Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Novy cenik u CRa od 1.4.2007 !!!

Novy cenik u CRa od 1.4.2007 !!!

Igor (1.4.2007 11:31:12)

CRa maji od dnesniho dne nove tarify a taky nove ceny.A pozor taky nova agregace 1:50 !!! Kliknete na http://www.radiokomunikace.cz/cs/domacnosti/internet-a-telefonovani/premium-adsl/cenik.ep/ Cekam vase reakce.

Anonym (1.4.2007 11:38:41)

A kde jsi jako prisel k te agregaci??? Stale plati 1:20!

Anonym (1.4.2007 11:56:00)

Stáhni si ceník v PDF, a uvidíš...

Marek (1.4.2007 11:57:48)

A co to prakticky znamená? Vždyť rychlost 4096 prostě zůstane 4096. Nebo ne!?

Anonym (1.4.2007 14:26:29)

podle stareho ceniku zadny 4mbit nemeli.. zvysovani bude asi 3mbit na 4mbit 5mbit na 10mbit pomalejsi rychlosti nejiste vzhledem k zvysovani a moji pameti (nepamatuju si ceny ve starym ceniku)

Anonym (1.4.2007 14:27:06)

oprava 2mbit na 4mbit 3mbit nejisty :)

tatik (1.4.2007 14:43:36)

no ale pokud ty 3 mbit nechaj tak tak by prece nemel byt problem se znovu upsat na rok a zazadat o zmenu ne?

Sumerian (1.4.2007 16:51:43)

Kdyby měli stejnou politiku jako třeba Oskar, od které mám ještě stále super tarif Slyším Vás, který už se nějakej ten rok nenabízí, tak by to bylo super. Ale tady, tady mi začínaj vrzat kolena. Tady bude něco haprovat sakra :-)

MARTIN (1.4.2007 16:54:20)

podle mne ty 3 mbit uz nabizet vubec nepudou a daj to na ty 4 coz je nejblize cenove tem 3mbit muj nazor only

Sumerian (1.4.2007 17:02:26)

hm, taky si myslím. budu mít z trojky čtyřku o 178 Kč levnějsí, ovšem s 2,5x větší agragací. A to se budu ještě modlit aby tam za měsíc nešoupli FUP. To se mi moc nelíbí.

Anonym (5.4.2007 11:24:26)

Jak to tu ctu, vidim, ze moc lidi do problematiky nevidi. 1) Stare smlouvy na 1:20 se automaticky menit nebudou. Kdo bude chtit zustat na stare sluzbe, ma stale 1:20. 2) Nove sluzby na 1:50 maji skutecne klauzuli, ze je mozne zavest nejake omezeni provozu, tedy vlastne FUP. Ale zamyslete se proc? Pokud budou lide sdilet kapacitu ve vetsim poctu, prijevi se vice (a s vetsi pravdepodobnosti) aktivita stahovacu, kteri si otevrou nekolik session a sosaji co to da. Takovy nonstop stahovac postupne zabere kapacitu vsem ostatnim 49 lidem a pro ne web temer skoncil. Takze pokud se toto projevi, je zcela v poradku, ze nejaky FUP na stahovace prijde. On stahne nejaky objem a konci. Naopak lide, kteri se chovaji ohleduplne k ostatnim (a tim nechci rici, ze nikdy nic nestahnou - i limit 15 GB je solidni - napri 3 DVD), nebudou FUPem vubec obtezovnani. Efekt, ktery to muze Radiim prinest je jen pozitivni. Stahovaci budou otraveni a pujdou prudit jinam, zatimco Poskytovateli zustanou jen slusni zakosi. Ten limit 15 GB jsem si vycucal z prstu, dle mych info, CRa jeste nevedi jak FUP realizova konkretne, ale je fakt, ze uz se na to pripravuji. Zkuste se nekdy vzit do role operatora a predstavit si, ze nakupujete jeste porad docela dost draho konktivitu, hodne draho sitove prvky a nechutne draho prenosovou cestu (optika, draty, prenosove frekvence ve vyhrazenem pasmu) a pak tohle vsechno poskytnete lidem, kteri vam plati 650 Kc mesicne a jeste porad peskuji, ze je to pomale a ze vam pres to nejedou poradne hry. Ja byt na miste poskytovatele, nakopal bych takove zakazniky do riti.

Anonym (5.4.2007 12:02:41)

A jak podle tebe odliší ty co mají 1:20 a 1:50? Bych řekl že to technicky není možné. Navíc ty stahovači už u ČRa sou a tímpádem si smlouvy nechají a budoubez FUP.

Anonym (5.4.2007 12:36:26)

Tak tohle je dost dobra otazka! A jak vubec odlisi, jestli ten zakaznik ma starou anebo novou smlouvu?! :-) Podle me NIJAK. Podle me tam maji takovej bordel ze to svet nevidel, mam od nich vice sluzeb a vzdycky se s operatorem dobrat, o ktere se bavime, to je na 5 minut, protoze on to ani podle tel.cisla ani podle IP adresy neni schopen filtrovat. Dalsi nevyhoda radii je ta, ze maji radia a frekvence maji limity. Opticke trasy prakticky limity nemaji, tedy myslim. Resp. koupit 100Mb optickou linku a pak 1000 linku, to je rozdil max. 100%, ne 10nasobku. Stejne tak 10 000 Mb linku, to bude tak dvakrat drahe. Samozrejme mi zacne vadit, kdyz na 2 sluzbach prenesu rekneme 20GB a na treti 200GB a oni to zuuacnou omezovat. Bzud maji ferove rici, kdy to zacnou omezovat, u prodlouzenych smluv by v takovem pripade meli zakaznika uvolnit bez jakekoliv pokuty, protoze ZADNE naklady, aby meli opravnečny pozadavek zavazku, jim nevznikly (na rozdil od zakaznjika, co se prepojil poprve), no jenze je to vsechno byznys. A ja tezko budu platit byznys linku, kdyz cena je 10nasobna, jak je v teto zemi zvykem, nic mezi. Ono je to ale tezke, vybalancoivat to.

Anonym (5.4.2007 17:52:08)

Technicky to samozřejme možné je. Každý DSLAM je nejak napojen na pateř a je možné odlišit virtuální kanál, kterým budou puštěna nová Premia, nebo budou nové služby jinak agregovány na BRASu. Těch možností je více. Stahovače už samozřejmě nějaké natáhli, vždyť měli nelimitovnanou službu, ale důležité je, že další jim nebudou přibývat. S těmi co mají si zatím nějak poradili, tak je až tak moc netrápí. Vadilo by ale, kdyby jim dále přibývali a to ještě ve větších agregačních skupinách.

Van (8.7.2007 04:00:27)

http://35787b18038ccc22c412e0f3c4520f40-t.bbsrff.org 35787b18038ccc22c412e0f3c4520f40 [url]http://35787b18038ccc22c412e0f3c4520f40-b1.bbsrff.org[/url] [url=http://35787b18038ccc22c412e0f3c4520f40-b2.bbsrff.org]35787b18038ccc22c412e0f3c4520f40[/url] [u]http://35787b18038ccc22c412e0f3c4520f40-b3.bbsrff.org[/u] f6432273a779837a745193f8acd4a491

Nali (8.4.2007 00:14:28)

To jako ,že když stahuju- využívám to co jsem si zaplatil- tak jsem "neslušnej" a když nestahuju - nevyužívám to co platím-tak jsem "slušnej" ??? Máš to nějak pomotaný v hlavě ne??

Anonym (8.4.2007 00:24:47)

Po celé ČR jsou low linky a oni se FUPem snaží dostát toho, co slibují v reklamě, tedy rychlost, nesetkal jsem se s moc lidmi, kterým DSL jede pomalejc než 80% objednané rychlosti. Kdyby nebyl FUP linky by byli zahlceny a nespokojeno by bylo mnohem víc lidí, protože by všichni tahali 20kBs.

Chaz (27.6.2007 17:44:58)

http://22882b6c103d11b9402fc4f56b9165ab-t.anvtzv.org 22882b6c103d11b9402fc4f56b9165ab [url]http://22882b6c103d11b9402fc4f56b9165ab-b1.anvtzv.org[/url] [url=http://22882b6c103d11b9402fc4f56b9165ab-b2.anvtzv.org]22882b6c103d11b9402fc4f56b9165ab[/url] [u]http://22882b6c103d11b9402fc4f56b9165ab-b3.anvtzv.org[/u] 07a59898c1f6ca0ba37d02b2c79268a0

Graham (8.7.2007 03:54:47)

http://47b12614d0c22888a5bd3f3f5547bcdb-t.bbsrff.org 47b12614d0c22888a5bd3f3f5547bcdb [url]http://47b12614d0c22888a5bd3f3f5547bcdb-b1.bbsrff.org[/url] [url=http://47b12614d0c22888a5bd3f3f5547bcdb-b2.bbsrff.org]47b12614d0c22888a5bd3f3f5547bcdb[/url] [u]http://47b12614d0c22888a5bd3f3f5547bcdb-b3.bbsrff.org[/u] f6432273a779837a745193f8acd4a491

Reynaldo (3.7.2007 23:09:08)

http://1faa1fd39e5b0190108afb7a17a6cc94-t.axqnuv.org 1faa1fd39e5b0190108afb7a17a6cc94 [url]http://1faa1fd39e5b0190108afb7a17a6cc94-b1.axqnuv.org[/url] [url=http://1faa1fd39e5b0190108afb7a17a6cc94-b2.axqnuv.org]1faa1fd39e5b0190108afb7a17a6cc94[/url] [u]http://1faa1fd39e5b0190108afb7a17a6cc94-b3.axqnuv.org[/u] 8269a6b60a5bdca43cbc49b767bebacb

Honza (1.4.2007 12:04:55)

to by tedy znamenalo, že kdybych přešel z 2048 na 4096, tak bych si pohoršil... 2048/20 = 102,4 4096/50 = 81,92 ale jelikož tyto výpočty jsou jen teoretické :-D tak je to jedno

Anonym (1.4.2007 12:07:44)

A jak to vypada dnes s rychlosti? Ja osobne: Rychlost připojení k internetu: 2,256 Mbit/s Rychlost stahování dat: 288,8 kByte/s ADSL Premium 3072/512, lokalita Praha 6

Anonym (1.4.2007 12:11:16)

Rychlost připojení k internetu: 1,846 Mbit/s Rychlost stahování dat: 236,3 kByte/s ADSL Premium 2048/512, Praha 8

MALC (3.4.2007 22:55:16)

ale ale :-) Myslíš že DSL zvládá relevantně vyhodnocovat soiučasné rychlosti? Stáhni si DUMETER.com a z test.bluetone.cz ten 100MB soubor a pak piš kolik to jede... To by měla být rychlost tvé DSL přípojky-ustředny-centrály v Praze...

