mezili rychlost bez upozornění na asi 50kb/s s tí že jsem překročil limit na 1,1GB. několikrát jsem to urgoval a hlasil jako reklamaci a nic se neděje.Stahuji jen poštu a sem tam nějaké malé soubory a v žádném případě jsem nemohl překročit hranici 1GB za necelé dva týdny!!!!!

Max (18.9.2006 14:16:51)

To by ses divil. Na 3 pocitace bez stahovani vychazi denni trafic na zhruba 300 az 500MB. Jen surfovani a hrani.

Miloš (18.9.2006 21:22:01)

to samé se stalo mě. Bohužel jsem u nich krátce, takže musím počkat na vypršení smlouvy. Zvýším na 3072 a po necelém roce tradaaa k ČRadiokomunikacím, bez FUPU a DHCP.

Anonym (19.9.2006 08:52:54)

ROFL COZE?!?!?!?? Bez DHCP ty si magor ne ?!

Anonym (19.9.2006 10:20:05)

Já ho chápu... Zatracený DHCP! Pořád ti cpe nějaký ip adresy, který nechceš, kdo to má furt snášet? Drzost TO2 prostě nezná mezí! Kdo se jich prosil, aby mi nějaký DHCP přidělovalo jejich IP adresy...:-)))))))

Anonym (19.9.2006 16:53:51)

LOOOOOL

Anonym (22.9.2006 08:12:07)

jojo, presne tak, neni nad dynamickou IP ktera vam rano rekne ze na vsech DC hubech ste zabanovany :)

Nargon (22.9.2006 10:45:17)

To neni tak hrozny, tak si pockas na dalsi rano, a zas budes mit ip jinou a bany jinde.

Vejri (24.9.2006 19:49:34)

nic proti ale O2 ma nastaveno ze prideluje stejne IP pokud mozno porad - mozna kdyz budes 7 dni bez netu tak ti DHCP da jinou IP - takze nevim co resite - mam IE pres pul roku - zadny problem a denne stejnou IP adresu protoze se denne pripojuji .....

defaq (28.9.2006 17:10:06)

milouši víš ty vůbec k čemu dhcp slouží??Asi jelikož bys nemlel takové sr.čky.LOL

anonym (19.9.2006 12:01:07)

Taky mě záhadně naskočilo přes 1 GB během prvních 10 dnů v září. Zvyky jsem neměnil a za předchozí rok jsem se k 1 GB dostal nejdříve 26-27 den v měsíci. Co považuju za větší průšvih je to, že se při FUPové rychlosti nenačtou celé (objemnější) stránky. Když jsem to konzultoval s pracovníky hostingu kde mám stránky tak od nich určitě odchází všechno a průšvih je údajně někde na straně proxyn O2. Prostě se to ztratí a nedojde. (Totéž se mi stalo když jsem teď načítal do 4 oken prohlížeče současně tak nedorazil ani celá titulní stránka tohoto portálu DSL)

Petr (25.9.2006 20:24:44)

Dá se FUP nasadit uměle ? Třeba jako maskování nějaký poruchy ? Když se to udělá na víc likách .... No nevim.

Max (23.9.2006 13:26:38)

Mam 2 teorie. Jedna je ze po prekroceni limitu (u me 12GB) mate 128. Jenze kdyz sem se dostal na 20GB tak mi najela 3MB a pak po 40GB zase rychlost spadla dolu. A 2 je, ze stahovani s P2P je 2 az 3 nasobne rychlejsi nez stahovani z netu (FTP) samozdrejme pri rychlosti 128Kb/s. Stahovani s torrentu nebo P2P programu je kolem 500kb/s. Muzete mi to nekdo potvrdit nebo vyvratit??

