Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > O2, Ceske Radiokomunikace

O2, Ceske Radiokomunikace

coner (1.10.2006 00:08:02)

Zdravim, vaham, jestli si mam zridit od CRa Premium ADSL 3072/512 kbit/s Voice, ale nevim. Momentalne mam o2 IE 3072/256, a jsem vcelku spokojen az na FUP, pingy vyborne, ale CRa chci kvuli pausalu telecomu, Co mysliste? Mam do toho jit? Podelte se o zkusenosti :-) Jake ma CRa pingy? Jaka je skutecna rychlost toho 3mb, je tam opravdu zadne datove omezeni, diky.

Anonym (1.10.2006 00:35:11)

Kvalitativně jsou ČRa lepší, ale bohužel, zatím jsme si tu nikde nemohli přečíst, jak to vypadá, když je na lince skutečně porucha. Myslím tím konkrétně na vedení. Docela by mě to zajímalo. Měl už někdo s tímhle u ČRa zkušenost??

Petra (15.10.2006 13:18:58)

Skutečná porucha vypadala takto: nahlášena na bezplatné lince, ta to předala technikům a oni se mi v ten stejný den ozvali a řešili problém po telefonu, posléze naznali, že se nic nemění přeinstalací - opakovanou - modemu a rozhodli se, že se přijedou na pc podívat a domluvili si termín na sobotu, protože jsem jindy nemohla. Při domluvě s nimi jsem jim hlásila, že v noci před tím, než jsem zjistila, že net nejede, dělali nějaké úpravy na síti (posílají upozorňovací mail), zda to nesouvisí s tím. U sebe chybu nenašli. V pátek, den před návštěvou technika se sami ozvali, že tu chybu opravdu našli na serveru, ale, že bohužel nemají nikoho, kdo má momentálně povolen přístup k změně konfigurace (bohužel to bylo v červenci v období svátků, kdy si hodně lidí bralo na pátek dovolenou) a omlouvali se, že tím pádem to mohou srovnat až v pondělí. V pondělí se net rozjel kolem poledne. Vzhledem k tomu, že mi volali na mobil ( některé hovory trvali dost dlouho, jak jsme se snažili najít chybu) a tady ve foru lidi psali, že volání technikům museli platit, čekala jsem na vyúčtování. Platila jsem stejnou částku, hovory se nezpoplatnily. Technici a i operátor byli ochotní, milí.

Anonym (15.10.2006 14:19:07)

No... Tak nevim jestli to mám brát pozitivně, nebo negativně. Přijde mi dost odstrašující, že "že bohužel nemají nikoho, kdo má momentálně povolen přístup k změně konfigurace" (!?!?!?!). To jim nedává zrovna punc profesionálního přistupu a funkčnosti 24/7...:-( Každopádně díky. Společně s dalšími indiciemi to napovídá, že jejich technologická stránka nebude o moc jiná, než jejich administrativní.

johny 5 (15.10.2006 14:28:10)

:D...:(

Petra (17.10.2006 15:24:08)

Popravdě, zase na druhou stranu je dobře, že k tomu nemá každý přístup a fakt je, že můj předchozí provider..bezdrát..pro změnu při poruše spoléhal na to, že jejich mechanikovi pomůže přítel, který tomu dost dobře rozuměl. A Telecom, to je snad kapitola sama pro sebe. Neznám nikoho, kdo by měl s nim měl dobrou zkušenost.