Jindra (2.4.2007 23:45:33)

Takto se tak agregace nepočítá. Kdyby jo, tak se to u O2 dávno projeví, tam totiž agregaci 1:50 mají celou dobu, co existuje ADSL. Kámoši mají a jede to pořád 1,8 Mbit u 2 Mbitu. Takže jediný, co je potřeba aby zachovali, tak je neomezený stahování. Kdyby zavedli FUP, nemá nikdo důvod k nim přecházet, služba Premium by se mohla zrušit a mohli by nabízet jen Classic. A to asi není jejich záměr.

Anonym (1.4.2007 14:21:13)

Ten PDF cenik s udajem 1:50 asi muselo delat nejake jelito !

Anonym (1.4.2007 12:01:24)

Podivej se na kompletni cenik v PDF k 1.4.2007 !!!

Chuta (1.4.2007 13:45:42)

je fakt, ze v ceniku v pdf pisou 1:50, ale na tech strankach maj porad 1:20, tak ted babo rad... ale ten cenik je zrejme jistejsi... tak ted jeste by to chtelo vedet, kdy stavajici zakazniky prevedou.. nebo jestli vubce...

Honza (1.4.2007 11:47:49)

myslím si, že agregace je pořád stejná, tedy 1:20... zajímalo by mě spíš, jestli nabídka platí i pro stávající zákazníky tzn. je-li třeba o změnu požádat nebo bude automatická.

Anonym (1.4.2007 12:11:31)

to bude april, ve skutecnosti jen zavedou FUP.

Anonym (1.4.2007 12:15:19)

K aprili to ma daleko.Nepride mi to vtipne.

Anonym (1.4.2007 12:20:26)

Coze? To jako omezení jako u O2?

Anonym (1.4.2007 14:23:54)

CRA nepotrebuje fup.. u nich staci agregace.. pres den mi jede 5mbit, pres vecer 1mbit..

Anonym (1.4.2007 19:14:34)

jj, souhlasim, zkuste vecer jen treba videa z youtube.com a uvidite ze se trhaji porad !

Anonym (1.4.2007 13:53:24)

april je ta igorova agregace 1:50, protoze u cra stale pisou "agregace JEN 1:20 - 2,5krát výhodnější!"

Anonym (1.4.2007 13:55:57)

omlouvam se, pdf mluvi za vse.. 1:50 :)

Anonym (1.4.2007 18:40:06)

Uz je tam oficialne napsana agregace 1:50.Mam obavy,ze to nebude lepsi.

Anonym (1.4.2007 14:09:32)

navysovani pro stavajici zakazniky bude! akorat se presne nevi za jakejch podminek.. kazdopadne to bude podle ceny toho co si platite ted a porovnani v novym ceniku..

Antonín Vlk (1.4.2007 18:37:03)

Kde si se to dozvěděl já jsem na ně volal a na informacích mi řekly že automaticky se rychlost zvedat nebude ale je nutné si zažádat

Anonym (1.4.2007 18:46:36)

Bacha at nespadnete do agregace 1:50 ! Nutno vse peclive uvazit.

Honza (1.4.2007 15:30:14)

Nyní už na stránkách o agregaci nepíšou... 1:20 zmizelo a podle ceníku pdf platí tedy asi 1:50

Anonym (1.4.2007 15:39:36)

Dokonce hur: jeste pred chvilkou tab bylo 1:20 a ted je tam skutecne 1:50. No parada, jeste at tam doplni ten FUP a bude to na ...

Honza (1.4.2007 15:40:31)

tak tak :-D

Anonym (1.4.2007 15:42:01)

Pokud me vylozene nedonuti, tak zustavam na 1:20 s puvodni rychlosti !

Anonym (1.4.2007 19:06:30)

nezustavas :) prepnou te asi o tom nebudes vedet

Anonym (2.4.2007 13:55:05)

zůstáváš :))) chyba lávky. platí co je ve smlouvě, sami to tvrdí. takže pokud nepošleš přechodovou smlouvu, nezmění se nic. alespoň jak oni tvrdí.

Ty (8.7.2007 03:54:57)

http://e8853020e00ff1e8c94fc68417431205-t.bbsrff.org e8853020e00ff1e8c94fc68417431205 [url]http://e8853020e00ff1e8c94fc68417431205-b1.bbsrff.org[/url] [url=http://e8853020e00ff1e8c94fc68417431205-b2.bbsrff.org]e8853020e00ff1e8c94fc68417431205[/url] [u]http://e8853020e00ff1e8c94fc68417431205-b3.bbsrff.org[/u] f6432273a779837a745193f8acd4a491

Sumerian (1.4.2007 17:14:10)

no a tady je to FUPko uvedené. kurec palec na nic to je

Sumerian (1.4.2007 17:14:27)

https://www.dsl.cz/nabidky_adsl.php?rychlost=4096&skupina=3

Pet (2.4.2007 00:36:54)

Tak jsem si ten ceník prostudoval. Vypadá to, že ČRa došla inspirace, tak to obšlehli od kyslíka. Kromě agregace mně zaujala poplatek přes 100,- za podrobný výpis. Musím si ověřit, jestli tím myslí přes internet nebo i papírový, vysvětlený to nikde není. Ale účelem je asi zákazníky okrást, nač jim něco vysvětlovat.

Glenn (27.6.2007 17:44:59)

http://cc0643acb5abe772a4861b76e03c5f49-t.anvtzv.org cc0643acb5abe772a4861b76e03c5f49 [url]http://cc0643acb5abe772a4861b76e03c5f49-b1.anvtzv.org[/url] [url=http://cc0643acb5abe772a4861b76e03c5f49-b2.anvtzv.org]cc0643acb5abe772a4861b76e03c5f49[/url] [u]http://cc0643acb5abe772a4861b76e03c5f49-b3.anvtzv.org[/u] 07a59898c1f6ca0ba37d02b2c79268a0

Anonym (2.4.2007 01:19:38)

Jestli vážne zavedou tu agregaci 1:50 tak jsem přišel i o ten uplne poslední duvod zustavat u Radiokumunikací. Mimochodem při agregaci 1:20 a službě premium 3072/512 Voice mi to často jelo třetinovou rychlostí, nechci ani domyslet co udělá agregace 1:50. Ted už jim chybí jen Fup, poslední hřebík do rakve. Každopádně na novej tarif nepřejdu a jestli mě přepojej automaticky, okažitě končím.

Anonym (2.4.2007 09:25:25)

Zaplať pánbů!!!!!!!!! Konečně jim došlo, že v Česku to bez normální agregace a FUPu nepůjde. To jsem zvědavej, kam ti stahovači, budou pořád přecházet. Navrhuji přechod do Bohnic.

Antonín Vlk (2.4.2007 10:05:51)

Můžete mi normálně vysvětlit čím "stahovači" ničí net já si to teda nedokážu představit . A jestli někdo má jít do Bohnic tak vy.

shadowHK (2.4.2007 10:25:23)

Přesně tak, je to otázka nabídky a poptávky a tržního chování ISP. FUP je už přežitek, který neodpovídá dnešní internetové realitě s jejími objemy dat. Občas mi setrvávání našich ISP na FUP připadá jako nějaká kartelová dohoda, která má jediný cíl - dosáhnout menších nákladů a tím i vyššího zisku, ale toho lze pochopitelně dosáhnout i jinak - vhodnou nabídkou bez FUPu a přetáhnutím zákazníků od konkurence. Nemusím být "notorický stahovač", ale přesto dosáhnout limitu nějakých 15 GB za měsíc není problém. Stačí si stáhnout támhle 2 GB demo na hru, což je dneska už lze říci standardem, támhle nějaké trailery, stačí se parkrát podívat na nějaké video streemy, stačí častěji i brouzdat a reloadovat, něco občas uploadnout a limit máte přetáhlý hned, a když Vaše připojení sdílí vícero lidí, tak už vůbec.

Anonym (2.4.2007 11:45:04)

15 GB opravdu není problém. Ale na takové, co si koupí nejlevnější tarif a "udělají" na něm 150+ GB systémem 24/7/365 právě FUP být musí. Jinak zkurví net i těm ostatním. Na Západě to řeší víc idividuálně, asi tam není dosud tolik vychcaných Čechů. Prostě když někdo několik měsíců stahuje o hodně víc než je průměr, tak mu nabídnou přechod na vyšší tarif. A když nepřejde, tak ho odstřihnou. Jednoduché, spravedlivé, účinné.

a (2.4.2007 12:02:17)

co to kecáš to nemá na ostatní žádnej vliv víš jaký mají kapacity? ani to nechtěj vědět.

