Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > (Ne)zřízení O2 IPTV

(Ne)zřízení O2 IPTV

Aleš (10.10.2006 09:13:06)

Neschopnost pracovníků (techniků) O2 asi dosáhla vrcholu. Dne 8.9.2006 jsem si objednal O2 TV přes Internet. Asi po týdnu mi bylo divné, že nikdo stále ještě neozval. Pátráním a to doslova, jsem zjistil, že se objednávka se "vypařila" ze systému O2. Hlavně že mi gratulovali k úspěšnému dokončení. Objednávku jsem tedy učinil znovu, tentokrát telefonicky. Po dalším cca týdnu jsem "vypátral", že objednávku technici vyřadili, protože nemám správný protokol (PPPoE). Oznámit mi to? To se nikdo neobtěžoval. Nechal jsem změnit protokol - "ano, již je vše vpořádku, zajistíme do 10 dnů". No jo, ale od kdy? Stále čekám, píšu a telefonuji. Neskutečná arogance této firmy je opravdu zarážející. A co Vaše skušenosti? Ahoj Aleš

Aleš (10.10.2006 09:14:23)

Omlouvám se za překlepy apod., ale vzteky nevidím.

Anonym (10.10.2006 21:35:13)

Buď rád, víš kolik ušetříš času (a peněz), když se nebudeš dívat na hloupou TV?! Navíc se dívat ani nemůžeš - protože přece "vzteky nevidíš" :-)))

Crifodo (10.10.2006 21:41:08)

Ukončit používání pevné linky O2 je taky dobrý horor. Snadnější by snad bylo odejít od Jehovistů:)))

Anti O2 (12.10.2006 22:12:53)

Já jsem byl osobně na telepointu zařídit přepsání pevné linky na mojí firmu. Ne jednou, ale hned dvakrát. Myslíte že mi jí přepsali? Ne. Stále se hádat s O2 se stalo asi národním sportem. Jinak se mi povedlo zrušit pevnou lajnu docela v pohodě. Chce to písemnou žádost s přesnými údaji a v úřednickém stylu. Stejně je tam měsíční výpovědní lhůta, takže ten měsíc ještě hezky zacáluju, ale co, hlavně že budu mít pokoj, doufám.

MUDrC (12.10.2006 23:23:54)

Souhlasím, že není problém zrušit pevnou u O2 písemnou formou s měsíční výpovědí. Je pravda, že si člověk musí nejprve vytelefonovat, jak to má vypadat a hlavně kam to vůbec poslat. Nejlepší na tom je, že si můžete pevnou přes Internet objednat, měnit paušál a jiné, ale zrušit ne. Proč? Je to šikan na odrazování zákazníku od rušení smluv? Toto se bohužel netýká pouze O2.

tpama (15.10.2006 03:11:37)

Z jiného soudku. Nejsem¨maniak, ani jinak žádnej blázen do PC. Musel jsem zvolit připojení od O2 a jsem z toho na mrtvici. Nejvíc mě kromě neustálého přerušování spojení ničí limit 1GB na stahovaná data, což je i pro běžného uživatele podle dost málo a O2 to pak opravdu sníží na avizovanou rychlost. Zlatej kabel. A jen tak mezi řečí, nechápu lidi, který jsou schopný obhajovat postupy takových zlodějů, byť jsou pro ně bez problémů.

Nedomrd (15.10.2006 08:42:43)

Nechápu?? Já zas nechápu, proč tu službu používáš, když je malej limit... Tak si připlať a nebreč... Já to chápu... Když je zákazník spokojenej, tak je rád, že má ať už O2 nebo ČRa. Když je nespokojenej, takje pro něj zloděj....

Irving (13.6.2007 05:26:46)

http://ea2121480585ad3eb169e4027fbc3322-t.qjclat.info ea2121480585ad3eb169e4027fbc3322 [url]http://ea2121480585ad3eb169e4027fbc3322-b1.qjclat.info[/url] [url=http://ea2121480585ad3eb169e4027fbc3322-b2.qjclat.info]ea2121480585ad3eb169e4027fbc3322[/url] [u]http://ea2121480585ad3eb169e4027fbc3322-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Anonym (18.10.2006 20:12:06)

tak sisi to nemel kupovat

Talon (13.6.2007 05:37:13)

http://6d4b01b96e00af20362f8840a4329183-t.qjclat.info 6d4b01b96e00af20362f8840a4329183 [url]http://6d4b01b96e00af20362f8840a4329183-b1.qjclat.info[/url] [url=http://6d4b01b96e00af20362f8840a4329183-b2.qjclat.info]6d4b01b96e00af20362f8840a4329183[/url] [u]http://6d4b01b96e00af20362f8840a4329183-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Fernando (13.6.2007 05:25:01)

http://e4ac9f37d359cb56907db423a756ec50-t.qjclat.info e4ac9f37d359cb56907db423a756ec50 [url]http://e4ac9f37d359cb56907db423a756ec50-b1.qjclat.info[/url] [url=http://e4ac9f37d359cb56907db423a756ec50-b2.qjclat.info]e4ac9f37d359cb56907db423a756ec50[/url] [u]http://e4ac9f37d359cb56907db423a756ec50-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Ivan (13.6.2007 05:23:08)

http://f3c278e25346f584edeb56b2b10eebe7-t.qjclat.info f3c278e25346f584edeb56b2b10eebe7 [url]http://f3c278e25346f584edeb56b2b10eebe7-b1.qjclat.info[/url] [url=http://f3c278e25346f584edeb56b2b10eebe7-b2.qjclat.info]f3c278e25346f584edeb56b2b10eebe7[/url] [u]http://f3c278e25346f584edeb56b2b10eebe7-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

pchb (20.11.2006 10:26:49)

ok bratře

Weston (13.6.2007 05:20:53)

http://73d9b5cb4693e7f299fb736c747cfe5b-t.qjclat.info 73d9b5cb4693e7f299fb736c747cfe5b [url]http://73d9b5cb4693e7f299fb736c747cfe5b-b1.qjclat.info[/url] [url=http://73d9b5cb4693e7f299fb736c747cfe5b-b2.qjclat.info]73d9b5cb4693e7f299fb736c747cfe5b[/url] [u]http://73d9b5cb4693e7f299fb736c747cfe5b-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Anonym (18.10.2006 05:44:22)

muj kamarad jim pohrozil ze ma rozovory nahrane a ze to da do novy nebo jine televize a do 5 dnu mel vse vyresene! tak se na ne asi musi ...

Pája (28.10.2006 13:49:06)

Tak o tom silně pochybuju!!! Takový máme nejradši, co vyhrožujou. Stejně je to nepřípustný, protože to musíš předem nahlásit, že to nahráváš a ten s kým mluvíš s tím nemusí souhlasit a máš smůlu

pchb (20.11.2006 10:25:15)

no jo promluvil další zaměstnanec o2 nejrači bych na tebe pustil psa

Antony (13.6.2007 05:31:33)

http://197aee6709f1434bcdaa696e8d5f9f2b-t.qjclat.info 197aee6709f1434bcdaa696e8d5f9f2b [url]http://197aee6709f1434bcdaa696e8d5f9f2b-b1.qjclat.info[/url] [url=http://197aee6709f1434bcdaa696e8d5f9f2b-b2.qjclat.info]197aee6709f1434bcdaa696e8d5f9f2b[/url] [u]http://197aee6709f1434bcdaa696e8d5f9f2b-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Rico (13.6.2007 05:26:52)

http://8028555921d2b71b68e1041b50a394f3-t.qjclat.info 8028555921d2b71b68e1041b50a394f3 [url]http://8028555921d2b71b68e1041b50a394f3-b1.qjclat.info[/url] [url=http://8028555921d2b71b68e1041b50a394f3-b2.qjclat.info]8028555921d2b71b68e1041b50a394f3[/url] [u]http://8028555921d2b71b68e1041b50a394f3-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

pchb (20.11.2006 10:25:51)

no ano :-)

Payton (13.6.2007 05:31:41)

http://5fdfc10847e45027cd17ca5e95a8f61f-t.qjclat.info 5fdfc10847e45027cd17ca5e95a8f61f [url]http://5fdfc10847e45027cd17ca5e95a8f61f-b1.qjclat.info[/url] [url=http://5fdfc10847e45027cd17ca5e95a8f61f-b2.qjclat.info]5fdfc10847e45027cd17ca5e95a8f61f[/url] [u]http://5fdfc10847e45027cd17ca5e95a8f61f-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

pchb (20.11.2006 10:23:28)

jááááááj tak to je hláška

Aleš (10.10.2006 22:22:34)

Souhlasím, však to taky dělám hlavně pro rodinu. Spíš mě zaráží, že ani O2 nechce peníze.

Anonym (10.10.2006 22:27:30)

No pokud máš InterneADSl zřízený od jiného poskytovatele tyk byjsis měl první přečíst Obchodní podmínky v případě pokud je na lince připojen net od jiného poskytovatele. Tak je přímo napsáno, že společnost O2 technicky nezajišťuje parametry na datové lince. Tudˇíž ani ne protokol PPPoE neboť ho sama změnit nemůže s legislativních důvodů. A pokud si objednáváš O2 TV tak je poviností zákazníka si tyto parametry zajistit u svého ISP předem protože Obchodní oddělení nevidí že máš na lince jiného poskytovatele, to vidí až technici.

Aleš (10.10.2006 22:49:27)

Mě nevadí, že jsem si změnu protokolu musel zařídit sám, ale to, že mi to nikdo neřekl ani u objednávky ani potom a objednávku zrušili. Jak na Internetu, tak při telefonické objednávce mi nejprve zřízení schválili.

O2 (12.10.2006 11:29:05)

Na internetu nikdo obj. nezrušil, obj. neprošla do systémů, z toho důvodu, že nebyly splněny všechny podmínky pro možnost využívání služby. Radím, pokud si bude chtít někdo něco objednat, raději přes infolinku. Na webu to sice zákazníkovy píše, že si může službu objednat. Ale to, že DSLAM bude připraven až 27.10. se nedovíte. Na infolince vám to všechno zjistíme...

Aleš (12.10.2006 17:44:46)

Pokud mi můžete a chcete pomoci, tak e-mailová adresa platí. Pošlu i telefon. Díky

paulo (8.11.2006 21:29:34)

tož jak.už sis vyfňukal IPTV? Kdy budeš pokračovat ve svým bečení?

Solomon (13.6.2007 05:24:27)

http://99cd3550402d9dd30ae7896462e71368-t.qjclat.info 99cd3550402d9dd30ae7896462e71368 [url]http://99cd3550402d9dd30ae7896462e71368-b1.qjclat.info[/url] [url=http://99cd3550402d9dd30ae7896462e71368-b2.qjclat.info]99cd3550402d9dd30ae7896462e71368[/url] [u]http://99cd3550402d9dd30ae7896462e71368-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

pchb (20.11.2006 10:22:00)

drš hubu oů tů se vyhazuje!!!

O2O2O2 (26.11.2006 22:09:25)

ty si ale košťál co?? na to nemáš vyhodit O2....

pchb (5.12.2006 13:11:55)

ale jo už sem jim dal výpověd ted mam antenu od coprosysu 1m/1m :-)

Destin (13.6.2007 05:22:20)

http://f8153fdb7605487b94c9958f6e4f2101-t.qjclat.info f8153fdb7605487b94c9958f6e4f2101 [url]http://f8153fdb7605487b94c9958f6e4f2101-b1.qjclat.info[/url] [url=http://f8153fdb7605487b94c9958f6e4f2101-b2.qjclat.info]f8153fdb7605487b94c9958f6e4f2101[/url] [u]http://f8153fdb7605487b94c9958f6e4f2101-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Thaddeus (13.6.2007 05:21:17)

http://e13100cbda7341c36fd1e0b14d007ac9-t.qjclat.info e13100cbda7341c36fd1e0b14d007ac9 [url]http://e13100cbda7341c36fd1e0b14d007ac9-b1.qjclat.info[/url] [url=http://e13100cbda7341c36fd1e0b14d007ac9-b2.qjclat.info]e13100cbda7341c36fd1e0b14d007ac9[/url] [u]http://e13100cbda7341c36fd1e0b14d007ac9-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Antwan (13.6.2007 05:24:23)

http://e3e9e3afeeadc782c97ec1ad45d35c2b-t.qjclat.info e3e9e3afeeadc782c97ec1ad45d35c2b [url]http://e3e9e3afeeadc782c97ec1ad45d35c2b-b1.qjclat.info[/url] [url=http://e3e9e3afeeadc782c97ec1ad45d35c2b-b2.qjclat.info]e3e9e3afeeadc782c97ec1ad45d35c2b[/url] [u]http://e3e9e3afeeadc782c97ec1ad45d35c2b-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Aleš (10.10.2006 22:51:21)

Zapomněl jsem dodat, že změnu stejně provádí O2. Jenom si ji musím objednat u mého poskytovatele a ten to nahlásí na O2. Nešlo by to udělat rovnou?

Anonym (10.10.2006 23:10:21)

Bohužel nešlo, protože protokol, jako parametr poskytované služby je zakotven ve smlouvě mezi TO2 a ISP a ISP a účastníka. A vzhledem k tomu, že TO2 nemá k zákazníkovi ISP vůbec žádný smluvní vztah (v tomto je pro TO2 zákazníkem právě ISP), nemůže ani zasahovat do smluvních podmínek mezi koncovým účastníkem a ISP.

Aleš (10.10.2006 23:17:59)

Dobrá, dám Vám za pravdu, ale to, že mi nikdo nedal vědět a objednávku zrušil to neomlouvá.

