Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > O2 - Jak zazadat o tarif Extreme???

O2 - Jak zazadat o tarif Extreme???

Unterwassermann (5.2.2007 17:22:58)

Muzete mi negdo poradit jak nejrychleji docilit prechodu na sluzbu O2 Extreme? Uz sem obvolal vsechny cisla od 800123456, 800184084 i placenou linku 900169090 a vsichni si me prehazuji jak horkej brambor. Uz me to fakt stve. Diky za kazdou radu :´-(

Anonym (5.2.2007 18:39:16)

Přihlaš se na konto.o2shop.cz a tam si to naklikej.

Unterwassermann (5.2.2007 18:48:53)

to sem samozrejme udelal jako prvni vec, konkretne uz 12.12.2006!!! , a od ty doby nic. a pro jistotu me moje konto "funguje" dost prapodivne, grrrrrr

Anonym (5.2.2007 21:08:05)

Prechod na jinou sluzbu neni zalezitost technicke podpory, protoze na svem aDSL nemas technicky problem, takze cisla 900 169 090 a 800 184 084 ti pomoct nemohou. Je to vse v kompetenci customer care na lince 800 123 456, volej jen tam, urguj, dozaduj se informaci v jakem presne stavu to je, ber si jmena operatoru a pripadne na ne posilej stiznost na nekompetentni jednani.

Anonym (6.2.2007 00:16:08)

No já bych spíš zkusil 800020202, což je linka určená přímo pro objednání a změnu služeb.

domek (6.2.2007 12:14:32)

To je jen prodejní linka, která stejně navede na techniky 800 184 084 a pokud to neumí příslušná položka ve funkci "Moje služby", neumí to nikdo. Mám ten samý problém s aktivací WEB prostoru již týden a právě využívám jejich možnost písemného kontaktu z webového formuláře s poukazem na klamavou reklamu nedostupností nabízené služby. Uvidíme.

Anonym (6.2.2007 12:15:57)

Na 800184084 těžko, protože to je linka technický podpory. A ano. Je to prodejní linka. Kolega Podvodník snad taky chce, aby mu prodali službu, ne?

domek (6.2.2007 23:46:19)

Zmiňoval se přece, že "Moje konto" mu nechodí správně, je tedy již zákazníkem O2 s internetovými i hlasovými službami. Právě jedině tam se dá změna internetové služby provést a když to nejde, musí to nahlásit jako poruchu technické podpoře, nebo podat stížnost přes ten webový formulář. Žádné jiné kroky nikam nevedou, snad mimo železnou tyčí domluva generálnímu řediteli, jak již bylo předvedeno. Leč ti místo zjednání nápravy rezignují zlatým odstupným do rodné domoviny, takže namísto chtěného to vede jen ke zvýšení nákladu bulvárních plátků.

02 (6.2.2007 13:47:05)

Ahoj. Zkus napsat e-mail na adminhelp@iol.cz s tvým problémem. Vše přesně popiš. Číslo linky, jméno majitele linky, kontakt na tebe. Měli by se ti co nejdříve ozvat - buďto e-mailem nebo na mobil. O2

domek (6.2.2007 22:48:57)

Vždyť právě ten formulář je k tomu určený. Co bych měl ještě popisovat, když operátoři technické kontroly (nejméně již čtyři) to údajně jako poruchu předávali technikům a na tom formuláři je můj e-mail i jméno, takže přiřadit ho k záznamům v "Moje konto" je snad pro profíky hračka. Jinak by si měli jít hrát někam jinam. Ten termín "co nejdříve" má jakou hodnotu vyjádřenou v časových jednotkách? Hodiny, dny, týdny, měsíce, nebo snad roky? Je 22:40 a pořád nic. Ani náprava poruchy, ani kontakt. Nabízená služba, a to je již pěkných pár měsíců, musí být funkční již p_ř_e_d vložením do reklamy. Jinak jde o klamavou reklamu jako z učebnice. Doufám že toto fórum čte i konkurence O2 a nenechá si ujít příležitost k nějaké podařené taškařici.

Anonym (6.2.2007 23:24:47)

Já ti poradím jednu naprosto spolehlivou věc - zvedni zadek,zajdi do nejbližší O2 prodejny a tam svůj požadavek sepiš písemně jako objednávku a nikdo se již nemůže vymlouvat a bude se to řešit.

domek (7.2.2007 00:19:15)

Jednak je to poněkud z ruky a nejméně na půl dne a pak i k ničemu, protože tu službu mám již od počátku smluvního vztahu přidělenu. Jen ji poté, co se ji rozhodnu využít, musím aktivovat a jediná cesta je přes "Moje konto". Největší problém je v tom, že sice jsou hovory s operátory možná monitorovány, jak se neopomíná neustále zákazníkovi připomínat toto "zkvalitnění služby", ale nikdo to ve skutečnosti nedělá, protože to nelze v rozumném čase a za rozumných nákladů dohledat. Zákazník tak nemá žádnou jistou, že to co mu operátor s nacvičenou úslužností říká, také činí. A protože i operátoři vědí o nemožnosti dohledání kontaktu se zákazníkem a nemožnosti zákazníka jejich činnost reklamovat, tak nejspíš nic nečiní. Většina z nich jsou stejně málo honorovaní brigádníci, tak je to netrápí. O2 to taky netrápí, protože mají darovaný monopol, nazývaný dominantní postavení na trhu, aby to někoho tak moc nedráždilo. Mimo zákazníka jsou tak všichni spokojení a to jim již zůstane navždy, protože by se jinak musel udít zázrak a ty jak víme se nedějí.

domek (13.2.2007 00:12:59)

Jen sem dodávám, že něco zabralo a volby služeb v "Moje konto" byly hned druhý den, od 8.února, aktivní. Ještě tak vědět co má takový vliv.