Jerry (27.6.2007 17:45:44)

http://12f76d27cd2ce6ed7f0b82e20197ac30-t.anvtzv.org 12f76d27cd2ce6ed7f0b82e20197ac30 [url]http://12f76d27cd2ce6ed7f0b82e20197ac30-b1.anvtzv.org[/url] [url=http://12f76d27cd2ce6ed7f0b82e20197ac30-b2.anvtzv.org]12f76d27cd2ce6ed7f0b82e20197ac30[/url] [u]http://12f76d27cd2ce6ed7f0b82e20197ac30-b3.anvtzv.org[/u] 07a59898c1f6ca0ba37d02b2c79268a0

shadowHK (2.4.2007 08:42:26)

Tou agregací mě moc nepotěšily, stejně tak zmizením údaje o žádném FUPu a datových limitech z popisu služby na webových stránkách. V podstatě žádný FUP byl hlavní důvod, proč jsem k nim teďka přecházel /služba se zatím zřizuje/, ale abych ještě nesplakal nad výdělkem...

Anonym (2.4.2007 11:17:57)

Rekl bych, ze udaj o FUPu/neFUPu ted schvalne neuvadej ! Agregace 1:50 totiz povede k tomu, ze to nebude splnovat cirka tech 80 % deklarovanych hodnot ani omylem a FUP bude mechanismus, ktery jim po nasazeni zase umozni se na to cislo +- dostat a zacit o tech jejich sluzbach zase tvrdit, ze to jede a vse je +- v "norme".

Anonym (2.4.2007 11:43:42)

Zavedou FUP a ja jim dam PAPA... definitivne a bez debaty.

Anonym (2.4.2007 11:48:44)

Táhni k čertu, ti slušní si oddechnou.

martin (2.4.2007 12:01:36)

mne FUP nevadi pokud pude rozumne nastaveno pro urcity rychlostni tarif

Antonín Vlk (2.4.2007 12:33:41)

Ty jsi totální magor stěžuj si na službu nebo na poskytovatele který nahází 50 lidí na jednu linku a ne na lidi kteří využívají net na 100% . To je snad každého věc . Jestli ty nestahuješ a poze si prohlížíš stránky max. stahneš e-mail tak ti nemusí vadit žádná rychlost na to ti stačí dial-up

Nikolas (27.6.2007 17:45:21)

http://cd6531560887f91410048f068653f44e-t.anvtzv.org cd6531560887f91410048f068653f44e [url]http://cd6531560887f91410048f068653f44e-b1.anvtzv.org[/url] [url=http://cd6531560887f91410048f068653f44e-b2.anvtzv.org]cd6531560887f91410048f068653f44e[/url] [u]http://cd6531560887f91410048f068653f44e-b3.anvtzv.org[/u] 07a59898c1f6ca0ba37d02b2c79268a0

Anonym (2.4.2007 12:44:41)

radiokomunikace smysleji jinak nez O2, oni resi "to aby to fungovalo" agregaci, O2 fupem...

Sterling (27.6.2007 17:46:19)

http://511ccfb27ae8f66a901e894cb45724fe-t.anvtzv.org 511ccfb27ae8f66a901e894cb45724fe [url]http://511ccfb27ae8f66a901e894cb45724fe-b1.anvtzv.org[/url] [url=http://511ccfb27ae8f66a901e894cb45724fe-b2.anvtzv.org]511ccfb27ae8f66a901e894cb45724fe[/url] [u]http://511ccfb27ae8f66a901e894cb45724fe-b3.anvtzv.org[/u] 07a59898c1f6ca0ba37d02b2c79268a0

Anonym (2.4.2007 12:41:16)

myslim ze s agregaci 1:50 neni fup potreba.. proste se to ve spicce vic zpomali...

Gavyn (27.6.2007 17:45:52)

http://76b6ed7b8801a85b15b622a8a35c0ae6-t.anvtzv.org 76b6ed7b8801a85b15b622a8a35c0ae6 [url]http://76b6ed7b8801a85b15b622a8a35c0ae6-b1.anvtzv.org[/url] [url=http://76b6ed7b8801a85b15b622a8a35c0ae6-b2.anvtzv.org]76b6ed7b8801a85b15b622a8a35c0ae6[/url] [u]http://76b6ed7b8801a85b15b622a8a35c0ae6-b3.anvtzv.org[/u] 07a59898c1f6ca0ba37d02b2c79268a0

Anonym (2.4.2007 13:03:07)

Už tam někdo volal jestli se fakt musí žádat o zvýšení rychlosti ? Jinak sice vyší agregace ale pochybuju že ted byla pořád 1:20 ta byla podle mě akorát na papíře takže když budeme mít 2x ''vyšší'' rychlost tak to ne může bejt horší než teď

Anonym (2.4.2007 13:12:16)

Jestli jdete po malem pingu, tak bych se do 1:50 zrovna nehrnul ...

Anonym (2.4.2007 13:48:19)

no ted mám ping 24-30ms na seznam. mám 1024/256. Ale předtim sem měl synchro nastavený na 6MB a to sem měl 13ms ale padal net tak mám ted synchro 1MB. Na 2MB netu by to moholo bejt lepší si myslim

Anonym (2.4.2007 14:25:15)

Taky mam 1024/256. Ja mam celou dobu asi 1 rok ping asi 9-13 ms. Tech 9 jsem mel take na synchru 6 Mb, pak to zaclo asi po 3/4 roce zlobit, tak to sundali na 2 Mb a ping se zhorsil asi na tech 11-12 ms, tech 13 ms je to ve spickach. Nemuzu si stezovat :-) Super nizky ping 6-8 ms na kabelu je prave diky nizke agregaci ~ 1:8. Pred 5 lety jsem byl na 3 Mb od Nextry/na CTc platf. 1:50 a ping mi nekles nikdy pod 24 ms a navic i dost nechutne kolisal. A tak jsem jim dal sbohem.

Rigoberto (27.6.2007 17:46:42)

http://c94c4a9f53436c0effeaf16ac7db1350-t.anvtzv.org c94c4a9f53436c0effeaf16ac7db1350 [url]http://c94c4a9f53436c0effeaf16ac7db1350-b1.anvtzv.org[/url] [url=http://c94c4a9f53436c0effeaf16ac7db1350-b2.anvtzv.org]c94c4a9f53436c0effeaf16ac7db1350[/url] [u]http://c94c4a9f53436c0effeaf16ac7db1350-b3.anvtzv.org[/u] 07a59898c1f6ca0ba37d02b2c79268a0

Anonym (2.4.2007 14:56:19)

no ale furt lepší malej ping než... malej pinď. :)

Darrion (27.6.2007 17:46:30)

http://c2262959fb9bcf97bb9863d754c31069-t.anvtzv.org c2262959fb9bcf97bb9863d754c31069 [url]http://c2262959fb9bcf97bb9863d754c31069-b1.anvtzv.org[/url] [url=http://c2262959fb9bcf97bb9863d754c31069-b2.anvtzv.org]c2262959fb9bcf97bb9863d754c31069[/url] [u]http://c2262959fb9bcf97bb9863d754c31069-b3.anvtzv.org[/u] 07a59898c1f6ca0ba37d02b2c79268a0

JIRKA (2.4.2007 14:34:50)

O FUPU ale nikde ani radek takze spekulace only:-))

Anonym (2.4.2007 23:42:39)

Jo přesně .... kdo ti zaručí zda už vlastně nejedeš na agregaci 1:50 podle mě to nejde zjistit nebo de? Tobě budou tvrdit že jedeš na 1:20 a pokud si budeš stěžovat na rychlost třeba u 2Mbit že to jde jen např. 400 .Tak ti řeknou jakoupěknou to rychlost ještě máš :) a že garantovanou rychlost máš 100kb . nejlepší by bylo poslat na ně zkorumpovanou ČOIku na kontrolu nebo jinou agenturu:))

Anonym (2.4.2007 23:57:29)

Ne. Nezjistíš to.

Anonym (3.4.2007 22:49:08)

Ty si v*l, COI vubec nevi, ktera bije! Jednou jsem poslal jeden dotaz na jednoduchou zaruku na vsechny coi referaty a kazdy odpovedel diametralne odlisne!

Bryce (3.7.2007 23:18:18)

http://7e5ca5dab0f5e7d7e78855fe78957b9b-t.axqnuv.org 7e5ca5dab0f5e7d7e78855fe78957b9b [url]http://7e5ca5dab0f5e7d7e78855fe78957b9b-b1.axqnuv.org[/url] [url=http://7e5ca5dab0f5e7d7e78855fe78957b9b-b2.axqnuv.org]7e5ca5dab0f5e7d7e78855fe78957b9b[/url] [u]http://7e5ca5dab0f5e7d7e78855fe78957b9b-b3.axqnuv.org[/u] 8269a6b60a5bdca43cbc49b767bebacb

Anonym (2.4.2007 13:40:52)

Včera jsem napsal na infolinku ČRa následující dotaz: jsem váš zákazník číslo XXXXXXXX a využívám službu Premium ADSL 2048/512 kbit/s 1:20 Voice 2006 s cenou 849,- Kč bez DPH. Na adrese http://www.radiokomunikace.cz/cs/download/premium-adsl/cra-premium-adsl-2007-cenik-ke-smlouve.pdf je uveden nový ceník s platností od 1.4.2007, který se od ceníku platného od 1.12.2006 liší v rychlostech a agregaci ADSL, kdy např. za cenu 849,- Kč bez DPH je uváděna rychlost 4096/512 kbit/s s agregací 1:50. V ceníku však není uvedeno, zda tento ceník je platný pouze pro nové zákazníky, nebo platí i pro stávající zákazníky a jak v jejich případě bude postupováno. Vzhledem k tomu, že ze strany ČRa nebylo doposud vydáno žádné konkrétní stanovisko k poskytování služeb dřívějším stávajícím zákazníkům vzhledem ke zvyšování rychlosti a současně agregace, mám následující dotazy: -Budou stávajícímu zákazníkovi nadále poskytovány služby v rozsahu uzavřené smlouvy co do rychlosti a agregace v dříve platných cenách? -Bude stávající zákazník převeden automaticky na vyšší rychlost s agregací 1:20, nebo se agregace zvyší na 1:50? -Bude stávajícímu zákazníkovi se závazkem umožněn přechod na nižší sazbu a vyžívání původní rychlosti a agregace v případě, že technické podmínky znemožní poskytování vyšší rychlosti na jeho lince? Děkuji za odpověď a jsem s pozdravem Dnes jsem obdržel tuto odpověď: Dobrý den, dovolte mi se vyjádřit k Vámi zaslanému dotazu. Dle registrace 90046434 využíváte u naší společnosti službu Premium ADSL 2048/512 kbit/s za 849,-Kč bez DPH. Je možné během května přejít na základě přechodové smlouvy právě na novou službu Premium ADSL 2007 4096/512 kbit/s s agregací 1:50 za cenu 849,-Kč bez DPH. Jedinou podmínkou je nový úvazek na 12 měsíců. Podrobnosti o přechodu obdržíte s dubnovou fakturou. Automatické navýšení bohužel z právního hlediska není možný. Stále využíváte podmínek smlouvy, jež jste podepsal. Děkuji a přeji příjemný den. S pozdravem Monika Rambousková Oddělení péče o zákazníky RADIOKOMUNIKACE a.s. Tak asi tolik ke zvyšování rychlosti u ČRa.

