Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Volny - parodie na broadband

Volny - parodie na broadband

Pavel (12.3.2004 19:09:12)

Je naprosto neskutečné jak v současnosti běhá připojení od Volného. Toto připojení je momentálně pouze pro brouzdání www stránek, k čemukoliv jinému zcela nepoužitelné. Jako zákazdník platící 1500 Kč měsíčně za rychlý internet mám tu opovážlivost a drzost chtít kromě prohlížení počasí a novin na internetu také hrát piškvorky a Tetris přes internet, jak jsem byl zvyklý z dial-upu. Ale ouha, jakékoliv připojení mimo port 80 běží přes den tak, že téměř neběží a padá asi tak každou minutu. A to dokonce i u takto až směšně nenáročných netových her jako jsou zmíněné dvě. Dokonce i chaty běžící na rychlejších portech neustále padají. Toto připojení se kromě brouzdání po www stránkách chová tak 10x hůř než modem 28.8k. Prostě parodie na internet. České ADSL. Máme být na co hrdi. I na pány Šilhavé, kteří toto svinstvo obhajují a vysvětlují, že to tak má či musí být. Jde o to, že celá Evropa pány Šilhavé v internetových firmách nemá, proto celý svět může na ADSL vesele hrát piškvorky i Tetris. Totiž... vlastně i náročné hry, dokonce i stahovat vysoké objemy dat, ale to je zde pro nás, ovečky ovládané Telecomem a věrným dozorcem-bachařem p. Šilhavým (je to ten "hodnější" z dvojce) naprostá utopie. Nemyslete to jako urážku, nicméně opravdu - kdyby páni Šilhaví a další s podobnou mentalitou byli tam kam patří, tedy například dělali skladníka, řidiče tramvaje nebo vráteného, pak by holt na místech telekomunikačních a internetových firem bylo víc volných míst pro rozumné a aspoň trochu inteligentní lidi a s celým českých internetem by to asi vypadalo trošku jinak.. No nic, jdu si zahrát piškvorky... Aha to vlastně na českém ADSL nejde, tak asi budu muset zkusit šachy, třeba budou méně náročné na připojení. Bravo, opět se Česko stává mimořádným světovým unikátem. Myslím že bychom měli na to stát se aktéry amerického zábavného programu "Pravda nebo fikce?"..

Miroslav Šilhavý (12.3.2004 19:20:14)

Jejej, vypadá to, že Vám vadím víc, než celé ADSL ;-) Slovo ADSL se ve Vašem příspěvku objevilo 3x, moje jméno dokonce 4x ;-) Pavle, je hrozně hezké, že jste tu našel viníky všeho zla v ČR, ale nemyslím si, že by to jakkoliv komukoliv teď i v budoucnu pomohlo. Je mi líto, že Vám ADSL dává ještě méně než dialup. Ale v tom případě pro Vás existuje jen jediné řešení - vrátit se k dialupu. Druhou možností, kterou Vám navrhuji, je vypracovat ekonomický plán a založit firmu, která bude poskytovat kvalitní internet. Konkurence ADSL se bát nemusíte, že? Pokud podklady, které dáte dohromady budou kvalitní, slibuji Vám, že pro ten plán seženu investora. Nebo celý Váš výlev byl o tom, že se Vám nechce platit tak šíleně přehnané peníze (za které nic jiného neseženete)? Nebo byste chtěl, aby Vám dal Telecom ADSL úplně zadarmo? Vždyť ještě před 15ti léty patřil nám všem, ne? Nebo Vám má rovnou posílat peníze, jakési dividendy z toho, co jsme všichni budovali? Máte velmi hezkou rétoriku, bohužel obsah Vašeho příspěvku není o ničem (snad kromě mě).

