Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > radiokomunikace

radiokomunikace

peca (6.1.2007 19:20:02)

Je prosím někdo kdo by byl spokojen s připojením od čra, mám O2 a chci přejít k jínému poskytovateli připojení, ten fup mě vadí,chtěl jsem využít čra ale taď nevím po přečtení některých diskuzí jsem na rozpacích. díky za vaše postřehy

Anonym (6.1.2007 20:22:07)

mam CRA asi rok a půl,rychlost 1024/256 ,jsem z Brna a jede mi to bez problemu.vypadky nemam zadne.

Petr (18.2.2007 17:19:41)

Mam tu nejlevnejsi variantu ADSL od CRa (512/xx) a jsem take nadmiru spokojeny. Mam uz ho 1 rok a bez jedineho vypadku. Navi ted zvysili FUP na 4GB. Kdyz prekrocim 2. restrikci o cca. 150MB(vic se mi jeste nepovedlo), tak mi rychlost poklesne na 128kbit/s(ve smlouve je tusim 64kbit/s), coz je pro me plne dostacujici.-> MAXIMALNI SPOKOJENOST Zrejme, ale v brzke dobe prejdu ke Karnevalu(1Mbit). Jen doufam, ze zvysisi ten FUP(po vzoru UPC, ktera ho nedavno koupila)

Jookas (6.1.2007 20:24:07)

S připojením od Radiokomunikací jsem spokojen, až na neuvěřitelně dlouhou dobu zřízení (1,5 měsíce). Jinak ovšem maximální spokojenost, rychlost nekolísá a za tu dobu co jsem připojen, pouze 2 výpadky (plánované mezi 1:00 - 5:00). Lokalita Ostrava.

Kerrow (29.1.2007 23:28:45)

k te dobe zrizeni, je to zpusobeno hlavne 4 tydenni vypovedni lhutou u O2. jinak k rychlosti, rychlost opravdu posledni dobou klesla , z 2700-2900 ted klesla na 2300-2500 , ale zato je pripojeni naprosto stabilni a ping taky. Zatim spokojenost.

Anonym (31.1.2007 15:50:27)

Což je nesmysl protože to takle dlouho trvá i když se u o2 nic nevypovídá.

Richard (31.1.2007 17:09:02)

Ano a to ti muzu rict presne proc tomu tak je... 1) doruceni smlouvy+odeslani smlouvy: 1-2dny 2) Zaneseni smlouvy do systemu: 1-3dny (max 7) 3) Poslani zadosti od CRa k O2 na tech. setreni: 1den 4) Tech setreni u O2: 4-5dnudnu (max 9) 5) Odeslani schvaleni a vysledek tech. setreni pro CRa: 7dni 6) Aktivace, zavedeni u CRa: 1-3dny Kdyz z toho vypustis O2 tak to vychazi na 8dni maximalne

Anonym (6.1.2007 23:16:16)

Pridavam se s pozitivnima zkusenostma. Jede to jak vino, akorat se dlouho ceka (me to trvalo asi 5 tydnu). Lokalita - Praha

AgentSvr (7.1.2007 01:00:01)

Já mám tedka net od radiokomunikace na platformě O2 a po technický stránce je to naprosto stejný. Je tam ale větší FUP. 512/128 //4GB fup s lepšímy podmínkamy... Doba zřízení asi 3 dny. SMS o zřízení dorazila o skoro týden později....

jerky (7.1.2007 20:37:35)

Já jsem už asi rok a půl fakt spokojenej, až na nějakých pár problémů vloni na podzim, nic zásadního, ale z té doby nejspíš pochází ty "některé diskuze" Předtím asi dva roky jsem byl u GTS via telecom - no to byla nesrovnatelná hrůza, takže jsem rád, jak čra funguje a kolik stojí v porovnání s předchozí hororovou skutečností :)

mil (8.1.2007 16:34:15)

Přešel jsem od O2 k čra, 1024/256, čekal jsem 5 týdnů, jede to bez výpadků, rychlost stabilní, jsem spokojen. Brno.

TomZ (8.1.2007 16:41:14)

hmm pul roku spokojenej.. rychlost a pingy super a dneska to docela pada - samo se to odpojuje.. hodne erroru... snad to bude zas ok.. jinak krom dneska spokojenost nejvetsi..

Lukas (10.1.2007 18:46:12)

mam ADSL PREMIUM od CRa, necely mesic.... prechod od modreho prdu (ADSL Impuls) k CRa, diky schopnemu obchodnikovi trval nezmeritelne kratkou dobu, pac rano jsem byl pripojen pres O2 a po obede uz jsem mel prepojeny internet i telefon.... vse bezi krasne, rychlost 95%, odezva lepsi nez s O2... ve hrach max. 30ms.... Lokalita Praha AZ DNES :( spadlo to, vcetne telefonu a je to mrtvy... volal jsem helpline, ani jsem necekal tolik jako O2, mila pani mi slibila ze jejich technici to pry vyresi co nejdrive.... Co vim, tak techniku je u CRa malo, ale za to jsou narozdil od modre haveti, spolehlivi a zavolaji vam, misto toho aby se na vas vykaslali, jak je to u O2 dobrym zvykem.. Dam jeste vedet, jak to dopadlo.

Daniel (10.1.2007 18:53:44)

Taky jsem asi 6 mesicu u CRa. To ADSL Premium maji lepsi nez O2, s tim souhlasim. Dokud nic nepotrebujete, tak je to OK. Jeden technik je absolutni mimon, druhy zase v obraze, treti mimon, atd. Asi jako vsude jinde. Zadny velky iluze bych si nedelal. Technik se pry jeste dnes ozve -> trva to nekdy az 10 dni. Preji vam, at vam ten pocit, ze maj lepsi techniky dlouho vydrzi.

Lukáš (11.1.2007 21:03:10)

no je to 24hodin a nic.... me ta operatorka slibila ze to do 48h daj dohromady, takze doufam, ze nelhala... projistotu tam zitra z prace cinknu, at si pospisi.... to Věra: je i hluchy telefon, i když je zapojený přímo na linku.... tipuji, ze je to zavada na ustredne, jinak by to uz bylo ok. Ani bych se nedivil sabotazi modreho smejdu.

Anonym (12.1.2007 03:05:58)

No to víš, že jo... Jako by neměli nic jinýho na práci, než odpojovat ČRa linku.

Lukáš (13.1.2007 13:19:37)

No hele, mel jsem od nich internet s uvazkem na rok... nemel jsem smlouvu, nebyly ochotni mi ji poslat, kdyz to zapojovali, trvalo jim to mesic a vypadek sluzeb trval tyden s tim, ze slibili, ze se ozvou a neozvali... kazdej den jsem tam volal a rekli mi, ze nic nevedi... nakonec to opravili a ani se mi to nenamahali oznamit..... s prominutim jsou to bastardi.... btw: muj problem se predavam O2 :o(

Anonym (13.1.2007 14:28:58)

Tak já s O2 nemám špatné zkušenosti. Jako u všeho jde o to, s kým jednáš a na koho natrefíš. Hehe, třeba já zase mám špatný zkušenosti s podporou ČRa:-) Přišli mi lehce, mno, ... nekompetentní.