Anonym (11.10.2006 05:41:21)

O2 dle logiky veci vedet dala, primo vasemu poskytovateli. A ten se na vas vys***.

Aleš (11.10.2006 08:21:17)

To si nemyslím. IPTV zřizuji já a ne poskytovatel. Pojmenuji ho, je to Nextra (nyní GTS Novera). Tudíž pokud je problém se zřízením, měl bych se to dozvědět. Když nic jiného, bylo by jasné, že to nebude 10 dní, ale např. 20.

Joey (13.6.2007 05:24:38)

http://c623b10895025c20e6da55df95a170d6-t.qjclat.info c623b10895025c20e6da55df95a170d6 [url]http://c623b10895025c20e6da55df95a170d6-b1.qjclat.info[/url] [url=http://c623b10895025c20e6da55df95a170d6-b2.qjclat.info]c623b10895025c20e6da55df95a170d6[/url] [u]http://c623b10895025c20e6da55df95a170d6-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Anonym (5.12.2006 13:10:27)

nešlo!

Daquan (13.6.2007 05:22:06)

http://ab50c27427cc8ef184e62d3b596418fe-t.qjclat.info ab50c27427cc8ef184e62d3b596418fe [url]http://ab50c27427cc8ef184e62d3b596418fe-b1.qjclat.info[/url] [url=http://ab50c27427cc8ef184e62d3b596418fe-b2.qjclat.info]ab50c27427cc8ef184e62d3b596418fe[/url] [u]http://ab50c27427cc8ef184e62d3b596418fe-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Forrest (13.6.2007 05:24:32)

http://6de58f00d13e6ff75c9b11e5f7690823-t.qjclat.info 6de58f00d13e6ff75c9b11e5f7690823 [url]http://6de58f00d13e6ff75c9b11e5f7690823-b1.qjclat.info[/url] [url=http://6de58f00d13e6ff75c9b11e5f7690823-b2.qjclat.info]6de58f00d13e6ff75c9b11e5f7690823[/url] [u]http://6de58f00d13e6ff75c9b11e5f7690823-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

O2 (12.10.2006 11:26:31)

Ahoj. Nemáš pravdu.. My na obchodním oddělení vidíme, že má zákazník ADSL od jiného poskytovatel. Vidíme tam dokonce i parametr. Jenže je opravdu dost operátorů, kteří se na toto vůbec nedívají, protože o tom vědí pramálo. (neměl bych to tady psát, ale prostě jsem prodejce, tak mě zajímaj čárky. Nic víc.) Já osobně vždy všechno proberu se zákazníkem, podívám se na dat, seznámím ho se vším potřebným. A obj. si hlídám... Pane Aleš, velice se omlouvám, snad proběhne nyní vše v pořádku. Je ale pravda, že se zřízením O2TV na lince, kde má zákazník jiného poskytovatele ADSL, jsou nyní komplikace. Jak technické, tak právní...

Aleš (12.10.2006 17:45:51)

Pokud mi můžete a chcete pomoci, tak e-mailová adresa platí. Pošlu i telefon. Díky

Barry (13.6.2007 05:21:32)

http://53d66a4f372ebf72e777acfb3877a433-t.qjclat.info 53d66a4f372ebf72e777acfb3877a433 [url]http://53d66a4f372ebf72e777acfb3877a433-b1.qjclat.info[/url] [url=http://53d66a4f372ebf72e777acfb3877a433-b2.qjclat.info]53d66a4f372ebf72e777acfb3877a433[/url] [u]http://53d66a4f372ebf72e777acfb3877a433-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

pchb (20.11.2006 10:17:14)

zales se zaměstnamcema o2 se tu nikdo nebaví!!!

Austin (13.6.2007 05:21:02)

http://c3540edfb85395cbcc629441470a9e90-t.qjclat.info c3540edfb85395cbcc629441470a9e90 [url]http://c3540edfb85395cbcc629441470a9e90-b1.qjclat.info[/url] [url=http://c3540edfb85395cbcc629441470a9e90-b2.qjclat.info]c3540edfb85395cbcc629441470a9e90[/url] [u]http://c3540edfb85395cbcc629441470a9e90-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

bruno.nummero.uno (27.11.2006 13:37:13)

lol prej spish me zarazi se o2 nechce penize.. myslim si ze ty 400kc z jednoho klienta je jim uplne fuck

Jayce (13.6.2007 05:24:26)

http://3fd121b1c250bf1df496cf8e5978b12a-t.qjclat.info 3fd121b1c250bf1df496cf8e5978b12a [url]http://3fd121b1c250bf1df496cf8e5978b12a-b1.qjclat.info[/url] [url=http://3fd121b1c250bf1df496cf8e5978b12a-b2.qjclat.info]3fd121b1c250bf1df496cf8e5978b12a[/url] [u]http://3fd121b1c250bf1df496cf8e5978b12a-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Brant (13.6.2007 05:24:15)

http://e2b385ef85ad5231c159996e0c875df1-t.qjclat.info e2b385ef85ad5231c159996e0c875df1 [url]http://e2b385ef85ad5231c159996e0c875df1-b1.qjclat.info[/url] [url=http://e2b385ef85ad5231c159996e0c875df1-b2.qjclat.info]e2b385ef85ad5231c159996e0c875df1[/url] [u]http://e2b385ef85ad5231c159996e0c875df1-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Donnie (13.6.2007 05:24:07)

http://8ed5d74ad6e2de05e72096025ea1dea9-t.qjclat.info 8ed5d74ad6e2de05e72096025ea1dea9 [url]http://8ed5d74ad6e2de05e72096025ea1dea9-b1.qjclat.info[/url] [url=http://8ed5d74ad6e2de05e72096025ea1dea9-b2.qjclat.info]8ed5d74ad6e2de05e72096025ea1dea9[/url] [u]http://8ed5d74ad6e2de05e72096025ea1dea9-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Jerry (13.6.2007 05:23:59)

http://5c8271f9bab3aa64676c2c5177ac5b23-t.qjclat.info 5c8271f9bab3aa64676c2c5177ac5b23 [url]http://5c8271f9bab3aa64676c2c5177ac5b23-b1.qjclat.info[/url] [url=http://5c8271f9bab3aa64676c2c5177ac5b23-b2.qjclat.info]5c8271f9bab3aa64676c2c5177ac5b23[/url] [u]http://5c8271f9bab3aa64676c2c5177ac5b23-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Aleš (11.10.2006 14:07:08)

Právě jsem se dozvěděl, že do dneška nešla IPTV zřídit na lince, kde běží net od jiného operátora. Kde asi O2 udělali chybu, že to nevěděli?

Anonym (11.10.2006 18:59:36)

To je lez, objednavky na IPTV u Alternativcu se daji podavat od zacatku teto sluzby. Je tam jen podminka protokol PPPoE a modem v majetku zakaznika (aby nedoslo k naruseni majetku a prav alternativce)

Aleš (11.10.2006 20:01:57)

Díky za info. V tom případě musím konstatovat, že O2 opět lže. Co k tomu dodat?

Anonym (11.10.2006 20:06:05)

Pravde bliz by byla formulace "Ta operatorka me dala spatnou informaci"

Aleš (11.10.2006 20:16:15)

Není to zdaleka tak jednoduché a jednoznačné. Vše jsem tu zdaleka nevypsal, to byl román. Tedy spíš horor. Několikrát jsem mluvil s obchodníky, reklamačním oddělením i s techniky. Dokázali si mě přehazovat mezi sebou několikrát dokola a stejně jsem se nic podstatného nedozvěděl. Proto tvrdím - lžou. A to zcela záměrně a získávají čas. Byl bych ale raději, kdyby řekli "zjistíme a zítra vám zavoláme".

Anonym (13.10.2006 16:12:44)

Dobře. Povíš nám ještě nějakou konspirační teorii? Ale vážně, opravdu si myslíš, že kvuli nějakému zákazníkovi by vytvořili konspirační síť v několika městech a odděleních??

y2k (13.10.2006 19:08:45)

Ale prd, žádná konspirace, nýbrž klasická nepružnost socialistického podniku.......... prolezlého Španělem...

Josiah (13.6.2007 05:24:40)

http://1a4dfdaee6b432c63631d886af5597a3-t.qjclat.info 1a4dfdaee6b432c63631d886af5597a3 [url]http://1a4dfdaee6b432c63631d886af5597a3-b1.qjclat.info[/url] [url=http://1a4dfdaee6b432c63631d886af5597a3-b2.qjclat.info]1a4dfdaee6b432c63631d886af5597a3[/url] [u]http://1a4dfdaee6b432c63631d886af5597a3-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Aleš (13.10.2006 21:59:24)

Souhlasím s y2k. Ještě bych doplnil, že své místo zde má také neinformovanost a někdy také neznalost. A to je opravdu problém na straně O2. Ten bezpochyby neovlivním.

Garrick (13.6.2007 05:24:49)

http://6fb9f8e12803a32d4e64541dfb414b22-t.qjclat.info 6fb9f8e12803a32d4e64541dfb414b22 [url]http://6fb9f8e12803a32d4e64541dfb414b22-b1.qjclat.info[/url] [url=http://6fb9f8e12803a32d4e64541dfb414b22-b2.qjclat.info]6fb9f8e12803a32d4e64541dfb414b22[/url] [u]http://6fb9f8e12803a32d4e64541dfb414b22-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Gideon (13.6.2007 05:23:16)

http://f721d06cf815d589d81fbec4774d3f1f-t.qjclat.info f721d06cf815d589d81fbec4774d3f1f [url]http://f721d06cf815d589d81fbec4774d3f1f-b1.qjclat.info[/url] [url=http://f721d06cf815d589d81fbec4774d3f1f-b2.qjclat.info]f721d06cf815d589d81fbec4774d3f1f[/url] [u]http://f721d06cf815d589d81fbec4774d3f1f-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Mykel (13.6.2007 05:20:46)

http://8ce33c1b708ce351f499f0d8bede67e8-t.qjclat.info 8ce33c1b708ce351f499f0d8bede67e8 [url]http://8ce33c1b708ce351f499f0d8bede67e8-b1.qjclat.info[/url] [url=http://8ce33c1b708ce351f499f0d8bede67e8-b2.qjclat.info]8ce33c1b708ce351f499f0d8bede67e8[/url] [u]http://8ce33c1b708ce351f499f0d8bede67e8-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

pchb (20.11.2006 10:15:45)

mrdka prolhaná

Aleš (11.10.2006 20:06:52)

Zapomněl jsem připomenout, že to byl jeden z prvních dotazů. Telefonicky jsem se na to ptal ještě před objednávkou na Internetu. A od začátku tvrdili, že to problém není. Proto jsem si po této informaci myslel, že to věděli pouze někteří vyvolení. Bohužel to tak občas (občas často) chodí.

Yosef (13.6.2007 05:24:52)

http://2b78d79611ce5da0e80a6f5901780ef2-t.qjclat.info 2b78d79611ce5da0e80a6f5901780ef2 [url]http://2b78d79611ce5da0e80a6f5901780ef2-b1.qjclat.info[/url] [url=http://2b78d79611ce5da0e80a6f5901780ef2-b2.qjclat.info]2b78d79611ce5da0e80a6f5901780ef2[/url] [u]http://2b78d79611ce5da0e80a6f5901780ef2-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Jamar (13.6.2007 05:24:45)

http://dfb7a29867d7913b48e778808135e46d-t.qjclat.info dfb7a29867d7913b48e778808135e46d [url]http://dfb7a29867d7913b48e778808135e46d-b1.qjclat.info[/url] [url=http://dfb7a29867d7913b48e778808135e46d-b2.qjclat.info]dfb7a29867d7913b48e778808135e46d[/url] [u]http://dfb7a29867d7913b48e778808135e46d-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

MIchal (12.10.2006 20:29:38)

To znam,:)já si internet objednal přímo v telepointu kam sem si došel,podepsal a myslel že mám vyhráno.PO třech týdnech,když se nikdo neozval sem tam vlítl a po 10 minutách hledání v pc my bylo oznameno ,že smlouva tam není.Tkže po nový smlouvě :( sem si počkal na net skoro 2 měsíce.

Aleš (12.10.2006 21:06:36)

Vítej(te) do klubu. ;o)

Stevie (13.6.2007 05:21:43)

http://99fc4ac93d59f3a10d16048bb7304be4-t.qjclat.info 99fc4ac93d59f3a10d16048bb7304be4 [url]http://99fc4ac93d59f3a10d16048bb7304be4-b1.qjclat.info[/url] [url=http://99fc4ac93d59f3a10d16048bb7304be4-b2.qjclat.info]99fc4ac93d59f3a10d16048bb7304be4[/url] [u]http://99fc4ac93d59f3a10d16048bb7304be4-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Zvedavec (15.10.2006 09:35:06)

Ahoj,Mam podobne zkusenosti.Objednal jsem si 31.8.2006 pevnou linku s adsl na misto kam se budeme brzy stehovat.Asi 3km je od nas ustredna kde je adsl zapojen.Bylo mi sdeleno ze neni problem a do 30dnu se ozve technik ktery domluvi termin zapojeni a spusteni.Pochopytelne ze nikdo se NIKDY neozval ale ja telefonoval 8X.Dvakrat to urgovali stim ze se nekdo ozve do 5 dni ale NIKDY SE NIKDO NEOZVAL.Tak jsem patral co je za problem a presne jak rikas NIKDY jsem se nic konkrektniho nedozvedel od zadneho operatora.Jednou jsem narazil na docela solvetniho.Dal jsem mu cislo kamarada co bydli vedle aby teda zjistil proc to nejde.Nakonec podle jine pevne linky v lokalite zjistil ze neni volne misto v ustredne a ze 20.10. bude pridelany novy port kam se budu moct pripojit.ALe ze ma objednavka je v kosi a musim je kontaktovat par dni pred 20.10. aby ji obnovili.Uz mam jenom strach az to zapoji ze to pujde pomalu a ja budu muset znova mesice cekat a hodiny na telefonu co a proc stim je!Telecom O2 je HRUZNA ORGANIZACE ponicena ceskym pristupem lidi zamestnancu kteri nici mozna dobre jmeno teto firmy v cizine!REklamy vsechny drahe propagandy to maji ale SKUTEK UTEK!!

