Petra (15.10.2006 13:18:58)
Skutečná porucha vypadala takto: nahlášena na bezplatné lince, ta to předala technikům a oni se mi v ten stejný den ozvali a řešili problém po telefonu, posléze naznali, že se nic nemění přeinstalací - opakovanou - modemu a rozhodli se, že se přijedou na pc podívat a domluvili si termín na sobotu, protože jsem jindy nemohla. Při domluvě s nimi jsem jim hlásila, že v noci před tím, než jsem zjistila, že net nejede, dělali nějaké úpravy na síti (posílají upozorňovací mail), zda to nesouvisí s tím. U sebe chybu nenašli. V pátek, den před návštěvou technika se sami ozvali, že tu chybu opravdu našli na serveru, ale, že bohužel nemají nikoho, kdo má momentálně povolen přístup k změně konfigurace (bohužel to bylo v červenci v období svátků, kdy si hodně lidí bralo na pátek dovolenou) a omlouvali se, že tím pádem to mohou srovnat až v pondělí. V pondělí se net rozjel kolem poledne. Vzhledem k tomu, že mi volali na mobil ( některé hovory trvali dost dlouho, jak jsme se snažili najít chybu) a tady ve foru lidi psali, že volání technikům museli platit, čekala jsem na vyúčtování. Platila jsem stejnou částku, hovory se nezpoplatnily. Technici a i operátor byli ochotní, milí.
Anonym (15.10.2006 14:19:07)
No... Tak nevim jestli to mám brát pozitivně, nebo negativně. Přijde mi dost odstrašující, že "že bohužel nemají nikoho, kdo má momentálně povolen přístup k změně konfigurace" (!?!?!?!). To jim nedává zrovna punc profesionálního přistupu a funkčnosti 24/7...:-(
Každopádně díky. Společně s dalšími indiciemi to napovídá, že jejich technologická stránka nebude o moc jiná, než jejich administrativní.
johny 5 (15.10.2006 14:28:10)
:D...:(
Petra (17.10.2006 15:24:08)
Popravdě, zase na druhou stranu je dobře, že k tomu nemá každý přístup a fakt je, že můj předchozí provider..bezdrát..pro změnu při poruše spoléhal na to, že jejich mechanikovi pomůže přítel, který tomu dost dobře rozuměl. A Telecom, to je snad kapitola sama pro sebe. Neznám nikoho, kdo by měl s nim měl dobrou zkušenost.
Anonym (18.10.2006 03:07:06)
No asi záleží na tom, co je to za zkušenost. Co se týče jejich obchodníků (těch, co prodávají, vyřizují objednávky, atp) tak děs běs. S techniky (pozor! nemíním tím operátory) jsem nikdy úplně špatnou zkušenost neměl. Chovali se slušně, ochotně, co mohli zařídit, zařídili...
t.oborny (18.10.2006 12:37:45)
Zde se musím ohradit. Pracuji ve firmě na obchodní pozici a obchodníci jsou v pohodě. Problém je s callcentrem, které je ze 2/3 externí a sedí zde nevyškolení lidé.
Již jsem tady spoustě lidi pomohl. Odpovídám jak na emaily tak i na ICQ( 310228205 ).
Připravuji lidem smlouvy tak, aby se zamezilo výpadku při přechodu od jiného operátora. Kdo by chtěl internet od Radiokomunikací, ať mě kontaktuje.
Oborný Tomáš
y2k (18.10.2006 19:26:58)
I já se musím ohradit, obchodník v pohodě, to je tak maximálně synonymum pro obchoďáka, který je dost ve vatě :-D
Jináč Vám jde jen o naše prachy, které se v nepatrném zlomku stávají Vašema......
Anonym (18.10.2006 21:51:50)
Přesně tak... Obchodníci nejsou v pohodě. Standardní obchodník nejdřív napovídá zákazníkovi nesmysly, potom jde za technikem, ať to udělá. Když se mu technik vysměje, že to nejde, tak nejdřív seřve technika, že nemá orientaci na zákazníka a potom naslibuje další bláboly zákazníkovi.
Potom jde znovu za technikem, ať už to konečně zařídí, znovu se dozví, že to nejde. Znovu si tedy stěžuje na technika, aby nakonec na technika přehodil i tu nemilou povinost vysvětlit zákazníkovi, že to celý, co mu napovídal obchoďák je blábol. Technik pak dostane držkovou jak od zákazníka, tak od obchoďáka, že kvůli němu přišel o zákazníka.
No offence, chápu, že obchoďáci sledují jiné cíle (prodat položku A se ziskem X) a že tomu nerozumí, ale pak se nedivte, že technici obcháďáky moc nemusí.
Anonym (19.10.2006 08:20:54)
Tak tak, stejný je to s callcentrem (osobní zkušenosti) pokuď si už obchoďák "u nejmenované telekomunikační společnosti" zapoměl vypnout telefon po nahlášení prodeje, nevěřil jsem vlastním uším, co za blbosti jim napovídal. Tak asi tak.
LAMIČKA
Anonym (15.10.2006 17:48:12)
Zpoplatněná je pouze žlutá linka, když voláš jim. Pokud tě kontaktuje kdokoliv c čra, je to pro tebe zdarma