Anonym (18.10.2006 03:07:06)

No asi záleží na tom, co je to za zkušenost. Co se týče jejich obchodníků (těch, co prodávají, vyřizují objednávky, atp) tak děs běs. S techniky (pozor! nemíním tím operátory) jsem nikdy úplně špatnou zkušenost neměl. Chovali se slušně, ochotně, co mohli zařídit, zařídili...

t.oborny (18.10.2006 12:37:45)

Zde se musím ohradit. Pracuji ve firmě na obchodní pozici a obchodníci jsou v pohodě. Problém je s callcentrem, které je ze 2/3 externí a sedí zde nevyškolení lidé. Již jsem tady spoustě lidi pomohl. Odpovídám jak na emaily tak i na ICQ( 310228205 ). Připravuji lidem smlouvy tak, aby se zamezilo výpadku při přechodu od jiného operátora. Kdo by chtěl internet od Radiokomunikací, ať mě kontaktuje. Oborný Tomáš

y2k (18.10.2006 19:26:58)

I já se musím ohradit, obchodník v pohodě, to je tak maximálně synonymum pro obchoďáka, který je dost ve vatě :-D Jináč Vám jde jen o naše prachy, které se v nepatrném zlomku stávají Vašema......

Anonym (18.10.2006 21:51:50)

Přesně tak... Obchodníci nejsou v pohodě. Standardní obchodník nejdřív napovídá zákazníkovi nesmysly, potom jde za technikem, ať to udělá. Když se mu technik vysměje, že to nejde, tak nejdřív seřve technika, že nemá orientaci na zákazníka a potom naslibuje další bláboly zákazníkovi. Potom jde znovu za technikem, ať už to konečně zařídí, znovu se dozví, že to nejde. Znovu si tedy stěžuje na technika, aby nakonec na technika přehodil i tu nemilou povinost vysvětlit zákazníkovi, že to celý, co mu napovídal obchoďák je blábol. Technik pak dostane držkovou jak od zákazníka, tak od obchoďáka, že kvůli němu přišel o zákazníka. No offence, chápu, že obchoďáci sledují jiné cíle (prodat položku A se ziskem X) a že tomu nerozumí, ale pak se nedivte, že technici obcháďáky moc nemusí.

Anonym (19.10.2006 08:20:54)

Tak tak, stejný je to s callcentrem (osobní zkušenosti) pokuď si už obchoďák "u nejmenované telekomunikační společnosti" zapoměl vypnout telefon po nahlášení prodeje, nevěřil jsem vlastním uším, co za blbosti jim napovídal. Tak asi tak. LAMIČKA

Anonym (15.10.2006 17:48:12)

Zpoplatněná je pouze žlutá linka, když voláš jim. Pokud tě kontaktuje kdokoliv c čra, je to pro tebe zdarma

Skervarz (12.10.2006 09:49:33)

Ja jsem osobne prechazel od (jeste telecomu) k CRa ... nove jsem zarizoval Premium ADSL 1024/256, celkem to trvalo asi mesic, vcetne zruseni Telecomu a dodani modemu. Momentalne mam tuto sluzbu cca 1,5 mesice a Internet mel zatim snad jeden cca 30 minut vypadek. Celou dobu dosahuji plne rychlosti (realne 950kbps download upload cca 230kbps) mereno na internetu nekde. Co jsem zkoumal pingy, tak par desitek ms. FUP zadna, omezeni dat zadne. Jeste nevim jak probehne uctovani (faktura prisla, inkaso neprobehlo), takze tady nevim.

Daniel (12.10.2006 18:51:15)

Kdysi jsem mel take telekom ADSL. Ted asi pred 2 mesici jsem presel k CRa. Na forech si CRa dost pochvalovali. Mam 1 Mb down/256 Kb up Pingy na ceske servery asi 13 ms a drzi. Deklarovana rychlost je dodrzena asi 980 misto 1024, ale to je lepsi nez telekom. Agregace 1:20 je opravdu znat. Behem dne to skoro ani nekolisa. Lze provozovat i narocnejsi veci jako VOIP apod. Tento tyden jsem ale zazil uz 3 vypadky - 1 asi 1.5 hod, 2 * 20 minut. Vetsinou byly na IP vrstve prevazne problem na smerovacich a zahranicni konektivite. Pri vypadku se prakticky na helpdesk nedovolate (to ale asi plati o vsech ISP). Kdyby tento tyden nebylo tolik vypadku, asi bych to 100 % doporucil. Ted bych rekl, radsi jeste pockat. Tim, jak CRa nabiraji zakazniky mohlo by dojit k podobnym efektum jako kdysi napr. u Nextry ADSL - zpocatku si ho lide nemohli vynachvalit, pak to bylo cim dal horsi. Na techto forech byla dost negativne hodnocena administrativa CRa - mohu potrvdit, fakt hruza. Technicka stranka byla dost vychvalovana ted o tom zacinam pochybovat.