Lukáš (14.1.2007 23:16:10)

no řěknu ti, že mě zas v o2 prisli vsici neschopni... ono si poradne nevyberes, to je jak v politice... s prominutim, uroven ceskeho ADSL, stoji za h***o

Oldřich (14.1.2007 22:29:00)

no tak já tedy mám zase velice špatné zkušenosti s Radiokomunikacema, musím říct, že u TE O2 jsem byl spokojenější, jenže u CRA jsem tam zatím jenom týden, od 00:00 8.1.2007, ale z toho čtyři dny jsem jim den co den volal, že mi nejde připojení jak internetu tak telefonu, pak ve čtvrtek nějaký technik, musím povědět, že velice ochotný zjistil nějakou chybu v zapojení a tak mě internet jde, mám 1024/256 , jenže telefon nejde stále, prej si musím sehnat nějakou "NT" věc, nevím jak se to přesně jmenuje aby mě šel i telefon, nevím proč mě to ale neřekli rovnou, když jsem tu službu objednával, tak jsem jim přesně řekl co od bývalého telecomu mám za zařízení, linka ISDN2, pak nějaký splitr ze kterého jde kabel do modemu a druhý do telefonu a fungovalo to OK. Nevíte někdo kde se dá ta "NT" věc sehnat?

Daniel (14.1.2007 22:40:47)

Pokud byste zazadal, jak to tam nekde na www CRa pisou, na zmenu rozhrani ISDN 2 na tzv. U, tak vam to NT levne odprodaj a daj vam k tomu nejaky papiry. Vy jste ale to NT (takova bila krabicka se 2 ledkami asi 10x15x6 cm) musel ale mit, ne ? Nove je dost drahe, takze ho zkuste vyskemrat na mistni pobocce telekomu/telepointu. Ci Aukro.cz http://www.aukro.cz/item157580518_koncove_zarizeni_pro_isdn_linku.html

Anonym (14.1.2007 22:47:28)

Pokud Radiokomunikace chtějí využívat na lince FUALL (tz telefon i ADSL) musí být Učko ve vlastnictví zákazníka. Jinak to nejde. Pokud tomu tak není, někdo (TO2 nebo Ra) udělal chybu.

Věra (15.1.2007 06:20:51)

Pravděpodobně jsi si místo HTS (které jsi měl) na smlouvě zaškrtnul ISDN a co jsi si vybral to ti zřídili

Daniel (15.1.2007 08:56:26)

Kdyby to tak bylo, tak mu totiz NT nestaci a jeste si chudak bude muset poridit TAcko pro pripojeni analog. telefonu. Ci poridit NTecko a to drazsi rovnou s POTS porty. A to se mu dost prodrazi. --------------- Ale ISDN2 v ramci Premium Voice neni zase tak spatny, na pausal to vliv nema (narozdil u O2), mate 2 linky (4 tel. cisla) - napr. pro tel + fax. A zejmena ta faxova lika je prijemna a cena volani neni take spatna. A kdyz pratelum zridite eCall tak si muzete volat i zdarma. Pokud na inet pripojeni jeste nasadite nejake VoIP over SIP od VOX, Haloo, ... ci jeste Skype mate opravdu dobre telekomunikacni reseni za skvelou cenu.

Anonym (18.1.2007 20:55:11)

Na splitru anex B je napsáno ISDN, takže ten co neví o co jde tak to v lejstru zaškrtne. Kloním se k tvému názoru že ta ISDN zadarmo není špatná, jen levně sehnat NT+TA.

Anonym (19.1.2007 03:28:13)

Jenomže to annex B ve skutečnosti nemá nic společného s tím, jestli máte telefonní linku PSTN nebo ISDN... To pouze znamená, že se jedná o splitter pro technologii ADSL over ISDN. Ale na té lince klidně může být i PSTN!

Oldřich (20.1.2007 10:57:32)

no abych řekl pravdu, tak chybu jsem udělal já tím, že jsem tam zaškrtnul to ISDN2 a přitom jsem měl HTS, to je fakt,ale to NT zařízení by mě, dle sdělení technika ČRa, mělo na ten analog.telefon fungovat a už nic jiného prý není potřeba, jen splitter a ten mám, internet ten mi jde opravdu OK, nepadá jako u O2 a telefon potřebuju jenom proto, aby se lidi dovolali ke mě, já volám buť přes SKYPE nebo mobil, u O2 jsem za hovory platil asi tak v průměru 35-50Kč měsíčně, takže než seženu NT, tak budu volat jenom mobilem nebo na SKYPE.

Oldřich (20.1.2007 10:47:25)

ano, udělal jsem asi chybu, tak jak to popisujete,volal jsem na helplink a řekli mi, že když si tu NT krabičku koupím, tak to bude fungovat OK.

Věra (11.1.2007 00:24:53)

jako první rada, zkusil jsi zapojení napřímo bez splitteru ? může být vadný, jinak počkat na zavolání techniků

O2 (14.1.2007 17:50:59)

ftipe... stejně tam přijede techni od O2... protože ČRa má prd....

Anonym (14.1.2007 17:57:24)

Zalez a šoupej nohama, když se baví dospělí, komanči...

Anonym (15.2.2007 06:46:11)

A ten dospělý máš být jako ty??? :)))

Tom (11.1.2007 16:53:26)

Jsem u CRa asi rok a tri mesice. Nejvetsi problem se vyskytl pred koncem roku, kdyz se tady rozhorely plamenne diskuse o kvalite/nekvalite Bluetone. Jinak rychlost stabilni, pingy dobre. Praha, 1024/256

seba (13.1.2007 20:43:30)

Já mám premium ADSL 5120/512 kbit/s Voice , už jsem přopojen 6 měsívů , před tím u Telecomu a nemohu si na nic stěžovat, poměr cena výkon rozhodně lepší u Bluetone. reálná rychlost nad 4200 kbit. Už bych neměnil. Záleží ale hlavně taky na lokalitě, poruchy tařka žádné. U telecomu jsem byl asi 2 roky a změnu tarifu mi slibovali 2 měsíce a nevěděli jak to změnit, pořád se vymlouvali na nějaký program, tak jsem to tam ukončil a už nikdy více, má anabáze tu byla popsaná týden po týdnu, no prostě groteska , nebo spíš černý humor.