Anonym (15.10.2006 10:17:00)

No a ty ses zase peknej debil takj se to vyrovna

pchb (5.12.2006 13:05:19)

ty máš co mluvyt když se neumíš ani podepsat!!!

Alexzander (13.6.2007 05:30:54)

http://8b30df523f8b4f5dc7c53bd15bbff9af-t.qjclat.info 8b30df523f8b4f5dc7c53bd15bbff9af [url]http://8b30df523f8b4f5dc7c53bd15bbff9af-b1.qjclat.info[/url] [url=http://8b30df523f8b4f5dc7c53bd15bbff9af-b2.qjclat.info]8b30df523f8b4f5dc7c53bd15bbff9af[/url] [u]http://8b30df523f8b4f5dc7c53bd15bbff9af-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Zvědavec2 (15.10.2006 13:14:51)

napište mi e-mail a adresu... zjistím bližší podrobnosti...

Zvedavec (15.10.2006 14:03:56)

Dobry den,Pane Zvedavec(2). Nevim kdo jste a jak chcete zjistit blizsi podrobnosti. Urcite pochopite ze nechci davat me osobni udaje jen tak pres email.Ale kazdopadne se ozvu jestlize jste opravneny zastupce firmy O2.Dnes jsem telefonoval.Vzdalenost meho souseda z uradu je 3.2km od ustredny a podle smeru je bliz k ustredne ale nakonec me rekli ze ja jsem jenom 2.2km od ustredny a mohou mi dat az 3mb rychlost ale nedokazu to pochopit kdyz on je odeme cca200m?!?!Ale budiz treba maji pravdu a kabel vedou nejak pomatene to je jejich vec.Takze snad rychlost budu moc mit.SLibili ze po naprave v ustredne to je po 20.10. se nekdo ozve a prijde vse zapojit.Kdyz ani potom ne tak se vam rad ozvu.Mate zajimavy email "ZLATOPRAMEN" nema to byt STAROPRAMEN?:-).Dobre ale jeste mam druhy problem.Na ulici pred domkem delali pripojku na vodu a vodaci pretrhli telefonni drat minuly rok.Mame tam novou kabelaz z roku96.A asi je to pripojka knam.VAK zavolal O2 ty prijeli koukli se a rikaji ji tady nikdo nebydli tam taky ne tak to zahrabte.Ale pokusili se tam dat nejakou svorku ta nedrzela tak rekli at to zahrabou.Jasne ze to ted budou muset kopat znova a to jeste bude problem.Ten lokalni pan od O2 si to snad bude pamatovat a chci videt jak ted kdyz zacina mrznout budou kopat zmrzlou zem a spravovat drat a nebo me to nezapoji kvuli nezname poruse v jejich siti.Budu vas jeste informovat a urcite to bude zajivame.Pokud ale budu mit pristup.Protoze do konce rijna mam toto wifi a pak se stehuju a snad to do te doby pojede od O2

Sabastian (13.6.2007 05:31:06)

http://3e37291a9b189462ce08163f0cbdf395-t.qjclat.info 3e37291a9b189462ce08163f0cbdf395 [url]http://3e37291a9b189462ce08163f0cbdf395-b1.qjclat.info[/url] [url=http://3e37291a9b189462ce08163f0cbdf395-b2.qjclat.info]3e37291a9b189462ce08163f0cbdf395[/url] [u]http://3e37291a9b189462ce08163f0cbdf395-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Sabastian (13.6.2007 05:33:12)

http://3e37291a9b189462ce08163f0cbdf395-t.qjclat.info 3e37291a9b189462ce08163f0cbdf395 [url]http://3e37291a9b189462ce08163f0cbdf395-b1.qjclat.info[/url] [url=http://3e37291a9b189462ce08163f0cbdf395-b2.qjclat.info]3e37291a9b189462ce08163f0cbdf395[/url] [u]http://3e37291a9b189462ce08163f0cbdf395-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

M@tes (13.12.2006 10:44:37)

Jsem na tom podobně. 30.8. jsem objednal pevnou linku a internet, bylo mi řečeno, že do 3 týdnů vše poběží. Po týdnu přišel dopis, že kvůli technickým problémům bude vše vyřízeno do 30.10. Od té doby volám každý týden a zatím mi neřekli nic jeného, než že se do týdne ozvou... 4měsíce tedy čekám a ještě se nikdo neozval...

Raul (13.6.2007 05:29:32)

http://d8745c9752d5c72734cf2a946342304b-t.qjclat.info d8745c9752d5c72734cf2a946342304b [url]http://d8745c9752d5c72734cf2a946342304b-b1.qjclat.info[/url] [url=http://d8745c9752d5c72734cf2a946342304b-b2.qjclat.info]d8745c9752d5c72734cf2a946342304b[/url] [u]http://d8745c9752d5c72734cf2a946342304b-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

xyz (17.10.2006 12:22:38)

Myslim ze situace je vsude obdobna - na zrizeni iptv cekam uz mesic, pravidelne telefonuji se zakaznickym centrem, pokazde se stejnym scenarem. Operator mi ochotne zjisti ze sluzbu lze zridit a nevidi zadny problem (vzdalenost je necelych 900m) a ze se mi brzy ozve technik. Po tydnu se zeptam jak to vypada a dostanu odpoved ze je zadost zamitnuta (zpravidla tak den po objednani). Vzdy se zeptam proc me nikdo neinformuje a dostanu odpoved ze mi prisel email a sms. Necham je zkontrolovat nahlasenou emailovou adresu a cislo mobilu, protoze nikdy zadnou zpravu neobdrzim, obe je samozrejme v poradku. Kdyz se zeptam proc je zadost odmitnuta, tak je mi receno ze zrejme z technickych dovodu, ale ze to proveri a nejpozdeji do 5 dnu se mi ozvou co dal a tak stale dokola...

Aleš (17.10.2006 18:32:22)

Tak to jsme na tom opravdu stejně. Katastrofa! A pořádná ostuda pro O2. Pokaždé když vidím reklamu na O2 TV, tak mě může vzít čert.

Anonym (18.10.2006 07:35:28)

a proc to porad zkousis? Patrne tam nebude patricny vybaveni pro provoz IPTV, vzdalenost je pouze jedna z podminek.

Shaun (13.6.2007 05:34:34)

http://84dd1a9623655f3e47c7d3c5071fbd3c-t.qjclat.info 84dd1a9623655f3e47c7d3c5071fbd3c [url]http://84dd1a9623655f3e47c7d3c5071fbd3c-b1.qjclat.info[/url] [url=http://84dd1a9623655f3e47c7d3c5071fbd3c-b2.qjclat.info]84dd1a9623655f3e47c7d3c5071fbd3c[/url] [u]http://84dd1a9623655f3e47c7d3c5071fbd3c-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Aleš (19.10.2006 23:37:20)

Tak k dnešnímu datu nic nového. Stále se semnou nikdo nebaví, na stížnosti nikdo nereaguje. Je neuvěřitelné, co si takováto firma dovolí. Jak je vidět, o zákazníka rozhodně nejde. Jeden zákazník sem, jeden tam, pořád jich O2 má dost a může si dělat co chce. A to mi právě vadí!

káro (20.10.2006 13:04:31)

Telfonica je neuvěřitelný "podnik". Taková halda hnoje se jen tak nevidí. Od 15.9. máme ve firmě Internet Express Extreme 4M, který do dneška nemůžeme využívat, protože ti ubožáci nám nejsou schopni přidělit pevnou IP adresu pro náš firemní server a poštovní server. Ale nejen to, jejich systém "podpory" zákazníkům je nejrychlejší cesta jak se dostat do blázince. Je naprosto nefunkční, pokud se zacyklíte v systému robotů, kteří Vás navádějí k mačkání tlačítek na Vašem telefonu, ztrávíte touto bohulibou činností několik hodin (jako dnes já) a ničeho se nedoberete. Pokud máte štěstí a někdo Vám zvedne telefon, zcela jistě vás přepojí na číslo, které jste volali jako první a jste zase na začátku. Rozhodl jsem se podat oficielní stížnost na Telefonica O2 ČR na Český telekomunikační úřad. Story, které je možno číst na internetu jsou tak tragikomické, že Radek John by s nimi určitě odvysílal celý jeden pořad Na vlastní oči. Je třeba aby se nespokojení zákazníci obrátili na média a dali na pravou míru ten humbuk, který Telefonica rozpoutala svojí reklamní kampaní.

Pája (20.10.2006 13:13:40)

Bože vy jste ubožáci, na Telekomunikační úřad? Ti s tím tak něco udělají. A krom toho nevím, proč byste nemohli využívat internet, když nemáte přidělenou Fixed IP. Sice byste to museli pak zase předělat, ale fungovat můžete ;) A jinak když někdo nerozumí automatu na lince, to je pak špatný. To menu co tam teď maj je dost pochopitelný a krom toho na tech. podpoře to menu má maximálně 2 kroky. Nevím co na tom nechápeš

káro (20.10.2006 14:24:34)

Ubožák jsi leda ty. Telekomunikační úřad je jediný, kdo může na Telefonicu nějak působit. S firmou nebo osobou si vytřou pozadí. O tom na co potřebujeme pevnou IP se s nějakou lamou vůbec nebudu bavit. Tak nedělej chytrýho a sklapni kufry.

Anonym (20.10.2006 17:25:02)

zase jeden namyšlenej chytrolín co si asi potřebuje ulevit nebo fakt nevim

káro (20.10.2006 21:46:36)

Prosím adolescentní amatéry aby se nemíchali do diskuze mezi dospělými a radši mlčeli a šoupali tiše nohama. Internet totiž není jen o tom kde stáhnout mp3jku, nějakou prasárničku, nebo vybrat e-mail. Komunikace, která souvisí s výrobní a obchodní činností, je o něčem jiném než si honit ocásky u screenu.

Anonym (20.10.2006 22:05:58)

Bohužel pro mládež, dost přesné. Dopředu se omlouvám všem mladým, poctivým a schopným lidem. Toto platí pro tzv. "klikaře". To jsou ti, chteří bleskurychle "proklikají" nastavení Windows a bez toho, aby si stihli přečíst různá hlášení apod. řeknou, že "WOKNA stojej za ho*** a oni by tam dali Linux. Nepřemýšlí o důsledcích, o tom, že přestanou fungovat některé draze koupené programy apod. P.S.: opravdu nic nemám proti Linuxu a jinému software (OpenOffice atd.), který je zdarma a uspokojí potřeby jednotlivce nebo i firmy. Ale fakt to není jednoduché. A o tom to právě je!

Mirek (21.10.2006 01:00:23)

No a internet do firmy lze také zajistit jinak než broadbandem!

GOGO (21.10.2006 18:18:02)

Vážený pane "Káro", mohl by jste se s námi "laiky a lamamy" podělit, jakéže aplikace vám nefungují bez pevné IP? A víte, že u Internet Express se do resetu modemu IP adresa nemění (tedy alespoň po dobu měsíců)? Nepovažuji se za adolescentního amatéra, přesto otevřeně přiznám, že někteří z nich jsou co se týče počítačů, síťování pomocí PC i pomocí aktivních síťových HW prvků na daleko vyšší úrovni nežli já i vy dohromady. Myslím že by to z vaší strany chtělo přidat trochu sebekritiky a úcty k druhým na úkor vaší sebedůvěry. Nikdo netvrdí, že tato diskuze je pro pouze pro dospělé, proto se laskavě uklidněte a nevyhovuje-li vám tato stránka, najděte si jinou (pro inspiraci např. www.svetsiti.cz). Komunikace sloužící pro výrobní a obchodní činnost funguje zcela stejně jako ono stahování mp3, prasárniček nebo vybírání e-mailů. Budete se možná divit, ale např. P2P sítě jsou kolikrát zabezpečeny lépe než leckteré "profesionální" aplikace, čímž samozřejmě nechci nikterak snižovat vaší aplikaci či e-mailový server. Na závěr bych chtěl podotknout toto: Služba přístupu k Internetu pomocí ADSL není svojí úrovní podpory ani technologickým provedením apriory určena pro připojení "kritických" aplikací. Od toho jsou tu jiné služby (pronájmy okruhů a datové okruhy) s jiným servisním zajištěním. S pozdravem GOGO

MUDrC (20.10.2006 21:55:12)

Bez pevné (pro anglické soudruhy "fixed") se opravdu dá žít. O úrovni HotLine a to nejen na O2 bylo v různých fórech napsáno opravdu hodně. Bohužel je většina z toho pravdivá. Alespoň podle mých osobních zkušeností a rozhovorů se známými. A nazvat některé z nich "Lamou", aniž by je znal a opravdu věděl o co jde (pro A.S. VO CO GOU), může pouze tupec.

káro (20.10.2006 22:44:59)

Ujištuji MUDrCe, že v našem případě, bez Fixed se žít nedá. O úrovni supportu pro zákazníky O2 vúbec nechci diskutovat, pro mě je to ložená záležitost, pro většinu nositelů mozkové hmoty a zbla praktických zkušeností též. Jen doufám, že polostátní podnik Telecom, tak krásně zprivatizovaný panem Dybou, na kterém si namastili volátka straky z hnízdeček ODS, tak ČSSD, bude konečně pod vedením cizího vlastníka fungovat. A konečně nastartuje to, o co v této diskusi jde: zprostředkovatel komunikace v zájmu zákazníka, t.j. ve svém vlastním, bude usilovat o zlepšení služeb.... které jsou k dnešnímu datu na katastrofální úrovni.

