Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > O2 Internet Expres vs. Kerio

O2 Internet Expres vs. Kerio

Gyoja (9.10.2006 13:35:11)

Chci se podělit o zkušenost. Zhruba od 1.10. mi můj IE 2048 od O2 šel rychlostí cca 600 kb/s (Měřil jsem na dsl.cz, rychlost.cz, speedtest.cz). U této služby je normálních cca 1600 kb/s. Celkem 4 x jsem telefonicky urgoval nízkou rychlost. Technici se ozvali 8.10. Společně jsme provedli měření na jejich rychlost.iol.cz a to nejprve na rychlost downloadu. Výsledek byl nějakých 1700 kb/s. Poté na dsl.cz a výsledek byl opět nějakých 650 kb/s. Následovalo měření ztrátovosti na rychlost.iol.cz a výsledek byl nulový. Technik mi sdělil, že problém předá dál. Za pár hodin se ozval jiný technik a ten mi nabídl, že mi přijedou zkontrolovat zásuku a modem, ale jestli nic nenajdou, tak to zaplatím. To je jasné. A nakonec se zeptal, zda mám firewall Kerio. To jsem potvrdil. Následně mi sdělil, že toto omezení rychlosti má na svědomí právě tento program. Řekl mi, ať udělám měření při vypnutém Keriu. Nechtěl jsem ho vypnout, ale nakonec jsem to udělal. Rychlost cca 1600 kb/s. Jenže jsem si zaprasil počítač havětí, která na tuhle chvíli dlouho čekala. Po opětovném zapnutí Keria rychlost opět klesla. Trochu jsem experimentoval a zjistil jsem, že to dělá v Keriu položka "Filtrování obsahu www". Stačilo tedy vypnout tuto a ostatní nechat zapnuté. Což ovšem technik od O2 nevěděl! Co mi ještě vadí na přístupu techniků od O2, je, že jeden neví o druhém a nemají dostatečné znalosti o fungování jejich systémů. Protože, když jsem rychlost konzultoval s jinými (pokaždé) techniky a říkal jsem, že mám zapnuté Kerio, tak vůbec o tom problému (Kerio vs. O2 IE) s rychlostí nevěděli. A co tedy mám díky technické podpoře od O2? 1/ Cenné zkušenosti s Keriem 2/ Ne moc pozitivní zkušenosti s techniky od O2 3/ Problémy s odstarněním spyware a kdovíčeho ještě (vypadá to na dobře ukrytý rootkit). 4/ Díky tomuto fóru možnost podělit se o to s Vámi. A´t je Vám to k užitku.

Anonym (9.10.2006 13:51:51)

ono to neni v problemu mezi Kerio vs. O2, ale Kerio vs. internet vseobecne..

Gyoja (9.10.2006 14:21:21)

Díky za upřesnění. Mě šlo spíše o to, že technici od O2, by něco takového měli znát a umět řešit.

Anonym (9.10.2006 16:48:57)

A procpak? Oni jsou technici O2, a ne tveho PC nebo programu na nem pustenych.

Gyoja (9.10.2006 18:19:02)

To ano, ale pokud jim při testování poruchy rychlosti jejich služby řeknu, že mám spuštěné Kerio a oni řeknou (několikrát), že to nevadí a následně (po dalších 4 telefonátech) mi další z nich řekne, že v tom je problém (doslova, že se to často s Keriem stává), takže o tom problému ví, ale nemá snahu pomoci (snad ani znalosti), tak si myslím, že jde o nekvalitní technickou podporu, tím pádem i službu zákazníkovi ze strany O2. Pokud někde sloužím jako technik a vím, že něco dělá problémy, tak si o tom tématu zjistím co nejvíc, abych byl lepším profesionálem. Jen jsem zde chtěl nabídnout návod na konkrétní řešení situace, která může nastat i u někoho jiného.

Anonym (10.10.2006 00:17:47)

Ono KERIO funguje OK. Ať se ti to líbí nebo ne, technici O2 nemůžou za to, že jsi lama.

gyoja (10.10.2006 00:28:22)

Děkuji za toto vyvrcholení "plodné" diskuze. Uznávám, že jsem lama a přeju spoustu dalších anonymních vítězství. A mnoho štěstí.

hujer (11.10.2006 18:53:14)

Si to neber,nikdo učený z nebe nespad,a ti co tady vyskakujou s Lamou jsou prostě hloupí protože neumí nic poradit jenom to že jsi lama...

Anonym (10.10.2006 01:32:51)

Přesně tak je to normální Lama, a snaží se svoji nevědomost hodit na někoho jiného

Anonym (10.10.2006 07:38:33)

Zkus se napřed podivat na to, jak se vlastně dělá technická podpora u větších firem. Je to vlastne odstupňovaná kaskáda několika úrovní techniků, kteří postupně filtrují tvůj problém. Na první úrovni se zpravidla zachytí cca 90% problémů, zbylých 10% (složitějších) je přeposláno na další úroveň, která vyřeší opět cca 90% a zbytek přeposílá opět dál. Každá takováto úroveň je stavěná na jiném principu, má jiné znalosti a také je určitě jinak ohodnocena. Tvůj problém je, že si myslíš, že O2 může za všechno a bude ti dělat kompletní podporu včetně tvého PC zdarma...to je nesmysl. Oni ti prodali připojení k internetu, které fungovalo, ověřili to s tebou na připojení na stranky iol a vše bylo v pořádku. Pak je jasné, že problém musíš hledat jinde než u O2. Když si sám naprogramuješ nějaký software, taky čekáš, že ti na něm bude O2 dělat podporu?

hujer (10.10.2006 19:44:21)

No nic vezlém ale divím se že jsi na to nepřišel sám....toto je velmi stará věc.Ale neboj omezuje to jenom při měřění.Stahování jede normálně :-)).

Galvan (12.10.2006 13:16:47)

Tve zcestne predstavy o technicke podpore zavani trapnosti.

Anonym (14.10.2006 22:17:13)

Bud rad ze ti to alespon nekdo poradil, pokud by k tobe dorazili tak bys to pekne zacvakal

Anonym (19.10.2006 11:18:45)

pokud se nepletu tak poskytovatel poskytuje a jak s tim uživatel zachází je věc už jen uživatele

zodiac (21.10.2006 20:40:52)

myslím že kerio neni nejlepsi volba a to z hlediska zatizeni systemu i bezpečnosti ja mam zonealarm s antispywarem a ani nepotrebuju antivirus kdyz jsem po pul roce proscanoval pocitac NOD32 tak nenasel vubec nic proste bozi zone alarm

Anonym (22.10.2006 09:25:49)

Sformatuj windows a hod si tam Linux, mas absolutne po problemech .. http://proc.linux.cz