MirekP (19.1.2007 10:39:26)

Včera mi poslali zprávu, že 19.1. dojde k přepojení, zhruba v 9 hodin vypadl modem a telefonní linka, asi po 20 minutách jsem si všiml, že se chytla synchronizace. Nakonfiguroval jsem modem (původní telekomáckej D-Link DSL-G664T) podle mailu, kterými den předtím poslali, a okamžitě to fungovalo, rychlosti asi na 95%, ping na seznam cca 10 ms. Pokud to takle poběží dál, budu maximálně spokojen. Zarazila mě jen čekací doba, protože jsem objednávku posílal koncem listopadu a už jsem si myslel, že se to někde ztratilo...

Richard (19.1.2007 12:24:00)

20.12.06 jsem tiskl a odesilal smlouvy na CRa za 14 dni jsem stale nebyl zaneseny v systemu... pote mi volali ze s internetovymi objednavkami byl nejaky problem a jestli bych to mohl poslat znovu. V te dobe jsem ale jiz kontaktoval p. Oborneho (partnersky prodej CRa) za tyden jsem jiz v systemu byl a nyni cekam co bude dal (bylo to predevcirem). Za 1mesic jsem se prozatim dal nedostal.. Potrebuji internet k podnikani a tahle doba je mi velmi neprijemna. Az to bude zavedene dam vedet jak to bezi

Anonym (19.1.2007 22:40:49)

Tvoje blbost ze jdes k temhle sockam. U O2 by te pripojily do tri dnu.

Richard (20.1.2007 16:17:53)

Sockam? Copak O2 nabizi za stejnou cenu agregaci 1:20, bez FUP s verejnou IP? Blbost by byla kdybych si zvolil O2 jen proto abych to mel za 3dny (vzhledem k nabidce).

Anonym (20.1.2007 16:29:51)

Vzhledem k tomu ze u O2 to s agregaci 1:50 jede mnohonasobne lepe nez u CRa s agregaci 1:20 a take k tomu ze to CRa 3* tydne spadne tak jsi nekoupil zrovna moudre.

Richard (20.1.2007 18:11:04)

3x tydne muze spadnout cokoliv, modem, synchro, elektrika,... to nepovazuju za argument proti. Znamy mi taky pred tydnem volal a nadaval na O2 ze to vubec nejede, samozrejme mel naprosto zarusenou linku, misto aby to resil s techniky, tak kdekomu na potkani rikal jak to je na nic Pokud mas vlastni spatnou zkusenost tak napis co konkretne nejelo a ne ze CRa nejeli to je nesmysl a mozna je problem jen mezi zidli a klavesnici. Dlouho jsem sledoval diskuse na CRa nez jsem se pro ne rozhodl a reference maji vic nez dobre

kýbl (23.1.2007 16:12:40)

Ja ted resil s techniky od Cra ze mi nejde net... opravili to ale jako dan uz nemam 2Mb/s ale 1MB/s a to jeste jen tak tak doufam ze az zavolaji a ja jim to reknu ze to zas budou schazovat na agregaci...

Juky (24.1.2007 10:48:19)

Tak presne takovy problem mam i ja net nejel tyden po oprave klesla rychlost asi o polovinu a technik me rekl ze je to agregaci-Hajzlove

kýbl (24.1.2007 15:10:20)

prd agregace ... neco pohnojili rychlost je dole o 20% u hodne lidi

Michal Hudec (25.1.2007 16:36:42)

Kdzbz to bzla agregace, tak ti kolisa rychlost behem dne. Ve spicce ti spadne, ale v noci by ti to melo jet naplno, coz v tomhle pripade neni, Pripada mi, ze umele snizili rychlost...

Martin (29.1.2007 19:29:51)

Úplně stejná zkušenost - 9 dní bez internetu, a teď to jede na polovic. Navíc jsem se teď tady na diskuzi dozvěděl, že linka pro ohlašování poruch je placená. Takže já jim mám platit peníze, i když to nejede a navíc zaplatit za ohlášení závady. To nemá obdobu.

Anonym (20.1.2007 22:51:03)

a nepracujes ty u Telecomu?? skoro bych rekl ze jo.... a nebo jsi dementni.... ale to vlasten zamestnanci telecomu vetsinou taky :)

atn.hvc (20.1.2007 13:34:27)

no ja mam ted nove ADSL Premium 1024kbps 1:20 pri testu rychlosti mi to ukazuje 128kbps, pritom kamos co bydli vedle ma tu samou sluzbu a pred mesicem mu to behalo 880kbps no a dnes ma stejnou rychlost jako ja....doufam ze s tim neco v blizke dobe udelaji. zatim je to pro me zklamani :-(...takovou rychlost jsem mel na wi-fi a prave proto jsem sel do ADSL... jinak s na to zprovozneni sluzby jsem taky cekel od listopaku a rozjeli mi to az 12.1.2007, no ale jak je to pomale, to je neskutecne

Věra (20.1.2007 15:10:10)

a na jakou rychlost se modem synchronizuje? pokud se modem chytne blbě, víc to nepojede ani náhodou

Jana (23.1.2007 09:31:48)

RE:radiokomunikace Já jsem přešla od O2 v listopadu a jsem spokjená.Vyřídila jsem vše po telefonu,připojení proběhlo automaticky a s O2 zrušili smlouvu sami.

Anonym (23.1.2007 21:31:02)

Tak to ses asi jedina komu se v te Radio-zumpe libi. Ja uz na ty jejich vypadky a polorychlosti nejsem zvedavej

Anonym (23.1.2007 23:11:46)

A spousta dalších lidí není zase zvědavá na tvé dokola opakované nekonkrétní bláboly! Hloupým vyřváváním na fórech určitě nikomu nepomůžeš, jenom se ztrapňuješ.

Anonym (24.1.2007 00:25:47)

Proč by se měl ztrapnovat vzdyt má pravdu. Od listopadu to od nich jelo normalne tedy v prumeru 2.9mb a ted od konce ledna to zase jede maximalne 2.3mb. Z touhle službou taky končím už toho mám dost.

tatik (24.1.2007 00:43:17)

jj potvrzuju driv 2.7 Mb/s ted sotva 2 coz se mi taky moc nelibi:-((

martin (24.1.2007 12:13:53)

rapidni pokles +- tyden varianta 3mbit/s rychlost: 1 980 kb/s (247,5 kB/s) drive 2720 kb/s olomouc.PS zacinam byt dost nastavany:-((

Anonym (24.1.2007 20:17:07)

tenhle problem se jiz resi na jinem vlakne, po oprave dne 23.1.2007 klesla rychlost ze 3Mb na cca 2 Mb, po celem Melniku, ale to asi vite co je agregace , jestli ne, ochotny technik CRa vam to jiste vysvetli :-(

Anonym (25.1.2007 01:03:51)

Praha Lokalita Vinohrady. Premium Voice 3072/512. Od konce listopadu 06 až do 23 ledna 07 rychlost byla kolem 2.9mb bez kolísaní 24 hodin denně. (Je vidět že když se chce tak to jde). Ale Od 23 ledna mi zase rychlost spadla na 2 mega. Takze jsem zase tam kde před listopadem. Paušál platím pořád stejný 999 bez dph. Žádná omluva žádná sleva. Na help linku už ani nevolám nemá to cenu. Vytáčení na techniky je jednak zpoplatnene a za druhe vím přesně jakou pohádku mi zase budou okecávat. Tohle jednání Radiokumunikácí je mi vážně k zblití a dost mi to přípomoná Eurotel a Cdma. Už mě to vážně nebaví donekonečna si nechat sr*t na hlavu. Až bude možnost odejdu jinam a myslím že zdaleka nebudu sám kdo toho už má dost!!