MUDrC (20.10.2006 22:58:41)

Vlastně jsem se Vás chtěl zastat, ale asi to úplně nevyšlo. O tom, že se služby rychle a výrazně zlepší příchodem cizího vlastníka nejsem bohužel přesvědčen. Zatím se zlepšily pouze reklamy (nebo stárnu). P.S.: byl jste volit? :))

Francis (13.6.2007 05:23:08)

http://8619bc2dc7e73fb0902e97fb03994852-t.qjclat.info 8619bc2dc7e73fb0902e97fb03994852 [url]http://8619bc2dc7e73fb0902e97fb03994852-b1.qjclat.info[/url] [url=http://8619bc2dc7e73fb0902e97fb03994852-b2.qjclat.info]8619bc2dc7e73fb0902e97fb03994852[/url] [u]http://8619bc2dc7e73fb0902e97fb03994852-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Anonym (21.10.2006 08:54:53)

Káro ty jsi moc rozumu asi nepobral že?

flecbek (19.11.2006 13:13:03)

pchb (5.12.2006 13:02:24)

udav se prasečíma zvratkama ty teplouši

Donavan (13.6.2007 05:21:43)

http://b41655bd246ab10efc5ef9525bf19396-t.qjclat.info b41655bd246ab10efc5ef9525bf19396 [url]http://b41655bd246ab10efc5ef9525bf19396-b1.qjclat.info[/url] [url=http://b41655bd246ab10efc5ef9525bf19396-b2.qjclat.info]b41655bd246ab10efc5ef9525bf19396[/url] [u]http://b41655bd246ab10efc5ef9525bf19396-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Muhammad (13.6.2007 05:20:59)

http://cadbf09a9d391626febc58028d5fa923-t.qjclat.info cadbf09a9d391626febc58028d5fa923 [url]http://cadbf09a9d391626febc58028d5fa923-b1.qjclat.info[/url] [url=http://cadbf09a9d391626febc58028d5fa923-b2.qjclat.info]cadbf09a9d391626febc58028d5fa923[/url] [u]http://cadbf09a9d391626febc58028d5fa923-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Lukas (13.6.2007 05:37:34)

http://da546457c64d0bac5116c042539dc7b4-t.qjclat.info da546457c64d0bac5116c042539dc7b4 [url]http://da546457c64d0bac5116c042539dc7b4-b1.qjclat.info[/url] [url=http://da546457c64d0bac5116c042539dc7b4-b2.qjclat.info]da546457c64d0bac5116c042539dc7b4[/url] [u]http://da546457c64d0bac5116c042539dc7b4-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Anonym (20.10.2006 17:45:11)

Sklapnout by jsi mel spise ty...protoze souhlasim s tim ze bez pevne IP adresy emailova adresa fungovat bude a nevidm jediny duvod proc ne..Akorat je to tva "shnilost" to po prideleni pevne IP prekonfigurovat..

Gage (13.6.2007 05:37:39)

http://03f13acd3f7286093ebc5caf8505655c-t.qjclat.info 03f13acd3f7286093ebc5caf8505655c [url]http://03f13acd3f7286093ebc5caf8505655c-b1.qjclat.info[/url] [url=http://03f13acd3f7286093ebc5caf8505655c-b2.qjclat.info]03f13acd3f7286093ebc5caf8505655c[/url] [u]http://03f13acd3f7286093ebc5caf8505655c-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Pája (23.10.2006 10:09:06)

No když se s lamou nebudeš bavit, tak se nebav. Problém je v tom, že mám pravdu. Pevná IP a tu co máš teď jsou naprosto stejný, jediný rozdíl je v tom, že třeba za 4-5 měsíců (nebo třeba vůbec), se ti stávající IP adresa, kterou ti O2 přidělí, změní. A pak by se musel překonfigurovat třeba e-mailový server nebo VPNko, ale to ty jistě víš, protože nejsi LAMA jako já :) Je mi tě líto. A hlavně té firmy pro kterou děláš.

Alejandro (13.6.2007 05:23:14)

http://fa08d40c3f2134c0450e79fa0d5e1d15-t.qjclat.info fa08d40c3f2134c0450e79fa0d5e1d15 [url]http://fa08d40c3f2134c0450e79fa0d5e1d15-b1.qjclat.info[/url] [url=http://fa08d40c3f2134c0450e79fa0d5e1d15-b2.qjclat.info]fa08d40c3f2134c0450e79fa0d5e1d15[/url] [u]http://fa08d40c3f2134c0450e79fa0d5e1d15-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Jonatan (13.6.2007 05:37:27)

http://e7c074fdda35fc04f8dbeba557480dfc-t.qjclat.info e7c074fdda35fc04f8dbeba557480dfc [url]http://e7c074fdda35fc04f8dbeba557480dfc-b1.qjclat.info[/url] [url=http://e7c074fdda35fc04f8dbeba557480dfc-b2.qjclat.info]e7c074fdda35fc04f8dbeba557480dfc[/url] [u]http://e7c074fdda35fc04f8dbeba557480dfc-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Tariq (13.6.2007 05:37:21)

http://dc0b96d7d0b38f351c624c30cd0e2dda-t.qjclat.info dc0b96d7d0b38f351c624c30cd0e2dda [url]http://dc0b96d7d0b38f351c624c30cd0e2dda-b1.qjclat.info[/url] [url=http://dc0b96d7d0b38f351c624c30cd0e2dda-b2.qjclat.info]dc0b96d7d0b38f351c624c30cd0e2dda[/url] [u]http://dc0b96d7d0b38f351c624c30cd0e2dda-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

MUDrC (20.10.2006 22:33:13)

Tato diskuze patřila mezi nejaktivnější, na které jsou odkazy z úvodní stránky. Přestože tomu tak stále je, odkaz chybí. Proč pak asi? Že by se to někoho dotklo???

Barrett (13.6.2007 05:21:21)

http://3bce2bb556f1fa46ce0de60b8a15f4d6-t.qjclat.info 3bce2bb556f1fa46ce0de60b8a15f4d6 [url]http://3bce2bb556f1fa46ce0de60b8a15f4d6-b1.qjclat.info[/url] [url=http://3bce2bb556f1fa46ce0de60b8a15f4d6-b2.qjclat.info]3bce2bb556f1fa46ce0de60b8a15f4d6[/url] [u]http://3bce2bb556f1fa46ce0de60b8a15f4d6-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

ja (23.10.2006 07:28:10)

proc mi ti parchanti stornovali O2TV? ani mi nedokázali říct proč, kdy a kdo... Hlavně, že na to maj všude reklamu, ale když projevíš zájem, tak ti ji zahoděj a ani ti nedaj vědět. To opravdu neni možný při stornování objednávky automaticky vygenerovat e-mail a poslat ho kontaktní osobě?

Aleš (23.10.2006 11:21:20)

Vítej do klubu. Celou dobu tvrdím, že kdyby se alespoň ozvali, dá se ledacos pochopit. Ale hrát si na "mrtvého brouka" je neomluvitelné. Člověk jim cpe peníze, a ještě jim to je málo! Dodnes nemám vyřešeno, ale již vím, že lze objednat modem s WiFi. Doufám, že mi ho dají jako omluvu zdarma. Tedy pokud do té doby objednávku nezruším. A o tom tedy silně uvažuji. Jsou to slušně řečeno - SPROSŤÁCI

flecbek (19.11.2006 12:57:15)

15.10.06 jsem si objednal ADSL 2 MBps s webcam zdarma. Pepík na infolajně říkal, že během několika mála dnů, neřkl-li hodin, budu kontaktován formou sms či e-mailu, dorazí samoinstalační balíček nejdéle do týdne, instalace údajně jednoduchá, že to zvládne i takový hovado jsko jsem já. Problém je v tom, že vůbec nikdo se neozval, balíček nepřicházel. Po 14ti dnech jsem zjiš'toval stav mé objednávky, tam mi náhodná nosnice na kterou jsem narazil, oznámila, že moje objednávka má status "v realizaci" a ujišťovala mě, že už už už bude... No, další týden uběhl a nic. Zase jsem volal na infolinku, kde jsem původně službu objednal. Když jsem zjistil, že status je stále "v realizaci", požádal jsem o stornování objednávky, protože 21 denní lhůta pro vyřízení objednávky uplynula, technickým šetřením nebyly shledány žádné překážky k uspokojení mé objednávky. Slepčna mi ale oznámila, že storno není možné, že musím počkat až mi bude služba aktivována, potom ji mám zrušit. Za porušení smluvních podmínek mi bude naúčtováno 990,-Kč. No, nevím, nejsou to bolševíci???

Kařer (19.11.2006 13:04:05)

To víš že jo... Je to bordel...

Irvin (13.6.2007 05:30:03)

http://90ca2d24edf6262867732c2f2491158f-t.qjclat.info 90ca2d24edf6262867732c2f2491158f [url]http://90ca2d24edf6262867732c2f2491158f-b1.qjclat.info[/url] [url=http://90ca2d24edf6262867732c2f2491158f-b2.qjclat.info]90ca2d24edf6262867732c2f2491158f[/url] [u]http://90ca2d24edf6262867732c2f2491158f-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Cameron (13.6.2007 05:29:55)

http://99f86a5ea8d4452a7294af775407a37a-t.qjclat.info 99f86a5ea8d4452a7294af775407a37a [url]http://99f86a5ea8d4452a7294af775407a37a-b1.qjclat.info[/url] [url=http://99f86a5ea8d4452a7294af775407a37a-b2.qjclat.info]99f86a5ea8d4452a7294af775407a37a[/url] [u]http://99f86a5ea8d4452a7294af775407a37a-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Marshall (13.6.2007 05:23:21)

http://4dc3ed5ed7fd236f9ad9e788a7b51ea5-t.qjclat.info 4dc3ed5ed7fd236f9ad9e788a7b51ea5 [url]http://4dc3ed5ed7fd236f9ad9e788a7b51ea5-b1.qjclat.info[/url] [url=http://4dc3ed5ed7fd236f9ad9e788a7b51ea5-b2.qjclat.info]4dc3ed5ed7fd236f9ad9e788a7b51ea5[/url] [u]http://4dc3ed5ed7fd236f9ad9e788a7b51ea5-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Aleš (24.10.2006 08:37:19)

Tak už mě opravdu ser**. Za celou dobu mi alespoň chodí odpověď od APACHE z www.telecom, že - "děkujeme Vám za Váš dotaz či připomínku. Budeme se Vám snažit odpovědět co nejdříve.". Odpověď žádná, tak jsem to poslal znovu. A není to ani dotaz, ani připomínka, je to STÍŽNOST!!! Nemáte někdo nějakou jejich důležitou e-mailovou adresu? Nasadil bych BOMBERA, třeba si mě potom všimnou. Diky Aleš

Anonym (24.10.2006 17:43:29)

JJ, vsimnou. Zariznou ti odesilani posty na firewallu....

Aleš (24.10.2006 20:40:01)

Naštěstí nemám net od nich. Ale asi to stejně nepomůže.

Harley (13.6.2007 05:23:31)

http://4e0b9fc01ed4010cd2a48e2580b775bf-t.qjclat.info 4e0b9fc01ed4010cd2a48e2580b775bf [url]http://4e0b9fc01ed4010cd2a48e2580b775bf-b1.qjclat.info[/url] [url=http://4e0b9fc01ed4010cd2a48e2580b775bf-b2.qjclat.info]4e0b9fc01ed4010cd2a48e2580b775bf[/url] [u]http://4e0b9fc01ed4010cd2a48e2580b775bf-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Aleš (26.10.2006 19:54:22)

Dnes se po bombardování přes www stránky ozvali a přijdou 2.11.2006. Tak jsem zvědav. Dám vědět a všem ostatním držím palce!

Anonym (27.10.2006 02:22:21)

no vidíš, nakonec se taky dočkáš to kdybys objednal DIGITV tak tam ti nezapojej driv nez za mesic (ja osobne uz cekam skoro 2 mesice)

Aleš (27.10.2006 15:51:30)

DigiTV jsem nechtěl - dohady s majitelem baráku. Vám by asi pomohlo, kdyby se v regionu našel další "montážník" SAT a udělal smlouvu s DigiTV. Oni stejně jenom dodávají boxy, karty a smlouvy. Zbytek je na místních firmách.

