Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > ...na O2

...na O2

hceti (30.9.2006 15:59:52)

Taky se vam tak libi ty reklamy O2 jak to je pod tou vodou?

Anonym (30.9.2006 17:24:21)

Reklamy na kyslik fakt nemusis, hlavne ty zastavky jsou nechutny

Oslos (7.10.2006 14:06:27)

Reklamy sou to pekny ale kdyz si predstavim ze vsechny penize co znas obycejnych lidi vytahnou cpou do reklamy tak se mi dela spatne! Kdyby necpaly ty prachy do reklamy tak jsme tu uz vsichni mohly mit ADSL 2+ 16Mbps za cenu dnesniho 4Mbps

Anonym (8.10.2006 13:03:31)

tak tak ... proste sou to curaci

Anonymní anonym (11.10.2006 09:37:58)

Od ovýho roku se opět navyšuje rychlost (stejně jako tomu bylo letos po novým roce) a ještě se bude nevyšovat, tak nevím, co stresujete. ;-) Ty penínze se necpou jenom do reklamy, jak si všichni zarputile myslíte... Jenom je pravda, že by se to mohlo hnout trochu víc kupředu. :-)

Anonymní anonym (11.10.2006 09:39:17)

sorry navyšovat, sem se překlep...

Nargon (11.10.2006 10:10:24)

Spise fup by meli zvysovat. Rychlost je celkem v pohode, kdyz nepocitam tu socialni 512ku, tak ty 2Mbity by meli bez problemu stacit. (teda kdyz si nepoustite nejakou televizi pres internet). K cemu mi bude nejaky ADSL2+ 15M/2M kdyz tam bude fup cca 10GB/mesic.

Anonym (12.10.2006 12:36:49)

2M up u ADSL nikdy nebude.

Anonym (21.10.2006 00:20:43)

Zazobánek promluvil.

domek (1.10.2006 23:45:13)

Pod tou vodou je to vždycky stejný. Co je těžší než voda jde ke dnu a plyny co uniknou vystupují vzhůru. A protože Telefónica není plyn, tak její přirovnání k O2 je jen umělecky ztvárněná iluze k odpoutání pozornosti diváků od jejího skutečného směru pohybu. Je to krásné, leč bezobsažné jak mexická telenovela a v pragmatickém česku k pousmání nad velkorysou naivitou zadavatelů.

Anonym (1.10.2006 23:49:23)

Až bude mít někdo aspoň polovinu ADSLek, co O2, tak se může taky pousmívat.

hceti (2.10.2006 15:35:44)

loleq, si z vas delam srandu :)

Nargon (2.10.2006 17:26:41)

Nahodou ty reklamy jsou pekny, jen skoda ze informacni hodnota je nanic.

Anonym (4.10.2006 12:15:42)

ona se tak nějak z celé této společnosti vytrácí informační hodnota......

Anonym (8.10.2006 19:51:12)

Proto to je reklama a ne informace!Reklama te opije, a potom info je ta opice:)))))

Anonym (21.10.2006 00:17:51)

Se nesnaž. Když nepochopili tak holt nepochopili!

Anonym (2.10.2006 21:30:51)

http://www.sendspace.com/file/y17vm1

Aknott (5.10.2006 07:52:54)

mazec :)

Štencl (4.10.2006 14:03:49)

No ono to se to pod vodou dle me vubec neodehrava, i kdyz to tak vypada. Autorum slo asi jen o zdurazneni kysliku v podobe bublin. Takova jeste ma studie :D

Anonym (4.10.2006 21:30:32)

Jak se pozná, že jde o kyslík? Co když je to pšouk?

Anonym (4.10.2006 21:37:21)

Hmmm pšouk kterej de psovi z tlamy LOL

Anonym (7.10.2006 15:20:06)

U psa je jedno ze který je to strany.

Anonym (21.10.2006 00:16:11)

:)))))

Anonym (8.10.2006 23:49:32)

Si čuchni k psí tlamě ;).....

Štencl (6.10.2006 10:44:16)

No tak pokud je chemicke oznaceni psouku O2 tak se pak jedna o psouk no :)

Anonym (8.10.2006 23:50:28)

:) no jo nová definice ..... alespoń něco nového přinesli...

