ASDF (24.1.2007 12:34:48)
Přemýšlím o zavedení připojení k Internetu pomocí technologie ADSL. Uvažuji o službě Novera DSL Fun zprostředkovávanou po drátech O2. Pročetl jsem si smluvní dokomenty fy GTS Novera a nejsou mi jasné některé body: a) V provozních podm. je vzorec na dostupnost služby (doba trvání služby - doba výpadku)/doba trvání služby * 100 [%] Kde jsou však uvedeny nějaké mezní hodnoty, s kterými se vypočtená dostupnost služby porovnává? Od jak dlouhého výpadku mám nárok na poměrné zmenšení měsíční částky za službu? Mám pocit, že u Telecomu to byly kdysi 4 dny? Musím po každé poruše nahlásit GTS reklamaci účtovaných služeb anebo sami upraví měsíční cenu (no, ono je to asi hloupá otázka - sami nic dělat nebudou, ale jak to vlastně funguje v praxi)? b) Do doby nedostupnosti služby se nezapočítávají závady, které jsou mimo veřejnou komunikační síť poskytovatele (GTS) ... tedy např. v síti O2. Má to znamenat, že když se něco stane v síti O2, tak z pohledu GTS není vina na jejich straně a budou mi účtovat plnou sazbu za používání Internetu, ikdyž mi objektivně nejde? c) Dále z provozních podmínek: Pokud účastník během 15 minut po okamžiku znovuzprovoznění (TOpravy) služby oznámí poskytovateli, že se závada stále projevuje, má se za to, že okamžik TOpravy dosud nenastal. Pokud se závada projeví později, považuje se za závadu novou. To znamená, že když mě zavolají na mobil (uvedený v kontaktních údajích), že to spravili a já nebudu zrovna doma, abych ověřil funkčnost spojení, tak jim po vypršení 15 minut automaticky odsouhlasím, že je to opraveno. Je takové chování běžné? Díky za komentáře.