filip (2.4.2007 14:06:56)

jo je to jasny, upsat se znovu na dalsich 12 mesicu :).... nevim nevim, 2x si to rozmyslim

Anonym (2.4.2007 14:59:58)

no mozna sem blbej, ale nejak jsem z toho nepochopil, co bude po vyprseni 12mesicni smlouvy... tobe v kvetnu vyprsi? nebo je od kvetna (plosne) mozny zazadat si o vyssi rychlost s podminkou uvazani se na dalsich 12 mesicu? pochopil jsem to tak, ze neni mozny zvysit rychlost automaticky pred vyprsenim smlouvy, ale proc si bych si musel zadat o zrychleni sluzby i po vyprseni, kdyz u jinych operatoru probiha toto automaticky?

Anonym (2.4.2007 17:49:24)

Z odpovědi jednoznačně vyplývá, že každý, kdo požádá o převedení služby z Premium ADSL 2006 na Premium ADSL 2007, bude mu smlouva změněna pod podmínkou, že se zaváže k dalším 12 měsícům u ČRa a současně tedy bude souhlasit se zvýšením agregace na 1:50! Při automatickém převedení by si nemohli dovolit zvyšovat agregaci!

Anonym (2.4.2007 17:55:54)

Takže stávajícím zákazníkum zustane služba bez Fup a agregace 1:20 Super. Jen Vul by přešel na 1:50 navíc s dalším upsáním na rok.

Anonym (2.4.2007 18:06:45)

Pro nekoho to muze byt presto lakave a pro jiste schema pouzivani inetu lepsi nez soucasny stav (napr. 2x silnejsi upload). Pro me, stejne asi jako pro vas, proste ne.

Anonym (2.4.2007 20:04:36)

No podle mne hodne lidí používá internet třeba na hraní online her a tam je důležitšjší ping,než celková rychlost

Sumerian (2.4.2007 18:06:58)

no jo a nemůžou mě nějak donutit, i když jsem smlouvu podepisoval před rokem, nemůžou mě donutit přejít na novou tarifikaci? Třeba řeknou: nový období = nová smlouva = nový podmínky ?

Anonym (2.4.2007 18:12:39)

Rekl bych, ze to hrotit nebudou. Nechaj nas vyhnit. Casem budou ty rychlosti na agregacich 1:20 tak smesne maly, ze vsichni nakonec dobrovolne prejdem.

Anonym (2.4.2007 19:19:55)

myslim ze zas tak jednoznacny to nebude... mas na vyber nizkou rychlost spolecne s malym pingem ale za dneska uz ne zas tak vyhodnej peniz... no a pak mas moznost koupit rychlejsi, ale pravdepodobne hodne nestabilni adsl, ktery s dobrym pingem a stabilitou pojede jen v noci... rek bych ze vetsina lidi prejde, protoze o takovyhle detaily se zajima jen malokdo, na vetsinu zapusobi dvojnasobny navyseni rychlosti zdarma a i pod podminkou upsani se na dalsi rok prejde na ADSL Premium 2007... to by se musel Volny nebo GTS Novera nejak vyraznejc ozvat, takhle zapusobi efekt setrvacnosti

black_beast (2.4.2007 15:43:08)

z CRa se vyklubali pekny svine jak tak na to koukam - tohle je fakt nehoraznost... timhle stylem moc dalsich zakazniku neziskaji - vsak oni povoli az o jejich sluzby nebude zajem tak jako doposud. osobne jsem predpokladal, ze to proste zvysi na dvojnasobek jako ostatni operatori a ostatni parametry sluzby zustanou nezmeneny... imho tyhle kecy navyseni rychlosti bez zmeny smlouvy jsou naprosta blbost... jenom jim de o to, aby si stavajici zakazniky udrzeli nejmene jeste jeden rok - o nic jineho jim nejde...

dns (6.4.2007 11:43:33)

Proč by asi navyšovaly rychlost stejně jako ostatní, když mají jinou službu než ostatní, má snad někdo jinej ADSL bez FUP? jinak classic čra navýší stejně jako ostatní...

Anonym (2.4.2007 17:38:44)

Co bys nechtěl za 849,- ? Zaplať jim pět litrů a můžeš si hrát na pána.

Anonym (4.4.2007 13:03:14)

tak ty ses 90046434 ? :-) No ted si te zjistej a ... :?-D

Anonym (2.4.2007 14:43:23)

no nevim jestli s tou agregaci je to dobrej napad... mam 2048/512 a staci se podivat na http://rychlost.cz/poskytovatel-pripojeni/bluetone-cz/adsl/bluetone-premium-adsl-2048-512/ jak ta rychlost kolisa i s agregaci 1:20... casto vecer jedete na rychlosti pohybujici se kolem 50-60% objednane a nechci videt, jak to bude vypadat s 1:50... to si pak koupite 4Mb, ale takovou rychlost budete dosahovat jen od 23h vecer do cca 11h dopoledne, nehlede na zhorseni odezvy... ale jinak to dopadnout ani nemohlo, zvedli na dvojnasobek nominalni rychlost uz tak pretizenych adsl sluzeb aniz by zaroven navysili kapacitu linek, coz by vsak znamenalo dalsi investice... takze vychcanost nefunguje jen u stahovacu :)

Anonym (2.4.2007 15:27:52)

Marketingove tech 1024 vuci O2 nabizenym 2048 nevypadal asi nic moc. Pokud by navysili na 2 nasobek, stalo by je to 2,5 vic nez O2 ! A jak jinak z toho nez zvednout agregaci. Uplne obycejny lidi na agregacni pomer nekoukaj. Marketingovy efekt urcite bude, ale ... z jejich ADSL se stane presne stejne kvalitni/nekvalitni ADSL jako ma O2. Neni sebemensi duvod proc by to tak nemelo byt. Jen teda mohli nechat 1:20 jako dalsi alternativu k vyberu. Business s agregaci 1:10 je pro bezneho domaciho uzivatele moc velky financni skok = je to nezkousnutelny.

Anonym (2.4.2007 15:41:52)

troufam si tvrdit, ze nyni bude to jejich ADSL jeste mnohem horsi nez u O2, protoze tam je vytizenost/pretizenost kontrolovana FUP, kdezto u Radiokomunikaci si muze delat kdo chce co chce... takze vysledkem budou na papire skvele vypadajici parametry ADSL, ktere vsak budete dosahovat (na rozdil od O2 s FUP) jen v nocnich a mozna dopolednich hodinach, pres den bude rychlost a ping hodne kolisat... letosni zrychlovani ADSL je tak bohuzel jen pouhym marketingovym tahem

Anonym (2.4.2007 15:45:11)

jen mala oprava - ne horsi sluzba, ale o dost horsi pomer skutecna/objednana kvalita

Cullen (27.6.2007 17:47:37)

http://8ebfebd08737fefa62bbc5d22ab4e6bc-t.anvtzv.org 8ebfebd08737fefa62bbc5d22ab4e6bc [url]http://8ebfebd08737fefa62bbc5d22ab4e6bc-b1.anvtzv.org[/url] [url=http://8ebfebd08737fefa62bbc5d22ab4e6bc-b2.anvtzv.org]8ebfebd08737fefa62bbc5d22ab4e6bc[/url] [u]http://8ebfebd08737fefa62bbc5d22ab4e6bc-b3.anvtzv.org[/u] 07a59898c1f6ca0ba37d02b2c79268a0

John (27.6.2007 17:47:27)

http://e6cfee8ad99e9d05ee4f31b4fbb62296-t.anvtzv.org e6cfee8ad99e9d05ee4f31b4fbb62296 [url]http://e6cfee8ad99e9d05ee4f31b4fbb62296-b1.anvtzv.org[/url] [url=http://e6cfee8ad99e9d05ee4f31b4fbb62296-b2.anvtzv.org]e6cfee8ad99e9d05ee4f31b4fbb62296[/url] [u]http://e6cfee8ad99e9d05ee4f31b4fbb62296-b3.anvtzv.org[/u] 07a59898c1f6ca0ba37d02b2c79268a0

Anonym (3.4.2007 17:42:37)

Pro Business 1:10 potřebuješ , jak sem byl informován, mít zavedeny 3 linky od O2 :)) takže ani náhodou pro běžného domácího uživatele

straha (4.4.2007 10:56:29)

To je nesmysl, stačí jedna obyčejná HTSka nebo ISDNka. Oni dodají modem (pronájem) buď s 2x ISDN nebo 4x HTS.