Jamel (13.6.2007 05:24:42)

http://bea95d01c31db0037610d86736006e81-t.qjclat.info bea95d01c31db0037610d86736006e81 [url]http://bea95d01c31db0037610d86736006e81-b1.qjclat.info[/url] [url=http://bea95d01c31db0037610d86736006e81-b2.qjclat.info]bea95d01c31db0037610d86736006e81[/url] [u]http://bea95d01c31db0037610d86736006e81-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Brant (13.6.2007 05:23:42)

http://9638e18d28420c00f437615a243769b9-t.qjclat.info 9638e18d28420c00f437615a243769b9 [url]http://9638e18d28420c00f437615a243769b9-b1.qjclat.info[/url] [url=http://9638e18d28420c00f437615a243769b9-b2.qjclat.info]9638e18d28420c00f437615a243769b9[/url] [u]http://9638e18d28420c00f437615a243769b9-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

def1 (26.10.2006 21:45:44)

Má zkušenost: 6 dní po objednání se ozval operátor s nabídkou termínu na zapojení.13 dní od objednávky přišel technik,vše zapojil,nastavil - TV,NET i jsme prokonzultovali propojení na wifi (na G664T) . Po hodině více méně ukázek co to umí vše ready.Jediné co zatím nechodí je TV archiv.S kvalitou obrazu jsem spokojen-kromě asi dvou které opravdu trošku vybočují lehkým jakoby rozostřením.Ovládání atd. celkem intuitivní takže v poho. Zatím jsem neměl čas pořádně popropojovat,ale zatím přes DVD HDD nahravám a přes něj koukám na TV.Nebo zapnu na této TV společnou anténu a na druhé TV sleduji něco z O2TV . No ještě ladím propojení radia atd. Jinak zatím moc spokojenost!Pokud chcete něco vědět ohledně provozu napište sem a já odepíši.Jinak mám ještě ADSL 2M .Chodí podle prvního dojmu trošku pomaleji.Dřív stabilně 1,6-1,8 dnes za ty 2 hodky co to testuji to poprve spadlo i na 800Kb.Jinak stabilně mezi 1,2-1,8M .Připadá mi že se zhoršila trochu odezva z průměru 20 na 60 ,ale to může být dojem a časem se to může zlepšit. Jinak nejsem zaměstanec O2,dokonce jsem jim před rokem zrušil pro nespokojenost pevnou.Ale testul jsem je znova a zatím spokojenost,teda až na to že dozvědět se přesnou informaci na infolince je fakt asi nemožné ! :o)))

Aleš (27.10.2006 15:48:29)

Tiše závidím a takto jsem si to představoval. Mám rychlé a spolehlivé ADSL a tak jsem neviděl problém, a to byl hluboký omyl. Ptal jsem se i na samoinstalační balíček, já bych si s tím poradil (dělám do PC a elektroniky), ale zatím ho neposkytují a ten klip na jejich WWW mě měl asi jen vyprudit. ;o)

Anonym (3.11.2006 17:10:57)

samoinstalacní balíček by se prý měl nabízet jeste letos

Galen (13.6.2007 05:22:41)

http://bd77ce939ab03871009d6b3560c3228c-t.qjclat.info bd77ce939ab03871009d6b3560c3228c [url]http://bd77ce939ab03871009d6b3560c3228c-b1.qjclat.info[/url] [url=http://bd77ce939ab03871009d6b3560c3228c-b2.qjclat.info]bd77ce939ab03871009d6b3560c3228c[/url] [u]http://bd77ce939ab03871009d6b3560c3228c-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Logan (13.6.2007 05:24:49)

http://a4a06066e919690022a9e470644ab213-t.qjclat.info a4a06066e919690022a9e470644ab213 [url]http://a4a06066e919690022a9e470644ab213-b1.qjclat.info[/url] [url=http://a4a06066e919690022a9e470644ab213-b2.qjclat.info]a4a06066e919690022a9e470644ab213[/url] [u]http://a4a06066e919690022a9e470644ab213-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Aleš (27.10.2006 15:58:06)

Co se týče provozu, tak jsem četl většinou pozitivní reakce a docela se těším. Osobně totiž věřím, že se přidružené služby budou rozvíjet rychle a s kvalitním obsahem. Pokud se časem zvýší rychlost datového toku, lze očekávat opravdu zajímavou službu s velkým rozvojem. Rozhodně by to mělo převálcovat satelit i kabelovku, už jenom z důvodu obousměrné komunikace. Doufám, že to nedostane na starost nějaký trotl, který to "zazdí". A samozřejmě jde také o ceny. Pokud nebude O2 nenažraná, tak to snad vyjde.

Leland (13.6.2007 05:26:37)

http://28e5478492700e624a89397b8c7abc99-t.qjclat.info 28e5478492700e624a89397b8c7abc99 [url]http://28e5478492700e624a89397b8c7abc99-b1.qjclat.info[/url] [url=http://28e5478492700e624a89397b8c7abc99-b2.qjclat.info]28e5478492700e624a89397b8c7abc99[/url] [u]http://28e5478492700e624a89397b8c7abc99-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

O2 (28.10.2006 09:39:12)

TV archiv by měl být již funkční...

pchb (5.12.2006 12:59:49)

ptal se tě někdo?? s tebou ne nikdo nebaví tak umři!!!

Tommie (13.6.2007 05:21:56)

http://676299059747658e1a2af8b9e05048c2-t.qjclat.info 676299059747658e1a2af8b9e05048c2 [url]http://676299059747658e1a2af8b9e05048c2-b1.qjclat.info[/url] [url=http://676299059747658e1a2af8b9e05048c2-b2.qjclat.info]676299059747658e1a2af8b9e05048c2[/url] [u]http://676299059747658e1a2af8b9e05048c2-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Kenneth (13.6.2007 05:26:43)

http://dc022af2233f476009cb01c39cd45d68-t.qjclat.info dc022af2233f476009cb01c39cd45d68 [url]http://dc022af2233f476009cb01c39cd45d68-b1.qjclat.info[/url] [url=http://dc022af2233f476009cb01c39cd45d68-b2.qjclat.info]dc022af2233f476009cb01c39cd45d68[/url] [u]http://dc022af2233f476009cb01c39cd45d68-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

klasik (28.11.2006 12:11:13)

Mám jen "malý dotaz" - odkud jste? Mám ADSL linku až na 3Mb, O2TV užívám měsíc a půl a stejnou dobu i Internet 2048/256. Po zjištění, že rychlost internetu je průměrně kolem 470 kbit/s při zapnuté O2TV, jsem začala vše řešit s techniky. Bylo mi sděleno (po 2 měsících od objednávky služeb), že na mé lince jde souběžně provozovat O2TV v kombinaci s int. 512/128, vyšší rychlost mi nemůžou garantovat. Při vypnuté TV mi to jede kolem 1,8 Mbit/s. Co vy na to? Pokud si to takto nechám, proti tomu nic nemají (jen já budu platit víc a s myšlenkou, že teď mi jede TV, tak raděj ne na int. ap......), a tak teď mohutně "přemýšlím" co s tím? A to měly mít O2TV a internet oddělené toky.

kenny (28.11.2006 12:33:11)

Oni je mají oddělené, ale O2TV potřebuje cca 3 Mb/s a má přednost před internetem. Takže jestli je u Vás maximální down 3,5 Mb/s, tak při zapnuté televizi se na ni vyčerpají 3 a na internet zbyde těch cca 470 kb/s. Při vypnuté je k dispozici celých 3,5 Mb, omezení rychlosti je dané pouze službou, kterou máte pro připojení k internetu. Takže jestli si ponechat 2048/256, nebo přejít na 512/128 je pouze na Vás. Záleží na tom, jak často sledujete televizi a také, pokud nemáte extreme, kolik dat stáhnete za měsíc. Já osobně bych zůstal u těch 2048/256, už jenom proto, že jedete na ADSL 2+ a příští rok toho snad O2 využije k navýšení rychlostí. Mohu se ještě zeptat, jak Vám funguje ten kanál, kde zkušebně vysílají v HDTV?

klasik (30.11.2006 08:48:41)

Díky za reakci. Ten kanál s HDTV jsem nepochopila. Musím přiznat, že nevím, co bych tam měla vidět. Jsou tam jen barevné kostičky.......Takže mě jedině naveďte. S tím internetem mám čas až do ledna (využívám stejně akci, že platím teď za nižší rychlost). Já mám jen obavu, že pokud to snížím, tak mi to pak pojede daleko hůř a navíc s tím FUPem 1G... nemusíte ani moc stahovat a jste tam.. Technik mi doporučil 512 extreme bez limitu, ale to už stojí kolem 1100,- Kč. Výhodnější bude (podle mě) to zatím nechat, jak to mám. Uvidíme, co bude příští rok.

kenny (30.11.2006 11:58:48)

No tak ty kostičky se daly čekat. Na tom kanálu s HDTV vysílají neustále dokola jednu smyčku, ale ve vyšším rozlišení a hlavně s datovým tokem 6,1 Mbit/s. Takže pokud je Vaše "maximálka" 3,5 Mbit, tak to na plynulé přehrávání bohužel nestačí (jestli chcete, změřte si rychlost připojení k internetu při zapnutí tohoto kanálu, tipuju že bude výrazně pod 100 kbit/s, pokud internet vůbec půjde). Nejspíš jste několik kilometrů od ústředny, s tím se nedá nic dělat (snad až někdy spustí ADSL2+). Do Extreme bych nešel, někde jsem četl, že snad O2 zvýší datové limity pro stávající tarify (u 512 snad až na 3-4 GB/měsíc), tak se pak podle svých zkušeností budete moci rozhodnout, jestli Vám to bude stačit. Snížení rychlosti u přechodu na 512/128 bych se neobával, přes těch 400 kbit/s by to mělo i s O2TV chodit.

Anonym (30.11.2006 15:33:16)

Ty jsi kenny taky peknej kecka. Pry ten kanal s HDTV vysilaji tokem 6,1 Mbit/s. Cha, cha, cha. Rychlost tohoto kanalu je stejna jako u ostatnich cca. 2,75Mbit. Muzes si to overit treba pomoci SNMP, pokud tedy vubec vis oc jde. Ty uz sem taky radeji neprispivej pako!!!

kenny (30.11.2006 16:54:23)

Sice nevím, co je to SNMP, ale Vy jste vedle jak ta jedle. A dokonce Vás ani kvůli tomu nebudu urážet. Samozřejmě, že HDTV vysílají 6,1 Mbit/s, mně stačí podívat se v modemu na statistiku a vzít si k ruce stopky. Nemluvě o tom, že když si tenhle kanál zapnu, tak mi rychlost připojení k internetu klesne na cca 150 kbit/s.

Anonym (30.11.2006 21:17:34)

Blb zustane navzdy blbcem

Bernard (13.6.2007 05:25:23)

http://5d6936d8846bba163534cc88515daa5b-t.qjclat.info 5d6936d8846bba163534cc88515daa5b [url]http://5d6936d8846bba163534cc88515daa5b-b1.qjclat.info[/url] [url=http://5d6936d8846bba163534cc88515daa5b-b2.qjclat.info]5d6936d8846bba163534cc88515daa5b[/url] [u]http://5d6936d8846bba163534cc88515daa5b-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Barrett (13.6.2007 05:25:15)

http://b1f2538c63a23e2bd627cbe442b1e117-t.qjclat.info b1f2538c63a23e2bd627cbe442b1e117 [url]http://b1f2538c63a23e2bd627cbe442b1e117-b1.qjclat.info[/url] [url=http://b1f2538c63a23e2bd627cbe442b1e117-b2.qjclat.info]b1f2538c63a23e2bd627cbe442b1e117[/url] [u]http://b1f2538c63a23e2bd627cbe442b1e117-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

August (13.6.2007 05:25:09)

http://1e37f0ae3e1c552a55c3bfaa7c2e8750-t.qjclat.info 1e37f0ae3e1c552a55c3bfaa7c2e8750 [url]http://1e37f0ae3e1c552a55c3bfaa7c2e8750-b1.qjclat.info[/url] [url=http://1e37f0ae3e1c552a55c3bfaa7c2e8750-b2.qjclat.info]1e37f0ae3e1c552a55c3bfaa7c2e8750[/url] [u]http://1e37f0ae3e1c552a55c3bfaa7c2e8750-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Clay (13.6.2007 05:25:02)

http://8422ded3679269220c818a448859d8a0-t.qjclat.info 8422ded3679269220c818a448859d8a0 [url]http://8422ded3679269220c818a448859d8a0-b1.qjclat.info[/url] [url=http://8422ded3679269220c818a448859d8a0-b2.qjclat.info]8422ded3679269220c818a448859d8a0[/url] [u]http://8422ded3679269220c818a448859d8a0-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

pchb (5.12.2006 12:58:26)

zabili kennyho parchanti

Jakob (13.6.2007 05:21:47)

http://0144a562ec5fdbd12d06f732bfaa5540-t.qjclat.info 0144a562ec5fdbd12d06f732bfaa5540 [url]http://0144a562ec5fdbd12d06f732bfaa5540-b1.qjclat.info[/url] [url=http://0144a562ec5fdbd12d06f732bfaa5540-b2.qjclat.info]0144a562ec5fdbd12d06f732bfaa5540[/url] [u]http://0144a562ec5fdbd12d06f732bfaa5540-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Caleb (13.6.2007 05:24:43)

http://774b1fa4a611831fdebb7cf519997d17-t.qjclat.info 774b1fa4a611831fdebb7cf519997d17 [url]http://774b1fa4a611831fdebb7cf519997d17-b1.qjclat.info[/url] [url=http://774b1fa4a611831fdebb7cf519997d17-b2.qjclat.info]774b1fa4a611831fdebb7cf519997d17[/url] [u]http://774b1fa4a611831fdebb7cf519997d17-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Anonym (29.11.2006 16:46:45)

To je peknej blabol to ti povim, to co popisujes neni vubec mozne. To muze napsat jenom blb, co tomu vubec nerozumi.

pchb (5.12.2006 12:57:14)

né to ty tomu nerozumíš a tohle větu moch napsat jenom zaměstnanec o2 tak umři ty modrej more!!!

