Anonym (8.12.2006 18:02:25)
to "AŽ" tam bylo minimálně od května...a věř tomu...
LocAt (10.12.2006 23:32:03)
Přesně tak, Premium 2048 mám od 23.6. a od 1.8. normálně naběhla faktura s plnou cenou, čili 2 měsíce zdarma v podání CRA se rovná 1 měsíc a 1 týden. Reklamace zaslaná mailem, který očividně došel, protože v něm byly i údaje pro přímé platby z účtu což se aktivovalo, samozřejmě zůstala bez jakékoliv odpovědi. Hovor na call centrum nemá smysl, tam mají naučenou průpovídku o fakturačním období. Přitom ještě v květnu na původních stránkách jsem stáhnul ceník v pdf, kde byl i pěkný výpočet ceny za NEúplné fakturační období. Nyní tam je v archivu takový paskvil ceníku - pdf uložené z web stránky 27.7.2006, kde samozřejmě takové "drobnosti" uvedené nejsou. Docela by mě zajímalo k tomuto stanovisko p. Oborného z CRA, který zde často v diskuzích vystupuje...