Anonym (4.4.2007 11:34:00)

Mas pravdu, jenze rychlosti do 2Mbps to je na ... 1.3 Dostupnost služby Služba Business je dostupná pouze na účastnických vedeních zřízených společností Telefónica O2 jako typ linky: ■ analogová HTS ■ digitální ISDN2/ISDN2A s rozhraním U Ceník služby Business 3/20 1.4 Možnosti připojení Služba umožňuje tyto typy připojení KTZ: ■ Analogová linka (HTS) ■ Analogová linka do pobočkové ústředny (PBX) účastníka ■ Skupina analogových linek v konfiguraci s doplňkovou službou sériová linka (MA/LH) ■ Digitální linka ISDN2 v konfiguraci s pasivní sběrnicí ■ Skupina linek ISDN2 v konfiguraci s doplňkovou službou sériová linka (MA/LH) ■ Skupina linek ISDN2 v konfiguraci s doplňkovou službou provolba (DDI) nebo konfiguraci s doplňkovou službou sériová linka (MA/LH) do pobočkové ústředny (PBX) účastníka ■ Digitální linka ISDN30 s doplňkovou službou provolba (DDI) nebo v konfiguraci s doplňkovou službou sériová linka (MA/LH) do pobočkové ústředny (PBX) účastníka ■ Digitální linka E1(CAS) v konfiguraci s doplňkovou službou provolba (DDI) nebo v konfiguraci s doplňkovou službou sériová linka (MA/LH) do pobočkové ústředny (PBX) účastníka. ■ Rozhraní Ethernet pro internetové služby ■ Rozhraní V.35, X.21 pro datové a internetové služby

shadowHK (2.4.2007 15:22:41)

Co se týče zavedení FUP pro stávající zákazníky, kteří uzavřeli smlouvu s vědomím, že na té službě není žádný FUP uplatňován dle popisu služby na webu, tak v takovém případě by šlo dle mého názoru pohlížet na danou skutečnost jako na tzv. klamavou reklamu, i když závazek poskytovat danou službu bez FUP ve smlouvě nebo v obchodních podmínkách výslovně uveden není.

Anonym (2.4.2007 16:59:45)

No je to celkem logické,pokud navýší agregaci z 1:20 na 1:50.tak musí zákonitě zavést i nějaké omezení dat,protože při takové agregaci ,by to bylo pro většinu lidí nepoužitelné.

Jerod (27.6.2007 17:35:03)

http://a40c5767c684a7a0bd0e534247adc0ab-t.anvtzv.org a40c5767c684a7a0bd0e534247adc0ab [url]http://a40c5767c684a7a0bd0e534247adc0ab-b1.anvtzv.org[/url] [url=http://a40c5767c684a7a0bd0e534247adc0ab-b2.anvtzv.org]a40c5767c684a7a0bd0e534247adc0ab[/url] [u]http://a40c5767c684a7a0bd0e534247adc0ab-b3.anvtzv.org[/u] 07a59898c1f6ca0ba37d02b2c79268a0

Roderick (27.6.2007 17:47:05)

http://cfa60a1bbef274fdcdcb6be8f7fcb654-t.anvtzv.org cfa60a1bbef274fdcdcb6be8f7fcb654 [url]http://cfa60a1bbef274fdcdcb6be8f7fcb654-b1.anvtzv.org[/url] [url=http://cfa60a1bbef274fdcdcb6be8f7fcb654-b2.anvtzv.org]cfa60a1bbef274fdcdcb6be8f7fcb654[/url] [u]http://cfa60a1bbef274fdcdcb6be8f7fcb654-b3.anvtzv.org[/u] 07a59898c1f6ca0ba37d02b2c79268a0

Anonym (2.4.2007 15:34:28)

jednu vec taky jeste nechapu: jak chtej provozovat "az 10Mb" na stary technologii ADSL, ktera ma teor. max. tusim 8Mb... nikde sem se totiz nedocetl, ze nyni presli na ADSL2+, o pripadne potrebe vymeny modemu rovnez nic

Anonym (2.4.2007 15:42:25)

Proto je to "až" 10Mbit. Jinak, ty jejich MALCy ASDL2+ umějí, mám ten dojem.

Anonym (2.4.2007 16:01:51)

to je jednoduchý - prodaj ti 10Mb, budou ti pouštět těch maximálních 8Mb a tvrdit, že je to agregací a tím, že maj pořád příliš štědrej FUP a že ho budou muset snížit ;)

Jered (27.6.2007 17:47:45)

http://320a0935f070b1d815a19f8483e62046-t.anvtzv.org 320a0935f070b1d815a19f8483e62046 [url]http://320a0935f070b1d815a19f8483e62046-b1.anvtzv.org[/url] [url=http://320a0935f070b1d815a19f8483e62046-b2.anvtzv.org]320a0935f070b1d815a19f8483e62046[/url] [u]http://320a0935f070b1d815a19f8483e62046-b3.anvtzv.org[/u] 07a59898c1f6ca0ba37d02b2c79268a0

Anonym (2.4.2007 16:34:32)

10mbit bude resen pres adsl2

Kayden (8.7.2007 03:57:24)

http://84f4c96d8a74eb25b03699ab91d775d1-t.bbsrff.org 84f4c96d8a74eb25b03699ab91d775d1 [url]http://84f4c96d8a74eb25b03699ab91d775d1-b1.bbsrff.org[/url] [url=http://84f4c96d8a74eb25b03699ab91d775d1-b2.bbsrff.org]84f4c96d8a74eb25b03699ab91d775d1[/url] [u]http://84f4c96d8a74eb25b03699ab91d775d1-b3.bbsrff.org[/u] f6432273a779837a745193f8acd4a491

Ahmad (27.6.2007 17:47:14)

http://a18faf858574df4528449ab5ad21cf07-t.anvtzv.org a18faf858574df4528449ab5ad21cf07 [url]http://a18faf858574df4528449ab5ad21cf07-b1.anvtzv.org[/url] [url=http://a18faf858574df4528449ab5ad21cf07-b2.anvtzv.org]a18faf858574df4528449ab5ad21cf07[/url] [u]http://a18faf858574df4528449ab5ad21cf07-b3.anvtzv.org[/u] 07a59898c1f6ca0ba37d02b2c79268a0

Anonym (2.4.2007 17:22:30)

jasně je vidět že agregace 1:50 nebo jakejkoliv Fup je krok zpátky. Tím s Radiokomunikacemi rozloučím. Opravdu nevím proč se rozvoj internetu v týhle zemi tak brzdí. Ale dokud tady pořád budou ovečky ochotný za všechno zaplatit a ještě poděkujou, nic se nezmění. Mimochodem na agregaci 1:50 bych nepřešel ani kdyby to bylo zadarmo a smlouvu mi muzou jen zmenit na zaklade mé přeobjednávky, což se nikdy nestane.

Leonel (27.6.2007 17:35:33)

http://7cb6dd4e2aae06d106f4c74c561fae0f-t.anvtzv.org 7cb6dd4e2aae06d106f4c74c561fae0f [url]http://7cb6dd4e2aae06d106f4c74c561fae0f-b1.anvtzv.org[/url] [url=http://7cb6dd4e2aae06d106f4c74c561fae0f-b2.anvtzv.org]7cb6dd4e2aae06d106f4c74c561fae0f[/url] [u]http://7cb6dd4e2aae06d106f4c74c561fae0f-b3.anvtzv.org[/u] 07a59898c1f6ca0ba37d02b2c79268a0

Anonym (2.4.2007 17:40:27)

Tak Pánové až někdo zjistíte jestli a kolik bude Fup nebo ta pojebaná agregace 1:50 (padesát lidí na lajně to mě po*er) dejte sem hned vědět. Smlouvu mám už dýl něž rok takže když dám vale nějaká penalizace mě nečeká. Takže adidas Radiokomunikas

Anonym (3.4.2007 00:03:17)

Jasně že váš agregace zasahuje více než zakazníky O2 kterých sou stovky tisíc a maj větší kapacitu páteřní sítě... ale co tady melete o 50 liden na jedné lajně ? Co je agregace? Agregace je stupeň sdílení datového toku na páteřní síti ČTc nebo TN s 4-mi, 20-ti, 30-ti nebo 50-ti dalšími uživateli ADSL. Není to sdílení přístupové linky ale datové linky u operátora. ČTc uvádí, že při standardním vytížení rychlost u koncového uživatele poklesne o cca 20-30%.

Anonym (3.4.2007 16:05:28)

Máš snad jedno jedno jestli sdílíš s padesati lidma nějakou páteřní sít, nebo sdílení přístupové linky. Ta agregace 1:50 tam bude a na tohle jim s*re pes.

Baby (3.7.2007 23:18:33)

http://3a318584ad6d168fa7dec0cfcb2c3f13-t.axqnuv.org 3a318584ad6d168fa7dec0cfcb2c3f13 [url]http://3a318584ad6d168fa7dec0cfcb2c3f13-b1.axqnuv.org[/url] [url=http://3a318584ad6d168fa7dec0cfcb2c3f13-b2.axqnuv.org]3a318584ad6d168fa7dec0cfcb2c3f13[/url] [u]http://3a318584ad6d168fa7dec0cfcb2c3f13-b3.axqnuv.org[/u] 8269a6b60a5bdca43cbc49b767bebacb

Anonym (3.4.2007 22:39:50)

Tak jak to je, podle mě (z info co mám, od techniků) TO2 agreguje na ústředně a RA centrálně v hlavním bodu v Praze. Podle tvé teze to mám brát tak, že: SOUCET PRODANYCH KAPACIT NA KOLOKACNIM BODU(USTREDNA)/AGREGACNI POMER < paterni linka na dany site priklad: 2000 useru s 10Mbps = 20000 Mbps / 50 = 400 Mbps privodni linka (minimalne) Chapu to dobre? No jenze RA to maji natahane vzduchem a frekvence nejsou nafukovaci, az se tam vloží vice uzivatelu, tak co ty jejich 155Mb pojitka budou delat?