Pavel (12.3.2004 21:12:28)

Vždyť už jsme si tu v diskuzi oba tykali, ne? Ne, Mirku, jsi moc vztahovačný, vážně :). Ten příspěvek nebyl hlavně o Tobě. Ale - dokud se tu argumentuje ve smyslu, že se nemají stahovat desítky GB dat atd., tak ačkoliv ve světě limity nejsou, pořád ještě se taková diskuze dá jakž takž vést. Ale když už je to spojení tak blbé, že ani pitomé piškvorky nejdou hrát na broadbandu za 1500 Kč, to už je vážně něco neskutečně absurdního. Tvé jméno jsem zmínil jen ve smyslu údivu jak něco takového můžeš neustále obhajovat. Pokud se totiž řekne: Uživateli X jde linka příšerně, protože stáhl minulý měsíc 30 GB dat, tak je to pořád ještě něco jiného než: Uživatel, ačkoliv stahuje málo dat, nemůže hrát ani piškvorky přes internet, protože spojení stále padá a je horší než přes modem. Ale to je typická Tvoje mentalita, shodná s arogantní drzostí Bedárů a spol.: "Je mi líto, že Vám ADSL dává ještě méně než dialup. Ale v tom případě pro Vás existuje jen jediné řešení - vrátit se k dialupu." Prostě něco funguje nepřijatelně mizerně, no tak když se to zákazníkovi nelíbí, tak ať si to nepořizuje. Proč by se to mělo napravovat, že? Proč by se Telecom měl chovat slušně, korektně a ne neeticky a zlodějsky, že? Samozřejmě nejde o to, že by ADSL mně nedávalo víc než dial-up. Toto dělá všem uživatelům bez rozdílu. A www stránky mi běží 50 kB/s jako všem ostatním. Prostě "inteligentně" nastavené QOS.. Jenže proč? Každý provider se po svém snaží zoufale zmírnit dopady tragedie jménem agregace po českotelecomsku. Vpostatě jakékoliv řešení je špatné, Volny se rozhodl pro to upřednostit port 80 na úkor všech nestandardních, což je jedno z možných řešení. Je prostě nutné okamžitě vymanit diktát agregace a datových limitů z moci Telecomu, jinak tu budeme mít stále tenhle kocourkov. To co píšeš o založení firmy je samozřejmě nesmysl, protože jakmile padne rozhodnutí ČTU o propojení, všechno může být úplně jinak a ADSL konkurence převálcuje skoro všechny. A kdy to bude, to neví nikdo. Může to být třeba za měsíc, za dva či jindy.

Miroslav Šilhavý (12.3.2004 21:21:42)

Promiň Pavle, tady se kdekdo podepisuje jakkoliv (až na pár nezaměnitelných vyjímek) - tolik k vykání. Podívej, ADSL je sdílené. Čím větší je sdílení, tím větší je riziko problémů. Kdyby Ti dal ISP 56 kbit linku, určitě by Ti mohl garantovat daleko lépe, že Ti rychlost skoro nepoklesne, neboť agregace by byla např. 1:4. Ale to, o čem píšeš, je agregace 1:50. V kombinaci s rychlostí 512 prostě nemůžeš očekávat nic moc, pokud je Tvůj ISP natolik neschopný, že nenasadí ani QoS. Dovolím si tvrdit, že jednoduchý, ale účinný QoS je práce na 2 dny a 2 noci. Pokud linky i přesto, že mají obrovskou latenci, jedou přes 150 kbitů, je zcela zřejmé, že QoS by měl dost prostoru na svoji práci. (netvrdím, že by QoS byl k něčemu, kdyby průměrná rychlost klesla až třeba na 20 kbit) Bohužel, pořád tu tvrdíš něco o "Telekomácké agregaci". Agregace je agregace. Prostě pro X lidí nastavíš pevný strop v určitém poměru ke stropům jednolivých lidí. Toť vše. Pokud by měl ČTc udělat něco víc, pak by to musel být akorát tak QoS, ale to by bylo nepřípustné zasahování do toku dat...

