Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Zajímavý druh výpadku ADSL od 02 (TELEFONICA)

Zajímavý druh výpadku ADSL od 02 (TELEFONICA)

Pavlis (28.10.2006 01:32:34)

Vážení přátelé, dne 25.10.2006 odpoledne mi přestalo fungovat připojení k internetu přes ADSL od společnosti Telefonica 02. Po prvním telefonu na podporu se mi dostalo odpovědi, že jsem požádal přes webové rozhraní o zrušení služby ADSL a k tomu také došlo. Po mém ujištění, že jsem nic nerušil a ani to neměl v úmyslu, mě "slečna z podpory" řekla, že celou věc předá ráno na obchodní, odkud mi zavolají cože se to vlastně přihodilo. Protože dopoledne nikdo nezavolal a já potřebuji internet ke své práci zavolal jsem sám a bylo mi sděleno, že došlo k nějaké technické chybě, protože jsem potřeboval vědět o jakou chybu se jednalo ( hlavně se ujistit zda se mi někdo nedostal do administrace), chtěl jsem slyšet konkrétní důvod odpojení a bylo mi sděleno, že se jim "nějak promíchala databáze zákazníků", lépe řečeno zákazníků, kteří odhlásili ADSL s těmi kteří nic neodhlásili, takže mi omylem odpojili ADSL. Po dotazu kdy bude služba zprovozněna mi bylo řečeno že tak asi do dvou dnů. Další den jsem volal opět na podporu a dostalo se mi odpovědi, že "technici na celé věci pracují". Dnes je to déle než dva dny od odpojení a ADSL od "02" mi stále nejde. Skutečnost, že došlo k chybě pochopit dovedu a nepozastavuji se nad ní, co ale pochopit nedovedu je neschopnost chybu napravit (v rozumném časovém horizontu), vlastně mě to ale u Českého (či Španělského) telekomu vůbec nepřekvapuje. Poznámka pro odlehčení: Při jednom z rozhovorů s operátorkou ze kterého vyplynulo, že jsem nebyl jediný takto postižený zákazník, mě operátorka ubezpečila, že budou následně všechny postižené zákazníky obesílat informačním mailem. Jak si zákazníci, kteří nemají jako já záložní připojení k internetu mail vyzvednou, když jim zrušili připojení, jsem se jako slušně vychovaný člověk s pochopením pro duševně postižené lidi již neptal. Jinak žádný mail mi stejně nepřišel. Prosím ty, kteří mají obdobnou skušenost (výpadek u mě nastal 25.10.2006 odpoledne) aby napsali do fóra. Díky Pavlis

Wosic (28.10.2006 17:40:21)

Mam pro vas zajimavou informaci - ne kazdy pouziva pripojeni jen doma a lidi kteri maji moznost pohodlne pouzit internet i jinde je vetsina. Nejspis patrite k mensine.

mi.hr (29.10.2006 06:33:58)

Ale vůbec ne. To si jen namlouváš. Z toho kvanta lidí využívajících net je cca 20-25 % s alternativou připojení (mobilní omladina). Jinak u O2 vcelku běžné, že posílají (neposílají) e-maily, které nedpcházejí, včetně případů, kdy není dostupná konektivita.

Wosic (29.10.2006 08:55:44)

neplacej do vetru na toto jsou zpracovane marketingove statistiky :))))))

mi.hr (30.10.2006 18:47:36)

No právě, že marketingové. Když tomu věříš .......

Anonym (28.10.2006 21:24:46)

jo těchto postižených zákazníků je skutečně několik desítek, zatím se přesně neví, kdy to znovu zprovozní

A (30.10.2006 19:45:07)

Zadne webove rozhrani na zruseni sluzby neexistuje.