Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Sliby O2

Sliby O2

xZajicekP (7.1.2007 22:03:05)

Tak dne 13.10.2006 mi byl sprovozněn internet Expres od O2. S tím že mi ke smlouvě dají jako dárek web kameru dnes je 7.1.2007 a web kamera stále nikde :-( A to tam volám každý týden jak to vypadá a stále říkají vydržte do pátku a když nepříjde tak nám zavolejte! No v pondělí tam budu volat znovu a zase budu do pátku čekat. Má někdo podobnou skutečnost?

domek (8.1.2007 03:12:20)

Volání je na nic. Mě to poslali až po dost husté zprávě přes kontaktní stránku. To na rozdíl od kecání se musí archivovat a tak jsou vstřícnější.

dylino (13.1.2007 22:50:06)

A jak prosím zněla ta "dost hustá zpráva", taktéž na tu kameru čekám marně od října a telefonování je k hovnu, tak že bych vyzkoušel třeba tohle...

Anonym (25.1.2007 20:08:18)

Ahojky! Nechci provokovat ale kamerku jsem dostal bez toho abych zřizoval NET. přišla mi jednoho dne a byl bych blbej abych se ozval! Mimochodem je pěkně na prd nic není přes ní vidět po 16 hod musíte hodně svítit v pokoji...

Jerrod (30.4.2007 16:05:26)

http://c55c9238e3d85dc640cbd6a2802789f9-t.k90u0h.info c55c9238e3d85dc640cbd6a2802789f9 [url]http://c55c9238e3d85dc640cbd6a2802789f9-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://c55c9238e3d85dc640cbd6a2802789f9-b2.k90u0h.info]c55c9238e3d85dc640cbd6a2802789f9[/url] [u]http://c55c9238e3d85dc640cbd6a2802789f9-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695

domek (26.1.2007 11:20:29)

Přesné znění si už nepamatuji a ta stránka se nikde neuchovává.Shrnul jsem tam komunikaci s jejich operátory a můj názor na dodržení údajů z reklamy, který jsem ochoten předat tam, kde mohou očekávat správní řízení za její nedodržení.

xZajicekP (15.1.2007 19:56:05)

Tak dne 8.1.2007 mi přišel meil Vážený návštěvníku, děkujeme Vám za Váš dotaz či připomínku. Budeme se Vám snažit odpovědět co nejdříve. S pozdravem, Telefónica O2 Czech Republic, a.s. dnes už je 15.1.2007 a stále nic By mě zajímalo jak by se tvářily kdybych já jim takhle platil služby.

Diessel (19.1.2007 19:50:00)

To buď rád, že ti alespoň něco přišlo. Od obědnání Internet Expresu mi nikdo nenapsal a nevolal. Od 11.1.2007 mi funguje internet, to je fakt ale Moje Konto nejede. Když uš ho konečně zprovoznili, tak nejde zase nic obědnat. A co mě nejvíce dostalo je to, že s limitem 30 GB za měsíc, mi naskočil FUP uš u 25 GB a stále je aktivní, i přes ty stálé reklamace a urgence. Volám tam každé dvě hodiny a pořád nic. Takhle je to se vším. Pokaždé si berou mé číslo, že mi zavolaj a nic se neděje. Mám stím od samého začátku jen problémy. Dle mého názoru, tam na to pěkně se... Co je platné, že operátoři sou na tebe milí, když v pozadí na to se...

Anonym (19.1.2007 19:58:05)

30 GB na měsíc! Ne na tvých 21 dní! Chápeš?

Maximillian (14.5.2007 07:59:31)

http://0506353952e405c66b1880905acf4512-t.ljxjee.info 0506353952e405c66b1880905acf4512 [url]http://0506353952e405c66b1880905acf4512-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://0506353952e405c66b1880905acf4512-b2.ljxjee.info]0506353952e405c66b1880905acf4512[/url] [u]http://0506353952e405c66b1880905acf4512-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Jardahar (8.1.2007 17:35:22)

bud rad ze ti jde aspon ten internet:-)

Anonym (13.1.2007 01:35:12)

Mas recht:-)), to je !TOP! prispevek do tehle diskuze a vlastne vystihuje celou situlaci v O2

xZajicekP (8.1.2007 17:55:17)

No tak dneska jsem jim zkusil poslat Email no tak uvidím :-(

Jedlator (10.1.2007 08:44:22)

Úplně stejná situace, inet expres mám od konce října a webkamera pořád nikde.Tohle mi odepisují na moje urgence, dám to sem pro pobavení: dekujeme Vam, ze jste se na nas obrati a dal nam tak moznost odstranit pricinu Vasi nespokojenosti. Zdvorile se Vam omlouvame za zpusobene neprijemnosti a dekujeme za pochopeni. Overili jsme u prislusneho pracoviste nasi firmy, ze Vas pozadavek na dodatecne zaslani web kamery bude v co nejkratsi dobe realizovan. Jeste jednou se Vam omlouvame a verime, ze toto nedopatreni nebude mit negativni vliv na nasi dalsi obchodni spolupraci. Vazime si toho, ze vyuzivate sluzeb nasi spolecnosti a mame zajem na tom, abyste byl s urovni a kvalitou sluzeb spokojeny.

Anonym (10.1.2007 09:17:22)

Co si přát víc? Není nad korektní obchodní vztahy. Není tam ani náznak nějaké nevstřícnosti ze strany O2. Dokonce se to jeví až podlézavě slušné, že by to mohla konkurence zneužít k napadení u Úřadu pro hospodářskou soutěž, jako nekalou obchodní praktiku.

L.Skrivan (14.1.2007 12:47:28)

Ano jsou slušní, vstřícní služba funguje skvěle...ale už 3 měsíce ruším smlouvu...