Anonym (12.10.2006 20:45:07)

sice je to trosku offtopic ale neva mam zrizenou linku bluetone classic (uz asi tak tri ctvrte roku) a tedka mi prisel na muj bluetone mail, s nabidkami bluetone premium a premium telefon atd. pritom moje oblast pokud vim tak neni od bluetone pokryta je tedy mozne ze se do teto oblasti chystaji nebo to jen posilaj vsem co od nich maj lidi zrizeny internet?

Anonym (12.10.2006 22:37:42)

Nabídky posílají cca jednou měsíčně všem, kteří jim dali email a souhlas se zasíláním...

Anonim (13.10.2006 08:44:58)

Mám Premium 2048/512, zřízení sice trvalo 1,5 měsíce, ale jinak je to suprovní. Rychlost down se drží okolo 1880, upload kolem 430. Ping na seznam.cz 12ms. Zatím maximální spokojenost, za 2 měsíce co to mám žádný výpadek.

Nasr*nej uzivatel (17.10.2006 23:35:22)

Tak ja nevim jak ostatnim panackum co si tuhle vychvalujou ale me od ledna neustale klesa rychlost pripojeni mam Premium Adsl, 3072/512 voice agreagace 1:20. Momentalne me uz treti tyden kolisa rychlost mezi 1.3 a az nekdy v nocnich hodinach je to kolem 2.7. At kazdej posoudi sam nakolik je to shit

lOlEq (20.10.2006 15:36:19)

Běž si vylívat zlost někam jinam prosím. Tvůj příspěvek se objevil na deseti jinejch forech v uplně stejným znění. Nebo jsi další O2 zástupce?

Anonym (20.10.2006 16:43:28)

tak hele ty jeden neverici Tomasi bez se podivat na speedmeter.cz vysledky mereni uzivatelu. najdi si tuhle sluzbu a podivej se sam. HLAVNE V ODPOLEDNICH A VECERNICH HODINACH!!! rychlost pripojeni mam casto misto 3mega 1.3 max 1.6. a za 999 bez dphcka mesicne neni to trohu draha sranda co panacku? Stejnej shit jako predtim CDMA! mimochodem tenhle prispevek jsem psal jen jednou jestli to nejakej jouda kopiruje neni muj problem.

Anonym (20.10.2006 23:44:06)

Prášky! Dneska v odpoledních hodinách sis zapomněl vzít prášky!

LOL (22.10.2006 13:07:10)

Mam blutone a rychlost kolisa ale tak normalne hlavne odpoledne a k veceru,to asi kvuli agregaci 1:20,staci kdyz nejakej jouda taha nejaky programy a rychlost je v cudu no,jinak jsem celkem spokojen. Hlavne ze tam nejni FUP.

Anonym (24.10.2006 14:36:22)

Hehe, dobřes ho utřel :o). LAMIČKA

Anonym (18.10.2006 16:52:07)

Tak jsem sem nakouk akorát před chvilkou, a teď, a vidím že za ten moment to tu velký bratr pořádně zcenzoroval a prostřihal...hmmm...to snad soudruzi už útočí?

Pomoc (19.10.2006 12:39:38)

Zkus se zeptat na adrese http://www.dslforum.cz Třebas někdo bude mít kvalitnější informace...

Anonym (20.10.2006 07:46:15)

Myslis pokud nahodou pojede a nahodou se tam nekdo zastavi ?