Daniel (26.1.2007 22:20:20)

Premium ADSL 1024/256 , lokalita Liberec pred tim 960 Kb/s -> ted 730 Kb/s Pravda ale je, ze kdyz to jeste jelo tech 960, tak se zase hodne divne choval ping jednou za 20 s tam byl ulitnutej az na 2000ms a VoIP mi kazdych 20 s zakoktlo, coz bylo dost neprijemny. Byl tam taky tak. 2 s. propad rychlosti az na 60 Kb/s. Tenhle jev se zacal vice a vice projevovat ve spickach v poslednich tydnech. Bylo tam neco jako: 12 ms 12 ms 1200 ms 12 ms 11 ms Ted i behem spicky je max. 18. Trochu slaba zaplata na to, ze jsem prisel o 230 Kb/s :( Momentalne se to dostalo temer na chlup na parametry, ktere jsem mel kdysi u preprodavaneho ADSL od Nextry na Telekom technologii cirka pred 4.5 lety - agregace 1:50.

Anonym (24.1.2007 11:04:08)

Ach jo, problémy se občas v některé lokalitě a u některé služby vyskytnou u každého poskytovatele. Věř mi, znám toho docela dost a naprosto spolehlivou linku do netu neseženeš - dokonce ani na optice a pěkně drahou, vyhrazenou a s garancí SLA. To ani nemluvím o kabelovkách a různých bezdrátech jak ve volných, tak licenčních pásmech. Když se může něco pokazit, tak se to taky pokazí: v tomto případě bagr přetrhne kabel, nebo vypadne na delší dobu přívod elektřiny. Takže jedině aspoň 2 linky, každou od jiného poskytovatele, vedenou jinudy, nebo na jiné technologii... A jinak: klidně s touto službou skonči, něco jiného ti bude určitě pořád fungovat na 100%, bez jediného výpadku a zakolísání! PS: když už na něco nadávám, tak píšu aspoň službu, lokalitu, modem/připojení k PC, něco málo o PC... - bez těchto informací je to opravdu o ničem a nemá to pro ostatní absolutně žádnou informační hodnotu!

Anonym (24.1.2007 12:54:18)

5mbit (praha8 liben) od rijna do prosince mi to jelo pres vecery jen 1mbit.. od prosince zas naplno 4,5mbit.. nemuzu si stezovat

Juky (24.1.2007 10:50:54)

BOHUZEL PRAVDA

Anonym (25.1.2007 01:22:05)

Jo prvních pul roku jsem byl taky spokejenej. Je at ti to vydrží.

Kejli (24.1.2007 20:45:30)

Dříve jsem byl u O2 a kvůli FUPu jsem přešel k ČRa. Mám 2Mb. U O2 to jelo naplno cely den. Ted to jede taky ok, akorát ve večerní špičce trouchu stoupnou pingy. Az na 60. Ale na běžné práci nebo stahováni to nepoznáte vůbec. Tahá to pořád kolem 230kB/s. Zatím mi to nespadlo ani jednou a tahám tak 100GB měsíčně. Z toho vyplývá - U O2 jsem byl spokojenej a u ČRa jsem plně spokojenej :-). Akorát mě to zřídili skoro 2 měsíce po odeslání smlouvy. Byly to nervy. Ale těd už jedu a byla to DOBRÁ volba.

Anonym (25.1.2007 01:04:54)

Praha Lokalita Vinohrady. Premium Voice 3072/512. Od konce listopadu 06 až do 23 ledna 07 rychlost byla kolem 2.9mb bez kolísaní 24 hodin denně. (Je vidět že když se chce tak to jde). Ale Od 23 ledna mi zase rychlost spadla na 2 mega. Takze jsem zase tam kde před listopadem. Paušál platím pořád stejný 999 bez dph. Žádná omluva žádná sleva. Na help linku už ani nevolám nemá to cenu. Vytáčení na techniky je jednak zpoplatnene a za druhe vím přesně jakou pohádku mi zase budou okecávat. Tohle jednání Radiokumunikácí je mi vážně k zblití a dost mi to přípomoná Eurotel a Cdma. Už mě to vážně nebaví donekonečna si nechat sr*t na hlavu. Až bude možnost odejdu jinam a myslím že zdaleka nejsem sám kdo toho už má dost!!

kýbl (25.1.2007 12:34:20)

CDMA je oproti ADSL od CRa velice solidni a stabilni sluzba za dobu co ho nastesti mam spolecne s CRa (nekdy jede mnohem lepe nez to jejich ADSL - platilo to hlavne v listopadu ale najezd to melo stejnej nejdriv spomaleni rychlosti (sice to litalo) a pak pingy klidne prez 400ms) mi spadlo tak 4x a to tak max na 10 minut. Technici u telecomu (o2) jsou narozdil od CRa ochotni aspon to nastaveni proverit... No nic budu zarizovat jeste jednu linku puvodne sem chtel od CRa ale to uz me preslo...

Anonym (25.1.2007 22:02:23)

Konecne rozumny clovek

Juky (26.1.2007 10:40:19)

To mas pravdu,aby clovek musel platit za jejich bordel,myslim tim ohlasovnu poruch,kde stejne vsechno svedou na agregaci je hnus. Taky u nich zustanu do doby nez me skonci smlouva,a vsem je vrele doporucim

Anonym (31.1.2007 20:49:55)

snížení rychlosti je záměrný a plošný tah od BLUETONE - prokecla se operátorka po cca 30 minutách rozhovoru. V rámci urychlené nápravy apeluji na ostatní nespokojené uživatele s následujícím: Reklamujte písemně, alespoň prostřednictvím e-mailu, nejlépe v písemné papírové podobě, České radiokomunikace a.s. a žádejte slevu z poplatku úměrnou snížení rychlosti. Už jsem spolu s cca 10 podobně postiženými lidmi z Liberce tyto kroky podnikli. Dále mějte na paměti, že pokud pošlete reklamaci papírovou formou a radiokomunikace se Vám do určitého data od odeslání nevyjádří, můžete požadovat Vaše podmínky za odsouhlasené. konkrétní hodnoty: 3072/512 placená před plošným snížením cca 2700-2800/480 - po snížení 2150/480 +- 50 kbps - tzn. požaduji snížení plateb o 200,- z měsíčního paušálu

