Anonym (5.2.2007 18:39:16)
Přihlaš se na konto.o2shop.cz a tam si to naklikej.
O2 (6.2.2007 13:50:25)
800184084 - linka technické podpory, řeší instalace modemů, poruchy. Pokud jsou problémy ve správě tvého konta, měli by předat servisní požadavek na systémové techniky. Nebo také na 800123456 by měli předat servisák.
800020202 - linka prodejní, ale pokud chceš třebas navýšit rychlost, tak by tě měli také obsloužit. Někdo tě přepojí, někdo ne. Jinak na 800123456.
O2
Petr (11.2.2007 13:03:10)
Jakou máš variantu nyní? Máš protokol PPPoE nebo ještě A? Pokud A, tak bude nejprve nutné udělat migraci na E. Často se to stává. Stará varianta nelze migrovat.
Unterwassermann (14.2.2007 11:59:05)
Tak uz mam O2 2048 Extreme, diky jednomu tejpkovi z O2, ktery se mi ozval na mail. Diky moc chlape :-)
Petr Sybol (1.3.2007 19:01:36)
Zdravím. Nechci zakládat nové vlákno, tak se podělím zde, bohužel se špatnou zkušeností ohledně O2. Aktuálně mám ADSL IOL Broadband 3072 s 12GB limitem a 07.02.2007 jsem přes aplikaci Moje konto provedl změnu na Extreme 3072 bez limitu a FUP. Dodnes nenastala ze strany O2 žádná změna a dost mě to po celé komunikace za necelý měsíc mrzí, vzhledem k tomu, že jsem s nimi neměl nikdy žádné problémy, co se týče kvality i služeb. Za necelý měsíc jsem již 6x slušně prosil na zákaznické lince, jak to s objednávkou vypadá, nikdo mi nebyl schopen říci, kde to vězí či vázne, sliby, že se mi ozvou na mobilní číslo se neuskutečnilo, jen jsem dostal pokaždé informace, že je to předané a že mám zavolat zase za tři dny. Až v pondělí 26.02. mi jedna paní na zákaznické lince sdělila, že prý objednávku stornovali z důvodu, že jsem nedal nějaký souhlas o změně nějakého datového parametru související se změnou služby a neměli na mě kontakt, což jsem udiveně nechápal. Tak jsem jí požádal, že tedy souhlas dávám a zda objednávku provede za mě. Za 10min mi volala na mobil, že objednávku provedla, uvedla, že souhlasím se změnou a ujistila mě, že se vše v pořádku provede. Když se dnes podívám na moje konto, vidím tam stále v objednávkách původní mou změnu ze 7.2, která je od 7.2 ve stavu "služba aktivována", přitom jí prý stornovali. Když se podívám na moje služby, mám stále IOL Broadband. Už opravdu nemám čas ani sílu znovu volat a vzhledem k tomu, že nedávno se v naší lokalitě objevil konkurenční produkt, tak přemýšlím o ukončení všech služeb s O2. Toť moje zkušenost. Dám tomu snad ještě jednu šanci a pak bohužel konec.