kritizátor (17.1.2007 18:53:24)
17. ledna 2007 v 18:00 volám na linku 800123456, čekám tam pět minut, operátor na obchodním ze mě vytáhnul údaje, načež mi oznámil, že je to vlastně záležitost technického oddělení a že mě tam přepojí... Čekám dalších pět minut, hovor spadnul... Volám tam znovu (radši rovnou na to technické oddělení) a naštěstí se hned někdo ozval! Říkám, co potřebuju, operátor mi ohlásí, že toto není záležitost technického oddělení a že mě přepojí na obchodní... Tak jsem mu opáčil, že odsud mě právě přepojili na technické.... On na to odpověděl, že to byl asi nějaký divný operátor, tak mě tam zpátky přepojil... Ozvala se operátorka přes záležitosti O2 TV :-D, začal jsem se neřízeně smát, musel jsem ji říct, že se omlouvám a že prosím o malé strpení. Když jsem jí vyložil svůj problém, shodli jsme se, že jdu jakože náhodou kolem :-) a ať mě teda přepojí na to obchodní. Na obchodním se ozval rozumný hlas (už asi starší zkušenější člověk), nadiktoval jsem mu údaje o naší lince, poprosil mě o strpení, že si sežene podklady a ozve se mi a zrušíme tu službu MAIL Expres 100MB. Pět minut O2 hudby. Opět se ozval, a že prý to od nich nejde zrušit, že mě přepojí na oddělení SPECIALISTŮ přes Internet, tak jsem si říkal, že tam už MUSÍM mít úspěch!!! Operátorka na oddělení "specialistů" přes Internet mi svým tónem naznačila, že co jako tu dělám! Pak mi sdělila, že to mám konzultovat s technickým oddělením. Bránil jsem se, že tam už nechci!!!!!!!! Že jsem uvíznul v bludném kruhu!!!!!!! Ona na to, že by se to mělo dát zrušit přes 'Moje konto' na internetu... Já na to, že ta jejich úžasná formulka "...není dočasně možné plně využívat aplikaci Moje konto", co už tam smrdí několik měsíců, mi nevlévá moc optimismu do žil, že se mi povede MAIL Expres zrušit třeba zítra... Rozloučili jsme se, řekl jsem, že zkusím zavolat jindy. :-)