Anonym (26.1.2007 17:30:13)

Až do asi 15.1.2007 jsem byl spokojeným zákazníkem ADSL Premium 2048/512 Voice od ČRa. Potom začaly problémy s podstatným snížením rychlosti v odpoledních hodinách - z původní rychlosti cca 1780kbps (222,5kB/s) klesla rychlost na přibližně 800kbps (100kB/s). To trvalo asi týden, potom klesla rychlost po celý den na hodnotu přibližně 1400kbps (175kB/s) a tento stav trvá i dnes, měřeno na http://rychlost.cz/. Samozřejmě jsem tuto skutečnost denně reklamoval na lince 800 400 200, kde mi slibovali, že se mně ozvou technici, kteří závadu odstraní. Protože se však technici neozývali, pokoušel jsem se odstranění závady urgovat, k mému překvapení jsem ale byl dnes operátorkou upozorněn, že fysické osoby musí ohlašovat poruchy na lince 844 111 154, což je samozřejmě linka placená a navíc ještě zvláštní sazbou o 36% vyšší, než jsou meziměstské hovory. Při této urgenci nefunkční služby jsem utratil cca 25.- Kč jen proto, abych obdržel zprávu SMS, že moje závada je vedena pod číslem xxxxx a o dalším postupu budu informován. Snad žádný operátor si neúčtuje tak nehoráznou sumu za nefunkční placenou službu. Asi po třech hodinách se mně konečně ozval technik, který mně doslova vyrazil dech tvrzením, že rychlost 100kB/s mé služby 2048/512kbps je zcela normální a odpovídá agregaci 1:20, na lince není žádná závada a proto není co urgovat a odstraňovat údajnou poruchu. O této skutečnosti mne přesvědčoval cca 30 minut prostřednictvím mobilního telefonu. S podobným postupem jsem se nesetkal ani u tolik kritizovaného O2.

Richard (26.1.2007 18:04:34)

Tak jak ti rekla operatorka... Nejsi podnikatel a plati pro tebe druha linka. Ta je imho placena prave kvuli takovym jako jsi ty, kteri zcela "neopravnene" v jednom kuse volaji v domneni ze jsou v pravu. Jestli ti je 1400kbps malo pri 2Mbit a agregaci 1:20 a proto mas potrebu porad nekam volat tak uprimne lituju operatoru.

Anonym (26.1.2007 19:09:18)

No nevím, co jsi chtěl svým příspěvkem říct; jestli si zákazník platí službu 2048/512kbps při agregaci 1:20 a poskytovaná rychlost se běžně pohybuje okolo 1780 kbps a náhle poklesne na hodnotu 1400kbps, případně ještě nižší a O2 poskytuje rychlost 1600kbps při agregaci 1:50, tak asi není vše v pořádku, zvlášť, když k poklesu rychlosti dojde bezdůvodně! Platit za nahlášení poruchy sazbou vyšší, než je běžný hovor je nehoráznost.

Richard (27.1.2007 00:43:03)

Ja si nemyslim ze by to snizeni rychlosti bylo zcela zamerne, nejak by to nedavalo smysl. Jen z tech zdejsich prispevku je ale jasne, ze CRa zlepsovali sluzby a vysledkem je polovicni ping (coz svedci o velkem pokroku i kdyz stahovace to nezajima) a na druhou stranu mensi vysledna rychlost. Podle mne se ale jedna o docasnou zalezitost kterou casem vylepsi. Taky je snad jasny ze se to snizeni tyka vsech a hlasit to jako poruchu asi moc nikam povede, spis bych pocital s tim ze o tom CRa vi (mozna i vedeli dopredu). Jestli ti vadi rozdil 300kbps (protoze treba stahujes) tak jdi k O2, sam vis ze i tak ma CRa stale nejlepsi nabidku (a vysledek)

Daniel (27.1.2007 08:58:35)

S tim pingem mate 100 % pravdu. Predtim tam pingy dost kolisaly a obcas tam byly nektery vylozene ulitly (2000ms). A tudiz to pro realtimovy veci neslo prakticky pouzivat. Ted je to stabilni 11+-3 ms max. obcas jeden, dva tak. 18-25 ms. Tohle vam nekdo jako O2 pri agregaci 1:50 asi tezko poskytne. Jelikoz to hlavne potrebuju na telefonovani VoIP, tak jsem to privital. Tech mojich 260 Kb/s ztraty me taky mrzi. Ale pro me osobne je to mnohem mnohem lepsi stav nez pred tim, kdyz to tam tak kolisalo.

Hroch (30.1.2007 13:42:25)

Omyl priteli, ADSL 2 mbps O2 12GB FUP, v provozu 4 mesice, ping z cmd na gamepark.cz 11ms stabilni

Donk (27.1.2007 10:56:59)

No těch 200 kbps by mně nevadilo, ale že z rychlosti 4700 kbps, to ted jede 3600 kbps(rozdíl 1100 kpbs = 1,1mbps), to naštve. :(

Věra (27.1.2007 05:46:25)

Volání na linku 844 111 154 je zpoplatněno jako místní volání

Anonym (27.1.2007 10:45:20)

Volání na linku 844 111 154 je skutečně spoplatněno zvláštní sazbou a u ČRa činí 1,29Kč bez DPH, kdežto volání do jakékoliv sítě ve špičce u ČRa je 0,95Kč. K této skutečnosti je nutno vzít do úvahy ještě dobu čekání na spojení s operátorem, která se samozřejmě do hovoru započítává a běžně trvá cca 10 minut, tak si ČRa účtují u fysických osob pěknou částku za nahlášení nefunkčních, jimi poskytovaných, služeb.

Rouchi (27.1.2007 19:57:28)

Lolek, ty jsi fakt Máčko, no já mám od GTS (o2) 4Mb a jede mi to 1Mb, to se mi zdá jako podstatnější důvod k naštvání... psal jsem si s jednim kamošem a řikal mi, že tady u nás v Hlinsku snad O2 predelavaj na ADSL2+ (kuli ty jejich dokonale predrazeny TV) no a uz to trva asi 3 týdny :-) to je ale paráda co ?? tak si užívej těch tvých 1400kb

Rouchi (27.1.2007 22:00:49)

Jo ještě jsem zapoměl dodat že infolinku jsem neotravoval ani jednou.... i když to asi brzo udělam, a nazačátku února zkusím reklamovat službu...