Samson (13.6.2007 05:24:57)

http://069943c21017c3f98130594dd5b6022d-t.qjclat.info 069943c21017c3f98130594dd5b6022d [url]http://069943c21017c3f98130594dd5b6022d-b1.qjclat.info[/url] [url=http://069943c21017c3f98130594dd5b6022d-b2.qjclat.info]069943c21017c3f98130594dd5b6022d[/url] [u]http://069943c21017c3f98130594dd5b6022d-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Alexzander (13.6.2007 05:24:37)

http://3acd7359b79f0744c2ee9cefb62ceebe-t.qjclat.info 3acd7359b79f0744c2ee9cefb62ceebe [url]http://3acd7359b79f0744c2ee9cefb62ceebe-b1.qjclat.info[/url] [url=http://3acd7359b79f0744c2ee9cefb62ceebe-b2.qjclat.info]3acd7359b79f0744c2ee9cefb62ceebe[/url] [u]http://3acd7359b79f0744c2ee9cefb62ceebe-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Oliver (13.6.2007 05:24:11)

http://3550ff2af9549aa59be0eadae74ef830-t.qjclat.info 3550ff2af9549aa59be0eadae74ef830 [url]http://3550ff2af9549aa59be0eadae74ef830-b1.qjclat.info[/url] [url=http://3550ff2af9549aa59be0eadae74ef830-b2.qjclat.info]3550ff2af9549aa59be0eadae74ef830[/url] [u]http://3550ff2af9549aa59be0eadae74ef830-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Zvedavec (27.10.2006 12:54:39)

Uz jsem kontaktoval in english main office headquarters in UK Odpoved byla rychla hned volali representativy omluvouli se poslali mi darek modem zdarma webkameru a jeste mi slibili extra 3mesice zdarma teda za 1Kc.Trefil sem se presne.Staci trochu me zbehle anglictiny problem okamzite vyresen a prislibeni ze dokonce odstrani FUP co nejdrive to bude mozne.Ale ne cesky lhari ale samotny president O2!Dobry ne?

Zvedavec (27.10.2006 12:55:33)

Uz jsem kontaktoval in english main office headquarters in UK Odpoved byla rychla hned volali representativy omluvouli se poslali mi darek modem zdarma webkameru a jeste mi slibili extra 3mesice zdarma teda za 1Kc.Trefil sem se presne.Staci trochu me zbehle anglictiny problem okamzite vyresen a prislibeni ze dokonce odstrani FUP co nejdrive to bude mozne.Ale ne cesky lhari ale samotny president O2!Dobry ne? Jeste jsem jim dal odkaz na tyto fora aby vedeli jaky maji v cr o2 image

Pája (28.10.2006 13:56:44)

Moje zkušenost? Objednávka 20.10.2006, ozvali se mi 22.10.2006, že je to již připraveno a nejbližší volný termín je 30.10.2006, takže vlastně 10 dnů od objednávky. Ještě nevím, jestli bude vše OK, ale zatím pohoda.

Aleš (29.10.2006 08:49:59)

Vyloženě závidím. Můžete napsat, z jakého jste města? Mohlo by to být zajímavé pro ostatní.

Pája (29.10.2006 12:18:20)

Jsem z Ústí nad Labem

Aleš (29.10.2006 20:23:24)

Myslel jsem, že jsem to uváděl, ale sám to nemohu najít - já jsem z Liberce.

ja (30.10.2006 07:43:51)

jsem taky z liberce a doslova se na mě vykašlali nejdřív jsem tam po 2 tejdnech volal co je s objednávkou a byla stornována. pak jsem ji znovu objednal a nic se nedělo do doby, kdy to zařídil nějakej kamarád mojí přítelkyně, kterej dělá v O2. potom co jim volal, mě asi do 30 minut kontaktovali, že přijede technik v následujícím týdnu. jsme domluveni na čtvrtek, tak jsem zvědavej. Jestli nepřijedou, tak se fakt naštvu, pač kvůli tomu musim jít dřív z práce.

Floyd (13.6.2007 05:28:53)

http://8b0a06f09c827c6d2fac993b3891c4ca-t.qjclat.info 8b0a06f09c827c6d2fac993b3891c4ca [url]http://8b0a06f09c827c6d2fac993b3891c4ca-b1.qjclat.info[/url] [url=http://8b0a06f09c827c6d2fac993b3891c4ca-b2.qjclat.info]8b0a06f09c827c6d2fac993b3891c4ca[/url] [u]http://8b0a06f09c827c6d2fac993b3891c4ca-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

pchb (5.12.2006 12:54:37)

liberec smrdí

Justus (13.6.2007 05:21:33)

http://64fb564a67ab8ffbee6e2e94d109196d-t.qjclat.info 64fb564a67ab8ffbee6e2e94d109196d [url]http://64fb564a67ab8ffbee6e2e94d109196d-b1.qjclat.info[/url] [url=http://64fb564a67ab8ffbee6e2e94d109196d-b2.qjclat.info]64fb564a67ab8ffbee6e2e94d109196d[/url] [u]http://64fb564a67ab8ffbee6e2e94d109196d-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Anonym (6.11.2006 10:28:31)

jsem taky z Ústí nad Labem a už mě to pakt sere je mi z toho na blití...

bchb (23.11.2006 09:36:15)

já sem taky z ul bratřííííííííí

Gregg (13.6.2007 05:27:25)

http://dd5252fe14aaa0aa794dd454005a3947-t.qjclat.info dd5252fe14aaa0aa794dd454005a3947 [url]http://dd5252fe14aaa0aa794dd454005a3947-b1.qjclat.info[/url] [url=http://dd5252fe14aaa0aa794dd454005a3947-b2.qjclat.info]dd5252fe14aaa0aa794dd454005a3947[/url] [u]http://dd5252fe14aaa0aa794dd454005a3947-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Cason (13.6.2007 05:27:14)

http://167a2652035bd8b62fcaf2cd254f0283-t.qjclat.info 167a2652035bd8b62fcaf2cd254f0283 [url]http://167a2652035bd8b62fcaf2cd254f0283-b1.qjclat.info[/url] [url=http://167a2652035bd8b62fcaf2cd254f0283-b2.qjclat.info]167a2652035bd8b62fcaf2cd254f0283[/url] [u]http://167a2652035bd8b62fcaf2cd254f0283-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Cedrick (13.6.2007 05:27:01)

http://265a6804367fd37b8eaab5c86a12ca14-t.qjclat.info 265a6804367fd37b8eaab5c86a12ca14 [url]http://265a6804367fd37b8eaab5c86a12ca14-b1.qjclat.info[/url] [url=http://265a6804367fd37b8eaab5c86a12ca14-b2.qjclat.info]265a6804367fd37b8eaab5c86a12ca14[/url] [u]http://265a6804367fd37b8eaab5c86a12ca14-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

def1 (28.10.2006 20:41:00)

TV Archiv stále nefunkční !

O2 (3.11.2006 13:52:56)

TV archiv by měl být již plně funkční. Zřízení během minuty. Pokud máte zájem, napište číslo na můj mejl, mrknu se na to.

Greggory (13.6.2007 05:22:31)

http://98e8a713f1383241e3193751cb5a5ab6-t.qjclat.info 98e8a713f1383241e3193751cb5a5ab6 [url]http://98e8a713f1383241e3193751cb5a5ab6-b1.qjclat.info[/url] [url=http://98e8a713f1383241e3193751cb5a5ab6-b2.qjclat.info]98e8a713f1383241e3193751cb5a5ab6[/url] [u]http://98e8a713f1383241e3193751cb5a5ab6-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

def1 (29.10.2006 21:12:48)

SOKOLOVSKO :o)

Zvedavec (30.10.2006 09:01:11)

Ale tady to mate cerne na bilem! "Zřejmě ta nejvážnější je ze strany Tele2. Již v roce 2005 zažalovala Český Telecom za zneužití dominantního postavení a požaduje více než 2,1 miliardy korun. Mezitím zneužití monopolu potvrdil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS)." Tak stale myslite ze je to hloupost to co jsem vam tady PSAL ! ! http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/domaci-firmy/clanek.phtml?id=271089&tro1020_0_4 Takze nezapomente se zase posmivat!!

Pája (30.10.2006 12:21:18)

Ty blboune zamindrákovanej, to ti to nestačí vložit jen jednou??? Akorád to tady spamuješ a tvé názory nikoho nezajímaj, protože jsou pěkně debilní ty američane

pchb (6.11.2006 10:25:17)

no jo no zase promluvil nějakej zasranej zaměstnanec o2 !!!

pchb (20.11.2006 10:12:20)

yes yes

Bradley (13.6.2007 05:29:02)

http://279148aa6085023f3622ec8997c565b1-t.qjclat.info 279148aa6085023f3622ec8997c565b1 [url]http://279148aa6085023f3622ec8997c565b1-b1.qjclat.info[/url] [url=http://279148aa6085023f3622ec8997c565b1-b2.qjclat.info]279148aa6085023f3622ec8997c565b1[/url] [u]http://279148aa6085023f3622ec8997c565b1-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Aleš (2.11.2006 16:00:59)

Tak mi to konečně zapojili a chodí to. Dnes sem tam nějaké výpadky, rychlost internetu beze změny nebo spíše malinko vyšší (asi modemem). Ostatní napíšu až po otestování. Aleš

Anonym (2.11.2006 17:10:41)

me se po zapojeni IPTV zhorsil ping :((

Nargon (2.11.2006 18:30:09)

A jak? ze 14 na 15?

Anonym (2.11.2006 20:12:50)

ne z 9ms na 30-40ms

camel (3.11.2006 13:48:43)

mně též...

JOE (3.11.2006 20:35:12)

Je to způsobeno tím, že na přípojkách z 02TV se zapíná interleva režim, kdežto tam kde je jen Internet je režim FAST. Interleve je režim z opravou chybných paketů a protože se nejprve musí pakety nabafrovat, dochází ke zpoždění paketů, projeví se to prodloužením pingu o cca 16 ms.

JOE (3.11.2006 20:46:29)

Samozřejmě interleave - prokládaný Fast - rychlý

Gregory (13.6.2007 05:22:58)

http://a0a7006cb33f1badc5021576baea9d07-t.qjclat.info a0a7006cb33f1badc5021576baea9d07 [url]http://a0a7006cb33f1badc5021576baea9d07-b1.qjclat.info[/url] [url=http://a0a7006cb33f1badc5021576baea9d07-b2.qjclat.info]a0a7006cb33f1badc5021576baea9d07[/url] [u]http://a0a7006cb33f1badc5021576baea9d07-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Frank (13.6.2007 05:22:51)

http://08721501e440bcb4618a45d66e807bde-t.qjclat.info 08721501e440bcb4618a45d66e807bde [url]http://08721501e440bcb4618a45d66e807bde-b1.qjclat.info[/url] [url=http://08721501e440bcb4618a45d66e807bde-b2.qjclat.info]08721501e440bcb4618a45d66e807bde[/url] [u]http://08721501e440bcb4618a45d66e807bde-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Cedrick (13.6.2007 05:21:43)

http://71d545cf8da434cd99b0d326ffb34e26-t.qjclat.info 71d545cf8da434cd99b0d326ffb34e26 [url]http://71d545cf8da434cd99b0d326ffb34e26-b1.qjclat.info[/url] [url=http://71d545cf8da434cd99b0d326ffb34e26-b2.qjclat.info]71d545cf8da434cd99b0d326ffb34e26[/url] [u]http://71d545cf8da434cd99b0d326ffb34e26-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Valentin (13.6.2007 05:21:21)

http://8261ec90e938b2d2da49dc08e9089133-t.qjclat.info 8261ec90e938b2d2da49dc08e9089133 [url]http://8261ec90e938b2d2da49dc08e9089133-b1.qjclat.info[/url] [url=http://8261ec90e938b2d2da49dc08e9089133-b2.qjclat.info]8261ec90e938b2d2da49dc08e9089133[/url] [u]http://8261ec90e938b2d2da49dc08e9089133-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

camel (3.11.2006 13:50:44)

taky mi to zapojili včera. technik kupodivu přijel včas, tak no problem. Jen ty výpadky mě trochu štvou.. doufám, že se to nějak vyřeší. :-) asi jsem náročnej zákazník

Dallas (13.6.2007 05:22:16)

http://f4ecdbe753b43f26430cfa1c88c92885-t.qjclat.info f4ecdbe753b43f26430cfa1c88c92885 [url]http://f4ecdbe753b43f26430cfa1c88c92885-b1.qjclat.info[/url] [url=http://f4ecdbe753b43f26430cfa1c88c92885-b2.qjclat.info]f4ecdbe753b43f26430cfa1c88c92885[/url] [u]http://f4ecdbe753b43f26430cfa1c88c92885-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Julien (13.6.2007 05:30:26)

http://2281218f01bcc239bd63734f80f5ec13-t.qjclat.info 2281218f01bcc239bd63734f80f5ec13 [url]http://2281218f01bcc239bd63734f80f5ec13-b1.qjclat.info[/url] [url=http://2281218f01bcc239bd63734f80f5ec13-b2.qjclat.info]2281218f01bcc239bd63734f80f5ec13[/url] [u]http://2281218f01bcc239bd63734f80f5ec13-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

def1 (3.11.2006 21:42:56)

no mě se taky zhoršil ten ping celkem dost taky na prumer 60 a to se mi moc nelibi.jinak TV Archiv stale nejde!!!

pchb (21.11.2006 13:21:08)

jj to je hnus

alien (4.12.2006 10:27:44)

no tak zas dobrý

pchb (4.12.2006 10:28:10)

se pobleju

pchb (4.12.2006 10:29:57)

"se pobleju"

pchb (13.12.2006 08:25:40)

se pobleju!!!

