Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Bluetone - Radiokomunkace PREMIUM ADSL"až 2 měsíce surfování zdarma"

Bluetone - Radiokomunkace PREMIUM ADSL"až 2 měsíce surfování zdarma"

Filip (7.12.2006 11:07:37)

Dobry den, soucasne se Akce jmenuje "až 2 měsíce surfování zdarma", nepamatuje si nekdo jak se jmenovala v cervenci, jeste kdyz meli stary Bluetone web ??? Mam dojem ze tam to "až" nebylo. Dela mi to velky rozdil, chteji mi ukradnout fakturou 15 dnu vyuzivani sluzby. Diky moc.

Ogi (7.12.2006 13:48:51)

ja to mam ted jeste zajimavejsi ... ve smlouve mam 2Mb a zridili mi 1Mb i kdyz je tu 2Mb normalne dostupnej a tudiz ze mi to zrychli, ale ty 2 mesice zdarma ze se mi nebudou pocitat protoze mam 1Mb ... jeste to ale s nima zkusim nejak vyridit :-)

Biges (7.12.2006 14:00:54)

Podle mne jsou to ty permanentni promo akce. "Az" je tam zrejme protoze pred tim snad byly zdarma prvni dva mesice, zatimco nyni to bude treba prvni a sedmy (to si nejsem jist), takze pokud bys to driv zrusil, nebudes mit dva mesice zdarma, trebas jen jeden.

Anonym (7.12.2006 14:39:45)

Bzlo to tam...a tím až dva měsíce je mzšleno fakturační období...neví se, kdz dojde k realiyaci, takže to můžou být dva měsíce nebo jeden měsíc a tři dnz ydarma...

Anonym (7.12.2006 14:43:11)

sorry, blbá klávesnice :-)

Filip (29.1.2007 17:41:49)

Tohle je blbost. Dva mesice jsou dva mesice, vsichni vime kolik dnu ma jeden mesic. Oni tam neuvadeli "Dve fakturacni obdobi" ale "Prvni dva mesice zdarma". I kdyby bylo tak jak pises tak proc nefakturuji pomernou castku ? Ja si myslim ze tohle jim u soudu projit nemuze, proste klamava reklama.

Filip (8.12.2006 15:10:40)

Tak zjistil jsem si to a mel jsem pravdu... to "az" tam nasadili ted nedavno s novym CRA webem. Kdyz jsem to objednaval ja bylo tam jasne napsane "prvni 2 mesice zdarma". ... takze pro me jsou 2 mesice 2 x 30 dnu... Je jedno kdy zacinaji a kdy konci. To ze mi sluzbu aktivovali 15. v mesici a ne 1. me nezajima. Takhle by teoreticky mohli aktivovat sluzbu 31. v mesici a pocitat to jako cely jeden mesic...ze ..

Anonym (8.12.2006 18:02:25)

to "AŽ" tam bylo minimálně od května...a věř tomu...

Filip (9.12.2006 00:24:16)

Neverim, tomu... Nasel na netu x clanku ktere kopiruji starou tabulku a text s tim kde tam to "az" neni a i sam bych si na to pamatoval. "Az" je tam dodane nedavno asi kvuli tomu aby se predchazelo situacim kterou ted mam ja.

Anonym (9.12.2006 06:17:24)

na jejich stránkách?, nebo tabulku z nějakého článku?

Anonym (9.12.2006 15:45:13)

na jejich strankach

LocAt (10.12.2006 23:32:03)

Přesně tak, Premium 2048 mám od 23.6. a od 1.8. normálně naběhla faktura s plnou cenou, čili 2 měsíce zdarma v podání CRA se rovná 1 měsíc a 1 týden. Reklamace zaslaná mailem, který očividně došel, protože v něm byly i údaje pro přímé platby z účtu což se aktivovalo, samozřejmě zůstala bez jakékoliv odpovědi. Hovor na call centrum nemá smysl, tam mají naučenou průpovídku o fakturačním období. Přitom ještě v květnu na původních stránkách jsem stáhnul ceník v pdf, kde byl i pěkný výpočet ceny za NEúplné fakturační období. Nyní tam je v archivu takový paskvil ceníku - pdf uložené z web stránky 27.7.2006, kde samozřejmě takové "drobnosti" uvedené nejsou. Docela by mě zajímalo k tomuto stanovisko p. Oborného z CRA, který zde často v diskuzích vystupuje...