Pavel (12.3.2004 22:36:42)

Ne, Ty promiň, máš pravdu že Pavlů je tu docela hodně, dokonce třeba i podobně píšících a je to často někdo jiný než zrovna já, takže to nelze poznat. Problém právě je, že ISP jsou nuceni vytvářet QoS, který to ovšem nemůže spravit, pouze tu tragédii utlumit na úkor něčeho jiného. Dokud na Volný QoS nebyl, bylo vše jakž takž OK. Sice to často běhalo o něco pomaleji, ale žádná trága se neděla. Ale od chvíle co tenhle QoS zavedli je to skutečně hrůza v tom smyslu že www stránky jedou výborně i s dobrým pingem, jenže všechno běžící na jiných portech běhá naprosto příšerně a nepoužitelně, tedy i takové věci jako úplně jednoduché a na data a ping nenáročné hry, jako třeba Tetris přes internet. Jde ale o to, že kdyby si nepřiměřené parametry nemohl diktovat Telecom, QoS by nemusely mít takto drastické následky. Prostě viník je opět jeden a evidentní, jednotliví ISP jsou svými zoufalými opatřeními viníky jen velmi částečnými. Tebe jsem zmiňoval v tom smyslu, že se této situace spíše zastáváš. A čirá realita faktu, že na ADSL 512 kdekoliv na světě nejde hrát piškvorky, je sama o sobě tak šílená a zároveň výmluvná, že už jsem spíš doufal že i Ty konečně prozřeš..

kcg (12.3.2004 22:42:12)

No skutecne by me velmi zajimalo jakou agregaci pouzivaji treba v jinych zemich EU. Karel

Houmles (12.3.2004 22:51:00)

Myslím tak na 90% že taky třeba 1:50, ale jsou tam jiní uživatelé. Když chtějí stahovat tak si hned připlatí. Ale o tomto už myslím psal Miroslav Šilhavý. Já tu informaci mám odsud z fóra.

Miroslav Šilhavý (12.3.2004 23:20:52)

Ano. Nejlepším přirovnáním je Velká Británie, která má snad naprosto stejné parametry jako naše ADSL.

Pavel (13.3.2004 05:06:22)

Dobrý vtip. A neoháněj se tím že tam uvádějí Connection ratio 50:1. Toto ADSL kvalitativně s šuntem Českého Telecomu nemá opravdu ale opravdu nic společného.

Miroslav Šilhavý (13.3.2004 12:54:49)

Pavle, poměr mezi nakoupenou a prodanou rychlostí je prostě veličina, která určuje vše. Myslím, že jsi měl matematiku, myslím že i o sítích něco víš, tak si prosím spočítej, co lze a co nelze.

Pavel (13.3.2004 16:01:14)

Ano, měl :) Jde jen o to že je to mnohem složitější a na kvalitu linky má vliv mnoho faktorů. To je totéž jako dva digitální foťáky, jeden třeba Twingate a druhý Minolta. Budou mít přesně stejné parametry a ejhle Minolta bude dělat krásné fotky zato Twingate nebude zvládat. Jak to? Mají přesně úplně stejný snímač i rozlišení. Pak srovnáme Minoltu s dokonce horšími parametry než onen Twingate. A ejhle, jaktože zase fotí líp? Co je to za nesmysl, viď Mirku? A to je totéž s naším ADSL. Hm, přeci v Británii taky uvádějí agregaci 50:1, hm tak jaktože to tam všem běhá pořád rychle, navíc bez omezení objemu dat, jaktože se tam stahuje 10x víc na P2P sítích, hm Mirku, nějaké divné viď? :) Chce to jen trochu se zamyslet.

Miroslav Šilhavý (13.3.2004 16:18:51)

Ale ano, ale přeci Telecom nemůže za ISP zavádět QoS, včetně RED a jiných mechanismů! To si ISP _musí_ udělat sami!

