Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Pozor na klamavou reklamu firmy Karneval

Pozor na klamavou reklamu firmy Karneval

Štěpán (23.2.2007 13:43:44)

Nenaleťte na klamavou reklamu firmy Karneval, vyšší rychlost za cenu nižší. Sice sleva je poskytnuta, ale ne po dobu tří měsíců jak se píše v prospektu. Změna rychlosti není zadarmo, ale za poplatek 200 korun a zároveň běží dvouměsiční lhůta pro změnu. Takže vlastně sleva není žádná a reklamaci firma Karneval neuznává. Při písemném kontaktu se dopis vrátí jako nedoručitelný, fax zahlásí chybu, na mailový kontakt přijde automatický generovaná odpověď o zamítnutí. Osobní kontakt není možný, protože firma sídlí v zaplivaném dvoře v Karlíně a kromě sekretářky tam není nikdo kompetentní. Proto doporučuji si velmi důkladně přečíst smlouvu a v lepším případě vůbec podmínky slev vůbec nevyužívat, protože v konečném důsledku jsou pro zákazníka podmínky nevýhodné a reklamace nevymahatelné. Osobně tuto firmu nedoporučuji, protože při jakýchkoli problémech se obrátí k zákazníkovi zády. Firma spoléha na to, že pro nějakých cca 1500 korun se s ní soudit nikdo nebude.

Nargon (23.2.2007 14:46:20)

1) pro 1500 se ani soudit neda, je to pod 5000 a neni to trestny cin, jen prestupek. 2) To je snad normalni aby si clovek precetl to co podepisuje. Nebo ne?

Anonym (23.2.2007 18:27:29)

Máš sice pravdu, ale je slušností na dopis (ať už e-mail nebo snail-mail) odpovědět. K zákazníkovi se prostě zády slušná firma neobrátí.

Nargon (23.2.2007 18:44:30)

To ano, alespon zaklady slusnosti by mohli mit.

Tom (25.2.2007 08:10:16)

Podnikání a slušnost v Čr nejdou dohromady. Spoléhat na slušnost při objednávce jakékoliv služby je více než naivní, řekl bych až hloupé...

Nargon (25.2.2007 13:21:52)

Hmm to jo, ale neni nahodou protipravni neprijmout reklamaci? To ze ji prijmou a zamitnou je normalni, ale vubec ji neprijmout snad nejde. Jak autor psal dorucil se pouze e-mail, na ktery byla vygenerovana automaticka odpoved. Jenze na e-mail ani nemusi reagovat, protoze ho mohl poslat kdejaky pobuda. Ale osobni reklamaci, nebo poslanou doporucene dopisem musi prevzit, to ze ji pak zamitnou je normalni, protoze co uzivatel podepsal a necetl je jeho blbost.

Tom (26.2.2007 17:34:46)

Firma se pouze snaží hrou na "mrtvého brouka" otrávit zákazníka, který takzvaně otravuje. Pravda je, že je to neetické, ale to už jsme zase u té slušnosti...

Thorough (26.2.2007 01:09:00)

Ja jsem uz s Karnevalem komunikoval telefonicky, e-mailem a formularem pres web - pokazde jsem dostal odpoved a byl jsem spokojen..