Anonym (31.1.2007 20:48:20)

snížení rychlosti je záměrný a plošný tah od BLUETONE - prokecla se operátorka po cca 30 minutách rozhovoru. V rámci urychlené nápravy apeluji na ostatní nespokojené uživatele s následujícím: Reklamujte písemně, alespoň prostřednictvím e-mailu, nejlépe v písemné papírové podobě, České radiokomunikace a.s. a žádejte slevu z poplatku úměrnou snížení rychlosti. Už jsem spolu s cca 10 podobně postiženými lidmi z Liberce tyto kroky podnikli. Dále mějte na paměti, že pokud pošlete reklamaci papírovou formou a radiokomunikace se Vám do určitého data od odeslání nevyjádří, můžete požadovat Vaše podmínky za odsouhlasené. konkrétní hodnoty: 3072/512 placená před plošným snížením cca 2700-2800/480 - po snížení 2150/480 +- 50 kbps - tzn. požaduji snížení plateb o 200,- z měsíčního paušálu

Berzeger (27.1.2007 02:39:32)

Premium ADSL 2048/512 Prumerna rychlost cca 1500kbps. Lokalita - Praha 6 Vokovice.

Jakub (29.1.2007 16:59:30)

Je to zajímavý, ale mě teď někdy v lednu taky klesnul download u 2 Mb Premium z cca 1,9 Mb/s na cca 1,4 Mb/s. U uploadu je to pořád v podstatě maximum, to je kolem 0,5 Mb/s. Pokud je to měřeno na měřácích na serverech, tak je to v zásadě bez závislosti na denní době. To vypadá skoro na nějaké záměrné snížení rychlosti. Lokalita Praha 4, Lhotka.

Anonym (29.1.2007 23:27:35)

to je záměrné snížení rychlosti, které se jmenuje agregace.

Anonym (30.1.2007 10:25:35)

Ne, je to plosne snizeni rychlosti. Narazova akce, vsichni o 25% dolu. S agregaci toto nesouvisi.

Anonym (30.1.2007 10:54:53)

Taky si to myslím.

Anonym (30.1.2007 11:07:55)

Ano, je to tak, budou i nové rychlostní varianty, boužel směrem dolů za stejnou cenu.

Anonym (30.1.2007 11:48:21)

Mate nejake konkretni informace?

Anonym (3.2.2007 21:31:30)

souhlasim, asi opravdu plošné snížení rychlosti. Download padl ze stabilnich 970kbps na 750kbps. Pozn. upload zůstal stejný cca 225kbps

Anonym (3.2.2007 21:32:46)

ještě poznámka: tarif ADSL Premium 1024/256 1:20 Brno

Anonym (3.2.2007 21:35:14)

pro ty kdo se zabyvaji PINGem tak na seznam.cz stabilně 13ms

Anonym (6.2.2007 08:14:16)

hurá!!!! už je vše zase OK...od 5.2.2007 zase 950/229kbps

Berzeger (10.2.2007 16:30:31)

Ja uz mam asi tyden pres 1800kbps, takze spokojenost.

Anonym (30.1.2007 13:44:37)

hmm... A na základě čeho jste o tom přesvědčen?

Michal (29.1.2007 18:51:06)

Pozitivní zkušenosti. Po připojení problém s kvalitou signálu, ale ten byl veřešen za necelý týden. Teď už to frčí nádherně. Bylo to první zřízení služby ADSL, takže za ten slabej signál radiokomunikace nemohly.

Igor (29.1.2007 19:28:45)

Zitra v 13:00 cekam na aktivaci Premium 3072/512 (prechod od O2).Ale jak ctu tohle forum,tak ted nevim,jestli jsem udelal dobre.Ted mam Internet Express 3072/256 a stabilne mam 2480 kbit/s. Lokalita Praha 6-Brevnov.Po aktivaci dam vedet jak to vypada.

Anonym (30.1.2007 09:33:37)

Agregace napr. 1:50 znamena ze jestli mate pripojeni 2Mb, tak ji mate "sdilenou" s 50 uzivateli. A kdyby nastal pripad ze vsichni by zacali stahovat tak vam poskytovatel garantuje 2Mb/50 = cca 41Kb/s

Anonym (30.1.2007 11:48:59)

dalsi trubka co si plete sdileni a agregaci

Anonym (30.1.2007 13:42:00)

No... Kdy sdílení není agregace?

Richard (30.1.2007 13:54:09)

Agregace = seskupení, sdružení, spojení, spojování částí v celek

Nargon (30.1.2007 14:52:10)

Ono se to plete velice dobre, protoze je to oboji to same. Jen je jedno cesky a druhy anglicky.

Anonym (31.1.2007 20:46:08)

agregace 1:20 neznamená to, že se Vámi placená linka může ponížit na 1/20 vámi placené rychlosti - to je naprostý nesmysl - je to jen omáčka, která nasytí spoustu nespokojených zákazníků a zavře jim hubu

Anonym (31.1.2007 21:42:27)

No ubezpecujute ze v podani CRa to presne tohle znamena

Anonym (13.2.2007 13:39:31)

A jaký je tedy prosím rozdíl mezi sdílením a agregací? Vysvětlete mi to prosím někdo, nikde jsem se o tom nedočetl

Anonym (30.1.2007 15:15:49)

Musim te upravit, spravneji by bylo 2Mb/5=40,96 - 20% (rezijni prenos)

Anonym (31.1.2007 17:40:47)

no, je evidentní, že se něco děje... podle mého plošně snížili rychlost všem připojeným a vymlouvají se na agregaci... výsledky testů rychlosti z mé IP klesly ze stabilních 1850 na stabilních 1500 kbit... premium 2 Mbit, praha centrum.

Anonym (1.2.2007 12:24:04)

Totéž v Havířově, na hlášení poruchy reagují jen přesvědčováním, že je vše OK a způsobuje to agregace!

Jookas (1.2.2007 13:07:33)

To samé v Ostravě, dříve rychlost kolem 1800, dnes 1500 kbps :-(

Ota (3.2.2007 14:53:43)

Totéž Brno. Po roce totální výpadek řešený 4 (!) dny, oprava na 10 vteřin, od té doby místo stabilních 1900 kbps maximálně 1500 kbps.

jfrlbc (31.1.2007 20:44:02)

snížení rychlosti je záměrný a plošný tah od BLUETONE - prokecla se operátorka po cca 30 minutách rozhovoru. V rámci urychlené nápravy apeluji na ostatní nespokojené uživatele s následujícím: Reklamujte písemně, alespoň prostřednictvím e-mailu, nejlépe v písemné papírové podobě, České radiokomunikace a.s. a žádejte slevu z poplatku úměrnou snížení rychlosti. Už jsem spolu s cca 10 podobně postiženými lidmi z Liberce tyto kroky podnikli. Dále mějte na paměti, že pokud pošlete reklamaci papírovou formou a radiokomunikace se Vám do určitého data od odeslání nevyjádří, můžete požadovat Vaše podmínky za odsouhlasené. konkrétní hodnoty: 3072/512 placená před plošným snížením cca 2700-2800/480 - po snížení 2150/480 +- 50 kbps - tzn. požaduji snížení plateb o 200,- z měsíčního paušálu

Ota (3.2.2007 15:24:22)

Byl jsem spokojený rok, vše až idylicky funkční. Vypršel roční úvazek, chtěl jsem změnit tarif. Dověděl sem se, že změna tarifu nebo rychlosti, prostě jakákoliv změna, znamená opět roční úvazek. To je nehorázné. Na protesty nereagují. Vzápětí výpadek, 4 (!) dny bezmocného urgování technika, nesplněné sliby. Oprava na 10 vteřin přímo během telefonního hovoru s technikem ("promiňte zaseklé porty") a od té doby snížená rychlost, jak je tady popisováno od dalších. Tipoval bych, že ten výpadek vyrobili při tom snižování rychlosti nechtě sami. Naverbovali zákazníky a teď utahují šrouby. Naštěstí můžu zpět na kabelovku, mezitím tam zvedli FUP na trojnásobek, to už zkousnu. Takže P O Z O R !