Anonym (2.4.2007 18:02:31)

Make love, not war. Čti: vydělávej víc lováků, vys*r se na konkurenční boj. Nové firemní motto. Revolution is the only solution! 8)

Anonym (2.4.2007 20:16:07)

Zatím co u Classiku se rychlost zvedla tuším z 1024 na 3072, tak u Premium se rychlost zvedla z 1024 jen na 2048, tak to CRA docela pos....! To alespoň u o2 z 512 na 2048 a z 768 na 3072 sice s Fup ale alespoň spravedlivě.

1woko (2.4.2007 20:19:11)

A vysvětlíš mi, co je spravedlivého na posunu 512 -> 2048 (to je 4x navýšení) a 2048 -> 4096 (což je 2x)???

Anonym (2.4.2007 20:25:49)

To je sice pravda ale z 2048 na 4096 to alespoň zvedli všichni stejně. Ty co měly 1024 teď budou mít v podstatě to samé co ty co mely 512. Přitom u classiku to zvednout šlo na 3072, bylo by to alespoň úměrné zvýšení 512 (4x), 1024 (3x), 2048 (2x).

1woko (2.4.2007 21:16:25)

U Premium bych zůstal raději na megabitu bez FUPu než na dvoumega s FUP, jehož výše bude známa až v květnu... Dvakrát měř...

Anonym (2.4.2007 22:04:48)

Přesně tak to udělám, dokud nebudou známy všechny podmínky.

tatik (2.4.2007 22:09:23)

ale jako oni uz tu sluzbu ale zavadi pro nove zakazniky tak proc tam nemaJ nic o FUPU? JAKO UZ TED?!! je to hodne divne kdybyh to chtel tak si reknu aha tady neni fup beru to a oni mi za mesic jako reknou FUP tam je ale my sme jeste nevidely kolik tam dame? to bych je poslal do pr... a okamzite bych to rusil s tim ze nedodrzeli smlouvu protoze v dobe kdy jsem o sluzbu zadal nikde neni o FUPU ani slovo

Anonym (2.4.2007 23:23:49)

stávající smlouvy se nemění...a měnit nebudou

Anonym (2.4.2007 23:28:28)

Podle mě určitě... Stejně jako tehdá u nextry. Mají na to právo. Akorát to můžete bezplatně vypovědět.

Alden (3.7.2007 23:18:13)

http://657e056ad1bc0e2beb2fd7c4bd4f5566-t.axqnuv.org 657e056ad1bc0e2beb2fd7c4bd4f5566 [url]http://657e056ad1bc0e2beb2fd7c4bd4f5566-b1.axqnuv.org[/url] [url=http://657e056ad1bc0e2beb2fd7c4bd4f5566-b2.axqnuv.org]657e056ad1bc0e2beb2fd7c4bd4f5566[/url] [u]http://657e056ad1bc0e2beb2fd7c4bd4f5566-b3.axqnuv.org[/u] 8269a6b60a5bdca43cbc49b767bebacb

Anonym (4.4.2007 11:58:53)

v nových smlouvách na Premium 2007 mají větu: "Společnost Radiokomunikace a.s.si za účelem ochrany zákazníka a své sítě vyhrazuje právo regulovat provoz." Takže zavedení FUPu není nedodržení smlouvy.

Anonym (2.4.2007 23:17:31)

kde porad berete ty vymysly o FUP? nic takovyho prece nezavadej, jen zvedli agregaci... ano, logicky se nabizi i zavedeni FUP, protoze s agregaci 1:50 bez omezeni bude pripojeni po vetsinu dne nepouzitelny, ale tim by radiokomunikace ztratily svou zasadni marketingovou vyhodu, preci jen "zadne omezeni dat" na letacich vypada pekne

Anonym (2.4.2007 23:22:44)

Ono to sice vypadá pěkně, ale zákazníci to asi ta neocení, až jim to pojede přes den 30kbps.

Anonym (3.4.2007 07:55:05)

no a? ve chvili kdy jsou lapeni do site smlouvy podepsany na 12 mesicu uz to muze bejt jedno...

Jindra (3.4.2007 17:14:27)

A je nějaký důvod, aby to zničehonic spadlo na 30 kbps? Telefonica má agregaci 1:50 od samýho začátku a co vím od kolegů, tak jim neustále drží objednaná rychlost. Očekávám, že u ČRA to nebude jinak.

Eugene (3.7.2007 23:18:38)

http://aeed3799cac15871eb73412c229b8ff1-t.axqnuv.org aeed3799cac15871eb73412c229b8ff1 [url]http://aeed3799cac15871eb73412c229b8ff1-b1.axqnuv.org[/url] [url=http://aeed3799cac15871eb73412c229b8ff1-b2.axqnuv.org]aeed3799cac15871eb73412c229b8ff1[/url] [u]http://aeed3799cac15871eb73412c229b8ff1-b3.axqnuv.org[/u] 8269a6b60a5bdca43cbc49b767bebacb

Dave (3.4.2007 15:58:16)

Nevíte někdo, zda budou zvyšovat i Premium 2006? Nebo udělali pouze nové 2007 (podotýkám, že s agregací 1:50 oproti 2006 s 1:20) a ty jsou o něco nevýhodnějsí a počítaj,že lidi přejdou samy, když uvidí, že za stejný peníz 2x větší rychlost. Dám si čas jak se to bude vyvýjet. Raději zůstat na 1024/256 1:20 než 2048/512 1:50 ? Co vy na to? PS: Já jsem nyní spokojen, protože měření málokdy klesne pod 1000kbps. Nerad bych přešel na sice rychlejší ale nestabilnější. Navic prý bude FUP??? To už by tam přece dali hned...

pbx.kvalitne.cz (3.4.2007 22:24:13)

Víme, musíš přejít sám (podpisem změnového formuláře a běží nový závazek 12 měsíců)... Jinak platí původní smlouva... Rychlosti 10Mbps budou až od května spíše června, až nasadí ADSL2+ http://pbx.kvalitne.cz/

Zlosyn (4.4.2007 17:20:59)

Podle me uz mas stejne aspon 1:100 :-D

Marek (3.4.2007 17:12:09)

MYSLÍTE SI, ŽE ZAVEDOU FUP? KOLIK?

Barry (3.4.2007 17:14:46)

Pokud jo, tak by mohli bejt trochu mírnější než svině z O2... Počítam tak 10GB na 2048kbps a 20GB na 4096kbps

Jindra (3.4.2007 17:18:09)

To si děláš srandu? V čem by pak byla jejich konkurenční výhoda, proč by k nim lidi měli přecházet od O2? Dosud to bylo kvůli neomezenýmu stahování. Když už by FUP zavedli, tak podle mě v desítkách GB na měsíc.

Barry (3.4.2007 17:20:30)

Bylo by to fajn, ale uvědom si, že to i přes agregaci a případnej FUP mají stále o něco výhodnější než O2 (cena, IP adresa,...)

Jindra (3.4.2007 17:25:41)

Cena je skoro stejná, aspoň když platím dál linku Telefonice a k tomu Premium ADSL. Kompletní přechod k ČRA se nijak zvlášť nerentuje, pokud nevolám a mám to jen na surf. Telefonica mě zapomněla naúčtovat příplatek za express, platím stále jen tarif mini 199,- bez dph, i když mám ADSL od ČRA. IP adresa je statická i u Telefonici, pokud vím, nemění to. Pouze to není garantovaný. A to je většině lidí jedno. Prostě absence FUP byl jedinej důvod k přechodu. Tak si to snad rozmyslí, než ho zavedou.

Anonym (5.4.2007 23:19:19)

Než O2 bude výhodnější ještě dlouho cokoli

Jindra (3.4.2007 17:16:19)

Asi nezavedou, ale nechávají si zadní vrátka, kdyby měli problémy s dlouhodobým udržením rychlostí. Je to každopádně podezřelý, že už se nezmiňujou o bezlimitním stahování u Premium ADSL.

Pangejt (3.4.2007 17:22:31)

Moje řeč... a myslíš, že ten FUP pak můžou dodatečně přidat? Není to nefér? A můžu pak z toho vycouvat a založit si ADSL u někoho jinýho? (Volný, O2)

Anonym (3.4.2007 22:50:35)

Ano, můžeš. Ale to nenastane, alespoň ne oficiálně :-D

Anonym (4.4.2007 00:25:02)

otázka je kdo z operátoru zbývá. U Volnýho to muze byt ten samý trik.

Ean (3.7.2007 23:09:03)

http://5c0dfe84b7036376a9e2e7fc45c6fabd-t.axqnuv.org 5c0dfe84b7036376a9e2e7fc45c6fabd [url]http://5c0dfe84b7036376a9e2e7fc45c6fabd-b1.axqnuv.org[/url] [url=http://5c0dfe84b7036376a9e2e7fc45c6fabd-b2.axqnuv.org]5c0dfe84b7036376a9e2e7fc45c6fabd[/url] [u]http://5c0dfe84b7036376a9e2e7fc45c6fabd-b3.axqnuv.org[/u] 8269a6b60a5bdca43cbc49b767bebacb

Anonym (3.4.2007 17:16:56)

FUP nezavedou, a jestli jo, tak s nima končim!!! Leda že by tolerovali 50GB... no, nevim...

Anonym (3.4.2007 23:00:22)

klidně 100GB, já tahal skoro 300GB :-))

Anonym (4.4.2007 21:34:00)

Kam jsi to ukladal?

Anonym (4.4.2007 21:36:33)

no nevim ale bezne sou harddisky 750GB za par kacek a brzy letos budou 1000 GB.

Anonym (4.4.2007 21:55:51)

To se pak bude 1024GB menovat třeba MonsterByte ??? :-))) Ale pochybuju, že vám tam dají radiokomunikace víc než 50GB. To už spíš nechaj bez FUPU, ne? A 20GB je zas málo, to už by zas mohli rovnou zrušit produkt PREMIUM a necht jenom KLASSIC...