Miroslav Šilhavý (13.3.2004 16:27:19)

Ještě něco dodám - podívej, když máš úzké hrdlo, do kterého sypeš písek, štěrk a kameny, můžeš pochopitelně udělat to, že mezi kameny přimícháš štěrk, aby vyplnil prázdná místa a mezi štěrk nasypeš písek, aby doplnil i ty poslední skulinky... Také můžeš sledovat, jestli tuto směs neházíš lopatou moc rychle, protože když přesypeš, musíš to sbírat ze země, a to tě hodně zdrží... Nicméně žádný QoS neudělá z linky linku propustnější. Může ji udělat efektivnější, ale skrz hrdlo se dostane pořád jen určité maximální množství za daný čas. Doufám, že mi nechceš tvrdit, že někde na stejně parametrově definované službě, je možné protáhnout výrazně více dat než na druhé. (tj. v Británii více sosačů, stejná linka ale vyšší rychlost). To je nesmysl... Vzhledem k tomu, že tu toto neustále razíš, navrhuju Ti, že dáme do kupy nějakou síť, na které si toto budeme simulovat a můžeme si to i ukázat. (bohužel, zdá se mi, že patříš mezi ty typy lidí, kteří nevěří, že trisekce úhlu není možná až do té doby, co jim dáš do ruky pravítko a kružítko - nic ve zlém)

Anonym (15.3.2004 08:39:50)

Bla bla bla bla bla a porad dokola ....

Karel (13.3.2004 18:02:12)

Ono QoS už je agregace ne, tak co by tam ISP cpali?To je jako cpát rohlík deseti lidem a vy jako ISP ho nějak rozdvojíte nebo jak?Ničemu to nepomůže, hladový se prostě nenakrmí žádný QoSem ani FUPem.

Miroslav Šilhavý (15.3.2004 07:54:35)

To nemáte pravdu - jsou služby, kterým nevadí vysoká prodleva a jsou služby, které s ní pracovat nemohou. A proto existují QoS. (důvodů je daleko víc, ale toto je jeden z nich).

Pavel (13.3.2004 05:04:53)

Tohle je opravdu ta největší hovadina široko daleko. Těžko si něco připlatí když jim tam linka 512 bez omezení objemu dat stojí asi tak 800 Kč českých a 1024 tak 1200 Kč. A žádná z nich se nedostane pod cca 80 procent své deklarované rychlosti. Jo a P2P je tam rozšířeno mnohem víc než u nás a stahují se na něm tak 10x větší objemy dat.

Sekáč (13.3.2004 13:42:20)

S tím mohu jen a jen souhlasit... :-)

Miroslav Šilhavý (12.3.2004 23:22:24)

Nojo, Pavle. Vidíš, že QoS v podání Volného má účinek. Za to, že jsou to packalové, a neumí to nastavit, aby to fungovalo i na něco jiného než web a email, za to ani já ani Telecom nemůžeme.

Pavel (13.3.2004 05:10:32)

Jistěže za to může Telecom, na přiměřeně kvalitní lince by byly následky tohoto QoS přiměřené. Holt by ostatní aplikace něběžely 50 kB jako www, ale třeba tak 30-50 dle vytíženosti. Katastrofa jakou pomalostí a výpadky ale běhají je opět způsobena celkovou nekvalitou a umělou přiškrceností linky Telecomu.

Miroslav Šilhavý (13.3.2004 12:53:02)

Jak jinak chceš škrit, než nastavit strop???

Dzerzinskij (18.3.2004 00:36:01)

Nechat to na ISP ty demente. ISP si sam urci hranici, kdy se mu to jeste rentuje a kdy uz zacne skrtit. A takovy kockopes jako udelal telecom... Kdyz chce nekdo stahnout data od souseda ve vedlejsim baraku se stejnym adsl od stejneho ISP, tak se data zenou do prahy a zase zpatky. Tyhlety dementy, jako je pan Silhavy, by meli z telecomu upravdu vykopat. Typyckej telekoumak. Proste arogantni mysleni ve stylu tohleto nejde, misto toho, aby premysleli jak to udelat lip.