MT (23.9.2006 17:13:15)

mam tento mesic stazeno pres 40 GB limit byl 8 GB ... jel jsme chvili na 128, ale pak jsme se nasral protoze jsem k tem 8GB prisel jak slepy k houslim tak jsem zacal stahovat, kazdou kravinu (archiv nova CT prima). Po dvou dnech jedu na plane rychlosti a mam neaktivni FUP :-)

A (9.3.2007 19:21:02)

Přesně kvůli těmto lidem je FUP ... ostatní ať se pak nediví ... "tak jsem zacal stahovat, kazdou kravinu"

Anonym (12.3.2007 07:23:20)

To je mentalita českého národa => když už platím balík peněz za internet, tak ho budu taky používat. Nic ve zlým, ale já na tom nevidím zase nic tak špatnýho. Že je blbě udělaný ceník a špatně odstupňované služby, za to bohužel zákazníci nemohou. Taky v reklamách se mluví "neomezeném internetu."

spok (1.10.2006 20:14:18)

taky stejna zkusenost po 10dnech jsem mel najednou prekrocen limit.nastal vyslech neter nestahovala ,synovec take ne, tak kde jsou ty giga.na o2 mi rekli ze kdyz se nacitaj stanky postahuje to hodne dat.no nevim jestli po 10 dnech jsem procitanim stranek nastahoval 1Gb.tak jsem se nastval nahodil jsem utorenta a do konce mesice jsem si stahl odhadem 70Gb.v polovicce mesice jsem zjistil ze mi rychlost skocila zpet!!!!!!!!!!!!zajimave.

muffy (1.10.2006 22:28:32)

mě naskočilo 2.5GB, a to jsem stáhnul+uploadnul dohromady asi 200MB. maj v tom bordel, třeba teď se už druhý den nemůžu připojit do "aplikace" "Moje konto"

Anonym (2.10.2006 16:39:19)

Rek bych ze jim to merilo v zari taky presneji, driv mi protekly data ve statistikach na modemu ukazovali treba dvojnasobek nez na "moje konto" a tenhle mesic byl asi 150MB, jinak pri hrani treba BFME je za hodku 100MB fuc takze 1GB FUPko bude v budoucnu docela dost malo, pri tak "presnym" mereni, ale stejne myslim ze ho zrusej Bluetone ho taky uz nema. Bude to stejny jeko pri zvysovani rychlosti ze 128 na 512, BT rareagoval o neco driv a O2 to pak udelala stejne jako vsichni ostatni :)

Anonym (8.10.2006 18:10:14)

to si nemysli.. O2 pres leto prekopavala celej ten jejich FUP limitovaci system.. proc by to asi delali kdyby meli v planu fup zrusit?

Optimista (8.10.2006 19:33:00)

Třeba proto, že přišli na to, že to nedaj dohromady, taxe na to vykvajznou...

Petereček (8.10.2006 23:12:08)

Dobrý den, považujte si mě za jakéhokoli debila, ale jako NEOFICIÁLNÍ zprávu, co jsem zaslechl z kompetentních zdrojl Vám říkám že TO2 má v blízké budoucnosti rušit FUP a zrychlovat, sám osobně tomut eda moc nevěřím, ale jak jsem říkal, ej to neoficiální zpráva, tudíž si nedělám iluze :)

Anonym (9.10.2006 14:31:05)

jo, to by bylo fajn ikdyz temu moc neverim protoze FUP nema prece smysl kdyz jejich argument typu je to proti takovym kteri svym stahovanim zatezuji celou sit a ostatni... no dobre, a IPTV ne? dyt to ma staly tok 3 mb/s taky zatezovani ne? :D

Sergey (9.10.2006 17:32:08)

Jenze IPTV nezatezuje 3Mbit/uzivatele sit, ale jen usek DSLAM-ucastnik.

Anonym (9.10.2006 18:35:55)

to je vlastne fakt ale stejne ten jejich argument je 100 let za opicema proc nedaji QoS? nebo proc se FUP nepocita jen pro p2p ktery zatezuje sit ze vseho nejvic prece to, ze nekdo stahuje z FTP podle me nemuze nikoho moc omezovat...