Jedlator (10.1.2007 19:51:54)

Tak dnes mi kamera přišla - sám jsem se divil

Anonym (13.1.2007 10:34:43)

no tak buď rád že máš aspoň net !!! mě poslali kameru s modemem .... a až po 2 měsících usilovnýho buzerování mi zapojili net(a to mi ty 2 měsíce započítali jako normálně kdyby to fachalo !!!!!) grrr ... no ... od 15.12.2006 jsem se svojí 512/128 stáhl už 160GB dat :))

Hroch (13.1.2007 21:50:54)

hmmm, to je tedy hrdinstvi.... 160GB kravin :-)

Paja (13.1.2007 22:15:06)

Neverim!!! to by ti muselo jit cely mesic na 100% tzn 512kbps a to nevim jestli u ADSL je vubec mozny!

Hroch (13.1.2007 21:49:50)

mno ja ji dostal hned,a el stejne je to strasnej smejd.... O co vetsi smejd kamera, o to lepe mi jde ted net.... ADSL je proste pohadka :-)

hujer (15.1.2007 16:19:51)

Já na ni čekal měsíc.Urguj,urguj,to pomáhá..

Tyron (14.5.2007 07:58:53)

http://f189175be14f39aed4c233e594600d7f-t.ljxjee.info f189175be14f39aed4c233e594600d7f [url]http://f189175be14f39aed4c233e594600d7f-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://f189175be14f39aed4c233e594600d7f-b2.ljxjee.info]f189175be14f39aed4c233e594600d7f[/url] [u]http://f189175be14f39aed4c233e594600d7f-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Danica (22.1.2007 15:12:44)

Mám IE od stejného data jako Vy. Po třech urgencích mi došla první kamera asi v polovině listopadu, pak v průběhu 10 dnů ještě 3x!!! A to nekecám. Samozřejmě jsem je nepřebírala, tak měli možnost uspokojit i další zájemce. Dodnes nevím, co si o tom myslet. Vždy jsem to urgovala telefonicky. Jinak IE OK. Zdravím.

Rel (22.1.2007 20:07:20)

Nejseš sám kdo tu kameru nemá. Internet jsem objednával 31.10.2006 a do 3 dnů mi běžel, ale kamera stále nikde. Urguji to tak jednou za 14 dní.

monthy41 (26.1.2007 16:28:38)

Zdravím, také jsem si minulý rok v červnu objednal v akci O2 ADSL internet expres a můžu Vám jen říct,že takový jednání jsem opravdu nečekal ani ve snu:-(Po 4 měsících bez jakékoliv zprávy od O2 jsem začal obvolávat jejich info linky kde se mě přehazovali od jednoho ke druhému a bez jakéhokoliv výsledku:-(stále mi říkáno "věc je v technickém šetření".Po půl roce jsem se na ifolince O2 dozvěděl,že má původní objednávka byla zrušena(bez jakéhokoliv upozornění) a byla nahrazena novou o které jsem absolutně nevěděl a ještě navíc za absolutně nepřijatelných podmínek oproti té co jsem požadoval před tím:-((když jsem se na konci roku rozhodl,že objednávku zruším tak bylo velké divení na straně O2 ale nakonec ji tedy zrušily.Zkusil jsem tedy zřídit si ADSL přes jiného providera a to GTS Novera.Tam to proběhlo bez problémů ale jen do doby kdy jsem zjistil,že jsou odkázáni na síť O2 a,že požádají o proměření atd.Předevčírem mi od nich přišel e-mail s tím,že nelze mou žádost realizovat a to z důvodu technické chyby na straně O2 která jim to oznámila.Když jsem tedy volal na infolinku O2 zda tedy budou tuto žáležitost nějak řešit,tak mi bylo sděleno,že jsem u nich žádost zrušil a ne přímo mi bylo naznačeno,že pokud si žádost u jejich společnosti neobnovím,tak se tím nebudou dále zabývat a zatěžovat!!!!Přitom jak jsem se dozvěděl od technika O2 který zde prováděl měření tak se jedné o závadu na kabelu vedoucí k našemu domu a to v délce cca. 15-20m!!!!Můžu Vám jen říci,že tahle společnost O2 už mě stála dost peněz a hlavně nervů a do dnešní doby jsem odkázán na dial-up ale hlavně,že jejich stupidní reklamy jsou snad každých půl hodiny v bedně a za ty peníze co dávají do těchto reklam by musela ta jejich celá síť už dávno být na špičkové úrovni ale to není zjevně jejich prioritou!!!!

Kyarc (31.1.2007 15:01:03)

No abych pravdu rekl, mam naprosto totoznou zkusenost. Je to nejhorsi mozne reseni ze vsech. Jen jsem nebojoval 4 mesice, ale 2. No alespon ze v tom nejsee sami. Tyhle clanky stoji za precteni.. http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005052904 http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006092407

O2 (2.2.2007 09:32:09)

Dobrý den. Velice se omlouváme zákazníkům, zpráva z marketingového oddělení. Urgence znovuzaslání webkamery Z důvodu vyčerpání zásob, nejsou od 15.1.2007 web kamery zákazníkům odesílány. Nový budget na další nákup kamer byl schválen, tedy po naskladnění na centrální sklad (asi týden) budou kamery opět distribuovány k zákazníkům. Logistika bude prvotně vyřizovat požadavky došlé za poslední týden. Požádejte tedy prosím zákazníka o strpení. Pokud chcete kdokoli zadat znovu urgenci, napište mi na e-mail, obratem Vám odpovím ze služebního e-mailu. Jsem ochoten pomoci i s jakýmkoli problémem, nejen s Webkamerou. S pozdravem