Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Jak jsem rušil službu MAIL Expres 100MB u O2.....

Jak jsem rušil službu MAIL Expres 100MB u O2.....

kritizátor (17.1.2007 18:53:24)

17. ledna 2007 v 18:00 volám na linku 800123456, čekám tam pět minut, operátor na obchodním ze mě vytáhnul údaje, načež mi oznámil, že je to vlastně záležitost technického oddělení a že mě tam přepojí... Čekám dalších pět minut, hovor spadnul... Volám tam znovu (radši rovnou na to technické oddělení) a naštěstí se hned někdo ozval! Říkám, co potřebuju, operátor mi ohlásí, že toto není záležitost technického oddělení a že mě přepojí na obchodní... Tak jsem mu opáčil, že odsud mě právě přepojili na technické.... On na to odpověděl, že to byl asi nějaký divný operátor, tak mě tam zpátky přepojil... Ozvala se operátorka přes záležitosti O2 TV :-D, začal jsem se neřízeně smát, musel jsem ji říct, že se omlouvám a že prosím o malé strpení. Když jsem jí vyložil svůj problém, shodli jsme se, že jdu jakože náhodou kolem :-) a ať mě teda přepojí na to obchodní. Na obchodním se ozval rozumný hlas (už asi starší zkušenější člověk), nadiktoval jsem mu údaje o naší lince, poprosil mě o strpení, že si sežene podklady a ozve se mi a zrušíme tu službu MAIL Expres 100MB. Pět minut O2 hudby. Opět se ozval, a že prý to od nich nejde zrušit, že mě přepojí na oddělení SPECIALISTŮ přes Internet, tak jsem si říkal, že tam už MUSÍM mít úspěch!!! Operátorka na oddělení "specialistů" přes Internet mi svým tónem naznačila, že co jako tu dělám! Pak mi sdělila, že to mám konzultovat s technickým oddělením. Bránil jsem se, že tam už nechci!!!!!!!! Že jsem uvíznul v bludném kruhu!!!!!!! Ona na to, že by se to mělo dát zrušit přes 'Moje konto' na internetu... Já na to, že ta jejich úžasná formulka "...není dočasně možné plně využívat aplikaci Moje konto", co už tam smrdí několik měsíců, mi nevlévá moc optimismu do žil, že se mi povede MAIL Expres zrušit třeba zítra... Rozloučili jsme se, řekl jsem, že zkusím zavolat jindy. :-)

Anonym (17.1.2007 19:32:16)

Zavolej si normálně na 800123456, nikam se nenech přepojit, řeknou ti adresu, kam poslat písemnou žádost, nebo můžeš zkoušet nefunkční Moje Konto. Ale radši to vyřeš písemně, máš to jistější.

Anonym (18.1.2007 08:42:11)

standartně se to opravdu ruší přes Moje konto, pokud to nejde, zadává se na to porucha

oweitzu (19.1.2007 11:51:54)

:)) nemas asi ty hovory nahrane co, docela sem se zasmal

kritizátor (20.1.2007 09:45:33)

Normálně zavolej na 800123456, řekni, že chceš zrušit službu "MAIL Expres 100MB" a uvidíš ten kolotoč! :-D Nasměješ se - to ti garantuji. Mimochodem včera jsem tam opět volal a dopadlo to skoro stejně jako ve středu. S tím rozdílem, že jsem na začátku volal rovnou na technickou a že jsem neprošel přes O2 TV oddělení. :-( Ale jinak jsem se bavil dobře! :-)

oweitzu (20.1.2007 10:29:54)

ok, ale to tam mam volat ze chcu zrusit neco co ani nemam? :) ne,ok,chapu :))))

Anonym (20.1.2007 11:08:02)

A ty nevíš, že výpovědi se posílají zásadně doporučeným dopisem?!

Anonym (19.1.2007 21:11:12)

Tohle je bohužel problém všech velkých teleco a IT společností... Holt brigádníci jsou jenom brigádníci:-/

O2 (23.2.2007 23:55:17)

Napište na adminhelp@iol.cz, číslo linky, kontakt na Vás a popište tam žádost. Měli by se Vám ozvat conejdříve a zpracovat vše.