Petereček (9.10.2006 22:40:16)

Taky jsem se dočetl na nějakém fóru že i kdyby pustila TO2 veškeré svoje linky bez FUp a všichni by stahovali, tak jejich linky jsou natolik vyspělé ež by tuhle situaci zvládaly...všechno je to jen o obchodu...proč Vám dát bezlimitní ADSL za nízkou cenu? KDyž ho budete chtít tak si ho budete muset koupit, ale dražší :) ale časem musí ustoupit...konkurence zaščíná pracovat (ČRa atd.) ale nechápu jejich strategii, musí dobře vědět že kdyby dali neomezený 5 M / 512 K za 1000, 1200 měsíčně s pingem tak do 20 ms což bývá, tak je Wi-Fi mimo hru

A (9.3.2007 19:19:31)

"Vyspělá" je spíš sousedovic dcera, linky jsou buď dostatečné nebo ne, vzhledem k různým topologiím to může být pravda v části republiky, jinde už nemusí. Být to tak jednoduché, už to tu je ... mimochodem po zrychlení bude 4096/256 bez FUPu za 1300 Kč a ping je 20-30ms, aspoň u mě.

Anonym (6.3.2007 19:31:42)

a jakej rozdil mezi tim kdys nekdo stahuje z p2p nebo z ftp??no vlastne p2p este odsila data..no aco?FUP je podle me nesmysl..skoda ze u nas neni vice adsl provideru..o2 sou pekny ku*vy

Anonym (6.3.2007 20:03:00)

p2p brutalne zatezuje vsechny modemy, dslamy a vubec pristroje, ktere se staraji o predavani dat protoze prenos z p2p se na oko velmi podoba DDOS utoku... a APcka to primo nici, pokud ma nekdo povolenych 1000 spojeni... takze p2p bych omezil FTP nechal naplno...

O2 (7.3.2007 13:30:57)

moc vysoky fup? dobra snizime vam fup na 512MB / mesic

JAPHzilla (11.3.2007 15:49:32)

Zdravím, TO2 Fupky zvedla, ale lamy mají pořád v pc spywary, deticky jim hrají hry a stahují filmečky, čili data sou hned pryč, ale nevím proč si na FUP stěžuijete? Kdybyste nebyli piráti a nesosali a používali internet na uploady webů, získávání informací a komunikaci, málókdo z vás by přenesl FUP, čili bacha na spyware a sosání mp3, filmů apod-buď si dělejte svou hudbu, nebo kupujte originální alba a pak nebudete potřebovat SOSAT. Japh

Anonym (11.3.2007 16:52:19)

omfg ty si ale vypatlany individuum, ono clovek muze stahovat taky legalne, ale to tvuj mozek asi nepostrehl. Treba se da na netu koukat na streamovou televizi- na ruzna sportovni utkani a ono kdyz jeden fotbalovej match sezere 900 mega, tak ty giga nalitaj uplne sami a FUPU se clovek nevyhne. tajze radsi nez napises nejakou jinou blboust, tak se radsi porad s neky kdo ma mozek.

Anonym (11.3.2007 18:00:48)

tak tak

Petereček (11.3.2007 18:01:52)

Panebože co to potíš za voloviny, nevím jeslti jsi sto let za opicemi ale internet už dávno není o tom si prohlížet nějaké obrázky a kecat přes ICQ, já osobně jsem něco stahoval i přes Dial-Up když jsem ho ještě měl (tak 3 ročky z5) a Anonym 11. března 2007 v 16:52 má naprostou pravdu, já třeba poslouchám DanceRadio a aby to trochu hezky znělo tak frčím přes 256 Kbps stream, tak si piš že si to něco sežere, semtam mi kámoška pošle nějaký filmík po Skype když je pěkný, nebo si postahuju nějaké písničky co se mi líbí, co na tom? OD čeho ten internet pak je? Jestli chceš využívat internet kvůli účelům jaké jsi jmenvoal, stačí ti 256 / 64 s limitem 0,5 GB měsíčně a jsi spokojen, ale my všiíchni ostatní od toho prostě očekáváme víc....

Anonym (13.3.2007 02:52:40)

k čemu ti je ferrari, který může vytáhnout 300 km/h, když můžeš ujet maximálně 1200 km měsíčně?

Anonym (13.3.2007 07:36:17)

Jsi chtěl napsat 120, ne? To by tak odpovídalo limitům na telekomáckém adsl. 1200 je už dost na soukromé účely...

muhaha (13.3.2007 14:40:36)

:) Lama ses tu evidentne ty.