Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > RADIOKOMUNIKACE - posunutí termínu realizace služby ADSL Premium

RADIOKOMUNIKACE - posunutí termínu realizace služby ADSL Premium

Michal Hudec (23.10.2006 13:01:03)

Zdravim, 20. 9. 2006 jsem zaslal podepsanou smlouvu na Radiokomunikace, 22. 9. mně potvrdili doručení s tím, že do 30 pracovních dní budu mít službu aktivní včetně veškerého jednání s Telecomem resp. O2. (po předchozí telefonické domluvě mně operátorka tvrdila, že aktivace proběhne během 14 dní). Nicméně jsem včera telefonoval na zákaznickou linku s tím, že je 22. 10. a službu stále nemám aktivní. Milá operátorka mně sdělila, že předběžný termín realizace připadá až na 27. 10.!!!! Na dotaz mi potvrdila že se toto datum může od skutečného lišit, může to trvat ještě déle. Kde se stala chyba, proč to bude trvat tak dlouho a kdo nebo co zapříčinilo posun termínu mi vždy bylo odpovědí slovíčko "nevím" nebo podobný řeči o tom, že už to mají v systému pevně vloženo, že s tím nejde hýbat. Když jsem se ptal kdo je zodpovědný za vkládání dat do onoho systému, taky mi neřekla nic, ať si pošlu reklamaci emailem. Připadá mi, že se CRa chová velmi neprofesionálně, kde vlastně nikdo nemá za nic zodpovědnost (přičemž téměř vše svalují na O2) a oni za nic nemůžou. Můžu se nějakým způsobem proti postupu CRa bránit, jestliže ve smluvních podmínkách mají jasně napsáno, že jsou povinni službu zřídit do 30 kalendářních dní? Předem děkuji za radu

Anonym (23.10.2006 17:11:38)

nezavidim, mne posouvali termin vice nez pul roku po mesici, ke konci po tydnech.

Anonym (24.10.2006 17:24:12)

Dne 12.9.2006 jsem odeslal podepsanou smlouvu na Radiokomunikace. Do systému jsem byl zařazen 26.9.2006. K dnešnímu dni stále nic.

Anonim (23.10.2006 21:32:00)

Kdyby jsi poradne cetl forum, co tu uz bylo zverejneno prispevku na tema delka zrizeni ADSL u CRa. U mne osobne trvalo zrizeni v datech cca 1,5 měsíce. 4.7. jsem poslal smlouvu a zapojili me 21.8. Takze klid, stejne s tim nelze hnout. Ale az to budes mit tak to bude super, jede to bez sebemensich problemu :-)

Michal Hudec (24.10.2006 15:46:25)

Fórum jsem pořádně četl, nicméně nikdo, ani Vy, jste mi neodpověděl na můj dotaz, proto se ptám, zda je nějakým způsobem napadnutelné jednostranné porušování smluvních podmínek samotným poskytovatelem. Objednal jsem si službu u společnosti, se kterou jsem podepsal smlouvu, ve které je jasně napsáno, že jsou mi povinni službu aktivovat do 30-ti kalendářních dnů, včetně veškerého vyřizování s O2, což se nestalo. Nezajímá mě, jakým způsobem O2 ovlivňuje termín, ten mají mít CRa s O2 domluven tak, aby mohli dostát svým závazkům a nesnažit se budoucí zákazníky krmit lživými informacemi, jak se to stalo Vám i mně. Nikdo mi navíc nebyl schopen vysvětlit, kde je příčina posunu od původního termínu. Je pěkné, že až to budu mít, tak to bude super, ale nyní nemám nic, pokud jste si nevšiml a snažím se na to přijít, jinak bych se zde ani neptal.