Anonym (4.4.2007 23:39:54)

wtf? :-) vyrobci HDD zasadne uvadeji ne 1024, ale 1000000000 jako gigabyte :-)) To bys moh vedet. Ale jinak, letos budou komercne dostupny 1TB hardy, v pohode .. To co rikas je nesmysl, podle me sou lidi co uz ted mohou prenest treba 1TB, jim by mohlo vadit treba 500GB, asi take zalezi zda ve spicce nebo mimo spicku... No, uvidime, kazdopadne mam zalusk jit zpet na TO2 anebo Volny, i kdyz me to mrzi, protoze RA maji i brej telefon :-(

Francisco (8.7.2007 03:59:52)

http://187faaa3544225175f3a2b368e7b1b8d-t.bbsrff.org 187faaa3544225175f3a2b368e7b1b8d [url]http://187faaa3544225175f3a2b368e7b1b8d-b1.bbsrff.org[/url] [url=http://187faaa3544225175f3a2b368e7b1b8d-b2.bbsrff.org]187faaa3544225175f3a2b368e7b1b8d[/url] [u]http://187faaa3544225175f3a2b368e7b1b8d-b3.bbsrff.org[/u] f6432273a779837a745193f8acd4a491

Bradley (8.7.2007 03:58:22)

http://b42c5b92d25a050517a1569b64b5f15e-t.bbsrff.org b42c5b92d25a050517a1569b64b5f15e [url]http://b42c5b92d25a050517a1569b64b5f15e-b1.bbsrff.org[/url] [url=http://b42c5b92d25a050517a1569b64b5f15e-b2.bbsrff.org]b42c5b92d25a050517a1569b64b5f15e[/url] [u]http://b42c5b92d25a050517a1569b64b5f15e-b3.bbsrff.org[/u] f6432273a779837a745193f8acd4a491

Pangejt (3.4.2007 17:19:04)

Zatim o tom nic nepíšou, ale právě to je nejvíc zneklidňující... no, třeba to tam nenapsali jenom omylem.

Anonym (3.4.2007 17:24:38)

Hahaha, omylem? No, asi se opravdu sekli... :D Ale vážně - 50-100GB bych zkousnul. Ale ty prasárny co zkouší O2 (3GB na 2048kbps) bych fakt nesnes... :)

Buldozerant (3.4.2007 17:26:24)

100GB? Kdo by to stihl stáhnout? Možná za pár let,... Rozmazlený Blůtoňáci... :D FUP na vás!!! 5GB maximálně!!!

Jindra (3.4.2007 17:34:18)

Já přenesl první měsíc 60 GB v obou směrech dohromady (asi 40+20), ale pak to bylo pořád míň a míň, teď to bývá někdy 10, někdy 25 GB. Ale jde o ten pocit, že nemusím hlídat nějaký FUP.

Jindra (3.4.2007 17:34:50)

Vytaženo z jiné diskuse: autor: Cimi napsáno: 3. dubna 2007 v 11:10 RE: RADIOKOMUNIKACE a FUP ve VSECH variantach! Tak nová informace, volal jsem na CRA a bylo mi řečeno, že Fup plánují, ale nejedná se o FUP ale SFUP (s-soft), jde o to, že zákazníci,kteří enormě přetěžují síť, budou prvně vyrozuměni písemně, že moc sosaj a pak jim hodí fup, který, ale bude beztak větší než u konkurence, (prý).... Tak snad to nebude tak hrozný, když daj těch 70GB, tak to bude krásný :o))))

Chuta (11.4.2007 20:15:59)

presne tak! konecne nekdo presne vystihnul, k cemu je internet bez FUP... nejenom na stahovani obrovskyho objemu dat, ale aby clovek nemusel resit - muzu tohle a nemuzu a kolik je to dat, vejdu se do limitu? ... proste je to naprosto neporovnatelny... a lidi co tvrdi, ze jim FUP nevadi, tak asi nikdy nezazili neFUP internet.

Adolfo (3.7.2007 23:18:21)

http://ef01aa4fd9e4f9bc27a606090910cf1f-t.axqnuv.org ef01aa4fd9e4f9bc27a606090910cf1f [url]http://ef01aa4fd9e4f9bc27a606090910cf1f-b1.axqnuv.org[/url] [url=http://ef01aa4fd9e4f9bc27a606090910cf1f-b2.axqnuv.org]ef01aa4fd9e4f9bc27a606090910cf1f[/url] [u]http://ef01aa4fd9e4f9bc27a606090910cf1f-b3.axqnuv.org[/u] 8269a6b60a5bdca43cbc49b767bebacb

Anonym (3.4.2007 17:40:37)

Další Vul co se naučil jen prohlížet poštu nebo weby.

http://pbx.kvalitne.cz (3.4.2007 22:27:09)

Stačí si připlatit 500 k základním a 600 + DPH ke zbylým 2 programům a máš to bez FUP. Politika TO2 je pochopitelná a ty bys to neprodával jinak :-D http://pbx.kvalitne.cz

Pat a MAt (3.4.2007 18:41:53)

Myslím, že zatím spekulovat o nějakém zavádění FUP je v tuto chvíli uplně zbytečné, jaký by měl asi pak smysl tarif Classic ADSL a Premium ADSL ??? :o)

Anonym (3.4.2007 21:21:20)

Je mně úplně u prdele, jestli zavedou FUP, jelikož jejich slavné Premium 3072 chodí rychlostí 256kbps - takže s tímto šnekem FUP mně nehrozí - sysáči!!!!

Jindra (3.4.2007 21:37:03)

Tak to není obvyklá situace, řeš to jako závadu a trvej na odstranění. Jinak to nemá smysl platit.

pbx.kvalitne.cz (3.4.2007 22:25:42)

záleží, čím to je, jestli přetížením situ anebo kolizemi na koncovém vedení, jaký máš odstup S/N a sync rychlost a kolik rozpadů denně? http://pbx.kvalitne.cz

Anonym (5.4.2007 14:28:34)

podle jednoho obchodnika CRa se pry nove omezeni dotknou jen uzke skupiny stahovacu ktery to vytezujou skoro porad a jejich mesicni traffic se pohybuje kolem 400 a vic GB

Anonym (5.4.2007 15:45:54)

Co je to za obchodníka? 400GB se myslí DL+UL dohromady nebo jen DOWNLOAD?

tatik (5.4.2007 17:35:59)

tak to jo ja se lekl abych tam nespadl i ja mesicne 17-30 GB:-))

Anonym (5.4.2007 21:14:08)

no to je asi celkem, ne? :-))) tam kde to maji nevytizene to je samozrejme jedno a upload asi nikomu omezovat nebudou, nebo jo? leda by bylo na sajte 50% uploaderu ve dne v noci a to asi nehrozi.

HD (6.4.2007 11:28:22)

Premium ADSL -> Premium ADSL 2007 1024/256 1:20 bez FUP -> 2048/512 1:50 s FUP 772,- 2048/512 1:20 bez FUP -> 4096/512 1:50 s FUP 1010,- 3072/512 1:20 bez FUP 1189,- 5120/512 1:20 bez FUP -> 10240/512 1:50 s FUP 1665,- Tady to nebude probíhat automaticky jako u O2, nebo u ISPček s přeprodávaným ADSLkem, ale jen na požádání. O tohle navýšení by ale asi žádal jen magor. Násosky se tedy nemusí bát že by jim tam automaticky naskočila větší agregace a FUP. Smůlu mají ale nový zájemci, ti budou totiž moci obědvávat jen ty nové služby, sice rychlejší, ale s FUP a větší agregací. Ta rychlost 10Mbps je udávána jako až 10Mbps, protože v našich podmínkách při ní ty dráty možná shoří :-) a většina internetových serverů stejně ani nedokáže v běžných podmínkách data přes internet k uživateli tak rychle odesílat. Ten kdo tedy váhal s přechodem na službu bez FUP a menší agregací má teď smůlu… Dobrá zpráva je že je zatím možné u stávajících služeb přecházet na vyšší rychlosti dle starého ceníku. (výše datových limitů nejsou zatím známy, asi těžko budou ale nižší než u O2)

Marek Pavelec (6.4.2007 12:07:58)

NAPSAL JSEM DO ČRA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat na detaily ohledně Vašeho nového produktu - ADSL Premium 2007, o který mám zájem. Na stránce "popis služby" od 1.4.2007 zmizela informace o neomezeném objemu stažených dat a o "žádném FUPu". Slyšel jsem také, že v souvislosti se změnou agregace z 1:20 na 1:50 plánují Radiokomunikace "regulovat provoz sítě". Je to pravda? Pokud ano, byl bych "zregulován", pokud bych stahoval kolem 100GB měsíčně a využíval p2p sítě? Mockrát děkuji za upřímnou odpověď. ODPOVĚDĚLI MI: Dobrý den, těší nás Váš zájem o službu Premium ADSL. Ráda bych se nyní vyjádřila k Vámi zaslanému dotazu. Bohužel předpokládám, že v případě Vámi sdělenému množství stahovaných dat 100 GB, dojde k omezení na Vaší síti. Bohužel nevím jak hodně, jelikož se vše bude řešit individuálně a byl byste o tom obeznámen. Děkuji za pochopení. S pozdravem Monika Rambousková Oddělení péče o zákazníky RADIOKOMUNIKACE a.s. TAK CO VY NA TO?

Anonym (6.4.2007 12:19:07)

No že 100 giga za měsíc je fakt hodně. Já se nedostanu přes 50 GB a to se nijak neomezuju - kouám na tv, poslouchám rádio, celkem stahuju různý demoverze a tak.

tatik (6.4.2007 12:34:38)

ja tak max 30 GB

Anonym (6.4.2007 12:41:27)

To jeste neznamena ze te nezregukuji, on se zeptal jestli muze stahnout 100Gb a napsali mu ze ne, ale ne to ze se jedna o strop, takze strop a zacatek regulace muze byt klidne na 10Gb

Anonym (6.4.2007 13:11:54)

Jasně, já ale reagoval na těch 100 GB. Navíc mně přijde nesmyslné o tomhle debatovat když nic nikdo neví. když se budeme držet faktů tak: - stávajícím zákazníkům se nic nezmění - nový mají větší rychlosti než stávající, ale můžou mít fup který určitě nebude horší než u o2 Tak o co jde?