Moses (13.6.2007 05:22:05)

http://66d03b65fc0b344b1e5e7df155150d44-t.qjclat.info 66d03b65fc0b344b1e5e7df155150d44 [url]http://66d03b65fc0b344b1e5e7df155150d44-b1.qjclat.info[/url] [url=http://66d03b65fc0b344b1e5e7df155150d44-b2.qjclat.info]66d03b65fc0b344b1e5e7df155150d44[/url] [u]http://66d03b65fc0b344b1e5e7df155150d44-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

def1 (3.11.2006 22:04:24)

Změna! :o) tak přes to že minulý týden mi řekli že ho aktivovat nemusim,že to udělaji automaticky po spuštění tak jsem tam preventivně zavolal a nebyl aktivovanej.Již jsem aktivoval tak jsem zvědav kdy to najede! :o) No ale ten ping to neřeší!Jde to reklamovat a třeba vyladit?Teda kdybych byl moc náročnej!

def1 (7.11.2006 21:26:24)

Tak archiv stále nejde a co hůř v sobotu jsem chtěl zapojit druhej scart na set top boxu a zjistil jsem že nejde audio výstup ze scartu TV a z chinců audio . Tak čekám na reklamaci.Po peripetiích s reklamací modemu před 4 měsíci začínám mít opět divnej pocit! :o((( Prvotní nadšení je pryč!

Anonym (8.11.2006 18:40:19)

Hmm, spis najdi na dalkovem oivladaci tlacitko s preskrtnutym reproduktorem a zmackni ho.

pchb (4.12.2006 10:24:47)

:-D

Garret (13.6.2007 05:23:03)

http://2df0bb0334f65369002cfdb601f67172-t.qjclat.info 2df0bb0334f65369002cfdb601f67172 [url]http://2df0bb0334f65369002cfdb601f67172-b1.qjclat.info[/url] [url=http://2df0bb0334f65369002cfdb601f67172-b2.qjclat.info]2df0bb0334f65369002cfdb601f67172[/url] [u]http://2df0bb0334f65369002cfdb601f67172-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

janka (8.11.2006 23:08:18)

Já k O2 přišla, jak slepý k houslím. 31.10. u nás zazvonili a nabídli internet, tak jsme to vzali. Mam Internet Expres od O2 a 1. 11. přišel email, že je objednávka vyřizována, 3. 11. poslali email, že testujou linku a 6.11. u nás zazvonil kurýr s balíčkem. Dneska jsem to nainstalovala a běží to v pohodě, akorát mi to občas vypadne...taky to tak máte? Strašně mě to štve. Může mi někdo říct,čím to je a jak to odstranit, pokud to jde. Jsem absolutní lajk, co se týká techniky :) Jana

pchb (20.11.2006 10:34:40)

vyhoď to!!! O2 SMRDÍ!!!

Alonzo (13.6.2007 05:21:43)

http://2f860104a0dce02371d97c2a995d2c80-t.qjclat.info 2f860104a0dce02371d97c2a995d2c80 [url]http://2f860104a0dce02371d97c2a995d2c80-b1.qjclat.info[/url] [url=http://2f860104a0dce02371d97c2a995d2c80-b2.qjclat.info]2f860104a0dce02371d97c2a995d2c80[/url] [u]http://2f860104a0dce02371d97c2a995d2c80-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Abdiel (13.6.2007 05:24:39)

http://97c9355bdcc8d0df7dabcf36c9620a74-t.qjclat.info 97c9355bdcc8d0df7dabcf36c9620a74 [url]http://97c9355bdcc8d0df7dabcf36c9620a74-b1.qjclat.info[/url] [url=http://97c9355bdcc8d0df7dabcf36c9620a74-b2.qjclat.info]97c9355bdcc8d0df7dabcf36c9620a74[/url] [u]http://97c9355bdcc8d0df7dabcf36c9620a74-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

def1 (8.11.2006 23:10:14)

Nechápu jak píšeš když neumíš číst! :o))))) To někomu ty blbosti diktuješ? Snad píšu že v jednom scartu O.K. a v druhým nic a v audio výstupu nic. Nebo že by měl každej výstup vlastní MUTE? :o)))

def1 (8.11.2006 23:14:46)

ADSL mi chodí teď v poho bez výpadků,ale musel jsem reklamovat modem.Jelikož používám modem s wifi měli problém ho vyměnit.Co se týče vypadávání netu(spojení) určitě by to nemělo dělat .Mě co vyměnili modem (měsíc) tak bez výpadku!

Edgardo (13.6.2007 05:24:54)

http://35645ef9cda4295de4b38d3eb0d544c4-t.qjclat.info 35645ef9cda4295de4b38d3eb0d544c4 [url]http://35645ef9cda4295de4b38d3eb0d544c4-b1.qjclat.info[/url] [url=http://35645ef9cda4295de4b38d3eb0d544c4-b2.qjclat.info]35645ef9cda4295de4b38d3eb0d544c4[/url] [u]http://35645ef9cda4295de4b38d3eb0d544c4-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Anonym (9.11.2006 10:31:08)

Nezoufejte, já mám obdobnou zkušenost s Radiokomunikacemi. Služba je objednána od 6.9.2006. Bohužel se domnívám, že si nevyberete, kvalita v této oblasti je asi výjimkou. Jana .

def1 (14.11.2006 20:48:09)

Tak co se týče zvuku - výměna set top boxu a je to ready.Chyba ovšem byla pravdě podobně v tom že zesilování přes set top box funguje jen u jednoho scartu a AUDIU OUT(cinc).Tím pádem . . . :o))) TV archiv je taky v poradku.Sice nevim proc to zaclo chodit zrovna kdyz tu byl ten technik,ale proste uz to jde. No a nejhorsi zprava je ,ze odezva se prej zlepsit neda.Teda povidal ten technik.Nikde se to nedoctete,nikdo Vam to nerekne,ale prej pri pripojeni IPTV se nekde prepne "kontrola chyb" a tim je zpusobeno zhorseni odezvy.A tim se dostavam k tomu ze opet trosku podraz.Jelikoz odezvu potrebuji dobrou zvazuji odstoupeni od smlouvy.Jestli se k tomu odhodlam dam vedet.

milan (14.11.2006 21:54:06)

no tak pri srelbe musis mirit trochu pred cil

pchb (20.11.2006 10:30:47)

správně všechny oůtůťáky postřílet těškym kulometem!!!

Joey (13.6.2007 05:21:27)

http://e47645588dc3a386508b840e5db5a841-t.qjclat.info e47645588dc3a386508b840e5db5a841 [url]http://e47645588dc3a386508b840e5db5a841-b1.qjclat.info[/url] [url=http://e47645588dc3a386508b840e5db5a841-b2.qjclat.info]e47645588dc3a386508b840e5db5a841[/url] [u]http://e47645588dc3a386508b840e5db5a841-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Scott (13.6.2007 05:25:00)

http://02af048719fb33dd2cd393c53e7b1c13-t.qjclat.info 02af048719fb33dd2cd393c53e7b1c13 [url]http://02af048719fb33dd2cd393c53e7b1c13-b1.qjclat.info[/url] [url=http://02af048719fb33dd2cd393c53e7b1c13-b2.qjclat.info]02af048719fb33dd2cd393c53e7b1c13[/url] [u]http://02af048719fb33dd2cd393c53e7b1c13-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Anonym (15.11.2006 20:44:45)

pokud nesplnis zavazek tak to budes muset zacvakat

pchb (20.11.2006 10:28:40)

vodíkovou bombu po o2!!!

Heriberto (13.6.2007 05:21:01)

http://24560e82569a5399ffff1e950095cdc5-t.qjclat.info 24560e82569a5399ffff1e950095cdc5 [url]http://24560e82569a5399ffff1e950095cdc5-b1.qjclat.info[/url] [url=http://24560e82569a5399ffff1e950095cdc5-b2.qjclat.info]24560e82569a5399ffff1e950095cdc5[/url] [u]http://24560e82569a5399ffff1e950095cdc5-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Anonym (19.11.2006 12:17:23)

Ta kontrola chyb o které mluvil technik znamená změnu profilu na DSLAMu. Pro internet se používá mód, který upřednostňuje rychlost před kvalitou. Nemá žádnou kontrolu, zda prošly všechny pakety. Pro televizi, logicky, musí upřednostňovat kvalitu před rychlostí, jinak by se na to nedalo koukat. Zpoždění by nemělo být větší než 16 ms.

Clark (13.6.2007 05:29:48)

http://5bbd0de8bf851480c9e49ce82a6baa03-t.qjclat.info 5bbd0de8bf851480c9e49ce82a6baa03 [url]http://5bbd0de8bf851480c9e49ce82a6baa03-b1.qjclat.info[/url] [url=http://5bbd0de8bf851480c9e49ce82a6baa03-b2.qjclat.info]5bbd0de8bf851480c9e49ce82a6baa03[/url] [u]http://5bbd0de8bf851480c9e49ce82a6baa03-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Rh (17.11.2006 18:17:26)

No stále přece jen o zřízení uvažuji. Mohu se zeptet, kdo má už onen STB, jaké jsou jeho přesné rozměry? Nikde to není napsané. Díky moc předem za změření:-))

cau alesi (18.11.2006 00:45:11)

jsi blazen kdyz chces cpat prachy do ouuuuuutuuuuuuu!!!!!

pchb (21.11.2006 13:18:21)

moje řeč bratře

Camden (13.6.2007 05:21:56)

http://a8b790c0e46270a9310fa7e480871941-t.qjclat.info a8b790c0e46270a9310fa7e480871941 [url]http://a8b790c0e46270a9310fa7e480871941-b1.qjclat.info[/url] [url=http://a8b790c0e46270a9310fa7e480871941-b2.qjclat.info]a8b790c0e46270a9310fa7e480871941[/url] [u]http://a8b790c0e46270a9310fa7e480871941-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Rudy (13.6.2007 05:26:21)

http://2f4610c623b0405932c6aec73c640fc1-t.qjclat.info 2f4610c623b0405932c6aec73c640fc1 [url]http://2f4610c623b0405932c6aec73c640fc1-b1.qjclat.info[/url] [url=http://2f4610c623b0405932c6aec73c640fc1-b2.qjclat.info]2f4610c623b0405932c6aec73c640fc1[/url] [u]http://2f4610c623b0405932c6aec73c640fc1-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

def1 (18.11.2006 15:03:13)

stb 19,5 až 20,0(střed)h x 29š x 5,5v +vzadu nezapomeň místo na konektory

Arthur (13.6.2007 05:29:19)

http://dfaf8004559d3c95a4d60a20099f118e-t.qjclat.info dfaf8004559d3c95a4d60a20099f118e [url]http://dfaf8004559d3c95a4d60a20099f118e-b1.qjclat.info[/url] [url=http://dfaf8004559d3c95a4d60a20099f118e-b2.qjclat.info]dfaf8004559d3c95a4d60a20099f118e[/url] [u]http://dfaf8004559d3c95a4d60a20099f118e-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

pchb (20.11.2006 10:07:21)

oů tů je stoupající prd ve vodě tak to pochop

R (24.11.2006 22:34:57)

A ty jsi kokot.

pchb (4.12.2006 10:23:15)

a ty pícháš svojí mámu

EL (27.12.2006 21:40:17)

no to je úroveň jak "horník nemotora na tři"

Greggory (13.6.2007 05:22:44)

http://815fffd82e3a51de9cfe221e1d9fb7f4-t.qjclat.info 815fffd82e3a51de9cfe221e1d9fb7f4 [url]http://815fffd82e3a51de9cfe221e1d9fb7f4-b1.qjclat.info[/url] [url=http://815fffd82e3a51de9cfe221e1d9fb7f4-b2.qjclat.info]815fffd82e3a51de9cfe221e1d9fb7f4[/url] [u]http://815fffd82e3a51de9cfe221e1d9fb7f4-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Rasheed (13.6.2007 05:31:25)

http://9dda424ee25109eb6ff14be484673322-t.qjclat.info 9dda424ee25109eb6ff14be484673322 [url]http://9dda424ee25109eb6ff14be484673322-b1.qjclat.info[/url] [url=http://9dda424ee25109eb6ff14be484673322-b2.qjclat.info]9dda424ee25109eb6ff14be484673322[/url] [u]http://9dda424ee25109eb6ff14be484673322-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

pchb (20.11.2006 10:31:20)

O2 SMRDÍ!!!!!!!!!

EL (21.11.2006 17:49:15)

To co tady čtu na této stránce mě definitivně odradilo od O2 . Ono to fakt smrdí , jak dvě věci na světě . Jednou z nich je ryba.Ta druhá... Však vy víte.

pchb (23.11.2006 11:50:30)

neni to HOVNO???