Miroslav Šilhavý (18.3.2004 07:28:17)

Pokud chce mít ISP volnost, má možnost využít LLU a nasadit vlastní DSLAMy; nikdo se to zatím neráčil udělat...

Dzerzinskij (18.3.2004 09:20:38)

Tak to jses vedle jako jedle. Telenor networks do toho sel. Jeste vas z toho v telecomu bude pekne palit u prdele. Kolik ti zbyva do duchodu? Byla velka chyba vedeni telecomu, ze se zbavoval mladych pruznych pracovniku a nechal si stare dedky pred duchodem, kteri mysli zpusobem delali jsme to tak 40 let a fungovalo to, proc bychom to meli menit. Probudte se, je uz tady konkurence. Po republice je uz zakopano tolik optiky, ze se nevyuzije ani za pristich 50 let. Takze jestli nepujdete do sebe, tak se kazdy na ten vas ip tranzit vykasle a pujde ke konkurenci. Samo po vasich hlinikovych a medenych dratech. Vam z toho zbudou jenom poplatky za LLU, ktere CTU bude co nevidet snizovat na realnou uroven.

Miroslav Šilhavý (18.3.2004 09:35:29)

Nejste tak trochu schizofrenik? Pokud je konkurence dost, tak nemusíte přeci vůbec řešit nějaké ADSL od Telecomu, ne? A to je to, co říkám já...

Dzerzinskij (18.3.2004 09:55:28)

Jste demagog. Zadna skutecna konurkence v soucasne dobe neni, jinak by si tuhle sracku od vas nikdo nekoupil. Cim to, ze na vsech adsl to jede blbe? Nebude to tim, co maji vsechny spolecne? To je cesky telecom. Nicmene konkurence nastupuje a zda se, ze ceskemu telecomu zacina ujizdet vlak. U hovoru uz to prosral. A laskave si uvedomte, ze zakaznik tu neni kvuli isp, ale isp kvuli zakaznikovi! Zakaznik si se svoji linkou muze delat co chce a je na telekomunikacni spolecnosti, jak to zaridi. Pokud to nezvladne, tak neuspeje a zkrachuje ve chvili, kdy se trh vykrystalizuje.

Miroslav Šilhavý (18.3.2004 10:02:11)

;-) mno nevím, problémy mají jen ti ISP, kteří nepochopili, že nemohou 512/128 1:50 nabízet sosačům; ostatním to jede bez problémů. A to, že pro sosače tu neexistuje levná varianta připojení, to je prostě fakt, který ani já ani Vy nezměníme.

Saper (18.3.2004 17:47:42)

Tak tu mam pro zajimavost info o ADSL Telenor Tady je seznam lokalit kde je nebo bude mozne si sluzbu objednat (ja tam nejsem :( : V tuto chvíli je tato služba dostupná v lokalitě Prahy 3, v okolí ul. Fibichova. V následujících týdnech se pokrytí rozšíří o dalších zhruba 16 lokalit na území hlavního města Prahy. Služby širokopásmového přístupu tak budou k dispozici přibližně na 236.000 telefonních linkách (Dejvice, Těšnov, Pankrác, Vršovice, Praha střed, Libeň, Fibichova, ÚTB, Václavská, Malostranské náměstí, Smíchov, Letná, Holešovice, Vinohrady, Školská, Dlouhá, Pštrosova). Zajimava je i cena po dobu trvani projektu je cena za instalaci 1Kc a mesicni poplatek za jakoukoliv rychlost od 512/128 do 1024 Fixed je opet 1Kc.Tato akce platí pro objednavky podané do 31.3. 2004 !!!! Pokud nekdo mate to stetsi bydlite v uvedenych lokalitach a objednate si to dejte vedet jak to beha pro ostani,diky

Vladimir T (18.3.2004 20:21:24)

A kde je mozne si sluzbu objednat? Popripade zjistit dostupnost?