Anonym (3.2.2007 15:37:23)

Tak je to spravne, pryc od tech podvodniku

liske (7.2.2007 15:28:56)

Ahojte, kedze moja zlost uz nabrala neskutocne rozmery musim sa postazovat... Asi v polke novembra sme si cez internet objednali sluzbu u radiokomunikacii, s tym, ze k nim prejdeme aj s pevnou linkou a s tym, ze doteraz sme mali adsl od o2. Prisli nam papiere, co sme mali podpisat a odoslat... Toto sme do nasledujuceho dna samozrejme spravili a uz sme sa len tesili na novy a rychly internet... ASi po tyzdny sa nam ozvali z radiokomunikacii, kvoli nejakej nezhode na podpise k paieru na o2, co som hned vyriesila a poslala vsetko spravne... Ake ale bolo moje prekvapenie, ze ani po mesiaci sa nic nedeje a nikto sa nam neozyva.. A tak sme si presli este raz helpdeskom na radiokomunikaciach, kde nam povedali, ze nic nedostali... Moje presviedcanie, ze som to poslala hned druhy den a doporucene nebolo nic platne a tak som sa vydala zas a znova na postu.... Pouceny z predchadzajuceho vyvoja rozhodli sme sa po tyzdni radsej zavolat my, ako cakat na nich... Aek ale bolo moje prekvapenie, ked mi slecna oznamila, ze musim ten internet na o2 zrusit sama, i ked som sa presne na toto pytala pri nasom poslednom telefonate... Prehltla som teda zlc co uz vo mne kypela a spytala sa, ci aspon ten papier dostali... Nastalo dlhe ticho a potom este dlhsie, ale nakoniec, ze ano mame ho.... JUPIIIIIII pomyslite si... A tak som zacala sa dohovarat s heldeskom o2... Pristup vcelku mili, az na cloveka co mi volal kvoli tomu zruseniu, ktory bolochotny ohovorit vsetkych inych poskytovatelov a odprisahat,z e iba o2 ma urobi stastnou.... No ale nakoneic sa podarilo a ja som ziskala datum odpojenia od o2... Raj a blizil.... Uz iba zavolat na radiokomunikacie a povedat im, kedy nas maju napojit... A dnes sa to stalo... Pred chvilkou volal priatel na radiokomunikacie (ja uz somprehlasila, ze na to nemam nervy) a hadajte co sa dozvedel???? Ze ziadny papier od nas nemaju.... najskor osm myslela, ze si zo mna robia srandu, ael oni boli vazny.... No a tak sme sa spytali, ze ked ho posleme teda znova (tretikrat) ci nas do toho 20.2 zapoja... Naco mila slecna povedala, ze to saurcite nestiha.... I ked nam predtym bolo povedane, ze zmenu internetu nepocitime a ze budeme najviac par hodin bez pripojenia.... Zrazu ej z toho asi tak mesiac bez pripojenia... No uznajte nie je toto kocurkovo??? Tak sme nakoniec po skoro troch mesiacoch uznali porazku... Zostavam u o2 a aspon si necham troska zvysit rychlost... Peniaze darovane poste na milionpat doporucenych listov uz spat neziskam (tak ma pri tom napada, ci nie je nejaka zmluva medzi radiokomuniakciami a ceskou postou o ziskavani penazi za opakovane posielanie doporucenych listov ;)) Ked nic ine aspon dufam, ze Vas ten clanok pobavil :) Zelam krasny den :)

Anonym (21.2.2007 17:17:11)

no tak to mas jeste dobre mam podobnou zkusenost. v lete v cervnu jsem zadal o prevod linky i adsl, a po desitkach telefonatu a emailu to konecne ted v unoru funguje. to ze uz nebyly schopni dodat modem ze uz jej nemaji na sklade je jenom drobnost.

Honza (10.2.2007 06:33:47)

Varuji před Radiokomunikacemi - nabrali spoustu zákazníků a teď nejsou schopni poskytovat řádné služby v případě poruchy. Já jsem již třetí den bez připojení a vše, čeho se mi ze strany Radiokomunikací dostalo, je ujišťování, že se se mnou spojí technik. Ani přes několik urgencí se tak dosud nestalo.

O2 (10.2.2007 13:22:52)

Od nas neodchazej. Zavolej na 800/123456 a my ti nece nabidneme. Nemuzeme podporovat jine firmy a tim prichazet o zisky.

Anonym (10.2.2007 18:00:16)

Asi tak, spousta lidí se zase vrací zpátky, protože mají problémy s alternativci. Zvlášť se společnostmi Volný a GTS. a Radiokomunikace... no, dle příspěvků ostatních uživatelů je to jasné.

Radek (13.2.2007 07:38:19)

Mám Premium ADSL asi půl roku a jedinkrát jsem neměl v Mladé Boleslavi problém. 10% funkční a 1024 lajna mi neklesá pod 915 kb. Momentálně se u nás tahá optika, takže se s nimi asi rozloučím, ale jsem jinak naprosto spokojen. Je pravda, že je to možná způsobeno menším počtem zákazníků a neprojevuje se u mne agregace, ale i ta je pouze 1:20 na rozdíl od jiných poskytovatelů. Tím chci říct, že od Telecomu jsem za své peníze stejné služby neměl. Už se k nim rozhodně nevrátím.

Kuba (14.2.2007 20:41:23)

Já mám Premium adsl 3072/512 zhruba 4 měsíce a jsem naprosto spokojen. Vypadek jsem měl pouze jednou formou několikanásobného restartu připojení (vyřešeno s technikem). Co se týče rychlosti, při měření za provozu download zhruba odpovídá (kolem 2700kbps) akorad upload pokulhava (kolem 350kbps). U Eurotelu , který nabízel a dodnes nabízí jako O2 "NEOMEZENÝ" internet jsem měl podstatně větší problémy, hlavně s limitem dat (FUP), který zase tak neomezený nebyl a o kterém jsem se dozvěděl až po prvním telefonátu operátorovi. Nevadí mi, že ČRA kolísá rychlost, hlavně že si nemusím hlídat, co stahuju a co raději za to nestojí!!! Přechod K ČRA byl pro mně velkým vysvobozením!!!