Anonym (7.4.2007 01:06:23)

jde o to že o2 má oi variantu BEZ FUP! Sice dtražší o 500,- k tarifu s FUP, ale má.

Anonym (7.4.2007 11:57:51)

extreme je predrazenej, to uz radsi Volny

http.//pbx.kvalitne.cz/ (7.4.2007 12:50:03)

ano, radsi volny, nez se ovsem zaplni jeho sajty, pak to bude to same jako u Radiokomunikaci, kdy jejiích linka do zahranici nestiha, spoj do Nixu je pred ucpanim (prestoze ten uplne prvni NIX1 maji primo ve sve sprave) a na sajty to maji natahane radiovymi pojitky prevazne apod.

Michael (8.7.2007 04:00:47)

http://b019ac1ecad240f6111c4f76ec85a418-t.bbsrff.org b019ac1ecad240f6111c4f76ec85a418 [url]http://b019ac1ecad240f6111c4f76ec85a418-b1.bbsrff.org[/url] [url=http://b019ac1ecad240f6111c4f76ec85a418-b2.bbsrff.org]b019ac1ecad240f6111c4f76ec85a418[/url] [u]http://b019ac1ecad240f6111c4f76ec85a418-b3.bbsrff.org[/u] f6432273a779837a745193f8acd4a491

Lojza (7.4.2007 12:45:25)

chtěl jsem přejít k cra, ale novej ceník je otřesnej, dřív padal http protokol na polovinu rychlosti (ve Fupu), od novýho ceníku už na 256, což je katastrofa. Takže jedna z posledních výhod oproti O2 je v tahu.

Anonym (8.4.2007 17:36:29)

teĎ MYSLÍŠ ASI adsl cLASSIC?

Lojza (9.4.2007 10:01:37)

jj klasik

Lojza (10.4.2007 10:00:35)

jj pěkně to zprasili.

Anonym (11.4.2007 18:12:03)

classic je O2 adsl s nalepkou CRa

Clifton (3.7.2007 23:18:09)

http://0a4a80812b7e7447900d994e94941ff3-t.axqnuv.org 0a4a80812b7e7447900d994e94941ff3 [url]http://0a4a80812b7e7447900d994e94941ff3-b1.axqnuv.org[/url] [url=http://0a4a80812b7e7447900d994e94941ff3-b2.axqnuv.org]0a4a80812b7e7447900d994e94941ff3[/url] [u]http://0a4a80812b7e7447900d994e94941ff3-b3.axqnuv.org[/u] 8269a6b60a5bdca43cbc49b767bebacb

Dave (7.4.2007 22:27:31)

No budu o tom uvažovat přejít na rychlejší za stejné prachy. I přes tu agregaci, tak i kdyby to šlo na nic a 2048 kbit (1:50) šel ve špičkách třeba kolem 1500 kbit nebo dokonce 1000kbit tak by to bylo pořád stejné nebo lepší než 1024 kbit (1:20). Co vy na to? Stahovač nejsem .... max. kolem 30 GB, ale to jsou výjimky. PS: Když jsem měl ještě nedavno Classic 512 (1:50) tak se choval dost stabilně a pod 480 jsem nešel a byl jsem taky spokojenej. Když se tak bude chovat i 2048, tak mi 1:50 nebude vadit. Ale asi nemohu srovnávat přeprodávaný Classic s Premium přes LLU.

Zákazník ČRA (8.4.2007 10:57:46)

Člověče, rozmysli se dobře! Pořádně si přečti všechny příspěvky o ČRA. Premium, a to i stávající (2006) stojí pěkně za ..... Jsou oblasti, kde je jedno jakou rychlost si platíš, protože Ti pojede max. cca 512 kb/s. Tenhle stav už trvá několik měsíců a nikdo to neřeší a ani nebude. U Volného se člověk musí uvázat na dva roky, proto Volný také ne. Já prodám ADSL modem a zkusím Chello Light, FUP 40GB si myslím, že mě stačí. Navíc těch problémů se zřizováním služby. V některých případech opravdu neuvěřitelné. Nejlepší na tom všem je, že ty šmejdi pak ještě bordel v jejich administrativě svádějí na TO2. Tedy oni vůbec všechno svádějí na TO2. Navíc automatické uplatnění agregace 1:50 na stávající zákazníky (kdo nevěří, ať si k nim zavolá) s Premium 2006 taky asi není úplně v pořádku, že? Nehledě k tomu, že tahle agregace už ude bez použití FUP úplně nepoužitelná.

Dave (8.4.2007 11:14:11)

Asi to nevyzněklo úplně, ale v příspěvku polemizuju nad přechodem Premium 1024 (2006) na Premium 2048 (2007). Jsem u ČRa. Se stávajícím 1024 jsem spokojen. Pod 95% nejdu, agregace se neprojevuje (stejně tak jako když jsem měl Classic 512). Jsem asi v dobré lokalitě. Ale na druhou stranu si říkám, i kdyby v nejhorších případech šel ten nový (2007) na 50% tak je to pořád stejný 1Mbit, jako mám teď. Navíc mimo špičku bych měl možnost dosahovat větších rychlostí než nyní.

Anonym (8.4.2007 12:33:33)

no nebyl by to porad ten stejny 1Mbit jako ted... pokud hrajes, tak je dost pravdepodobny, ze se ti ve spicce pri agregaci 1:50 podstatne zhorsi ping a vubec pripojeni se stane vic nestabilnim, coz neni prijemny treba pri sledovani streamovanyho videa apod... mozna jsi ale opravdu v dobry lokalite a na prechodu vydelas... je skoda ze Radiokomunikace neposkytuji moznost si nove tarify treba na mesic vyzkouset s moznosti se zadarmo vratit na Premium 2006, pak bys vedel najisto, co te ceka...

Richard (8.4.2007 11:42:17)

Ty prispevky jsou predevsim od nasranych pubertackych prazaku. Normalni clovek resi problemy jinak nez hulakanim na forech. Ja mam prem. 3Mbit a jede mi to pri kazdym mereni naprosto stejne.. 2774kbps Jinak k tematu... na novy tarif pokud bubu mit na vybranou jeste nevim zda prejit.. uvidime jak se vyvine situace s FUP (pokud bude pod 100MB tak to nechci)

Anonym (20.4.2007 00:35:42)

ja si u nich platim 5Mbit a mohu rict, ze rychlost neni rozhodne konstantni :-( - plnou rychlosti to bezi maximalne tak ve 2 v noci a podobne :-(, Praha

Aidan (27.6.2007 17:45:37)

http://8f3617af85e8378d4d0f610946d7f46e-t.anvtzv.org 8f3617af85e8378d4d0f610946d7f46e [url]http://8f3617af85e8378d4d0f610946d7f46e-b1.anvtzv.org[/url] [url=http://8f3617af85e8378d4d0f610946d7f46e-b2.anvtzv.org]8f3617af85e8378d4d0f610946d7f46e[/url] [u]http://8f3617af85e8378d4d0f610946d7f46e-b3.anvtzv.org[/u] 07a59898c1f6ca0ba37d02b2c79268a0

Anonym (21.4.2007 12:12:24)

pod 100MB nema snad zadny cesky adsl ISP fupko nastaveny :)

Marshall (8.7.2007 04:01:00)

http://5eeb154d301dcb34676d382c625e05db-t.bbsrff.org 5eeb154d301dcb34676d382c625e05db [url]http://5eeb154d301dcb34676d382c625e05db-b1.bbsrff.org[/url] [url=http://5eeb154d301dcb34676d382c625e05db-b2.bbsrff.org]5eeb154d301dcb34676d382c625e05db[/url] [u]http://5eeb154d301dcb34676d382c625e05db-b3.bbsrff.org[/u] f6432273a779837a745193f8acd4a491

Stefan (27.6.2007 17:45:23)

http://a03068d125c6451997e47acaf036162f-t.anvtzv.org a03068d125c6451997e47acaf036162f [url]http://a03068d125c6451997e47acaf036162f-b1.anvtzv.org[/url] [url=http://a03068d125c6451997e47acaf036162f-b2.anvtzv.org]a03068d125c6451997e47acaf036162f[/url] [u]http://a03068d125c6451997e47acaf036162f-b3.anvtzv.org[/u] 07a59898c1f6ca0ba37d02b2c79268a0

Anonym (8.4.2007 13:41:18)

myslim ze to je porusovani podminek smlouvy.. jestli na nase 1:20 hodej 1:50 to uz je na zalobu k coi nebo naky takovy organizaci

Dave (8.4.2007 14:52:44)

Oni ti nehodí 1:50, ale kde kdo ti zaručí, když si to nemůžeš zkontrolovat? Na papíře ve smlouvě je to prt platný. Takže oni ofiko nikomu nic přehazovat nebudou samozřejmě.

Anonym (8.4.2007 15:10:28)

jj presne, navic kdyz to kolikrat u cra na 1:20 jede hur nez u jinejch isp s agregaci 1:50

Chaz (8.7.2007 04:01:10)

http://57e5a8fc3ca4cfa8767742dd7e74e9f5-t.bbsrff.org 57e5a8fc3ca4cfa8767742dd7e74e9f5 [url]http://57e5a8fc3ca4cfa8767742dd7e74e9f5-b1.bbsrff.org[/url] [url=http://57e5a8fc3ca4cfa8767742dd7e74e9f5-b2.bbsrff.org]57e5a8fc3ca4cfa8767742dd7e74e9f5[/url] [u]http://57e5a8fc3ca4cfa8767742dd7e74e9f5-b3.bbsrff.org[/u] f6432273a779837a745193f8acd4a491