Saper (18.3.2004 20:28:32)

Zde je odkaz na stranky Telenoru kde je seznam jejich partneru pres ktere se to objednava,ja se ptal na nextre. http://www.telenor.cz/pr.php?id=64

Vladimir T (18.3.2004 21:10:52)

Diky

Pavel (18.3.2004 19:41:57)

Ale Mirku, neplácej zase, LLU to je okrajová záležitost, ale propojení, propojení..

Miroslav Šilhavý (18.3.2004 19:50:19)

Pavle, propojení je něco mezi LLU a tím, co je. Proč opět nutit telecom do něčeho, co není komplexním řešením ale jen vynuceným mezikrokem? Jakmile Telecom přinutíš, aby LLU bylo levnější (to je práce ČTÚ), nebude propojení potřeba. LLU by mělo opisovat náklady; pokud tam ty náklady jsou, musí být stejně tak na propojení, to si Telecom obhájí, ne? Bylo by nesmyslné, kdyby se Telecom bránil snížit cenu LLU a zároveň by dokazoval, že LLU není nákladová cena tím, že by "propojení" udělal levněji, ne? V čem má ČTc na propojení nižší náklady než na LLU?

Pavel (18.3.2004 20:11:44)

Ano, ale LLU obecně pro domácí ADSL je nepříliš dobrou metodou, i v Evropě díky neúměrně vysokým cenám je alternativními operátory využíváno jen zlomkem procenta. Prostě je to drahé, nekomplexní a nepříliš perspektivní (řekněme pro klienty z řad domácností, u firem to je jinak). Zato fakt že si ISP sami stanovují agregaci a objemy dat = propojení - to je praxe velmi osvědčená a velmi přínosná pro domácí ADSL.

Miroslav Šilhavý (18.3.2004 20:16:13)

Ano, ale na rozdíl od LLU, které je nutné pro vyhovění liteře antimonopolního zákona, není propojení podle mě vymahatelné a regulovatelné.

Anonym (18.3.2004 19:55:12)

CO TO TADY KECAS JAKA KONKURENCE TELECOM JE MONOPOL

Miroslav Šilhavý (18.3.2004 19:59:55)

No a? Platí na něj antimonopolní zákon, který když dodržuje (což snad ano, protože proti tomu nikdo neprotestuje), ztrácí svoji "výhodu" monopolu.

kcg (12.3.2004 21:34:45)

Obavam se, ze pan Silhavy je v tom tentokrat (ale jenom tentokrat ;-) uplne nevine. Vsimete si, ze to co rikate o Volnem o nem rikaji i jini jeho uzivatele a zase jini uzivatele jineho ISP maji a nebo nemaji jine problemy. Staci si projit archiv. Preji prijemne cteni, Karel

Saper (13.3.2004 15:51:46)

Ha koukam ze jsem tuhle debatu prehledl,ale Pavel ma pravdu u Volnyho je na vine skutecne stupidne nastaveny QoS.Pavle,odpada ti taky nekdy ICQ?Jinak jedina rada je od Volnyho utect,protoze nekdo kdo si nevidi pro ..... do ..... rozhodl ze takto je to nejlepsi a jedinecne a ty jsi tu od toho abys pouze platil a emaily ti funguji tak skvele proto aby ti faktura opravdu dorazila.Jini ISP to dokazou udelat aby tam hry jeli,ale zase vam u jineho ISP nepusti ZTV televizi (kdopak si dela u Volynho koryto?).Pavle Volny jako firma patri minulosti a do stareho zeleza,zmen ISP jinak si ty piskvorky nezahrajes,protoze to tak ma zustat nastalo :(

Pavel (17.3.2004 02:52:17)

ICQ mi nastesti drzi, ale obcas ma na male - cvhvilema trva dost dlouho nez clovek prijme/odesle. Jenze ke komu prejit? Navic 2000 Kc nebo kolik poplatek. Sel bych ke GTS, to je aspon levny, bez omezeni dat, ale zas to asi beha priserne, tak nevim.. Urcite jakmile to udelam, zaplatim novy instalacni poplatek, tak par dni na to vyda CTU rozhodnuti o propojeni a Volny zacne nabizet kvalitni no limit za 900 Kc nebo neco podobneho a ja si budu nadavat proc jsem nezustal.. Zakon schvlanosti se tomu rika.