Anonym (14.2.2007 23:21:30)

HaHaHa, pozdravuj v kancelari sve kolegy prodejce CRa

Anonym (17.2.2007 22:23:29)

tak hale panáčku, takový jako ty mám fakt nejraději, vystupuješ jako zbabělý anonym a jsi naprosto zaujatej, každej kdo nepapouškuje tvou písničku musí být nutně dealer,že? Lidi jako ty nemaj na diskuzi co dělat, protože nikomu nepomůžou. Já jsem napsal pravdivě své zkušenosti s Čra a do nikoho z lidí jsem se za jejich problémy nenarážel. Těch co mají s připojením čra problém je mi líto, ale je zajímavé, že spousta lidí v jejich lokalitě problémy nemá (nebo je spíše neřeší).

kuba (17.2.2007 22:35:21)

a ještě přidávám vásledky měření. Výsledky testu rychlosti vašeho připojení: Rychlost připojení : 2855 kbps Rychlost stahování : 357 KB/sec

kuba (18.2.2007 00:33:09)

No a jeste bych chtel dodat ze za kazdeho pitomce co ukecam aby si ten srac od nas koupil dostanu 200Kc od sefa.

Kuba (18.2.2007 14:10:05)

Za největší srabství považuju, když se někdo začne vydávat za někoho cizího. Tím pádem tuto diskuzi s tebou (co se za mě vydáváš)končím, je zcela evidentně vidět, že tvým úmyslem je pouze poškozovat druhé a šířit demagogické bludy. Ať si udělají čtenáři obrázek sami, co za lidi tady vystupuje. Dále nebudu na tvé bludy reagovat.

Anonym (18.2.2007 14:53:50)

No aspon to neni kdyz te ocituji "zbabely anonym"

Kuba (18.2.2007 15:29:14)

Ty smejde jeden, co se vydavas za me? Rozkopu ti koule ty hovado

Anonym (18.2.2007 16:37:26)

Kde měříš Kubo na dsl? A jaká le lokalita odkud jsi?

Anonym (24.2.2007 21:05:40)

Lokalita je Brno.

Richard (15.2.2007 08:44:03)

Měřeno dnes: DSL.CZ: Rychlost připojení k internetu: 2,76 Mbit/s Rychlost stahování dat: 353,3 kByte/s Rychlost.cz: Download: 2,897.95 kbit/s (362.24 kB/s) Upload: 488.86 kbit/s (61.11 kB/s) (http://rychlost.cz/sys/result/85.207.202.10/1171525376/54159c6ef3/) Ping na seznam: min: 9ms, max: 11ms, prumer: 10ms Jsem spokojen

gajda76 (20.2.2007 23:43:12)

Já už toho mám plný zuby. Jsem na prášky. Sice nemám premium, jelikož mezi Sokolovem a Chebem to bude asi tak za 10 let, ale musím podotknout, po měsíci průměrné rychlosti 600 až 800 kpps jsem se už ozval na "hot-line". Mám 2048 kpps. Bylo mi odpovězeno: Vzhledem k agregaci je vaše rychlost až nadprůměrná. Tak jsem se vyvrátil, u O2 se mi tohle nikdy nestalo. Nejvíce mě to nasere, když už i to rádio při 128 kpps, se mi sekne a načítá do vyrovnávací paměti. Zde je opis mojeho emailu: dotaz: Dobrý den, rád bych se chtěl zeptat, jesli uděláte něco s rychlostí. Nejsem jeden ze stěžovatelů, ale už více jak měsíc je moje rychlost v průměru 800 kbps. Ale platím 2048 kbps. Tak nevím. Už mi to docela vadí. Rád bych u vás zůstal. Děkuji za odpověd. odpověď: Dobrý den, Vámi uváděná rychlost u služby Classic ADSL je nadprůměrná vzhledem k agregaci 1:50. Protože u služby je zmíněná agregace, nelze z pochopitelných důvodů garantovat rychlost služby. S pozdravem Andrea Beranová Oddělení péče o zákazníky RADIOKOMUNIKACE a.s.

Nargon (21.2.2007 00:54:09)

A co jako? podle me je to vsechno pravda. Az na jednu vec. Tvoje veta: "Ale platím 2048 kbps." neni presna. Sluzba nema garantovanou rychlost. Takze platis 1 az 2048kbps :) a tech 800 v tomto rozmezi urcite je. A pravdepodobne to bude agregaci. U O2 se ti to nestalo protoze O2 a CRa ADSL classic jsou agregovane zvlast. Urcite by se totiz zakaznikum O2 nelibilo kdyby jim konektivitu kradli zakaznici CRa, kteri jak je videt ji maji malo.

gajda76 (21.2.2007 21:20:16)

Já vím, že rychlost není garantovaná, ale internet v roce 2007 nebo ve 3. tisíciletí by mohl být úplně někde jinde. Jasně s Japonskem se nesrovnáme nikdy, ale Rumunsko už pomalu doháníme. Agregace už je alespoň 1:50. Snad se moje děti dočkají agregace alespoň 1:10. A jejich děti možná už 1:1.

gajda76 (21.2.2007 21:25:16)

Moje rychlost změřená zde 21:24 Rychlost připojení k internetu: 137,03 kbit/s Rychlost stahování dat: 17,1 kByte/s 2048/256. Svělá agragace. FUP by mohli dát 500 MB na měsíc, snad by to vylepšili.

Anonym (22.2.2007 08:01:06)

A co ti sakra brani uzavrit si smlouvu na sluzbu s agregaci 1:1 ?

tom (22.2.2007 09:38:29)

nizka agregace je nesmysl, presneji receno zalezi na jakem bodu agregaci budes pocitat. Pokud pro celou ceskou zahranicni konektivitu, tak pocet pocitacu * rekneme 1Mb = cislo mnohem vyssi nez jaka je mezinarodni konektivita a jaka kdy bude potreba :)

gajda76 (22.2.2007 16:19:08)

Promiň, já jsem úplný lajk v internetu, tak bych rád, abys mi poradil společnost, která mi nabídne 1:1. Předem děkuji za odpověď.

Anonym (22.2.2007 23:08:47)

To neni problem, agregaci 1:1 ti nabidne temer kazdy slusny ISP (mimo tech garazovych WiFi podvodniku) Napriklad odkaz na sluzby tohoto typu u O2 mas tady: http://www.cz.o2.com/fixed/cz/firmy/internetove_pripojeni/pevne_pripojeni_k_internetu/internet_fixed/internet_digital.html PS: Do odkazu toto forum vlozi mezeru/y. Tak je odmaz aby to fungovalo

gajda76 (24.2.2007 20:04:35)

Díky moc.