Anonym (7.2.2007 21:44:35)

Jeste jednou Operator a nasledne technik technicke podpory pracuje na lince 800 184 084 kde toto NEDELAJI, rozumis? Uz to tu bylo psano asi 10*. Takze si zavolej na 800 123 456 kde by to na techniky davat nemeli, nebo pouzij ten e-mail co ti tu radej.

Unterwassermann (6.2.2007 06:16:54)

diky vsem za pomoc, budu to zkouset dal a uvidim co se bude dit

O2 (6.2.2007 13:50:25)

800184084 - linka technické podpory, řeší instalace modemů, poruchy. Pokud jsou problémy ve správě tvého konta, měli by předat servisní požadavek na systémové techniky. Nebo také na 800123456 by měli předat servisák. 800020202 - linka prodejní, ale pokud chceš třebas navýšit rychlost, tak by tě měli také obsloužit. Někdo tě přepojí, někdo ne. Jinak na 800123456. O2

O2žrout (14.2.2007 13:01:51)

nezájem...a ta vaše strašná linka technické podpory...nabídnou mi možnosti a funguje i nula i když mi jí nenabídly...

Petr (11.2.2007 13:03:10)

Jakou máš variantu nyní? Máš protokol PPPoE nebo ještě A? Pokud A, tak bude nejprve nutné udělat migraci na E. Často se to stává. Stará varianta nelze migrovat.

Unterwassermann (11.2.2007 14:23:32)

mam PPPoE, ale uz to resim pres mail s jednim clovekem od O2 tak pristi tyden to snad bude fungovat...

O2 (12.2.2007 08:40:56)

Jestli to je stejný laik, jako 99% mých kolegů, tak přeji dobré pořízení :-D Většinou umějí jen dobře slibovat a prodávat.

Anonym (12.2.2007 17:42:58)

A ty jsi co za hlavu?

O2žrout (14.2.2007 13:00:20)

ale tady to nikoho nezajmá tak zalez z5 do jeskyně

Unterwassermann (14.2.2007 11:59:05)

Tak uz mam O2 2048 Extreme, diky jednomu tejpkovi z O2, ktery se mi ozval na mail. Diky moc chlape :-)

O2 (14.2.2007 12:07:42)

Nemáž zač Unterwassermanne :--)))))

O2žrout (14.2.2007 12:59:19)

napíchnu si tě na rožen a sežeru ti koule!!!

Muhaha (2.3.2007 00:43:13)

Uz mam na tebe spadeno ty kokote.

Petr Sybol (1.3.2007 19:01:36)

Zdravím. Nechci zakládat nové vlákno, tak se podělím zde, bohužel se špatnou zkušeností ohledně O2. Aktuálně mám ADSL IOL Broadband 3072 s 12GB limitem a 07.02.2007 jsem přes aplikaci Moje konto provedl změnu na Extreme 3072 bez limitu a FUP. Dodnes nenastala ze strany O2 žádná změna a dost mě to po celé komunikace za necelý měsíc mrzí, vzhledem k tomu, že jsem s nimi neměl nikdy žádné problémy, co se týče kvality i služeb. Za necelý měsíc jsem již 6x slušně prosil na zákaznické lince, jak to s objednávkou vypadá, nikdo mi nebyl schopen říci, kde to vězí či vázne, sliby, že se mi ozvou na mobilní číslo se neuskutečnilo, jen jsem dostal pokaždé informace, že je to předané a že mám zavolat zase za tři dny. Až v pondělí 26.02. mi jedna paní na zákaznické lince sdělila, že prý objednávku stornovali z důvodu, že jsem nedal nějaký souhlas o změně nějakého datového parametru související se změnou služby a neměli na mě kontakt, což jsem udiveně nechápal. Tak jsem jí požádal, že tedy souhlas dávám a zda objednávku provede za mě. Za 10min mi volala na mobil, že objednávku provedla, uvedla, že souhlasím se změnou a ujistila mě, že se vše v pořádku provede. Když se dnes podívám na moje konto, vidím tam stále v objednávkách původní mou změnu ze 7.2, která je od 7.2 ve stavu "služba aktivována", přitom jí prý stornovali. Když se podívám na moje služby, mám stále IOL Broadband. Už opravdu nemám čas ani sílu znovu volat a vzhledem k tomu, že nedávno se v naší lokalitě objevil konkurenční produkt, tak přemýšlím o ukončení všech služeb s O2. Toť moje zkušenost. Dám tomu snad ještě jednu šanci a pak bohužel konec.