Saper (17.3.2004 05:17:13)

Ja si rikal presne to samy ale uz toho mam plne zuby a radsi zapletim 1600 za odpojeni nez mit neco co dlouhodobe nefunguje.Jo pocitam s tim ze zakon schvalnosti zafunguje a ja si budu nadavat jenze na druhou stranu kdyz dokazi udelat podraz aby mneli pred ostatnimy ISP opticky navrh a stahli tak co nejvic zakazniku neda se cekat ze se budou chovat lepe.Osobne uvazuju o modemu od GTS ktery je mnohem spolehlivejsi nez dosavadni pripojeni(na hry) nez muj ISP od Ledna.Az dojdes do stadia ze toho budes mit plne zuby tak se taky odhlasis :)

kaox (17.3.2004 12:16:08)

Tak vidis SAPERE dochazi na ma slova dial up od GTS pamatujes ja sem taky u Volnyho a uz sem odhlasil.Ptal sem se dnes take na to pripojeni od telenoru a na Volnym mi rekli ze uz je pry plno - lewaci pac wedeli ze mam adsl od nich. Ptal sem se u jinych operatoru a tam by to slo s podminkou (prozatim) Prahy 3

Pavel (17.3.2004 12:33:58)

A jaky ceny/tarify ISP pres Telenor poskytuji?

Saper (17.3.2004 16:24:18)

Kaoxi mas nejake blizsi informace o TelenorADSL ? Pokud ano hod sem info diky.Jestli ti na Volnym rekli ze je plno,tak napis na Telenor at vedej jak se chova jejich smluvni partner k potencionalnim zakaznikum!

BDs (18.3.2004 00:07:00)

Ja jsem z Prahy 3, ale zatim jsem upsanej Nextre (bleeee). Tyvoe, jak ja bych chtel bejt v pilotnim projektu. Byl bych dobrej tester:-)) Zkusim jim zavolat a vyzjistit podrobnosti.

Mik (16.3.2004 16:03:23)

Nic si z toho nedělej, jsem na tom taky úplně stejně.... Nejrači bych poslal Volnýho do......... Rychlé stahování to sice i mám, ale k čemu mi to je, když si už nemůžu zahrát vůbec nic. Bohužel ani žádný "pomalý hry" (i to že si nezahraju akční střílečky bych překousl) viz. třeba StarCraft :( Jen tak pro srandu...... : před chvilkou jsem se připojin na Battle.net a šel jsem do založené hry..... první co jsem viděl po mém příchodu do místnosti byla hláška: modem..... :ač jsem se snažil ze všech sil.... nedokázal jsem tomu dotyčnému vysvětlit že mám ADSL :( a tak mě prostě vyhodil... ani mu to nemám za zlé, protože pak by se akorád tak jemu znechutila hra kvůli mě a mím lagům :(((

Saper (16.3.2004 19:21:31)

Miku odejdi od Volnyho nebo si nezahrajes,precti si jejich novy faq a i tam pisou ze nabizeji velmi rychly web a postu nic jineho tam neni.Je to ukryte mezi spoustu nesmyslu,klasicky kde taky jinde pri podrazu :) Vcera jsem poslal vypoved a od Kvetna budu mocz najit ISP kde si zahraju a ty udelej to same menit to nebudou aspon do te doby nez odejde hodne lidi kvuli nemoznosti hrat on line hry.