Daniel (24.10.2006 16:22:11)

Rekl bych, ze muzete max. docilit toho, ze od smlouvy muzete bez problemu odstoupit pro nedodrzeni podminek. A oni to budou muset akceptovat. Ale chcete to vubec ? Nechapu, co tim ziskate ? Financni nahradu ? Na to zapomente, smlouvu si prectete, zadne z nich nevyrazite, sankcni poplatky tam zmineny urcite nebudou (tak hloupe CRa nejsou, aby si je tam sami dali, kdyz vedi ze svych statistik, ze termin ne vzdy dodrzuji).

Anonym (24.10.2006 16:40:32)

Nevím, kde jste vyčetl, že ČRa jsou povinny do 30-ti dnů zřídit službu. Ve smlouvě to alespoň já nemám, ve Všeobecných podmínkách ČRa jsem to také nenašel a i kdybych to přehlédl, tak podstatné je, že smlouva, kterou jsem odeslal byla podepsána jen mnou - objednatelem a dodavatel služby (zástupce ČRa) ji podepíše teprve v den realizace služby, takže vlastně nic neporušil. Z vlastní zkušenosti pak vím, že obchodník se vždy baví o termínech zprovoznění jen jako o předběžných. Skutečně také nechápu, o co se Vám vlastně jedná.

Anonym (25.10.2006 00:10:41)

Zatím máš jen pouze jednostranně podepsanou smlouvu- tebou... a nikdo není padlej na hlavu aby ti předem zaručil, že adsl budeš mít do 30 dní. Nikdo neví, jak daleko jsi od ústřednu, zda nemáš linku vedenou jako podvojnou, zda není k tobě vedení přes nějakou optiku a tak dále... Takže pokud se ti bude termín zřízení zdát dlouhý, můžeš poze bes sankcí odstoupit. MUSÍ proběhnout technický šetření ze strany TO2 a ani to nezaručuje, že po dvou měsících se navrhne zrušení služby, protože net nebude kvalitní kvůli předem neznámým důvodům

Anonym (24.10.2006 00:26:47)

TO2 určí termín předání linky k ČRa, takže to nemusí být chyba jen u nich

Anonym (24.10.2006 07:43:50)

Muzes se branit odstoupenim od smlouvy. Idealni ale je domluvit se s nekym, kdo to muze trosku aspon teoreticky ovlivnit. Nevidim duvod, proc by to neslo u nove pripojky, kdyz to jde pri zmene poskytovatele sluzby.

Nemo 12 (26.10.2006 15:19:41)

Není to vina Radiokomunikací, mluvím z vlastní zkušenosti. Objednávku jsem poslal začátkem září, tuším že 12.9.2006 přišel mail s potvrzením. Od té doby to čekalo na O2 (kde jsem měl Internet Expres 2Mb). Skutečně na O2, teprve 19.10. mě volali z O2 proč chci opustit jejich náruč a různé kecy. Pak to již šlo bleskově: V pondělí 23.10. jsem již měl v ruce poštou doručený modem od Radiomobilu, 24.10. mě volali z Radiomobilu že mě posílají email s přístupovými údaji a 26.10. že to bude chodit. A taky jo, dneska již jedu připojen přes Radiokomunikace.

Coolman (30.10.2006 19:43:30)

Hmm, já už na zřízení přes měsíc a půl... Je to spiš demence O2, protože ČRa jim přeposílalo mnou zaslaný papíry k objednávce a odpověď z O2 asi po týdnu: Telefonní linka je v PCM sdružovači a uživatel se z něj musí nechat svou linku vyjmout. Tak jsem volal na kyslíky a tam mi řekli, že linka ve sdružovači neni. Nahlásil jsem to teda na ČRa a ty zase zpět na O2 poslali objednávku s tim, že jsem si sám ověřil, že linka v PCM s. neni. Už je to zase asi 2 týdny, co to na O2 opětovně leží a furt se nic neděje. Už mě to jejich jednání začíná štvát. Jestli to zase vrátěj s těma kecama o PCM hovadině, tak už fakt nebudu vědět, co si počít.