Dan (6.10.2006 12:27:06)

Ty reklamy se mi libej. Maj je docela dost dobry. Bohuzel se to neda rici o spolecnosti co stoji za tim - byvaly telekom. Muze to zabrat na nove zakazniky, stari ostrileni se jiz podruhe nechytnou.

Anonym (7.10.2006 06:19:14)

reklamy se mi nelibej X maj je docela dost dobry - ty asi nebudeš Dane zcela v pořádku že?

Anonym (7.10.2006 13:59:43)

Ty asi nemáš v pořádku oči. Zajdi k očnímu a přečti si to znova, blbe.

Anonym (7.10.2006 08:06:18)

Reklamy O2 se mi nelíbí, a nelíbíbí se mi reklamní bloky vůbec. Myslím, že je to způsobeno hlavně tím, že mi je cpou když nechci a ještě zesílí zvuk, kdybych náhodou spal. Ať si vytvoří nějaký reklamní kanál a uvidíme jakou budou mít sledovanost. Troufnu si odhadnout, že by se rovnala nule.

prorok (7.10.2006 16:25:16)

No vůbec nejlepší by bylo, kdyby si firmy tu reklamu nesměly dávat do nákladů. Proč mají všichni co si od někoho něco kupují, ještě skrytě připlácet na propagaci toho co si kupují. Barnumská reklama je obvykle klamavá, má mizivou účinnost v porovnání s tím co stojí a je jen mrháním omezenými zdroji energií a surovin. Ve státní televizi i rádiu by se měla reklama zakázat úplně. Celý vysílací čas si přece platí koncesionáři a struktura těchto organizací i jejich programů se tomu má přizpůsobit. Nejsou přece ani ziskové, ani dobročinné, ani zlatým dolem pro vyvolené. Ta honba za bezohledným ziskem, jíž je reklama neoddělitelnou součástí, jednou všechny probudí do reality horší, než si vůbec kdo z nás dokáže představit a všechny dosavadní známé konflikty a postižení lidstva proti tomu budou jen nevinným škádlením se. "Nesejčkuj!". Slyším již odezvu na svůj příspěvek. Nás se to zatím netýká a naše vyspělá civilizace si i bez energie a surovin se vším přece hravě poradí. Ba ne. Neporadí. Neporadí. A můžete se vztekat jak chcete;-))

Anonym (9.10.2006 13:01:30)

Obchodní strategie založená na reklamě, která leze a otravuje neustále potencionálního zákazníka v jeho soukromí, přerušuje jím sledovaný pořad, dokáže od koupě reklamovaného výrobku či služby spíše odradit, než aby splnila svůj původní záměr. Každý se alespoň jednou spálí, ale většina si dá příště pozor. Co se moc chválí, většinou stojí za ho***.

Anonym (12.10.2006 18:30:05)

A nenapovídá realita a letité zkušenosti tomu, že i ta nejdebilnější reklama má účinek a její přínosy převyšují náklady? Nejsem obhájce reklamy a hrabivosti, jen pragmatik a logik.

ppetr (7.10.2006 23:32:31)

je to dost divny, kolibrik, kytky a lidi jakoby pod vodou? :D kdo to proboha vymyslel

Anonym (8.10.2006 18:35:20)

hovadina.. kdyz si predstavim ze to je pod vodou jen proto aby mohli zvyraznit ten "kyslik" tak je mi na bliti :-)) jasny ale proc by to delali normalne, kdyz kyslik neni normalne videt.. omg.. sem zas moc..

TONY (9.10.2006 00:18:11)

Ty reklami jsou stejny jako to pripojeni u OU-TU,proste na Ho--o. Ten KRAUS byl lepsi podvod.

JaMa (9.10.2006 19:32:52)

V té souvislosti jsem si vzpoměl na tohle http://kovboj.bloguje.cz/387789-telefonica-o2-perlicky-z-manualu.php Dost dobrá hlína :-)

Anonym (10.10.2006 20:48:44)

Tak ty bláboly o značce jsou normální v každé větší společnosti, nebo korporaci. (přecejen, někteří patolýzalové se musí něcím živit). Ovšem, pokud se na to člově podívá z psychologického hlediska, tak musíte uznat, že ten barevný přechod je skutečně dosti geniální nápad. Po masivní kampani v září, téměř každý, kdo uvidí světle modrou/tmavěmodrou, představí si O2. A to je přesně o co jim šlo. Ty kecy okolo jsou jiná kapitola. To je spíš pro zasmání:-)

Drak (10.10.2006 07:22:59)

Jestliže nejsou schopny zřídit tyto služby(např. pro naši oblast,kde prakticky nefunguje žádné ADSL) co nabízejí v TV reklamě,tak se jedná o KLAMAVOU REKLAMU a to pro všechny lidi který jsou mimo jejich dosah.

