Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Mate nekdo ten 5mbit od CRA(premium)? Jak to slape?

Mate nekdo ten 5mbit od CRA(premium)? Jak to slape?

Huuuu (8.10.2006 18:33:06)

Zajima me hlavne rychlost download, upload.. pak taky jak daleko ste priblizne od ustredny, jaky mesto.. nejake vypadky nebo komplikace? to bude asi vse.. diky moc predem! :-)

Martin (8.10.2006 20:23:06)

Mám to už týden, ale šlape to špatně. Rychlost je dobrá, ale vypadává to. Připojení se úplně odpojí přibližně na 2-3 minuty. Nejdříve tak 30x za den a po snížení synchronizační rychlosti to padá už jenom každou druhou hodinu. Teď jsem se dohodl s technikama na snížení rychlosti na 4mbit, jestli to bude lepší. Dneska večer mi mají zavolat kolikrát to padalo. Jsem od ústředny tak 1km. Docela jsem zvědavý na ostatní reakce.

h4k4cek (8.10.2006 21:20:51)

pridam trochu OT, ale Martine, bud rad, ze to s Tebou technici takhle resi, to o necem vypovida.. alespon se snazi a i v nedeli vecer na tom pracuji.. To se u Tiscali nemuze stat :) to je konec meho OT:)

Anonym (9.10.2006 10:13:16)

To, že seš 1 Km od ústředny ještě nemusí znamenat, že Ti bude fungovat 5 Mbit. Záleží na stavu sítě. Mimochodem, nemáš nějaký problém doma - zapomenutý telefon (připojený před splitterem), paralelka, špatně spojený kabel, nebo dokonce USB ADSL modem??

Anonym (9.10.2006 13:32:23)

do nedele by mi to meli spustit(uz to bude mesic), tak pak dam taky vedet jak to jede.. od ustredny sem taky priblizne kilometr daleko.. no uvidime

Anonym (9.10.2006 15:37:56)

Nezakládej prosím zbytečně nový vlákno, viz. https://www.dsl.cz/debata.php?vlakno=114505 LAMIČKA

Anonym (9.10.2006 15:41:26)