Anonym (30.10.2006 19:52:05)

Otazka kam přesně jsi na kyslíky volal....mají dvě databáze, např. v jedný je už zákazník bez adsl a v druhý je stále evidovaný...takže záleží, kam se jejich operátor podívá... a to samé bude i se záznamy kdo je v sdružovači

Jirka (1.11.2006 22:09:31)

Jéje, jako bych to psal já, úplně stejná situace. Ale navíc bylo objednáno 2Mbit a bylo mi divné, že linka jede jen na 1 Mbit. Tak jsem volal na CRa a slečna mi laskavě sdělila, že malým písmem na čtvrtém řádku od spodu ve smlouvě mají napsáno, že to mohou takto udělat, pokud linka nesplňuje bla bla a že mám 1Mbit vyznačený ve smlově jako potvrzení od nich. Ono tam ale nic zatrženého není a tak prý mám poslat reklamaci e-mailem. No tak jsem jí poslal a 2 týdny fuč a nic se neděje.

Anonym (1.11.2006 23:35:34)

To bys raději chtěl nespolehlivou 2 Mbit linku??

Nojono (2.11.2006 03:01:40)

Já měl Premium staré, od loňska, požádal jsem o předělání na Voice (tj. navíc s hlasem a o jeden stupeň rychlejší) koncem června. Mělo to být ale nejdřív za měsíc, že je nejbližší termín pro techniky. O pár dní později to ovšem údajně Telecom vrátil, že nemá volné sloty pro hlas, takže nazdar bazar až v polovině září. No budiž, žluto-modří technici si asi v červencovém hicu váleli šunky u móře, loajálně s modrými bublinami u zadku, stoupajícími z vody. ČRa mi tedy nabídly zatím aspoň navýšení rychlosti dat, když hlas nejde, a to bylo během 1 týdne opravdu hotovo, takže tam zjevně problém se žábou na prameni (nebo spíš šimlem řehtajícím z modré maštale) nebyl. V září těsně před termínem ovšem - ouha, sorry, zatím ještě ne, zase to skončilo před branami Telekomiků, konečný termín bude tedy asi 10. října. V půlce října - nojono, je nám líto, Tele@!@# to zase ještě posunula na začátek listopadu. Takže teď právě čekám a za pár dní uvidím. Snad se do Vánoc dočkám. Suma sumárum, už to celé trvá víc než úctyhodné čtyři měsíce - a to je jen pitomá změna služby! Tak si říkám, Telefonika musí být na tom patrně s úbytkem zákazníků opravdu zoufale, a asi ani "terno" IPTV ten úbytek nezaplácl, že se uchyluje (jinak se těm úchylnostem říct nedá) k zoufalým metodám, jak odchody zákazníků (byť z přímých na pronajaté) jakkoli tzv. technicky nějakou výmluvou na nedostatek kapacit zdržet ještě aspoň o jeden jedinej paušál navíc...ono když se takhle sečte pár set nebo tisíc zákazníků každý měsíc takového zdržení, tak něco málo do režijních nákladů pro vypasené manažery Telefóniky se tím přece jen přispěje... : ) Jinak tam musí mít opravdu neuvěřitelný bordel.

hnus (2.11.2006 07:20:29)

to nic... já čekal čtyři měsíce. stále posouvali dostupnost a až to konečně bylo dostupné, musel jsem se sám připomenout...fuj

Nojono (2.11.2006 19:52:59)

Dík za radu, to abych se jim taky po 4 měsících pro jistotu představil, kdo jsem a co jsem to tehdy "kdysi" od nich chtěl.

koumes (2.11.2006 21:08:58)

muzete me pls poradit jaky to je u tohohle poskytovatele?mam zajem o rychlost 2048/512 nebo 3072/512 ale nevim jakou rychlosti se to stahuje normalne kdyz je to vytizeny muzete me to nekdo ric kdo danou sluzbu mate? jinak jak je to s reklamaci nebo opravama do kolika dni se to vetsinou vyresi?