Anonym (12.10.2006 21:13:39)

docela jste mě pobavil... vy máte u vás v obci prodejnu automobilů, v potravinách všechny druhy jogurtů a v drogerii všechny prášky jako vám nabízejí reklamy... obraťte se na SOS, ty vám řeknou, jak to je...

Anonym (15.10.2006 21:16:10)

No ti ale nedělají masivní reklamu v místě, kde to zboží k prodeji nemají. Takže klamavá reklama to je jak z učebnice a je jen s podivem, že příslušné státní instituce k tomu mlčí. Že by příznak korupce všude kam oko dohlédne? Od ČOI až po policii?

Anonym (15.10.2006 23:41:22)

Treba se jeste nenasel někdo aby to hnal k soudu. Mas moznost bejt prvni

Anonym (16.10.2006 23:14:57)

no to bylo asi myšleno tak, že firma X dělá reklamu na nějaký produkt, který ale v tvé samozobsluze není k dostání. Popř... Pokud bychom už chtěli někoho poptahovat, tak první na řadě jsou třeba mobilní operátoři, protože ten signál opravdu, ale opravdu všude není... A vůbec. Zkus to právně odůvodnit. Budu pastni sem třeba, podle jakého paragrafu, v jakém konkrétním článku atp...

Anonym (10.10.2006 15:48:14)

tohle je nejlepčí :-)) Svatá pravda. http://www.lupa.cz/clanky/o2-internet-komplet-prilis-omezena-volnost/nazory/160923/

1woko (10.10.2006 18:06:09)

Už dlouho sem se tak nepobavil... Ačkoliv je to spíš k pláči

Nargon (10.10.2006 19:13:16)

Mno jo, holt tam maj pekne debilni system. Uplne by stacilo tu jejich frontu trosku prerovnat, aby pozadavky v miste X delal jeden clovek, treba mu to zadali 5x, jako Natazeni kabelu - 30 minut, Zapojeni telefoni zasuvky - 30 minut, pripojeni telefonu - 15 minut, natazeni adsl - 30 minut... Ale stale na jednom miste, je uplna debilotina posilat tam nekoho dalsiho, kdyz uz tam jeden clovek je, na to by prislo snad i dite. Jenze tem managerum v O2 to nedojde, protoze se stale koukaji jak jim naskakuji nuly na bankovnim ucte.

ppetr (17.10.2006 22:48:10)

njn kdyby nekdo premejslel o planovani casu zamestnancu... asi tam nikoho nezajma ze technikum JEF rozplanuje den naprosto silene a jedou treba: praha 1- praha 9- praha 5 a nemuzo to zmenit takze za volantem stravi spoustu casu a zbytecne. Prej ani nemaj pauzu na obed.....

Nargon (18.10.2006 10:45:04)

Osobne bych JEF rozdupal, a vyhodil. A nabral par lidi, a jedinou podminkou by bylo, aby splnily iq test na minimalne 110. A ti by pak planovali cesty technikum. Myslim, ze by se pak i prace techniku zrychlila, protoze by v aute za ten den neztravili 6 hodin, ale treba jen 2.

y2k (18.10.2006 21:16:15)

Ty ale o Jefu nic nevis, pokud vim tak nepracujes u O2, ne?

Nargon (18.10.2006 23:49:48)

Presne tak, co ja vim tak u O2 nepracuju, ale to nic nemeni na tom, co jsem napsal o par radek vyse. A ano, nic o nem nevim, to co jsem se o nem dozvedel jsou jen same negativni veci. Asi to bude tim, ze ho zatim nikdo nechvalil. Nerikam, ze nema zadne pozitivni veci, ale nikdo se o nich nezminil.

Anonym (19.10.2006 23:39:16)

trapacky reklamy

Anonym (19.10.2006 23:46:03)

Reklamy pěkné, ale skutek utek.