Anonym (17.12.2006 11:26:43)

Krasne a pravdive, CRa aspiruji na titul gauneri roku. http://www.lupa.cz/clanky/radiokomunikace-zakaznik-az-na-poslednim-m iste/ A odmazte mezery

Radim (20.12.2006 13:52:26)

dnes jsem volal a ptal se jak to bude se zrizenim, rekli, ze 29.12. nebylo mi jasny proc tak nesikovne na konci mesice a ne od 1.,ted uz je mi to jasny, doufam, ze takovejch prekvapeni pro me nemaji nachystanych vice a taky se pamatuju ze tam bylo "prvni 2 mesice zdarma" bez "AZ"

Filip (20.12.2006 20:52:01)

Uvidis no. Jinak ja porad cekam na jejich vyjadreni jak to bude s fakturou, kterou jsem zatim nezaplatil. Bavil jsem se s urcitou slecnou/pani ktere to nezvladala vyresit a preposlala to do "vyssiho patra", uz jsou to snad 2 tydny, zadna dalsi odpoved. Vsadim se o cokoliv ze mi ted za par dnu prijde upominka ze jsem nezaplatil fakturu :) Na to urcite nezapomenou, jenze ja ji nezaplatim, zaplatil bych jen pomernou cast tak jak by to melo byt.

Radim (23.12.2006 18:45:59)

ja bych to tak nedramatizoval, je to jejich dobra vule ze davaji neco zadarmo, a maji nejlepsi pomer cena/vykon, takze se nema cenu vehementne dozadovat neco co melo byt zadarmo, kdyz ti nekdo neda darek k vanocum, tak se ho taky nepujdes doprosovat, ale muzes si o nem myslet sve; jen rikam - doufam ze toho nemaj vic, ten mesic jeste zkousnu

Filip (24.12.2006 13:46:59)

Nejde o dramatizovani ale proste nejsem jeden z tech kteri se nechaji ovladnot a zblbnout. Nastoupil jsem k nim za jasnych podminek ktere chci aby dodrzeli. Kdyby si kazdy delal co chce jak by to vypadalo. To by ted na web mohli nasadit i jinou cenu a uctovat mi to podle toho....

Anonym (24.12.2006 14:22:22)

V podmínkách, který si podepsal je, že poskytovatel může jednostranně změnit podmínky a ty s nima můžeš souhlasit nebo jít.

Filip (25.12.2006 23:45:54)

Jo to vim, ale precti si prvni zpravu, vubec se nejedna o to co pises.

Anonym (24.12.2006 20:50:45)

A proč by si na web nemohli dát cenu jakou chtějí??, na rok máš cenu dohodnutou a pak smlouvu na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou 14 dní... opravdu nechápu o co ti jde

Anonym (31.1.2007 20:47:50)

snížení rychlosti je záměrný a plošný tah od BLUETONE - prokecla se operátorka po cca 30 minutách rozhovoru. V rámci urychlené nápravy apeluji na ostatní nespokojené uživatele s následujícím: Reklamujte písemně, alespoň prostřednictvím e-mailu, nejlépe v písemné papírové podobě, České radiokomunikace a.s. a žádejte slevu z poplatku úměrnou snížení rychlosti. Už jsem spolu s cca 10 podobně postiženými lidmi z Liberce tyto kroky podnikli. Dále mějte na paměti, že pokud pošlete reklamaci papírovou formou a radiokomunikace se Vám do určitého data od odeslání nevyjádří, můžete požadovat Vaše podmínky za odsouhlasené. konkrétní hodnoty: 3072/512 placená před plošným snížením cca 2700-2800/480 - po snížení 2150/480 +- 50 kbps - tzn. požaduji snížení plateb o 200,- z měsíčního paušálu