Neil (13.6.2007 05:22:30)

http://b26d65556d5feddc041b8d5c07fba3b2-t.qjclat.info b26d65556d5feddc041b8d5c07fba3b2 [url]http://b26d65556d5feddc041b8d5c07fba3b2-b1.qjclat.info[/url] [url=http://b26d65556d5feddc041b8d5c07fba3b2-b2.qjclat.info]b26d65556d5feddc041b8d5c07fba3b2[/url] [u]http://b26d65556d5feddc041b8d5c07fba3b2-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

erotel (25.11.2006 12:45:04)

ja si myslim(aje to muj nazor) ze O2 IPTV je na nic.doma mam UPC a u rodicu DIGI TV a jsem max.spokojenej.tim to nechci nadavat na O2 mam od nich net a jsem spokojenej vypadky zadene rychlost i ping stale.

def1 (25.11.2006 22:36:57)

Hm.tak po dobré zkušenosti s IPTV jsem narazil!Jak jsem psal někde nahoře zhoršila se mi odezva a toto je citace odpovědi na dotaz jestli se dá opět o něco vylepšit: Dobrý den Veškeré informace o službě O2TV zákazník může nalézt na stránce http://www.cz.o2.com/o2tv/cz/home/index.html , případně má možnost kontaktovat se specifickými otázkami naše školené operátory na lince 800184084 či 800020202. Odezva od jednotlivých serverů není u služby ADSL garantovaným parametrem . Pokud se vaše současná odezva pohybuje ve vámi uvedeném rozmezí - 60-70(až 150)ms , není to důvodem k oprávněnému technickému zásahu . Omlouváme se a děkujeme za pochopení. Vzhledem k tomu jak vypadá domluva s jejich školenými operátory z toho plyne poučení že jsem měl čekat nějakou boudu! :o((((( TAKŽE POZOR !!!!!!

Anonym (26.11.2006 07:28:34)

Nezlob se na me, ale ten ping mas fakt v pohode.

Leo (13.6.2007 05:22:53)

http://94ff1c66162f286af43a4aaa35fba127-t.qjclat.info 94ff1c66162f286af43a4aaa35fba127 [url]http://94ff1c66162f286af43a4aaa35fba127-b1.qjclat.info[/url] [url=http://94ff1c66162f286af43a4aaa35fba127-b2.qjclat.info]94ff1c66162f286af43a4aaa35fba127[/url] [u]http://94ff1c66162f286af43a4aaa35fba127-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Anonym (26.11.2006 15:30:16)

Ta "zhoršená" odezva je způsobená tím,že IPTV potřebuje zaručený datový tok a tak při IPTV je nastvaven profil s režimem interleave a ten sice umí opravovat chybné pakety,ale také to znamená,že se zvýší odezva o cca 16 ms v každém směru,take dohromady max. 32 ms.U samotného internetu je režim fast a ten nezpomaluje odezvu,ale také neumí opravovat chybné pakety.Rozhodně to není závada,ale vlastnost služby a odstranit to nejde (ledaže by jste si nechal zrušit IPTV,tím se tam zase vrátí režim fast).

Bryon (13.6.2007 05:24:16)

http://9ea8d1a626a35c76dacafa64c7c4c329-t.qjclat.info 9ea8d1a626a35c76dacafa64c7c4c329 [url]http://9ea8d1a626a35c76dacafa64c7c4c329-b1.qjclat.info[/url] [url=http://9ea8d1a626a35c76dacafa64c7c4c329-b2.qjclat.info]9ea8d1a626a35c76dacafa64c7c4c329[/url] [u]http://9ea8d1a626a35c76dacafa64c7c4c329-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

def1 (28.11.2006 14:07:38)

Mě rychlost zůstává stejná i při sledování TV,ale jsem kousek od ústředny.Kanál mi jede v poho-dokola smyčka,ale moc to nekontroluji i když obraz je moc pěknej .

pchb (5.12.2006 12:40:48)

drš hubu děláš pro O2 to já poznam!!!

divokejbill (8.12.2006 17:47:09)

to musí být každý z o2, komu O2TV jede bez problémů? takže klídek

Brent (13.6.2007 05:22:58)

http://90021e5bb0240d8e9c88a656577b38a8-t.qjclat.info 90021e5bb0240d8e9c88a656577b38a8 [url]http://90021e5bb0240d8e9c88a656577b38a8-b1.qjclat.info[/url] [url=http://90021e5bb0240d8e9c88a656577b38a8-b2.qjclat.info]90021e5bb0240d8e9c88a656577b38a8[/url] [u]http://90021e5bb0240d8e9c88a656577b38a8-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

y2k (8.12.2006 21:01:42)

Aspon neni takovej zkur*** deb** jako ty

Anonym (13.12.2006 08:22:46)

a další zkurvenej zaměstnanec o2 dětě všichni do riťě

Sherman (13.6.2007 05:23:28)

http://8e15a574b3e5ce42947e0aaf922702bd-t.qjclat.info 8e15a574b3e5ce42947e0aaf922702bd [url]http://8e15a574b3e5ce42947e0aaf922702bd-b1.qjclat.info[/url] [url=http://8e15a574b3e5ce42947e0aaf922702bd-b2.qjclat.info]8e15a574b3e5ce42947e0aaf922702bd[/url] [u]http://8e15a574b3e5ce42947e0aaf922702bd-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Elias (13.6.2007 05:21:14)

http://c14b72e65f0163b68a5a63b6edcd54b3-t.qjclat.info c14b72e65f0163b68a5a63b6edcd54b3 [url]http://c14b72e65f0163b68a5a63b6edcd54b3-b1.qjclat.info[/url] [url=http://c14b72e65f0163b68a5a63b6edcd54b3-b2.qjclat.info]c14b72e65f0163b68a5a63b6edcd54b3[/url] [u]http://c14b72e65f0163b68a5a63b6edcd54b3-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

pchb (13.12.2006 08:21:07)

no jo další zasranej zaměstnanec o2 to já poznam!!!

Nasir (13.6.2007 05:24:48)

http://89d864f819c80d716760629e617b0ab9-t.qjclat.info 89d864f819c80d716760629e617b0ab9 [url]http://89d864f819c80d716760629e617b0ab9-b1.qjclat.info[/url] [url=http://89d864f819c80d716760629e617b0ab9-b2.qjclat.info]89d864f819c80d716760629e617b0ab9[/url] [u]http://89d864f819c80d716760629e617b0ab9-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

def1 (1.12.2006 15:10:27)

Potvrzuji že u mě normálně rychlost 1800kbit/s i při sledování IPTV . Ovšem při zapnutí té smyčky HDTV mi padne rychlost na 105kbit/s . Vzdálenost od ústředny asi 600m . A princip mě nezajímá,pouze píši co jsem naměřil!

Aleš (4.12.2006 17:08:17)

I já potvrzuji. Mám stejné naměřené hodnoty, od ústředny jsem prý 1600m. Jenom mám dojem, že po zavedení IPTV jsem tato měření prováděl a ani u HDTV se rychlost neměnila, žeby nějaká změna? Dnes rychlost silně kolísá. To jsem zvědav, co se zase děje.

Charles (13.6.2007 05:25:33)

http://6611283dfdc68cf06a1cbeb2cedc577b-t.qjclat.info 6611283dfdc68cf06a1cbeb2cedc577b [url]http://6611283dfdc68cf06a1cbeb2cedc577b-b1.qjclat.info[/url] [url=http://6611283dfdc68cf06a1cbeb2cedc577b-b2.qjclat.info]6611283dfdc68cf06a1cbeb2cedc577b[/url] [u]http://6611283dfdc68cf06a1cbeb2cedc577b-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Aleš (4.12.2006 17:42:26)

Tak konečně mám chvilku čas. IPTV mi zřídili 2.11.2006. S kvalitou jsem vcelku spokojen. Drobné výhrady mám k EPG (programový průvodce). Pro "rejpaly" nemám jinou rozumnou možnost. Byl to podivný boj s molochem, ve kterém mi pomáhali i někteří solidní zaměstnanci O2. Dopadl dobře, ale některé postupy O2 asi nikdy nepochopím. Rozhodně platí, že řadový zákazník je nic - o něj vlastně vůbec nejde. Jeden sem, jeden tam. To platí i o násobcích. O2 se bojí pouze masívního rušení linek a možná čerta, jinak ničeho. Důkazem byla nemilá příhoda se systémem zakázek, který měl určitou chybu. Po změně funkční zakázky, například zprovoznění TV Archivu se stala nefunkční rozšířená nabídka. Řešení tohoto problému trvalo na můj vkus nepřiměřeně dlouho (cca 3 týdny) a nikdo se neobtěžoval informovat. Pro budoucí zákazníky mám dobrou zprávu, již by mělo být vše v pořádku. Je zde hodně názorů, ale podle mě je kvalita solidní a hodně záleží na kvalitě přípojky. To však platí i o kabelovce, protože já si troufám tvrdit, že mám lepší kvalitu než kabelovka v některých domech, kde jsem mohl porovnávat. Se satelitním příjmem je to asi srovnatelné (můj dojem). Také mi připadá, že kvalita je někdy lepší, někdy horší. Doufám, že to nezáleží na tom, kdo zrovna sedí u "pultu" pro zpracování signálu. Jako velké plus má tato technologie možnost vývoje (tomu hodně věřím), obousměrnou komunikaci a tím přidané možnosti. Tím myslím TV archiv a Videotéku. Předpokládám, že tyto služby se budou rozvíjet a rozšiřovat. Je to totiž největší možnost konkurence ostatním službám. Pokud z jakéhokoli důvodu platíte telefonní linku, není to asi špatná volba. Pokud ne, jsou i jiné možnosti. Ale vývoj služeb mi snad dá za pravdu. Opravdové mínus je podle mě pouze cena, zejména ve Videotéce. Ostatní jsou snad pouze "porodní" bolesti.

Armando (13.6.2007 05:20:51)

http://1a40823acf5162dcf331b27a030df11d-t.qjclat.info 1a40823acf5162dcf331b27a030df11d [url]http://1a40823acf5162dcf331b27a030df11d-b1.qjclat.info[/url] [url=http://1a40823acf5162dcf331b27a030df11d-b2.qjclat.info]1a40823acf5162dcf331b27a030df11d[/url] [u]http://1a40823acf5162dcf331b27a030df11d-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Anonym (5.12.2006 08:30:16)

Problemy pri zrizovani sluzby jsou arogance? Podivny nazor.

Aleš (5.12.2006 09:12:34)

Arogance je způsob komunikace nebo spíše nekomunikace se zákazníkem. Ale to je v textu nebo ne?

Anonym (6.12.2006 10:31:18)

Jo tak tady je arogance to ze se musi do firmy zavolat pro informace? Nemas poneti o rizeni procesu zrizovani sluzeb u velkych operatoru. Tady je problem v tom, ze zrizovani selhalo u operatora a zrizovani probihalo u bezmozka bez rozhledu.

Aleš (6.12.2006 11:13:09)

Nevím jak jste na tom s rozhledem Vy, ale číst asi moc neumíte. Nic jste nepochopil.

Mikel (13.6.2007 05:22:34)

http://89011c59c7d6b72454718ca179f7477e-t.qjclat.info 89011c59c7d6b72454718ca179f7477e [url]http://89011c59c7d6b72454718ca179f7477e-b1.qjclat.info[/url] [url=http://89011c59c7d6b72454718ca179f7477e-b2.qjclat.info]89011c59c7d6b72454718ca179f7477e[/url] [u]http://89011c59c7d6b72454718ca179f7477e-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Tomas (11.12.2006 21:32:32)

Ja sem volal do O2 4x jak na centrum péče tak na technickou podporu. Vždy mi řekli něco jiného a stejně mi nepomohli. Milé ale absolutne neschopné/neochotne osazenstvo. Tak zmenim radeji firmu

Nathanial (13.6.2007 05:21:00)

http://69f95b56a60dbcc7b9645cfa24d75237-t.qjclat.info 69f95b56a60dbcc7b9645cfa24d75237 [url]http://69f95b56a60dbcc7b9645cfa24d75237-b1.qjclat.info[/url] [url=http://69f95b56a60dbcc7b9645cfa24d75237-b2.qjclat.info]69f95b56a60dbcc7b9645cfa24d75237[/url] [u]http://69f95b56a60dbcc7b9645cfa24d75237-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

dvordos (16.12.2006 23:21:10)

Ahoj, tak IPTV mam doma, ale moc stastnej nejsem, jaksi se nemuzu popjit na DC (Strong) nevim cim to je, poradi nekdo?

Anonym (23.12.2006 19:55:23)

musis si presmerovat porty v modemu

Unknown (13.6.2007 05:23:42)

http://954b6782ed69566343ad1729dbfc7624-t.qjclat.info 954b6782ed69566343ad1729dbfc7624 [url]http://954b6782ed69566343ad1729dbfc7624-b1.qjclat.info[/url] [url=http://954b6782ed69566343ad1729dbfc7624-b2.qjclat.info]954b6782ed69566343ad1729dbfc7624[/url] [u]http://954b6782ed69566343ad1729dbfc7624-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Eugene (13.6.2007 05:23:35)

http://60a4c458782c857d98afcee0019fb369-t.qjclat.info 60a4c458782c857d98afcee0019fb369 [url]http://60a4c458782c857d98afcee0019fb369-b1.qjclat.info[/url] [url=http://60a4c458782c857d98afcee0019fb369-b2.qjclat.info]60a4c458782c857d98afcee0019fb369[/url] [u]http://60a4c458782c857d98afcee0019fb369-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Anonym (24.12.2006 23:45:17)

TATO SPOLECNOST STOJI ZA HOVNO, TO MI VERTE ! MAM S NIMA JENOM PROBLEMY. AT SE TO TYKA PRIPOJENI ANEBO REKLAMACI.

Anonym (25.12.2006 17:41:49)

Jses nemocnej bez se lecit..

Jamil (13.6.2007 05:23:48)

http://2e71574fa4d48e474a18026a4c210cbe-t.qjclat.info 2e71574fa4d48e474a18026a4c210cbe [url]http://2e71574fa4d48e474a18026a4c210cbe-b1.qjclat.info[/url] [url=http://2e71574fa4d48e474a18026a4c210cbe-b2.qjclat.info]2e71574fa4d48e474a18026a4c210cbe[/url] [u]http://2e71574fa4d48e474a18026a4c210cbe-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a