Anonym (7.3.2007 06:02:46)
Občas se povede i nechtěné :)
Anonym (7.3.2007 08:08:10)
Rozdil je uplne(cele frekvencni spektrum ma CRA) a castecne(ma jen frekvence pro ADSL) zpristupneni mistni smycka, ale to ty nepoznas.
Pokud linku prevedes k CRA a nezaplatis preneseni cisla (cca 3600,- co dostane zaplaceno O2), tak dostanes nove cislo (ja na tom docela ziskal, mam ted nadherne cislo, ktere jsem si zapamatoval po 1. precteni).
Vyhodou je, ze chodi jeden ucet, mas koho v pripade problemu tlouct po hlave.
Anonym (7.3.2007 12:58:13)
Zase na druhou stranu, když řešíš problém s ČRa, tak se pořád jenom vymlouvají na O2, že tohle a tohle. Potom zjistíš, že to vlastně ještě O2 ani nepředali, jenom to u nich někde zkejslo.
Jinak technologicky je to samozřejmě úplně něco jiného. Pokud máš linku od O2, tak používáš ústřednu O2, pokud používáš ČRa, tak ses připojenej tuším přes ten jejich triple play MALC, či jak se to jmenuje.
Tomáš Oborný (13.3.2007 13:18:58)
Zdravím,
pošlete mi na sebe kontakt na email, vysvětlím Vám rozdíl mezí verzí SPV a PPV a dle Vašich informací Vám navrhnu co by bylo pro Vás lepší.
Můžete kontaktovat i na ICQ: 310228205
Oborný Tomáš
České Radiokomunikace a.s.
Tomáš Oborný (14.3.2007 15:08:43)
Zdravím a děkuji lidem za podporu.
Ano jsem obchodník a mým úkolem je prodávat naše služby. Nikomu nic nevnucuji. Rád zodpovím dotazy ke službě. A pokud se služba líbí, pomohu s jejím zřízením.
Spousta našich zákazníků si službu objednala přes internet nebo call centrum. Od té doby s nimi nikdo nekomunikuje, na call centrech sedí lidé, kteří tomu moc nerozumí a jen naťukají problém do počítače. Problém se předává dál a dál...
Proto nabízím, kdo má zájem o naše služby ať se obrací na mě. Pomůžu se zřízením a pomáhám v celé fázi realizace i po ní. V podstatě celý den jsem na ICQ, odpovídám v noci i o víkendu. Myslím, že to je služba, která není standardem.
Přeji hezký den
Oborný Tomáš
České Radiokomunikace a.s.
ICQ: 310228205